אבל הלמידה מרחוק של בן כיתה א אצלי יושבת לי על הלב וממש מכניסה אותי לחרדה(אני רצינית)
מבחינת המורההקצב הלימוד בקו(כן כן כבר רשמה לנו מכתב באורך הגלות על זה שנוכחות ההורה חובה בקו והביאה לנו מלא חומר) הוא כמו בכיתה מה שאומר לפחות שעההוחצי רק איתו
וסליחה אני מבינה את המסירות ושזה חשוב אבל די תאטי קצת את הקצב תורידי בחצי לפחות לא חייבים לרוץ יש לי עוד ילדים ובאמת שהיא קצת שוכחת שהשעה וחצי הזו שה המון המון(ההקלטה בפועל שלה היא חצי שעה בערך) ובין לבין כולם גם רוצים לאכול אז גם אם לא עושים בישולים ודברים מטורפים זה זמן ומה עם החימודים ותשומת לב לשאר?
בקיצור אני בלחץ מטורף מזה כי יודעת שגם אם אחליט להאט בעצמי את הקצב אחכ הוא יסבול מזה כי לא יהיה בקצב של הכיתה.ובפעם הקודמת כשחזרו היא התחילה בדיוק מאיפה שהפסיקו בבית .
למה לא לשמר פשוט את מה שלמדו וקצת להתקדם אבל לא לרוץ בחומר.. זה עושה אותי עצבנית ופשוט מיותר.
מורות אם אתן רוצות להיות מורות טובות אל תלמדו הרבה בטח לא בכיתה א כשזה בקו טלפון...

לכן, אכתוב לך בקצרה:
)


תודה על התגובה!