הרגע הזה שאני עוברת מריק ומוסתר לשמח
אז נכתוב את זה בצורה חיובית;) הכאב בטן כמעט עבר, התקדמתי באיזושהיא עבודה אחת, דיברתי עם חברה חמודה ועוד אחת, והלואי שאני אספיק לדבר גם איתה, קבענו אתמול
ויאא הם באים
מתחילה להתקרב לאבא, לשניהם....
כמה תפילותתתת...
איזה נס שיש שליחים טובים, אבא, כמה תודה אני חייבת לך ולהם❤️🩹❤️🩹
"לשניהם"? 🤔
לאבא ולקב"ה...
תפילות זה טוב, תפילות זה מצוין...
טוב לשמוע שפשוט טוב (אוקסיטוצין...😜) ולגבי המילה "פתאום", את יודעת מה אומרים? - "פיתום ורעמסס", סתם סתם "פתאום יבוא האדון..."
אין לי מילים אבא, איך הפכת את כל הרע לטוב? רק אתה יכול!!!
מדהיםםםם🥹🥰
איזו הבטחה יפה😍
שנזכה לראות אתזה.....
ממצב של שום רעיון פתאום עולה משו לראש והכל רץ וכיף וטוב, באמת טוב...
תודה אבא🥰
הלוואי שתמיד ארגיש אותך קרוב🙏
נראה רע,
יודעת שזה לטובה,
ועם דמעות בעיניים
אומרת תודה.
מה הייתי עושה בלעדייך?
אבא...
תודה❤️😭🙏
רוצה לשתף אותנו באיזה עניין?
שיכלה להיות🤩
אין על אבא שבשמיים, הוא מסדר לי הכל כל כך מושלםםםם🥰 שווה להיות הבת שלו...😉😍

ארץ השוקולדכל כך כיף לקרוא
יהי רצון שעוד תפילות שלך ימשיכו להתקבל

בהתחלה כעסתי מאוד
ובסוף הצלחתי למצוא נקודה משותפת בנינו ולראות את הרצון הטוב והאהבה שלו
ואפילו להודות ולשמוח במה שהוא אמר
יששששש
תודה ה'
זה מהלך חדש לי
איזה כיףף
תודה
אין מילים שיתארו כמה אני שמחה, אבא, אתה כל כך ענק, עושה כל כך הרבה טוב, כל כך מדויק, כל כך שמח, רק בורא העולם יכול לעשות דבר כזה, בדיוק בשבת זכור, בדיוק פרס, בדיוק עמלק...
צריך רק משיח שישלים את התמונה🙏🥰