לחיים פשוטים , לוותר על טכנולוגיה שעשויה לעזור. על האינטרנט אגב, הייתי מוותרת. כן. בהחלט.
גם לא חושבת שזו היתה הכוונה בשאלה; - פשוטים או סוערים.
יהיה קל יותר לענות אם יפרטו את הכוונה בשאלה.
לדידי, חיים פשוטים הם חיים הקרובים לטבע. להרגיש את האדמה, הצמיחה.
להתלבש פשוט, לאכול פשוט, ללא יומרות שצריך לרדוף אחריהן, לא לרוץ
אחרי דברים עד שהנשימה מתקצרת. להעריך כל יום ולהיות יכולים להנות
ממנו, מהמתיקות שבו....
כן. לא להתערבב באנשים אחרים, להיות יכולה לחיות עם עצמי, למלא
את עצמי, להספיק לעצמי.
ואם אפשר בבקתה פשוטה עם עץ ענק גדוש עלווה, בסמוך,
ובעלי חיים נחמדים בגינה (שאני הכנתי), ולשבת באכסדרת
העץ הנוחה עם כוס קפה או משהו, בערב, להקשיב למלמול
העלים, לציוצים מנומנמים של ציפורים שהופרעו קצת
משנתם......הרי זה משובח.
מובן שאני לא חיה כך. אבל זה מאוד מושך אותי. מעורר
בי געגוע למשהו כזה.
אולי זה יהיה, אחרי 120, גן העדן שלי....