פגישות וכדוריםטליה ש
אז ככה,
אפתח בזה שאני רווקה מעל גיל 30.
לאחרונה התחלתי לקחת ציפרלקס במינון נמוך יחסית.
יש לציין שאין לי חלילה מחלות נפש פשוט אני בתקופה קצת מורכבת והמחשבות לפעמים מציקות, אני מתפקדת ומתנהלת כמעט כרגיל... בכל זאת החלטתי לנסות לקחת כדורים כי אולי זה יעזור לי לדחוף את עצמי קדימה בכל מיני נושאים, בנוסף אני נמצאת גם בטיפול פסיכולוגי.
העיניין הוא שאני לא יודעת איך לספר את זה בפגישות ואם אני בכלל צריכה לספר, בע"ה זה זמני...
איך אתם הייתם מגיבים אילו שמעתם שהצד השני לוקח כדורים?
....פרצוף כרית
לא היתי רוצה
אבל אולי יש כאלו במצבך בדיוק, ואז לא מפריע להם...
חייב לספרנפשי תערוג
כמו שאת לא רוצה שיסתירו ממך דברים

לא לספר בפגישה הראשונה,
אבל אחרי כמה פגישות כדאי

חוץ מזה,
אם הוא לא יכיל את הידיעה הזאת לפני החתונה,
אחרי החתונה הוא בטוח לא יכיל.
אל תתביישי בציפרלקס שאת לוקחת. היוםיש יותר מודעות מפעם לנושאדי שרוט
אולי בפגישה הראשונה לא חייב לספר. אחרי הכל גם את צריכה להכיר אותו באותה מידה שהוא אותך.

פגישה שתיים קדימה צריך לספר.
לי באופן אישי היה פחות מפריע.

אבל קחי בחשבון שחלק נרחב מהאוכלוסיה עדיין לא נעול על עצמו בנושא הזה אז אל תתייאשי או תפגעי מייחס קצת שונה.
לא לספר בדייטים הראשונים לדעתיבסדר גמור
אח"כ כשכבר מכיר אותך הוא יקבל את זה בהקשר ובפרופורציה
נשמה כולם לוקחים היום ציפרלקסהגיבן מנוטרדהם
זה כדורים שאפילו רופא משפחה נותן ולאו דווקא פסיכיאטר!
אין לך מה להתבייש ומי שלא טוב לו - יום טוב לו!
לדעתי אין מה לספר כי זה כמו שתקחי ברזל או ויטמינים!
מקווה שתמצאי זיווג הגון בקרוב
כלומר לדעתך זה בריא להסתיר דברים, ולהתחתן עם מי שהסתיר ממך?פשוט אני..
''זה כמו ברזל'' - למה אף אחד לא שאל אף פעם ''מתי לספר שאמא לוקח ברזל'', אבל השאלה על ציפרלקס חוזרת שוב ושוב?

למה אפילו כאן בשרשור יש מי שאמר שזה לא מתאים לו?

לא, זה לא אותו דבר. אין טעם לנסות ולייפות דברים ועל ידי כך ליצור אשליה אצל אנשים אחרים, ובטח שלא צריך לעודד אנשים להסתיר דברים בדייטים.

לי יש ''תיק'' יותר כבד מציפרלקס, מישהי זרקה אותי בגללו, ובכל זאת לא דמיינתי מעולם להתחתן עם מישהי בלי לספר לה. הא''ב של זוגיות זה אמון.

היה כאן פעם שרשור על מישהי שגילתה בלילה מיד אחרי החתונה על הכדורים שבעלה לוקח, והיא הייתה פשוט שבורה מחוסר האמון בבעלה הטרי. חבל להגיע למצב הזה, עדיף להתחתן בשמחה ובאהבה עם מישהו שיקבל אותה בדיוק כמו שהיא.
הוא כן צודק ברישא שהיום זה לא נדירירא שמים!
ולא קשה למצוא בחורים שלא יבהלו מזה..
אכן לא התייחסתי לחלק הזה...פשוט אני..
רופאי משפחה מחלקים אותם על ימין ועל שמאלהגיבן מנוטרדהם
לי הוא הביא כי לדעתו סתם ניראתי לו מבואס (כשבתכלס זה היה פרצוף כרית כי ישר מהמיטה בבוקר הלכתי למרפאה)
כדורים נגד צינון כבר יותר קשה להשיג ניראלי!

ומה שבאתי לומר שלקיחת ציפרלקס לא אומר כלום! ומי שלא מבין בתרופות יכול להילחץ כשבתכלס אין בכלל ממה להילחץ מזה.

לי עד עכשיו כתוב ציפרלקס בתור תרופה קבועה בתיק הרפואי שלי למרות שבתכלס מעולם לא טרחתי לקחת את זה

בלי קשר ציפרלקס זה לא רק לדיכאון אלא גם לחרדה ובמדינה כמו ישראל מובן שלאנשים יהיה חרדה. זה לא אומר בהכרח על בעייה נפשית או פסיכיאטרית!
אני מסכים עם כל מילהפשוט אני..
ועם זאת אסור להסתיר דברים כאלה מבן או בת הזוג
קיבלתי דעתךהגיבן מנוטרדהם
בוא ניסגןר שזה תלוי סיטואציה
לא מבין את המחשבה להסתירנפשי תערוג
זה לא שאתה מוכר דירה/רכב
הסתדרת, דפקת קופה
ומקסימום יהיה (או לא יהיה ) לך מוסר על זה כל החיים.

ממי אתה הולך להסתיר את זה?
ממי שתחייה איתה (בעז"ה ) כל החיים.
ממנה/ממנו כדאי להסתיר?
כי אין פה מה להסתירהגיבן מנוטרדהם
זה לא שאם הייתי לוקח הייתי מחביא את הכדורים ממנה אלא פשוט זה לדעתי לא כזה מפלצת כמו שאתם עושים ממנה. מי שבאמת יש לו בעייה נפשית אז לוקחת יותר כדורים וסוגים הרבה יותר נוראיים שאז באמת צריך לספר.
וציפרלקס לדעתי לא אמור להפריע יותר מלקיחת ברזל לדעתי. (לא מדבר על תקופת היסתגלות שבא לעיתים נדירות יש תופעת לוואי של החמרה)
אם לא מסתירים אז למה לא מספרים?נפשי תערוג
זה עד כדי כך שולי לדעתך?
תאמת קיבלתי את הדעההגיבן מנוטרדהם
שלכם.
ופשוט זה תלוי בצד השני אם זה שולי בעניו לדעתך אז בקטנה ואם הוא עלול להיפגע אז לספר.
לעניות דעתי זה שולי ולא כזה נורא.
וכמו שאמרתי זאת תרופה שרופא משפחה לרוב נותן ולא בהכרח רופא לבריאות הנפש(פסיכיאטר)
לדעתי גם על תרופה קבועה של רופא משפחה צריך לספרנפשי תערוג
גם לא קשור לבריאות הנפש.
אפילו סתם עודף לחץ דם
זה מה שאמרתי בהתחלההגיבן מנוטרדהם
שזה כמו ברזל או ויטמינים שצריכים לקחת מסיבה רפואית זאת או אחרת
זה ממש לא כמו ברזל ויטמיניםנפשי תערוג
לא חושב שיש מישהו שחושב כך
ו
יש הרבה שחושבים ככההגיבן מנוטרדהם
מי שיש לו אנמיה וצריך ברזל כי הגוף זקוק לזה אז זה בדיוק כמו מי שעושה לו טוב הציפרלקס כי המוח שלו לא מפריש את החומרים שהוא זקוק להם.
אלא שיש סיכוי רב יותר שבעיה במוח תשפיע על הנישואיןפשוט אני..

לעומת אנמיה

יש מצבהגיבן מנוטרדהם
אנמיה זה גם ממש יכול להיות חמור כי משפיע על הריון ולידה
ההשוואה נשמעת לי כמו היתממות...פשוט אני..


אז אתה לא שומע טוב 😂הגיבן מנוטרדהם
אני חושב שהמציאות מוכיחה שההשוואה לא במקוםפשוט אני..

עוד לא נתקלתי מעולם בבני זוג שבחרו להתגרש או ללכת לטיפול זוגי או הרגישו נבגדים בגלל כדורי ברזל או מחסור בברזל. 

כמובן זה שלא נתקלתי לא אומר שזה לא קיים, אבל אני מניח שזה לפחות אומר שאין זה שכיח. גם כאן בפורום לא היו הודעות כאלה.

 

לצערי בכל הקשור לכדורים פסיכיאטריים, ולו הקלים ביותר, הדברים האלה קרו ויקרו עוד בעתיד.

אני מסכים שכדוריםהגיבן מנוטרדהם
פסיכיאטרים זה באמת בעייה לא לספר!
ציפרלקס לדעתי זה לא תרופה פסיכיאטרית בדיוק כיוון שרופא משפחה נותן אותה גם.
במיוחד מה שסיפרתי על זה שהיה לי פרצוף כרית אז הרופא רשם לי ציפרלקס.
זה חידד אצלי את ההבנה שוואלה רופאי משפחה נותנים את זה על ימין ועל שמאל בלי שבהכרח יש משו מאחורי זה.
אם לא הייתי קורא על ציפרלקס אולי הייתי חושב שזה כדורים לערנות או משו
זאת בהחלט תרופה פסיכיאטריתפשוט אני..

אם רופא משפחה נותן טיפות עיניים, אז זה לא רפואת עיניים כי רופא משפחה רשם אותן?

ברור שזה פסיכאטריהגיבן מנוטרדהם
התכוונתי שזה לא מהתרופות הכבדות של הפסיכיאטריה שרק פסיכיאטר לאחר אבחון יכול לתת
ושזה לא בהכרח מעידהגיבן מנוטרדהם
על בעייה כזאת
זה פשוט מטפל בבעיה רגשית ולא בבעיה נפשיתאור123456
ואני מדברת מניסיון
משהו קטן, זמני, זה לא נקרא "להסתיר"..ד.

לא כל פרט שולי בחיים צריכים לספר.

 

[אלא מה? בהיות שיתכן שהבחור יחשוב כמות, אז סביר שכדאי כבדרך אגב, להכניס את זה באיזו שיחה, אם חושבים להמשיך. על הטיפול הפסיכולוגי מן הסתם היא כן תספר. דבר מאד מצוי]

אין סיבה לספר בהתחלה, זה לא משהו דרמטי ויכול להישמע רעמיקי מאוס
אם השני לא מספיק מכיר.
כמובן שבקשר רציני שיתקרב לחתונה כנראה שהנושא יעלה ותספרי. מתי שיתאים לך ולו
סופה של האמת לצאת אם כי...הולך לאיבוד
אני מציע לך בשלב ראשון להניח לעצמך בחיפוס המתמיד אחר הבעל כי גם זה מעצים את החרדות ואת חוסר השקט הנפשי.
תתחברי לקבוצה שבה יהיה לך נוח לבטא את עצמך ולהעצים את עצמך ולפני הכל תני את מלא תשומת הלב לעצמך והניחי את החיפוש בצד.

לא יהיה לך זמן לטפל בכל הנושאים הרגשיים האלה בתוך התחלה של קשר זוגי ובוודאי שהגבר למולך ירגיש מייד גם אם לא תספרי לו שמשהו כאן לא כשורה...

רק לקראת סוף התהליך שבו תלמדי לקבל את עצמך באמת תוכלי להכיל בחייך בן זוג שותף עם כל השגעונות והדפקות שלו.
ממש לא מהמצב שבו את נמצאת עכשיו...
אני לא הייתי מספר לאיש מה עובר עליי בדיוק מכמה סיבות.
את לא צריכה שיחשבו שאת פסיכית ולא מאוזנת נפשית שכן ממש לא כך המצב אבל זה בהחלט הרושם הראשוני שאת תעבירי...
וגם אם מישהו כבר יתעניין למרות השיתוף הלא שגרתי תאמיני לי שאת לא רוצה את החמלה של האנשים שיעטפו אותך - גם קשר כזה של איסוף הגוזל מרחמים לא יטיב לך.



באהבה ובהצלחה
משוכנע שאת יהלום לא מלוטש
תסדרי את הארון אצלך לפני שאת מכניסה עוד בגדים שלא קשורים אלייך...
אם זה זמניLia

למה שלא תחכי עם שידוכים אחרי שתסיימי עם זה?

את אומרת שאת גם ככה נמצאת במצב מורכב. תתמקדי עכשיו בעצמך ובריפוי האישי שלך. אחרי שתהיי שלמה עם עצמך גם פיזית וגם מנטלית תוכלי להיכנס לזוגיות ממקום אמיתי ושלם. בהצלחה.

לדעתי צריך לספר אבל לא מידצפורה
כשמספרים לספר בכנות, תמונת מצב אמיתית ונכונה.
איך שתציגי את זה, כך זה יתקבל.
תחשבי מראש איך לספר בצורה נכונה אבל מרגיעה.
איך שתיארת את זה פה לדעתי זה הכיוון.
מי שבוחר לקחת כדורים כדי לתפקד טוב יותר לוקח אחריות ובוחר בחיים טובים יותר זו נקודה לזכותך.
לא נופלים מהכסאהעני ממעש
בפרט שזה נקודתי

לספר אם וכאשר- בשלב מתאים
לא נורא בכללשחרית*
זה נחשב כדור נפוץ ולא דרמטי.
בעיני לספר לא בפגישות הראשונות, אלא כשרואים שמתחיל להתקדם לכיוון חיובי.
אני הייתי מעריך את זה מאודמופאסה
שאת מודעת לעצמך ומטפלת בעצמך.
כמו שאמרו, אין צורך לספר על זה אולי רק בשלב מתקדם.

אני גם מאוד ממליץ לך לתרגל מיינדפולנס. המחקרים מוכיחים שאלה שמתרגלים מיינדפולנס באופן קבוע (כ15 דק ביום) הורידו משמעותית את מינוני תרופות נגד חרדה וכדו'

יהי רצון שבקרוב תמצאי חבר נאמן לחיים
יקירהלראות את האור
בודאי שתספרי זה חלק ממך ומגיע לך מישהו שיקבל אותך
על כל חלקייך כמו שאת !! תקבלי את עצמך ובעז״ה תמצאי מישהו שמקבל מעריך ואוהב אותך. לפי מה שידוע לי מקובל לספר
בפגישה שלישית. בהצלחה
ראשית, אפשר להירגע...ד.

אם זה דבר זמני, ומגיע מזה שהחלטת לנסות לקחת כדורים, אין בכך כל "בעיה". וכל הכבוד שלא חששת מ"סטיגמה".

 

וטיפול פסיכולוגי היום זה דבר מצוי מאד. ביחוד אצל בנות.

 

לדעתי, אין כל מחוייבות לספר דבר כזה, זמני, בפגישות (הכדורים).

 

ואם את רוצה, את  יכולה, אם רואים שיש כיוון חיובי, לספר כבדרך אגב, שהחלטת ביוזמתך להקל עלייך קצת  את התקופה המורכבת בהיעזרות בכדורים כאלה במינון נמוך.

 

מי שדבר כזה יבהיל אותו, כנראה שממש אינו מבין ענין בנושאים האלה.

אני רק רוצה להתייחס לנקודה אחרתמתואמת
האם את הציפרלקס התחלת לקחת ביחד עם ליווי של פסיכיאטר? אני יודעת שאלו כדורים שגם רופא משפחה יכול לתת, אבל הם עדיין דורשים זהירות ובעיקר ליווי. לא על כל תקופה קצת קשה בחיים לוקחים אותם... יש להם את תופעות הלוואי שלהם ולפעמים יש גם קשיים בגמילה מהם.
לדעתי עדיף בהרבה טיפול פסיכולוגי (שגם "קביל" יותר בדייטים) מאשר לקחת ציפרלקס בלי ליווי פסיכיאטרי.

ובאשר לשאלתך הספציפית - ודאי שבפגישות הראשונות אין צורך לספר. רק אם משהו מתקדם אז אפשר לזרוק על זה משהו, ולהסביר שזה בתור עזרה ראשונה זמנית.
תודה על התגובותטליה ש

אני לקחתי את הכדורים בהמלצת פסיכיאטר למרות שלדעתי הוא אבחן אותי לא נכון... 

ויתכן ואני צריכה כדורים יותר "חזקים"

ואולי לא.. אולי הכדורים הבסיסים יעזרו בע"ה..

אני החלטתי שאני מספרת בתחילת הקשר אבל לא ממש בהתחלה, רק לאחר שהבחור יכיר אותי..

ואתם צודקים, אין לי במה להתבייש, אני בחורה חזקה שדואגת לעצמי ומטפלת במה שצריך ועדיף להיות עם כדורים ולתפקד מאשר להיות בחוסר תפקוד... בסופו של דבר חיים את החיים ולא את השניה שלוקחים כדור...

 

 

אין דבר יותר טוב מהאמת אל תדאגי יש אנשים שלא מפריע להםסנדינהאחרונה
אני יצאתי עם בחור שהיה לו הרבה דברים נפשיים ולא הייתי מוכנה לוותר על הקשר איתו כי רציתי אותו
אלרגיות למזון אצל ילדים - מה קורה בגינת משחקיםאריק מהדרום
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ג' בתמוז תשפ"ו 14:05

כשאין צורך לערוך אז אין צורך לערוךאריק מהדרוםאחרונה
הסרטון הזה טוב יותר בלי ספויילרים.
נופש לטיפול זוגי ורגשי משולבכי אני אני
מישהו מכיר מקום לנופש שנותן קבלה על טיפול זוגי או נפשי? רוצים מקום נחמד עם בריכה וכל השאר פחות משנה.. אם יש אופציה לבוא עם ילדים עדיף כי כרגע אין ביביסיטר..
למה ללכת עקום .העני ממעש
למה עקום? לא מסתירים את הרצון לנצל מימון שזכאיםפ.א.

אליו לטובת יציאה לחופשה משפחתית 
 

בדיוק כמו הכנסים השנתיים של לשכת רואי חשבון ולשכת עורכי הדין באילת, ועוד גופים מרכזיים במשק - נופש שנתי משפחתי, שממומן בחלקו כהוצאה מוכרת של השתלמות מקצועית מוכרת למס.  

לא עקום..כי אני אני
חלק מהטיפול שאנחנו צריכים כרגע לשיקום שלנו זה נופש ביחד ומאד זורם לנו מקום שנותן באותה חבילה גם איזשהו טיפול שגם הצבא מכיר בו כמו סדנא זוגית, ספא וכו ולכן נשמח לשמוע😀
אם כך אז חוזר ביהעני ממעשאחרונה
חיבוקחדווית

יש לי חברה סופר סופר קרובה,

חברת נפש כמו שאומרים..עברנו הכללל ביחד..

ברגיל היינו מתחבקות חיבוק ארוך (יכול להיות כמה דקות) מלא משמעות ,צורה לבטא את האהבה ואת הקשר העמוק ומשמעותי, מתוך אהבה נקיה.

עכשיו אני מתחתנת עם הבחור שלי.

ואני לא יודעת מה לעשות.

האם זה סבבה שאני ככה מתחבקת איתה באמת מתוך אהבה כנה ואמיתי? האם זה משהו שאוכל לעשות גם אחרי החתונה. הרי למרות שיש לי את האיש שלי אני עדיין רוצה את החיבוק דווקה שלה, כמו שאני עדיין רוצה תחיבוק של אמא
מה אתם אומרים על זה

פשוט לעדכן את האיש שלי ואז זה סבבה??

מה אתם ממליצים, הכל זה יכול פשוט להמשך כרגיל?
וגם בכללי איך מנהלים חברות כלכך קרובה אחרי החתונה 

 

משהו לא מסתדרפשוט אני..

לפני שבוע העלית פוסט על כך שחברה טובה שלך מתחתנת, ולך זה קשה כי את עדיין רווקה.

ועכשיו תוך מספר ימים את כבר מתחתנת בעצמך...? 

היא לא כתבה שהיא מתחתנתזיויק
אלא שאלה מה יהיה אחרי שתתחתן מתישהו
''עכשיו אני מתחתנת''פשוט אני..
שאלה טובהמחפש אהבה
ואלה יפה שאתם עוקבים ושמים לבחדווית

תכלס השאלה הקודמת היתה לחברה שלי שרצתה לשאול... (חסום לה משום מה)

אם לא היית מתייחסת לזה כעניין זה לא היה חייב להיותפתית שלג

אבל אם באמת את מתייחסת לזה כמשהו גדול שיכול להשפיע על הזוגיות שלך- אז כנראה זה באמת עניין שצריך לפתור. קודם מול עצמך, ואח"כ מולו.

בגדול בעיה בהגדרה זה לאSeven

הרי זה לא אסור..

אבל כן נשמע לי מוזר שאת זקוקה לחיבוק ארוך מחברה כדי להרגיש את האהבה המיוחדת והנקייה בינכן...

בד"כ נשים מבטאות רגש באמפתיה בלהכיל אחת את השניה פחות יצא לי לחבק חברה שעות ברגיל (לא מדברת על מקרה קיצון נניח שמישהי מאבדת אדם יקר ואז נותנים לה חיבוק ארוך אלא כהרגל בינכן של חיבוקים ארוכים)

כן נשמע לי יותר נכון לשמור כאלה דברים לבעלך ובהמשך לילדים...בהצלחה

??חתול זמני

אין בזה משהו אסור מבחינה הלכתית

גם מבחינה רגשית לא רואה את הבעיה בזה

איני יכול לדמיין לעצמי מצב שבו משהו כזה היה מפריע לי (או לכל מי שאני מכיר) לכן איני רואה מה יש לעדכן כאן

 

וחתונה אינה סיבה לחתוך את כל קשרייך החברתיים, בחורך היקר אינו תמנון עם יכולת למלא את כל עולמך וצרכייך הרגשיים (ואני מניח שגם הוא אינו רוצה בכך)

לא רואה שום בעיה, חוץ מעצם השאלה.רקלתשוהנאחרונה

למה שתחשבי שזה יהיה בעיה?...

המלצות לצימרחושבת בקופסא

מקווה שזה מתאים לשאול פה ויהיו מספיק תשובות.

יכול להיות שעדיף לשאול בהו"ל.


אנחנו רוצים לצאת לצימר זוגי מהתקציב שנשאר לנו מהמילואים וכנראה נוסיף קצת.

מחפשים צימר חדר אחד לזוג, עם ברכה פרטית (באמת פרטית, שלא רואים אותנו ואנחנו לא רואים אחרים)

עם ארוחת בוקר יהיה נחמד אבל לא חובה.

תקציב של סביבות 1,000 שקל לילה, (נחמד אם יהיה בפחות) שני לילות בסוף אוגוסט כנראה (אני מקווה שלא יהיה עמוס או יקר מידי בזמן הזה, אין לנו כל כך אפשרות אחרת)


אזור בארץ: לא ירושלים או המרכז ממש, ולא צפון רחוק ודרום רחוק. אולי בשולי המרכז?

אנחנו מתניידים באוטובוסים.

עדיפות אם יש אטרקציות, מסלולים ודברים מעניינים לעשות באזור שאפשר להגיע אליהם באוטובוס.


אשמח לעזרה כי ממש לא מבינה בזה.

מומלץ ממש ממשכנפי נשרים

צימר במחסיה, עלה לנו 1000 לסופש

כל המתחם מגודר ורק שלכם יש בריכה וגקוזי פרטיים ומטבחון נוח.

אפשר להוסיף 200 ולהישאר גם מוצש עד ראשון בבוקר

תודה רבהחושבת בקופסא

אפשר להגיע בתחב"צ?

מחיפוש מהיר ראיתי שיש לפחות 4-5 צימרים ביישוב הזה. התכוונת למשהו ספציפי?


אשמח לעוד תגובות

עוקבתרוני 1234
אני אשמח להמלצות גם למקומות שלא צריך תחב"צ, בכל רחבי הארץ.
לא מאוד בקי, אבל ברחבי יו"ש יש המוןהסטורי
אולי צימרבוס שומרון באלון מורה יכול להתאים.

(לא הייתי שם, רק ראיתי פרסומים)

נראה לי פחות הכיווןחושבת בקופסא

אנחנו כנראה יותר מידי עירוניים בשביל זה, אין ברכה פרטית, וגם לא נראה שיש אופציות מה לעשות באזור מסביב.

אבל תודה, אשמח לעוד תגובות. 

ממליצה בחום על צימרים נוף החאן בכפר אוריהנגמרו לי השמות

הנה הקישור: נוף החאן, צימר בכפר אוריה | Weekend


היינו אומנם עם שלושת הילדים ולא רק זוג, אבל גם לזוג זה שווה בהחלט לדעתי.

אני זוכרת שהמחיר היה נמוך יחסית למקומות אחרים ויכול להיות שדווקא כן יתקרב לתקציב (לא יודעת לגבי אוגוסט).

הבעלים של הצימר מקסימים.

יש שם בריכה שווה שפרטית בשעות מסוימות שאתם שם (בעל הצימר מסביר הכל כאשר מגיעים. בגדול כאשר זוג או משפחה רוצים להיות בבריכה ויש במתחם עוד זוגות אחרים אז או מחלקים מראש שעות ואז יש לכם שעות רק שלכם.

או נכנסים בלי לקבוע כאשר פנוי ואז סוגרים את הדלת של הבריכה עם הווילון וכך זה סימן לאחרים שתפוס ולא נכנסים )

יש גם ג'קוזי גדול בנוסף. גם בחלק מהצימרים בפנים וגם ליד הבריכה עם מפתח ודלת וכנ"ל כאשר זה מתחלק לזמנים שהם רק שלכם).

זה באיזור צרעה ואשתאול, נוף מדהים, הרבה מסלולים. יש גם סניף איקאה קרוב אם שייך

ומרכז של חנויות אוכל וכו' באיזור (לא בכפר אוריה עצמו אבל קרוב).

לא יודעת לגבי תחב"צ.

אנחנו נהנינו מאוד וממליצה


תהנו המון

איזה כיף ❤️

שמעתי על צימר הראל בשבי דרוםפצלושון

700 ללילה

נראה מאד יפה

טוב, אז וויתרנו על הבריכהחושבת בקופסאאחרונה

כרגע מחפשים צימר באזור באר שבע או דימונה בלי בריכה, במחיר של עד 1,200 לשני לילות.

(גילינו שאפשר להזמין ברכה פרטית בנפרד מהצימר באזור. זה חוסך המון כסף)

אשמח להמלצות בכיוון.

מישהי חייבת לי כסף ולא נעים לי להזכיר להפשוט אני..
עבר עריכה על ידי פשוט אני.. בתאריך כ"ב בסיוון תשפ"ו 19:59

אבל עם חוסר נעימות לא הולכים למכולת, לכן הזכרתי למדינת ישראל בכל זאת...


 

 

 


 

כן חברים,

לפעמים מומלץ למלא דוחות להחזר מס 😀

יש עוד הטבה לניצול בעניין זיכוי מס רווחי הוןזמירות

בטופס 1301, בנספח שממלאים על השקעות בשוק ההון לפי טפסי 867, יש אפשרות לסמן שההכנסה היא מרכוש שהיה בבעלותך שנה לפני הנישואין - וזה כולל מניות או תיק השקעות.

ואז לייחס לבן הזוג חישוב בנפרד או לבת הזוג חישוב בנפרד על הרווחים בשוק ההון. 

 

כך שאם מי מבני הזוג נכנס לנישואים עם הון מסויים, ואפשר להוכיח את מקור ההון, אם פקיד השומה יבקש הוכחות - אפשר לנצל הטבת מס זו בפקודת מס הכנסה. 

מישהו מבין טוב בליסינג?חזקה בעורף

אנחנו מתניידים בשני רכבים. בעלי מקבל מהעבודה רכב+דלקן של 7 מקומות, שלרוב נמצא אצלו. ויש לנו רכב פרטי שלנו (5 מקומות שלרוב נמצא אצלי) עד עכשיו הרכב הפרטי שלנו היו רכבים זולים ודי מתפרקים, לא כ"כ השקענו ברכב כי הוא שימוש בעיקר אותי לעבודה (ממש קרוב לבית) ובהקפצות של הילדים (שוב, לרוב נסיעות ממש קצרות)


עכשיו ב"ה כבר תקופה שהרכב 7 מקומות לא מספיק לנו❤️ אז הרכב הפרטי הופך להיות גם להרבה נסיעות (לשבתות ולטיולים) הרכב הנוכחי כבר מתפרק וכבר תקופה שאנחנו מחפשים רכב ממש טוב שיחזיק מעמד לאורך זמן. הקצבנו עד 50,000 אבל לא מוצאים משהו שמספק אותנו מבחינת הנתונים של הרכב😬


התחלנו קצת להתלבט אולי כדאי לנו להשקיע בליסינג. מצד אחד מרגיש לי קצת כמו לזרוק כל חודש כסף לפח. מצד שני, נותן לנו שקט נפשי עם הרכב (קצת זקוקים לזה)


אבל בסופו של דבר, לא באמת מבינים בליסינג עד הסוף…

נשמח לשמוע איך זה עובד. יתרונות וחסרונות.

למה צריך להתייחס כשרוצים להתחיל? על מה לשים דגש? מאמינה שאנשי מכירות של הליסינג יידעו ל"סובב" אותנו טוב, כדי להרוויח, אז רוצים לבוא כמה שיותר מוכנים מראש.


תודה לעוזרים🙏🏻

לא בדיוק מה ששאלתפשוט אני..

אבל אני מכיר אדם שהקים עסק למציאת רכבים יד 2, לפי תקציב וצרכים. הוא בעצמו מחפש את הרכב, בודק אותו, עושה משא ומתן עבורך על המחיר וכו'.

נעזרתי בו כבר פעמיים, וזה אחרי שהגעתי אליו דרך אח שלי שרכש דרכו. השירות עולה 3,300 ש''ח.


 

לדעתי, רק על מציאת תקלות שבאף מכון מורשה לא בודקים, הוא לגמרי שווה את המחיר. במיוחד אם אתם כמוני לא מבינים ברכבים .. והוא גם מילואימניק אז בכלל כיף. 

 

אני לא מכיר אותו אישית ואין לי שום אינטרס...

גם אנחנו נעזרנו במישהו כזהבארץ אהבתי

לנו זה עלה 2000 אם אני זוכרת נכון (אבל היה לפני כמה שנים, אולי העלה את המחיר מאז).

ממליץ גם על ארי ויילר1223334444
זה בדיוק הבנאדם 🤩פשוט אני..
גם אני ממליץ עליו, בחום רבדוד100
+972 54-532-0036
הוא נותן שירות בכל רחבי הארץ?רוני 1234
תודה! נחשוב גם על זה.חזקה בעורף
נשמע שזה לא נכון לכם ליסינגזיויק
תודה על התגובה. יכול לפרט למה?חזקה בעורף
כי הרצון שלכם זה ברכב טובזיויק
זו לא סיבה מספיקה לליסינג עם כל הכבוד..
ליסינג אף פעם לא יהיה משתלם לאדם הפרטינפשי תערוג

עלות של ליסנג פרטי הבסיסי יהיה כ2000 שח לחודש בהתחייבות ל3 שנים.

עם סכום כסף כניסה ויציאה

כך שתשלמו כמעט 60-70% מערך של רכב חדש

אבל בסוף התקופה לא תשארו עם רכב


בליסנג תפעולי זה יעלה כמעט פי 2 כל חודש

כן, חברות הליסינג תמיד מצחיקות אותיפשוט אני..
''ירידת הערך - עלינו''.

נו בטח עליכם, רק שאני צריך לשלם פי 2 מירידת הערך בשביל שזה יהיה עליכם... 

ליסינג זה דרך בעיקר לקנות את ההתחמקות מה"דרעק"משה

לכן עכשיו הלוביסטים של הליסינג נלחמים בתוכנית של מירי רכב (לא שגיאת כתיב) להפחית את כמות הטסטים למכוניות יחסית חדשות מפעם בשנה לפעם בשנתיים. בסוף ה"לחם והחלב" שלהם זה  אנשים ששונאי תחזוקה של מכונית.

אולי ישתלם לכם רק להשכיר רכב לטיולים ושבתותרוני 1234אחרונה
אני מניחה שזה רק פעם בכמה חודשים
מה זה אומר אם קשה לי ממש?נגמרו לי השמות

ומה זה אומר עלינו כזוג?

ומה אם פשוט נמאס לי מכל הריבים האלה?

או מכל הריחוק הזה?

או מכל הקושי הזה?

 

יצא לי להתבונן בחג השבועות האחרון במגילת רות,

ובקריאה הזו קפצו לי לעין המילים "ודבקה בה".

לפני הרי מתואר שגם עורפה וגם רות הלכו עם נעמי

אבל נתקלו שוב ושוב באתגר או סירוב או שימת המציאות כפי שהיא על כל קשייה ומורכבויותיה שהציבה בפניהן נעמי - ובעוד עורפה בחרה לחזור אחורה, על רות כתוב: "ודבקה בה".

ובעצם התבוננות על זה הביאה אותי לחשוב שדבקות מובילה לחיים, דבקות יוצרת חיים.

הרי בזכות אותה הדבקות נוצר אפילו המשיח שלנו! חיים. גאולה. בזכות הדבקות הזו. בזכות הלא לוותר הזה.

 

וגם במקום אחר בספר בראשית ששם נאמר "ודבק באשתו והיו לבשר אחד" - ורש"י מפרש בילדים, ופירושים אחרים מפרשים גם באחד ממש באיחוד הנשמתי והגופני והכולל כולו. כלומר יש כאן עוד דבקות שמובילה לחיים. גם להמשך החיים (ילדים) וגם לאיכות החיים עצמם ושמחת החיים שזה הביחד והאחדות של הזוג.

 

וגם בתפילה ששם נאמר: "ודבקנו במצוותיך" ואנו לומדים על התורה הקדושה ש"עץ *חיים* היא למחזיקים בה ותומכיה מאושר". וגם אם העץ מתנדנד ברוח - אנחנו מחזיקים. דבקים. בתורה. במצוות. באתגרים שהחיים מזמנים לנו.

 

ועוד מקור שעלה לי בהקשר הזה הוא "ואתם הדבקים בה' אלוקיכם *חיים* כולכם היום" - שוב דבקות שמובילה לחיים!

 

זה פשוט מדהים.

כמה הדבקות מובילה לחיים

כמה להמשיך, לדבוק, להתמיד, לא לוותר יכול להוביל אותנו לחיים.

לדבוק בטוב כמובן.

* ודבקה בה - לדבוק בטוב. רות ראתה בנעמי את הטוב ודבקה בטוב הזה. "באשר תלכי אלך ובאשר תליני אלין עמך עמי ואלוקייך אלוקיי" - זה הטוב. ה' אלוקי ישראל ולהיות חלק מעם ישראל ולהיות עם חמותי הטובה - זה הטוב עבורי ובו אני דבקה.

* ודבק באשתו - לדבוק בטוב שבאשתי. לדבוק בטוב שבבעלי. לדבוק באשתי עצמה. לא לוותר עליה. לדבוק באישי עצמו. לא לוותר עליו. 

לדבוק ולהתכוונן אליה ולהשקיע בה כמה שאני רק יכול. לדבוק ולהתכוונן אליו ולהשקיע בו כל מה שאני יכולה.

* ואתם הדבקים בה' אלוקיכם - לדבוק כמובן בקב"ה שבידו הכל וממנו הכל ומקור כל החיים וכל הטובה וכל הברכה.

* ודבקנו במצוותיך - לדבוק בטוב שבמצוות ובתורה. יש טוב ויש רע ובחרת בחיים - לבחור בטוב.

 

ואפשר ללמוד מזה גם על הזוגיות שלנו ועל ההורות שלנו - ולזכור שמעבר לזה שכל דבר בעולם הזה צריך אנרגיה כדי להתקיים, צריך עבודה כדי להתקיים ולקרות,

יש עוד משהו מאוד מאוד חשוב:

הטוב הגדול יותר, השלם יותר, האמיתי יותר והשורשי והעמוק יותר – כל אלה באים *רק* אחרי ההשקעה. רק אחרי הדבקות. רק אחרי שעובר זמן של השקעה מתמשכת ומרוכזת.

 

למשל,

לא דומה אהבה לתינוק בן יום

לאהבה לילד בן שנתיים

לאהבה לאותו הילד בן 10

 

ככל שהילד גדל,

ככל שנשקיע בו יותר - יותר נאהב אותו.

כמובן שמהתחלה אנו אוהבים אותו.

אבל אי אפשר להשוות את האהבה שהייתה לנו בלב כשרק ראינו אותו לראשונה, לאהבה שיש לנו בלב כשהוא פתאום קורא "אמא", "אבא", לאהבה שיש לנו בלב שהוא כבר משחק עם האח הקטן, מחבק אותנו וכותב לנו ברכה ואנחנו משחנשי"ם איתו ומגלים בו עולם שלם ואישיות שלמה שלא הכרנו! ואז האהבה מתעצמת אפילו עוד יותר!

 

אותו רעיון גם עם בני זוג,

בהתחלה יכולה להיות אהבה, חיבה, התרגשות וכו'

ופוטנציאל הצמיחה של האהבה עצמה הוא עצום

אחרי שנה עוד יותר

אחרי 10 שנים עוד יותר

ואחרי 20 ו30 שנים עוד יותר.

 

וגם אם קשה לנו עכשיו -

הרי אם נלך אחורה למקומות שחווינו קשיים בחיים הרבה פעמים נוכל לראות שאם לא היינו חווים את כל הקשיים האלה, את כל המשברים והרע שעברנו - לא היינו באותו מקום שאנחנו עכשיו. וכל אחד ואחת ומה שזה אומר עבורם.

כך גם אם אנו עוברים עכשיו קשיים בזוגיות שלנו - נוכל להגיע דווקא מהם ומתוכם גם לכמויות של *טוב* גדול אפילו עוד יותר בינינו. 

כמה שזה נשמע מופרך, לפעמים רק מהמשברים אפשר לצמוח ולהעמיק בעוצמה הכי חזקה שיש,

לפעמים דווקא מהרע אפשר לחוות את הטוב יותר בשלמות ויותר בחוזקה ועוצמה.

 

וזה נכון לכל תחום בחיים - אדם שעובר ומתגבר על מכשולים וקשיים - לרוב יכול לצאת הרבה יותר מחוזק, עם הרבה יותר כוחות ותעצומות נפש שגילה על עצמו, הרבה יותר לעזור גם לאחרים, הרבה יותר לפתח את השריר של הנתינה וגם של הקבלה, לפתח ולהרחיב עוד את כוחות הנפש שלו, וגם לחוות את הטוב הרבה יותר בעוצמה כאשר הוא מגיע.

 

אז דווקא אחרי ריב או אתגר או קושי זוגי - אם נצליח לעבור דרכו, בתוכו וממנו נכון -

או אז נוכל גם לגלות את הטוב העמוק יותר, הגדול יותר,

מה שלא היינו זוכים לו אם היינו נשברים באמצע!

מה שלא היינו זוכים לו אם היינו מרימים ידיים בקושי הראשון או השני או השלישי.

אז אם יש קשיים ואנחנו חושבים אולי להרים ידיים?

רגע!

לומר לעצמנו - רגע, בעצם עדיין אין לנו מושג עוד כמה טוב נוכל לקבל מהקשר הזה ואחד מהשנייה עוד יום, עוד חודש, עוד שנה ועוד 20 שנים.  

אז ננסה לאפשר לעצמנו את אותה השקעה והתמדה, את אותה דבקות, את אותו לימוד, וב"ה לזכות לטוב עמוק וחזק עוד יותר.

 

ובעצם אם חושבים על זה אז גם בהורות, גם בזוגיות, גם במיניות, גם בכל מערכת יחסים עם המשפחה, גם בעבודה, וגם בהכל - המתמיד זוכה! לגמרי זוכה ❤️

וזה הזכיר לי גםנגמרו לי השמות

קטע שכתבתי בעבר שמדבר בדיוק על המקום הזה, של כל הטוב שמגיע דווקא אחרי שדבקים, דווקא אחרי שעוברים אתגרים בחיים, אז רוצה לצרף גם אותו לכאן:

 

אשתי, תודה שחיכית.

היום חגגתי איתך ועם המשפחה המדהימה שבנינו יום הולדת 80.

 

זה משהו לחגוג יום הולדת 80.

לא בא ברגל...

 

וחשבתי קצת. או בעצם הרבה.

ומתוך כל המחשבות שלי על חיי, את יודעת איזו מחשבה קפצה כל הזמן בראש ועלתה על כולנה?

המחשבה עלייך.

המחשבה על כך שחיכית לי.

את חיכית.

 

חשבתי על כל אותם הצמתים בחיים שלנו, מגיל 20+ ועד היום.

וואו, 60 שנים, זה פשוט לא להאמין!

 

חשבתי על איך בכל צומת יכולת לבחור - להאמין בי, להאמין בנו

או לא להאמין.

לבחור

אם להישאר

או להיפרד

אם לקחת את עסקת החבילה, הלא פשוטה בכלל לפעמים, שקוראים לה "אני",

או פשוט לוותר על הכל, לקום וללכת.

 

ואת, אשתי היקרה, תמיד בחרת, וחזרת ובחרת בי.

את בחרת בנו.

כל פעם מחדש.

את בחרת לחכות.

 

את ידעת והיית כל כך חכמה כבר אז,

את ידעת מבפנים, שזה יגיע,

שאנחנו נעבור את זה.

וגם את זה, וגם את המכשול ההוא שחשבנו שזהו הגענו לסוף ולעולם לא נצליח להתגבר? גם אז היה בתוכך את הקול הפנימי שאמר לך לא לוותר,

שאמר לך להילחם

שאמר לך לחכות.

 

זמן.

כמה כמה שהוא משאב חשוב.

ומי כמוני בגיל 80 יודע זאת

כמה הזמן הוא המרפא הכי גדול

כמה הזמן הוא הקוסם הכי גדול 

כמה הזמן הוא המאפשר הכי גדול

כמובן שהקב"ה! אבל בורא העולם שברא את הזמן וגילם בתוכו כ"כ הרבה אוצרות,

שמי היה חולם לאן הם יובילו אותי, אותנו?

 

ומה היה קורה אם לא היית מחכה לי?

ומה היה קורה אם לא היית, היינו, נותנים לזמן לעזור לנו ולרפא בנו דברים?

ומה היה קורה אם לא היינו בוחרים לעבוד?

ומה היה קורה אם היינו נפרדים?

בצומת ההיא? וההיא? ובמשבר הגדול ההוא?

 

אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה.

על מה הייתי יכול לפספס

על חיים שלמים ומתוקים וטובים איתך יקרה שלי

על המשפחה המדהימה שבנינו

על כל האוצרות הללו שעכשיו מביטים בנו בעיניים נוצצות

ושרים לנו שירים

ומחברים לנו ברכות

וכולם חוזרים על דבר אחד - אתם הדוגמא שלנו לזוגיות טובה סבא וסבתא!

אתם!

 

אנחנו יקרה שלי! אנחנו! שמעת?

אנחנו, הזוג שעבר והתמודד ונילחם וקם ונפל

ושוב נפל

ושוב קם

ושוב 

ושוב

 

אנחנו מודל להערצה!

ממנו שואבים!

 

והאמת? אני מבין אותם.

תראי יקרה שלי מה יצא מאיתנו!

תראי כמה אהבה יש בינינו

כמה עוצמות

כמה חוויות

כמה טוב. טוב צרוף. טוב שלם. חיים שלמים.

כמה נהיינו אחד, במלוא מובן המילה.

 

ואיזה מזל שחיכית לי

ואיזה מזל שהאמנת בי

ואיזה מזל שלא וויתרת

ואיזה מזל שגרמת גם לי לא לוותר

ואיזה מזל שלקחת את כל הפניות הנכונות בדרך

ואיזה מזל שהשכלת להבין שזו *דרך*,

ושגם כשאנחנו למטה, הכי הכי למטה -

אנחנו עדיין בדרך!

וכמה בהמשכה השמים צלולים

והשמש מאירה

והחיים מחייכים

וכמה טוב ואור ושפע וברכה יש מעבר לפינה, 

במורד הגבעה,

בהמשך הדרך הזו.

 

ואת, שחיכית,

וידעת

והאמנת

ובחרת

ואהבת

ללא תנאים 

לך אני עומד היום ומוקיר תודה ונושק לראשך על שהבאת לי את החיים המתוקים והנפלאים הללו לצידך ויחד איתך.

תודה.

את לא יודעת עד כמה תודה.

תודה שחיכית.

(רציתי לכתוב ישר ולא הספקתינגמרו לי השמות

בעקבות בלת"ם שמיד צץ,

אז חוזרת עכשיו רק לציין הבהרה:

@oo היקרה רק למען הסר ספק היה חשוב לי לכתוב שאת הקטע הנ"ל רציתי לכתוב כבר מחג השבועות שאז חשבתי על הדברים ופשוט חיכיתי לזמן פנוי לנסח ולכתוב אותו.

וכמובן שאין באמור שום התייחסות ספציפית למקרה ספציפי כזה או אחר או שום ביטול חלילה לדברים שנאמרו בשרשור אחר.

אלא רק התבוננות אישית שעלתה לי מקריאה במגילה וכל מה שפירטתי כאן. 

ואם יש מקרים שיתחברו וזה יהיה מתאים להם - מצוין, ואם יש מקרים אחרים שלא יתחברו או שלא יהיה שייך אליהם - זה גם כמובן בסדר גמור ואין הדברים מתיימרים להתאים לכל המצבים ולכל האנשים ולכל המקרים באשר הם כמובן, אלא רק לאלה שכן ).

ובכלל רוצה להודות לך גם כאן על הדיון המכבד, המפרה, המדייק והמחכים שם 🙏❤

כבר זמן רב כאן בפורומים אפשר ללמוד ממך המון מתוך המודעות הגדולה שלך, העבודה העצמית מעוררת ההערכה שלך, הגמישות המחשבתית שלך, החתירה למען מיקסום האושר בכל התחומים בחיים ועוד

🔴 מצב מלחמה 🔴 - תוספת קטנה לעכשיונגמרו לי השמות

יש משפט חשוב של דוקטור ויקטור פרנקל (ועוד רבים וטובים) שחשוב רגע להנכיח לעצמנו עכשיו:

 

כל התנהגות/תגובה בלתי נורמלית במצב/במציאות בלתי נורמלית - היא נורמלית.

 

אז מצאת את עצמך / את אשתך / את אישך / את הילד ברגרסיה בתחום מסוים?

אתם נורמליים.

זו המציאות שלא נורמלית.

 

אז לוקח לך שוב שנה לעשות פעולה פשוטה?

הכל עמום, מבולבל, לא מרוכז?

את נורמלית. אתה נורמלי.

 

פתאום בוכה כאילו בלי סיבה הנראית לעין?

כל פעולה הכי קטנה נראית כמו הר?

התחלת דיאטה בדיוק לאחרונה ומאתמול מחפשת רק מתוק ומנחם?

הסבלנות מתקצרת לפתיל קצרצר או אפילו בלתי נראה?

לא מבינה את עצמך?

שואל מה נסגר איתי?!

תוהה לעצמך או אפילו מבקרת את עצמך: מה זה מה קורה איתי?!

את נורמלית. אתה נורמלי.

 

ומה יעזור גם לנו וגם לזוגיות שלנו עכשיו?

בעיקר חמלה.

הבנה.

לגיטימציה לאנושיות שלנו.

המון חמלה ואהבה.

לעצמי. לאשתי. לאישי.

לקחת נשימה עמוקה

ועוד אחת

להוריד סטנדרטים כרגע במה שאפשר

ובעיקר לזכור שגם אני וגם בעלי/אשתי - אנושיים.

ועוברים, שוב, בתוך מציאות מוטרפת.

ולנסות למצוא עוגנים גם כעת

ולנסות לחזק את עצמינו ולהתמלא ממה שעוזר

לנו, ולזוגיות שלנו.

 

בשורות טובות ב"ה 🩵🙏

מאוד יפה ומרגש.נחלתאחרונה
מכירים את די סיטי במישור אדומים?ברגוע

האם יש שם חנויות במחירים טובים?

מחפשים בעיקר ספה ומיטת ילדים, אולי גם שולחן אוכל ותנורים

הייתי שם לפני שנה, זה היה בעיקר בית קברות לעסקיםפשוט אני..

אבל במג'יק קאס העברנו הרבה שעות מאוד מהנות

תודהברגוע
ואולם שמחות של ארועים חרדייםמשה

זה חור עולם. חוץ מברכב אין דרך להגיע לשם וגם אין סיבה.

אם אתם מהאיזורנפשי תערוג

שווה אולי לקפוץ

לנסוע ספיישל אני חושב שבירושלים יהיה יותר מבחר ובמנעד מחירים גדול יותר

תודה, יש לך המלצה על חנות מסויימת בירושלים?ברגוע
לא.נפשי תערוגאחרונה

אבל לפני שרצים לחנויות

90% מהחנויות ממציגות את הדברים שלהם באינטרנט


מציע לעשות את השוואת המחירים באינטרנט ורק אחרי שנסגרים על משהו ספציפי לנסוע לראות אותו פיזית

אולי יעניין אותך