כמו בכל שבוע, חזרתי מהטיפול הרגשי
שאני הולכת כבר תקופה.
מדובר בנסיעה בין עירונית
ובאוטובוס פגשתי כמה בנות, ביניהן חברה נורא טובה שלי
והן קצת התפלאו למה התלבשתי ליציאה ונוסעת לבד...
אמרתי להן בחמידות שזה סוד איפה הייתי , זרמנו וזהו.
עכשיו-
קצת מבולבל לי, ואני לא אגיד לא נעים,
אבל זאת חברה שאנחנו משתפות אחת את השניה בהכל כמעט.
וזה הפרט היחיד בערך שהיא לא יודעת...
ואני מבינה שזה דבר אישי,
ויודעת שהיא רגישה לא תשאל .. ועם זאת מעדיפה שלא יתפתחו מזה תאוריות משונות
אמרלד תרגעי !😾
טוב, זה כנראה לא כל כך מעסיק אותה.
ולכל אחת יש דברים שהיא לא מעוניינת לספר.
אבל הייתי מוזרה כזאת כי אחר כך אני תמיד מוצפת.
וזה גם לא פעם ראשונה שהיה שמה לב.
ואני סומכת עליה בלב שלם, כי היא נאמנה ומכילה
ויכולה להגיד
תאמת, מה שמפחיד אותי בלספר, אפילו בקטנה ובלי לפרט
זה שאני יודעת שארגיש קטנה וסתומה.
ולקח לי הרבה זמן להשלים על עצמי בקשר לזה בכלל🥺
אז אולי חבל להרוס.
עד כאן פריקה, וכמובן שיותר מאשמח לעצתכן 😍

)