אבל בעלי שיהיה בריא, פלט לאחותו.. אז אמרנו שנספר רק למשפחה הגרעינית. כאילו הורים ואחים.
ובאמת כך עשינו.
היום בעלי דיבר עם דודה שלי ושיתף אותה במין, עוד יותר מציק לי
שהוא ביקש שנביא תמונות מהאולטרסאונד לסבא וסבתא שלו.
זה הכי אישי שלנו... במיוחד שזה אחרי ציפיה רבה.
מכעיס אותי שהוא לא יודע לשמור דברים בסוד, למרות שאנחנו מדברים על הדברים.
ומחליטים לשמור דברים בנינו, כמו בהתחלה שלא רציתי שישתף חברים.
והוא שיתף ופשוט לא סיפר לי,
ומלא דברים שאני בטוחה שהוא מספר עליי ולא משתף אותי.
ומתברר לי פתאום... נגיד כשהייתי במיון,
חבר שלו מהלימודים התקשר אליו, ושאל מה איתך מה שלום אישתך? הכול היה בסדר במיון?
וזה אפילו לא חבר קרוב.
בשולחן שבת אפילו הוא עוד הועיל לספר על ההקאות שלי,
מול כל המשפחה שלו!!!!
מה עובר עליו אוף, אני עצבנית אני רותחת.
אין לנו טיפה של פרטיות, יש לו פה ענקקקק
ידעתי את זה לפני החתונה, ששיתפתי אותו בדברים על חברות שלי וכל מיני דברים שקרו לי.
והוא פשוט סיפר לחברות שלי באחד המפגשים.
דיי אני פשוט יושבת רותחת מעצבים! לא מבינה למה אין לנו פיסה של פרטיות בזוגיות.
למה היא חשופה לכולם. לא משנה כמה אדבר איתו עלזה,
הוא ממשיך. ומספר דברים, פשוט לא אומר לי שהוא מספר.
נמאס לי ממנו פשוט נמאס!!!!
️