עכשיו אנחנו משפחת בנדגיםמצפה להריון.
וואי בא ליאורוש3
פה שניצלים כרגע
אפשר מתכון?מקווה לטוב מאוד
בשמחהמצפה להריון.
להוסיף מים ואת הדגים
בכוס לשים רבע כוס שמן עם 4 כפות פפריקה מעט כורכום מלח ותבלין לדגים , לערבב ולשפוך על הדגים
לקראת סיום להוסיף צרור כוסברה , כל הזמן לערבב את הסיר בתנועות סיבוביות
בהצלחה ובתאבון
דגים מוכן..אהבתחינם
בשר בתנור מתבשל...
עכשיו שניצלים וטורטיות.
אורז וחמין
ב"ה...
וואי ממייייי אתם שלושה לא?אורוש3
יש לי פה שכנה אחרי לידהאהבתחינם
אז אמרתי לה שהשבת אני אבשל לה.. שתנוח .
אז חלק לנו חלק להם...
את נסיכה שאין כמוך!! נשמה טובה! מקווה שאת יודעתאורוש3
איזו מהממת את!הבוקר יעלה
מאלפתתתתתתת!!!!!השם בשימוש כבראחרונה
)כי את תהיי עסוקה עם איזה תינוק מתוק או שניים...
צדיקה!!
ירבו זכויותייך
❤️💙🧡
הכל מוכן!בוקר אור
רק המרק עדיין עומד (חתכנו ירקות אבל נשים אותו לפני שבת כדי שיישאר חם לארוחה)
נראה יאמייייהשם בשימוש כבר
אבל הבית מבריק


עכשיו מתחילה לתקתק
נראה פיגוזהריוניסטית
נראה מדהים!מיוחדותאינסופית
עבדתי היום והגעתי לפני שעה ואין לי כח :/
תכף אתאפס על עצמי וגם בעלי יעזור לי.
יתרונות בלידת חורף: (תזרמו😅)פומלה
יש בקיץ מלאאא פירות להעביר בחילות וסתם להתפנקפומלה
הלידה עצמה לא חמה ולא מתוך זיעהפומלה
לא חם ככ ומזיע בסוף הריוןזברה ירוקה
כשהתינוק/ת בגיל 6-10 חודשיםמצפה88
ממש נכון!!!שיפור
שהעולם קפוא ורטוב ואפשר להתכרבל כל היום במיטהאוהבת את השבת
ואם יש לך מי שיפזר או יאסוף אז בכלל פינוק שכל היום לא צריך לצאת
וגם במילא בחורף כולם מסתגרים בבתים אז גם את... חל"ד בקיץ נראלי הרבה יותר קשה לנוח.. כי נמצאים בחוץ מלא..
לא צריך לסחוב את סוף ההריון בחוםהשם שלי
כאחת שעובדת בימי שישי, נח להיות בחופשת לידה כששבת נכנסת מוקדם.
לא צריך לצאת מהבית במזג אוויר סוער.
אם התינוק נולד קטן בשנתון או גדול השנתון, לכל אחד יש את היתרון שלו.
בדיוק השבוע יצא לי להיות בבית חולים שבו ילדתי את הקטן, והייתי מגיעה לשם כל יום כשהוא היה בפגייה.
וחשבתי על זה שהיה אז חורף ולא היה חם בדרך מהתחנה לבית החולים.
שהבייבי מתחיל לזחול בקיץראשונית
שאת לא בחודש תשיעי באוגוסטטט
שיש יותר בגדים ללבוש בחודש תשיעי (סריגים וסוודרים)
שהבייבי יהיה מהגדולים בכיתה (אבל זה תקף רק לינואר+)
בסוך הריון מסוכן להסתובב בחום.... היו מקרים שלא נדאוהבת את השבת
אחרי הלידהזריחה123
אפשר להסתובב בבית בלי חזיה ורק לשים קפוצון מטשטש מעל חח
ולא להזיע (או להזיע פחות) בהנקות
יש מסגרות לילדים סביב הלידהשיפור
סוף הריון בחורף ולא קיץרקלתשוהנ
חופשת לידה לא מתבזבזתהשם שלי
שהחופשת לידה לא על החופש הגדולנחת-רוח
לא מצאתי חסרונותטארקואחרונה
סתם חח אולי רק שצריך לעשות פיזורים בחורף עם ניובי.. אבל גם בקיץ זה סיוט אז..
יש לי ילד קיץ וילדת חורף
החורף היה יותר מוצלח בפער...
סוף הריון כשנעים ולא כשנמסים וכנל בגלי חום של ההנקה בהתחלה
מזג אוויר שמזמן התכרבלות כשגם ככה זה מה שהכי זורם בגיל הזה
זחילה בשלב שמתחיל להתחמם ולא צריך מליון שכבות
יומולדת בחורף זה נוח עם מערכת החינוך, שובר שגרה בקטע טוב ולא צריך לדחוף את זה איכשהו ולהקדים בחודש כי יוצאים לחופש...
קיצר
אני בעד לידות חורף לו רק זו הייתה תוכנית כבקשתך...
קיום יחסי מין לאחר הפלהמבולבלת כרגע
עברתי נפלה טבעית (ללא גרידה, העובר יצא לבד).
הרופאה אמרה לא לקיים יחסי מין עד הווסת הבא, זה יכול לקחת גם חודש וחצי, פלוס עוד שבוע שבעה נקיים...
כששאלתי למה היא הסבירה שאם אכנס להריון לא ידעו אם זה שאריות מהקודם או הריון חדש.
הצעתי לקיים יחסים תוך כדי מניעת הריון, והיא אמרה שאין לי אפשרות למנוע כרגע. קונדום לא רלוונטי כי אני דתיה, ונרות או שקפים זה אחוזים נמוכים.
אני מתלבטת- אלו באמת ההנחיות?
זה ממש קריטי?
זה יוצא תקופה ארוכה מאד להיות אסורים...
אולי תתיעצי עם עוד רופאה?שלומית.
לי בעבר כשהייתה הפלה טבעית לא נתנו הנחיה כזאת ובאמת נכנסתי להריון חדש בלי וסת באמצע ...
ובכן מקרה גם אם את כן נצמדת להנחיה את יכולה לטבול ולהיות מותרים בלי יחסים, לא שווה בגלל זה לוותר על כל המגע
אולי אפשרהשם שלי
לעקוב אחרי הבטא לראות שהיא מתאפסת,
ואז יהיה אפשר לשלוח שאריות מה הריון הקודם.
לא יודעת כמה זמן לוקח לבטא להתאפס.
היא אמרה לעשות בדיקת בטא בזן הוסת הבאמבולבלת כרגע
אני ווידאתי קודם כל איפוס בטאshiran30005
ואז ידעתי שזה בסדר.
הריון חדש מן הסתם יעלה את הבטא מחדש אם היא כבר מאופסת.
אני נכנסתי להריון ישר אחרי ההפלה בלי מחזור כך שזה אפשרי
ומה הרופאים אמרו על זה? שנכנסת להריון לפני הווסת.מבולבלת כרגע
לא חששו לשאריות שעדיים יש ברחם?
כמה שזכור לירקאני
הרופא אמר לי בזמנו כששאלתי על זה
שאם יש שארית רצינית אני פשוט לא אצליח להיקלט
כלום,עשיתי או"ס לוודא שנקי, בשילוב איפוס לבטאshiran30005
וזהו
כשרציתי למנוע בין ההפלות (עברתי כמה) לקחתי נרות נכון שזה לא בטיחותי אבל אם משמיים צריך להיות הריון יהיה בכל מקרה
אני ממש מאמינה בזה
למה לא למנוע עם נובה רינג? או לחשוב על אפשרויותאני=)
נוספות?
נשמע לי קצת שהיא הולכת ראש בקיר , סליחה.
נובה רינג זה הרומונים? מעדיפה שלאמבולבלת כרגע
איזה עוד אפשרות יש? נראה לי שזה די חסום מכל הכיוונים...
עברתי הפלה טבעיתכחל
ולא אמרו לי את זה
כבר לא זוכרת אם וידאתי שהבטא ירדה, אבל לא קיבלתי הנחיה כזאת בכל מצב
לי לא נתנו כזאת הנחיהרקאני
בכל מקרה היינו אסורים מלא זמן בגלל ההפלה
ואז טבלתי והיינו מותרים שבוע וקיבלתי מחזור...
אבל התנהגנו כרגיל אף אחד לא אמר לנו שזה בעיה
אולי תלוי שבועחמדמדה
למה לא לעשות אולטרסאונד לשלול הימצאות שארית?21
ממש לא הכרחי....עברתי כמה ומעולםתלא מנעתינחת-רוח
ושאלתי כמה רופאים וקראתי בעצמי
אין חובה כזאת
יש מי שממליץ מסיבות שונות
ובמילא בהתחלה אסורים
ולבדוק שהבטא מתאפסת כדאי לא קשור לזה כדי לוודא שאכן הסתיים
כנלמדברה כעדן.
לי פעם אחרי הפלה לקח כמה חודשים עד לאיפוסנחת-רוח
ואף אחד לא אמר למנוע🙏
אם לא היה יוצא לבד היו עושים אולי היסטרוסקופיה להוציא שארית
אז לימדברה כעדן.
אם זה נמרח ונמרח הייתי נלחצת רפואית.. ומתייעצת עם פועה גם רפואית וגם הלכתית מה לעשות... כי בעיקרון אם התוכן ההריוני יצא, אין סיבה שזה לא ירד תוך שבועיים ככה מההפלה... (במיוחד שהיתה טבעית)
לי היתה בציטוטק-ובהתחלה לא ראו שאריתנחת-רוח
ורק אחר כך כשהבטא ירדה לאטטטט אז ראו משהו
ובנס יצא טבעי
רק מוכיח כמה המעקב חשוב של הבטאמדברה כעדן.אחרונה
תתקשרי למכון פועה ותשאלי..לפניו ברננה!
אולי להתייעץ עם רבזריחה123
בסיטואציה אחרת רופאה אמרה גם להימנע לזמן לא ידוע
התייעצנו עם רב שמבין במצבים רפואיים כאלו והוא אמר להשתמש בדיאפרגמה וזה מה שעשינו (הייתה לי בבית)
רושמת כי לפעמים יש הצעות אחרות שיכולות לעזור..
חוגגים בת מצווה בקרוב בע"ה-שאלת בגדים למבינות ענייממתקית
אני לא בקטע של לקנות בגדים וכו...
גם ככה יש הרבה הוצאות על האירוע (לא בעד הוצאות בלתי פוסקות, אבל ספציפית לילדה הזו מכל מיני סיבות אישיות הקשורות למהלך חייה, השקענו מאוד, יותר מכל אחיה הגדולים)
לנערת בת המצווה- אקנה שמלה, ברור.
הגדולות- דואגות לעצמן (הזמינו מאתרים)
לקטנים והבנים הגדולים- מבחינתי מה שיש משבת, כל עוד הבגד יפה, ומכבד, לא מיושן וללא כתמים וכו לא רואה צורך לקנות חדש לבת מצווה.
לעצמי- שמלה יפה של שבת, מטפחת מושקעת. לא מתכננת לקנות, כי מבחינתי יש לי.
חברות ושכנות ובעיקר משפחה שלי (אמא שלי, אחיות, גיסות)טוענות שזה ננצרך, וברור לקנות, ואיך אני לא קונה לעצמי, לא באים לאירוע שלך עם בגד שכבר לבשת, צריך בגד חדש וכו וכו
מאיפה הכלל הזה???
לא עניין של כסף, פשוט לא מבינה, יש י שמלה יפה בארון, אלבש אותה. מטפחות שלי באמת כבר מיושנות, עם פייטים שכבר נפלו, אז אקנה חדש.
כן יראו אותי בבגדי השבת שלי באירוע, זה כזה גרוע?
אני לא בנאדם של שואו
וואו אנימה זה מבינה אותך בקטע של בגדיםנפש חיה.
תודה...מחכה
ממתקית
בגדול גם שונאת לקנות בגדים, גם לא כזה מבינה בזה.
ולא אוהבת את הציפיה של לקנות חדש לאירוע שלך.
אני גם שונאת את זה. בעיניי זאת גזירה ולא מבינה מהנפש חיה.
כיף בזה.
לפני כמה שנים שמעתי שיעור מהרבנית רחל בזק שאישה היא כמו הלבנה, וכמו שהלבנה מתחדשת כל פעם, אז גם אישה ואנחנו כנשים צריכות חידוש מידי םעם. כי זאת תנועה בנפש , שמאפשרת לנו להתחיות, לא להיות סטאטיות כל הזמן. האישה מעגלית, דינאמית, מתחדשת , עוברת שינויים ....
אם היו רואים אותי בסביבה עם אותם בגדים כל הזמן, אז יכולה להבין את הסביבה שרוצה לראות משהו אחר, אבל נראה לי שבתכלס גם עגילים או משהו קטן אחר, משפיע על התחושה האישית שלך ועל הנראות.
אולי תקחי לך גזרה שמחמיאה לך (תבדקי איזה בגד מחמיא לך, תבררי מה הגיזרה ואותה תבקשי מהמוכרת בחנות) ותמצאי בגד בסגנון? ואז הצבע והבד נתון לבחירתך (שיהיה לך נוח ונעים איתו! בגד חדש לא מיועד לתצוגת אופנה...)
ממליצה או ללכת עם מישהי שאת סומכת עליה ומכירה אותך ומה מחמיא לך, או להיכנס לחנות שהמוכרת מבוגרת , לא מעיקה ומבינה בתדמיתנות/סטיילינג כדי באמת לייעץ לך מה יחמיא ויתאים לך, שתצאי יפה ובסוף גם מרוצה ממה שאת קונה .
אני נהנית להתחדש בכלים לבית, עציציםממתקית
רהיטים.
יש משהו יפה בדבריה של הרבנית, אבל כנראה כל אחת וההתחדשות שלה
במטפחת- אתחדש בע"ה לבת מצווה.
קראתי ולא הגבתיממתקית
ורציתי להיכנס שוב להגיב על דברייך במסר, אבל לא יודעת איך נכנסים שוב למסר.
לוחצת על ה3 פסים למעלה ^^ בצד ימין ואז נפתח תפריטנפש חיה.
לוחצת על האופציה "מסרים" ואז נפתח לך אפשרות תיבה של מסר חדש.
את יכולה לכתוב ולשלוח.
או שאעתיק לך שוב את המסר שכתבתי לך ואז אם תרצי תגיבי.
אני חושבתאמאשוני
שאת צריכה לחשוב עם עצמך בכנות,
האם את לא קונה כי באמת את מרגישה וואו עם השמלה שיש לך בארון, או שאת מתקמצנת על עצמך. כי הכי קל לשים אותנו מקום אחרון ולהתקמצן כשזה נוגע אלינו.
יש לך אחריות גם של דוגמה אישית. והבנות שלך מרגישות אותך, אי אפשר לזייף את זה.
אם את ממש שלמה עם זה בכנות, הכי מהמם שיש.
אגב אני קניתי שמלה ממקימי במבצע ב150 שח, אח"כ לבשתי לליל הסדר, לאירוע יוקרתי, והיא יכולה לשמש לעוד דברים.
אבל שמלות השבת שלי פשוטות כי ככה אני אוהבת. אז היה ברור שאני צריכה משהו יותר מרשים.
אולי אם שמלות השבת שלך מפוארות יותר אז באמת לקנות עוד שמלה, זה לקנות עוד ממה שכבר יש ואין קטע.
עוד אגב, אצלי עם המטפחות היה בדיוק להיפך, עצבן אותי ממש לקנות מטפחת שיותר יקרה מהשמלה.
ואני לא הולכת עם זה ברגיל רק באירוע. הלוואי והיה לי אומץ להשאיל ממישהי, זה נגיד היה ממש בזבוז אמיתי מבחינתי ולא מתוך התקמצנות על עצמי.
זה לא תמיד עניין של התקמצנותאפרסקה
1. אני שונאת להסתובב בחנויות פיזיות. את זה פתרתי בשנים האחרונות באמצעות הזמנות באינטרנט, ובאמת בזכות זה התחלתי להשקיע בעצמי קצת יותר.
2. ההיצמדות למוכר ולבטוח, או לחלופין מה יגידו. אצלי מאז גיל קטן אמרו לי תמיד שיש לי 0% חוש אופנה והתאמת צבעים. כל פעם שאני קונה לעצמי משהו חדש שמוצא חן בעיניי, יגיעו ההערות- זה זקן לך מדיי/ זה צהוב מדיי (אמיתי!)/ מאיפה הוצאת את זה/ שוב פעם קנית משובץ? וכן הלאה וכן הלאה. לכן הרבה פעמים אני מעדיפה ללבוש מה שיש וכבר עבר את טבילת האש ואת האוקיי מהסביבה, מאשר לקנות לעצמי משהו חדש ולהסתובב בחרדת המה יגידו.
אז ברור לי שאני לא דוגמא ללמוד ממנה, רק אומרת שלפעמים זה לא רק קמצנות של כסף, וגם הפותחת בעצמה אמרה שזה לא בגלל הכסף 
צודקתאמאשוני
אבל גם לנקודות שהעלית אני רואה אותם באותו צד של המטבע.
זה להישאר אישה שלא משקיעה בעצמה.
לילדים שלך היית משנה מחשבה/ מאתגרת את עצמך והולכת לחנויות פיזיות?
אז למה כשזה נוגע אלייך את "מוותרת" לעצמך ופחות משקיעה?
כנ"ל הסגנונות והכל.
ושלא תטעי, כמוני כמוך, לגמרי.
אצלי נגיד זה מתבטא שבשביל סידורים לילדים מוצדק לקחת חופש, אבל לעצמי? אני אמצע כבר הזדמנות בין לבין, לא צריך חופש במיוחד.. ואז מוצאת את עצמי חודשים לא מגיעה לדברים שאני רוצה.
לדוגמה בגד ים, שנה שעברה לא היה לבנות שלי, ברור שקניתי להן בתחילת הקיץ. לעצמי יש שמלת בגד ים אבל היא לא נוחה לי. אני יכולה להסתדר ולאלתר פתרון ולחכות להזדמנות על הדרך.
מפה לשם, מילואים ועומס לא הגעתי לזה בכלל.
בנופש המשפחתי בקלות אלתרתי מכנסי בגד ים של בעלי ודרייפיט מהבן שלי. היה סבבה.
אבל אז עלה הנושא והילדים שאלו למה לכולם יש בגד ים ורק לי לא ואני צריכה לקחת בגדים של אחרים..
אז מצד אחד טוב להראות גמישות מחשבתית ומצאתי פתרון לא רע,
מצד שני זה הרבה פעמים אופי וזה לא אירוע נקודתי וחשוב לשים לב גם על הצד הזה ועל מה זה משדר לילדים. אני גדלתי בבית שאמא מקום אחרון בקטע רע. אולי לכן זה מפריע לי יותר.
לגבי מה יגידו- תמיד יש מה להגיד. אי אפשר ולא צריך לרצות את כולם.
אצלי, לפחות, קניית בגדים היא השקעה הרבה יותר גדולהמתואמת
מאשר לקנות בגדים לילדים...
נכון שעם המתבגרות זה לא קל, אבל אני עצמי - גם במידות לא פרופרציונליות (נמוכה ושמנה) וגם חייבת שהבגד יהיה לי במאה אחוז נוח על הגוף כדי שאהיה מסוגלת ללבוש אותו (ויש לי כמה וכמה בגדים ששוכבים בארון שקניתי וחשבתי שהם נוחים, ואז גיליתי שלא...)
יש גם את הסטנדרטים הגבוהים יחסית של צניעות שיש לי - אבל את זה גם יש לבנות שלי.
בקיצור, אני מתקמצנת על קניית בגדים בשבילי פשוט כי זה סיוט... וכן, בעוד הבת שלי מתחדשת הרבה בבגדים (לפעמים גם מקבלת מחברות - לה לא מפריע ללבוש יד שנייה, ולי כן), אני נשארת עם אותם בגדים קבועים...
ואולי זה לא "חינוך" טוב מספיק בשביל הבנות שלי, אבל אין לי הרבה ברירה...
ואם הייתה לך ילדה עם אותם הגבלות כמו שלך?אמאשוני
היית מתאמצת בשבילה או שהיית אומרת די מוגזם זה מלא טרחה שתסתדר עם מה שיש לה בארון?
כאילו, יש גבול לכל תעלול, ברור,
השאלה אם בשביל אחרים נתאמץ יותר, ובשבילנו קל לוותר.
אני גם נופלת בזה הרבה, ועדיין חשוב בעיני שזה יהיה גם במודעות איפשהו..
היא בעצמה לא הייתה רוצה להתאמץ לקנות...מתואמת
אני בעצמי הייתי ילדה כזו
ובאמת בעוד אחותי מתחדשת בבגדים כמעט בלי סוף, אני דבקתי באותם בגדים מוכרים ונוחים שהיו לי בארון...
העניין הוא שגם אין לי כל כך את הצורך הנפשי להתחדש, ואם הייתה לי בת (ואולי עוד תהיה לי) שגם רגישה תחושתית אבל מצד שני אוהבת להתחדש ולהתלבש יפה - כנראה שכן הייתי מתאמצת בשבילה. או שרוב הסיכויים שהייתי שולחת אותה עם בת משפחה אחרת...
יש לי ילדה רגישה תחושתית ואוהבת להתחדשאמאשוני
ועוד היא בגיל שהיא בטוחה שיש לה טעם מושלם.
וואי זה התמודדות ממש ממש. למזלי היא כן מקבלת את זה שיש לה פחות בגדים פשוט כי היא אומרת לא על מלא דברים.
בכל אופן, אם את שלמה עם זה וטוב לך ואת לא מרגישה שרק על עצמך את מוותרת, אז זה לא חינוך לא טוב.
אם לעצמך את מוכנה להתאמץ פחות, ועל אחרים תתאמצי יותר,
אז כן ילדים מרגישים את זה בסוף.
וזה לא מתבטא רק בתחום אחד של בגדים.
אז אם בתחומים אחרים את משקיעה בעצמך אז הכל טוב.
לא התכוונתי לפגוע באף אחת, ולא אמרתי שבהכרח מי שלא קונה לעצמה זה כי היא מוותרת על עצמה, הצעתי רק לחשוב אם זה יושב על זה, אבל אולי זה לא היה במקום..
מתנצלת אם מישהי נפגעה.
שיהיה רק בשמחות!!
הכול בסדר
מתואמת
בול אני.ממתקית
הסיבות שכתבת אלו גם הסיבות מדוע לא בא לי לצאת לקנות בגדים
גם זה מעיק עליי, למדוד להוריד, להתאים לעבור לחנות הבאה. ואין לי את זה גם בצבעים וסטייל. אין.
סיוט מבחינתי.
אני גם מאתריםפ לא קונה, כי איך אדע שזה מתאים לי?
ואני בררנית מאוד- בצבעים, ובסוגי בדים. לא כל בד אני לובשת.
ממש לא קמצנות, אדרבה אני אקנה מטפחת גם ב- 300 שחממתקית
אבל שמלה- לא, כי מבחינתי יש לי.
אני קונה מה שצריכה
סיבה נוספת- שונאת למדוד בגדים, ואז זה לא מתאים, ואז עוד חנות, ושוב למדוד, ושוב להתאים...
סיוט מבחינתי.
המטרה של להתחדש בבגדים לקראת אירועאמאשוני
זה כדי להרים ולשמוח ולא כדי להעיק.
מצד שני, מי שטרח בערב שבת, יאכל בשבת.
הכנות יכולות להיות מתישות אבל זה מרים אירוע שמח.
את לא צריכה לקנות שמלה כדי שאחרים ישמחו,
ומצד שני, אולי כן תרגישי סיפוק שהשקעת וקנית למרות כל הטרחה הנפשית והפיזית.
אולי ביום האירוע זה ישמח אותך.
יש לך כבר ניסיון באירועים, לא?
על בגד חדש מברכים שהחיינו. את מרגישה שעבורך צריך לברך ברוך שפטרנו?
בוודאי שאת לא צריכה לסבול כדי לעמוד בסטנדרטים.
מי שאוהב אותך באמת, יאהב אותך בכל בגד.
מי אוהב אותך לפי הבגד, אולי לא כדאי להתחשב באהבה שלו..
מה שכתבתי לפני כן זה רק היה כנקודה למחשבה.
זה עניין של סגנון...מתואמת
לבת מצווה של הבת שלי לא קנינו בגדים חדשים, רק לה קנינו. לבשנו בגדים מהחתונה של אחי שהייתה כמה חודשים קודם (והיו לנו עוד בגדים שקנינו באותה תקופה לחתונה של אחותי שהתקיימה שבוע אחר כך... בקיצור, באמת הרבה הוצאות בתקופה יחסית קצרה, ב"ה).
לבר מצווה של הבן שלי קנינו לילדים בגדים חדשים (זו הייתה הזדמנות להתחדש בשבילם, כי לא היו חתונות במשפחה באותה תקופה🤭), אבל בעלי ואני לבשנו ממה שהיה לנו.
לבר מצווה של התאומים קנינו בסוף לכל הילדים בגדים חדשים (מלבד החליפות של התאומים, שזה משהו שהם ביקשו במיוחד, כל הבגדים היו זולים), ואני גם קניתי שמלה, כי גם ככה רציתי שמלה חגיגית שמתאימה להנקה (כי לא הייתה לי אז). היא יחסית הייתה יקרה (בערך 300 ש"ח), אבל מבחינתי אלבש אותה גם בבת המצווה של הבת הבאה שלי (או את אחת מהשמלות שיש לי מחתונות אחיי).
שורה תחתונה - תעשו מה שטוב לכם
זה גם קצת קשור איפה עושים את החגיגה, אם זה אולם של ממש או לא...
תעשי מה שנוח לךנעמי28
כל אחת והסטנדרטים שלה.
בעיניי זה לא עניין של חדש או לא, זה עניין של כמה בנוח אני מרגישה עם מה שיש.
אם זה יפגע לי מהחוויה, אקנה.
לפעמים דווקא לקנות ותחושת הבזבוז יפגעו בחוויה.
תעשי מה שטוב לךאורי8
כנ''ל..נחת-רוח
אני לבשתי בבת מצווההריון ולידה
שמלה שכבר לבשתי בחתונה של אחות
וכמה פעמים בחג כמו ר''ה וכו'
וגם בבת מצווה של בת אחרת כמה שנים קודם....
לא מצאתי משהו שבאמת שימח אותי אז קניתי מטפחת יפה וזהו. השמלה במצב מעולה (ולמרבה הפלא עלתה לי בערך 100 ומשהו שח).
לעומת זאת בארוע אחר דווקא מצאתי 2 שמלות ששימחו אותי ומשמשות אותי כבר הרבה שנים.
ככה שבקיצור תעדי מה שבא לך
זה לא באמת קריטי
אני איתך, לא אוהבת נורמות כאלו, תעשי מה שטוב לךשיפור
בבת מצוה של הבת שלישומשומוניתאחרונה
הייתי עם תינוק, ובעל במילואים. בקושי היה לי זמן וכח ללכת לקנות לילדה עצמה. אז לבשתי שמלה שאחותי קנתה פעם במבצע בברצה שעלתה לה פחות מ100₪. אפילו מטפחת לא קניתי ולקחתי ממנה...
שירי ילדים שאני אוהבת, מוזמנות להוסיףפומלה
ההר הירוק תמידפומלה
רוח רוחפומלה
אני נשאר אניפומלה
אמא הכי נהדרתפומלה
אני רוקד עם אמאפומלה
שיר על ברושפומלה
12 ירחיםפומלה
טוליקפומלה
אני אוהב שוקולדפומלה
שי מן הפרדספומלה
מתנה לראש השנהפומלה
בראש השנהפומלה
הודי חמודיפומלה
בובה זהבהפומלה
אני ואבאפומלה
אני פוריםפומלה
בלוניפומלה
עכביש קטןפומלה
יקינטוןפומלה
בואו ענניםפומלה
קום והתהלך בארץפומלה
שיבולת בשדהפומלה
מלאו אסמינו ברפומלה
טוב, זה בלי הקליפ.
איך יודעים שבא אביבפומלה
פתחו את השערפומלה
משפחה מיוחדת במינהפומלה
תוסיפו🪗פומלה
המלצה- אפשר להעלות כמה שירים בהודעה אחת....יעל מהדרום
אוי סליחה!פומלה
שירים יפים! בעיני ההר הירוק הוא שיר עצובקופצת רגע
תודה!💘 בקשר להר הירוק, וואו הוא יפה בעינייפומלה
וואי חחבשורות משמחות
הגננת הייתה מנגנת לנו בחלילית את השיר הזה כל יום בגן
איזה הזוי
בחיי לא עלה על דעתי שזה שיר עצוב או משהו בכיוון עד שהערת עכשיו
יש לפאר טסי אלבום חדש ומהמם לילדיםניק חדש2
יש שם שיר שנקרא בוקר טוב
מקסים🙂
תודה!פומלה
סתם מסוקרנת,רק רגע קט
מה המטרה של השרשור הזה?
כאילו, מוזיקה את יכולה לשמוע מה שכיף לך, מה המטרה שכולן יכתבו אילו שירים הן אוהבות?
אני רוצה לקבל השראה לעוד שירים שאני לא מכירהפומלה
של ילדים..
אני לא מכירה הכל..
מוזיקת עולם לילדיםבשורות משמחות
גיליתי השנהעוד מעט פסח
את האלבום 'פלא' של עלמה זוהר.
אוהבים אצלי במיוחד את 'גלגולים' ואת 'לילה'.
עוד שירים פחות מוכרים זה 'ילד פעם'. אבל צריך להתחבר לסגנון (קצת שטותניקי כזה)
וכמובן, הכבש השישה עשר. האלבום המועדף לנסיעות (אני הייתי אמא בתקופה שהיינו משמיעים לילדים שירים מדיסקים...).
אני אוהבת אפרוחיםאוזן הפילאחרונה
אני אובדת עיצות עם השינהשירה_11
זה מוציא אותי מדעתי כבר.
ירדתי משינה עצמאית, של הילדה בת 3 כי לא בא לי טוב כל הבכי הזה, אני סוחבת איתה עד 9 בערך ונותנת לה לישון בסלון.
או בנחת או גם בעצבים כי היא התרגלה לטוב הזה של הסלון.
אני לא מסוגלת לשבת לידה בחושך בחדר עד שהיא תירדם זה גדול עליי.
ובנוסף היא ממש מעירה את התינוק בן שנה שיישן איתה בחדר, השינה שלו לא חזקה והוא מתעורר בקלות.
בעלי מתעקש שצריך להחזיר אותנו לחדר שלנו בחזרה.
לא באלי בכלל, הוא כבר במיטת תינוק והחדר שלנו קטן, וגם מה תחשוב הגדולה? היא תקנא ותרצה לבוא גם.
מצדד שני דיי זה בלתי אפשרי כל ערב הסיוט הזה!! זה מביא אותי לרמה אחרת של חוסר סבלנות כבר ואני שונאת אתעצמי ככה.
מה אני מפספסת?
אני משום מה לא מאמינה בשיטהשירה_11
אחת
תולעים!!!!!ניק חדש2
תחכימו אותי.
כרגע כולם בטיפול במשפחתי של ורמוקס.
הדבקה ממוצעת כל חודשיים על השעון (הנוכחי ב17.6 הקודם ב17.4 וכן הלאה).
הפעם הבאתי לכולם.
תנו לי המלצות למניעה להמשך. שפחות יאהבו לגור אצלם
אני מותשת.
לתת 5 מנות לכל אחדאוהבת את השבת
שלוש ברצף
אחרי שבןע מהאחרונה עוד אחת
אחרי שבועיים מהנוספת עוד אחת
בדיוק זה. בדגש על הסבב השלישי.יראת גאולה
וואו זה נשמע מינון מוגבר ביותרניק חדש2
לא נתקלתי מעולם
יש לי בחמישי שיחה עם הרופאה.
הם גם ככה מקבלים כל חודשיים מפחידמאותי לתת כזו כמות
אני מעדיפה לתת פעם אחת מינון גבוה ולסיים עם זהיראת גאולה
מאשר כל חודשיים לתת.
(בסבב הראשון אני נותנת רק יומיים, ולא שלושה)
דברים נלוויםאפרסקה
עושה את כל זהניק חדש2
יצא לי גם לעבור על ידיות הבית עם אקונומיקה
המכונה שלי כבר לא יודעת מה זה 40 מעלות..אני כל חודש סביב הרתחות חדשות
החלפות מצעים
מגבות כל יום מחליפה
ציפורניים
ופשוט כל פעם מחדש 2 הקטנים שלי בסבב.
לדעתי המסקנה מזה שזה די שטויות כל ההרתחה וזהאוהבת את השבתאחרונה
ביצים תולעים נמצאות באלף ואחת מקומות
אין דרך באמת להשמיד אותן
תזמיני כמוסות שום ופרוביוטיקה מאייהרב , זה זול שם ותתני להם בוקר וערב, אמור לעזור בע"ה
המסקנה בעיקר היא לחזק את הגוף (הבנתי שהם מגיעות כשמערכת העיכול חלשנ) ואת הנפש (לפי הרפואה ההוליסטית התולעים מגיעות כשאנחנו נותנים למשהו להיות טפיל עלינו בנפש) ולא להשתגע במרדף אחרי ניקיון מטורף
מישהי אמרה לי שאמא שלה חולתתתת ניקיון ממש ממש ועדיין כילדים היה להם מלא תולעים...
אז עזבי תפסיקי לרדוף אחרי הזנב של עצמך עם כל הכביסות זה בטוח מנכס לך וגם לילדים, זה לא רלוונטי לדעתי..
בבצלח!
ובלילות קשים שן שום בטוסיק אין ברירה
אצלי שום עזראיזמרגד1
להביא להם לאכול (בתוך אוכל) שום כתוש
ולדעתי עזר לי לטווח ארוך יותר מהוורמוקס. כבר הרבה זמן לא היה לנו.
אולי אנסה לדחוף בחביתהניק חדש2
אני רוצה יותר כמניעה.
כי כשיש תולעת אני פחות רוצה לסחוב את זה כי זה יכול להיגרר לסיוט.
גרעיני דלעתעוד מעט פסח
דבר ראשון על הבוקר (על קיבה ריקה).
עובד אצלי כמו קסם, יותר טוב מוורמוקס.
איך שומרים שהבובו לא יחליק?רקאני
זכור לי שהיו פה פעם טיפים
איך לשמור שלא תיפול לי המטפחת באירוע
בריקודים וכו'
תמיד אני מוצאת את עצמי כל שניה הולכת לקשור מחדש
ביום יום לא נופל לי
תרססי ספריי של תסרוקות של השיערהשקט הזה
אפשר גפ לשים סיכות שמחזיקות את הבובו לשיער, אבל זה לפעמים קצת מותח את השיער ופחות נוח
ושהמטפחת תהיה קשורה טוב. אפ עושים קשירה הפוכה אז לשים סיכות תפירה לחזק את הקשר והמיקום של השוונצים שיוצאים
ממש תורת הנסתראמאשוני
מצטרפת לספרייואני שר
ג'ל לשיער או ספריירק רגע קט
בריקודים נראה לי אין מה לעשותחושבת בקופסא
לא מזמן הייתי בחתונה וכל החברות הנשואות פשוט פתחו את הקשר של המטפחת ורקדו ככה, עם קצות המטפחת על הכתפיים (רחל אימנו כזה) לי הקשר לא נפתח, אבל המטפחת כל הזמן החליקה אחורה, אז פתחתי גם את הקשר ואיכשהו זה מנע ממנה ליפול. ואז כשנגמר הסבב הלכנו ביחד לשירותים לקשור את המטפחות מחדש.
אני שמה סרט החלקה רגיל ומעליו בובו עם קטיפהאונמר
אז בקטע כואבדולר
זה לא עושה כאב קאש אחרי זה.
מין הרגשה שהמח תפוס
כן עושה חחאונמר
אבל אני מוכנה לסבול בשביל שלא יזוז באירוע.
שונאת כל רגע לרוץ לתקן, וגם הקשירה יותר מורכבת באירוע אז באסה
את לא שניה אחרי לידה?אמאשוני
איזה ריקודים כבר יזיזו לך את המטפחת? 😅
יש את הסרט החדש עם הפס סיליקון עם הנקודות
תראי למשל אצל אביה ששון.
לא התנסיתי בעצמי אבל נשמע שזה בדיוק מיועד לזה.
חודש זה שניה?🤭רקאני
יפה שאת זוכרת❣️
זה חתונה של גיסתי...
אני ארקוד לפי היכולות שלי בשטח
האמת בכל מקרה אני לא ממש אוהבת לרקוד
בטח לא בחתונות...
אבל בכל זאת גיסה...
יפה, מזל טוב!אמאשוני
וכן חודש זה עדיין משכב לידה.
אולי אם המטפחת זזה זה מרמז להרגיע עם ההשתוללות.. אפשר לשמח בלי לקפוץ מדי (שזה מה שמעיף את המטפחת, לא?)
תהני ותבלי בנעימים, ותשמרי על עצמך.
אני שמה סיכות סבתא שחורותשירה_11
אחת בכל צד זה מחזיק לי מעולה
לא יעזור לכולם, תלוי כמה שיער מוציאותכנה שנטעה
שמעתי המלצה על הבובו של אביה ששון, שיש לו סיליקוןרקלתשוהנאחרונה
המתוקה שלי לא מצליחה לחבר מחזורי שינה..ואילו פינו
בת כמעט חמישה חודשים
נרדמת בכל מיני דרכים
הנקה, מוצץ ושמיכה במיטה או בעגלה
לפעמים נענועים
ביום ישנה חצי שעה ומתעוררת
ניסיתי קצת לפני החצי שעה לנענע אותה, להחזיר מוצץ וזה לא עוזר
ניסיתי להתעלם ממנה כדי שתנסה לחזור לישון אבל אחרי כמה דקות היא מתחילה לבכות..
רעיונות איך לעזור לה?
זה יוצא שהיא כל שעתיים ישנה חצי שעה.. במקום שינה איכותית וארוכה 3-4 פעמים ביום...
גם הגדול שלי היה ככה... קשוח ממש..❤️שיפור
היא יודעת להירדם לבד...ואילו פינו
לרוב נרדמת בזה שאני מניחה בעגלה או במיטה עם מוצץ ושמיכה וזהו.
לפעמים זה בהנקה ולפעמים צריך גם לנדנד...
זה בדיוק התסכול שלי...
גם אצלי היה ככהברונזה
לקחתי קורס שינה ועזר חצי קלאץ
בגדול מה שכן עזר ברוב הפעמים זה דווקא להקדים את שעת ההרדמה
ראיתי שאני מרדימה אותו שהוא שפוך אז הוא לא מצליח לחבר את מחזורי השינה
וגם לעשות הרפיה הדרגתית ומשמעותית לפני הכניסה למיטה
אני מזהה לרוב את הסימני עייפותואילו פינו
ואין מה להקדים כשזה במהלך היום.. אין לה עדיין שעות קבועות..
בלילה יותר קל לה לחבר.. במשך היום ישנה חצי שעה כל פעם
אפשר לנסות להקדים בכמה דקותשיפור
אפשר לנסות לשבת לידה לקראת סוף החצי שעהשיפור
האמת שנראה לי שלכל הילדים שלי היה שלב כזה ועם הגיל זה השתפר, נראה לי סביב 8-9 חו'.... לפעמים ניסיתי לעבוד על זה ולפעמים קיבלתי שזה המצב. אם ההרדמות הן קשות אז זה ממש סיוט, אבל אם הם נרדמים בקלות אפשר להסתדר עם זה.
את לא מצליחה להרדים חזרה?יעל מהדרום
שלי לפעמים מתעורר, יונק וחוזר לישון (גם ביום).
