אלימותשושנושי
ליל שבת, אנחנו אצל קרובי משפחה

יושבים במרפסת כמה בני משפחה

אוכלים שותים – פשוט נהנים.



פתאום אנחנו שומעים מבניין ברחוב מקביל, שאגות אימה.

צרחות מקפיאות.. ורואים שני אנשים בצללים רבים מכות.

היה שם מקל בוודאות וידיים.

בגלל החושך, ראינו אותם רק בצללים, אבל ראינו את זה.

מכות – והרבה.

לא יכולה לתאר לכם את הפחד שחוויתי באותו רגע.



קרובי המשפחה שאצלהם התארחנו, - לא מכירים את המשפחה.

מדובר בדירה מושכרת שכל תקופה הדיירים מתחלפים שם.

אמאלה – הצרחות האלה.. לשמוע את החבטות, אין מזעזע..



ארבעתנו במרפסת עמדנו בקיפאון והסתכלנו, אחרי כזה 30 שניות שהם ממשיכים בשלהם, שאלתי בצעקה האם להזמין משטרה

כי באמת לא ידעתי מה לעשות.

לא קיבלנו תגובה.



אחרי קצת זמן שאנחנו לא יודעים מה לעשות עם עצמנו,

אישה יוצאת מהבית ואומרת לנו שמדובר בילד מוגבל ושהכל בסדר.

עוד ממשיכה שלא נתערב ונעוף מהמרפסת.



וואי, תקשיבו, אני לא יודעת מה להגיד לכם.



זה היה ממש ממש מפחיד.



בלי קשר לזה שהלב שלי יוצא לבעלי מוגבלות,

אני פשוט לא יכולתי להיות שם.



אני כמעט לא ישנה.



בשתי הלילות האחרונים אני בכל כמה שעות מתעוררת כולי מזיעה,

פשוט מרגישה בהזיות.



זה מעלה לי תמונות מהעבר כאלה מלחיצות, אפילו כאלה שלא קשורות.

ולא], מעולם לא חוויתי התעללות / אלימות. ב"ה.



אני גם ממש אוכלת את עצמי על זה שהתערבתי והצעתי להתקשר למשטרה, כאילו – תני להם לחיות את החיים שלהם..



מצד שני, מה בנאדם נורמטיבי אמור לעשות במקרה כזה?!

לא רוצה לדעת להבא, אבל אם שומעים כאלה צרחוב ושאגות

וממש רואים שני אנשים מבוגרים שהולכים מכות, מה אני אמורה לעשות????

ועוד זה שאמרו לי שהתערבתי – בכלל לא נעים.

ילד מיוחד? אכזרי לחלוטין (לא יודעת אם זה דבר נכון לעשות או לא.. אבל מבחינה רגשית.. קשה לי)



לא עברתי על המייל, לא ביצעתי בו שינויים קוסמטיים

מקווה שהוא בסדר

לחייג למשטרה. בלי לשאול שאלותהעני ממעש
גם אם אין לי ממש מושג מי ובמה מדובר?שושנושי
האמת ברגע הראשון חשבתי שיש שם איזה גורילה..
או חיה אחרת..
לא הבנתי למה להרביץ עם מקל
והשאגות, הצרחות וואי מלחיץ ממש.

אם הייתי מזמינה משטרה, אחרי כחמש דקות השקט חזר

מרגיש לי ממש מוזר להזין משטרכ לאנשים שנרגעו..

ועוד אח"כ לשמוע שזה אדם מוגבל..

אוףףףףףףףףףףףףףףף כמה צרות
)אצלי החיים בסבבה. אבל ממש רע לי עם זה(

בקיצר, גם אם חלילה יצא לי שוב להיתקל במקרה כזה
לא חושבל שהייתי מחייגת ברגע האמת למשטרה
יש ספק אין ספקהעני ממעש
מניין לך שזה ילד מוגבל? ולא תירוץ ידוע???
בטח יש לך חברה עוסית, תשאלי
ביררתי תודה. אכן צדקתשושנושי
ברור שלהזמין משטרה.מקום בעולם


מדווחת לרווחה בעיר..שושנושי
לאחר התייעצות עם מכרה עוסית..

שלא נדע מצרות. לא נעים
דיווח למשטרהבשורות משמחות
בעילום שם, ומיקום מדוייק להסביר בדיוק מה את רואה ושומעת.
בלי להגיד להם אם להזמין משטרה.
פעלת נכון ונבון.הגיבן מנוטרדהם
בתור אדם שרב מכות יותר מכל יושבי הפורום כאן אני אומר לך שלדעתי פעלת נכון לפי צו מצפונך!
מאיפה לך לדעת שאנשים בסגנון הזה הם מסוג האנשים שפותרים דברים בינם לבין עצמם?! את לא מכירה את הסגנון חיים הזה ואת המנטליות של החיים הללו.

דרך אגב לדעתי מה שגרם להם להפסיק לריב זה שצעקת שתזמיני משטרה.

כל הכבוד
ההיתי אומרת לדווחמענין
אפילו רק לבדיקה .
בד''כ אין כ''כ מה לעשותמופאסה
פעם ירדתי לרחוב בגלל צעקות וראיתי 4 בחורים מפוצצים אחד, ועוד שניים עמדו שם כדי שאף אחד לא יתקרב לזירה.
אז אני במקרה נושא אקדח, באתי לראות באוויר אבל איך שדרכתי את האקדח כבר לא היה שם איש (ברחו בשניות) חוץ מהבחור שחטף שסירב בתוקף שאזמין אמבולנס.
כל הכבוד לךשושנושי
אמאלה 😨 סיטואציה כלל לא נעימה.
כל הכבוד על האומץ
אני במקומך הייתי בורחת.
איזה מסריח זה שאנשים מרביצים.
הנקודה היאמופאסה
שבד''כ לא יעזור להזמין משטרה, יברחו בשניות
כמובן אם זה מה שיש בידך לעשות אז להעלם מהשטח וכן להזמין ניידת ולא להיות בשטח שאף אחד לא ידע שאתם אלה שהתלוננתם.
וגם מה שעשית שדרכת אקדחהגיבן מנוטרדהם
צריך לראות שמתאים אני למשל אם הייתי עושה את זה איפה שאני גר הייתי נאלץ לבדוק לשארית חיי שלא שמו לי מטען ברכב 😕
זה גם חלק מהענייןשושנושי
האבא שהרביץ שם
יודע מי המשפחה שגרה במקום שהיינו )כי היינו שם ביחד איתם ושאלתי אם להזמין משטרה(
אם הם יעלו על זה שדיווחו עליהם
קרובי המשפחה שהיינו אצלהם - אני מקווה שהם יהיו בסדר..

כלומר, הם בטוח ידעו מי עשה את זה ולמי להגיע..

עדיין לא דיווחתי
יותר שמצריך לדעת מתי לעשות שימוש בנשקתורם דם
צריך לדעת מתי *לא* לעשות שימוש בנשק.
במקרה הנ"ל נשמע שהיה עדיף בהחלט לו היית
משתמש בגז מדמיע.

אם היה שוטר באיזור היה מחרים לך על בטוח את הנשק והרשיון. לידיעתך.
חחח אני מת להפטר ממנומופאסה
רק שיקחו לי אותו
אז תוותר עליו. זה עדיף מאשר שתמצא את עצמך סתם בכלא.תורם דם
תמכור אותו או משהו.
אל תדאגמופאסה

בין היתר עבדתי כמה שנים כמדריך ירי אז אני יודע את הנהלים
ואני מחוייב לשאת אותו עד סוף הגלגול הזה מכל מיני טעמים השמורים עמי.
תודה על העצה
בכיף. אם צריך עזרה כלשהי בתחום הנשק- אשמח לסייע.תורם דם
הוצאת רשיון, בחירת נשק, נרתיקים, סוגי תחמושת וכו'.
ממש בכיף.

*מופנה לגברים ונשים כאחד*

*שיחה אישית בלבד, לא במסר*
שים לבתורם דם

הא ברורמופאסה
זה תרתי לגריעותא
גם תושב חברון
גם מול ערבים...

מדינת חלם
אכן..תורם דם
נשק חוקי מיועד לשימוש חד פעמי
חלם זאת מחמאה מטורפת להתנהלות בית המשפטבסדר גמור
צריך להכניס את זה לקונטקס הנכוןיהודה224
אלעד לנג שרי
שחרר היום תושב מזרח ירושלים בן מעוטים שנגע בישבנה של אישה ואמר לה שאם הם היו לבד עכשיו הוא היה אונס אותה....
שחרר אותו היום המפגר
עוד פנינה:הָיוֹ הָיָה

|לא לסקול אותי, ראיתי במקרה ידיעה על זה|

 

 

ערבי אחר, לא נגע שם אלא צילם (....) והפיץ. לנג טען שזו לא הטרדה אלא מחמאה.

אשכרה.

שיחמיאו ככה לו, במהרה בימינו. ואם אשתו נבילה כמותו - אז גם לה. כי"ר.

14 שנים אני התחום החינוך מיוחד.תורם דם
אומר לך חד משמעית- להזמין משטרה.
ואם צריך שהם יערבו את הרווחה.

לא נשמע תקין בשום צורה.
טוב.שושנושי
בתפילה שלא אתקל בזה שוב.
לא רוצה. פשוט אין מצב 😢
טראומתי מידי - מבטיחה לכם.

אם זה מעניין משהו, חייגתי לשאול את הרב שלנו מה לעשות
אמר לי שחובה לחייג למשטרה )מה שכבר לא רלוונטי(
ולכן חובה לדווח לרווחה.
אבל לרווחה אני חוששת.
המשפחה הזו יודעת איפה ישבנו.
מאיזה מרפסת היינו.
אם יעשו להם משהו, הם מייד ידעו שאנחנו הלשנו.
שוב אני נשארת עם המצפון, העצב
והרחמים על הילד הזה )על כל הבית הזה(

אולי תשלחו משו אחרמענין
שידווח במקומך .
לפי התיאור הייתי מתקשר למוקדהיום הוא היום
של הרווחה ביום ראשון. זה יותר טוב ממשטרה בהקשר הזה
אממ...שירוש16
מבחינה הלכתית מותר ואף חובה להזמין משטרה באמצע שבת אם יש תיגרה / מכות בין 2 אנשים. במיוחד כשיש חשש לחיי אדם.
רק מעלה אפשרות אחרתחרות
ייתכן שהילד (נער?) המיוחד הוא זה שהרביץ וצעק? והאבא ניסה לעצור אותו/ להתגונן?
מנסיון עם ילדים/ נערים מיוחדים (אוטיזם) הם יכולים לצעוק צעקות מלחיצות וגם להיות אלימים, ובמבט מהצד, כשלא רואים את כל התמונה, זה יכול להראות מאד לא טוב...

לא אומרת שלא צריך לדווח, יתכן שכן צריך בשביל הסיכוי שהאבא הוא זה שהרביץ ואז זה בהחלט מזעזע.

כל הכבוד על הרגישות והתושייה!
אכן יכול להיות שזו באמת הבעיהשושנושי
בפועל, לא עשיתי כלום בינתיים בנידון.
ייתכן מאוד שזו באמת הסיטואציה
)גם אם זה המצב, אני מאמינה ששירותי הרווחה בעיר מודעים לכך ומוגבלות.. כך שאם התנהגות כזו סבירה הם ימשיכו הלאה(
לדעתיקל"ת
גם אם האלימות הגיעה מצד אדם עם מוגבלות יש לדווח. אלימות זה קו אדום
לדעתי צריך לדווח בגלל חוסר הידיעהבארץ אהבתי
אבל מה שאת כותבת לגבי זה שאלימות היא קו אדום, גם מצד אדם עם מוגבלות - לא מבינה למה הכוונה.
אני עובדת עם אוטיסטים, ויש לנו הרבה תלמידים שכשהם מתפרצים, אז הם אלימים, לפעמים מאוד. וכשהם גדולים - אז זו סיטואציה מאוד לא פשוטה, כשהצוות צריך לעצור את התלמיד בכוח, כי אחרת הוא עלול לסכן תלמידים אחרים, אנשי צוות אחרים, או את עצמו.
ואם מי שהתפרץ שם אכן היה אוטיסט שהיה אלים כלפי הסביבה, והסביבה ניסתה לעצור אותו תוך שימוש בכוח (כמובן לא במכות בחזרה אלא בתפיסה חזקה), אז הם באמת מסכנים, ולמשטרה לגמרי אין מה להתערב בסיפור כזה.
(למשפחה בהחלט יש מקום לבירור על טיפול תרופתי, אבל גם כשמקבלים טיפול, לא תמיד מצליחים להגיע לאיזון, ועדיין יש התפרצויות שאי אפשר למנוע).

אבל בכל מקרה, כשלא יודעים מה הסיפור, אז צריך לדווח, והמשטרה/רווחה כבר תפעל לפי המצב ולפי הצורך.
מסכימהקל"ת
אני גם מטפלת באנשים על הרצף.
רשמתי חובה לדווח, לא בהכרח משטרה.
לא.לא.לא. טעות גדולה!!!טוביטובה
מי אמר לך שהבעל לא איים על האישה שזהמה שהיא תגיד??

ועוד לא עשית עם זה כלום??
עכשיו!!!!!!

צר לי אבל את סופר תמימה...בטח לא מכוונת רעה חלילה
בדיוקרק שאלה לי
הופתעתי שלא כולם כתבו את זה.
נשמע לגמרי תירוץ שהאישה אמרה כדי שתרדו ממנה.
לא יודעת אם הייתי מתנהגת אחרת ממך, וגם תכלס כשמזמינים משטרה היא הרבה פעמים לא עושה כלום, אבל זה בהחלט הדבר הנכון לעשות.
להתקשר למשטרה, זה הדבר הנכון לעשות. גם בשבתים...


נפגעי אלימות ואלימות מינית במשפחהתיתי2
הרבה פעמים מעידים שכולם מסביב ראו ושתקו.
שהיתה אלימות ברורה, שהם סיפרו, שהם צעקו, שכולם עמדו מסביב ושתקו.
לא מזמן ראיתי סרט (לא זוכרת בדיוק איזה) שראיינו אנשים בקהילה שבה היה רצח אישה. כולם אמרו שהם ידעו וזה לא היה סוד, אבל "כולם" לא מתקשרים ולא עושים את המעשה הנכון, אז למה שהיחיד יקום לעצור את האלימות. וגם ראו שם איך אנשים נוטים לספר לעצמם סיפורים כדי לא להכיר במציאות האמיתית של אלימות במשפחה. הרבה "לא נעים" ו"בטח יש סיבות".

אני פשוט לא מצליחה להבין
מה הבעיה
להתקשר למשטרה.
לא לשאול
לא לעדכן
לא להתריע
להתקשר למשטרה.
לא למלא את הראש בספקולציות
לא לרחם
לא ללמד זכות
להשאיר למשטרה את תפקידה.
פשוט לא מצליחה להבין.
את ראית אלימות
ולא קראת למשטרה.
ופה בפורום עוד אנשים מציעים הצעות אפשריות
ומניחים שהכל בסדר
מי אמר?
מאיפה אתם יודעים?
למה לא להזמין משטרה?


גם עכשיו אני מבקשת ממך -
לנסות לברר מי המשפחה.
להתקשר למשטרה ולרווחה ולדווח.
אם כתוצאה מהדיווח הם יפגעו על ידי עברייניםבסדר גמור
והמשטרה גם ככה לא עושה את תפקידה. למה להסתכן?
זה באמת החשששושנושי

מבירור שביצענו אנחנו יודעים במי מדובר.

משפחה בעייתית מאוד בשכונה.

 

כל תושבי העיר מכירה אותם ורק מחכה ליום הזה בו הם יעלמו משם..

 

 

לא תעמוד על דם רעך.תיתי2
רק משטרה.אמאל'ה23אחרונה
אלרגיות למזון אצל ילדים - מה קורה בגינת משחקיםאריק מהדרום
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ג' בתמוז תשפ"ו 14:05

כשאין צורך לערוך אז אין צורך לערוךאריק מהדרוםאחרונה
הסרטון הזה טוב יותר בלי ספויילרים.
נופש לטיפול זוגי ורגשי משולבכי אני אני
מישהו מכיר מקום לנופש שנותן קבלה על טיפול זוגי או נפשי? רוצים מקום נחמד עם בריכה וכל השאר פחות משנה.. אם יש אופציה לבוא עם ילדים עדיף כי כרגע אין ביביסיטר..
למה ללכת עקום .העני ממעש
למה עקום? לא מסתירים את הרצון לנצל מימון שזכאיםפ.א.

אליו לטובת יציאה לחופשה משפחתית 
 

בדיוק כמו הכנסים השנתיים של לשכת רואי חשבון ולשכת עורכי הדין באילת, ועוד גופים מרכזיים במשק - נופש שנתי משפחתי, שממומן בחלקו כהוצאה מוכרת של השתלמות מקצועית מוכרת למס.  

לא עקום..כי אני אני
חלק מהטיפול שאנחנו צריכים כרגע לשיקום שלנו זה נופש ביחד ומאד זורם לנו מקום שנותן באותה חבילה גם איזשהו טיפול שגם הצבא מכיר בו כמו סדנא זוגית, ספא וכו ולכן נשמח לשמוע😀
אם כך אז חוזר ביהעני ממעשאחרונה
חיבוקחדווית

יש לי חברה סופר סופר קרובה,

חברת נפש כמו שאומרים..עברנו הכללל ביחד..

ברגיל היינו מתחבקות חיבוק ארוך (יכול להיות כמה דקות) מלא משמעות ,צורה לבטא את האהבה ואת הקשר העמוק ומשמעותי, מתוך אהבה נקיה.

עכשיו אני מתחתנת עם הבחור שלי.

ואני לא יודעת מה לעשות.

האם זה סבבה שאני ככה מתחבקת איתה באמת מתוך אהבה כנה ואמיתי? האם זה משהו שאוכל לעשות גם אחרי החתונה. הרי למרות שיש לי את האיש שלי אני עדיין רוצה את החיבוק דווקה שלה, כמו שאני עדיין רוצה תחיבוק של אמא
מה אתם אומרים על זה

פשוט לעדכן את האיש שלי ואז זה סבבה??

מה אתם ממליצים, הכל זה יכול פשוט להמשך כרגיל?
וגם בכללי איך מנהלים חברות כלכך קרובה אחרי החתונה 

 

משהו לא מסתדרפשוט אני..

לפני שבוע העלית פוסט על כך שחברה טובה שלך מתחתנת, ולך זה קשה כי את עדיין רווקה.

ועכשיו תוך מספר ימים את כבר מתחתנת בעצמך...? 

היא לא כתבה שהיא מתחתנתזיויק
אלא שאלה מה יהיה אחרי שתתחתן מתישהו
''עכשיו אני מתחתנת''פשוט אני..
שאלה טובהמחפש אהבה
ואלה יפה שאתם עוקבים ושמים לבחדווית

תכלס השאלה הקודמת היתה לחברה שלי שרצתה לשאול... (חסום לה משום מה)

אם לא היית מתייחסת לזה כעניין זה לא היה חייב להיותפתית שלג

אבל אם באמת את מתייחסת לזה כמשהו גדול שיכול להשפיע על הזוגיות שלך- אז כנראה זה באמת עניין שצריך לפתור. קודם מול עצמך, ואח"כ מולו.

בגדול בעיה בהגדרה זה לאSeven

הרי זה לא אסור..

אבל כן נשמע לי מוזר שאת זקוקה לחיבוק ארוך מחברה כדי להרגיש את האהבה המיוחדת והנקייה בינכן...

בד"כ נשים מבטאות רגש באמפתיה בלהכיל אחת את השניה פחות יצא לי לחבק חברה שעות ברגיל (לא מדברת על מקרה קיצון נניח שמישהי מאבדת אדם יקר ואז נותנים לה חיבוק ארוך אלא כהרגל בינכן של חיבוקים ארוכים)

כן נשמע לי יותר נכון לשמור כאלה דברים לבעלך ובהמשך לילדים...בהצלחה

??חתול זמני

אין בזה משהו אסור מבחינה הלכתית

גם מבחינה רגשית לא רואה את הבעיה בזה

איני יכול לדמיין לעצמי מצב שבו משהו כזה היה מפריע לי (או לכל מי שאני מכיר) לכן איני רואה מה יש לעדכן כאן

 

וחתונה אינה סיבה לחתוך את כל קשרייך החברתיים, בחורך היקר אינו תמנון עם יכולת למלא את כל עולמך וצרכייך הרגשיים (ואני מניח שגם הוא אינו רוצה בכך)

לא רואה שום בעיה, חוץ מעצם השאלה.רקלתשוהנאחרונה

למה שתחשבי שזה יהיה בעיה?...

המלצות לצימרחושבת בקופסא

מקווה שזה מתאים לשאול פה ויהיו מספיק תשובות.

יכול להיות שעדיף לשאול בהו"ל.


אנחנו רוצים לצאת לצימר זוגי מהתקציב שנשאר לנו מהמילואים וכנראה נוסיף קצת.

מחפשים צימר חדר אחד לזוג, עם ברכה פרטית (באמת פרטית, שלא רואים אותנו ואנחנו לא רואים אחרים)

עם ארוחת בוקר יהיה נחמד אבל לא חובה.

תקציב של סביבות 1,000 שקל לילה, (נחמד אם יהיה בפחות) שני לילות בסוף אוגוסט כנראה (אני מקווה שלא יהיה עמוס או יקר מידי בזמן הזה, אין לנו כל כך אפשרות אחרת)


אזור בארץ: לא ירושלים או המרכז ממש, ולא צפון רחוק ודרום רחוק. אולי בשולי המרכז?

אנחנו מתניידים באוטובוסים.

עדיפות אם יש אטרקציות, מסלולים ודברים מעניינים לעשות באזור שאפשר להגיע אליהם באוטובוס.


אשמח לעזרה כי ממש לא מבינה בזה.

מומלץ ממש ממשכנפי נשרים

צימר במחסיה, עלה לנו 1000 לסופש

כל המתחם מגודר ורק שלכם יש בריכה וגקוזי פרטיים ומטבחון נוח.

אפשר להוסיף 200 ולהישאר גם מוצש עד ראשון בבוקר

תודה רבהחושבת בקופסא

אפשר להגיע בתחב"צ?

מחיפוש מהיר ראיתי שיש לפחות 4-5 צימרים ביישוב הזה. התכוונת למשהו ספציפי?


אשמח לעוד תגובות

עוקבתרוני 1234
אני אשמח להמלצות גם למקומות שלא צריך תחב"צ, בכל רחבי הארץ.
לא מאוד בקי, אבל ברחבי יו"ש יש המוןהסטורי
אולי צימרבוס שומרון באלון מורה יכול להתאים.

(לא הייתי שם, רק ראיתי פרסומים)

נראה לי פחות הכיווןחושבת בקופסא

אנחנו כנראה יותר מידי עירוניים בשביל זה, אין ברכה פרטית, וגם לא נראה שיש אופציות מה לעשות באזור מסביב.

אבל תודה, אשמח לעוד תגובות. 

ממליצה בחום על צימרים נוף החאן בכפר אוריהנגמרו לי השמות

הנה הקישור: נוף החאן, צימר בכפר אוריה | Weekend


היינו אומנם עם שלושת הילדים ולא רק זוג, אבל גם לזוג זה שווה בהחלט לדעתי.

אני זוכרת שהמחיר היה נמוך יחסית למקומות אחרים ויכול להיות שדווקא כן יתקרב לתקציב (לא יודעת לגבי אוגוסט).

הבעלים של הצימר מקסימים.

יש שם בריכה שווה שפרטית בשעות מסוימות שאתם שם (בעל הצימר מסביר הכל כאשר מגיעים. בגדול כאשר זוג או משפחה רוצים להיות בבריכה ויש במתחם עוד זוגות אחרים אז או מחלקים מראש שעות ואז יש לכם שעות רק שלכם.

או נכנסים בלי לקבוע כאשר פנוי ואז סוגרים את הדלת של הבריכה עם הווילון וכך זה סימן לאחרים שתפוס ולא נכנסים )

יש גם ג'קוזי גדול בנוסף. גם בחלק מהצימרים בפנים וגם ליד הבריכה עם מפתח ודלת וכנ"ל כאשר זה מתחלק לזמנים שהם רק שלכם).

זה באיזור צרעה ואשתאול, נוף מדהים, הרבה מסלולים. יש גם סניף איקאה קרוב אם שייך

ומרכז של חנויות אוכל וכו' באיזור (לא בכפר אוריה עצמו אבל קרוב).

לא יודעת לגבי תחב"צ.

אנחנו נהנינו מאוד וממליצה


תהנו המון

איזה כיף ❤️

שמעתי על צימר הראל בשבי דרוםפצלושון

700 ללילה

נראה מאד יפה

טוב, אז וויתרנו על הבריכהחושבת בקופסאאחרונה

כרגע מחפשים צימר באזור באר שבע או דימונה בלי בריכה, במחיר של עד 1,200 לשני לילות.

(גילינו שאפשר להזמין ברכה פרטית בנפרד מהצימר באזור. זה חוסך המון כסף)

אשמח להמלצות בכיוון.

מישהי חייבת לי כסף ולא נעים לי להזכיר להפשוט אני..
עבר עריכה על ידי פשוט אני.. בתאריך כ"ב בסיוון תשפ"ו 19:59

אבל עם חוסר נעימות לא הולכים למכולת, לכן הזכרתי למדינת ישראל בכל זאת...


 

 

 


 

כן חברים,

לפעמים מומלץ למלא דוחות להחזר מס 😀

יש עוד הטבה לניצול בעניין זיכוי מס רווחי הוןזמירות

בטופס 1301, בנספח שממלאים על השקעות בשוק ההון לפי טפסי 867, יש אפשרות לסמן שההכנסה היא מרכוש שהיה בבעלותך שנה לפני הנישואין - וזה כולל מניות או תיק השקעות.

ואז לייחס לבן הזוג חישוב בנפרד או לבת הזוג חישוב בנפרד על הרווחים בשוק ההון. 

 

כך שאם מי מבני הזוג נכנס לנישואים עם הון מסויים, ואפשר להוכיח את מקור ההון, אם פקיד השומה יבקש הוכחות - אפשר לנצל הטבת מס זו בפקודת מס הכנסה. 

מישהו מבין טוב בליסינג?חזקה בעורף

אנחנו מתניידים בשני רכבים. בעלי מקבל מהעבודה רכב+דלקן של 7 מקומות, שלרוב נמצא אצלו. ויש לנו רכב פרטי שלנו (5 מקומות שלרוב נמצא אצלי) עד עכשיו הרכב הפרטי שלנו היו רכבים זולים ודי מתפרקים, לא כ"כ השקענו ברכב כי הוא שימוש בעיקר אותי לעבודה (ממש קרוב לבית) ובהקפצות של הילדים (שוב, לרוב נסיעות ממש קצרות)


עכשיו ב"ה כבר תקופה שהרכב 7 מקומות לא מספיק לנו❤️ אז הרכב הפרטי הופך להיות גם להרבה נסיעות (לשבתות ולטיולים) הרכב הנוכחי כבר מתפרק וכבר תקופה שאנחנו מחפשים רכב ממש טוב שיחזיק מעמד לאורך זמן. הקצבנו עד 50,000 אבל לא מוצאים משהו שמספק אותנו מבחינת הנתונים של הרכב😬


התחלנו קצת להתלבט אולי כדאי לנו להשקיע בליסינג. מצד אחד מרגיש לי קצת כמו לזרוק כל חודש כסף לפח. מצד שני, נותן לנו שקט נפשי עם הרכב (קצת זקוקים לזה)


אבל בסופו של דבר, לא באמת מבינים בליסינג עד הסוף…

נשמח לשמוע איך זה עובד. יתרונות וחסרונות.

למה צריך להתייחס כשרוצים להתחיל? על מה לשים דגש? מאמינה שאנשי מכירות של הליסינג יידעו ל"סובב" אותנו טוב, כדי להרוויח, אז רוצים לבוא כמה שיותר מוכנים מראש.


תודה לעוזרים🙏🏻

לא בדיוק מה ששאלתפשוט אני..

אבל אני מכיר אדם שהקים עסק למציאת רכבים יד 2, לפי תקציב וצרכים. הוא בעצמו מחפש את הרכב, בודק אותו, עושה משא ומתן עבורך על המחיר וכו'.

נעזרתי בו כבר פעמיים, וזה אחרי שהגעתי אליו דרך אח שלי שרכש דרכו. השירות עולה 3,300 ש''ח.


 

לדעתי, רק על מציאת תקלות שבאף מכון מורשה לא בודקים, הוא לגמרי שווה את המחיר. במיוחד אם אתם כמוני לא מבינים ברכבים .. והוא גם מילואימניק אז בכלל כיף. 

 

אני לא מכיר אותו אישית ואין לי שום אינטרס...

גם אנחנו נעזרנו במישהו כזהבארץ אהבתי

לנו זה עלה 2000 אם אני זוכרת נכון (אבל היה לפני כמה שנים, אולי העלה את המחיר מאז).

ממליץ גם על ארי ויילר1223334444
זה בדיוק הבנאדם 🤩פשוט אני..
גם אני ממליץ עליו, בחום רבדוד100
+972 54-532-0036
הוא נותן שירות בכל רחבי הארץ?רוני 1234
תודה! נחשוב גם על זה.חזקה בעורף
נשמע שזה לא נכון לכם ליסינגזיויק
תודה על התגובה. יכול לפרט למה?חזקה בעורף
כי הרצון שלכם זה ברכב טובזיויק
זו לא סיבה מספיקה לליסינג עם כל הכבוד..
ליסינג אף פעם לא יהיה משתלם לאדם הפרטינפשי תערוג

עלות של ליסנג פרטי הבסיסי יהיה כ2000 שח לחודש בהתחייבות ל3 שנים.

עם סכום כסף כניסה ויציאה

כך שתשלמו כמעט 60-70% מערך של רכב חדש

אבל בסוף התקופה לא תשארו עם רכב


בליסנג תפעולי זה יעלה כמעט פי 2 כל חודש

כן, חברות הליסינג תמיד מצחיקות אותיפשוט אני..
''ירידת הערך - עלינו''.

נו בטח עליכם, רק שאני צריך לשלם פי 2 מירידת הערך בשביל שזה יהיה עליכם... 

ליסינג זה דרך בעיקר לקנות את ההתחמקות מה"דרעק"משה

לכן עכשיו הלוביסטים של הליסינג נלחמים בתוכנית של מירי רכב (לא שגיאת כתיב) להפחית את כמות הטסטים למכוניות יחסית חדשות מפעם בשנה לפעם בשנתיים. בסוף ה"לחם והחלב" שלהם זה  אנשים ששונאי תחזוקה של מכונית.

אולי ישתלם לכם רק להשכיר רכב לטיולים ושבתותרוני 1234אחרונה
אני מניחה שזה רק פעם בכמה חודשים
מה זה אומר אם קשה לי ממש?נגמרו לי השמות

ומה זה אומר עלינו כזוג?

ומה אם פשוט נמאס לי מכל הריבים האלה?

או מכל הריחוק הזה?

או מכל הקושי הזה?

 

יצא לי להתבונן בחג השבועות האחרון במגילת רות,

ובקריאה הזו קפצו לי לעין המילים "ודבקה בה".

לפני הרי מתואר שגם עורפה וגם רות הלכו עם נעמי

אבל נתקלו שוב ושוב באתגר או סירוב או שימת המציאות כפי שהיא על כל קשייה ומורכבויותיה שהציבה בפניהן נעמי - ובעוד עורפה בחרה לחזור אחורה, על רות כתוב: "ודבקה בה".

ובעצם התבוננות על זה הביאה אותי לחשוב שדבקות מובילה לחיים, דבקות יוצרת חיים.

הרי בזכות אותה הדבקות נוצר אפילו המשיח שלנו! חיים. גאולה. בזכות הדבקות הזו. בזכות הלא לוותר הזה.

 

וגם במקום אחר בספר בראשית ששם נאמר "ודבק באשתו והיו לבשר אחד" - ורש"י מפרש בילדים, ופירושים אחרים מפרשים גם באחד ממש באיחוד הנשמתי והגופני והכולל כולו. כלומר יש כאן עוד דבקות שמובילה לחיים. גם להמשך החיים (ילדים) וגם לאיכות החיים עצמם ושמחת החיים שזה הביחד והאחדות של הזוג.

 

וגם בתפילה ששם נאמר: "ודבקנו במצוותיך" ואנו לומדים על התורה הקדושה ש"עץ *חיים* היא למחזיקים בה ותומכיה מאושר". וגם אם העץ מתנדנד ברוח - אנחנו מחזיקים. דבקים. בתורה. במצוות. באתגרים שהחיים מזמנים לנו.

 

ועוד מקור שעלה לי בהקשר הזה הוא "ואתם הדבקים בה' אלוקיכם *חיים* כולכם היום" - שוב דבקות שמובילה לחיים!

 

זה פשוט מדהים.

כמה הדבקות מובילה לחיים

כמה להמשיך, לדבוק, להתמיד, לא לוותר יכול להוביל אותנו לחיים.

לדבוק בטוב כמובן.

* ודבקה בה - לדבוק בטוב. רות ראתה בנעמי את הטוב ודבקה בטוב הזה. "באשר תלכי אלך ובאשר תליני אלין עמך עמי ואלוקייך אלוקיי" - זה הטוב. ה' אלוקי ישראל ולהיות חלק מעם ישראל ולהיות עם חמותי הטובה - זה הטוב עבורי ובו אני דבקה.

* ודבק באשתו - לדבוק בטוב שבאשתי. לדבוק בטוב שבבעלי. לדבוק באשתי עצמה. לא לוותר עליה. לדבוק באישי עצמו. לא לוותר עליו. 

לדבוק ולהתכוונן אליה ולהשקיע בה כמה שאני רק יכול. לדבוק ולהתכוונן אליו ולהשקיע בו כל מה שאני יכולה.

* ואתם הדבקים בה' אלוקיכם - לדבוק כמובן בקב"ה שבידו הכל וממנו הכל ומקור כל החיים וכל הטובה וכל הברכה.

* ודבקנו במצוותיך - לדבוק בטוב שבמצוות ובתורה. יש טוב ויש רע ובחרת בחיים - לבחור בטוב.

 

ואפשר ללמוד מזה גם על הזוגיות שלנו ועל ההורות שלנו - ולזכור שמעבר לזה שכל דבר בעולם הזה צריך אנרגיה כדי להתקיים, צריך עבודה כדי להתקיים ולקרות,

יש עוד משהו מאוד מאוד חשוב:

הטוב הגדול יותר, השלם יותר, האמיתי יותר והשורשי והעמוק יותר – כל אלה באים *רק* אחרי ההשקעה. רק אחרי הדבקות. רק אחרי שעובר זמן של השקעה מתמשכת ומרוכזת.

 

למשל,

לא דומה אהבה לתינוק בן יום

לאהבה לילד בן שנתיים

לאהבה לאותו הילד בן 10

 

ככל שהילד גדל,

ככל שנשקיע בו יותר - יותר נאהב אותו.

כמובן שמהתחלה אנו אוהבים אותו.

אבל אי אפשר להשוות את האהבה שהייתה לנו בלב כשרק ראינו אותו לראשונה, לאהבה שיש לנו בלב כשהוא פתאום קורא "אמא", "אבא", לאהבה שיש לנו בלב שהוא כבר משחק עם האח הקטן, מחבק אותנו וכותב לנו ברכה ואנחנו משחנשי"ם איתו ומגלים בו עולם שלם ואישיות שלמה שלא הכרנו! ואז האהבה מתעצמת אפילו עוד יותר!

 

אותו רעיון גם עם בני זוג,

בהתחלה יכולה להיות אהבה, חיבה, התרגשות וכו'

ופוטנציאל הצמיחה של האהבה עצמה הוא עצום

אחרי שנה עוד יותר

אחרי 10 שנים עוד יותר

ואחרי 20 ו30 שנים עוד יותר.

 

וגם אם קשה לנו עכשיו -

הרי אם נלך אחורה למקומות שחווינו קשיים בחיים הרבה פעמים נוכל לראות שאם לא היינו חווים את כל הקשיים האלה, את כל המשברים והרע שעברנו - לא היינו באותו מקום שאנחנו עכשיו. וכל אחד ואחת ומה שזה אומר עבורם.

כך גם אם אנו עוברים עכשיו קשיים בזוגיות שלנו - נוכל להגיע דווקא מהם ומתוכם גם לכמויות של *טוב* גדול אפילו עוד יותר בינינו. 

כמה שזה נשמע מופרך, לפעמים רק מהמשברים אפשר לצמוח ולהעמיק בעוצמה הכי חזקה שיש,

לפעמים דווקא מהרע אפשר לחוות את הטוב יותר בשלמות ויותר בחוזקה ועוצמה.

 

וזה נכון לכל תחום בחיים - אדם שעובר ומתגבר על מכשולים וקשיים - לרוב יכול לצאת הרבה יותר מחוזק, עם הרבה יותר כוחות ותעצומות נפש שגילה על עצמו, הרבה יותר לעזור גם לאחרים, הרבה יותר לפתח את השריר של הנתינה וגם של הקבלה, לפתח ולהרחיב עוד את כוחות הנפש שלו, וגם לחוות את הטוב הרבה יותר בעוצמה כאשר הוא מגיע.

 

אז דווקא אחרי ריב או אתגר או קושי זוגי - אם נצליח לעבור דרכו, בתוכו וממנו נכון -

או אז נוכל גם לגלות את הטוב העמוק יותר, הגדול יותר,

מה שלא היינו זוכים לו אם היינו נשברים באמצע!

מה שלא היינו זוכים לו אם היינו מרימים ידיים בקושי הראשון או השני או השלישי.

אז אם יש קשיים ואנחנו חושבים אולי להרים ידיים?

רגע!

לומר לעצמנו - רגע, בעצם עדיין אין לנו מושג עוד כמה טוב נוכל לקבל מהקשר הזה ואחד מהשנייה עוד יום, עוד חודש, עוד שנה ועוד 20 שנים.  

אז ננסה לאפשר לעצמנו את אותה השקעה והתמדה, את אותה דבקות, את אותו לימוד, וב"ה לזכות לטוב עמוק וחזק עוד יותר.

 

ובעצם אם חושבים על זה אז גם בהורות, גם בזוגיות, גם במיניות, גם בכל מערכת יחסים עם המשפחה, גם בעבודה, וגם בהכל - המתמיד זוכה! לגמרי זוכה ❤️

וזה הזכיר לי גםנגמרו לי השמות

קטע שכתבתי בעבר שמדבר בדיוק על המקום הזה, של כל הטוב שמגיע דווקא אחרי שדבקים, דווקא אחרי שעוברים אתגרים בחיים, אז רוצה לצרף גם אותו לכאן:

 

אשתי, תודה שחיכית.

היום חגגתי איתך ועם המשפחה המדהימה שבנינו יום הולדת 80.

 

זה משהו לחגוג יום הולדת 80.

לא בא ברגל...

 

וחשבתי קצת. או בעצם הרבה.

ומתוך כל המחשבות שלי על חיי, את יודעת איזו מחשבה קפצה כל הזמן בראש ועלתה על כולנה?

המחשבה עלייך.

המחשבה על כך שחיכית לי.

את חיכית.

 

חשבתי על כל אותם הצמתים בחיים שלנו, מגיל 20+ ועד היום.

וואו, 60 שנים, זה פשוט לא להאמין!

 

חשבתי על איך בכל צומת יכולת לבחור - להאמין בי, להאמין בנו

או לא להאמין.

לבחור

אם להישאר

או להיפרד

אם לקחת את עסקת החבילה, הלא פשוטה בכלל לפעמים, שקוראים לה "אני",

או פשוט לוותר על הכל, לקום וללכת.

 

ואת, אשתי היקרה, תמיד בחרת, וחזרת ובחרת בי.

את בחרת בנו.

כל פעם מחדש.

את בחרת לחכות.

 

את ידעת והיית כל כך חכמה כבר אז,

את ידעת מבפנים, שזה יגיע,

שאנחנו נעבור את זה.

וגם את זה, וגם את המכשול ההוא שחשבנו שזהו הגענו לסוף ולעולם לא נצליח להתגבר? גם אז היה בתוכך את הקול הפנימי שאמר לך לא לוותר,

שאמר לך להילחם

שאמר לך לחכות.

 

זמן.

כמה כמה שהוא משאב חשוב.

ומי כמוני בגיל 80 יודע זאת

כמה הזמן הוא המרפא הכי גדול

כמה הזמן הוא הקוסם הכי גדול 

כמה הזמן הוא המאפשר הכי גדול

כמובן שהקב"ה! אבל בורא העולם שברא את הזמן וגילם בתוכו כ"כ הרבה אוצרות,

שמי היה חולם לאן הם יובילו אותי, אותנו?

 

ומה היה קורה אם לא היית מחכה לי?

ומה היה קורה אם לא היית, היינו, נותנים לזמן לעזור לנו ולרפא בנו דברים?

ומה היה קורה אם לא היינו בוחרים לעבוד?

ומה היה קורה אם היינו נפרדים?

בצומת ההיא? וההיא? ובמשבר הגדול ההוא?

 

אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה.

על מה הייתי יכול לפספס

על חיים שלמים ומתוקים וטובים איתך יקרה שלי

על המשפחה המדהימה שבנינו

על כל האוצרות הללו שעכשיו מביטים בנו בעיניים נוצצות

ושרים לנו שירים

ומחברים לנו ברכות

וכולם חוזרים על דבר אחד - אתם הדוגמא שלנו לזוגיות טובה סבא וסבתא!

אתם!

 

אנחנו יקרה שלי! אנחנו! שמעת?

אנחנו, הזוג שעבר והתמודד ונילחם וקם ונפל

ושוב נפל

ושוב קם

ושוב 

ושוב

 

אנחנו מודל להערצה!

ממנו שואבים!

 

והאמת? אני מבין אותם.

תראי יקרה שלי מה יצא מאיתנו!

תראי כמה אהבה יש בינינו

כמה עוצמות

כמה חוויות

כמה טוב. טוב צרוף. טוב שלם. חיים שלמים.

כמה נהיינו אחד, במלוא מובן המילה.

 

ואיזה מזל שחיכית לי

ואיזה מזל שהאמנת בי

ואיזה מזל שלא וויתרת

ואיזה מזל שגרמת גם לי לא לוותר

ואיזה מזל שלקחת את כל הפניות הנכונות בדרך

ואיזה מזל שהשכלת להבין שזו *דרך*,

ושגם כשאנחנו למטה, הכי הכי למטה -

אנחנו עדיין בדרך!

וכמה בהמשכה השמים צלולים

והשמש מאירה

והחיים מחייכים

וכמה טוב ואור ושפע וברכה יש מעבר לפינה, 

במורד הגבעה,

בהמשך הדרך הזו.

 

ואת, שחיכית,

וידעת

והאמנת

ובחרת

ואהבת

ללא תנאים 

לך אני עומד היום ומוקיר תודה ונושק לראשך על שהבאת לי את החיים המתוקים והנפלאים הללו לצידך ויחד איתך.

תודה.

את לא יודעת עד כמה תודה.

תודה שחיכית.

(רציתי לכתוב ישר ולא הספקתינגמרו לי השמות

בעקבות בלת"ם שמיד צץ,

אז חוזרת עכשיו רק לציין הבהרה:

@oo היקרה רק למען הסר ספק היה חשוב לי לכתוב שאת הקטע הנ"ל רציתי לכתוב כבר מחג השבועות שאז חשבתי על הדברים ופשוט חיכיתי לזמן פנוי לנסח ולכתוב אותו.

וכמובן שאין באמור שום התייחסות ספציפית למקרה ספציפי כזה או אחר או שום ביטול חלילה לדברים שנאמרו בשרשור אחר.

אלא רק התבוננות אישית שעלתה לי מקריאה במגילה וכל מה שפירטתי כאן. 

ואם יש מקרים שיתחברו וזה יהיה מתאים להם - מצוין, ואם יש מקרים אחרים שלא יתחברו או שלא יהיה שייך אליהם - זה גם כמובן בסדר גמור ואין הדברים מתיימרים להתאים לכל המצבים ולכל האנשים ולכל המקרים באשר הם כמובן, אלא רק לאלה שכן ).

ובכלל רוצה להודות לך גם כאן על הדיון המכבד, המפרה, המדייק והמחכים שם 🙏❤

כבר זמן רב כאן בפורומים אפשר ללמוד ממך המון מתוך המודעות הגדולה שלך, העבודה העצמית מעוררת ההערכה שלך, הגמישות המחשבתית שלך, החתירה למען מיקסום האושר בכל התחומים בחיים ועוד

🔴 מצב מלחמה 🔴 - תוספת קטנה לעכשיונגמרו לי השמות

יש משפט חשוב של דוקטור ויקטור פרנקל (ועוד רבים וטובים) שחשוב רגע להנכיח לעצמנו עכשיו:

 

כל התנהגות/תגובה בלתי נורמלית במצב/במציאות בלתי נורמלית - היא נורמלית.

 

אז מצאת את עצמך / את אשתך / את אישך / את הילד ברגרסיה בתחום מסוים?

אתם נורמליים.

זו המציאות שלא נורמלית.

 

אז לוקח לך שוב שנה לעשות פעולה פשוטה?

הכל עמום, מבולבל, לא מרוכז?

את נורמלית. אתה נורמלי.

 

פתאום בוכה כאילו בלי סיבה הנראית לעין?

כל פעולה הכי קטנה נראית כמו הר?

התחלת דיאטה בדיוק לאחרונה ומאתמול מחפשת רק מתוק ומנחם?

הסבלנות מתקצרת לפתיל קצרצר או אפילו בלתי נראה?

לא מבינה את עצמך?

שואל מה נסגר איתי?!

תוהה לעצמך או אפילו מבקרת את עצמך: מה זה מה קורה איתי?!

את נורמלית. אתה נורמלי.

 

ומה יעזור גם לנו וגם לזוגיות שלנו עכשיו?

בעיקר חמלה.

הבנה.

לגיטימציה לאנושיות שלנו.

המון חמלה ואהבה.

לעצמי. לאשתי. לאישי.

לקחת נשימה עמוקה

ועוד אחת

להוריד סטנדרטים כרגע במה שאפשר

ובעיקר לזכור שגם אני וגם בעלי/אשתי - אנושיים.

ועוברים, שוב, בתוך מציאות מוטרפת.

ולנסות למצוא עוגנים גם כעת

ולנסות לחזק את עצמינו ולהתמלא ממה שעוזר

לנו, ולזוגיות שלנו.

 

בשורות טובות ב"ה 🩵🙏

מאוד יפה ומרגש.נחלתאחרונה
מכירים את די סיטי במישור אדומים?ברגוע

האם יש שם חנויות במחירים טובים?

מחפשים בעיקר ספה ומיטת ילדים, אולי גם שולחן אוכל ותנורים

הייתי שם לפני שנה, זה היה בעיקר בית קברות לעסקיםפשוט אני..

אבל במג'יק קאס העברנו הרבה שעות מאוד מהנות

תודהברגוע
ואולם שמחות של ארועים חרדייםמשה

זה חור עולם. חוץ מברכב אין דרך להגיע לשם וגם אין סיבה.

אם אתם מהאיזורנפשי תערוג

שווה אולי לקפוץ

לנסוע ספיישל אני חושב שבירושלים יהיה יותר מבחר ובמנעד מחירים גדול יותר

תודה, יש לך המלצה על חנות מסויימת בירושלים?ברגוע
לא.נפשי תערוגאחרונה

אבל לפני שרצים לחנויות

90% מהחנויות ממציגות את הדברים שלהם באינטרנט


מציע לעשות את השוואת המחירים באינטרנט ורק אחרי שנסגרים על משהו ספציפי לנסוע לראות אותו פיזית

אולי יעניין אותך