עולם מעניין,ילדה‏ של אבא

כי בכל דבר טמון טוב

בזמן

בדרך

ובמקום,

לא רק טמון

עשוי,

וטבע הטוב להיטיב

 

הלוואי

שנזכה להיטיב.

 

כמה שפע!ילדה של אבא

יורד ויורד מהשמיים

כל היום

ולא מפסיק

 

רק לפתוח את הידיים ולקבל.

 

ובסוף היה בסדרילדה של אבא

כיף לטייל

והעולם הזה כ"כ יפה

במיוחד אחרי הגשם

ואחרי הסגר,

מוזיקה שמחה

ופריחה נהדרת.

 

אפילו היו כמה ניסים גלויים בדרך..

 

יש זמן כזהילדה‏ של אבא

שכשהוא מגיע,

מגיעה איתו ההרגשה

שהיה שווה לחכות לו בסבלנות עד עכשיו.

 

תודה ה',

זה היה בול במקום

(;

 

עבר נהדר!ילדה של אבאאחרונה

הארה שמימית

מיוחדת,

חוויה מדהימה

ועמוקה.

 

פשוט טוב נקי,

טהור

וכ"כ קדוש.

 

שמחה עצומה.

 

פתאום פשוט טוב🥹🥹תמימלה..?

מתחילה להתקרב לאבא, לשניהם....

כמה תפילותתתת...

איזה נס שיש שליחים טובים, אבא, כמה תודה אני חייבת לך ולהם❤️‍🩹❤️‍🩹

ישתבחזיויק

"לשניהם"? 🤔

🎵שבשמיים ובארץ🎵😅תמימלה..?

לאבא ולקב"ה...

אממ, יש לי פירוש אחר למילה "לשניהם" אני צודק?אברהם יאיר שטרןאחרונה

תפילות זה טוב, תפילות זה מצוין...

טוב לשמוע שפשוט טוב (אוקסיטוצין...😜) ולגבי המילה "פתאום", את יודעת מה אומרים? - "פיתום ורעמסס", סתם סתם "פתאום יבוא האדון..."

וואו!!!תמימלה..?

אין לי מילים אבא, איך הפכת את כל הרע לטוב? רק אתה יכול!!!

מדהיםםםם🥹🥰

ולוו עליי בניי...תמימלה..?

איזו הבטחה יפה😍

שנזכה לראות אתזה.....

ברוך ה', מטורף כמה יכול להשתנות בכמה דקות....תמימלה..?

ממצב של שום רעיון פתאום עולה משו לראש והכל רץ וכיף וטוב, באמת טוב...

תודה אבא🥰

הלוואי שתמיד ארגיש אותך קרוב🙏

חייב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה-אז תודה❤️תמימלה..?

נראה רע,

יודעת שזה לטובה,

ועם דמעות בעיניים

אומרת תודה.

מה הייתי עושה בלעדייך?

אבא...

תודה❤️😭🙏

איך אפשר ללכת לישון ככה? אחרי שרואים כזו השגחה?!🥰תמימלה..?
איזה כיף לשמוע!מחפש שם

רוצה לשתף אותנו באיזה עניין?

התפללתי על משו בכותל והוא פשוט קרה בצורה הכי יפהתמימלה..?

שיכלה להיות🤩

אין על אבא שבשמיים, הוא מסדר לי הכל כל כך מושלםםםם🥰 שווה להיות הבת שלו...😉😍

וואו, מדהיםארץ השוקולד

כל כך כיף לקרוא

יהי רצון שעוד תפילות שלך ימשיכו להתקבל

אמן וכן לאמור 🙏תמימלה..?
מטורףמחפש שם
איזה כיף לה' שאת בת שלו
אני מקווה שכיף לו...😅תמימלה..?אחרונה
הייהוד444

30 יום לגדוד

אני בגדול  גודל וטוב לי אבא תודה

אבא תודההוד444אחרונה

אשכרה אחרי פעמיים בקנטרה..

הצלחתי למתק וויכוח ללא מוצא עם אבאמחפש שם

בהתחלה כעסתי מאוד

ובסוף הצלחתי למצוא נקודה משותפת בנינו ולראות את הרצון הטוב והאהבה שלו

ואפילו להודות ולשמוח במה שהוא אמר

יששששש

תודה ה'

חחחחמחפש שם
וזו גם הזדמנות נפלאה להחיות את הפורום המתוק והחמוד הזה🙌❤️
וואו, מהמםםםםתמימלה..?
כל הכבוד!!
כןןןמחפש שםאחרונה

זה מהלך חדש לי

איזה כיףף

תודה

אולי יעניין אותך