..אנונימי (פותח)

הרגע הזה שאני עוברת מריק ומוסתר לשמח

אז נכתוב את זה בצורה חיובית;) הכאב בטן כמעט עבר, התקדמתי באיזושהיא עבודה אחת, דיברתי עם חברה חמודה ועוד אחת, והלואי שאני אספיק לדבר גם איתה, קבענו אתמול

ויאא הם באים

דיברנוואנונימי (פותח)

והיא חמודה וכיף לשמוע אותה למרות שהיא הייתה באוטובוס אז לא שמעתי ככ טוב

אבל זה היה טוב, תודה

‏‎‏‎‏‎אנונימי (פותח)

והחיים הם אוסף ניסים קטנים וגדולים

והיה ערפל מטורף בימים האחרונים, כאילו השמיים התקרבו למסור בשמו שהוא לא שכח אותנו, וענן אחד מסר לו בחזרה שגם אני אוהבת אותו

הי,אני אהבתי את הביטוי הזה.אנונימי (3)
החיים הם אוסף ניסים קטנים וגדולים.

וואווו
תודהאנונימי (פותח)אחרונה


פתאום פשוט טוב🥹🥹תמימלה..?

מתחילה להתקרב לאבא, לשניהם....

כמה תפילותתתת...

איזה נס שיש שליחים טובים, אבא, כמה תודה אני חייבת לך ולהם❤️‍🩹❤️‍🩹

ישתבחזיויק

"לשניהם"? 🤔

🎵שבשמיים ובארץ🎵😅תמימלה..?

לאבא ולקב"ה...

אממ, יש לי פירוש אחר למילה "לשניהם" אני צודק?אברהם יאיר שטרןאחרונה

תפילות זה טוב, תפילות זה מצוין...

טוב לשמוע שפשוט טוב (אוקסיטוצין...😜) ולגבי המילה "פתאום", את יודעת מה אומרים? - "פיתום ורעמסס", סתם סתם "פתאום יבוא האדון..."

וואו!!!תמימלה..?

אין לי מילים אבא, איך הפכת את כל הרע לטוב? רק אתה יכול!!!

מדהיםםםם🥹🥰

ולוו עליי בניי...תמימלה..?

איזו הבטחה יפה😍

שנזכה לראות אתזה.....

ברוך ה', מטורף כמה יכול להשתנות בכמה דקות....תמימלה..?

ממצב של שום רעיון פתאום עולה משו לראש והכל רץ וכיף וטוב, באמת טוב...

תודה אבא🥰

הלוואי שתמיד ארגיש אותך קרוב🙏

חייב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה-אז תודה❤️תמימלה..?

נראה רע,

יודעת שזה לטובה,

ועם דמעות בעיניים

אומרת תודה.

מה הייתי עושה בלעדייך?

אבא...

תודה❤️😭🙏

איך אפשר ללכת לישון ככה? אחרי שרואים כזו השגחה?!🥰תמימלה..?
איזה כיף לשמוע!מחפש שם

רוצה לשתף אותנו באיזה עניין?

התפללתי על משו בכותל והוא פשוט קרה בצורה הכי יפהתמימלה..?

שיכלה להיות🤩

אין על אבא שבשמיים, הוא מסדר לי הכל כל כך מושלםםםם🥰 שווה להיות הבת שלו...😉😍

וואו, מדהיםארץ השוקולד

כל כך כיף לקרוא

יהי רצון שעוד תפילות שלך ימשיכו להתקבל

אמן וכן לאמור 🙏תמימלה..?
מטורףמחפש שם
איזה כיף לה' שאת בת שלו
אני מקווה שכיף לו...😅תמימלה..?אחרונה
הצלחתי למתק וויכוח ללא מוצא עם אבאמחפש שם

בהתחלה כעסתי מאוד

ובסוף הצלחתי למצוא נקודה משותפת בנינו ולראות את הרצון הטוב והאהבה שלו

ואפילו להודות ולשמוח במה שהוא אמר

יששששש

תודה ה'

חחחחמחפש שם
וזו גם הזדמנות נפלאה להחיות את הפורום המתוק והחמוד הזה🙌❤️
וואו, מהמםםםםתמימלה..?
כל הכבוד!!
כןןןמחפש שםאחרונה

זה מהלך חדש לי

איזה כיףף

תודה

טוב ליייייייייייי🥰תמימלה..?

אין מילים שיתארו כמה אני שמחה, אבא, אתה כל כך ענק, עושה כל כך הרבה טוב, כל כך מדויק, כל כך שמח, רק בורא העולם יכול לעשות דבר כזה, בדיוק בשבת זכור, בדיוק פרס, בדיוק עמלק...

צריך רק משיח שישלים את התמונה🙏🥰

אולי יעניין אותך