אני אנסה להסתכל על הטוב היום והשבועאנונימי (פותח)
(זה פתאום לא קל אחרי כל האסונות והפיגועים.)

היא החמיאה לי שאני מגדילה ראש
והיום בעצם, לראשונה ממש נכנסתי בתור מורה למלא מקום. (ומחר בעצם אני מוסרת שיעור ראשון בחיי. הופה.)
עבדתי היום הרבה ולכן זה אומר שאני הולכת לקבל הרבה כסף בע"ה
ואם כבר בענייני כסף עסקינן, אז יש דיבור על משהו. אמן שיצא לפועל בסוף. אמן.

יש היום שמש יפה והציפורים מצייצות בשקט אופייני שיש לו מנגינה דיי קסומה

צחקתי קצת עם רחלי ואילה על כל מיני דברים שקרו וקורים ויקרו ועל איזה קונפליקטים משעשעים יש למורות שבעקבותיהם הן מדברות עם יועצות
וזהו נראלי
אני מחכה לאוטובוס עכשיו ומתלבטת אם לעצור בגאולה או להמשיך ישר הביתה
אני מוכרחה לציין שזה לא מרגיש שאי פעם עזבתי את היסודיאנונימי (פותח)
גם לא את התיכון
אולי הדפקה שלי היא שלאיפה שאני מגיעה, אני נשארת. עם כל הנר"נ שלי
אולי הדפקה היותר גדולה של החיים שלי היא שלא הלכתי למקום לבד אף פעם, לא ניסיתי להתמודד במקום חדש.
(כן?
כן?
זה לא מדוייק כי בסך הכל התנדבתי במקומות מעניינים, הלכתי לקעמפים דיי לבד, ולא פחדתי שאני מכירה רק אדם אחד או שניים ששם.
ובכל זאת.

יש לי תחושה שכאן עכשיו, ממש בחודשים האחרונים והקרובים, אני עושה מהפך אישיות.)


איזה מלל שלא קשור לפורום איזה מלל טאטע
אני נשמעת לכן אופטימית ובן אדם שמח פה
לא אני קשה לי אני רק היום מנסה לשמוח מאז האסון ששמענו פה

זה פורום טוב גלוי
יש לנו טוב גלוי בעולם
מזדהה, מאוד.אנונימי (3)

וזה לא רע להשמע בן אדם אופטימי....

 

אנונימי (פותח)
בכלל לא רע. לרוב זה טוב.
אבל נקודתית השבוע אני בעצמי בכלל הייתי בקונפליקט אם מותר לי גם לשמוח בימים עצובים כאלו לעם ישראל...
אם אפשר-אנונימי (4)

ביחד עם האבל, הצעקה אל ה שיביא גאולה,

מותר לשמוח

(שילוב קשה, אבל דיכאון לא יעזור לאף אחד)

וביחד עם זה כן יש עניין של אבלותאנונימי (פותח)
בין אם ספירת העומר, ובין עם הזדהות עם המשפחות ובעצם המדינה ככלל

(מוזר שאני מתכתבת ואני באמת לא מצליחה לזהות מי את, אם בכלל אני מכירה)
נכוןאנונימי (4)

לכן זה שילוב קשה,

להתאבל, וגם לשמוח מדברים אחרים, לא להיכנס לדיכאון

 

 

(אם זיהיתי נכון אז כן

זאת ר**)

אכן קשהאנונימי (פותח)


( אנחנו מתכתבות במקביל בשרשור אחר)
בדיוק חחאנונימי (4)אחרונה


פתאום פשוט טוב🥹🥹תמימלה..?

מתחילה להתקרב לאבא, לשניהם....

כמה תפילותתתת...

איזה נס שיש שליחים טובים, אבא, כמה תודה אני חייבת לך ולהם❤️‍🩹❤️‍🩹

ישתבחזיויק

"לשניהם"? 🤔

🎵שבשמיים ובארץ🎵😅תמימלה..?

לאבא ולקב"ה...

אממ, יש לי פירוש אחר למילה "לשניהם" אני צודק?אברהם יאיר שטרןאחרונה

תפילות זה טוב, תפילות זה מצוין...

טוב לשמוע שפשוט טוב (אוקסיטוצין...😜) ולגבי המילה "פתאום", את יודעת מה אומרים? - "פיתום ורעמסס", סתם סתם "פתאום יבוא האדון..."

וואו!!!תמימלה..?

אין לי מילים אבא, איך הפכת את כל הרע לטוב? רק אתה יכול!!!

מדהיםםםם🥹🥰

ולוו עליי בניי...תמימלה..?

איזו הבטחה יפה😍

שנזכה לראות אתזה.....

ברוך ה', מטורף כמה יכול להשתנות בכמה דקות....תמימלה..?

ממצב של שום רעיון פתאום עולה משו לראש והכל רץ וכיף וטוב, באמת טוב...

תודה אבא🥰

הלוואי שתמיד ארגיש אותך קרוב🙏

חייב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה-אז תודה❤️תמימלה..?

נראה רע,

יודעת שזה לטובה,

ועם דמעות בעיניים

אומרת תודה.

מה הייתי עושה בלעדייך?

אבא...

תודה❤️😭🙏

איך אפשר ללכת לישון ככה? אחרי שרואים כזו השגחה?!🥰תמימלה..?
איזה כיף לשמוע!מחפש שם

רוצה לשתף אותנו באיזה עניין?

התפללתי על משו בכותל והוא פשוט קרה בצורה הכי יפהתמימלה..?

שיכלה להיות🤩

אין על אבא שבשמיים, הוא מסדר לי הכל כל כך מושלםםםם🥰 שווה להיות הבת שלו...😉😍

וואו, מדהיםארץ השוקולד

כל כך כיף לקרוא

יהי רצון שעוד תפילות שלך ימשיכו להתקבל

אמן וכן לאמור 🙏תמימלה..?
מטורףמחפש שם
איזה כיף לה' שאת בת שלו
אני מקווה שכיף לו...😅תמימלה..?אחרונה
הייהוד444

30 יום לגדוד

אני בגדול  גודל וטוב לי אבא תודה

אבא תודההוד444אחרונה

אשכרה אחרי פעמיים בקנטרה..

הצלחתי למתק וויכוח ללא מוצא עם אבאמחפש שם

בהתחלה כעסתי מאוד

ובסוף הצלחתי למצוא נקודה משותפת בנינו ולראות את הרצון הטוב והאהבה שלו

ואפילו להודות ולשמוח במה שהוא אמר

יששששש

תודה ה'

חחחחמחפש שם
וזו גם הזדמנות נפלאה להחיות את הפורום המתוק והחמוד הזה🙌❤️
וואו, מהמםםםםתמימלה..?
כל הכבוד!!
כןןןמחפש שםאחרונה

זה מהלך חדש לי

איזה כיףף

תודה

אולי יעניין אותך