עברו כבר 3 וחצי חודשים מהלידה ולצערי הגיע הזמן שלי לחזור לעבודה שבוע הבא 
השבוע ניסיתי להרגיל אות הבת שלי למעון, כל יום הבאתי אותה למשך כמה שעות.
ברוך ה היא אוכלת טוב ואומרים לי שהיא רגועה, הבעיה שאני ממש לחוצה
כל פעם שאני מגיעה לשם יש תינוקות שבוכים, והיום כשבאתי לקחת אותה היא בכתה על המיזרון 
דיברתי עם כמה מטפלות במעון הזה (לגילאים יותר גדולים) שאני סומכת עליהן כולם אמרו לי שהמטפלת שלה היא ממש ממש טובה, לאחת מהן יש אפילו בן אצל אותה מטפלת, והשניה- כמה פעמים אמרה לי על מטפלות שהן לא מספיק טובות לדעתה, אז אני סומכת שאם היא אומרת לי שהיא מטפלת טובה - אז היא בטוח כזאת.
אז אם כן אני לא מצליחה להבין איך זה שתמיד יש שם ילדים בוכים.
אולי אני סתם היסטרית?
ואם כן אשמח שתרגיעו אותי כי מלחיץ אותי ממש לחשוב שאולי היא בוכה שם ואף אחד לא מתייחס אליה...
איך זה אצליכם? זה גם ככה?

ובאמת בעוד אחותי מתחדשת בבגדים כמעט בלי סוף, אני דבקתי באותם בגדים מוכרים ונוחים שהיו לי בארון...