היי,
מה שלומכם?
כיף ענק (ולפעמים עצוב) לעקוב אחרי הפורום המדהים הזה. אמנם פחות פעילה, אבל עוקבת.
כולם פה, מקסימים!
הייתי שממחה לקבל ולשמוע את חכמת ההמונים
אני ובעלי מחפשים דירה לקנייה כבר כ חצי שנה.
ראינו 30 דירות לפחות (30 דירות צילמנו, יש כאלה שראינו ומייד ברחנו). כבר היו דירות שעד שהחלטנו שזה הכיוון, הם כבר נמכרו.
במיוחד שאנחנו מתעניינים בעיר דיי מתפתחת, כל דירה נחטפת בשנייה.
יש לנו אישור למשכנתא.
לדוגמה, ראינו דירה ביום חמישי החארון, התלבטנו לרגע.
היום פנינו למתווך בהחלטה שכן ונשמח לראות שוב ולחתום על חוזה, אחרי כמה דקות חוזר אלינו שהדירה הספיקה להימכר.
להחליט על קניית דירה ראשונה תוך יומיים זה נורא נורא קשה.
אני ובעלי באופן כללי קשה לנו מאוד מאוד מאוד עם קבלת החלטות.
במיוחד כשמדובר בהחלטה כל כך גדולה (והקונספירציות בשוק של האם המחירים יעלו או ירדו. בעיר שלנו נראה שהמחירים רק עולים).
הכל סיבה קטנה, כל שינוי קטן מקשה לנו מאוד על ההחלטה.
אחד הדירות האחרות שראינו בחמישי, סקרנה אותנו. לגודל ההפתעה היא עדיין פנויה.
ושוב, הקושי הזה מציףףףףף. לא מסוגלים להתקדם לשלב שאחרי.
רווצים גם לבקש קצת הורדה במחיר . איזה חבר אמר לנו שבכל דירה מורידים כ 100 אלף. איך מורידים את המחיר הזה????
אמנם יש בדירה מינוסים, היא -5, קטנה עם אופציה, אבל אין לנו את האומץ לבקש הנחה בחנות בגדים זולים, איך עושים את זה בדירה??
גם אם בעל הדירה לא ירד במחיר, זה "סוג של" בסדר, ארבל מפחדים.
כל הזמן בלחץ שאולי יהיה משהו אחר, טוב יותר..
המחשבות האלה, החששות, הפחד המתמיד הזה שאנו נתקלים בו הרבה, כלכך משתקים.
מה יהיה איתנו??????
דיי זה קשה!!!!!!!!!
זהו, פרקתי.
סליחה.
. בס"ד.
)