יש לי שאלה-אבל אל תצחקו עלי...קראתיך
אני מקווה שזה קשור לפה..לא מצאתי מקום יותר טוב...
 
זה נכון שיש מזיקים(של הלילה)?
 
קמתי היום בבוקר ופיתאום צצו לי כמה שריטות על הפנים..(הם לא היו לפני)
קיצר,אני ישמח אם מישו יענה לי ויתן לי תשובה לפשר השריטות..
 
לילה-טוב!
לענ"דשמחה ואמונה
זה נכון..
זאת אולי אחת הסיבות למה לא לקרוא תהילים בלילה
יש מסביבנו מזיקים כל הזמן..
אבל הקב"ה מצילנו מידם
אין מזיקים בא"י....יהודי מרמ"ג
אתם בטוחים?באהבה ננצח
גם אני שמעתי על זה אבל זה תמוה לי, הרבה מהסיפורים בגמ' על מזיקים התרחשו עם אמוראים שגרו בא"י...

מישהו יודע אולי איפה זה כתוב?

בכל מקרה לגבי השריטות, קודם כל תבדקי שוב אם הם לא היו לך אתמול, אח"כ תבדקי אם יש לך אולי משהו סביב למטה שיכלת להישרט ממנו, או שרטת את עצמך עם הצפרניים באמצע חלום רע, או שאח שלך הקטן קפץ עלייך בבוקר... לא יודע.. חחח
העיקר שתבדקי את כל האופציות לפני שאת תולה את זה במזיקים. ואם את בכל זאת מחליטה לחשוב עליהם כדאי שתשאלי איזה רב עם רוה"ק ולא אותנו כאן בפורום..
כן....יהודי מרמ"ג
אין סיפורים בגמרא על מזיקים בא"י....
אולי יש על אמוראים שחיו בארץ,
אבל גם הם לפעמים היו בבבל.
בגלל ששם היה מרכז התורה.
כניראה שנפלת מהמיטה..'ערבות הדדית'
בע"ה ית'
 
הגמרא (ברכות אםנילא טועה.. למדתי שנה שעברה- או בחולין..) מביאה שמזיקים יש רק בחו"ל, בארץ הקודש אין.. אין להם אחיזה בישראל כלל,(מי שרוצה לראות מזיקים שיקח חתולה שחורה,בכורה בת בכורה..וכו' או יפזר קמח ליד המיטה ויראה את רגלים שדומים לתרנגולא..)
כניראה נפלת או משהו בלי ששמת לב..
 
אופס.. חח אבל רגעשמחה ואמונה
מזיקים זה גם נשמות מהעולם העליון לא?..
כי בדיוק לא מזמן ראיתי שיעור על זה והרב שם אמר שיש מסביבנו מלא מלא כאלו שהם לא מרעים לנו רק כי יאנחנו לא מתעסקים איתם..
לא נראה ליבאהבה ננצח
מזיקים זה כפשוטו. מלאכי חבלה. אולי גם כוחות טומאה וסט"א.
זו גמ' בברכות ו.באהבה ננצח
באמת אין שם אמוראים מא"י. אבל גם לא כתוב שם שבא"י אין.
אז תעיין שוב, זכור לי שכן,'ערבות הדדית'
בע"ה ית'
 
כתוב שם, שרק בחו"ל בארץ הם לא שולטים בנו ואין כאן.
אחד הדפים..נכון?
(גם דף צ"ו,א \צ"ז,א בסנהדרין.. איזה דף.. על הגאולה..) 
 
טוב נשמע לי מוזר..קראתיך
אבל לא שרטתי ת'צמי ולא נפלתי מהמיטה וגם אח שלי לא קפץ עלי כי אני הייתי באולפנא..
אבל אם אתם אומרים שאין מזיקים אז אני לאידעת מה זה כן..
 
למרות שחברה שלי סיפרה לי שכשאח שלה היה קטן הם קמו בבוקר וראו אותו מלא שריטות.
הם הלכו ושאלו רב וכ'ו..והוא אמר להם שזה היה מזיקים...
 
העיקר שהשריטות כבר נעלמו..
כל דבר שקורה לנו בעולם בא ללמד אותנו משהוחילא דמשכנא
אם היו אומרים לך שזה מזיקים זה היה עוזר לך בעבודת ה'? אם כן אז תחשבי שכן אם לא אז לא בכל מקרה תחפשי מה את יכולה לתקן מזה.
ב"הצלחה
(ד.א. אולי זה היה אני - רציתי להתעלל בך בלילה באולפנא...|סתם|)
חח קורעת..קראתיך
זה סתם נשאל בקטע שסיקרן אותי לדעת מאיפה הם צצו לי..
ולא ניראה לי שאני יחפור עכשיו ויראה אם זה עוזר לי בעבודת ה',כי זה לא ניראה לי כ"כ קשור לזה..
קיצר לא משנה..
 
שיהיה שבוע טוב בע"ה!
הגבתי ככה כי היה נראה שקצת נלחצת באמת..חילא דמשכנא
כדאי לדעת ובשכל ישרדוד נחמן
שלמה המלך גירש את כל הש-דים ואת כל המזיקים מארץ ישראל.
וכתוב כי שקטה הארץ 40 שנה.
אלא מה....!!!!!
שימו לב והבינו -
כל מה שעבדו עבודה זרה, וכל מה שעשה ירבעם, והקיטור בבמות, ובתי הקדשים בהר הבית, והעברת הבנים באש והקרבתם למולך, והשנאת חינם, והספרים ששלח ברודאך בלאדן בן בלאדן לחזקיהו המלך, ומזבחות אחז, ומרכבות שמש והעגלים בבית אל ובדן, ואף כי יאשיהו המלך ניתץ הכל (לפחות בממלכת יהודה), הרי שבסך הכל כל המעשים הללו שהם היפך הקדושה והם כולם מושכים שפע וכוחות מהסיטרא אחרא, חזרו בקלי קלות אלו המזיקים וחבריהם לשכון לצערנו בארץ ישראל.
 
וכדי שתתנחמו כדאי שתדעו כי בכל מקרה משיח צדקנו יסלק אותם לנצח מארץ ישראל ומעם ישראל.
 
ובוטח בשם יתברך חסד יסובבנו.
שבוע טוב.   
אבל רבנו, איפה זה כתוב?באהבה ננצח
אני לא מערער אני באמת רוצה לדעת. שמעתי יותר מדאי שמועות..

ו'ערבות הדדית', עיינתי שם שוב וגם בסנהדרין וזה באמת על הגאולה אבל לא מופיעים שם מזיקים
"קראתיך" יקירתנו!!אזמרה...
אם היה זה בלילה, באולפנתנו החביבה
 
אי שם במרומי גבעת הלבונה
 
באיזה קראוון מתנודד (ורוקד) עם הרוח הסעורה
 
התעלומה תבוא על פתרונה במהרה:
 
את נמת בשלווה, חולמת חלומות חסידיים,
 
ובינתיים נכנסו פנימה, מהחורים ומהחריצים,
 
כל מיני יצורים זערוריים,
 
המוכרים יותר בשם: "פרוקי רגלים יבשתיים".
 
והם טיפסו חיש קל, אל המיטה התמימה,
 
והחלו במסע הכיבוש על הילדה.
 
והסוף כבר ידוע, על הסימנים שנותרו,
 
החבר'ה הקימו מאחז גאה,
 
 ואת חותמם בקרקע - עמוק שירשו...
 
אז לך נאחל, חברתנו משכבר הימים,
 
רפואה שלמה, ובריאות למאור הפנים,
 
ואולי גם כדאי לדבר עם ג'ולייט, אם הבית המסורה,
 
שתדאג לתיקון אוטם, בקירות \ ברצפה \ בתיקרה...
 
בגעגועים להר הקדוש האפוף ענן,
 
ובאהבה גדולה!!!
 
 
 
חחח אולי זה החמשושות...שיח השדה..
לח. פרומן שלוםאנונימי (פותח)
נשמח לשמוע מה המקור לאמירה הנפוצה הזאת ?
 
בשולחן ערוך כתוב לא ללכת יחידי בימי בין המצרים בשעות ש"קטב מרירי" שולט
 
אם אין מזיקים בא"י למה צריך לחשוש? בכל זאת לא שמעתי על אף פוסק שאומר
 
שזה לא שייך בא"י וכנ"ל עוד הלכות שקשורות למזיקים.
 
יש 'חכמים' שאומרים שאין מזיקים וש-דים בכלל ובספר זמרת הארץ על מעשה מחכם ותם הוא אומר שהש-דים בעצמם גורמים לאנשים לחשוב כך ולכפור בעוד דברים עד שאין דין ואין דיין. 
אבא שלי אמר לי ואני סומך עליו.יהודי מרמ"ג
השולחן ערוך לא חובר בארץ אבל בגלל שזה נתקבע להלכה גם םאנחנו לא נלך יחידים.
המקובלים אומרים...יהודי מרמ"ג
הרמב"ם אומר שאין היום מזיקים.
אני מציעה לך לבדוק צפורניים לפני שאתה הולך לשון..עין שלישית
אני לא מאמינה בזה..
ז"א אני מאמינה בזה אבל אנחנו שמורים בא"י.
לא נידמה לי שיש מישהו שניפגע ממזיקים בלילה
 
תכתוב לרבי מלך המשיח שליט"א  ובכך תוכלבן ציון גגולה
ב"ה
 
לדעתך מה לתקן כדי שזה לא יקרה שנית
/
 
 
דורש לנשיא הדור שממנו כל ההשפעות והוא חי וקייםבן ציון גגולה
ב"ה
 

הרבי חי
הרבי בספרו "דבר מלכות" פרשת "בא" סעיף יג מסביר שחידוש של דורנו זה בדור התשיעי (מהבעל שם טוב אחריו המגיד ממשטריטש ואז נשיאי חב"ד) הוא שאין הסתלקות של הנשמה אצל נשיא הדור כיוון שאנו הדור האחרון לגלות והדור הראשון לגאולה , כעת השאלה היא מהו דור?
הרבי במאמרו באתי לגני מסביר שאנחנו הדור השביעי(הרבי הוא הנשיא השביעי של חב"ד) ובזמן הרבי היו עדיין שלוחים של הרבי החמישי אז אם נגיד שפירוש של דור הוא 30 שנה או 50 שנה אז אנחנו בדור החמישי אך הרבי מבאר שאנו בדור השביעי כלומר הדור הולך לפי נשיא הדור ואם הרבי הסתלק אז אנחנו בדור השמיני , וכן אסור להרהר על דברי נביא (הרמב"ם הלכות יסודי התורה פרק י הלכה ה) כי כל דבר שהרבי אומר בשיחות הדא"ח(דברי אלוקים חיים) הוא דברי השכינה מתוך גרונו ממש כמו אצל משה רבנו (דבר מלכות פרשת "יתרו" סעיפים ו-ח וכן הערה 96 שמשה שבדורנו - מנחם שמו(סנהדרין צח,ב) ) וכן ראינו במסכת תענית דף ה עמוד ב ש"שיעקב אבינו לא מת" ואמרו שם ש"מקרא אני דורש" כלומר למרות מה שראו האמינו לדברי הנביא וכן במעמד הר סיני שבט לוי האמין שמשה חי למרות שהראה להם יצר הרע את דמות משה מתה ושבט לוי (שלא כמו אלו שעשו את עגל הזהב) נשאר נאמן להלכה שישנה מציאות בראייה מן ההלכה אז "מקרא אני דורש" ואין להרהר אחרי דברי הנביא ואם יש עוד ביאורים נביא בהמשך בהתאם לתגובות

-
יעקב אבינו לא מת (מסכת תענית דף ה עמוד ב)

והשאלה היא האם לקשר את המדרש על יעקב אבינו לא מת עם הרבי הוא דבר נכון שהרי יעקב אבינו הוא נשמה כללית של כל עם ישראל
וכן מצורף סרטון של הרבי המבאר בשיחה משנת כף מנחם אב תשל"א המבאר את הפשט של יעקב אבינו לא מת
ליד הסרטון רשום בטעות זי"ע נא לפנות לאתר כדי שיתקנו שליט"א http://www.he.chabad.org/multimedia/media_cdo/aid/796341


תשובה - כל נשיא דור שהוא צדיק יסוד עולם הוא נשמה כללית של עם ישראל ובדורנו הרבי מיליובאווטיש שליט"א וכן רשום בספר "קהילות יעקב"(לבעהמ"ס "מלוא הרועים") שנשיא הוא ר"ת ניצוצו של יעקב אבינו ולכן כמו שרואים את יעקב אבינו נקבר הוא לא מת יש מהראשונים שחולקים על כך אך דעת רש"י וכן פירוש הריף ל"עין יעקב" של מסכת תענית וכן באלשיך פרשת "ויחי" וכן ב"אור החיים" בפרשת "ויחי" (נ,א) וכן ביאור אגדות המהרש"א וכן לעיין בספר "ליקוטי מקורות" של הרב שלמה זלמן מאיעסקי .
הרמב"ם כותב בהקדמה למשנה במסכת סנהדרין פרק 'חלק' ש"מלך המשיח ימות ובנו ובן בנו ימלוך תחתיו וכו'", אלא שזה כמובן לא מה שנפסק להלכה!!! לעומת זאת, מה שכתוב בהלכות מלכים ברמב"ם פרק י"א הלכה ד' זה המקור ההלכתי היחיד בנושא גדרי המשיח, סדר פעולותיו וכו', וממילא בהיותו פוסק יחיד בעניין- זה גם מה שנפסק להלכה! משא"כ כאמור מ"ש הרמב"ם בהקדמת המשנה, שחשוב להדגיש בנוסף שבעניין זה נותר הרמב"ם כמעט בדעת יחיד, בעוד שכל שאר גדולי ישראל בכל הדורות, וביניהם כמובן אדמו"רי חב"ד, הולכים דווקא לשיטת הרמב"ן, שמדבר על נצחיות חייו של מלך המשיח, במקרה של מעמד הר סיני לאחר שראו את דמות משה רבנו מתה היו שתי קבוצות : אחת שאמרה - משה רבנו היה אדם גדול אבל מה שאמר שיחזור כנראה לא הבנו את דבריו אבל מה שראינו במציאות וודאי קרה, לעומתם היו שבט לוי שאמרו - משה רבנו וודאי דובר אמת שהוא נביא אלוקים ומה שראינו דרוש עיון - "מקרא אני דורש" (דבר מלכות פרשת "בא"סעיף יג ) וכן שנשמת הרבי אינה חיה בגוף אחר כי אנחנו דור אחרון לגלות ודור ראשון לגאולה (אותה שיחה בפרשת "בא") ובוודאי שאינו מולך על העולם מהקבר שכן אין גניזה בנשיא הדור אלא הוא מעל האדמה כמו אבן השתייה בהר הבית בירושלים (“דבר מלכות" פרשת "שופטים" סעיף יב) ובגוף גשמי כמו אליהו הנביא

 
חצוף שכמוך!golani
כדי לשכנע את כולם את כולם שהרבי מליובוויטש חי אתה מסכים להבהיל בן אדם תמים שככול הנראה מקסימום נעקץ על ידי יתושים או שרט את עצמו. מה שנקרא בלשון פשוטה מסיונריות!
האם אי פעם בדקת את הנושא לפני תגובה כזו ?בן ציון גגולה
ב"ה
 
מסיונריות היא העברה יהודים לנצרות
מה שקורה כאן הוא הפניית אדם בשאלה בצרתו
הקשה או הקלה זה תלוי כיצד הוא מסתכל על כך
ובמיוחד שזהו דבר שיכול לעזור לו .
אני גם ממליץ לך לפנות לרבי שליט"א בכל שאלה שתהיה לך
ותראה שהרבי עונה ואז בעצמך תמליץ לאחרים לעשות כך
נשיא צרפת בזכות אגרות הקודשבן ציון גגולה
ב"ה
 
לפני שמשהו מעיז להתלוצץ על היהדות ואמונה
בשליח השם הרבי מליובאוויטש שליט"א - נביא שופט ויועץ דורנו
הרי דוגמא אחת מיני רבות לאדם שפנה אל הרבי וכמובן שקיבל מענה
 
 נשיא צרפת – ניקולאי סרקוז'י והדולר מהרבי

http://www.hageula.com/news/world/613.html


מכתב של נשיא צרפת לשליח של הרבי בצרפת

http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=45773


אינני מזלזל ברבי מליובוויטשgolani
אבל הוא לא בחיים. אם כן, אז איפה הוא? איך קברו גופה? ועוד ועוד...
אי אי אזמרה-את אחת המלכות הגדולות שה' ברא בעולמו!קראתיך
לגולני היקר - אתה מתנהג כמו כל אדם רגיל ונורמליבן ציון גגולה
ב"ה
 
בוודאי שלאחר שבית רפואה [בית חולים בשפה החבדית] קבע את מותו
ועשו לו הלוויה לעיני כל העולם וכן קברו אותו ועשו לו קבר
כעת יבוא אדם [יהיה מי שיהיה] ויגיד שהוא חי הוא עושה צחוק מעצמו
ועוד בוודאי שלא יאמינו לו.
אך אם תנתן לאותו אדם אפשרות להוכיח לאדם החושב ואינטלקטואל
וכן לפוסק החי את חייו על פי ההלכה .
ניתן יהיה להוכיח שהרבי חי ממש כמונו בגוף
ולא רק זאת אלא הוא מלך בני האדם מבית דוד
שליח השם בעולם ובנו אמונתו שדבריו אמת שהוא נביא
כפי שאנו מזכירים בתפילה מהתורה - ויאמינו בהשם ובמשה עבדו
שהרבי אומר שהוא מלך המשיח ושהוא יחיה לעד בגוף מעל האדמה
ושבית המקדש יתגלה ב770 ומשם יעבור להר הבית ו770 יהיה צמוד אליו
יחד עם כל בתי הכנסת[בית מקדש מעט] בעולם
ושאנחנו גם נחיה לעד בגוף ואלה שנמצאים בגן עדן יקומו ויצטרפו אלינו.
כעת הרבי צריך להחזיר את השבויים [ גלעד שליט ,פולרד יונתן ועוד...]
לעשות שלום עולמי , כלכלה של רווחה , לבנות את בית המקדש, ועוד ועוד
הרבי אמר לרב מרדכי אליהו [בשיחה מצולמת ומתועדת] שהרבי יוסף יצחק שליט"א[הרבי של מלך המשיח]
אומר שישראל כבר עשו תשובה ורק נשאר לסחוב את הגאולה פנימה
הרבי אומר שבורא עולם כבר בחר ומינה אותו ואתה רק נשאר[מצד הברואים] לקבל את מלכותו
[כפי שעשו למלכי בית דוד] אין שום דבר שמעכב את הגאולה , כל אדם יפנה למשפחתו ורבו
יראה לו את דברי הרבי הברורים ונתאחד ביחד מתוך שמחה וטוב לבב ונקבל פני משיח צדקנו
ובוודאי שכל אדם שירצה לבדוק את הנושא לעמוק כדי לראות שהמסר הוא אמיתי יוכל לעשות זאת
גם בעזרת הדרכת רבותיו עד לגדולי ישראל שיחיו לעולם ועד
תשובה למיקומו של הרביבן ציון גגולה
 ב"ה
 

דברי חז"ל וגדולי ישראל על אופן בואו של משיח

*הערה מקדימה: הגמרא (מסכת שבת) מסבירה שעם ישראל חטא בחטא העגל, למרות שזה היה זמן קצר לאחר מתן תורה, מכיוון שהשטן שכנע אותם שמשה מת ואף הראה להם כפשוטו שמשה מת. אשליה אופטית. מסביר האר"י הקדוש, שאנשי הדור האחרון לגלות,(דור עקבא דמשיחא) הם גלגול של אנשי דור המדבר וכדי לתקן את חטא העגל, יצטרכו הנשמות בדור האחרון לעמוד באותו הניסיון, שבו כשלו במדבר ...

1. רש"י- " שעתיד משיחנו להתכסות אחר שנגלה וישוב ויתגלה" ( רש"י על דניאל יב, יב)

2. מדרש רבה- " ר' ברכיה בשם ר' לוי אומר כגואל הראשון כך גואל האחרון מה ראשון נגלה להם וחוזר ונכסה מהם כך גואל האחרון נגלה להם וחוזר ונכסה מהם " (במדבר רבה פרשה יא ב , רות רבה פרשה ה ו , וכן פסיקתא רבתי, פרשה טו, וכן פסיקתא דרב כהנא ה, ח)

3. ילקוט שמעוני - "שנטלטלה מלכותו לשעה כגואל ראשון כך גואל אחרון נכסה וחזר ונגלה"

(ילקוט שמעוני רות, פרק ב, תרג)

4. שיר השירים רבה- "דומה דודי לצבי מה צבי זה נראה וחוזר ונכסה נראה וחוזר ונכסה כך גואל הראשון נראה ונכסה וחוזר ונראה...יהודה ברבי אמר לקירסין כך גואל האחרון נגלה להם וחוזר ונכסה מהן " (מדרש רבה, שיר השירים, פרשה ב, כה)

5. החתם סופר- "וזה נסיון גדול שנעלם הגואל ששה חודשים וכן יהיה בימי משיח צדקנו, יהיה נעלם אחר ההתגלות כדאיתא במדרש"(החתם סופר, פרשת שמות, ד"ה למה זה שלחתני)

*וכן רש"י בדניאל בפסוק לפני אחרון בספר כותב כי ההתכסות תהיה ל45 שנה וכן יש דעות אחרות על זמן ההתכסות ואין לנו אלא דברי הרמב"ם שהם - אין אנו יודעים איך יקרו הדברים עד שיקרו

6. השפת אמת- "דמילתא דפשיטא היא דביאת בן דויד לחוד וגאולה לחוד,שהרי משה רבינו עליו השלום בא למצרים קודם הגאולה וכמו כן יוכל להיות נגלה ונכסה כו', כך גואל אחרון כו'"

( השפת אמת על הש"ס, מסכת ראש השנה י"א)

7. פסיקתא רבתי- " והנה מלכך יבוא לך זה שנקרא מלך [מלך המשיח], שעתיד למלוך על דורות ראשונים ואחרונים. והקדוש ברוך הוא מכריז להם לצדיקי הדור ואומר להם: צדיקי עולם! אף על פי שדברי תורה חביבים עליכם, לא יפה שחכיתם לתורתי, ולא חכיתם למלכותי" (פסיקתא רבתי פל"ה)

8. רבינו בחיי- " בגאולתנו זאת העתידה בהיגלות הגואל האחרון... ויהיה הגואל נגלה וחוזר ונכסה... שכן מצינו בגאולת מצרים שנגלה להם משה וחזר ונכסה מהם" (רבינו בחיי, פרוש התורה שמות ד ט)

9.מדרש פרקי היכלות- " ובאותה שעה חוזרין ישראל לדעת אחרת ומבזין למשיח ואומרים אוי לנו שתעינו אחר זה. אמר להם הקדוש ברוך הוא: עכשיו תראו את האור שלו... וכל שהאמין בו אינו נמחק מספר החיים"( מדרש פרקי היכלות רבתי, פל"ה ו)

10. פסיקתא רבתי- " בדור הגאולה יהיו צדיקים ותלמידי חכמים שלא יכירו את המשיח מתחילה ויתנגדו לו"

11. רמב"ן- הרמב"ן אומר שבתחילה יתגלה המשיח רק "לעדת המיחלים לו" .

( ראה באור הרמב"ן על פרשת הנה ישכיל עבדי )

12. רבי נחמן מברסלב- "בתחילה יהיה על משיח מחלוקת גדול ויאמרו: זהו משיח? ... שהולך עם כובע כזה...? " (פעולת הצדיק לרבי נחמן מברסלב, אות תתל"ה בשם מגילת סתרים)

13. רמב"ן-" ואמר הכתוב במשיח, כאשר שממו עליך רבים וכו', ר"ל כאשר שממו עליך, להלעיג בך בתחלת בואך..." (באור הרמב"ן על פרשת הנה ישכיל עבדי )

14. האר"י הקדוש- "משיח יתגלה ויכירוהו מקצת בני האדם, אך לא יכירוהו שאר האנשים עדיין ואח"כ יגנז המשיח בגוף ונפש... ואח"כ יתגלה המשיח לגמרי ואז יכירוהו ויתקבצו אליו כל בני ישראל."( האר"י קדוש, שער הגלגולים, פרק יג)

"וכל שהוא מאמין לו והולך אחריו וממתין הוא חיה"

(מדרש רבה, שיר השירים, פרשה ב, כה)


אז מהאנונימי (פותח)
מופיעים ברש"י וברמב"ן וכו' 10 (אם אני לא טועה) דברים שהמשיח צריך לעשות כגון לקבץ נדחי ישראל וכו'  והרבי לא עשה את רובם
הרבי אומר זאת כנביא כלומר זה בוודאי על פי ההלכהבן ציון גגולה
ב"ה
 
הרבי עצמו גרם להרבה אנשים לעלות לארץ
וכן פעולות רבות נוספות.
וכמובן שמלך המשיח יהיה ידוע
עוד לפני שהוא יעשה את כל הפעולות שאם
לא כן כיצד עם ישראל ישמע לו ויעשה את דברו
ולכן הביא הרמב"ם את הסימנים להלכה.
וברגע שהרבי אומר זאת כנביא הדברים הם
בוודאי שהוא מלך המשיח ולא אפשרות או תקווה
ולכן על פי ההלכה אין צורך בכל הסימנים האחרים
מה שאין כן אם לא היו בנבואה אז רק הסימנים יכריעו.
וגם עך פי הסימנים בלבד ללא הנבואה העם מחוייב לקבל
את מלכותו כפי שעשו לבר כוכבא שהיה רק בחזקת משיח.
מי שרוצה את השיחות של הרבי יכול לקבל אותם
באימייל ויוכל להראות אותם לרבניו וכפי שאני מכיר
את רבני ברסלב הדברים יתקבלו באהבה ובשמחה.
כתבת הודעה שלמה בלי הוכחה אחתgolani
אדם מת =הוא לא יכול להיות המשיח. למעשה זה די דומה לנצרות.
נכנסתי לפורום ברסלב  .....דוד נחמן
מענין אם  אכנס  לפורום של חבד  ואכתוב על רבינו נחמן  מברסלב  בכאלה הפגזות אין סופיות מה יגיבו,  פורום ברסלב  זה פה.  
 
ההפגזות הללו  די משעממות כבר כל עם  ישראל לעס  את  הסברות האלה זה כמו מסטיק שנשאר בפה יום שלם וכבר מזמן נגמר הטעם...
ההוכחה - וזה קשור לכל עם ישראלבן ציון גגולה
ב"ה
 
בוודאי שרבינו נחמן רוצה שיקבלו את מלכותו של מלך המשיח שזוהי פעולתו להביא את המשיח
לגבי העניין שהרבי חי - הרבי הוא על פי ההלכה נביא ומלך המשיח וכן הוא חי בגוף גשמי
כיוון שהוא אמר שהוא יחיה לעד בגוף ואנו מחוייבים על פי ההלכה להאמין לכל דברי הנביא
ואסור להרהר אחריו והמציאות האמיתית היא המציאות על פי התורה שהיא נקבעת על פי דברי הנביא
המנהלים חייםyaar
ובזאת אני מציע לגמור את הדיוןgolani
זה פורום ברסלב להזכירכם.
בתגובה^ ל"בן ציון גגולה"golani
בתגובה לגולני - חסידי ברסלב גם רוצים משיחבן ציון גגולה
ב"ה
 
החסידים מתפללים על כך 3 פעמים ביום
תיקון חצות
ואחד מ13 עיקרים
זהו נושא כלל עולמי ובוודאי גם שייך
לברסלב שהיא אחת מהסיבות העיקריות
שדורנו ראוי לגאולה
אפשר להפסיק לנצל"ש?קראתיך
ניראה לי אם בוער לכם להתווכח על זה,פשוט תפתחו שרשור אחר..
סתם מבאס שמנצל"שים לך ת'שירשור..
 
שבוע מבורך לגמרי!
אז....שמחה ואמונהאחרונה
איפה איפה הם
הדיונים ההם
(לא אמשיך את השיר..) חח
הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך