ברכות אחשלי
אז גיימס נבחר בועדה?The Lion
איפה זה רשום?מנרווה מקגונגל
כאןThe Lion

אהה...מנרווה מקגונגל
למה לא הודיעו?
כאן סוורוסמנרווה מקגונגל
אני שמח שמשה מינה מהר את הבירה של רב חברי הפורום, זה בהחלט היה נדרש הרבה חומר מחשבה, אבל בסוף בחרנו בו, אבל.. אבלאבלאבלאבל, זה לא הכל, אני כנראה בקרוב יפרוש ואז חיהיה צורך במנהל נוסף,אז אם הנכם מעוניינים לנהל, למרות שלא זכיתם, תשארו בפורום ואולי תתמנו לבסוף.
ואם נרא שגימס לא פעיל וכדומה, אנחנו נבחר במישהו אחר... לכן יש עוד סיכויים שתזכו
כי משה מינה מהר מתמידסוורוס סנייפאחרונה
סחטיין משה!!
תנסה בפורום שרהטסוורוס סנייפאחרונה
למה נטוש פה?גיימס פוטר
כי כולם הזדקנו...ל המשוגע היחידי
כי אין סיבה שהוא יהיה פעיל חחסוורוס סנייפ
מה הייתה מטרת הפורום במקור?גיימס פוטר
לא הייתהסוורוס סנייפאחרונה
אבל בגלל הקורונה הוא כן היה פעיל.
ובגלל שאין לו מטה הוא ננטש
דברים מגניבים בגוגל #5גיימס פוטר
להחזיר את גוגל בזמן ולשנות את הלוגו- אם תרצו לראות איך גוגל נראה בתחילת הדרך כל שצריך לעשות הוא לחפש google in 1998 וללחוץ על כפתור "יותר מזל משכל" ומיד תחזרו לעיצוב המקורי של גוגל.
אדירררסוורוס סנייפ
טובThe Lion
אקפיץ קצתסוורוס סנייפאחרונה
למען האמת אפשר לראות את הלוגו בכל השנים, מה שצריך זה פשוט במקום לרשום google in 1998 לרשום google in 2005 נניח
יש אני עדיין יודע לעשות את זה!!!1גיימס פוטראחרונה
איזו נוסטלגיהגיימס פוטר
כמה זמן לא הייתי פה...גיימס פוטר
מה זה המקום הזה?????????????מתנחל בראבק
כן אני גם לא הבנתי.איזה פרום זה?14
מה מיוחד בו?
באיזה נושא הוא?
פורום למשועממיםסוורוס סנייפ
מוזמנת לכתוב
איזה סגנון של דברים לכתוב?14
?
מה שבא לךסוורוס סנייפ
רק משהו עם טאקט...
סתם סתם באמת הכל, אין הגבלה, אלא אם כן זה נגד הפורום 
אם את יכולה תביאי ניקים, כנראה יהיה בחירותסוורוס סנייפאחרונה
תוכלי לנהל![]()
