אני כבר לא יודעת מה לחשוב 😥
חייבת חייבת לפרוק כאן!! מרגישה שאני לבד בסיפור הזהרק להודות
אני כבר לא יודעת מה לחשוב 😥
אופי ישראלי מצוי. שיטת הסמוך.. בגלל זה הקורונה בישראל מתגברתקרן-הפוך
האנשים במשפחה הזו מן הסתם מצפצפים על עוד כמה דברים אלמנטריים.
כן אני בטוחה שהם נפגשים אחד עם השני...רק להודות
הרי תכלס אסרו התקהלויות לא??
צריך להפעיל שכל ישר. לא כל דבר צרעך לחכות להנחיות מהממשלהקרן-הפוך
לא צריך שהממשלה תגביל ל 20, 30, או 10.
כמה שפחות להיפגש עם אנשים שונים - כך הנגיף ייבלם.
מרגיז ומעצבן ו.... ככה זה.מיואשת******
אבל גם במשפחות שלנו יש כאלו שחושבים שאנחנו מטורפים היסטריים
אני רק מזדהה 💕
החלטה שלךהריונית ותיקה
אני הייתי יוצאת תוך שמירה על ריחוק, אנחנו נצטרך ללמוד לחיות עם הקורונה כי היא לא תעלם בזמן הקרוב
קשה לצאת לחופש משפחתי ולשמור על ריחוקמיואשת******
נכוןהריונית ותיקה
אפשר גם ללכת לחלק מהזמן /חלק מהפעילויות.
חייבים ללמוד לחיות עם זה כי צפויות לנו שנים לא פשוטות
אפשר לקבוע מלכתחילה משהו ריאליבימבה אדומה
אז אפשר להגיד את זה על המון דבריםהריונית ותיקה
אני בגישה שיש צורך להזהר ולהגדיל ראש תוך שמירה בסיסית על ההנחיות , וזה לגמרי לגמרי אפשרי גם בנופש - לדוגמא הפרדת שולחנות בחדר אוכל למשפחה גרעינית , טיולים משותפים בטבע ולא במקומות סגורים וכו'.
חייבים פרופורציה
אם כל המשפחה באותו ראש את צודקת שזה אפשרימיואשת******
ואם רק אחת צריכה להתעקש על זה זה לא יעבוד
הציעו להם... הם מסרבים בתוקף.. הם לא מבינים שבטוח יהיו הדבקורק להודות
את שולחת את הילדים לגנים ולבית הספר?כלה נאה
יכולים להדבק מכל אחד אפילי אם לא מתקהלים.
לא אותו דברתיתי2
ב. במסגרות הילדים קבועים. רוב המשפחות שולחות לאותם מוסדות, ככה שמדובר יחסית בקהילה סגורה. עובדה - גם כשיהיו הדבקות הן נעצרו מיידית ולא הגיעו אלינו אפילו למצב של בידוד.
לצאת לחופש משפחתי עם 70 איש ממקומות שונים, זה להגדיל את הסיכון.
לי היה ברור מראש שהשנה אין חופש, לא משפחתי ולא מורחב.
גם ללכת למעיין בצפון נראה לי כמו מסיבת הדבקה.
בדיוק^^בימבה אדומה
ובואו נגיד שבמסגרות נדבקים מלא. אז למה להוסיף הדבקות גם בחופשות/מפגשים משפחתיים המונים?
תשמעי משהוכלה נאה
בתלמוד תורה של הבן שלי היה אתמול מסיבת חומש.
החליטו שבגלל המצב המסיבה תיהיה רק עם אמאות ובלי אבות וסבתות..
רק אמא ובן!
מה עשתה אחת האמאות? התקשרה למישטרה ואמרה שעושים התקהלות. באה המישטרה והכל התבטל.
אני רואה באמא הזאת אחת שאיבדה את ההיגיון לגמרי.
היא שולחת ילד לכיתה. שהילד נפגש כל יום בבית עם אימו והיא לא מפחדת להדבק. ורק אם האמא תגיע לכיתה היא יכולה להדבק??
מה נגיד כבר?
חשוב שתביניבימבה אדומה
ב. התקהלות לרוב גורמת לצפיפות שמעלה עוד יותר את סיכויי ההידבקות.
לא רואה בעיה עם מסיכה ומרחקכלה נאה
פשוט רואה כת הכל מוגזם.
גם ההנחיות משתנות כל יום. חח לבגרות מותר לבוא גם אם יש סימפטומים???
ובריכה מסעדה.. לא מדבק?
דיי. מי שמפחד שלא יצא מהבית
ומי שלא שישים מסכה מיצידי שתי מסיכות ויצא.
ונראה לך שבמסיבה של ילדים+אימהות יש סיכוי למרחק?מיואשת******
כן. וניראה לך שילדים שומרים בכיתה על מרחק?כלה נאה
אין סוף לזה. אם זה כזה קטלני ומסוכן בבקשה שיסגרו את הכלל עד יעבור זעם.
אבל לטמטם את כולם עם כללים שמשתנים כל יום זה טיפשי.
תביני. אפשר לגחך עלי ולזלזל. אבל אני מאמינה שיש משהו מעבר לקורונה. לכן קשה לי עם כל הבילבול מוח הזה.
אין בעיה. זכותך לחשוב מה שבא לךיעל מהדרום
אבל יש חוק במדינה.
רוצה לעבור על החוק? תעשי את זה עם עצמך.
את לא יכולה לגרום לאחרים לסבול מזה (ולו רק לסבול מהחשש שיקרה להם משהו בגללך. גם אם בסופו של דבר הכל יעבור בשלום).
צריך לנהוג בהגיון ולהפעיל שיקול דעתקרן-הפוך
לא היה צריך להמתין לתקנות ממשלתיות כדי להבין שמסוכן ללכת לבית הכנסת, ועדיף להתפלל בבית.
הנחיות ממשלתיות נקבעות גם לפי לחצים פוליטיים, לחצים כלכליים.
ואם יש תקנות המגבילות - על אחת כמה וכמה חייבים לנהוג לפי התקנות, וגם להפעיל שיקול דעת ולהקפיד אפילו יותר מהתקנות.
אבל החוקרים אמרו שרק 2 אחוז נדבקו בבית כנסתכלה נאה
כי זה מקום שבו מתכנסים אנשים זרים ומזדמניםקרן-הפוך
זה לא כנו עובדים במקומות עבודה שאנשים קבועים באים בקרבה זה עם זה יום אחרי יום.
בבית כנסת יש מתפללים קבועים ויש מזדמנים.
ובד״כ המזדמנים עושים ״בארדק״. כך היה אצלנו בקהילה ושיתפו בווטסאפ.
לא הקפידו לעטות מסכה בצורה מלאה, גם על הפה וגם על האף.
זה קטלני ומסוכןאורוש3
לא יודעת. לא מצליחה להבין את זה.כלה נאה
מה חשב?
שהוירוס ילך לישון?
שלא ידבקו?
ברור לי שהוא קצה. יש פה מטרה לקדם חיסונים. הם כבר מחכים לגל שלישי.
ומעניין שחודש היה שקט.
תוך שבועיים רואים הכפלה.
מצב הכלכלה כבר בריצפה.
הלימודים גם. נפשי גם.
והם כל יום משנים הנחיות. מה שאתמול היה אסור היום מ6תר וכן להפך. אני מאמינה בהשתדלות ולא בלהשתגע.
במיוחד שיש רופאים שטוענים אחרת. אז יש מחלוקת כמו בכל דבר. וצריך לקבל את זה.
ומי שמפחד שישאר בבית.
הרופא שטוען אחרת הוא בדיוק אחדאורוש3
לא מאמינה בתיאוריות קונספירציה. בעיקר כשכל העולם בסבל. הלוואי שיהיה כבר חיסון. ינסו אותו בכל מקרה על מספיק אנשים בחו''ל לפני שיגיע לפה. משנים הנחיות. נכון. מסכימה איתך שההתנהלות גרועה. ותגדירי השתדלות. לכל אחד השתדלות זה משהו אחר. ותלוי בהמון משתנים. בדיוק בשביל זה יש חוק. ופה עשו מסיבת חומש ללא הורים כשהמצב היה טוב וזה היה מותר. כי כן. מחמירים בפיקוח נפש. לומר שמי שמפחד יהיה בבית זה חוסר ערבות הדדית. ומי שמסוכן לו? אבל חייב להביא לחם הביתה? ומי שמטפל ההורים מבוגרים? למבוגרים עצמם שצריכים לקנות אוכל ותרופות ולא מסתדרים אונליין? ומחלימי סרטן? אף אחד לא משלם להם שכר אם ישבו בבית שנתיים. לכן ממש לא מי שמפחד שיינעל בתוך ארבע קירות. כולנו צרכים לחטא ידיים. לשים מסכה כמו שצריך לשמור מרחק. לא להתקהל. בהחלט! ובתוך הכללים האלה אפשר להתגמש קצת כל אחד לפי התחושה והסיכון שלו. האם לצאת לחנויות. האם להיפגש משפחה וחברים במתכונת מצומצמת וכו'. בכל דבר יש סיכון.
כל תאמיני בקונספרציותכלה נאה
תני לי הסבר. אולי אני הוזה.
ראיתי סרטון שבילגייטס מדבר על דילול אוכלוסין ע"י חיסונים ולשבור את הכלכלה ומערכת הבריאות..
מה את מצפה שאני יבין?
אה שסתם הוא צוחק?
תני לי הסבר מיהם הבונים החופשיים?
על הסדר עולמי חדש שכל ראשי הממשלות מדברות עליו?
מה הם מתכוונים?
מצטערת. הקונספרציה לא מהיום. והיא כבר מתקיימת.
ולא שמעתי רק את פרופסור לס. בגל הראשון כעסתי עליו בגיוק כמו שאתן פה כועסות עלי.
שמעתי עוד רופאים בעלי שם ומדענים מכל העולם שיוצאים נגד ארגון הבריאות העולמי. יש הרבה מאוד חומר. המצב הזוי. אבל אנחנו מבינים גם מעבר.
האמת. הסיפורים האלה נשמעים מוקרצים ברמותאורוש3
לא משעמם לאנשים. כשתיראי תביניכלה נאה
נכון שזה מדבר מאוד. אבל לא קטלני כמו שעושים את זה. זו לא מגיפה. אין ברוך השם 100 מתים ביום. אנשים לא שמים לב לשטיפת מוח. הרוב שנדבקו הם לא במצב קריטי.
ואל תיקני את מספר החולים והמתים גם בעולם. מה תעשי כשתשמעי שתי אחיות לא בארץ. שמדברות בבכי על הנהלים המוזרים שהן מקבלות. וחולים מתים סתם מרשלנות. ואחות אחת נכנסה עם מצלמה ותיעדה ממש. את שומעת איך היא מדברת עם הרופא ומה אןמרים. נוראאא!
אז למי נשאר לי להאמין?
אנשים לא משעוממים.
ולא. אל תקחי חיסון. תבדקי קודם מה הוא מכיל. ותחקרי קצת אבל לא מחקרים שממומנים ע"י משרד הבריאות. ואז תחליטי.
אין מאה מתים ביום ולא יהיו בע''האורוש3
מי זה שעושים מזה? פשוט להסתכל על נתונים יבשים. כמה מתים בעולם??? ולא ''רק'' מבוגרים. שגם להם יכלו להיות עוד כמה שנים של נחת ולא מוות נוראי ללא יד מנחמת.
וכן. בהחלט אקח חיסון לממש לא רוצה לפתוח את הדיון הזה כי זה מוביל רק לרע בפורום.
ב"ה שאין כמות כזאת של נפטריםבארץ אהבתי
בכל הגרפים רואים את הגל הראשון שנעצר בעקבות הסגר, ורואים את הגל השני שכבר נהיה תלול הרבה יותר מהגל הראשון, ואם לא נצליח לעצור אותו אז אנחנו קרובים לאסון ח"ו כמו שראינו שקרה כבר במקומות אחרים בעולם.
מפה נלקחו הגרפים-
קורונה 2020
הסברתי כבר על האחיות ורופאים מחו"לכלה נאה
וראיתי ויכוח בפרלמנט האיטלקי על זה שצועק שם אחד על השקר שאומרים שכל נפטר מת מקורונה.
עזבי. חבל על הזמן. ראיתי על כל נושא אפשרי. ומאמינה להם. למה? כי זה ניראה אמין ועם הרבה היגיון שיש פה משהו מעבר.
גם בקום המדינה עשו ניסיונות על ילדים הגזזת וחטיפות ילדים וכל זה. שום דבר לא השתנה רק משתכללים. אז היו תמימים. היום לא ניתן להם. לכן לא מאמינה בעינים עצומות.
בהצלחה.
אני עם כלה נאה בעניין.המקורית
אני לא חושבת שצריך לזלזל בזה שמדובר במחלה. אבלל.. גם אני ראיתי מה שהיא ראתה וזה בהחלט משאיר מקום למחשבה האם כל הבלאגן והפגיעה האנושה בכלכלה, בחוסן הנפשי, ובבריאות של האנשים מוצדקת? ואני חושבת שלא.
נכון שמי שבסיכון צריך להיזהר כמו שמריך להיזהר משפעת שיכולה להסתבך למקרה מוות אבל אני סוברת, מהסתכלות על הרבה חומר בנושא, שהקורונה היא סיפור כיסוי למשהו הרבה יותר גדול שמתרחש מתחת לפני השטח.
תודה!כלה נאה
אמןהמקורית
לגבי ההנחיות את צודקתשם שם
איך? אסור מעל 10 באולם, ו-20 במקום פתוחקרן-הפוך
היא התכוונה ש*היא* לא רואה בעיהמיואשת******
חח היום. אמרתי כבר משתנים כל יוםכלה נאה
ממש כואב.
ומה הבעיה 50 במקום פתוח?
רק אחים ואחיות של הכלה והחתן זה כמעט 20.
עוד משהו שכדאי להביןמיואשת******
שיש אנשים שזה ממש קריטי להם. למשל אני. אם אני אדבק, מעבר לכל הענין של המחלה(שזה קריטי בפני עצמו), לא יהיו לי טיפולי פוריות בזמן הקרוב. וזה קריטי לי ברמה שאנשים לא יבינו. שלא יבינו.
וכן, יש הבדל עצום בסיכון להדבקה בין להיפגש עם הילד שלי לבין להיפגש עם כל הילדים והאימהות בכתה שלו.
לכן אומרת שמי שצריך להזהר יותר שיזהר.כלה נאה
מכירה כמה שבקבוצת סיכון. חמותי עברה את המחלה. סבא וסבתא שלי בני 90..הם פשוט לא יוצאים מהבית. לא נפגשים עם אף אחד. יכולים למות רק מהבדידות. בקיצור בעיה מכל כיוון.
ההשתדלות היאבימבה אדומה
לא אמרתי לשים פס על הכל. אני כן חושבת שההתנהלות מוגזמתכלה נאה
מסכימה איתך. בהחלט בעיה קשהאורוש3
לא יסתדר לי בלי טיפוליםמיואשת******
והזהירות של החברה כחברה משפיעה גם עלי. אם אני כאמא בטיפולים יש לי האופציה או לא לבוא והבן שלי יבכה ולא יבין למה, או לבטל את כל המסיבה הזו שהיא לא על פי חוק ואז הבן שלי לא יהיה היחיד שאמא שלו לא תבוא זה מה שהייתי עושה. נחמד מצידי? כנראה שלא. לא אכפת לי. מי שמזלזל בהנחיות גורם להדבקה המונית ולסגירה של אנשים כמוני וכמו שאר אנשים במצבי סיכון עוד יותר וחנוק לנו פה!
אז נשמע שממש את לא יוצאת מהבית.כלה נאה
אני רואה בזה שאין סוף ואין פיתרון אמיתי לבעיה. וגם עם המסיכה.
אם הייתי מפחדת פשוט לא הייתי יוצאת ולא נותנת חאף אחד לצאת. כמו שעשיתי בגל הראשון.
כן משתדלת כמעט לא לצאת מהביתמיואשת******
אם אנשים היו נזהרים אז גם אוכלוסיות בסיכון היו יכולות לחיות עכשיו בשלווה מסוימת
לומר כולם תעשו מה שבא לכם ואלו בסיכון אל תצאו מהבית זו רשעות
אז מסכות לא מספיק??כלה נאה
שמעתי על אנשים שנדבקו אפילו שהקפידו.
דווקא מסעדות שיושבים לאכול בלי מסיכה זה בסדר ובית הכנסת עם מסיכה ומרחק לא?
יש הגזמות. לכן לא אומרת לכלוא את כולם בבית.
ברור שאנשים שהקפידו חלואורוש3
מסעדות אמורות לפעול עם מרחק מספק בין השולחנות. ובהחלט זה לא אדאלי ואני למשל מוותרת על זה כרגע בעקרון. וזה כבר כמה ימים במחלוקת בממשלה. כי לסגירה יש גם משמעות חמורה מאוד. מלצרים, שפים, ספקים, מגדלי חומרים, נהגי משאית, מנקה, מנהל, ברמן. מעגלים של משפחות שנפגעות מכל סגירה. לכן ההחלטות מאוד לא פשוטות. שמחה שאני לא צריכה להחליט
מסיכות ומרחק ולא להתקהל. והמסיבה שלך לא עומדתמיואשת******
בתנאים האלו. גם את מבינה את זה שאין שמירת מרחק במסיבה כזו.
נתוני התחלואה וההידבקות הם לרוב בגלל חוסר זהירות. כמובן שיש מקרים שגם זהירות לא עוזרת. אבל הרוב זה בגלל חוסר זהירות. ואם כולם יהיו זהירים אז אולי אזכה לעוד ילד לפני שהפוריות שלי נעלמת בתהום הנשייה.
שולחת חיבוק ענקבימבה אדומה
תודה לך ❤️מיואשת******
חבל שאת מאמינה על הקורונה ביעים עצומותכלה נאה
אם תביני שיש למדינה מטרה ברורוה להחניס אותנו ללחץ לא תיהיי כזאת מעריצה כל מילה שלהם.
לא מעוניינת להכנס לויכוח עוד על הנושא. אותי לא ישכנעו. ראיתי הרבה חומר לצד ההפוך. שמעתי שני צדדים והבנתי את ברעיון.. יש המון פוליטיקה בקורונה הזאת.
זהו.
ממש לא יפה שלא אכפת לך להבין את הצד שלימיואשת******
דעתך על הקורונה
ולכן בכוונה מדברת איתך רק על מה שיגרם לי מבחינת פוריות
את לא מבינה שזה לא משנה מה דעתך ומה דעתי על הקורונה- אם אני חיובית או בבידוד לא אוכל לעבור טיפול?? אלו הכללים זה החוק ואין לי שום דרך לשנות את זה!!!
במקום להבין את המצב הבלתי אפשרי והנוראי שלי את אומרת לי שאני מעריצה של הממשלה??? מה זה קשור בכלל??? ואם אני אחשוב כמוך זה ישנה את המציאות שלא אוכל ללכת לטיפולים?!? לא! אז תקשיבי! תחשבי רגע על מי שמולך!שוו אין קשר בין התגובה שלך למה שכתבתי וזה מאד מאד פוגע שזה מה שיש לך לומר למישהי שבוכה כי היא מפספסת טיפולים - שאני מאמינה בעיניים עצומות. ממש ממש פוגע.
בדיוק!!יעל מהדרום
לא הבנת אותיכלה נאה
ראיתי בטלויזיה ראיון עם פרופסורית בבית חולים שערי צדק. לא זוכרת את שמה. והיא אמרה על מה שקורה. ואיך אוסרים עליהם לקבל חולים לטיפולים. גם פוריות. ועושים רק ניתוחי חרום. היא צעקה למה? אנחנו יכולים יש אפשרות.
והודתה שעברה כמה פעמים על החוק כשטיפלה בחולים.
וזה לא רק הוכחה אחת. יש כל כך הרבה שמוציאים את הזבל לבחוץ. ואתם מאמינים באנשים האלה כאילו..
אז לי אין רופאה שעוברת על החוקמיואשת******
אבל אם כולם יזהרו לא להדביק זה כן יעזור
להידבק זה עוד מצב קיצוןשלומצ'
שלא נגיע, אמן.
אני בבידוד בגלל ילד בגן של הבנות שלי (בגלל ההורים שלו שלקחו אותו למסיבה שעברה על כל הנחיה אפשרית, שלא לדבר על היגיון צרוף) ובגלל זה הפסדתי חודש. כי אסור לי ללכת לבדיקות במהלך החודש.
הכל מהקב"ה והחודש הזה כנראה היה צריך להתפספס, אבל את הילד הפוטנציאלי הזה ההורים האלה לא יכולים להחזיר לי.
וואי בא לי לבכות לשמוע את זה.מיואשת******
לא יודעת מה להגיד לךשלומצ'
חשבתי שזה לא נורא, ובסה"כ עוד חודש, ואז קראתי את ההודעה שלך ונפל לי איזה אסימון.
פשוט עצוב שככה אני תלויה באנשים שפשוט לא אכפת להם.
אני לא בעד לעצור את החיים, וחושבת שצריך לצאת ולהתאוורר, אבל להפעיל טיפה היגיון- לכו למקום פתוח, מאוורר, עם מסיכה, שאפשר לשמור מרחק יחסית או סתם לא לעמוד שעות ליד אנשים שלך תדע מה יש להם.
אוי, לא פייר!מכחול
אם כבר את מתפללת עלישלומצ'
אז תעשי את זה תאומים/ות ![]()
![]()
מבחינתי קיבלת
מכחול
גם לי גם לי! 💐🙏🏼מיואשת******
אמן!מכחול
רק לא הבנתי אם "גם לי גם לי" אומר שאת מבקשת תאומים או רביעייה?

חחחח. תאומיםמיואשת******
אמן ואמן!!!השם בשימוש כבר
תודה מתוקה ❤️מיואשת******
אמן!כי לעולם חסדו
צרפיני נא לתפילותיך..אם אפשר שתתפללי על שלישיה, ממש טוב
🙂השם בשימוש כבר
אמן!מכחול
ובאותה הזדמנות - מאחלת אותו דבר גם לכל הנשים פה ובכלל בעם ישראל שרוצות!
אמן, אמן ואמן!!! ❤️❤️❤️🙂🙂🙂השם בשימוש כבר
אמן💜כי לעולם חסדו
מתפללת עליכן נשמותאורוש3
💕💕💕מיואשת******
בעז"ה נשלח לכן קישור לברית/ה בזום
שלומצ'
תודה למתפללות! אתן מקסימות ![]()
בעז"ה בעוד 9 חודשים כבר לא יהיה צריך בזוםמכחול
את אופטימית. אהבתי
שלומצ'
🙏❤️❤️❤️❤️❤️🙂 תודה מאמי!השם בשימוש כבר
, אבל סומכת על ריבונו של עולם. לא לשכוח גם עלייירק להודות
על כל הבנות המצפות. את גם בטיפולים?אורוש3אחרונה
אמן
כי לעולם חסדו
זכותך להרגיש ככהיעל מהדרום
אבל זכותה של אותה אמא לדרוש שבית הספר ישמור על החוק.
גם אני לא רועדת מפחד, ויחד עם זאת משתדלת לשמור על החוק.
ולו רק כדי לא למצוא את עצמי בבידוד.
מבינה שההנחיות מעצבנות, וגם מוזרות לפעמים. אבל זכותו של כל אזרח לדרוש ממי שבסביבתו לשמור על החוק.
שהאמא הזאת לא תבוא למסיבה עם הילד שלה.כלה נאה
וגם שלא תשלח אותו היום לכיתה.
לא רואה פה שום היגיון. הילדים שמגיעים נמצאים כל יום עם אותה אמא בבית.
חוץ מזה שהם עשו את זה במקום פתוח. בחצר של הבית ספר.
למה שהילד יפסיד?יעל מהדרום
זכותה המלאה לדרוש שמירה על החוק. תאמיני לי, הילדים יכלו להנות במסיבה גם בלי ההורים.
זה לא משנה מה את או אני חושבות על המצב.
יש חוק וזהו.
לכן מותר להפגין על חוקים שלא מתקבליםכלה נאה
טוב, מיציתי את הדיון
יעל מהדרום
מותר להפגין. אסור להמרות את החוקאורוש3
ממש ככה. הבי"ס לא בסדרמיואשת******
מותר להפגין וחשוב להפגין. אבל כל עוד החוק קיים הוא חוקמיואשת******
האמא ההיא צודקת לגמרישם שם
את לא חייבת ללכת. גם בלי קשר לקורונה.כלה נאה
אוי איכסה. גם בלי קורונה הייתי משתגעת מזהמיואשת******
לא הייתי מסכימה..ירושלמית טרייה
עשו אצלנו פעם נופש משפחתי בתנאי מחתרת כאלה. לא יחזרו על זה.
אני היית סנובית ודרשתי חדר עם שירותים ואמבטיה בפנים.
סנובית? מקלחת ושירותים נפרדים לכל משפחה זה מוגזם??קרן-הפוך
לנופש באים להינות, לא לסבול ...
נכון, לכן העזתי להתעקש על זהירושלמית טרייה
למרות שגיסים וגיסות אחרים לא קיבלו שירותים בחדר.
בסדר, כולם סבלו (גם אני כי היה מקום מגעיל. גם עם שירותים בחדר יכול להיות מגעיל), ולא יחזרו על הטעות.
גם אם אתעקש, זה לא יעזור...רק להודות
לא יעזור כי הזמינו וסגרו כבר. אז ״לי זה לא מתאים״. ולא באיםקרן-הפוך
הרבה ממקומות האירוח עשו השנה חוזים אחריםפשיטא
כך לפחות החופשה המשפחתית שלנו. יש במשפחה מישהו בקבוצת סיכון משמעותית וזה ההסכם שעשו עם המקום.
לא צריך להיות ככ נחרצתחילזון 123
לנופש באים להיות עם המשפחה ולטייל.
כל המסביב והתנאים זה כבר עניין של אופי
^^^ ממש עניין של אופי, ושל מה שמצפים מהנופשיעל מהדרום
לא נכוןמיואשת******
זה לא רק היא
זה גם בעלה
והילדים.
ואם היא תשמור על מרחק לבד בלי ששאר המשפחה שותפה לזה אז כולם ממילא יתעצבנו עליה
לא לכל דבר יש פתרון שירצה את כולם, בדיוק כמו במשל על האב הבן והחמור.
חשבנו על להיות חלק מהימים אבל זו נסיעה ארוכה לא שווה לי להגירק להודות
זה אני לא מסכימה איתך. בשביל יחסי משפחה הייתי מתאמצתמיואשת******
זה בדיוק העניין!! מדובר ב70 איש במקום לא ענקרק להודות
אז לא , הכל טובהריונית ותיקה
איך למשל אפשר להיות עם מסכות כל הזמן וגם לאכול ??קרן-הפוך
אפילו המעניינים המצומצמים בבתי הכנסת, שהשבת הוגבלו למ10 בלבד, חייבים להיות עם מסכה על הפנים.
איך ריכוז של עשרות אנשים שונים יכולים לקיים את החובה הזו?
ברור שלא מעשי.
יש ארוחות משותפות - ואז מורידים מסכות ומסכנים את כולם!
לא מותק, את לא משוגעת!!תודה לך ה' 🙏
מפה לשם, רוב המשפחה עם קורונה.. חלקינו עם תופעות קשות ממש.. 😪😪
אז את צודקת !!
( את יכולה לשלוח אלי שאני יספר להם עלינו...)
יואווווו רפואה שלמה!!!!בימבה אדומה
תודה ❤תודה לך ה' 🙏
וואו רפואה שלמה יקרה!!!מיואשת******
תודה ❤תודה לך ה' 🙏
אוי רפואה שלמה תודה ששיתפתרק להודות
אני לא יספר לך איזה נקיפות מצפוןתודה לך ה' 🙏
אוי אוי לא נעים...רק להודות
אני מזדהה איתךבימבה אדומה
נופש 4 ימים זה פשוט לא שייך ולא ריאלי שאפשר להקפיד ולשמור על מרחק 2 מטר!!
הענייו זה המישור הזוגי פה.. אתם צריכים לשבת ולהחליט מה עושים בתור משפחה... א"א שאת תודיעי שאת לא באה למשפחה של בעלך.
כלומר צריך להיות דיון זוגי שמביא להחלטה משותפת איך מתמודדים עם זה...
תודה רבה על ההזדהותרק להודות
ווא בהצלחהאם כל חי
מרגיש לי קצת כמו ״אברהם העברי״
כל העולם בצד אחד
ואת בצד שמנגד...
מאחלת לך את החוכמה והתבונה לנהל את זה בצורה יפה ועניינית
לדעתי זה גם סיכון מיותר לצאת לנופש כזה
אין מצב לשמור באמת על מרחק...
תודה לךךך חבל שאת לא חלק מהמשפחה ..רק להודות
מזדהה ככמצפה להריון בעה
ישש בואי נשתגע ביחדדד❤❤❤רק להודות
🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️מצפה להריון בעה
את לגמרי לא משוגעתחיכיתי חיכיתי
בדיוק חברה סיפרה לי שהיא יצאה לנופש עם כל המשפחה לכמה ימים, אחד מהם יצא חיובי לנגיף.כולם כרגע בבידוד ומחכים לתוצאות....
אני ממש מנסה לדבוק בהחלטה שלירק להודות
את ממש צודקת. אבל...אורוש3
זכותם לקחת סיכון מחושבפרת משה
זכותך לא להסכים עם מה שהם עושים.
אני בטוחה שאכפת להם מהבריאות שלהם ושל הילדים והנכדים שלהם, ופשוט חושבים אחרת ממך בנושא. וזה בסדר כל עוד כולם מבינים ומכבדים זה את זה.
אשמח שתאירי את עינייבימבה אדומה
אי אפשר..פרת משה
הזהובימבה אדומה
מסכימה, כל אחד שמזלזל משפיע על הרבה אחריםבארץ אהבתי
אבל אם מיד אחרי נופש כזה הם חוזרים להיפגש עם אחרים (בעבודה, הילדים הולכים לחברים, לקייטנות וכו') אז הם מעמידים את כל הסביבה שלהם בסכנת הידבקות כי הם לא יכולים לדעת אם היתה הדבקה הנופש ואולי הם גם מדברים (המחלה מדבקת עוד בשלב הדגירה ולכן הכל יותר מסובך...).
וכמו שכתבו פה בשרשור, אפילו רק להכניס אחרים לבידוד, גם אם לא נדבקו, זה גם עוגמת נפש גדולה ולפעמים פגיעה ממשית (בטיפולי פוריות שנדחים, באי יכולת לעבוד ולהשתכר וכו').
לכל מה שאדם עושה יש השלכות על אחריםפרת משה
אם אני *באמת* לא רוצה לסכן אף אחד, אז אני חייבת להכנס לבידוד מרצון ברגע זה ולא לצאת שוב מהבית לעולם. ושגם בעלי והילדים ישארו כלואים בבית לעולם. כי מי יודע? אולי אני בלי סימפטומים ונדבקתי ואני עלולה להדביק מישהו?
מה שאני מנסה להגיד זה- כולנו לוקחים על עצמנו סיכון מסוים שניפגע ונפגע באחרים, וכל אחד בוחר לקחת מידת סיכון שונה. וגם מי שרוצה להמנע מהדבקה צריך להיות מודע לכך שיש אנשים שנזהרים פחות ולנקוט בצעדים מתאימים.
יש גנבים בעולם. זה מכשיר את מעשיהם?מיואשת******
נכון, אבל אני חושבת שיש מה להתייחס לחוק בהחלטות כאלובארץ אהבתי
עכשיו לא דורשים את זה אז אני לא חושבת שנכון להגיד שכך צריך לנהוג מי שלא רוצה לסכן אחרים.
אבל לעבור על החוק באופן שבוודאי מסכן אחרים, להגיד שכל אחד יכול להחליט לא להקפיד וזו זכותו זה כבר לא נכון במצב כזה.
זה כמו שאדם יגיד שהוא יכול לנסוע באיזו מהירות שהוא רוצה וזו זכותו לקחת סיכון. אם הכביש שייך לו טעים שם אף אחד, אז אולי אפשר להגיד כך, אבל ברגע שזה מסכן אחרים אז זה כבר לא שייך.
אף אחד לא אמר להתבודד כדי לא לסכןאורוש3
ולא. אני לא אשלים עם זה שאנשים נזהרים פחות כמו להתקרב אלי בלי מסכה נורמלי. לא תמיד יש לי איך לברוח. כל אחד פה צריך להבין שהוא מסכן אחרים בפוטנציה. אז לשים מסכה כדי לשמור את הוירוס אצלו כי אם נגיד הוא חולה אסימפטומטי ולא יודע, זה מינימלי.
אובדת עצות- חום אחרי ניתוחshiran30005
בת 2.5 רביעי שעבר בבוקר עברה הקטנת שקדים, שקד שלישי וכפתורים. מיום שישי בבוקר היא עם חום. בשישי בערב נבדקה במיון עשינו רק צילום חזה שיצא תקין ושחררו. אמרו שאם עד יום ראשון עדיין יהיה חום לחזור ונעשה בירור יותר. היום היינו שוב במיון כי החום ממשיך התלבטו ובסוף אמרו שאין צורך לבצע בדיקות דם כי זה רק יום 3 לחום , הניתוח נראה בסדר והם לא רואים צורך כרגע. מה גם שהיא שותה "יחסית" בסדר.
החום עדיין ממשיך והיא פתאום מסרבת לקחת אקמול או נורופן גם,נר היא ממש בןכה וגם פולטת את זה החוצה. ככה היא נרדמה
מה עושים במקרה כזה? נתנו לה במיון אופטלגין היום בכוח וכנראה בגלל זה היא לא מוכנה לקחת כלום עכשיו
לא יןדעת מה לעשות איתה, ולמה הרופאים לא עשו בירור כבר?
היא ממש עקשנית לתרופות וזה כל הקושי. היא גם חכמה שלא מוכנה לשתות פטל/מיץ/מים כלום עכשיו.
גם אנטיביוטיקה לא נתנו בטענה שהם לא יודעים מה המקור של החום ולכל דבר יש סוג אחר של אנטיביוטיקה
אוףףף. מה עם ליצור קשר עם המחלקה של הניתוחאורוש3
היינו במיון איפה שעשתה ניתוחshiran30005
הם התייעצו עם אאג
סתם מעצבן ומלחיץ
ממש, שיעבור מהרראורוש3
נר אקמול או נר נורופן!התייעצות הריון
נר היא מוציאהshiran30005
איזה מוזרשושנושי
אנחנו עשינו ניתוח שקדים ושקד שלישי - ומראש קיבלנו המלצה לקחת אנטיביוטיקה.
שכנתי לחדר עשתה רק כפתורים ואני זוכרת ממש איך הרופא אמר לה בשחרור - להתחיל להביא אנטיביוטיקה ברגע שמתחיל חום.
איזה קטע שלא קיבלתם המלצה כזאת.
אני ממש מקווה איתך לטוב.
גם אחותי עשתה שקדים וקיבלה מראשshiran30005
אנטיבייטיקה למקרה שיתחיל חום
אבל פה הם לא מןכנים לתת, רופא ילדים לא לוקח סיכון ושולח למיון, גם מוקד שולח למיון
לדעתי, את חייבת להתעקש על ברור יותר רציני. לא לוותנק-ניק
אמרו שכנראה נדבקה בלי קשר במשהו ולכןshiran30005
הבירור הוא מהיום ה 5 לחום, היום זה היום ה 3
נכון מוזר? מצד שני היינו בביח גדול תל השומר והם התייעצו עם עוד רופאים
ממה שאני גם יודעת נותנים די בקלות אנטיביוטיקהאורוש3
אחרי ניתוח. לנו נתנו מוקסיפן כשיצא ריח כזה לא טוב מהפה שלו.
גם לה יש ריח נוראי מהפה אבלshiran30005
אמרו שזה תהליך תקין של אחרי ניתוח
כדאי מחר ללכת שוב ולהתעקש על בדיקות או משהו? במידה והחום ממשיך או לחכות לשלישי כבר
הייתי מבקשת מהרופא ילדים שייתן מוקסיפן ושלוםאורוש3
גם אצלינו היה ריח מזעזע, אבל הנחנו שזה חלקהתייעצות הריוןאחרונה
מתהליך ההחלמה.. אצל שני ילדים
יוצאות עם הילדים לנופש?מולהבולה
בעלי ממש לא אוהב את זה....אומר שזה קשוח.אנחנו עם קטנים
ולפני שנתיים יצאנו והילדים היו בחוויה מה זה טובה !!!!!
אשמח לשמוע מכם לאן אתן יוצאות אם כן
לא בתי מלון כי זה סופר יקר
בעבר יצאנו לקמפינגרוני 1234
השנה לקחנו דירת איירביאנד בי
היו גם שנים שנשארנו בבית אבל כל יום יצאנו לאנשהו (מעין, מוזיאון וכו).
זה באמת עבודה קשה עם קטנים אבל אנחנו מאד נהנים בכל זאת.
אנחנו פחות, יותר טיולים של יוםשיפור
וואי זה סגנון אישיואני שר
כילדה יצאנו כל שנה ל3 ימים,
שינה בבית ספר שדה בעיקר
והתוכנית היתה מסלולים...
ההורים שלי תמיד אמרו שדווקא כשהיינו קטנים היה יותר קל כי הלכנו יפה וכשגדלנו התחלנו להתלונן 😅
אני היום כאמא פחות אעשה את זה כי מסלולים זה פחות בשבילי ואז אם הילדים לא מתרגלים זה באמת לא הכי מתאים...
עדיין אפשר לחשוב על מקומות לא יקרים מדי (למרות שאולי עכשו זה שלב די מאוחר) - בית ספר שדה, אנא, מקומות אירוח אולי לא במקומות קלאסיים של הצפון שמבוקשים מאוד ולבנות תוכנית באיזור - ים, מעין, מסלול קטן... תלוי מה האופי שלכם.
מניסיון משפחתי בשנים האחרונות (כשיוצאים עם ההורים שלי ואנחנו כבר נשואים עם ילדים אז זה נהיה שבט) - באמת המקומות הפשוטים באיזורים לא מבוקשים מאוד הופכים את המחיר לריאלי יותר - הבית הארחה בהר ברכה, בסוסיא וכאלה... זה לא צפון כמו שמדמיינים קיץ אבל מאפשר.
וגם לצאת לימים בודדים זה פתרון.
אני חושבת שכדאי לעשות תכנון של הקיץ ככה שלכם ולילדים יהיה מול העיניים למה לצפות.
אצלנו היו שנים שכן והיו שנים שלאמתואמת
בעיקרון כל עוד הרכב הכיל את כולנו - יצאנו כמעט כל שנה לצימר. היו פעמים שהיה מוצלח, והיו פעמים שפחות...
אחר כך עשינו הפסקה ארוכה בנופשים העצמיים שלנו (כן הצטרפנו למשפחה שלי לנופש משפחתי מורחב, שלפעמים בכלל היה אצל ההורים שלי בבית), ולפני שנה הרגשנו שהמשפחה האישית שלנו חייבת את זה, ויצאנו שוב לנופש משלנו בצימר. (בחרנו מקום נגיש בתחבורה ציבורית, כדי שנוכל לנסוע וגם להתנייד במהלך הנופש)
היה לנו טוב מאוד, אבל גם מתיש... כך שאני מבינה את בעלך ומבינה גם אותך.
השנה אנחנו חושבים לצאת לקמפינג, גם מבחינת המחיר וגם כדי שלא נצטרך להתארגן על זה מראש יותר מדי. נקווה שיהיה טוב...
אני חושבת שיש בזה משהו שמאוד מאחד משפחתית, לצאת לנופש משותף. מצד שני, אפשר גם ליצור חוויות משפחתיות מאחדות אחרות, שכוללות לינה בבית... (אנחנו למשל כמה פעמים הפכנו את הבית לבית מלון, וזה היה כיף מאוד לילדים ומגבש)
אני רקאורוש3
קמפינג בלי להתארגן יותר מדי?? 🫣😁
סתם הבנתי שהתכוונת ללסגור מראש. אבל זה יצא מבדר.
נכון, התכוונתי שלא צריך לקבוע את זה מראש
מתואמת
קמפינג זה טונות התארגנות....אורוש3
טוב שאת מזהירה אותנו🙈מתואמת
היינו השבת בנופש במושב "רחוב"שוקולד פרה.
בצפון.
אז לא ישנו ברחוב...
ישנו בצימר. היה מאוד מאוד נחמד. הילדים שלו בברכה ביום שישי, ובשבת עצמה היו בג'קוזי בלי להפעיל אותו.
הכל כולל אוכל מוכן עלה לנו- 1350.
הלכנו לבית הכנסת, לגן השעשועים, טיילנו באזור של בננות, יש גם מתחם לצימר עם טניס שולחן, כדורסל, נדנדות.
ברוך ה' שמחנו מאוד
הוא רצה 1100שוקולד פרה.
שזה תשלום יחסית נמוך לשבת, אבל זה כי היינו בצימר הזוגי ופשוט הוספנו מיטה, מזרון ולול.
בסוף שילמנו 1200 כי הוא רצה מזומן והיה לנו רק ביט
יש לך מספר?יערת דבש
דוד אוחנהשוקולד פרה.
לאDoughnut
כן לוקחים דירה בצפוןאמאשוני
עולה 3500-4000 ל3 לילות, אפילו פחות. סוגרים כבר בחורף, מחפשים המלצות בבוקינג.
3 חדרי שינה פחוס סלון פלוס מטבח פחוס שני חדרי רחמה לפחות. אנחנו צריכים 6 מיטות אבל תמיד היה יותר.
עד היום הדירות היו ממש טובות (בסטדרטים שלנו)
מטיילים באתרי שמורות הטבע, אוכלים בעיר, עושים קניות בסופר גדול באיזור (רמי לוי וכאלה)
מביאים מהבית כלים לבשל.
שווה לקחת דירה עם מכונת כביסה, מאוד נוח שאפשר לכבס מגבות ובגדי ים ובגדים שהילדים אוהבים לטיולים. מחליפים הרבה בטיולים האלו,
כי אנחנו אוהבים להיכנס לנחלים, מעיינות, הכינרת וכו' וגם טיולעם יבשים מלכלכים.
תבדקו קירבה לבתי כנסת.
שני רכבים.
כתבו אותי ואת בעלי בעצם 🙂מולהבולה
חלק כתבו שלא מעדיפים לישון בבית בסוף יום-בעלי
וחלק כתבו שכן לוקחים צימר ונהנו-מה שאני אומרת
ברור שהכי כיף לישון בסוף בבית
אבל זו החוויה יותר לילדים,הם כל הזמן מתבאסים שכל החברים יוצאים
בחופש לכמה ימים ואנחנו כמעט ולא...,
ברור לי שלא כולם יוצאים,זה יקר וקשוח לכולם
השאלה אם טיולים יומיים לא יוצא כבר יותר יקר מכמה לילות בצימר...כי החופש ארוך 🤦
אז תעשו שנה-שנהרוני 1234
לדעתי לינה בבית זה לא בר השוואהאמאשוני
זו חוויה אחרת. כשיש רק קטנטנים וזו המון עבודה להיות מחוץ לבית, באמת עדיף טיולים יומיים.
כשהילדים גדלים, בשביל להיפתח ולהתנתק ולהחליף אווירה עדיף לצאת כמה ימים (אם יש אפשרות כלכלית)
טיולים יומיים כשיש גם בנים וגם בנות, גם גדולים וגם קטנים,
זה אומר שרוב הסיכויים שחלק לא יבואו. זה גם שיקול מבחינתי.
נסיעה לצפון הרחוק יותר, אני לא אעשה בנסיעות יומיות..
אבל מה שטוב לכם 🙂
יוצאים כל שנה לפעמיים פעמיים בשנהעדיין טרייה
בשנתיים האחרונות גם התחלנו לצאת לטיול משפחתי בחו"ל (במקום חופשה אחת בארץ. לצערי בארץ צפון היה יחסית בעייתי בתקופה האחרונה).
מבחינתי אני לא אצא בלי הילדים (מקסימום לילה אחד עם בעלי במקום קרוב) אז נופש זה רק כולנו יחד. בתחושה שלי זה מאוד מגבש ונזכרים תמיד בחוויות שהיו לנו יחד. כמובן שזה תלוי תקציב היו תקופות שהיינו הולכים לקמפיינג או מתאימים את החופשה למשהו פשוט יותר תלוי תקציב. בארץ אנחנו הכי נהנים מצימר עדיף עם בריכה פרטית שם אנחנו מתארגנים על על האש/ארוחות בוקר ורוב היום מטיילים בחוץ. מרגיש לי יותר זורם עם ילדים בניגוד למלון (מה גם שחדר במלון מוגבל בדרך כלל להורים +2 ילדים).
אשמח להמלצה לצימר עם בריכהרוני 1234
ממה שאני זוכרתעדיין טרייה
היינו פעם ברוח ברמה ברוכים קלע אלון המקום היה ממש מהמם חיסרון אחד שהבריכה לא מגודרת יש רק אפשרות לנעול את הצימר עצמו (עם ילדים קטנים ולא שוחים יותר בעייתי)
באילת היינו ביאלרנט דירות אפרסמון זה בריכה לאיזה 3-4 דירות אבל למזלנו זה היה אנחנו ועוד משפחה והתחלקנו בשעות על הבריכה.
היינו גם ביאלרנט במגדל עם בריכה
לרוב יותר קל למצוא צימר עם ג'קוזי פרטי בריכות יש בדרך כלל למתחם של 2 צימרים ומעלה זה היינו הרבה פעמים עם עוד משפחה אחת שנסענו יחד. כבר לא זוכרת את השמות של המקומות.
נראה לי שכל הקונספט של ילדים זה קשוחהבוקר יעלה
אבל אין מצב לוותר על נופש, כל שנה בשביל הילדים.
מתיש נכון אבל כ"כ חשוב להם לביחד ושלא ינטרו לך טינה בגיל גדול, לא חשוב איך אני יודעת 😉
אנחנו יוצאים עם עוד משפחהשומשומ
מתאמים עם האחים (לפעמים ממש מאורגן כולם לפעמים יותר ספונטני) ואז כל נושא הילדים פחות קשוח 😉
יש להם חברה ותעסוקה
וגם להורים כיף
בקיצור קונספט מומלץ ממש
אשמח להמלצות של צימריםמולהבולה
וגם טיולים יומיים אם יש לכן
ממש תודה על התגובות! החכמתן אותי
תצאו לסגנון טיול שמתאים לכם ואתם נהנים ממנו...חילזון 123
מצד שני אני כן חושבת שיש מקום גם לצאת לטייל למשהו שאתם לא מאד נהנים ממנו כדי שלילדים תהיה חוויה של טיול וזמן איתכם.
אז צריך לאזן ולנסוע למשהו שמתאים לכם אבל לא לצפות שזה יהיה נופש של רגל על רגל...
אנחנו אוהבים קמפינג וטיולים בטבע
אם את מחפשת במחיר יותר זול ממחיר בדר'כקנמון
יש בצפת קבוצות וואטצפ של אנשים שמשכירים את הדירה שלהם במחיר יותר זול מצימר.
כמובן התנאים הם לא תנאים של צימר (אין בריכה, אין ג'קוזי) וגם צריך להיות זהירים ליפול על בית נקי (להתבונן היטב בתמונות!)
אבל זה נחמד
ולילדים קטנים החוויה של בית אחר עם משחקים אחרים (במידה שהמארחים מאשרים לשחק בהם) היא חוויה ממש נחמדה.
אם מוצאים בית בעתיקה זה בכלל שווה.
חלק מציעים גם צימרים ממש..
קיצר שווה להכנס לקבוצה כזו ולבדוק אופציות.
אולי למישהי פה יהיה קישור עדכני לקבוצה כזו
כן. אבל זה לא נופשמקרמה
אנחנו יוצאים פעמיים בשנה
כי זה חשוב לנו
זה צבירת חוויות עם הילדים
ואנחנו עובדים קשה מאוד בזמן הזה
וחוזרים עייפים
אבל זה שווה לנו
אוהבים מאוד את אנ"א
אנחנו יוצאים לא בהכרח לנופשאפונה
אבל בעיני הדגש הוא על פניות.
לצאת כולל לינה זה ממש קשוח, לפעמים אנחנו עושים את זה אבל לא כל שנה,
ולפעמים ישנים אצל חמותי או אחים שלנו שזה יותר קל מבחינה לוגיסטית.
יציאות יומיות הרבה יותר קל, זול, ומועיל לנו. זה ממש לא צריך להיות מפוצץ.
זה מעיין שלא מכירים, פארק שווה, בישול בשטח, לפעמים מסלול (לצערי לא לקחנו את הילדים כ"כ למסלולי הליכה, אנחנו צריכים להכיר להם את זה יותר). מזרקות, אתרי עתיקות/מורשת...
פעם ב... אטרקציה בתשלום כמו קיר טיפוס וכאלה.
צריך להיות על זה, להגיע מאורגנים ולדעת לאן הולכים ומה עושים, להצטייד כמו שצריך - בעיקר אוכל אבל גם משחקים לשטח - אפילו ברמת הכדור/מטקות/צלחת מעופפת. אפשר להשקיע יותר עם מחצלת, ערסל, ציליה, ועוד ועוד זה כיף ממש. העיקר הפניות וההנאה שלנו ההורים שאנחנו על זה, במצב רוח טוב, שמחים, פתוחים להתנסות ומשחק.
גם לנו זה קשוח האמתהמקורית
אבל עד עכשיו יצאנו, בעיקר לבתי מלון
לא יוצאים ליותר מלילה גג שניים. ממצים לגמרי מבחינתו
השנה לא קבענו כלום האמת. עדיין.
כן יוצאיםבשורות משמחותאחרונה
ליצור חוויות של טיול פעם-פעמיים בשנה זה השקעה משפחתית חשובה לדעתי גם אם זה מורכב
יוצאים לטיולים של 3 ימים במהלך השבוע/חמשוש
דירת אירוח, צימר, אירוח כפרי מכבד לא להתכלב אבל כן ברמה נורמלית
במקומות שמתאים לילדים להסתובב חופשי ומרחבים שהם יכולים לשחק אז לעניין הזה מלון ממילא לא רלוונטי בעיני
קמפינג אני לא אוהבת אז פחות בקטע, אבל כן עושים להם פעילויות שטח כמו סאג', מדורה, יצירות מהטבע וכד'
ממש ממש מחפשת שיעורים טובים בנושא חינוך ילדיםרק טוב=)
בעיקר בנושא כעס על ילדים ואיך להיות איתם יותר סבלניים.
בתקופה האחרונה אנחנו ממש עמוסים ומרגישה שאנחנו במקום לא טוב איתם
ההמלצה הקבועה שלימדברה כעדן.
פודקאסט של אפרת וקסלר.
הכעס מגיע כתוצאה מהשורש.... בהצלחה
תודה רבה!!רק טוב=)
אני לא מוצאת את הפודקאסט הזה..הילושש
תוכלי לשלוח לי קישור בבקשה?
מענין אותי גם אז חיפשתיאונמר
זה האתר שלה ארכיון Podcasts - אפרת וקסלר - הורות מגדלת ומובילה
וזה בספוטיפיי https://open.spotify.com/show/3a5OZ3OiuK5kTOQOqgTuyV
לאחרונההילושש
התחברתי לשיעורים של הרבנית מיטל דאודי- ביוטיוב..
תודה!!רק טוב=)
שיעורים ששמעתי בעבר ואהבתי:מתואמת
של הרבנית חבצלת סולטין ושל הרבנית דינה ראפ.
לא זוכרת אם יש שם התייחסות ספציפית לנושא הכעס...

הרבנית חבצלת מעולה, שמעתי את כל הסדרה..רק טוב=)
יכולה לשרשר לי את הסדרה? רק אם לא קשה לךנפש חיה.
אני ממליצה ללמוד על ויסות רגשיאפונה
הרי הסיפור הוא לא הילדים ומה שהם עושים אלא היכולת שלנו לנהל את האנרגיות הרגשיות שלנו.
סליחה שאני לא מציעה מקור מידע ספציפי, אוכל לחפש לך בהמשך, אולי מחר, אבל אצטרך תזכורת.
וואי לגמרי לגמרי.רק טוב=)
בסוף זה באמת לגמרי שלנו..
אשמח אם תוכלי לחפש לי
הרבנית דינה ראפשלומית.אחרונה
הרגשה אחרי הפלהכמהה ליותר
מאוד התלבטתי אם לשאול ואיך לשאול, אבל ממש בוער בי.
אני רואה פה בפורום, וגם מסביבי, שהפלה היא אירוע מאוד קשה לאישה, שזה דבר שממש מרסק נפשית, שנשים בוכות אחר כך הרבה, במשך תקופה לא מפסיקות לחשוב על האובדן, ושזה ממש קשה להם.
כמו ששיתפתי, ביום ראשון האחרון גילינו שאין דופק, וביום חמישי החרון עברתי גרידה. שבוע 13+3.
כמובן שהיה לי ממש הלם וקשה כהודיעו שאין דופק, אבל לא פרציתי בבכי או משהו כזה , וגם בהמשך חוותי את זה בצורה די קלילה.
וזה לא שלא חיכיתי להריון, חיכיתי מאוד, התרגשתי מאוד, כשראיתי דופק פעם ראשונה, ממש בכיתי. דיברתי אל העובר, תיכננתי כבר שמות אם זה יהיה בן ואם זה יהיה בת, קניתי עגלה חדשה, הייתי ממש בהתרגשות סביב זה.
אבל מרגע שנודע לי שאין דופק, לא נשברתי ולא התרסקתי בשום צורה. בכיתי טיפה, אבל בעיקר הרגשתי אדישות, הרגשתי סוג של תחושה של "הייתי בטוחה שזה יקרה לי, לא באמת מגיע לי עוד תינוק".
אני מרגישה מצויין מבחינה נפשית, אני מרגישה שמחה, אני מאושרת שזכיתי שיש לי כבר שני ילדים. אני ממש מרגישה ומשדרת אושר.
אני לא מבינה אם משהו דפוק בי שאני לא מקבלת את זה כל כך קשה.
אני מרגישה שהמשפחה והחברות שלי, מקבלות את הידיעה הזאת על זה שאני כבר לא בהריון, בצורה הרבה יותר קשה ממני.
כשהודענו לחמי וחמותי, חמי ממש בכה, בדמעות. כאב לי הלב הלב בשבילו, לא הבנתי איך הוא מקבלת את זה יותר קשה ממני.
בעלי לא אומר לי כלום, אבל מתחת לפני השטח, אני מרגישה כאילו הוא מצפה ממני להגיב אחרת ממה שאני מגיבה.
הוא לא מבין למה אני כל כך שמחה, למה כל מי ששואל אותי איך אני מרגישה, אני אומרת לו שהכל בסדר, שאני מרגישה מעולה.
היום החלטתי לחזור לעבוד, אני בסך הכל עובדת מהבית בעבודה מחשבית, לקחתי חופש כבר מיום שני האחרון, והרגשתי שזה די והותר, במיוחד שאני מרגישה מצוין, פיזית ונפשית,
ובעלי די הזדעזע מההחלטה, הוא לא מבין למה אני לא מנצלת את זה שאמרו לי בבית חולים לקחת 3 ימי חופשת מחלה, בהוא ממש משדר לי כאילו אני אוצה לרצות את כולם ואת העבודה על חשבון עצמי, אבל אני ממש לא מרגישה שזה על חשבוני, כי אני באמת מרגישה מצויין.
תודה למי שקראה עד עכשיו, כתבתי ממש הרבה, ומבולגן, ונראה לי שחזרתי על עצמי עשרות פעמים, ואני גם לא ממש יודעת מה אני רוצה ממכם 🤷♀️
אולי סתם לשמוע מה אתם חושבות. השיחה עם בעלי הבוקר ממש עירערה אותי, ואני תוהה אם משהו בי באמת לא נורמלי שאני רוצה לחזור לעבוד יומיים אחרי גרידה.
אניoo
לא עברתי הפלה
אבל
הכי נורמלי בעולם להקשיב למה שאת מרגישה ולרצות לחזור לשגרה
אף אחד לא אמור להגיד לך איך את מרגישה
זה הגוף שלך
את עברת את זה
אחרים עברו את זה יותר ממרחק
שלא יתערבו לך
ואם הם כן מתערבים
תבקשי מהם שלא
את נורמלית לגמרידיאן ד.
אין שום ספר הדרכות איך להרגיש אחרי הפלה ולכן כל אחת יכולה להרגיש ולחוש איך שמתאים לה.
אני גם לא חושבת שכולן חוות הפלה בצורה כל כך קשה כמו שנראה לך.
פשוט מי שחווה את זה בצורה מאוד קשה אז נוטה יותר לשתף את זה כאן או בחיים האמיתיים.
אני ראיתי את אחיות שלי שמאוד קרובות אלי שעברו הפלות בשבועות מוקדמים יחסית
אצל אף אחת זה לא היה טראומטי במיוחד, כן עצוב וכואב אבל נורא מהר חזרו לשגרה.
(רק אחת מהן שעברה הפלה אחרי שחיכתה הרבה שנים להריון אז זה באמת היה ממש ממש כואב ועצוב)
את מדהימהרוני 1234
כנראה יש לך חוסן אישי מאד גבוה וזה מעולה.
תקשיבי ללב שלך ותהי הכי כנה עם עצמך (נראה שדוקא במקרה הזה לרצות אחרים יהיה להיות שבורה "בכח").
לפעמים גם האסימון נופל באיחור והעצב מגיע אחרי כמה שבועות/חודשים וזה גם בסדר, תמשיכי להיות קשובה לעצמך.
אגב, פה בפורום הכי טבעי שהנשים שלקחו את זה יותר קשה יכתבו פה בניגוד לנשים האחרות. מי שלא לקחה את זה קשה פחות תרגיש צורך לשתף ולחפש תמיכה.
אני עברתי הפלהעדינה אבל בשטח
נשמע לי ממש תקיןמתיכון ועד מעון
הייתה לי הפלה בעבר, בשלב קצת יותר מוקדם ממה שתיארת. הצטערתי, התבאסתי, ועברתי הלאה. ממש לא חוויתי את זה באופן דרמטי.
ולגבי לקחת חופשת מחלה, תעשי מה שטוב לך! אני יכולה לספר לך שעברתי בעבר הפלה בשלב מאוחר בהריון וקיבלתי חל"ד מלא וניצלתי רק 9 שבועות במקום 15 ומלא אנשים העירו לי שזה טעות, אבל עבורי זה היה הרבה יותר מתאים.
אין נכון או לא נכון, על אחת ומה שמתאים לה, זה לא אומר עליך שום דבר רע!!!
גם אני לא הרגשתי אבל כשעברתי הפלהמתואמת
(היו לי תחושות קשות אחרות, שנבעו מהטראומה שצפה לי מבתי חולים)
אבל העובר הפסיק להתפתח בשלב מוקדם מאוד, וממהתחלה הייתה הרגשה שההיריון לא תקין. והוא גם הגיע קצת בהפתעה, שנה וקצת אחרי הולדת תאומים, ובדיעבד אני שמחה שלא נולד לי אז תינוק, כי זה היה צפוף מדי עם התאומים.
אז לא יודעת מה לומר עלייך, אם התחושות שלך כרגע נורמליות או לא. יכול להיות שהן נובעות מבריאות נפשית - של עיכול והבנה שאם כבר אין, אז אין מה לבכות, כי זה לא יעזור.
אבל יכול להיות גם שזו מעין הדחקה, ולכן אני חושבת שכדאי לך לשים לב לעצמך בהמשך, כי אולי תחושות האבל יצופו פתאום בעוד חודש-חודשיים, ואז תצטרכי לתת להן מקום אף שלכאורה כבר התקדמת הלאה...
בשורות טובות❤️
כאחת שעברה לצערי ארבע הפלות בשבועות כאלהשמיכת פוך
יכולה לומר לך מניסיוני שכנראה את עדיין לא מעכלת.. את עדיין בהדחקה.
באיזה שהוא שלב יפול לך האסימון ותרגישי את הכאב הזה.
יש הרבה טריגרים שיכולים לגרום לך לכאוב... זה יכול להיות לפני המקווה או כשתקבלי מחזור שוב או כשתראי נשים בהריון בשלב שלך.
אל תלחיצי את עצמך עכשיו להתאבל. אבל כשזה יגיע תתני מקום להתאבל ולבכות. אל תדחיקי את זה.
חיבוק גדול ממני❤️❤️❤️
זה לא בהכרח ככה אצל כל אישה, רק אומרתהמקוריתאחרונה
עברתי הפלה בהריון הראשון ולא הייתי בצער או אבל.
כן הייתי בשוק ולחץ מהתהליך, לא באבל או צער על הילד שאמור היה להיות
את עדיין קרובה לאירועאמאשוני
יכול להיות שבהמשך תחווי תחושת פספוס או אובדן. תהיי קשובה לעצמך, לעבוד מהבית נשמע מעולה, להיות בחוסר מעש זה גם לא בריא.
אם בהמשך תרגישי שאת צריכה אוורור תתני לעצמך את זה, ולכן חשוב לדעתי להשאיר את התגובה שלך לאירוע לא סופית עדיין, אלא לפעול לפי מה שמרגיש לך נכון באותו זמן.
חיבוק. בעיני יש פער גדול בין התחושה שציינתירושלמית במקור
של "לא מגיע לי תינוק", לתחושות של השלמה או אפילו המונח אושר בו נקטת. תשהי עוד קצת בפער הזה...
(ובלי קשר, רבות חשות מגוון של עוצמות ביחס להרגשות שלהן, בטח סביב הפלה. אישית ההרגשה בהפלה הראשונה שלי היתה של אכזבה קלה, יחד עם ציפיה ותקווה, ובכל הפלה נוספת - היו 3 רצופות - ההרגשה החמירה)
סך הכל נשמע לי ממש הגיוני חוץ מ"לא מגיע לי תינוק"שיפור
גם אני כמוך. הצטערתי על הפוטנציאל שלא זכהכתבתנו
להגיע למימוש, אבל מצד שני לא בכיתי, לא הרגשתי רגשות אשמה, זה היה נראה לי די טבעי וחלק מחבילת הפוריות של העידן הזה.
השתדלתי לשמור על מנוחה בהתאם לכוחות שלי בימים שאחרי, אבל לא נמנעתי נגיד מארוע משפחתי שהיה למחרת הגרידה. לא רקדתי כמובן.
גם לא היו רגשות שליליים שהופיעו מאוחר יותר, אבל תהיי קשובה לעצמך ואם את רואה שכן מגיעות תחושות יותר של דאון, לא להתנגד להן. תני מקום, תשהי בהן כמה שהן מבקשות ממך כדי שיעלמו ברגע הנכון ולא ימשיכו לזמזם כשאנחנו לפעמים בהתנגדות לחוויה כלשהי. תרגישי טוב, ובעיקר תרגישי טוב עם עצמך בכל תחושה שעולה לך, את ממש נורמלית.
זה בסדר גמור, כל אחת חווה את זה אחרתמחי
באיזה שבוע סיפרתם על ההריון?אנונימית בהו"ל
מלתבטת כזה מה לעשות..
תלוי למיאיזמרגד1
להורים סיפרנו בהריון הראשון מיד בבדיקה החיובית, בשני אחרי אולטרסאונד עם דופק
אחיות שלי ראו עלי ממש בהתחלה, הרבה לפני שסיפרתי. מצידי הייתי מספרת כנראה בחודש שלישי- רביעי כזה
לחברות בחודש רביעי- חמישי
עונהמולהבולה
להורים סוף שלישי
לאחים חודש חמישי
תחילת רביעישיפור
חח וואיואני שר
מרוב שהייתי בחרדות שזה יגמר לא העזתי לספר
להורים סיפרנו אחרי סקירה ראשונה
ואח"כ לאט לאט לאחים
לחברות קרובות
בעבודה
לא חושבת שיש בזה נכון ולא נכון (חוץ מבעבודה שיש חוק),
אתם צריכים להרגיש בנוח
זהו הייתי כבר בסקירהאנונימית בהו"ל
ואני תוהה מתי לספר
נגיד בעבודה מתחשק לי למשוך עד שבוע 20+
אבל מסביב אני מתלבטת
למעסיק צריך עד שבוע 20ואני שר
בגדול הייתי מספרת למי שחשוב לי לפני שרואים
כי אז זה כבר מתחיל להיות קצת מביך
החלטות טובות!
יפה שאת מצליחה להסתיר הריון ראשון?עדיין טרייהאחרונה
שבוע 16 השבוע פרסמתי לכולםהרמה
תלוימתיכון ועד מעון
בהריון ראשון לאמא שלי ממש ממש בהתחלה, קצת אחרי שגיליתי, ביתר ההריונות קצת יותר מאוחר סביב שבוע 10, לחמותי טיפה אח"כ, ולאחים מתי שהסתדר.
לחברות טובות מתי שהתחשק לי, לרוב מוקדם מאוד, בהתאם לתמיכה שהייתי זקוקה לה. לחברות פחות טובות מתי שראו, לא טרחתי לספר.
בעבודה- ממש מוקדם, הרבה לפני שצריך.
תלוי באיזה הריון..רק טוב=)
ממש השתנה.
לאמא שלי בדרך כלל ספרתי אחרי הדופק או לפני אם הרגשתי ממש לא טוב, להורים של בעלי בהריון הראשון בשבוע 9 ובשבוע 13 חמותי סיפרה לכולם אז מאז אנחנו מספרים לה רק אחרי סקירה ראשונה
לאמא שלי- אחרי הדופקהשקט הזה
לחמי וחמותי אזור שבוע 10 כזה
לאחים וכו אחרי סקירה ראשונה
ולשאר העולם בדכ נותנת לגלות לבד😅
לאמא שלי מספרת מיד אחרי הבדיקה הביתיתכחל
מבחינתי גם שבעלי יספר להורים שלו באותו זמן, לא רואה הבדל בין ההורים
ואכן סיפר להם בערך ככה או ממש כמה ימים אחרי, אבל סתם בלי סיבה מיוחדת לא יצא שסיפר ממש מיד..
לאחים והאחיות מספרים בתחילת חודש חמישי (למרות שהאחיות הקרובות שלי חשדו לפני🤭)
לשאר העולם, נותנת לגלות לבד, ומשוחחת על זה חופשי מחודש חמישי
ריפלוקס סמוי והנקהאן#שרלי
שלום לכולן, אשמח לכמה שאלות
1. תינוקת בת חודש וחצי כנראה עם ריפלוקס סמוי, נותנים תרופה עדיין ללא השפעה מספקת. רציתי לשאול איך מניקים תינוק ככה? היא אוכלת בחוסר נוחות גדול, מתחברת ומתנתקת גם עם הבקבוק, לוקחת שלוק וצורחת.. יוצא שפשוט אני כמעט לא מניקה כי לא פיצחתי את השיטה.. קשה לי לדחוף לה את השד כל פעם לשלוק ושהמאבק הזה קורה בגוף שלי. ומאוד הייתי רוצה לעבור משאיבות להנקה. (היא יודעת לינוק בסדר, אני נותנת לה עדיין לפעמים לכמה דקות כשהיא רגועה). אשמח מאד לטיפים או אפילו הזדהות, להרגיש נורמלית. נראה לי כאילו כולן סביבי מניקות בסבבה ורק אני מסתבכת..
2. איחור בנטילת סרזט - של שלוש וחצי שעות. לקחתי מיד כשנזכרתי. את הגלולה הבאה צריך לקחת בשעה הרגילה או בשעה החדשה שנזכרתי?
3. כמה משמעותי שאיבות (או הנקות) בדיוק בזמן כדי למנוע דימומים עם הגלולות?
תודה רבה לכן!!
עונההשם שלי
לגבי 1, אין לי ניסיון. אולי כדאי לנסות להניק בתנוחות שונות, ולמצוא איך הכי נח לה.
2. תמשיכי בשעה הרגילה.
3. לא שמעתי שיש קשר לזמנים הנקה ושאיבה.
אני יודעת שזמן לקחתי הגלולות יכול להשפיע.
לי אישית לא היו כתמים, גם כשלא הקפדתי על השעה. וגם עם הנקות ושאיבות לא דווקא בשעות בלי קשר לזמנים.
אני רק אזדהה בקשר לקושי בהנקה...מתואמת
לי למזלי היו כמה וכמה הנקות מוצלחות לפני כן, אז ידעתי שה"בעיה" לא בי...
אני לא יודעת אם באמת היה לה רפלוקס סמוי או לא (הרופא לא שלל ולא אישר, וגם לא נתן תרופה) - רק יודעת לומר לפי הרופא שצריך להיניק כשהתינוק כמה שיותר בישיבה (לא יודעת איך עושים את זה תכל'ס🙄 אבל אולי תנסי), ואחרי ההאכלה להניח אותו באלכסון (בטרמפולינה זה הכי טוב. הוצאנו מהמחסן את הטרמפולינה שקיבלנו בילד השני ולא באה לידי שימוש, והבת שלי חצי גרה שם...)
עוד דבר שכדאי לבדוק הוא לשון קשורה. לבת שלי הייתה מסתבר לשון קשורה, שאף אחד (מהרופאים בבית החולים ועד לרופא הילדים) לא זיהה
רק יועצת הנקה שהגעתי אליה בגיל עשרה חודשים זיהתה את זה...
ואם גם בבקבוק היא מסתבכת - מציעה לנסות את הבקבוק של לנסינו. זה הבקבוק היחיד שהבת שלי הסכימה לקחת.
בהצלחה יקרה! זה באמת קשה ומתסכל❤️
תודה רבה על הנירמולאן#שרלי
לשים בטרמפולינה לישון פשוט?
בסהכ מה שהיא עושה רוב היום זה לאכול ולישון הרי.
ולגבי הבקבוק
חשבתי שזה הגיוני שגם עם הבקבוק לא נעים לה לאכול, כי זה כואב /צורב במידה דומה להנקה, לא? היא אוכלת מהבקבוק ותוך כדי מתחילה להתפתל אז לא חשבתי שזו בעיה עם הבקבוק דווקא כי אנחנו משתמשים בכמה סוגים.. אבל אולי אני טועה?
כרגע תשכיבי אותה לישון (וקודם כדי שתעשה גרפס)מתואמת
בהמשך היא תתחיל גם קצת לשחק שם.
ולא יודעת לומר בקשר לבקבוק, בעצם... יכול להיות שאצלנו היא לא הסתדרה עם בקבוקים אחרים בגלל הלשון הקשורה, וזה לא קשור לרפלוקס שאולי היה לה ואולי לא.
בכל אופן, את יכולה לנסות להאכיל אותה בבקבוק כשהיא שוכבת בטרמפולינה, אני חושבת שזה גם יכול לעזור.
תודה רבהאן#שרלי
ההמלצה היא להניק בתנוחות זקופותאנונימית בהו"ל
כדאי להתייעץ עם יועצת הנקה ברמה גבוהה, יכולה לעזור למצוא פתרונות
האמת שהייתי בייעוץ עם מישהי ממש נחשבת וטובהאן#שרלי
אבל לעניין הזה בינתיים לא מצאתי פתרון
כי גם אם אני מניקה בתנוחה זקופה, אם היא לא נינוחה היא פשוט זורקת את הראש אחורה ומקשיתה את הגב וצורחת מרעב וכאב
קיבלת הנחיה מהרופא שרשם את התרופהקופצת רגע
מה לעשות אם זה לא עוזר?
נראה לי שצריך לחזור אליו, לא?
רק ממליצה לבדוק לשון קשורהצלולה
אצלי זה היה קשור באופן ישיר לריפלוקס. וזה מאוד משפיע על היכולת להתחבר כמו שצריך בהנקה.
צריך לבדוק אצל רופא שמבין בזה, המון רופאי ילדים לא יודעים לזהות לשון קשורה אחורית (אצלי שלושה רופאים אמרו לי שאני טועה, עד שלקחתי לרופאה מומחית וראיתי ישועות).
וואו. שני רופאים בדקו אותהאן#שרלי
וגם יועצת הנקה שנחשבת מאד מקצועית. אבל עכשיו אני דואגת שאולי כן יש לשון קשורה ולא עלו על זה?
מה שם הרופאה אם אפשר לשאול?
יש רופא שמומחה לזה - ד"ר רפאל יודסיןמתואמת
ויועצת ההנקה שבדקה את הבת שלי היא אודליה גור אריה.
שניהם בירושלים, אם נגיש לך.
יש מרפאת לשון קשורה באיכילובאנונימית בהו"ל
תפני אליהם
יעל דובסטר גם נחשבת מעולה
נכון על מי שכתבו לךצלולה
אני מאוד התרשמתי מד''ר יעל דובסטר.
גם ד''ר בוצר אמור להיות מקצועי מאוד בתחום.
באיזה אזור נוח לך?
אזור ירושליםאן#שרלי
אז באמת ד''ר יודסיןצלולהאחרונה
אוסתאופתאפונה
הציל אותנו ככל הנראה מריפלוקס סמוי, אמנם ההנקה הרגיעה אותה אבל היא לא היתה רגועה בשום מצב אחר חוץ מהנקה ו/או מנשא.
ממליצה על יעקב דרמון מירושלים.
בטיפול הראשון כאילו לא קרה כלום, בטיפול השני פשוט קסם, אי אפשר להסביר.
אתן מצליחות לשתות מים בתחילת ההריון? ממש מענייןפומלה
כשלא הצלחתי- שתיתי מים עם תרכיז וכדומהיעל מהדרום
ממשלאשירה_11
בעיקר שתיה מוגזת.. או שלוקים קטנים של מים...ליני(:
תודה לכן!! ממש קשוחפומלה
או מים עם מלא קרח או עם מיץ אחרת לא שותה....דיאן ד.
בקושירק טוב!אחרונה
שתיה מוגזת
תה
מים קרים
קרטיבים
גלידה
במצטבר היה יכול לצאת פחות מ4 כוסות ביום. לפעמים חלק מזה היה יוצא בהקאות..
אשמח לרעיונות איזה מאכלים לתת לתינוקתבכינוי אחר
בת 8 חודשים,
היא אוהבת ביצה,
נתתי לה גם לטעום דג סלמון
וגם בטטה ותפו"א ממרק קוסקוס.
אני רוצה שתהיה לה ארוחה אחת קבועה ביום.
מה אפשר להוסיף לביצה שיתאים לארוחת בוקר?
כרגע אסור לה מוצרי חלב.
תודה 🙏
קוואקר.מוריה
סתכלי באתר 'המתכוניה'רק טוב!
אתר מתכונים לתינוקות. אפשר לחפש לפי גיל, מרקם, רגישויות וכו.
מפעילה אותו תזונאית תינוקות וילדים.
תודה, האמת שהסתכלתיבכינוי אחר
את רוצה דווקא לארוחת בוקר?מישהי מאיפשהו
אני התחלתי עם מרק טחון (ירקות ועוף והודו)
ואחכ גם מנה של פירות טחונים
אבוקדו/ תפואהמקורית
אבוקדו, טחינה, חביתה עם קצת מיץ של עגבניהראשונית
בננה מעוכה
אם היא אוכלת סלמון אז אולי טונה מתאים
להחליף ממש ארוחהמדברה כעדן.
זה לפי התגובה שלה... שאת רואה שהיא לא צריכה השלמת הנקה/תמ"ל אחרי הארוחה....
טונה
אבוקדו
חביתה/ביצים קשות מעוכות עם מלח ושמן זית
פשטידות
דייסת קוואקר (עם מים, כך אני תמיד עושה)
מרקים
קציצות טונה וקינואה
פירות מעוכים/ טחונים עם טחינה/ חמאת בוטניםיעל מהדרום
לק"י
חתיכות קטנות של לחם עם אבוקדו/ טחינה/ חומוס. עם זה אפשר גם חביתה.
לחם מטוגן
החלק הפנימי של המלפפון מגורד. או לתת לה רצועות מלפפון עם הקליפה, שתכרסם את הפנים שלו. רק לשים לב שהיא לא חותכת חתיכות גדולות.
ירקות מעוכים. אפשר להוסיף עם עוף או קציצות רכות.
אני מועכת הכל במזלג.
תודה לכולן על כל הרעיונות!בכינוי אחר
זה ממש משתנה מילד לילדרק טוב=)
יש לי ילדים שבגיל הזה אכלו רק גרבר, והתינוק הנוכחי למשל כבר אוכל הכל כמעט..
בבוקר- חתיכות לחם קטנטנות טבולות בטחינה וחביתה
צהריים- אורז וקציצות מרוסק גס, קוסקוס ומרק (בגדןל מה שאנחנו אוכלים אא"כ זה לא מתאים עדיין אז משתדלת שיהיה לו מרק טחון)
ערב- משתנה. מרק/ לחם מטוגן/ פנקייק מקמח מלא/ שאריות מא. צהריים/ ביצה קשה מרוסקת עם טחינה/ פשטידה כלשהיא/ אבוקדו

