|"ר' יהודה היה נותן בהם סימנים" - בעשרת המכות.

אז נכון שגם אני כמו הרבה לא 'מת' על המקצוע הזה המכונה 'לשון'
, אבל:
'שמש גדולה ראיתי הלך ממזרח וגדל ונהיית שמנה מאוד מאיר' - משפט שלי. תודו מדהים.
זה (עאלק) משפט נכון - כי שמש זה גם זכר וגם נקבה , אבל למה לסבך ת'חיים?!
הבנו שיעקב ידע לשון ולא טעה - אבל מה זה הלשון הזה?!
מחנה - 'אחת' - נקבה. מחנה - 'נשאר' - זכר. קיצור: למה השינוי הזה פתאום באותו משפט?
רק משו קטן להדגיש שחשוב בהמשך: אני לא 'שובניסט'. באמת. וכדאי שתפעילו כאן את ה - 'בינה יתירה נתנה בנשים'. 
ידוע שעשו של היום , זה 'אמריקה' , 'אירופה' וכו'.
יעקב = ישראל , בא לרמוז לעם ישראל - לדורנו אנו , את המצב שיהיה כעת.
- 'אם יבוא עשו אל המחנה האחת והכהו' > את איזה מחנה? האחת = נקבה.
'תשש כוחו כנקבה'. אם עשו יבוא ויכה את המחנה שלא חזק = שלא עומד מספיק ומבוסס ביראת שמים שלו.
אז:
- 'והיה המחנה הנשאר לפליטה' > איזה מחנה ישאר? הנשאר = זכר.
אותו מחנה שכן חזק ביראת שמים , שמשתדל להגיע הלאה - הוא ישאר. ובהמשך - אף יפריח את השממה.
ממילא , מובן מדוע יעקב אמר את מה שאמר בצורה כזו.
חבר'ה , זה המצב. כיום ישנם שני (או שתי) מחנות בעמ"י.
אחת כוחו חלש - כנקבה. הופ! הוא נמצא כבר בתוך ההתבוללות של עשו = אמריקה , אירופה...
והאחר: עומד בלחצים. לא מפסיד במלחמה.
למה? כי הוא 'נשאר' - גבר. חזק. הוא מחנה של אנשים בעלי עוצמה. כוח. יכולת - לנצח במלחמה - בהתבוללות.
עוד סוד רק שישלים את התמונה.
חבר'ה - אנחנו , המחנה שלנו - זה המחנה ה'גבר'.
האחריות , בידינו. בואו נשתדל , ובעז"ה ננצח ונחזיר את כל ה'תינוקות שנשבו' - הביתה. אל אבא.
הד"ת הזה כתוב בספר של ר' יוסף זצ"ל (לא זוכר שם משפחה. ספר לא נפוץ.) תכירו לו טובה.
ובדוגריות: תקפיצו בבקשה. 
http://www.facebook.com/group.php?gid=295415805270&ref=nf
[הקבוצה שלנו בפייסבוק. מוזמנים. בשמחה.
]
יאלה , בעז"ה שנזכה לגאולה השלימה. ששני המחנות יתאחדו למחנה אחד חזק ונצחי.
שבת שלום ומבורכת לכל עם ישראל!
א-מ-ן. 



