איסורים שגרועים ממוותבינייש פתוח
בציבור הדתי:
עבודה זרה
גילוי עריות
רצח
בציבור הכללי:
הדרת נשים
מניעת הפגנות
יש עוד משהו שלא שמתי לב אליו?
חולי קורונה מגיעים לבית הכנסת (קרית יובל. נאלצו להביא משטרה)קרן-הפוך
אדם שחזר מאומן והוכר בקהילה כחולה.

זלזול בהנחיות המדינה להתגוננות מקורונה - עשרות אלפים.
חולה קורונה שמגיע לבית כנסת מייצג את עצמו בלבדבינייש פתוח
ובכל הארץ מקבלים דוחות על אי עטיית מסכה
אם שם יש משוגעים שמתעקשים להפגין ולזלזל בקורונה,קרן-הפוך
זו לא סיבה שבציבור החרדי ירגישו שגם מותר לזלזל עד כדי כך בסכנת הפצת קורונה.

חלוקת דוחות היא פסיק לעומת כמויות האנשים שלא מקפידים על ריחוק ועל מסכות.
מפגיני בלפור אינם קומץ משוגעיםבינייש פתוח
הם נתמכים בידי בני גנץ ומפלגתו שבגללה מפלים בינם לבין תפילות.
ושוב גם בתל אביב יש אנשים שהולכים בלי מסיכות. גם שם וגם שם מדובר בקומץ (רק מה שאנשים ששמים מסיכה גרוע הם ממש לא קומץ לצערנו...)
אתה מכיר נתונים על מספרי הדבקות מההפגנות?די שרוט

מדברים על אחוזים אפסיים.

ואיך זה? מוייפעס?הָיוֹ הָיָה


לא יודע, אבל זה מצב נתוןדי שרוט
אחוז ההדבקות מההפגנות הוא אפסי ואצל החרדים והערבים הוא גבוה.

אגב, בכל העולם המערבי המיעוטים מדביקים פחות או יותר לפי פארטו.

כלומר 20% מהאוכלוסיה אחראית ל 80% מההדבקות.
לא, זה בלוף נתון.הָיוֹ הָיָה

לא מספרים ולא מאתרים, 

 

 

 

 

 

מישהו אמר טלפונים בבית?

האמת זה נכון שזה לא שיש אפס הדבקות בהפגנותדי שרוט
זה פשוט שאין נתונים על הדבקות.

השאלה למה אין נתונים?
כלומר, יש נתונים אבל לא מפרסמים אותם.
התנועה לאיכות השלטון כבר פנתה לבגץ בדרישה שיפרסמו את הנתונים לפני שמחוקקים חוק שיאסור הפגנות.

מישהו מנסה להסתיר את זה שיש אפס הדבקות.
הימין חושש לפרסם כי זה יוציא את הלגיטימיות מלאסור הפגנות נגד ביבי והשמאל מפחד שיתגלו שכן יש הדבקות ואז יאבד את הלגיטימיות שלו.
נו באמת..הָיוֹ הָיָה

נראה לך הגיוני שאלפים צפופום בלי מסכות לא ידביקו?

אין נתונים כי אין טלפונים, זה הכל.

 

לא צריך להיכנס לקונספירציות..

זה לא קונספירציה, זה ניתוח פשוטדי שרוט
אני לא חושב שטלפונים הם הטריגר היחידי לדעת את אחוזי ההדבקה.
מה גם שאני בטוח שרק חלקים מהם באמת לא מביא טלפונים אבל זה בשביל שלא יכנסו לבידוד בטעות. לא בשביל לעוות חקירות כי הרוב כן מביאים מן הסתם.
יוכיחו אינסוף תיעודים מאייפונים של מפגינים כשיש אלימות משטרתית וכאלה

חקירות אפידימיולוגיות יכולות בקלות לבודד ולבחון האם או לא היו הדבקות.

אם היו הדבקות היינו כבר רואים ממצאים אפידימיולוגיים ברורים לגבי הדבקות בהפגנות.

זה עשוי גם להשתנות כן? אבל נכון להיום אחוז ההדבקות הוא אפסי ועד שלא נראה הדבקות המוניות כתוצאה מהפגנות, הטענות שלהם יעמדו.
זה סותר את הניתוח הפשוט..הָיוֹ הָיָה

החקירות רלוונטיות כשיש שיתו"פ, כשה"נחקר" מסרב לשת"פ, אין סיכוי לכלום.

הם מטשטשים כל דרך לגלות את זה, וזה הכל.

 

כשתמצא הגיון להגיד לי למה בבית כנסת נדבקים יותר מבהפגנה, תגיד לי שזה לא קונספירציה...

כי בית כנסת הוא מקום סגורברגוע

אני לא אומר שבהפגנות אין הדבקות, אבל ברור שמקום סגור הרבה יותר מסוכן, לפי כל רופא או מומחה שתשאל.

 

לדעתי הבעיה היותר גדולה בהפגנות זה התודעה הציבורית. הרבה מתרצים אי שמירה להנחיות בזה שיש הפגנות המוניות, או אפילו מארגנים הפגנות פקטיביות כדי לעבור מעיר לעיר.

סגור ומרווח עם מסכה עדיף על צפוף ופתוח בלי מסכה..הָיוֹ הָיָה

חפי כל רופא ומומחה שתשאל.

 

שולא נדבר על זה שהמניינים ברוב רובם הם בחצירות.

בהנחה שיש מרווח ומסכות..ברגוע

ע"ע הטישים והחתונות שעשו בכמה חסידויות גדולות

אין הכי נמי. לא מדבר עליהם.הָיוֹ הָיָה


אין הגיון כאן. יש הסבר אפשרי.די שרוט
אחד ההסברים הוא שהמבנה הדמוגרפי של חרדים וערבים הוא דומה.

כלומר יש בממוצע יותר אנשים למטר רבוע ביחס לאוכלוסיה. כלומר שחרדים וערבים חיים בצפיפות וזה גורם מכריע .

קשה מאוד להאמין שכל משתתפי ההפגנות לא משתפים פעולה בחקירות אפידימיולוגיות אם יש למי מהם תסמינים. גם אם יש זה לא הרבה. לא משהו שישפיע על הסטטיסטיקה.
אם כבר אז זו היא קונספירציה במיטבה. לחשוב שיש קנוניה מאורגנת ומשומנת היטב שאף אחד לא יודע עליה לטשטוש עקבות של מפגינים מחקירות אפידיציולוגיות.
ודרך אגב, יותר מ 60% מההדבקותדי שרוט
קורות בתוך הבית.

כך שאם יש בחור ישיבה אחד שנדבק בקורונה, הוא מדביק את כל ששת האחים שלו ומעלה כולל אבא ואמא.
מקדם ההדבקה שלהם הוא פי 6 יותר ממקדם באוכלוסיה רגילה.

אגב, אחד הביקורות על הסגר על שכונות חרדיות היה בדיוק זה. שלמה להכניס אותם לסגר כשהם צפופים בתוך הבתים? טענה מעניינת
לא מבין את הטענה הזאת נגד הסגרברגוע

אם אין סגר הם לא היו ישנים כל לילה באותו בית?

אם הם יהיו ביחד 12 שעות במקום 24 הם לא ידביקו אחד את השני?

זה נכון, אבל:הָיוֹ הָיָה

כל ה"ווארט" בזה הוא שחרדים נמצאים יחד וצפוף.

 

ברגעש חילונים עומדים כמו גוש בשר שעה ברצף, בלי מסכות ובצרחות וצעקות. הם נהיים בדיוק אותו דבר.

החרדים כאוכלוסיה נמצאים בצפיפות נרבה יותר זמןדי שרוט
אגב, אני לא מאשים אותם בשום דבר כן?

אלה רק המספרים שמדברים.
אני חושב שגם תפילות וגם הפגנות צריכים להיות מדוללות.

סוג של "עונש קולקטיבי" לכולם בשביל להלחם במגיפה הזאת.
נכון, ועדיין לא יתכן שהפער כל כך גדול לעומת ההפגנות.הָיוֹ הָיָה

שוב, המציאות בה חיה משפחה חרדית ממוצעת, היא המציאות בה שוהים כמה שעות טובות אלפי אנשים, ואולי אפילו גרועה יותר. 

זה במקרה ששני המדינות בהם יש הפגנותבינייש פתוח
יש הכי הרבה הדבקות ומתים?
(ישראל, ארה"ב)
זה פשוט שתי המדינות עם הכי הרבה חרדים...הָיוֹ הָיָה

לא, לא התכוונתי לרדת על @די שרוט.. זה יועד בעיקר לאדון @אריך וייס.

אתה ממש אוהב אותו, הבנו...בינייש פתוח
ומה נאמר על ברזיל?
הקשר היחיד בינינו לברזיל זהאריך וייס
בשתי המדינות הממשלה לא עשתה מספיק.

ועיין איזה אנשים אני שונא..
האמת שכבר שם חשבתי לתרגם לטובת הציבור..הָיוֹ הָיָה

את המונח "טיפשים וצרי אופק" ל"דוסים מסריחים וחשוכים"..

אז כן, עיין....

 

 

גדולה שנאה  ששונאים עמי ארצות....

מאוד.הָיוֹ הָיָה

כמו שהוא אוהב דוסים. ככה הדוסים אוהבים אותו.

 

 

נו, הנה פירכא...

הכי מאיזו בחינה? ישראל וארהב לא ברות השוואהדי שרוט
ב"ה אנחנו רחוקים מלהיות עם הכי הרבה מתיםברגוע

ומספר הנדבקים כאן זינק כשנפתחה שנת הלימודים

אבל יש לנו הכי הרבה ביחס לאוכלוסיהבינייש פתוח
אתה מדבר על מספר המתים היומי בזמן האחרון?ברגוע

כמו שכתבתי- הניזוק בתחלואה (ואח"כ גם במתים) התחיל כאן אחרי פתיחת שנת הלימודים, ההפגנות כבר כמה חודשים טובים.

ואז אני פתאום מגלה שאנחנו מתחת לממוצעבינייש פתוח

אם אתה רוצה לעקוב בעצמך אחרי נתונים מפורטים מהעולםברגוע
(אנחנו קצת מעל הממוצע)ברגוע


אהה נכון טעיתי...בינייש פתוח
דווקא יש שם סימוכין לטענתיבינייש פתוח
איפה הכי הרבה נדבקים ומתים? היכן שיש הפגנות. ישראל וארה"ב. החופש להפגין מעל החיים
או הכי הרבה בדיקות...בורדו
ואז אני פתאום מגלה שאנחנו מתחת לממוצעבינייש פתוח
זה היה ביחס ליום אחד ונכון לאותו יום

אולי כן ואולי לא, שני מגזרים התעקשו להיות חוליםאריך וייס
ואנשי ההפגנות לא חלק מהמגזרים האלה
נכון, הדוסים אשמים בכל המחלות. הם הרעילו את הבארות!!!הָיוֹ הָיָה

להפגין? מה הבעיה???

אלף איש צפופים בלי מסכות? שום דבר.

 

 

רק כשעשרים יהודונים עלובים נעמדים בחניה מלוכלכת של בנין, נאנקים במסכה ובשמש תוך כדי הצום, רק אז מובן מאיפה יש התפשטות.

 

 

אי אי אי הדוסים, שמישהו יתנקש בהם כבר.

עוד איסורמבשר שלום
הוצאת שם רע על חלק בעם ישראל
ברור. אני סתם ממציאבינייש פתוח
אין שום הפגנות מאז משבר הקורונה
הדרישה לא לבוא עם פלאפון בשביל שלא יעקבו אחרי ההדבקות היא בצחוק
לא ביטלו הופעת תרומה לרב פירר על הדרת נשים
לא מגייסים נשים לשריון וחיר ומורידים סטנדרטים
זה הכל בצחוק
והדברים לא מוצגים על השולחן ע"י מי שעושה את כל הנזק. זה רק בדיחה ואין לי חוש הומור
לא לוקחים את הכסף של נחילונים כדי לקיים ישיבות שנגד הציונותאריך וייס

החילונים לא מרגשים שמנסים לכפות עליהם הכל

שוב, אם לא תהיה כפיה משני הצדדים הכל יהיה פשוט יותר

לוקחים גם את הכסף של הדתיים בשביל מצעדי תועבה ופסטיבלי שחץ..הָיוֹ הָיָה

אבל תמיד הדוסים יהיו אשמים בעיניך. תמיד.

 

חבל שאלקים לא ברא עולם נאור, יפהפה, הומאני, של להט"בים ושמאלנים ופמניסטיות רדיקליות.

 

בעצם אני יודע למה הוא לא עשה ככה, הוא היה חייב עולם עם מחבליםפ, צריך שיהיה להם במי לפגוע.

אני מאוד מזדהה עם השורה האמצעית פשוט אני..


אני הזדהיתי דווקא עם השורה הראשונה. רק להחליף את הד' בר'.די שרוט


ארייך וייס שונא רוסים?בינייש פתוח
למיטב ידיעתי מי ששנא רוסים היה היטלר...
וכל המערב...פשוט אני..


את הקומוניסטים/פוטיןבינייש פתוח
בני אדם גרועים בלעשות הפרדהפשוט אני..

כשאתה שונא מדינה מסוימת, הרבה פעמים השנאה תחלחל גם לאזרחיה, אפילו אם הם לא אשמים.

 

אני לא מדבר ספציפית עליך כמובן, אלא באופן כללי על בני אדם...

לא ראינו את זה אחרי מלחמת העולם השנייהבינייש פתוח
אחרי שהנאצים נכנעו, פשוט החליפו להם את השלטון ולא המשיכו לאחר מכן לפגוע בגרמנים
בואו נעשה את פשוטאריך וייס
אנילא שונא אף אחד מלבד אנשים טיפשים.

אני לא שונא קומניסיטים פשוט יודע שהם טועים. אני מקווה שהם לא עושים את מה שהם עושים רק כי הם אוגואסטים.

אני לא שונא חרדים, אבל חושב שכמגזר הם חייבים להשתנות או שלא תהיה לנו מדינה.

אני לא שונא ערבים, אבל צריך או להעיף אותם לגמרי או להכניס אותם לגמרי. אי אפשר באמצע.

וכן חרדים וערבים חולים יותר בקורנה. זו עובדה.
כך איבדה הממשלה את המאבק בקורונה בקרב החרדים והערבים


וטיפשים וצרי אופקים אני באמת שונא.
חבל לשנוא. זה אנרגיה שלילית ולא בריא ללב.די שרוט
מה גם ש"טיפשות" היא יחסית.

כל אחד מאיתנו הוא טיפש קצת.
גם אם נניח אדם מסויים בעינך "טיפש" הוא הרי לא עושה את זה בכוונה. ככה הוא נולד.
כמו שסטרייט נולד סטרייט, הומו נולד הומו, "טיפש" כהגדרתך נולד טיפש.
אם הם דוסים, כן.הָיוֹ הָיָה


לקחת מהחרדים את האחריות ליהדות - ד״ר אבישי בן חייםקרן-הפוך
https://www.israelhayom.co.il/opinion/804709

עם כל הכבוד העצום לחברה החרדית ולנציגיה, ואולי דווקא בגלל הכבוד הזה, המשימה הלאומית החשובה כלקח מהימים האחרונים, ומהדיונים המביכים על התנהלות בתי הכנסת בימי הקורונה, היא להוציא מידי החרדים את ההחלטה על בתי הכנסת של כלל הציבור הישראלי.

בדיון הציבורי בלט הטיעון של הרב הראשי הרב דוד לאו, ושל יושב ראש ש"ס והמנהיג הפוליטי הבולט של היהדות החרדית כולה, אריה דרעי. הטיעון היה שאי אפשר להורות על סגירת בתי הכנסת, כי הציבור לא יציית בגלל ההפגנות בבלפור. הם צודקים, אבל רק לגבי הציבור החרדי. לא נעים לומר, אבל צריך: גם החלטה על הגבלת ההפגנות בבלפור לא היתה גורמת לחרדים רבים לוותר על התפילות בבתי הכנסת. לאור זאת: האם ייתכן לקבל החלטה על כלל הציבור ולסכן אותו, בגלל שיש גרעין מרכזי בציבור החרדי שלא יציית? האם ייתכן שהציבור שלא מציית יקבע את ההוראות לכלל הציבור?

הממשלה מוכרחה להבין: הציבור החרדי אינו כל המתפללים שמגיעים לבתי הכנסת והוא רחוק מלייצג אותם. רוב בתי הכנסת בארץ אינם חרדיים. רוב המתפללים ורוב בתי הכנסת בישראל אחראיים וממלכתיים ומצייתים לפסיקת המדינה. מדינת ישראל היא המוקד הזהותי והמעשי של העם היהודי בדור הזה, ובמובנים מסוימים היא "פוסק הדור" האמיתי. מדינת ישראל ממלאת את התפקיד ההיסטורי של הקהילה של פעם, כקובעת את מנהג הציבור היהודי (לכן נסיעה באופניים לא נתפסת, למרבה הפלא, כביזוי יום הכיפורים, כי זהו מנהג הקהילה החיננית שנוצרה לנו פה בדור קיבוץ הגלויות משובב הנפש).

על כן משימת העל החשובה לשימור היהדות במדינת ישראל היא שהמדינה תפסיק להתנהל מבחינה דתית על פי החרדים. בניגוד אליהם, רוב מוחלט של בתי הכנסת בארץ ימלאו אחר הוראות המדינה ויגלו אחריות. אם הגורמים המוסמכים יכריעו שכדי להציל חיים אין להתפלל בבתי הכנסת, ושזה מה שדורשת הסולידריות החברתית - המתפללים יקבלו את ההוראה ויתפללו בחוץ.

ממשלת ישראל לא יכולה להמשיך לאפשר לחרדים לקבל החלטות עבור כלל החברה הישראלית. מנהיגים חרדים פועלים בתוך מערכת לחצים פנימית שלא מאפשרת להם לנקוט קו מתון כפי שיכולים היו לעיתים בימי השיא של ש"ס של הרב עובדיה ודרעי. השבוע יכולנו לשמוע את דרעי בתחנת הרדיו החרדית קול חי ממליץ - אך לא מסוגל ללכת עד הסוף - על פסיקתו האמיצה של הרב דוד יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, שפסק כי יש להתפלל בחוץ ואף הכריז כי יש לסגור את בתי הכנסת.

מוכרחים להבין עובדה בסיסית: ההחלטה ההיסטורית של החרדים היא שמטרתם היא שמירה על "פך שמן טהור וקטן", כלומר שמירה על קבוצה קטנה שתהיה "מושלמת וטהורה", ולכן קטנה. זו החלטה הרואית ומכובדת, אבל המשמעות שלה היא שאי אפשר לתת לחרדים לנהל את כלל ענייני הדת של הציבור הדתי, המסורתי, והחילוני־מסורתי הרחב בישראל.

לפני כמה שנים פרסמתי את "תיאוריית ההתפרקות" הטוענת להתפרקות מבנה החברה החרדית שהכרנו בכ־30 שנות הפריחה החרדית הגדולה (1980-2010). טענתי היתה שתהליכי ההתפרקות הפנימיים של "שיטת הממשל" החרדית וההקצנה בחברה החרדית יובילו לכך שיהיה כמעט בלתי אפשרי לנציגי החרדים להיות שותפים מרכזיים בניהול מדינה יהודית מודרנית. מאז ליצמן כבר התפטר פעמיים מתפקיד שר בממשלת ישראל, ובימים אלו אנו רואים את דרעי הממלכתי והאחראי, עמוס הכוונות הטובות, חסר אונים בלי תמיכת הכתפיים הרחבות של הרב עובדיה יוסף מול תהליכי ההקצנה הפנים־חרדיים.

המדינה לא יכולה לקבל החלטות על כלל המתפללים בישראל מאימת אי ציות החרדים. ישראל הכללית, זו המסורתית, הדתית וגם החילונית, צריכה לקבל אחריות על היהדות. היא גם שלה.

ד"ר אבישי בן חיים הוא פרשן חדשות 13
לא הזכרתי את החרידים אפילו פעם אחת. חוץ מתגובה אלייךבינייש פתוח
שעסקה בבני ברק. דיברתי על דתיים שמחוייבים לתורה ויש שלוש איסורים בלבד של יהרג ובל יעבור.
בתקופת סגר פסח בתי הכנסת היו סגורים. בקושי מנייני מרפסת היובינייש פתוח
אגב בציבור הדתי, זה גם הלבנת פני חבירו...מדחיק


כי משווים אותה לרצחבינייש פתוח
לא בדיוק ראה את התגובה שעוד לא כתבתי אבל אכתוב ל"פשוט אני"מדחיק


חחח "ראה את התגובה שעוד אכתוב". אהבתי ממש!פשוט אני..


תודה. כיף לבן אדם שצוחקים מבדיחה שלו. ממליץ בחום לעשות את זהמדחיק

הרבה, זו גרימת הנאה נטו.

המממ... לא ממש...פשוט אני..

למרות המשפט המפורסם "כל המלבין פני חברו ברבים - כאילו שפך דמים", זה לא שיש כאן פסיקת הלכה לפיה "יהרג ובל יעבור" חל גם על העלבת אדם.

מוטב לו לאדם שישליך עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חבירו ברביםמדחיק

נלמד מתמר.

 

"נח" "מוטב" לא הלכה, לפי רוב הראשונים.הָיוֹ הָיָה

מלבד רבינו יונה אאל"ט.

אני אמצא את הגמרא ואומר...מדחיק


מצאתי במסכת סוטה. דף י' עמוד ב'. תוס' ראשון בעמוד.מדחיק


הנה:מדחיק

@נשמה כללית

תוספות:
נוח לו לאדם שיפיל את עצמו לתוך כבשן האש. כדאמר בפ' הזהב (ב''מ דף נח: ) כל היורדין לגיהנם עולין חוץ משלשה וחד מינייהו המלבין פני חבירו ברבים ואומר נמי (שם נט.) נוח לו לאדם שיבעול ספק אשת איש ואל ילבין פני חבירו ברבים מנלן מדוד ונראה האי דלא חשיב ליה (פסחים דף כה.) בהדי ג' עבירות שאין עומדים בפני פקוח נפש עבודת כוכבים וגילוי עריות ושפיכות דמים משום דעבירת הלבנת פנים אינה מפורשת בתורה ולא נקט אלא עבירות המפורשות:
אז גם תוס', בוסף לר"י שכבר הזכרתי, ועדיין איZ" ההלכה.הָיוֹ הָיָה


לחצת על המקש ז' לפני המקש של הגרש.מדחיק

בדרך כלל תוספות הוא די מכריע, אבל לא משנה.

 

ממילא זה התפתח מהערת אגב לסוג של עוד הערת אגב.

נכון.. מוכר אצלי...הָיוֹ הָיָה

די מכריע? תלוי כנגד מי...

מה עם תמר? למה נמנעה לספר מי הכניס אותה להריון?בינייש פתוח
נוח לו לאדם שיפיל עצמו לכבשן אש ולא ילבין פני חברו ברבים
שמעתי סיפור על רב שנסע עם אנשים עם מישהו שנהג מסוכן ולא קם והלך כי הסתכן בחייו ולא להלבין את פניו ברבים
זה סיפור מוזר!!!הָיוֹ הָיָה

מי התיר לו לסכן חיי אחרים?

אאל"ט בגמרא שאומרים את זה, תוספות אומר שזו אכן עבירה של יהרגמדחיק

ובל יעבור, אלא שהיא לא כתובה במפורש בתורה ולכן לא נכללת עם השאר.

תתפלא אבל יש הסבורים כךחידושאחרונה

וכך נראה בפשטות מהמקור לזה

לפי הירושלמי גם מוסרים נפש על גזלחסדי הים
לגבי האחרון זה מחלוקת פוסקים. ולבסוף הוכרע להקלבינייש פתוח
במה לעבוד ומה אפשר לעשות בתקופת חיפוש עבודה?צע

כבר כמעט חודשיים שאני מחפש עבודה.

נראלי שיש מין תום כזה שבע"ה נמצא בקלות עבודה, ולכן זה בסדר לקבל דמי אבטלה נמוכים שנגזרים ממשרת סטודנט..


ואז מגיע הרגע הזה, שאתה מבין שאולי ח"ו זה יכול לקחת הרבה יותר זמן .. ויפה שעה אחת קודם גם לחשוב על הכנסה זמנית וגם על לוז או משהו כזה ..


אני מניח שלרבים מילואים זאת אופציה אבל אין לי כח ורצון לפרט למה, אבל ישמצב גדול שאני מנוע מלעשות מילואים..

(לא עשיתי במלחמה..)


האם יש רעיונות אחרים למקומות עבודה זמניים?


במהלך התואר לא קמתי בזמן אז קל וחומר עכשיו שאני ללא מסגרת.. ואני מניח שאולי עבודה תוכל לגרום לי לבריאות ויציבות .. וכמובן גם להכנסה..


רעיונות אחרים לסדר ויציבות עשיה לימוד והתקדמות בתקופה מאתגרת זו מלבד עבודה זמנית/או על הצד שאתקשה למצוא עבודה זמנית זה גם מבורך..


בתפילה לפרנסה בשפע ולמציאת מקום עבודה מתאים ומספק לכולם.. ואולי אפילו השבוע אעדכן שדברים יסתדרו והתקבלתי😃


תודה רבה..

אולי משלוחים? ראיתי מלא שעושיםזיויק
והכי חשוב להתמקצע במה שאתה טוב
עבודה היא ברכה בלי קשר לתוכן שלהמשה

מה הכישרון הטבעי שלך? מה למדת?

סיימתי לימודי ראיית חשבון ב"ה.צע
לא עולם שאני מכירמשה

בינתיים אני במקומך הייתי יושב בבית ולומד שני דברים לעומק

 

1.AI

2. אקסל

ולא פחות חשוב מזה את השילוב בניהם.

 

 

נשמע רעיון ממש טוב, תודה.צע

אקסל אני מכיר קצת, היה לא מעט בתואר..

וגם יודע שיש קורסים חינמיים..


 

איך לומדים ai? אתה מכיר דרך או קורס?

ותוכל להסביר מעט מה יש ללמוד בזה? 

אתה צריך בסוף ללמוד איך לעשות את העבודה שלךמשה

כללומר. לנצל את הזמן כדי להתקדם מקצועית ולא רק "לחכות" שמישהו יואיל בטובו להסתכל עליך. כמובן גם הקו"ח שלך יתעדכנו  בהתאם.

 

לימודי AI ברשת - למה זה לא שורה? 

AI יש לא מעט חומר. הייתי מחפש ללמוד על השילוב בין AI לבין המקצוע שלך. כלומר  איך לשאול שאלות על טבלאות דוחות וחשבוניות וכל אלה. בסוף איך לעשות את העבודה שלך טוב יותר.

אופס… טעותפ.א.
אתה כבר עם רישיון רו"ח, אחרי סטאז' של שנתיים?פ.א.אחרונה

יש הבדל גדול בין סיום לימודי חשבונאות ובין מי שמחזיק ברישיון לעסוק בראיית חשבון.  


אם אתה עם רישיון - חיפוש העבודה הוא שונה מחיפוש מקום לעשות בו סטאז'  

גם כיוון תעסוקתי הוא שונה - עם רישיון אתה כבר צריך לבחור כיוון התמחות / תת-התמחות מקצועי בתחום הגדול של ראיית חשבון.   

האם אחרי שמחת תורה התשפ"ד הפכתם לאנשים טובים יותר?זיויק

או שנשארתם אותו הדבר?

ומה המשמעות למה שעברתם? או שלא עברתם..

לצערי לא. אותו בן אדם.צעאחרונה
דברים שאני עושה לפעמים/משה

יחד עם שאר פרוייקטי הווטסאפ של ערוץ 7, הנה עוד אחד: אייטמים מעניינים שאני (או הצוות) דגים מהפורום.

 

מוזמנים להצטרף. קבוצה שקטה של 2 אייטמים ביום בממוצע .

 

ערוץ 7 הפורומים - Whatsapp

ילדה שיוצאת מלא פעמים בלילה ממיטת מעבר, מותשים.עינב66

אשמח לשמוע מנסיונכם כשילדה בת שנתיים ותשע עברה למיטת מעבר (כי למדה לצאת מהמיטת תינוק), מה הכי עזר לכן שתשאר במיטה שלה במהלך הלילה ולא תבוא אליכם חמש פעמים?

רוצים להתחיל איתה מהלך אבל מנסים להבין מה יגרום לה להישאר במיטה שלה ולא לבוא אלינו כי היא יכולה וזה מפתה לצאת ולהיות עצמאית.


מבחינת שפה היא מבינה אבל לא הכי מדברת עדיין.

תכתבי בפורוםרקאני

הריון ולידה

פה זה פחות רלוונטי

בפועלנפשי תערוג

מה שיעזור זה להחזיר כל פעם

כל פעם


אבל זה מתיש ומנסיון אישי באיזה שלב באמצע הלילה נשברים כי רוצים לישון

עם הזמן זה עובר.


ואתם כהורים.

אל תרגישו שנכשלתם אם היא בכל זאת מגיעה למיטה 

לא נוראנחלתאחרונה

כיף להיות במיטה עם אבא ואמא!  לא נורא בכלל. אם יש מיטה רחבה מספיק

והילדונת לא בועטת נוראות תוך כדי שינה, לא נורא. חושבת שזה נותן בטחון

לילד.  אולי להתפלל על זה, אם זה מפריע? לבקש עצה טובה מהשם?

אנשים שמבינים בכסף השקעות וכוניק זמניק
אני אשמח לשמוע אותכם שם בשאלה קטנה שאלה על חסכון קטן - חיסכון השקעה וצריכה
פורום תורני דתי לאומירוצה להשתחרר

מכירים את פורום אוצר החכמה? לתורה? ועוד כמה קצת פחות מוצלחים?

יש הרבה פורומים תורניים חרדיים. הראשונים שהזכרתי מוצלחים מאוד בהרבה מובנים, פעילים, ואפשר למצוא בהם דברים מעניינים גם לאחר זמן.

האם יקום פורום תורני דתי לאומי? שיהיה ברמה, פעיל, לגופו של עניין (בדרך כלל כמובן), ומעניין?

תגיד אוצר החוכמההפי

תגיד לי אלפי ספרים תורניים ב"ה שעזרו לי שנים

באיזה הקשר זה פורום? 

תחפשי בגוגל 'פורום אוצר החכמה'רוצה להשתחרר

ותגלי מקום מעניין מאוד. זה לא 'אוצר החכמה' עצמו - ספריית הספרים הענקית, אם כי יש ביניהם קשר כמובן.

זה פורום תורני, רובו חרדי אך לא כולו. חלק מהכותבים מוכרים (הרב איתם הנקין ז"ל, יבל"א הרב יוסף בדיחי, הרב יואל קטן, ועוד מן הסתם), אם כי כולם משתמשים בשמות אנונימיים כמו כאן.

זה קצת מצחיק אבלנקדימון

מי ששם בפורומים אלה מי שנחלשו רוחנית והתדרדרו לפורומים. אצלנו, החזקים לא משוטטים בדברים כאלה באינטרנט וממילא לא תראה מקבילה.

 

זו פרשנות בלבד.

לא חושב שזה נכוןרוצה להשתחרר

כלומר, מן הסתם יש שם רבים כאלה, אבל ודאי לא כולם. יש שם אנשים גדולים, ידענים ומעניינים, יראי שמיים בהחלט.

חלקם גם רבנים מוכרים, כפי שכתבתי להפי.

בסוף השימוש בכלים כאלה מועיל לפיתוח של שיח תורני, לפתרון שאלות, ועוד.

אה, ואני מכיר חברה חזקים מאוד אצלנו שמכירים את הפורומים האלה. כל מי שמחפש באינטרנט מדי פעם תשובות לשאלות תורניות עיוניות (לא הלכתיות פשוטות), כמעט בטוח נפגש בזה. דווקא חברה ברמה גבוהה לדעתי. אז אמנם הצדיקים הנ"ל אינם משוטטים יומם ולילה באינטרנט, אבל יוצא לפעמים להיכנס.

בינינו, קשה ברשת להישאר בדיונים מעמיקים כל הזמןמתוך סקרנות
להבנתי, סוד ההצלחה של הפורומים שהזכרת הוא שרוב גולשיו עם חסימה חזקה מאוד לרשת, ככה שאין לה באמת "רשת" שמושכת אותם לכל מיני מקומות ומפריעה לריכוז...
יש סיפור מעניין עם אוצר החכמה והפורום שלהםמשה

לעצם העניין. כנראה בעולם הדתי לאומי יש לא מעט פעילות כאן (פחות משהייתי רוצה) ולא מעט גדולי תורה צעירים כותבים דווקא בפייסבוק.

יש קבוצת פייסבוק/ווטסאפ של רבנים לדעתיארץ השוקולדאחרונה
אבל לא יודע אם היא סגורה, רק שמעתי עליה מרב שאני מכיר
ממש מושך אותי כל הנושא הזה של בניה ויצירהרק נשמה

עכשיו יש לי אפס ניסיון אבל אני ממש רוצה לדעת לעבוד עם חומרים לעשות חריטות בעץ לבנות רהיטים וכאלה לא בקטע של מקצוע סתם כתחביב אבל אין לי מושג איך מתחילים וגם איך משלבים הכל עם לימודי תואר

יש למישהו רעיונות לקורסים או סדנאות או ליודעת מה?

פשוט להתחיל, בכל דרך, להשקיעזיויק
מהאינטרנט בשלב א', ואחר כך תתקדמי לדברים ממשיים יותר
יש ביוטיוב כמויות של חומר בחינםמשהאחרונה

משם אפשר להתחיל. אחר כך להתקדם...

לשבור הרגלים קבועיםזיויק

יוצא לכם? קל? קשה? יש טיפים?


כמו כן היה לי הרגל טוב שנטשתי ורוצה לחזור אליו.

איך שוברים את הכבדות שחוסמת ביני לבינו?

ההובי של חייoo

לשנות הרגלים רעים

ליצור הרגלים טובים


כשהבנתי את הקונספט של ההרגל זה הפך קל


ממליצה על ספר כוחו של הרגל

הוא מסביר את הרעיון של

טריגר- פעולה- תגמול

איך להיפטר/ ליצור הרגל

אמיתי? זה קל לך?זיויק
אחפש את הספר
לשנותoo

או ליצור הרגל זה תהליך מתמשך


הרבה אנשים אוהבים תוצאות של כאן ועכשיו

לא אוהבים תהליכים

וזה גורם לקושי בהשגת דברים


אני כן אוהבת תהליכים

מסוגלת לראות את התוצאה העתידית ולחכות בסבלנות

לרוב גם נהנת מהדרך

לכן בעיניי זה לא קשה

אחרים בטח יקראו לזה קשה עד בלתי ישים

נשמע נדיר ממשזיויק
זה באמת קשה מאד מאד, מתאים לאנשים ספציפייםנפש חיה.
חדמשזיויק
עם זאת זה מאתגר תסכימי איתי
לאט לאטנפש חיה.

ממליצה לקרא קצת טורים של הרב יצחק פנגר

ללכת בצעדים קטנים 

ולחלק את החזון הגדול למטרות קטנות ברות ביצוע

תהיי ספציפית?זיויק
וזה עזר?
אשתדלנפש חיה.

לפני כמה שבועות בעלון הידברות הרב פנגר רשם טורים בנושא שינוי התנהגות

ופירט איך לעשות את זה צעד צעד

זה עלונים לפני חודש- חודש וחצי ככה.


לגבי הצעדים הקטנים-

נגיד שאתה רוצה לרוץ מרתון שזאת המטרה הגדולה, אז

קודם אפשר כצעד ראשון להגביר מוטיבציה ובמקביל להוריד את המושג המופשט (רוצה לרוץ מרתון)

לפס מעשי (שינויים קטנים - לשים את הנעליים ליד הדלת, אפילו בלי לנעול, בשלב מאוחר יותר לקבוע זמן לריצה)


כשהייתה לי מטרה גדולה

השיטה של צעדים קטנים עזרו לי להגיע אליה....


היום אני מתמודדת עם דברים שאותה טכניקה בהחלט תשמש אותי


רק צריך לרצות

ולעשות משהו קטן בכיוון. 

תודההזיויק
מתחילים לאט לאטנפשי תערוג

ומוסיפים כמה שיכולים

אי אפשר לשבור הרגליםצדיק יסוד עלום
אפשר לשבור הרגלים, זה לוקח זמן אבל קורהקעלעברימבאר
הפך היהדותזיויק
הפך הפסיכולוגיהקעלעברימבאר
מידות בסיסיות בנפש אי אפשר, אבל אפשר לנתב אותןקעלעברימבאר
למקומות אחרים בשבירת הרגלים. כדוגנת מי שזולד במזל מאדים בגמרא
יש לנו ש"ס שלם לצטטצדיק יסוד עלום
פוק חזי
איפה בשס?קעלעברימבאר
אנשים נשארים אותו הדבר,צדיק יסוד עלום

בני אדם הם יצורים קטנים וחלשים

הרצון להשתנות תמיד מתבדה

המציאות סותרת את דבריך. אבל מביןקעלעברימבאר
ללבך❤️
נדבר עוד כמה שנים בפורום גרושים גרושותצדיק יסוד עלום
אל תדאג יהיה טוב❤️🙂קעלעברימבאראחרונה

אולי יעניין אותך