הייתי בהלם שקלטתי את זה...! 'נבואה' חדשה שהתגשמהאש לבנה

לכל שנה יש פסוק. ככה אומרים מהגר''א.

יש בתורה 5845 פסוקים, והעולם נברא ללא יותר מ6000 שנה (גמ').

 

אחרי ראש השנה הסתקרנתי לראות מה הפסוק של תשפ"ב, הפסוק ה-5782.

ואז קלטתי מה היה הפסוק של תשפ"א!

"אֵיכָה יִרְדֹּף אֶחָד אֶלֶף וּשְׁנַיִם יָנִיסוּ רְבָבָה, אִם לֹא כִּי צוּרָם מְכָרָם, וַיהֹוָה הִסְגִּירָם". (דברים לב,ל)

 

ורק עכשיו יכולתי להבין מה המשמעות שלו!

מה קרה מיוחד בשנה שחלפה?

איך אדם אחד יכול להבריח אלף אנשים?

נחשו

 

קורונה! יש מספר חולים, וכולם נכנסו לסגר. וזה כתוב במפורש - "וה' הסגירם"!

הקורונה מתוכננת משמים לפרטים...

 

שימו לב ליחס של 1 ל5000, "שְׁנַיִם יָנִיסוּ רְבָבָה", והיחס של 1 ל1000. "איכה ירדוף אחד אלף".

כמות החולים בסביבות הסגרים היתה בין כמעט 2000 ל-9000, ובארץ ישראל יש כ9,000,000 תושבים, וזה יוצא בערך אותו יחס...!

זה היה מדהים בעיני לשים לב לזה.

ה' מוליך אותנו במסלול הנכון ואין טעויות. מדהים לראות זאת בתורה.

 

שנזכה שהשנה הפסוק שלנו יתפרש טוב.

אגב הוא "כי לא כצורנו צורם, ואויבינו פלילים".

 

 

 

[הבהרה: אני סופר את השנים כך, שיצירת האדם הראשון בר"ה - היא תחילת השנה השניה. כי העולם התחיל להברא בכ"ה אלול.

הבהרה שניה: אין להקשות ש"אנו לא בקיאים בחלוקת הפסוקים". כי גם בחסרות ויתרות אנחנו "לא בקיאים", ובכ"ז אם יש אות יתירה אנו פוסלים את ספר התורה. משמע שיש לסמוך על המסורת שיש לנו כעת, זה מה שה' גילגל שייקבע] 

 

מסכים עם כל מה שכתבת, ישר כח‍ ‍בנות לא לריב
אולי אפשר להוסיף שאפשר לפרש את שנים יניסו רבבה, שזה מוסב על המהומות של הערבים בלוד וכו׳ ..

נחמד, בוא ותראה עוד משו מגניבekselion

הפסוק ה5707 (התש"ח)

הוא: "וֶהֱבִיאֲךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר יָרְשׁוּ אֲבֹתֶיךָ וִירִשְׁתָּהּ וְהֵיטִבְךָ וְהִרְבְּךָ מֵאֲבֹתֶיךָ"

 

 

אעעעאריק מהדרום
5708...
חזק מאד! שמעתי על זה גם.אש לבנה


גם בעל הטורים‍ ‍בנות לא לריב
כתב שלעתיד לבוא גם כן לא יצאו מהבתים בליל פסח. וזה באמת קרה.

אני זוכר שבאותה שנה אמרו לנו שיש איזה סגולה למרוח משהו על המשקוף.. אני לא זוכר אם זה היה סגולה בשביל זיווג או משהו כזה, בכל אופן אני זוכר שהתפלאנו מאוד שיצא שכולם בבתים ואז אנחנו עוד מורחים משהו על המשקוף כמו הדם...

בקיצור, עם הקורונה הגאולה התחילה . אין ספק בזה ..
הגאולה התחילה בהתש"חekselion


הרבה לפני, למעשהנשמה-כללית


אבל זה היה מגיפה עולמית. בפסוקים משמע שזה דוקא על עםחסדי הים
ישראל.
בדרש, לא מקשים שההקשר של הפסוק לפסוקים הקודמים לא תואםאש לבנה


גם לא כל כך מסתדר לי הענין של הרדיפה לפי הפירוש שלךחסדי הים
זה שהחולים גרמו לסגר, זה לא אומר שזה רדיפה.
רודף הוא גם שלא בכוונהשום וחניכה
כעין הא דסנהדרין שעובר רודף את אמו.
מסכים. השאלה אם יש רודף בגרמא.חסדי הים
יצחק רביןאריק מהדרום
לא עניתרב שמואל
עי' בב"ק (נו.) לגבי שולח בעירה ביד חש"ו, משמע שלמעשהשום וחניכה

קטן יש גדר של גרמא.

לא הבנתי. ברור שיש גרמא בנזיקין. השאלה אם זה ככהחסדי הים
בדין רודף.
לא זאת היתה כוונתי. כך:שום וחניכה
בגמ' סנה' משמע שלקטן יש דין רודף.
בגמ' ב"ק מבואר שלמעשה קטן יש גדר גרמא.
מכאן שיש דין רודף אף בגרמא.
אבל נדמה לי שבכל תחום ה'מעשה של הקטן' מוגדרחסדי הים
אחרת.
למשל הגמרא בחולין יב:-יג. אומרת שיש מעשה של קטן להביא טומאה על כלי.

אני לא מכחיש שבהשקפה ראשונה רודף יותר דומה לנזיקין, אבל אני חושב שעדיין אי אפשר לדמות בדין, בלי שיש הוכחות שזה אותו דבר.
מלבד מה שפירש"י שם לאורך כל הסוגיאשום וחניכה

דמעשה היינו מחשבה עם מעשה, שם החלות היא בחפצא וגרמא לא מעילה ומורידה בזה, משא"כ בשאר דברים דבעינן מעשה של הגברא.

נבואה זה לא משהו שצופה פני עתיד, ולא פרשנות של בדיעבד?למה? ככה..
מה החוכמה להבין את המשמעות של הפסוק אחרי שהשנה הסתיימה?

זו לא נבואה.
זה לסמן עיגול מטרה סביב החץ אחרי שהחץ כבר תקוע בלוח…
אני חושב שלאאש לבנה

נבואות הרבה פעמים לא ברורות, וכלשון הרמב"ם: "וכל אלו הדברים וכיוצא בהן לא ידע אדם איך יהיו עד שיהיו. שדברים סתומין הן אצל הנביאים"

 

כתוב "ועבדום ועינו אותם 400 שנה" ובפועל זה היה רק 210 שנים שמתוכם 86 היו עבודת שיעבוד. מי היה יכול לדמיין שיתחילו לספור מלידת יצחק? אלא רק אחרי שנגמר השעבוד, הבינו מה היתה הכוונה של הנבואה.

כמו כאן עם הסגר, שאני בקטנות תפיסתי לא יכלתי לפרש את זה נכון עד שזה קרה.

לפי זהשום וחניכה
בתשצ"א תחיית המתים.
ומעניין לעשות חשבון מה היה באותן שנים שמכוונות כנגד צ"ח קללות שבפרשת כי תבוא. וכן מעניין מהם הפסוקים שכנגד שנות השואה.
אני חושב שיש תוכנה מיוחדת‍ ‍בנות לא לריב
שבודקת פסוקים לפי השנים.

ומעניין גם למה תשפ״ט מופיע במזמור ס״ז.. 😅
איכשהו המזמור הזה מתקשר לי לגאולה . כידוע זה המזמור שקוראים בצורת המנורה .. המזמור המפורסם..
לא בהכרח, רש''י פרש שזה לא תחיית המתים. (בפנים קטע יפה)אש לבנה

אבל באמת הולך לקרות משהו מאד משמעותי בתהליך הגאולה בשנה זו. ראה את המדרש והצעה לפירושו (מאת הרב רועי אביחי)

 

שתים עשרה שעות הוי היום: (מתחילים לחשב מ-5500 לבריאה. כל שעה=41.6)
''שעה ראשונה - הוצבר עפרו'' (ת"ק (1740 למניינם) - אמצע תקמ"א).      

המהפכה המדעית, אמנציפציה. תחילת תנועת החסידות וגילוי חשבון הגאולה לגר"א.   
בתחילת השעה ניסה הבעש"ט לעלות לארץ ובסופה ניסה הגר"א. שניהם חזרו. 
עלית הרמח"ל, האוה"ח, הרש"ש ותלמידי הבעש"ט. הקמת ישיבות בירושלים.

 

''שניה - נעשה גולם'' (אמצע תקמ"א (1782) – תקפ"ג).     המהפכה התעשייתית. עלית תלמידי הגר"א ועוד עולים מלוב, מרוקו ואלג'יר.

 

''שלישית - נמתחו אבריו'' (תקפ"ג (1823) – אמצע תרכ"ד).     עליות נוספות ממגוון ארצות - בסה"כ 5000 עולים. קניית שדות ואדמות. התעוררות הלאומיות בעולם ובישראל.

 

''רביעית - נזרקה בו נשמה'' (אמצע תרכ"ד (1864) – תרמ"ו).     הקמת השכונות מחוץ לירושלים. התנועה הציונית, עליות המוניות לארץ.

 

''חמישית - עמד על רגליו'' (תרמ"ו (1906) – אמצע תש"ח).     מלחמות העולם, הוגדרו מחדש מדינות ושיטות ממשל. פריחת הארץ ובנייתה, הקמת מדינת ישראל.

 

''ששית - קרא שמות'' (אמצע תש"ח (1948) – תש"נ).     קיבוץ גלויות, מלחמת 6 הימים ויוה"כ, התבררות כיוונים ומהויות בעמים ובתוך עמ"י. 

תש"נ - המעבר בין משיח בן יוסף למשיח בן דוד (הידרדרות לאומית ועליה רוחנית) - פוסט-מודרניזם, נפילת בריה"מ, מלחמת המפרץ, התחלת הסכמי אוסלו ומנגד תנועת התשובה

 

''שביעית - נזדווגה לו חוה'' (תש"נ (1990) – אמצע תשצ"א).     מהלך חיבור בין ישראל לאביהם שבשמים. כל הקליפות נושרות והתוך מתגלה.
חודש אב שנת תשע"א - "כי ינטו צללי ערב", פלג מנחה, אפשר לקבל "תוספת שבת". מתחילה התפוררות העולם הערבי.

 

''שמינית - עלו למטה שנים וירדו ארבעה'' (תשצ"א – תתל"ג).       עשיית פירות בגאולה השלימה בב"א.

 

תשיעית - נצטווה שלא לאכול מן האילן (תתל"ג – תתע"ה).       תיקון חטא האדם הראשון בעזה"י. זמן תחית המתים ע"פ התנאים והזהר.

 

עשירית – סרח 
אחת עשרה – נידון
שתים עשרה - נטרד והלך לו. שנאמר: אדם ביקר בל ילין".
 

זה יפה התאריכים וזהאריק מהדרום
תוכלי גם להסביר מה הקשר בין המילים בגמרא לבין האירועים שציינת?
בגדול האדם הראשון הוא בחינת עמ''י, וכן בחינת האנושותאש לבנה

תהליכים שהוא עבר ביום הזה מתבטאים בישראל ובגוים.

בישראל- בנין האומה.

בגוים - יציאה מהתוהו ובוהו של ימי ביניים, סדר עולמי (מדינות יציבות וגבולות) ויציאה מהבורות.

 

להסביר כל דבר שכתוב שם זה ארוך מדי בשבילי

זה אולי ארוך מידיאריק מהדרום
אבל על פניו לא רואה שום קשר.
נסה שובאש לבנה


נסה אתה שובאריק מהדרוםאחרונה
בכלל כל השרשור הזה מזכיר ליאריק מהדרום
את הסרטונים של הגימטיריות והזוהר בעקבות נפילת מגדלי התאומים, בקושי היה אז יוטיוב אבל היו הפצות של דיסקים.
חחח כן ואת התקופה הזאת שכל מיני רבנים חפרו על זהekselion

שאובמה דומה לפרעה

 

cring

יכלו מחשבי קיציןבן מכיר
ממש נחמד מצידך שאתה מקלל ח''ו ופוגעאש לבנה

א. אין בהודעה שלי חישוב קץ, שבשנה 'כך וכך' יבוא המשיח! עי' בגמ'. רק הסברתי מה כבר קרה.

ב. אתה מקלל גדולי ישראל שחישבו את הקץ, מאיפה האומץ? (רס"ג, החסד לאברהם, הגר''א, ר' שניאור זלמן מלאדי). וכנראה הם הבינו את חז"ל טיפה יותר טוב ממך. היית מעז לומר זאת לגר''א בפנים???

 

זו אמרה שנועדה לבטאבן מכיר
במיוחד לאחר ארועי שבתאי צבי שאין אנו מתעסקים בחישובי קיצין.
מקור לכל אחד מהנ"ל (מלבד רס"ג שהיה אחרי שבתאי צבי)?
ויקיפדיהאש לבנה
  • אברהם בן אליעזר הלוי, בן המאה ה-16, לדעתו, שנת 1522 תהיה שנת הפקידה, היא הגאולה השנייה מארבע הגאולות, ושנת 1530 תהיה שנת הגאולה הסופית. את אמונתו זו פרסם במכתבים רבים ששיגר לאיטליה, ובשנת ה'ר"ע בהיותו בקושטא אף הדפיס ספר בשם "משרא קטרין" (בתרגום חופשי "פותר תעלומות"), העוסק בחישוב הקץ האמור בספר דניאל. במקום אחר כתב שהגאולה תהיה בשנת ה'רפ"ד (1524). רבי אברהם נפטר בשנת 1530 או 1535, בשנת הקץ האחרונה לדעתו או אחריה.
  • שלמה מולכו, בן המאה ה-16, חישב את הקץ, וחזה כי המשיח יבוא בשנת 1540. מולכו הועלה על המוקד שמונה שנים קודם למועד שחזה, ולא ראה בהתבדות תחזיתו.
  • הגאון מווילנה ותלמידיו ראו בפסוק משיר השירים "קול התֹר נשמע בארצנו" (ב', י"ב) רמז לגאולה, ומתוך כך קבעו כי החל משנת ה'ת"ר (1840) זו תקופת אתחלתא דגאולה ועלו לארץ ישראל. בספר קול התור מנומק ההיתר שהורו לעצמם לחשב את הקץ: "מה שהזהירו ואסרו חז"ל שלא יחשבו את הקץ, הכוונה על מחשבי קצים גרידא בלי המעשים של איתערותא דלתתא משום שאינם מתחשבים עם האתחלתא דגאולה הבאה על ידי משיח הראשון- משיח בן יוסף".[2]
  • רבי אברהם יעלין, בן המאה ה-19 והמאה ה-20, בספרו "גאולת ישראל" (שנכתב בשנת תרפ"ח), מוכיח כי התחלת הציונות היא קץ הגאולה בעזרת חישובי קיצים ע"פ ספר הזוהר, דעת הגר"א ועל פי ספר דניאל ופירוש המלבי"ם. בחישובו, מביא הרב יעלין תאריכים רבים, בהם מתרחשים שלבים בגאולה, חלקם זמנים שעברו וחלקם זמנים עתידיים. אחד התאריכים שהוא מציב לגמר הגאולה הוא בשנת ה'תש"ח, אולם בחודש טבת.[3]
  • רבי אברהם אזולאי מחברון בספרו חסד לאברהם כתב שזמן קץ הגאולה יהיה בשנת התש"ס.
  • דוגמה לעוסקים בחישובי קיצין הוא הרב חיים דוד הלוי, הרב הראשי של תל אביב בשנים 19741997, שעסק בחישובי קיצין וחזה שבסביבות שנת 1990 יתחיל עידן גאולה חדש.
  • רבי שניאור זלמן מלאדי, בספר "מאמרי אדמו"ר הזקן * על התורה והמועדים - בראשית שמות", ד"ה "ואת האלף ושבע מאות וחמשה ושבעים עשה ווים לעמודים.", דף תי"ט עד דף תכ"ג, עסק בזמן הקץ וחזה ששנת ה'תר"ג (1843) היא שנת הקץ.
  • דוגמה מודרנית לחישוב קיצין היא החישוב המבוסס על דברי הגמרא, "שית אלפי שנין הווי עלמא וחד חרוב" (ששת אלפי שנים יתקיים העולם, ואלף אחד יהיה חרב). על פי החישוב המקובל ביהדות לראשית העולם, ששת אלפי שנים יסתיימו בשנת ו' אלפים המקבילה לשנה הלועזית 2240.
שניים היו לפני השבתאותבן מכיר

כל השאר טעו, אז לא לפתח ציפיות, ולא להטעות את ההמונים.

הגר" היחיד שתירץ את עצמו, וגם הוא טעה (מה מיוחד בשנה זו מקודמותיה?)

יש גם את מה שהגר"א אמר.תות"ח!

שמ"ד ול"ג בעומר אלו תאריכים מיוחדים או משהו כזה, לא זוכר מה העניין שהוא כותב עליהם, ובאמת זה יום ירושלים, וזה בדיוק החג השמיני שמשלים את כל הזוגות.

אני לא זוכר במדויק את כל מה שכתבתי, אשמח אם מישהו שזוכר יעזור לי...

ממ..kaparalay
הגר"א אמר לתלמידים שלו שלמרות שימי ספירת העומר הם ימי אבלות קשים, יש בידו מסורת לשני ימים שבהם אין אחיזה לקליפות הטומאה, ושהם ייעשו לימים טובים בתהליך הגאולה- 20 בעומר (ה' באייר) ו42 בעומר- מלכות שביסוד ( כ"ז באייר).

ועניין השלמת הזוגות הוא אחר..
בשולחן ערוך מובא סימן לזכור את הימים שבהם חלים המועדים לפי הימים בהם חל כל אחד מימי הפסח, בעזרת אתב"ש.
האותיות מא' ועד ו' מייצגות את ימי חג הפסח, והאותיות מת' ועד פ' מייצגות את המועדים,
כך יוצא שביום בו חל א' של פסח יחול תשעה באב שאחריו.
ביום שבו חל ב' של פסח יחול גם שבועות (ובהמשך התברר שגם יום שחרור ירושלים) וכן הלאה..
בסימן שמובא בשולחן ערוך אין מקבילה ל שביעי של פסח (האותיות ז' וע') ולימים התברר שביום בו חל שביעי של פסח יחול גם יום העצמאות.. (וגם ט''ו באב אם אני זוכרת נכון)
כן, בדיוק...!תות"ח!

תודה...

וואו!והעיקר-לשמוח:)

זה מטורף!

תודה!

חברים - אלו שצופים מדי פעם בסרטים\סדרותשפיכת לב

כמה הייתם מוכנים לשלם עבור שעת וידאו, עבור מעבר על כל התוכן וסינון המקומות שבהם יש בעיה של צניעות (נניח שניתן לבחור מידה - עירום, בגדי ים, או גם מקרים גבוליים יותר כמו שמלות לא צנועות וכד') חותך ומסדר את הקובץ הסופי לצפייה?  אני מדבר פר שעה (נניח לסרט שאורכו שעה וחצי: אני מוכן לשלם 2 שח).

לא הבנתי מה השאלהבנות בזות לי

אתה שואל כמה היינו מוכנים לשלם בכדי שיצנזרו לנו סרטים? אם גוי היה עושה את זה.. הייתי משלם הרבה.

בטח לא 2 שקל..

בעיתונות הכתובה פתרו את הבעיה בצורה יותר חכמהפ.א.

במקום לצנזר ולשפר את בעיות הצניעות בעיתונות החילונית, יש עיתונות המותאמת לציבור הדתי.  

נראה לי מוזר לצרוך תוכן ומדיה עם בעיות צניעות גם אם יש מי שיחתוך וידביק וינקה את מה שמפריע. 

אם זה חותך לגמרי את החלקים הבעייתיים..בנות בזות לי

ולא רק מצנזר בקטע של להסתיר, אז אולי יש בעיה אחרת של עצם הסרט והתוכן שלו. זה כבר דבר אחר..

לא הבנתי כלוםכְּקֶדֶם
ומרגיש לי לא מתאים בכלל 
^^^פ.א.אחרונה
לאמיצים בלבדזיויק
אתם מחזיקים פה פצלשים? [אני לא]
מי שאמיץoo

לא מפחד לדבר בשם עצמו

וכנראה לא פותח פצלש

לפעמים לשאלות נקודתיות...הרמוניה
בדיוק חשבתי על זהזיויק
נשקול🙂
לא! עיניי יתהלך במישרים והייתי כשוכב בלב 'ים'.חסדי הים
איזו מן שאלה זאת?כְּקֶדֶם
#גם_פצלשים_בני_אדם@


כן. במקום אנונימי בפורומים שאיןיעל מהדרום
אני בעצמי😅פצל"פ

אבל היום אני כבר רק מפה כמעט

ולא כ"כ משתמש במקורי

כנ"ל חחפצלשי"ת
לא הבנתי את התגובהפצלשי"ת
שהשאלה הקפיצה את אלה שזה השם שלהםזיויק
בעוד אני כיוונתי לכלל משתמשי הפורום. קפיש?
לאנפש חיה.

היה לי כינוי בלי הנקודה ושכחתי את הסיסמא אליו

לפני הרבה שנים

יש לי פצלש בחיים האמיתיים.די שרוט
הבעיה שהוא תמיד מנצח בויכוחים.
מאחורי כל אישה עומד גבר שלא יודע מה קרה הפעםדי שרוט
בערךמבולבלת מאדדדד
יש לי כמה שפתחתי כל פעם לשאלה ספציפית. אבל הם לא פעילים (ואני לא זוכרת את השמות שלהם בכלל😂
לאארץ השוקולד

מלבד אחד כמו מבולבלת, לא זוכר מה הפצלש

אה הא! תמיד ידעתי שאתה פצלש של מבולבלתדי שרוט
ארץ השוקולד

אוי, עלית עלינו🙈

@מבולבלת מאדדדד , באיזה ניק נשתמש?

אופס🫢מבולבלת מאדדדד
אני חושבת שנעבור להשתמש רק בפצלש השלישי שלנו, @די שרוט
רעיון טוב💪ארץ השוקולדאחרונה
נקווה שלא יזהו
בניגוד למה שחושבים אין לי הרבה..בנות רבות עלי

אומנם פתחתי הרבה בעבר אבל ברשמי אני קופץ מידי פעם לבנות מרכלות עלי אבל לא יותר מכך.

אני אפילו לא מכוון את זה.. אני פשוט מתחבר ומה שיוצא לי בהתחברות אני מתחבר.. חחח

מעניין ממה זה נובעזיויק
האם פצלש בניקים נובע מפיצלוש בנפש? 🫢
זהו?זיויק
כתיבה ברשתות חברתיות: מה אתם אומרים עלחסדי הים

הכלל לא לכתוב למישהו ברשתות החברתיות אלא אם כן הייתי אומר לו את זה בפנים או שדווקא המרחב נותן לבן-אדם אפשרות להביע את דעתו באמת מה שהוא לא יכל לעשות בפנים של הבן-אדם?

איזה צד עדיף.

תמיד עדיף לבחור באופציה הראשונה.בנות מרכלות עליאחרונה

זה מונע מהמצב להדרדר למקומות לא נעימים.

מנייני קרליבך ברחבי הארץשפתותנו שבח

בס"ד

 

שלום וברכה אני מחפש קישור לרשימה הכי מקיפה של מנייני קרליבך או אם מתאים לכם מי שמכיר אשמח שיפרט פה בשרשור

מה שאני מכיר בירושלים יש כמה  קריית משה (שגם בבוקר קרליבך שזה מיוחד יפה וקצת ארוך) , 
כמה בנחלאות מעיינות, קול רינה , בקטמון יקר , בכותל ואולי עוד כמה.
יש בגבעת שמואל את המניין המפורסם של לכו נרננה 
בצפת יש כמה אני מכיר את בירב שממש צפוף ומיוחד שם.
אני מכיר שיש הרבה  ישיבות שעושות קבלת שבת קרליבך  מרכז בית אל  רמת גן  מניח שיש עוד הרבה שאני לא מכיר.

מחפש קהילות נוספות  בערים ובישובים שעושות קבלות שבת קרליבך שיש אווירה של שירה חזקה ונוצר משהו מיוחד. 
ועוד משהו קצת יותר נדיר קהילות שעושות בבוקר מניין קרליבך כמו בקריית משה למי שמכיר . 
אשמח לשמוע.

וואי לכו נרננה מדהימים!!צע
במודיעין יש בבית הכנסת "איילת השחר"נפש חיה.אחרונה
חכמת ההמונים: קרה לכם שכעסו עליכם ולא רצו להסביר?זיויק
נגיד והשדר הוא "תבין לבד" כשזה באמת לא לגמרי מובן, או שמורגש שיש כאן משהו מעבר. מה עשיתם?
בטח, קרה ליפצלשי"ת

אבל לצערי מהצד השני, כעסתי על מישהו ולא רציתי להסביר...

כשמישהו מכעיס אותי כל כך ואח"כ עוד שואל למה אני כועסת, זה עוד יותר מרגיז ומתסכל וגומר את הסבלנות. כאילו... אתה עושה דבר כל כך מציק ולא ברור לך על מה אני כועסת?? זה מעלה את התחושה שמדובר בהיתממות ולא באמת ברצון כנה להבין למה כעסתי..

 

אני חושבת שהפתרון במצב כזה הוא פשוט להתרחק ממי שכועס עליך, אם אתה חשוב לו, כשהוא ירגע הוא יפנה אליך בעצמו...

מעניין ללמוד מהמקרה שלךזיויק

ומה עשית כשזה קרה לך? פשוט חיכית?

לא חשבתי על האופציה הזו למרות שחז"ל אמרו "אל תרצה את חברך בשעת כעסו".. כי שם בסוף מדובר בחברך שבסוף ישקף לך את המצב.

לדעתי גם אם זה חבר וגם אם לאפצלשי"ת
אם רואים שאי אפשר לדבר- עדיף תמיד לקחת צעד אחורה.
זה ברור... במצב שאין ברירהזיויק
מה שניסיתי להבין פה מכם זה אם יש ברירה כדי לא להשאר בפער עצוב כזה 🫥
זה קורה ל100% מהגברים הנשואיםדי שרוטאחרונה


המקום שלכם בעולםזיויק

הוא קיים בכלל? הוא ברור לכם?

יהיה ברור אי פעם?

איך אחרים רואים את המקום שלכם?

זה למעשה תפקיד? שליחות? כישרון?

רק מי שהבין את השאלה שיענה. תודה 🙂

אולי הבנתי, אז-הרמוניה

אין לי "מקום" בעולם... אני כאן כל רגע שה' מחליט שאהיה כאן, כל רגע מחדש. 

שליחה, כל מה שיש לי זה מה', ממה שהוא נותן לי משתדלת לתת.

אחרים רואים את מה שאני באמת מכוונת. כשאני מצליחה באמת לכוון ולהיות בתודעה של מה שכתבתי לפני- אנשים רואים את זה, זה ממש כאילו "שם ה' נקרא עליך ויראו ממך". יראת כבוד כזו.

אבל לא תמיד אני ככה, וכשאני פועלת ממניעים אגואיסטים זה ניכר.

זה לא יוצר פיזור? לא עדיף מיקוד? יש דבר כזה בכלל?זיויק
תלוי אולי בסוג האנשים? איך הקב"ה עובד עם היצורים שברא?
לא, כיהרמוניה

אין לנו תפקיד אחד בעולם חוץ מלעשות את רצון ה' ולהתקרב אליו.

וזה כן בא ביחד עם מודעות עצמית, לראות מה הכלים שה' שם לך.

אם זה יכולת לשמח אנשים, אם זה לימוד שאתה צריך להפיץ... מבינים את זה לפי מה שקורה איתך, אתה יודע במה אתה טוב, ועדיין כל פעם ה' שם אותך בסיטואציה אחרת, כל רגע בפני עצמו. 

יכול להיות שאתה אדם תוסס ואתה יודע איך להשתמש בזה לטוב אבל עכשיו ה' רוצה אותך בפקק ולראות איך אתה מגיב ואם תתעצבן. זה מלא דברים. המגמה היא אחת.

בלבלתזיויק
כי אישרת שבאופן כללי יש מיקוד בתכונה, גם אם יש יוצא מן הכלל.
התכונה היא לא המיקוד בעינייהרמוניה

היא הדרך, לא המטרה. 

מי שמתקבע על התכונה שבעיניו היא התפקיד שלו עלול לחטוא לעיקר.

הטלת כאן פצצהזיויק

כי תמיד חשבתי שכישרון ויעוד קשורים זה לזה.

תוכלי לבאר את כוונתך?

אין לי כוחהרמוניה
בעיהזיויקאחרונה
😆
היעוד שליoo

ברור לי מאד

לעשות טוב לעצמי ולאחרים

ללמוד ולהשתפר מיום ליום


אני לא מוטרדת ממה אנשים אחרים חושבים על התפקיד שלי

את התפקיד שלי רק אני קובעת ושאחרים יתעסקו בתפקידים שלהם

זה לא יעוד של כל אחד?זיויק
חשבתי יותר בכיוון של משהו ממוקד: לדוגמא חסד, רפואה, שליחות ציבורית, יצירה, חינוך, ביטחון, קדושה וכאלה
זה יכול להיותoo

יעוד של כל מי שרוצה בזה

לא רואה צורך לתחום את תפקידי לתחום מסוים 

רעיונות למשחקי קופסאהרמוניה
עבר עריכה על ידי הרמוניה בתאריך כ"ג בכסלו תשפ"ו 20:09

מגבשים וכייפים ששווה לקנות?

 

תודה

אליאסדרור אל
קטאן כמובןריבוזום
טיקט-טו-רייד שיחקתי פעם אחת ומאוד נהניתי אבל אין לנו בבית, אז אין לי ניסיון אישי אם הקסם שלו מחזיק מעמד. לפי מה ששמעתי מסביב נראה שכן משחק שווה. 
נראה ככה...הרמוניה
שם קוד!ריבוזום
איך שכחתי (דורש לפחות ארבעה שחקנים)
זהוו גם אליאס...הרמוניה
סיאנס. לא משחק קופסא אבל מגבש.די שרוט
ואם יש בעיה הלכתית של עבודה זרה אז טוויסטר. ואם יש בעיה הלכתית של נגיעה אז טלפון שבור. ואם יש בעיה הלכתית של במושב ליצים אז תלמדו הלכות לשון הרע.
אני בוכה😂Shandy
אציע כמה שונים:ארץ השוקולד

שם קוד,

אליאס,

דיקסיט,

עידן האבן,

טיקט טו רייד,

Robo rally,

The crew,

Avalon,

Shadows over Camelot,

Nefarious,

Colloretto,

סושי גו,

אזול,

Draftasorus

 

יואוהרמוניה

מה זה השמות האלה אתה בטוח שזה בישראל?😂

 

ממש תודה!

מה ה3 הכי מומלצים בעיניך? (חוץ משם קוד ואליאס)

הרבה משחקים הם באנגלית במקורארץ השוקולד

ולא יודע אם תרגמו אותם, בכל מקרה, בכלל המשחקים שפירטתי אין מלל כמעט.


תלוי מה הסגנון שאת מחפשת?

האורך? מספר השחקנים?

אה וואלה...הרמוניה

טוב אז יש לי שיעורי בית לחקור.

 

לא משנה הסגנון והאורך העיקר שיהיה אפשר גם בשני שחקנים ומעלה ולא מ-4

מה שלא מתאים רק ל2 מהרשימהארץ השוקולדאחרונה

שם קוד (יש לו גרסה לזוג),

אליאס,

דיקסיט (אפשר לבצע התאמות שיעבוד לזוג),

Avalon,

Shadows over Camelot

סושי גו,

ולא בטוח לגבי Draftasorus 

לשבור הרגלים קבועיםזיויק

יוצא לכם? קל? קשה? יש טיפים?


כמו כן היה לי הרגל טוב שנטשתי ורוצה לחזור אליו.

איך שוברים את הכבדות שחוסמת ביני לבינו?

אולי יעניין אותך