ומשמוש זה אפילו בטוב לסלק את הרע שיש שם.
1. משהו יכול להסביר לי מה זה לפשפש ומה זה למשמש ומדוע הרמחל קבע שהראשון עוסק בהפרדת הרע.
והשני בהפרדת הרע מהטוב. (למה למשל לא נכון היה להחליף ביניהם..)
2. מדוע המשמוש מופיע כבר במידת הזהירות? למה לא נכון לומר שזו מדרגה גבוהה ששיכת לנקיות או טהרה וכו..? אם זה מופיע בזהירות אז מה למשל מוסיפה הטהרה? גם שם מזככים את הטוב שעושים..
תודה.


