שרשורחדש 💪🏼 + הודעה לגבי התיוגים (זמן רנה ולהוסיף רעות)קמה ש.
בס״ד

השרשור נועד לכל מי שחפצה בפרקי זמן של -
התאוורורות,
מנוחת הראש, הגב, העיניים ואצבעות הידיים,
נוכחות עם עצמה ועם היקרים לה,
מיקוד, ריכוז ויעילות 🙂


****הודעה לגבי תיוגים*****

זכות ואושר גדול בשבילי לתייג את כל מי שמוצאת עניין בשרשור. גם המשתתפות הקבועות, וגם המשתתפות המזדמנות שמגיחות אחת לכמה זמן. מבחינתי השרשור הזה הוא פלטפורמה של גדילה משותפת ונכון שכל אחת תעשה בו שימוש מתי שנוח לה. ♥️

מלאכת התיוגים לוקחת הרבה זמן (התיוגים נמחקים משרשור לשרשור אז צריך לחזור על הכל כל פעם מחדש). יש כמה ניקיות שאני ממשיכה לתייג אבל הן לא השתתפו בשרשור בפועל תקופה מאד-מאד-מאד ארוכה ולמען האמת אני אפילו לא בטוחה אם הן בכלל עדיין פעילות כאן בפורום (השרשור פועל כבר כשנה ב״ה). לכן, אני ברשותכן אוריד מרשימת התיוגים את השמות שלא ראיתי כבר תקופה ארוכה, מתוך הנחה שהשרשור לא רלוונטי להן. אם משהי נמצאת בסטטוס הזה ורוצה להמשיך להיות מתוייגת, שתכתוב לי ואמשיך לתייג אותה באהבה.


****הסבר למצטרפות חדשות 😍*****

אנחנו כל יום מקדישות זמן איכות לעצמינו / בן הזוג / הילדים / כל מי שיקר לנו, ומתנתקות מהפלאפון ומהמחשב על מנת ללהתאוורר - ולהתחבר שוב למה ולמי שחשוב לנו.

איך זה עובד? כל אחת מודיעה מדי יום מתי היא מתכוונת להיות בלי מסך.

מוזמנות להתעניין, לשאול ״איך היה?״ לפרגן ולתמוך אחת בשנייה ❤️. וגם לנחם ולעודד כשלא הלך (קורה...). ההתעניינות ההדדית נותנת מוטיבציה וכוח!

שרשור חדש נפתח אחת לכמה זמן. אפשר להצטרף פה ושם באופן נקודתי כשמתאים לכן, או באופן קבוע כל יום. המטרה היא לקרב את כל אחת מאיתנו למקום האידיאלי שלה מבחינת השימוש במסכים.

הפרויקט מוקדש לעילוי נשמתן של רנה שנרב הי״ד ורעות שוורץ ז״ל, שתי נשים יקרות שהיו מודעות מאד לנושא הזה של נוכחות.

מתייגת אתכן (אם משהי רוצה שאסיר אותה מרשימת המתויגות - שתכתוב לי). ❤️

@ואילו פינו
@-הריונית
@אחתפלוס
@אין לי הסבר
@לפניו ברננה!
@רבע ל7
@בימבה אדומה
@אתמור
@רויטל.
@טוווליי
@טלטולי
@השלך על ה' יהבך
@דבורית
@מכחול
@מרווה כחולה
@הרפו ודעו..
@בתנועה מתמדת
@בוקר אור
@שמחה!!
@התקן
@מחי
@אמ פי 5
@אנונימית לרגע1
@אבןישראל
@קטני ומתוק
@מוריהלי
@חיכיתי חיכיתי
@פעם אחת
@מצפה88
@מצפה לעתיד טוב
@השם בשימוש כבר
@יעל מהדרום
@פולניה12
@יערת דבש
@מאמינה ומתאמנת
@אחת מהחברות
@ברכה 1
@אנונימיות
@מבשרתת
@אחרונה בתור
@שקדיה.
@אנונימי1234
@Tm123
@אמאשוני
@אאאמאאא
@anonimit48
@העוגב
@בעליה מתמדת
@שמש בשמיים
@ורד הבר
@עוד תשובה
@תמיד להודות
@שירה 2
@פשיטא
@אם_שמחה_הללויה
@אנונימי????
@דבש זהב
@ה׳ כל יכול (שוב לא הצלחתי לתייג...)
@דיליה
@אשתו שלו
@שמשתמשת
@שמעונה
@פריקה2
@אביול
@הריוניסטית
@מטילדה
@מושית
@שומשומונית
תודה על השרשור החדש ועל התיוגתמיד להודות
משום מה אני פחות משתפת כל יום אחא בדרך כלל רק ביום שנפתח שרשור חדש אבל בזכותך אני עושה הרבה הפסקות מהפלאפון בשעות שאני עם הילדים.

היום בעזרת ה מארבע עד שבע
וואי שימחת מאד! תודה שכתבת!🤍 בהצלחה היום, ספרי לנו איך היה!קמה ש.


עבר בטובתמיד להודות
מדהים איך שבשבע ודקה כבר נהיה קשה...

יש לך זכות גדולה בשעות איכות שיש לי עם הילדים שלי 💗
😂😂😂😂 כל-כך מוכר ה''7:01'' הזה! היטבת לתאר!קמה ש.

בס''ד

 

תודה על המילים המרגשות והמחזקות.

באמת!!

🧡

תודה יקרה!קמה ש.


ותודה ציפור מתוקה על התיוג....😍ה' כל יכול
בהצלחה לכולכן....
תודה על המאמץ והתיוגים.עוד תשובה
מזכיר להחליט החלטות חשובות.

בע"ה מעכשיו לבשל צהרים, לנוח ולהיות עם הילדים כשבאים. אעדכן בע"ה כמה הצלחתי

תודה רבה לך
בשמחה ותודה לך על הפידבק!🤍 מקווה שהיה לך טוב, מחכות לעדכונךקמה ש.

🥰

ב"ה. היה טוב.עוד תשובה
לא היה לי זמן רצוף בלי או עם המכשיר, פה ושם בהפסקות, אבל ב"ה הרגשתי שהייתי יותר נוכחת בבית בהרבה דברים, ארוחת צהריים, שיעורי בית, דיון חשוב עם הילדי על השותפות שלהם בבית, והיה טוב ב"ה.
תודה על העידוד
וואו נשמע כמו יום משמעותי ומוצלח! ממש שמחה בהצלחתך!!! ❤קמה ש.

בס''ד

 

כל הכבוד!!!

 

 

ובאהבה!

תודה רבה, יקרה.עוד תשובה
היום הייתי שעות בלי מכשיר, אבל זה כי הייתי בדרכים שלא נגמרו, ובסוף גם היה פנצר. אטרקציה נהדרת
איזה כיף!שקדיה.
בדיוק הבוקר חשבתי לעצמי שאולי אנסה להצטרף שוב... באת לי במקום!! בע"ה לוקחת היום מ14:00 עד 16:00
איזה יופי, שימחת! איך היה לך יקרה?קמה ש.


היה טוב ממש!שקדיה.
תודה רבה! הלוואי שאצליח כל יום!
איזה כיף לקרוא!! שימחת מאד!!! כל הכבוד!!! ובאהבה!קמה ש.


קמה את פשוט מהממת!!שקדיה.
ההתייחסות שלך והתגובות לכל דבר גורמות לי לרצות להתמיד ולהשקיע בזה! תודה רבה!
כל מילה!שמעונה
תודה גדולה!

אני מרגישה שעכשיו לאחרונה בעקבות העומס מהעבודה אני יותר נמצאת עם הפלאפון... מצד שני מחפשת איוורור...

ומרגישה ייסורי מצפון מול הילדים.

אולי מחר בעזרת ה אצליח להכנס רק 2 פעמים בצהרים
תודה 💗! מבינה מאד את מה שאת אומרת לגבי העומס של העבודהקמה ש.

בס''ד

 

באמת שעייפות ועומס גם משפיעים ישירות על המסוגלות שלי להתנתק.

 

וכן - אנחנו לגמרי גם זקוקות לאוורור...!!!

 

מאמינה שבע''ה תמצאי את האיזון הנכון לך, כדי לג'נגל בין עבודה, אוורור ונוכחות עם הילדים. ❤

 

המון הצלחה מחר, תעדכני אותנו מה ואיך היה, טוב?

תודה ! אשתדל!שמעונה
וואי איזה טוב זה לקרוא את זה, לקרוא שזה משפיע ועושה טוב ❤קמה ש.

בס''ד

 

ונותן חשק להמשיך להתמיד ולהשקיע בזה!

 

תודה רבה נשמה יקרה שכתבת!!!

 

ובאהבה ממש 🧡

 

תודה! הגיע הזמן באמת להשקיע בזה יותר..פשיטא
בעז"ה היום מ15:30-16:30 כשהגדולה חוזרת הביתה..
באהבה! איך היה לך? 🤍קמה ש.


בסוף עשיתי מ17:30-18:30פשיטא
היה מצויין, ב"ה!!
איזה כיף!!!! משמח מאד מאד 🧡! כל הכבוד!!קמה ש.


את מהממת. אין על הדרייב שלך!פשיטא
❤❤❤❤❤❤קמה ש.


מעכשיו ל-40 דקות בלי נדרקמה ש.
בס״ד

עד 13:15 בע״ה 🙏🏻
מאתגרת את עצמי - מעכשיו עד שאני מסיימת את האיסוף בע״הקמה ש.
בס״ד

מניחה שסביב 16:30 - 17:00 כזה... בהצלחה לכולן בינתיים!!!
נפרדת לשלום מהפורום להיום, חייבת לתת קצת עבודה ולהכיןקמה ש.

בס''ד

 

משהו למחר. ולישון בשעה סבירה, סוג של.

 

עוד בודקת ועונה לכמה דברים בוואצפ כמה רגעים וסוגרת גם את זה עד מחר בלי נדר.

 

לילה טוב אהובות! 

את מלכה! 👑👑👑❤️❤️❤️לפניו ברננה!
💗💗💗קמה ש.


הי קמושאמאשוני
אפשר להוריד אותי מהתיוגים.
אגב כל אחת יכולה לסמן "עקוב" על השרשור.

ישר כח ובהצלחה!
👍🏼❤קמה ש.

בס''ד

 

נכון! אבל אני מאמינה שהאפקט שונה... לכן מתייגת

תודה על השרשור והתיוג,קמה ש. היקרהפעם אחת
בעז"ה מ15:00-17:00
בשמחה רבה! תודה על המילים! איך היה לך? 🤍קמה ש.


בסוף זה היה מ 16:00-17:50פעם אחת
היה טוב,תודה!
איזה כיף לקרוא שהיה טוב! כל הכבוד!!!! 💎קמה ש.


מצטרפת.. היום בין 13:30-15:00לינקוש
היי! ברוכה הבאה!!!! כיף שהצטרפת! איך היה לך יקרה?🧡קמה ש.


תודה קמה!מכחול
אפשר להפסיק לתייג אותי, באמת פחות הצלחתי להשתתף כבר הרבה זמן.
תודה רבה על כל התיוגים!
👍🏼❤ ובשמחה ובאהבה רבה! שמחה מאד שהיית איתנו עד היוםקמה ש.

בס''ד

 

וכמובן שתרגישי בנוח לחזור תמיד, אם וכאשר תרגישי צורך או רצון!

 

(בהודעה שלי התכוונתי לבנות שבאמת לא ראיתי בערך חצי שנה או יותר, בהערכה גסה כמובן. את דווקא היית די נוכחת לתחושתי 🧡)

תודה 😃מכחול
אז אם את משתמשת בטיפ של בארץ אהבתי והתיוגים הופכים לקלים אני אשמח שתשאירי אותי, ואם אל אני אשתדל להצטרף מדי פעם בלי הזמנה אישית
בטח, בטח!! הכי בשמחה שיש!!! 🥰🥰🥰קמה ש.


איזה מותק את! כל הכבוד על המסירותמטילדה
בעז"ה היום בין 16:00 ל 18:00
אני חייבת לישון קצת לפני שהקטן חוזר מהמעוןמטילדה
ובמקום זה אני בפלאפון🤦

אז מכבה עכשיו את הטלפון עד 15:30
תודה יקרה! עושה נעים לקרוא! איך היה לך? 💗קמה ש.

בס''ד

 

ועכשיו רואה גם את ההודעה השנייה. הצלחת לישון? איך את מרגישה?

ב"ה הצלחתי🏅מטילדה
גם לישון בצהרים- וואי כמה שזה היה הכרחי
וגם אחה"צ עם הילדים...
עכשיו הם משחקים יםה ביחד ואני נחה קצת, מחכים שבעלי יגיע ונתחיל מקלחות השכבות...
אין לי ספק שחלק מהרוגע קשור לזה שהייתי איתם ולא עם הטלפון...
ואת חמודה שאת מגיבה עכשיו לכולן!מטילדה
וואו נשמע אח''צ כ''כ מוצלח ונעים ב''ה! שמחה ממש בשבילך! 💙קמה ש.

בס''ד

 

כל הכבוד לך!!!!

 

ותודה על כל המילים הטובות! הגיעו לי ישר ללב 🥰

😘😘מטילדה
תודה שתייגת אפילו שלא הגבתי בשרשור בזמן האחרוןאחתפלוס
אבל זה שאני קוראת את השרשור כל פעם ממריץ אותי לעשות הפסקות קטנות בין לבין. תודה
כנל ❤️anonimit48
תודה שכתבת!זה באמת משמח ומשמעותי בשבילי לקרוא 🧡.איך היה לך?קמה ש.

בס''ד

 

ראיתי את ההודעה השנייה. כיף שהצטרפת! ספרי לנו איך היה!

באהבה ממש! וזה הכי משמח אותי לקרוא שזה תורם גם למיקמה ש.

בס''ד

 

שלא הגיבה! באמת!!! אז תודה לך על הפידבק הזה 🧡

 

(וכמו שכבר כתבתי למשהי אחרת, התכוונתי בהודעה שלי לניקיות שבאמת לא ראיתי בכלל תקופה של אולי חצי שנה וצפונה... את דווקא כן נוכחת 🙂)

מצטרפת. היום בין 16:30 ל18:30 ❤️❤️❤️anonimit48
תודה יקירה! תורידי אותייעל מהדרום
👍🏼❤קמה ש.


ואי מלא זמן רציתי להצטרף!!לא מחוברת
התחלתי לפני יומיים
אז אני כל בוקר בשעתיים הראשונות שפיצית ערה ללא טלפון. היא בדכ הולכת לישון אחכ . אז הבוקר שלה איתי בלי.
היום יצא מ11 עד 1.
ואני ככ שמחה שאני יכולה לתת לה אמא הרבה יותר פנויה
אלופה!!מטילדה
ברוכה הבאה יקרה!!! ו-וואו!!! איזה כיף לקרוא את מה שאת כותבת!קמה ש.

בס''ד

 

את נותנת לשתיכן את אחד הדברים הכי יקרים בעולם! בטוחה שזה עושה לכן המון טוב!!! אלופה ממש! 💎

תודה! באמת אני ממש מרגישה את זה 😀לא מחוברת
מצטרפת❤️אהבתחינם
מ14:30-17:00
לקבל את הבן שלי מהמעון ולהיות נטו איתם. מבטיחה לא לעשות כלופ גם בבית😅
הקטנה איתי היום…
יש!!אהבתחינם איתנו!!!ברוכה הבאה מותק, איזה כיף!איך היה לך?🧡קמה ש.


מאתגר..אהבתחינם
כי זה השעות שאני אוהבת לשכב על הספה והם לידי משחקים ואני קצת בטלפון..
אבל בהחלט משתלם ושווה! עשינו צבעי מים במרפסת והוא כלכך נהנה והקטנה צחקה רק מלהסתכל עלינו..
עכשיו אני בספה גמוווררררה.
והבית חייב איפןס.
וואו תקשיבי, גם פעם ראשונה, גם לקחת שעתיים וחציקמה ש.

בס''ד

 

גם צבעי מים!!!

 

אלופת עולם 💙💙💙

 

איך שימחת אותי עם המילים ''אבל בהחלט היה משתלם ושווה!''

ועם התיאור של הקטנה שצוחקת רק מלראות את הגדול נהנה.

מאחלת לך עוד ועוד ועוד (ועוד!!!) מלא ימים כאלה!

 

ואת מדהימה.

אין כמוך. אין.אהבתחינם
🤍🤍🤍קמה ש.


תודה על התיוג!בתנועה מתמדת
ועל ההתמדה בפתיחת השרשור, עושה חשק לחזור להתמיד.
באמת הרבה זמן לא קרה, אז מתחילה בקטנה-
היום מ16:00-17:00
בהצלחה לכולן💕
הצלחתי רק חצי שעהבתנועה מתמדת
יום קצת קשוח
חיבוק!!לפניו ברננה!
יש ימים כאלה..
באהבה ותודה לך בחזרה על המילים המחזקות 🥰!! לגבי היוםקמה ש.

בס''ד

 

1) דבר ראשון - כל הכבוד שהצטרפת בכלל!!! אני מתעמלת עם סרטונים של מדריכת כושר שתמיד פותחת במשפט: ''תעשו את מה שאתן יכולות! העובדה שהופעתן היום, זה כבר הצלחה!!!''. וזה מה שהייתי רוצה שתרגישי. הלוואי והעידוד הזה עושה את דרכו אלייך 🤍

 

2) כל הכבוד על החצי שעה שכן הצלחת!!! 30 דקות שלמות!

 

3) חיבוק על היום הקשוח אהובה. מקווה שכבר יותר טוב עכשיו. ואם טרם - הלוואי שבקרוב ממש 🙏🏼🤍

איזה נשמה אתבתנועה מתמדת
מתפעלת כל פעם מחדש❤
מהרגישות לכל אחת, מהאמפתיה... לגמרי מרגישה שאת מקדישה לי את הצומת לב האישית למרות שיש פה עוד מלא בנות בשרשור.. את מדהימה!
ותודה על החיזוקים!! באמת נותן כח
והיום מתחיל להשתפר, יהיה יותר טוב כשאהיה חלבית לקפה של הערב 🤭
❤❤❤❤❤❤❤קמה ש.

בס''ד

 

אני ממש שמחה לקרוא היום מתחיל להשתפר, ב''ה!

ומקווה שכבר הגיעה השעה של הקפה!

 

ותודה, פשוט תודה, על כל המילים האלה.

נותנות לי המון כוח ושמחה. ברוך ה'.

 

תבורכי ❤

 

מצטרפת אליכן!!שמלה אדומה
ננסה מ16:00-17:30
וכשהקטני יירדם עוד חצי שעה לעצמי לפני עבודות הבית
היי👋🏼,ברוכה הבאה!!איזה כיף!ספרי לנו איך היו 2 הסבבים שלך🥰קמה ש.

בס''ד

 

 

טוב אזשמלה אדומה
הסבב הראשון קצת נכשל כי התחלתי לעשות טלפונים (הכרחיים לאותו הרגע) ואז יצאתי עם הקטן ולא יכולתי שלא לצלם אותו! אבל זה לא נחשב🤭

ועכשיו אחרי שנרדם אין לי כח לעשות עם עצמי כלום חוץ מלבזבז את הזמן אז הסבב השני בכלל לא התקיים🥴

אבל תודה! זה כל כך נותן כח ופעם הבאה אולי אצליח יותר
דבר ראשון, כל הכבוד ממש שהשתתפת!! 🧡קמה ש.

בס''ד

 

לעשות טלפונים הכרחיים לאותו הרגע בעיניי לא נחשב כ''הפרת'' הזמן הזה. העיקר שבמקום להישאב אנחנו נשארות ממוקדות ברצון שלנו להיות בנוכחות וסוגרים אחרי שמסיימים את השיחה.

 

בגדול כנ''ל לגבי תמונות. לפעמים באמת חבל לוותר על תמונות מיוחדות. 🥰

 

והכי מבינה אותך בעולם לגבי הסוף שלך עם הסבב השני!

 

ובשמחה ובאהבה, שמחה מאד על הכוח שזה נתן לך!

בע"ה מעכשיו עד שש.לפניו ברננה!
גם לי היה קשה..לפניו ברננה!
בסוף היה מ3:30 עד 17:30
אז חיבוק גם לך בחזרה!בתנועה מתמדת
וזה המון! הצלחת ממש... אלופה
❤️❤️לפניו ברננה!
תודה!
זה באמת הרבה! שעתיים רצופות זה הרבה 🧡קמה ש.

בס''ד

 

כל הכבוד!!!

 

אוי, מצטרעת לקרוא... 😔

חיבוק והרבה כוחות לך, יקרה.

מקווה שכבר יותר טוב! ואם טרם, שישתפר בקרוב ממש!

תודה רבה יקרה!ואילו פינו
כל כך באלי להצליח לחזור לזה. אבל מרגישה שזקוקה לעידוד מטורף.. לא מצליחה לאסוף את עצמי לזה.
מנסה היום מארבע לשעה וחצי בעזרת ה'.
תודה שאת פותחת.

(ואם יתאים לך מידי פעם לתייג אותי אם אני לא מגיבה פה אני אשמח. זה יעזור לי. רק אם באמת מתאים לך❤️)
ברור שתצליחי!מכחול
תראי כמה טוב יש פה בזכותך
הצלחתי חצי מהזמןואילו פינו
שברובו ישנתי כי בעלי שמר על הבנות.
גם טוב.
מקווה לקחת עוד זמן אולי לאימון לעצמי..
ואילו פינו נשמה שלי!!!!!!קמה ש.

בס''ד

 

דבר ראשון אני רוצה להגיד לך שאני כ''כ מבינה את הקושי שלך!!! באמת!!! את עובדת ימים שלמים, את נמצאת בריכוז, את משקיעה ונותנת את הנשמה -- ואז מגיעה למשמרת ב', כשהרבה מהכוחות שלך כבר הלכו על יום העבודה... ובשלב הזה הנפש כבר עייפה, המוח גמור, וזה קשה עד מאד לשלוט בעצמינו לגבי הצריכה שלנו בפלאפון כשאנחנו במצב כזה. אני עובדת הרבה פחות ממך וכשאני מגיעה לעייפות גבוהה מדי גם לי קשה מאד. אז את - בכלל! אז זה קודם כל.

 

דבר שני, אני רוצה להזמין אותך לחשוב עם עצמך איזו מטרה את רוצה להגדיר לעצמך כרגע. עזבי את השעתיים ביום שהיית עושה ככה ביד רמה כשהיית בחופשת לידה. כשאת עכשיו עושה מיפוי אמיתי של:

 

- הכוחות שיש לך,

- הרצונות והשאיפות שיש לך 

- והצרכים של המשפחה

 

כשאת עושה מיפוי כזה, מה הגיוני שתקבעי לעצמך? חצי שעה? 20 דקות? שעה? פעמים עשרים דקות? שעה וחצי? רק בזמן של המקלחות וארוחת הערב?

 

מה שנשמע לך סביר, הגיוני, שזה יתן לך שמחה וסיפוק, תקבעי לעצמך. 

אל תסתכלי ימינה ושמאלה מה הולך אצל הבנות היקרות כאן

אל תסתכלי בגעגוע על מה שהיה בשנה שעברה

 

וככה כל יום.

בשיא החמלה והפרגון העצמי שאת יכולה לגייס.

מה שנראה לך אפשרי בכיף, בשמחה - תקבעי לעצמך ותכתבי לנו.

מה שאת צופה שזה יבוא לך בעצבים ובסוג של מלחמה בעצמך - עזבי מאמי. זה יחכה לבעוד חודש. או בעוד חצי שנה. 

 

 

 

לגבי תיוגים מדי פעם - הכי באהבה בעולם אני בלי נדר אעשה את זה. ממש תודה שביקשת. אלופה על הדיוק של מה שעוזר לך. זה עוזר לנו לעזור לך!

 

 

 

אני שמחה שישנת יקרה. כנראה שאת זקוקה לזה מאד.

כל הכבוד על ה-3/4 שעה שעשית!!!!!!!! טפיחה גדולה על השכם!!

 

ואת עושה אימון עצמי? איזו מגניבה את!!!!

 

 

❤❤❤❤

 

 

ומצטטת את @מכחול היקרה - תראי כמה טוב יש פה בזכותך!!!

 

 

 

תודה רבה!ואילו פינו
ממש הצלחת לעזור לי לדייק את עצמי.
אני חושבת שאלך באמת על חצאי שעות. בתחילת הזמן עם הבנות אחרי שהן חוזרות ולקראת מקלחות וארוחת ערב.
אני עושה אימוני כושר לבד בבית לפעמים. לפעמים הולכת לסטודיו ולפעמים לבד. אני עובדת ממש קשה על תזונה וכושר כדי לרדת במשקל, ברוך ה' יש תוצאות טובות.
אתמול לא הצלחתי לבד כי היה לנו ממש קשה עם ההרדמה של הקטנה.
אבל בעזרת ה' היום.

תודה! תודה! תודה!
הכי באהבה שיש!!!קמה ש.

בס''ד

 

כל הכבוד לך שאת ממשיכה עם הכושר הזה! אני כל-כך שמחה שאת רואה תוצאות טובות ב''ה!! אלופה ממש!!!

 

(חשבתי משום מה שהתחלת סוג של אמון (coatching) כמו שבארץ אהבתי עושה ומלמדת כאן בפורום 🙃)

 

ועכשיו הולכת להגיב לך להודעה שלך של הערב 🙂💛

תודה ❤️❤️❤️ואילו פינו
ברוך ה'!
ואת נותנת לי מלא כוח. תודה!
מה שלומך אהובה?❤️קמה ש.
הי, תודה רבה!ואילו פינו
אני בסדר. עמוסה עדיין ממש.. לא ממש יודעת למה.
לא מצליחה להיות בפורום ולהגיד פה למרוץ שזה ממש במודעות שלי ואני לפעמים מצליחה.
צריכה לשים לב יותר. תודה ❤️❤️
בשמחה ❤קמה ש.

בס''ד

 

אני ממש יכולה להבין! גם ילדים קטנים (*על כל המשתמע מכך!!*), גם עבודה - זה כבר ענק. וזה בלי להחשיב כל מיני דברים טכניים ורגשיים שבטח מוסיפים גם, כמו שיש לכולנו פה ושם.

 

ממש משמח שזה במודעות שלך ושאת לפעמים מצליחה. את אלופה ויקרה ממש, מייסדת אהובה ❤

 

יישר כח אלופהמחי
אפשר להוריד אותי מהתיוגים, בדרך כלל לא יוצא לי להצטרף בגלל הבדלי השעות
הי, ההבדלי שעות לא מפריעים לנו!לפניו ברננה!
אם לך לא מפריע שנשאל איך היה כשאצלנו בוקר...
חוץ מזה, לצערי הרב הרבה פעמים אני ערה עד מאוחר.. 😔
תודה נשמה על הפרגון!קמה ש.

בס''ד

 

מסכימה מאד עם לפניו ברננה.

לפעמים אני מתעניינת באיך היה לאחרות בדיליי רק למחרת... 

אנחנו לא (באמת) חיות כאן בסופו של דבר... ;)

 

אבל כמובן שמה שמתאים לך!!

תעדכני אותי סופית מה את רוצה שאעשה? ❤

טיפ לגבי התיוגיםבארץ אהבתי
לא בדקתי בעצמי, אבל נראה לי שזה אמור לעבוד-
אם עכשיו תיכנסתי למצב עריכה של ההודעה שלך עם כל התיוגים, ותעתיקי משם את הטקסט, אז אם תסבירי אותו שוב בפעם הבאה לדעתי זה כן יעשה לך את זה כתיוגים אמיתיים.

בודקת עכשיו כדי לנסות-
@קמה ש.
@לפניו ברננה!
מנסה לתייג שוב כמו שהסברתיבארץ אהבתי
מגניב! תודה על הטיפ! לפניו ברננה!
בטח ככה גם אני יכולה לפתוח שרשור חדש למרות שהתיוגים לא עובדים לי
זה יותר בעייתי כי לך אין כניסה לעריכה של ההודעה שלה..בארץ אהבתי
גם לי התיוגים לא עובדים, העתקתי את הכתובת של הכרטיס האישי, אבל לעשות את זה עם רשימה הזאת של תיוגים זה דורש הרבה השקעה..
אה, לא חשבתי על זה, צודקת!לפניו ברננה!
תודה! רגע אז זה אומר שבפעם הבאה שאני כותבת הודעת פתיחהקמה ש.

בס''ד

 

אני צריכה מיד לעבור למצב עריכה

ואז להעתיק על מסמך וורד נניח?

 

ובפעם הבא כשאעתיק מוורד, התיוגים יופיעו?

 

הבנתי נכון?

כן, בדיוק.בארץ אהבתי
מקווה שיעבוד לך טוב...
מעולה! ינוסה בע''ה! באמת עשוי להיות ממש מועיל... תודה ❤!קמה ש.


לוקחת עכשיו הפסקה עד חמש וחצי לשקם קצת את הביתאחתפלוס
ביחד עם הילדים. מקווה שאצליח
איך היה לך אחתפלוס יקרה? הבית שוקם? 🙂קמה ש.


אפשר לאמר, ב''ה. היה טובאחתפלוס
👏🏼🤍👍🏼💪🏼!!קמה ש.


רוצה להצטרף בעהציפייה:)
ברוכה הבאה יקרה!!!! ❤כיף שהצטרפת! רוצה לספר לנו מה לקחתקמה ש.

בס''ד

 

ואיך היה לך?

עוד לא לקחתי😅ציפייה:)
מקווה שבקרוב בעה
תודה קמה ש.ה' כל יכול
מתחילה עכשיו לשעתיים או יותר בעזרת ה'!!!
מקווה להספיק הרבה.
בעז"ה.
תודה על השרשור.
בשמחה ובאהבה,ותודה על התודות,הן מחזקות בהחלט! איך היה לך?🧡קמה ש.


היה טוב... תודה!!ה' כל יכול
👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼קמה ש.


איזה כיף!שומשומונית
אני ממש מקםידה כל יום לפחות שעה (בפועל יוצא שעתיים + ). לצערי לא תמיד מספיקה להכנס ולכתוב לפני\אחרי (לפעמים לא מוצאת מהר את השרשור).
אז היום גם עשיתי שעתיים אבל הצצתי רגע בפלאפון כי עשינו בדיקות מהירות לילדים לתו ירוק (מחר ברית לגיסי וגיסיתי), והייתי קצת לחוצה כדי לוודא שהם שליליים ב"ה!
מזל טוב!לפניו ברננה!
ב"ה!!
את אלופה 🏆🏆
כל יום זה באמת וואו!
וואי איזו מלכה! שימחת אותי ממש עם העדכון הזה! באמת!!! ❤קמה ש.

בס''ד

 

לכתוב לפני / אחרי - זה כמובן ממש לא חובה, זה רק משהו שמדרבן את מי שלוקחת זמן (וגם מייצר אווירה כזאת בקבוצה, שזה כיף) אבל זה לגמרי לא העיקר כמובן. העיקר זה הדבר המדהין שאת עושה, כל יום ולרוב שעתיים +. בטוחה שזה תורם לכולכם!

 

לגבי למצוא את השרשור - שתי דרכים שאני חושבת עליהם, אם זה יעניין אותך כמובן:

 

א. להשאיר את ההתראות. זה נראה שזה מלא התראות כי יש מלא תגובות אבל בסופו של דבר הכל מתרכז להודעת אחת שמפרטת מי הגיבה.

 

ב. לחפש בכרטיס האישי שלך.

 

שמחה שיצאתם שליליים ב''ה! מזל טוב!!!! תהנו!!! ❤

עוד שיטה למצוא את השרשורלפניו ברננה!
זה לחפש בכרטיס של קמה 😅
בגלל שהיא מגיבה בו הרבה מן הסתם הוא כל הזמן יחסית למעלה..
נכון, תכלס 😉קמה ש.


מתחילה עכשיו בבוקר...ה' כל יכול
כדי שיהיה יום מנוצל.
בעזרת ה'כרגע לשעתיים.
עד 11.00 בעזרת ה'!

שיהיה בוקר טוב ויום טוב לכולן😘
כל הכבוד לך על פתיחת היום! איך היה לך יקרה? 🤍קמה ש.

בס''ד

 

מנוצל כמו שקיווית?

וואי האמת היה קשהההה' כל יכול
כבר מזמן לא היה לי ככה כשעשיתי הפסקה מהפאלפון😓

נראה לי פשוט הייתי גמורה מעייפות והתחיל יום על רגל שמאל.

מקווה שמחר יהיה שונה.

בכל מקרה תודה על ההתעניינות!!
ממש מעריכה אותך💗
אוי מצטערת לקרוא... איזה שילוב... גם עייפות וגם יום שהתחילקמה ש.

בס''ד

 

ככה...

 

כל הכבוד על כל מה שכן הצלחת בכל זאת!! גם אם היה מעט ובוודאי אם היה הרבה.

 

מקווה שה' יפנק אותך עם יום דבש מחר!!

 

ותודה אהובה על המילים!!! 💛

תודה על התיוג!קטני ומתוק
בזמן האחרון כמעט כל יום יש לי לפחות שעה של זמן רנה, אבל בהחלט מזמן לא כתבתי בשרשור..
בעז"ה שאצליח להתמיד..
וואי ממש כיף לקרוא שיש עוד בנות שמשתתפות, גם אם לא רואיםקמה ש.

בס''ד

 

את זה בשרשור. ממש תודה שסיפרת, זה משמח מאד! אני מאמינה שתצליחי לגמרי להתמיד בע''ה, תראי כמה את כבר מצליחה לבד, בלי לקבל פידבק מאיתנו. יש לך את זה ממש!!

 

ובשמחה רבה ❤

לוקחת היום מעכשיו עד 18:00מטילדה
איך היה לך יקרה? 🙂קמה ש.


הצלחתי חלקיתמטילדה
אבל שמחה במה שהצלחתי
גישה מעולה 💗. מתחברת ממש! ובאמת כל הכבוד על מה שכן היה!!!קמה ש.


מעכשיו לשעתיים עד 19:30דבורית
המון הצלחה! ספרי לנו איך היה! 💙קמה ש.


עשיתי עכשיו כמעט שעתייםואילו פינו
תיכננתי חצי שעה.. אבל היינו בגן שעשועים והיה לי כיף עם הבנות.
מידי פעם הצצתי. אבל לא עניתי לשום הודעה ולא חזרתי לשיחות שלא נענו. זה היה לי לא פשוט אבל תכלס הבנתי שאם אני אגביל את הזמן שבו אני עונה יהיה לי יותר טוב. וגם המענה שלי יהיה יותר מדויק כשאני מקדישה לו את הזמן שלו.

ואני רוצה להצליח לצאת לריצה
בלי הפלאפון. הלוואי ואצליח.
תראו מי כאן חזרה היום ובגדול!!!! קבלי מדליית זהב 🏆קמה ש.

בס''ד

 

על ההצלחה הזאת!!!

 

מה שכתבת על לבחור מתי להגיב - זה כל-כך מדויק ונכון!

 

המון הצלחה עם הריצה בכלל ועם הריצה בלי פלאפון בכלל!

(זה אומר שאת רצה בלי מוזיקה בכלל? זה לא משעמם ככה? לי הליכה קצבית תמיד מתכתבת עם מוזיקה קצבית...)

ספרי לנו איך היה לך!

תודה רבה!ואילו פינו
צריכה לזכור את זה יותר. לבחור להגיב ולא להגיב מהבטן כששלחו לי. זה גם משפיע על אופן התגובה.

לאחרונה רצתי בלי מוזיקה.. ופשוט נתתי למחשבות לזרום. וזה היה לי אחלה. כשאני עם פלאפון אני כל רגע בודקת מה השעה, וכמה רצתי.. זה מסיח את דעתי..
נשמע מהמם. מקווה שהצלחת כמו שרצית הערב 🙏🏼🙏🏼קמה ש.


לצערי לא. הקטנה שליואילו פינו
עם צינון שממש מפריע לה להרדם אז הלך כל הלילה.
עשיתי עשר דקות תרגילי בטן מסרטון ביוטיוב..
אוי רפואה שלמה לקטנה!! אלופה שעשית תרגילים!!! ⭐️⭐️⭐️קמה ש.
איזה כיף! אלופה!מטילדה
תודה על התיוג!ורד הבר
באמת נמצאת פה פחות לאחרונה, ב''ה עומס טוב.
אבל בזכות התיוג הפלאפון היה היום בצד מזמן האיסוף ועד אחרי המקלחות, אז תודה!
בשמחה רבה! ממש כיף לקרוא שתיוג קטן משפיע ככה לטובה, ב''ה 🙏קמה ש.

בס''ד

 

אז תודה רבה שסיפרת! וכל הכבוד לך!!! 💙

לרוב אני שוכחת לכתוב פה לפני ואחרי שאני לוקחת זמןמאמינה ומתאמנת
אבל היום אני ממש רוצה להתחייב ולסיים כמה דברים בבית
לוקחת עוד מעט שעה בשביל קיפול כביסה וארגון של שני מדפי מצעים (כמה שאספיק)
הלוואי ואצליח💪
הצלחתי שעה ומשהומאמינה ומתאמנת
ברוך ה' סיימתי מלא כביסות וארגון של כל מיני דברים
איך היה לך?? מקווה שהצלחת כמו שרצית! 💙קמה ש.

בס''ד

 

הכי משמח אותי לקרוא שאת לוקחת זמנים כאלה.

 

זה שאת לרוב לא צריכה לעדכן ולקבל פידבק, זה פשוט מראה שאת עצמאית בגדילה שלך, וזה ממש ראוי לשבח ולהערכה! שמחה על העידכונים שלך ושמחה לקרוא שאת לרוב כבר לא זקוקה להם

תודה לך על המילים האלו❤️מאמינה ומתאמנת
ברוך ה התקדמתי הרבה בכל מיני דברים בבית

והשרשור הזה העלה לי למודעות את כל העניין של ההתנתקות מהפלאפון
למשל כבר תקופה ארוכה בזמן ארוחת ערב שלי ושל בעלי אנחנו שנינו בלי פלאפונים בכלל וזה ממש משמעותי לנו
אני רקאביול
כל הכבוד על מלאכת התיוגים!!
ברוך ה'חזרתי לעבודה אז אני הרבה פחות בפורום. אשמח להפסיק עד למחר בערב...
תודה מותק!! אם מתאים לך, תעדכני אם הצלחת! לילה טוב יקרה 💛קמה ש.


אז בעז"ה מעוד כמה דקות עד שאגמור לכתוב דוחות שיש לידיליה

והלוואי ואצליח לסיים בלי להירדם באמצע....

לגבי התיוגים- אני רוא האת השרשור אז ממש יכולה לוותר על התיוג.

נקל עליך כי באמת מאז הארת את יני פשוט למדתי לקחת את הזמן שלי ופחות צריכה לשתף

תזכי למצוות

תודה יקרה! בהצלחה עם הדוחות!!! הצלחת?🙂קמה ש.

בס''ד

 

לגבי התיוגים - לבחירתך ממש! 

 

לי ממש לא מפריע לתייג!! באהבה גדולה! בעיקר שקבילתי עכשיו טיפ איך לעשות את זה יותר יעיל.

התכוונתי בהודעה שלי לבנות שלא ראיתי בפורום וקל וחומר לא בשרשור איזה חצי שנה ויותר...

 

אז תעדכני אותי סופית מה את מחליטה ❤

וואו דוחות זה קשוחדיליה

כתבתי באחד את הרוב הוא היה כבד ודורשני.

ואני כבר מידי עייפה.

אוףףףף

רציתי לפחות להתחיל את השני....

נחמד לי התיוג אז אם זה באמת בקלות תמשיכי.

ותזכי למצוות באמת הדוח היום בזכות כוח השרשור...

אם כי נאלצתי להיכנס לאינטרנט מספר פעמים לבדוק דברים שקשורים לדוחות...

כל הכבוד!!! ממש קשה לתת עבודה ככה בלילה!קמה ש.
בס״ד

אני כל-כך שמחה שהתקדמת ב״ה, גם אם לא הצלחת לגמור את הכל עדיין.

בשמחה אמשיך לתייג אותך 💗

תודה על הפידבק המשמח והמחזק!!!
המון המון זמן לא הגבתי-הריונית
והיום גם חזרתי מאוחר מהעבודה
אבל ישבתי קצת עם הילדים ושיחקנו
והשארתי את הפלאפון רחוק (בדכ משאירה לידי וכל פעם מתעדכנת ומשוטטת קצת)
וזה לא היה ארוך, אולי רבע שעה
אבל זה היה משמעותי וצעד קטן שיוביל ליותר בעז״ה
וואו תקשיבי זה מדהים בעיניי. הרבע שעה הזה של משחק.קמה ש.
בס״ד

אחרי חזרה מאוחרת מהעבודה.

ולגמרי צעד קטן שבכוחו להוביל ליותר בע״ה.

התרגשתי לקרוא, שתדעי ❣️

כל הכבוד לך!!
❤️❤️❤️-הריונית
תודה על התיוג!אבןישראל
משתדלת שכשהילדים חוזרים מהגן/ בית ספר אני איתם נטו שעה פחות או יותר ובערב עוד חצי שעה/ שעה זמן זוגי / סדר בבית.
לוקחת עוד מעט לשעה ואז מ11 עד הבוקר, בעזרת ה'.
אוזו אלופה את אבןישראל!!! 🤩קמה ש.
בס״ד

באמת כל הכבוד!!!

איך היה לך אתמול בלילה?
מעולהאבןישראל
הצלחתי מ11 וקצת עד הבוקר.
אבל אני בתקופה שהפלאפון שואב וזה מאכזב.
מתפללת ועובדת על עצמי להיות פחות.הלוואי ואצליח.
תתפללו עלי
סוגרת להיום עד מחר בבוקר בלי נדר! לילה טוב יקרות!קמה ש.


גם אני. לילה טוב לכולן❤️❤️❤️ואילו פינו
פותחת את היום! שעה מעכשיו בלי נדר. מוזמנות להצטרף 🤗קמה ש.
בס״ד

עד 11:45 בע״ה 🙏🏻
מאתגרת את עצמי - לעבוד עד שמסיימת את החלק שאני רוצה לסייםקמה ש.
בס״ד

בלי נדר ובע״ה 🙏🏻
(אני גמורההההה....)
הצלחתי ב״ה! (יצא כמעט שעתיים!) 🤩קמה ש.
אלופה!מטילדה
א מ עכשיו לחצי שעה. חייבת לישון קצת לפני שהגודלים חוזרים מהגמטילדה
איך היה לך? מקווה שזכית למנוחה טובה!!קמה ש.
מעולה, הצלחתי לנוח ב"המטילדה
מקווה גם אחהצ בין 4 ל6 להיות בלי

עריכה-
לוקחת גם עכשיו פסק זמן
לסיים עם החצילים והעוגות לשבת
רציתי להכין עם הילדים אבל הם אצו רצו לחברים...
(לא נורא, יהיה יותר קל חח)
איזה יופי! כל הכבוד! ומה היה אח״כ עם 2 הסבבים שלקחת?♥️קמה ש.
הראשון היה מעולהמטילדה
אחה"צ הצלחתי חלקית...
אבל הילדים היו רגועים והעסיקו את עצמם יפהאז הרשתי לעצמי...

תודה ♥️
🥰🥰🥰קמה ש.
לוקחת מעכשיו עד 4וחציאחתפלוס
בלי תכנונים. נזרום בעז''ה.
המון הצלחה!! ספרי איך היה 💕קמה ש.
הלוואי ואצליח כך יום להתתנתק מהפלאפוןאחתפלוס
הספקתי לסדר את הבית וללכת לנוח.
אני אף פעם לא ישנה צהריים ודווקא בגלל שהייתי מפוקסת הגעתי גם לזה ב''ה
וואו ב״ה! מדהים... זה באמת מפליא כמה אנחנו יותר אפקטיביותקמה ש.
בס״ד

וכמה דברים יכולים להכנס כשאנחנו מצליחות להניח בצד את הפלאפון...

כל הכבוד יקרה!!! ואמן 💕
נכון. תודהאחתפלוס
עשיתי עכשיו שעה וקצת עם הצצות מידי פעםואילו פינו
אבל לא נשאבתי. ברוך ה'
כל הכבוד ואילו פינו!!! 🤍🤍🤍🤍🤍🤍קמה ש.
סוגרת עד מחר בבוקר *בלי נדר* (אתגר ממש!!)קמה ש.
בס״ד

- לעבוד קצת על הכנות לשבת
- לחשוב עם בעלי על 2 קניות שאני צריכה לבצע ואולי גם להזמין אותן
- כביסה אחת
- לנסות לישון בשעה הגיונית, הלוואי!!!

אז לילה טוב יקרות...
היום בעזה בין 4 ל6שומשומונית
בעלי יהיה בקניות בחלק מהזמן הזה, אז קרוב לוודאי שיתקשר ואצטרך לענות (יש לו צלצול מיוחד בפלאפון, אז אדע בוודאות אם זה הוא..).
בהצלחה רבה!!! ספרי איך היה❣️קמה ש.
היה מעולה!שומשומונית
היינו בגינה עם חברים..
בעלי התקשר רק פעמיים...
איזה כיף!! נשמע ממש נחמד 🤩. כל הכבוד על השעתיים האלה!!קמה ש.
בוקר טוב ובהצלחה בהכנות לשבת!!ה' כל יכול
מתחילה כעת הכנות לשבת.
בעזרת ה'ארבע שעות מקווה לסיים הכנות לשבת כמעט לגמרי.
שבת שלום!!
מצטרפתאביול
איך היה לך? 🥰קמה ש.
מצטרפת, לשעה מעכשיו בלי נדרקמה ש.
בס״ד

עד 11:20 בע״ה
איך היה לך??? סיימת מזמן, נכון? 🥰קמה ש.
אוףףף אני רק בפל בימים האחרוניםדבורית
מה קרה לי
יש מצב שאצליח לסגור אותו ולהתרכז במשהו אחר?
וואי וואי מכירה מצבים כאלה, זה נורא 😑קמה ש.
בס״ד

אצלי זה בד״כ קשור לעייפות ולתחושת עומס.
גם לי קשה הבוקר. שניקח שתינו שעה מעכשיו?
מה את אומרת - זורמת איתי? ניפגש עוד שעה לעדכון הדדי?

חיבוק גדול לאשה ולאמא מתוקה ואלופה שאת 🧡
כנראה שידרת לי כוחות בלי לקרוא אפילודבורית
בדיוק שעה וחזרתי 😅
מה הספקת?
קיפלתי כביסה והכנסתי תפוא לתנור
גם אני הכנסתי תפו״א לתנור!! 🙌🏼קמה ש.
בס״ד

הפעלתי כביסה
סיימנו תפריט ורשימת קניות (השבוע הגזמנו ממש. דחינו עד לרגע האחרון 😅)

יאללה סוגרת לעוד שעה בל״נ.
רוצה להצטרף שוב?
יש לי שותפה 💃דבורית
נשאר לי דגים
ולתבל סלט תפוא
אבל צריך לתת להם צהריים קודם
נשמע שאת במקום טוב בהכנות, נכון?? 🧡קמה ש.
בס״ד

הייתי עכשיו 1:20

סיימתי את הכלים
וכביסה לבנה (!)
תוך עזרה בש״ב של הבן.

ב״ה!
נראה שכן אבל הכל בעצלתייםדבורית
הרבה בפל אולי באמת מעייפות
רוצה להכין משחק לשולחן שבת
אולי זה ירים אותי
(אולי חפצים שקשורים לפרשה... )
כל הכבוד על הכלים והכביסה!!!
תודה!! וואו משחקים לשבת...!זה ממש אליפות-על!!קמה ש.
בס״ד

איך היה הכל יקרה?
ב"ה נהדר. איך היה אצלך?דבורית
סתם לקחתי חפצים כמו כסף של מונופול וצמידים ושאלתי איך קשור לפרשה .. הקטנים אהבו
וואי זה רעיון מהמם!!קמה ש.
בס״ד

ב״ה הצלחתי להדליק כמה דק׳ מוקדם, שזה ממש וואו מבחינתי. שבת הייתה עם נקודות אתגריות וגם דברים טובים ב״ה. הערב היה טוב שסגרתי את הפלאפון. עכשין מנסה לעבוד תוך כדי קצת שיטוט פה... 😬🙂
אני מצטרפת. קצת באיחורלא מחוברת
אבל היום בעלי בבית אז יותר זרמתי והייתי בטלפון. עכשיו פיצ ישנה אז באלי זמן רק זוגי .
וואו תהנו!! מקווה שיהיה לכם כיף בע״ה! ספרי איך היה!קמה ש.
שבוע טוב! 🌷 מעכשיו לשעתיים בלי נדר 🙏🏻קמה ש.
בס״ד

עד 21:15 בע״ה 🙏🏻

לסגור את הערב מבחינת הילדים
ולעבוד (צריכה לשבת על משהו שמלחיץ אותי מרוב שזה גדול אז קשה לי. אבל מקווה, איכשהו, להצליח........)
בהצלחה!דיליה

ספרי איך היה לך

מקקו ללמוד ממך ולסיים את הדוחות שהתחלתי ברביעי.

תודה נשמה! 🙏🏻🤍 היה טוב ב״ה, התקדמתי...קמה ש.
בס״ד

איך היה לך עם הדוחות?

עדיין ממש לחוצה, וכשאני לחוצה קשה לי לעבוד. אכן פרדוקס 😅. מקווה להצליח לסיים את כל מה שאני צריכה לסיים היום בכ״ז בע״ה 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ממש פרדוקס, ב"ה שהצלחת להתקדם! 😀לפניו ברננה!
איך היה? הצלחת להתקדם במה שרצית?מטילדה
אני עם הקטן חולה בביתמטילדה
ומוצאת את עצמי עם הפלאפון בגלל שאין לי כוח לעוד יום שהוא חולה...
אז-
מכבה את הפלאפון בלי נדר מעכשיו עד עשר וחצי
רפואה שלמה לקטן!! איך היה לך? 🤍קמה ש.
בס״ד

ותודה שהתעניינת לגבי אתמול! הגבתי לדיליה שגם שאלה.
דווקא בזמן הזה היה בסדרמטילדה
הדלקתי את הםלא קצת לםני כי הייתי צריכה את בעלי...

אבל היום הזה מעפן.
אוף.. חיבוק!לפניו ברננה!
גם אני הייתי בהרגשה כזאת היום..
ועדיין. אבל זה שהמתוק חזר מהגן קצת עזר לי לצאת מזה..
תודה♥️מטילדה
מקווה שמחר יהיה יום טוב יותר
בע"ה!!לפניו ברננה!
תנסי לחשוב מה גרם לך לתחושות האלו היום.
אצלי ברגע ששמתי את האצבע על הנקודה, או סמוך אליה, הוקל לי, עוד לפני שפתרתי את העניין..
אוי רק עכשיו רואה, מצטערת שהיה מעפן אתמול, אוף...קמה ש.
בס״ד

מקווה שתזכי ליום דבש היום בע״ה 🍯💛!
ושהקטן כבר מרגיש יותר טוב כמובן!!

וכל הכבוד על הזמן שלקחת בבוקר!!!!
לוקחת מעכשיו לשעה בע״הקמה ש.
מאתגרת את עצמי בטירוף (מוזמנות לעודד!🙂) עד שמסיימתקמה ש.
בס״ד

את המשימה המלחיצה הזאת שאני צריכה לסיים הערב. וזה רק יתחיל אחרי ההשכבות שנמצאות ממש צפונה ממני.

צופה שזה הולך להיות קשהההההההההההההה לא להציץ בפלאפון, ופשוט להתקדם דוּך ללא מסיחים. אבל אני חייבת כדי שיהיה לי סיכוי לישון מספיק, וזה דבר שממש חשוב לי הלילה.

בקיצור, זקוקה לכל כוח הרצון ולכל הסיעתא דשמייא שבעולם!! תרגישו חופשיות לשלוח עידודים, בטוחה שאשמח מאד לקרוא אותם בסוף הערב בע״ה.

עריכה - מתחילה בעוד כ-15 דקות בל״נ
אלופה!!מטילדה
אולי תכבי את הטלפון?
אצלי אני רואה שכשאני מכבה אותו לגמריי יותר קל לי מאשר שאני 'רק' שמה בצד...

בכל אופן בהצלחה רבה!!!
את תותחית ואת תתצליחי
ותסיימי עם המשימה הזאת
ויהיה לך לילה טוב!
תודה אהובה!קמה ש.
בס״ד

עבדתי ברבאק ממש למשך שעתיים וחצי (אחרי כל ההכנות למחר מבחינת הילדים וההשכבות). רק לקראת הסוף הצצתי בקטנה בלי להישאב. מה שכן היה לילה קצר...... 😑

מקווה שה׳ יעזור לי להתגבר על העייפות!

(אני זקוקה לפלאפון כשאני עובדת לכל מיני דברים, אז לא יכולתי לכבות, אבל זה אחלה טיפ!)

תודה שוב על העידוד!!
מלכה!! בהצלחה!!לפניו ברננה!
אני מחכה לשמוע שסיימת ❤️
תודה יקרה!! אפשר להגיד שהצלחתי ב״ה 🤍קמה ש.
איזה כיף לשמוע!!לפניו ברננה!
מעכשיו לשעה בעז"המכחול
איך היה לך? 🥰קמה ש.
היה יעיל 😃מכחול
אחר כך ניסיתי לקחת עוד זמן, וכמובן נזכרתי בכל הדברים החשובים שאני חייבת מיד לעשות בפלאפון...
שמחה לקרוא שהיה יעיל!! 💪🏼💪🏼💪🏼קמה ש.
בס״ד

לגבי ההמשך - מוכר...
לפחות היה לך את הרצון הזה לעוד, זה כבר משהו יקר ✨
מתכננת היום בעז"ה החל מ4שומשומונית


ספרי לנו איך היה לך!🥰קמה ש.
האמת שיצא קודםשומשומונית
כי ביקשו שאגיע לקחת מוקדם מהגן, אז כבר הנחתי את הפלאפון בצד ב3 ורבע...
ואז היה פה אחהצ גדושים: הגדולה וחברה הכינו דגם בתורנ והיו צריכות עזרה, קריאה עם הבן שבכיתה א, לארוז עם הבכור תיק לטיול שנתי (יומיים) יחס לקטנה והכנתי ארוחת ערב קצת מושקעת יותר (פנקייק לקינוח). אז עד 6וחצי הייתי עמוסה ולא נגעתי בפלאפוו (כך יצא).
יוווווווווו ממש אהבתי לקרוא את כל הפירוט!!קמה ש.
בס״ד

איזו אמא מדהימה!! נשמע שהיה אח״צ ממש משמעותי! זה כל-כך טוב כשזה קורה! אלופה על כל השעות האלה (3.5!) של נוכחות, אשרייך!! ♥️
בע"ה מ3 וחצי עד שש, בתקווה שאפילו יותר..לפניו ברננה!
בהצלחה רבה!! ספרי לנו בסוף איך היה 🥰קמה ש.
ב"ה היה סבבה מבחינת הטלפוןלפניו ברננה!
אבל לא באמת הייתה פניות נפשית לילדים לגמרי.
הגדול ניסה לשחק איתי משחקי דמיון ולא הייתה לי סבלנות..
הוא גם רצה שאני אהיה הבדרנית/מפעילה ולא היה לי חשק..
הרגשתי אמא לא נחמדה היום..
רק עכשיו קוראת... אוף. לא כיף כשיש ימים כאלה 😕קמה ש.
בס״ד

ויכולה מרד להתחבר לגבי הקטע של לזרום במשחקי הדימיון שלהם, זה ממש לא תמיד זורם בקלות... העולם שלהם נפלא אבל מה לעשות שלא תמיד בא לי לדמיין איתם על ארץ דמיונית או לעשות את עצמי אריה למשך דקות שלמות... ממש מבינה אותך!

וקראתי את התגובה שלך למטילדה, על איך שכשהצלחת לשים את האצבע על שורש ההרגשה כבר הוקל לך! שמחתי לקרוא את זה. גם על המודעות הגבוהה וגם שזה עזר לך.

מאחלת לך יום דבש היום! 🍯💛
אמן!! תודה..לפניו ברננה!
אז במקרה שלנו זה היה להפוך למשפחת כלבים ולהכין לארוחת ערב עצם ברוטב עגבניות 🤭
היום יהיה יום שונה לגמרי, אני נוסעת עם אחד הילדים לביקורת אצל רופא..
😂 בול! וואי בהצלחה היום! מקווה שהכל ייצא תקין בע״ה 🙏🏻קמה ש.
בע"ה היום מ4 עד 6שקדיה.
בהצלחה רבה! תעדכני איך היה לך!🥰קמה ש.
בדיליי... איך היה לך אתמול יקרה? 🥰קמה ש.
היה מצוין! תודה רבה!!שקדיה.
בע"ה לוקחת היום מ9 וחצי עד 11 וחצי
איזה כיף לקרוא!!! כל הכבוד לך!! איך היה לך הבוקר? 💛קמה ש.
היה ממש טוב! הספקתי כל מה שתכננתי שקדיה.
וואו, מדהים! איזה סיפוק 😇קמה ש.
בס״ד

כל הכבוד שקדיה יקרה 🤎
לוקחת שעתיים מ-4עד 6אחתפלוס
לא מתכננת שום דבר. ראיתי שלפעמים לזרום זה הכי טוב
נכון! שיהיה לך בכיף ובשמחה! ספרי לנו בסוף איך היה!🥰קמה ש.
ב''ה, היה מוצלח. רק כשאני בלי הפלאפון אני קולטת כמה אניאחתפלוס
מפסידה, ק''ו הילדים
איזה יופי שהיה מוצלח ב״ה! שימחת! ונכון כל-כך...קמה ש.
בס״ד

מזל שאנחנו לאט לאט מצליחות לשנות מציאות ב״ה...
אלופה על השעתיים!!! 🤍💪🏼
עשיתי היום מ12 עד 2 . היה ממש נחמד 😁לא מחוברת
איזה כיף לקרוא!!! כל הכבוד 👏🏼👏🏼👏🏼קמה ש.
מעכשיו עד שמסיימת את העבודה שלי להיום בלי נדר (מותשת!!!!!)קמה ש.
בס״ד

המון עבודה לפניי וזה הכל להלילה. ואני ממש רוצה להצליח ללכת לישון הרבה יותר מוקדם מאתמול!! הלוואי וה׳ יהיה בעזרי! ואני מצידי, בגזרת ההשתדלות, נותנת עכשיו פוש רציני בל״נ. מוזמנות לעודד ❤️
בהצלחה קמה!!לפניו ברננה!
מקווה ממש שזה יהיה זמן מנוצל ומשמעותי, שיעזור לך להתקדם בפרוייקט הזה ולגמור אותו ❤️❤️
תודה יקירתי!! זה היה טוב ב״ה! מעריכה ממש את העידוד 💕קמה ש.
מעכשיו לחצי שעה בע״ה, לעבוד...קמה ש.
אני גם לוקחת, מ4 ל6לפניו ברננה!
גם אני מצטרפת ל4 עד 6 בעז"השומשומונית


גם אני בלי נדר 4-6מטילדה
הרבה הצלחה! ספרי לנו בסוף איך היה 💛קמה ש.
היה טוב!מטילדה
בסוף הייתי בלי הפלאפון מ15:15 עד 18:00
באמצע כן הייתי קצת אבל הילדים היו בפעילות...אז כשהם לא היו לידי כן הייתי, אבל סה"כ הייתי איתם ובלי הטלפון .

כיף
איזה יופי! ממש שמחה איתך בהצלחתך! כל הכבוד 🤎🤎!קמה ש.
בבצלחה רבה!! תעדכני אותנו איך היה! 💛קמה ש.
האמת..שומשומונית

שהיום לא הלך כל כך... ממש השתדלתי, אבל הגדולה הייתה ביום הולדת, ובעלי נסע ישר מהעבודה לאסוף אותה, אז הייתי צריכה כל הזמן להתעדכן אם כתבו כבר שנגמר או לא...

והקטנה לצערי הייתה ממש עייפה (עוד לא התרגלה לגן ולחוסר בשנת הצהריים) ובכתה קרוב לשעה (עד שהצלחתי להוציא אותה מזה), אז פרקתי בהודעות לבעלי כדי לשחרר... 

אבל חוץ מ2 הדברים האלה (הייתי מאוד ממוקדת), לא הסתכלתי בכלל בפלאפון....

וואי וואי!!! אתחיל מהסוף - כל הכבוד!!! תותחית של הסתכלת בכללקמה ש.
בס״ד

נשמע כמו אח״צ ממש מאתגר!! שעה של בכי! וואו זה ממש גומר... הכי מבינה בעולם את הצורך לשחרר את הכל ע״י הודעות לבעלך אחרי משהו כזה!

ובאמת שאת תותחית שלא נשאבת לשום דבר אחר. אני מנחשת שהסיטואציה שתיארת הייתה מפילה רבות מאיתנו לחפש קצת בריחה בתוך הפלאפון. ואת עמדת איתנה ונשארת ממוקדת. יישר כוח ענק 🤍💪🏼!!!
אני לא רואה שכבר שאלתי אותך... איך היה לך? 💞קמה ש.
🥰 תודה על ההתעניינות!לפניו ברננה!
היה ממש מעולה!!
הילדים שיחקו פה ממש יפה בנחת.
אני פשוט ישבתי על הספה, הקשבתי והשתתפתי כשביקשו.
הצעתי לצאת למתקנים והם לא היו מעוניינים😅
באיזשהו שלב ביקשו שאשים להם מוזיקה, אז שמתי, למרות שזה היה שימוש בטלפון.
בדקתי משהו קטן אבל לא נסחפתי, והיופי הוא שזה היה מונח לידי אבל לא התפתיתי כל כך..

רק קצת אחרי חמש וחצי הגדול הלך לשירותים והקטן ניסה להיכנס לו, וזה נגמר בדלת סגורה על האצבעות שלו, ואני לא ראיתי את זה, בהתחלה חשבתי שזה בכי של עלבון... רק כשזה הפך היסטרי קמתי מהספה, ואז קצת נכנסתי להיסטריה כי האצבעות שלו היו ממש מעוכות.
מזל שבעלי היה בבית..
אחרי שהוא נרגע קצת נגמר הזמן רינה למרות שעוד לא היה 6, כי התקשרתי לפרוק ולהתייעץ עם אמא שלי אם לנסוע להיבדק.
הצלחתי ב״ה 🤗 ומנצלת את ההזדמנות -קמה ש.
בס״ד

כדי לקרוא לך, @ואילו פינו יקרה! מה שלומך נשמה?
איזה כיף לשמוע ❤️❤️לפניו ברננה!
זה פשוט מדהים.
אתמול לא לקחת/שלא עדכנת שלקחת, וגם אני לא עדכנתי למרות שלקחתי, ואף אחת לא הגיבה...
והיום רק כתבת הכי בקטנה - וכבר המון נשים לקחו על עצמן..
תודה!💗אתמול היה לי יום מטורף, בכלל לא הייתה לי אפשרות להיכנסקמה ש.
בס״ד

נכנסתי כמה רגעים בבוקר כדי להגיב למי שכתבה ערב לפני (את נראה לי 😍). בערב עשיתי ״סקירה מהירה״ של השרשורים בפורום, בקושי קראתי קצת, וקרסתי לישון.

וכן ב״ה זה כלי ממש מועיל ✨
כיף...

(איך היה בביקורת הרפואית?)
מכירה ימים כאלה..לפניו ברננה!
ב"ה זה תקין, ביקורת עוד שנה.
תודה!ואילו פינו
ביום ראשון התפקיד שלקחתי על עצמי חוזר למי שחוזרת מחלד.
בנתיים הולך להיות לי סופש עמוס עמוס.
ובנתיים אני נמרחת כמו סתומה..
היה לי יום חופשי היום והרגשתי שהייתי בעבודה עם כל מה שעשיתי.
ויש לי שבת לבשל היום ומחר בערב כי בשישי עובדת ושבת מוקדמת..

בכל מקרה היום היו לי כמה רגעים בלי הטלפון כשהייתי עם הבנות בגן שעשועים.. רגעים שהתחשק לי לברוח ובחרתי שלא.
איזה מלכה!!! 👑👑👑לפניו ברננה!
כל רגע קטן כזה כמו שהיה לך במתקנים היום הוא מלחמה שבה ניצחת. 🏅🏅🏅
^^^ ממש ממש! הנצחונות האלה שווים זהב טהור!!קמה ש.
בס״ד

ואני כל-כך מבינה אותך!!! את תחת עומס ענק. טכני ונפשי.

סיום התפקיד הזה (יש לך משהו מתוכנן לאח״כ? או שזאת עוד נקודה של אי וודאות?).
החפיפה לכשהיא תחזור.
הפרידה מהתלמידים/ות ומהצוות.
ההכנות לשבת.
לעבוד ביום שישי.

כשאני תחת עומס גדול אני קופאה. אני יכולה להיות פתאום מלא בפורום. או לצפות באיזושהי תכנית. או סתם להימרח איכשהו. זה הפחד. או הרגשת ההצפה. או גם וגם. אני כל-כך חוששת ממה שמצפה לי שאני פשוט בורחת למחוזות רחוקים... יש בזה משהו מעצבן ומאכזב. איך במקום לתקוף את כל העבודה שמחכה לי ולהתקדם אני ככה שורפת חצי יום?

אבל עם הזמן אני משתדלת יותר ויותר להבין את עצמי, לחמול על עצמי ולשנן לעצמי שזה פשוט אומר שאני ממש לחוצה-מפוחדת-מוצפת. או גמורה מעייפות. שבטבע שלי אני ממש בן אדם של עשייה ושאם אני מגיעה לזה, סימן שקשה לי. ושזה בסדר שאני לא מושלמת אלא בן אדם.

[שמתי לב שככל שאני יותר עם הגישה הזאת, משך הזמן שאני שורפת מתקצר. זה כאילו ברגע שאני מסכימה לעצמי לחוות יום לא מועיל, הוא (העצמי שלי 🙂) משתחרר מעצמו ואחרי שעה-שעתיים מסכים בחזרה לחזור להיות לרשותי ולשוב לעבודה...]


המון הצלחה עם סוף השבוע הזה!! ועם סוף מילוי המקום וכל מה שכרוך בזה! ושוב כל הכבוד על רגעי הניצחון והנצח האלה!!! 🤎
איזה תגובה יפה!!לפניו ברננה!
כל כך נכונה.
הקבלה העצמית ממש עוזרת להשתחרר..
תודה רבה!ואילו פינו
ברוך ה' אני לא בחוסר וודאות.
אני גם מחנכת. והתפקיד שלקחתי היה ריכוז של נושא מסוים בבית ספר. אז הריכוז הולך וסוף סוף יהיה לי זמן להתמקד ולהשקיע בכיתה שלי.

וואי ואת ממש צודקת. וזה בול אני!
באמת אחרי שאת כל הבוקר של היום חופשי ניצלתי ועבדתי מלא בלילה די קרסתי ונמרחתי. אבל כששלחתי לבעלי שהבית מבולגן ושאני בלי כוחות אז הצלחתי גם לקום ולעשות כמה דברים. אז הבית עדיין מבולגן, אבל פחות. והתקדמתי עוד צעד לקראת שבת.
אני באמת בעבודה על לקבל את עצמי ולשחרר איפה שאפשר, להרפות. להבין שלא הכל תלוי בי ואפשר לנוח ולא להיות מאה אחוז..
תודה לך❤️❤️

ושוב - שעה מעכשיו בל״נקמה ש.
בס״ד

עד 4:05
מהממת!מכחול
אני מצטרפת בלי נדר עד 16:05
תודה יקרה!! שימחת! אך היה לך?🥰קמה ש.
תודה 😃מכחול
היה טוב, ב"ה!
וואי איזה דיליי - אבל שמחה מאד שהצלחת! כל הכבוד!!!קמה ש.
סוגרת עד מחר בל״נ - לילה טוב יקרות 🧡קמה ש.
לוקחת עכשיו מקווה עד 10דיליה

ואם אצליח לגמור עד 10 את תיכנוני לראות סרט עם הגיהוץ.

אם לא, אמשיך יותר מאוחר והגיהוץ יחכה לו בסבלנות כהרגלו!!

נשמע טוב! אז ספרי לנו... הגעת לסרט-גיהוץ בסוף? 🤓קמה ש.
הגעתי בדיעבד...דיליה

כבר נדבקתי לכסא אז הלכתי לגהץ אבל הספקתי הרוב...

וגם הכול מגוהץ והפקתי כלים....

זזהלישון!

תודה על ההתעניינות...

איזה אלופה!!לפניו ברננה!
וואו כל הכבוד!!!!!!!! 💪🏼💪🏼🤍קמה ש.
בע"ה היום מ2 עד 4שקדיה.
מצטרפת אלייך. מעכשיו לשעה בעזרת ה'ואילו פינו
מקווה גם יותר
עשיתי עד לפני רבע שעה עם הצצות מידי פעם כי חברה שלואילו פינו
הבת שלי הייתה אצלינו אז הייתי צריכה להיות בקשר עם אמא שלה.
חוץ מזה לא הגבתי לשום הודעה שיחה וכו'..
איזה יופי ואילו פינו!!!! ממש שמחה בהצלחתך!! תותחית 💪🏼💪🏼🤍קמה ש.
איך היה לך? 🙂קמה ש.
לא מושלםשקדיה.
לא הצתחתי בצורה הרמטית אבל זה יותר טוב מכלום.. תודה!
אז אני ביום חמישי בכלל לא ניסיתי, הייתן בירידת מתח גדולהקמה ש.
בס״ד

אחרי שבוע מאד תובעני ב״ה.

ולכן, מהמקום הזה, אני רוצה לפרגן לך שעדיין היית בזמן הזה, גם אם לא באופן הרמטי. כל גרם שלנוכחות הוא רווח, מושלם או לא מושלם 🙂. אז כל הכבוד שלקחת את השעתיים האלה, שעשית איתן את מה שיכולת, ותודה שעדכנת אותנו מה היה!

שבוע טוב 🧡
💐 פותחת את השבוע, שעתיים מעכשיו בלי נדרקמה ש.
בס״ד

עד 14:20 בע״ה 🙏🏻
הצלחתי שעה 🙂... מקווה לקחת עוד בהמשך היום בע״ה...קמה ש.
יאללה מנסה עוד שעה בע״הקמה ש.
בס״ד

עד 15:50 בל״נ
טוב תקשיבו, סוגרת את הפורום עד מחר בלי נדר 🙏🏻🙏🏻 (פירוט בפנים)קמה ש.
בס״ד

במטרה להיות במיטה ב-22:45. לי נשמע חלום רחוק. תקופה יותר מדי ארוכה לא מצליחה. אבל רוצה ממש להגיע להרגלי שינה טובים יותר... מוזמנות לעודד / להתעניין ובלי נדר אגיב מחר.

לילה טוב אהובות ❤️
אלופה!מכחול
תעדכני בבוקר איך היה לך
מחכה לשמוע איך היה!!לפניו ברננה!
השבוע קצת קשה לי לקחת חלק בשרשור..
אבל היום השארתי את הטלפון בבית כשיצאנו למתקנים והיה ממש נחמד.
וגם לקחתי זמנים אחרים מדי פעם..
אני רק רוצה לעודדמטילדה
שכדאי ללכת לישון מוקדם!!!
תמשיכי לנסות עד שתצליחי
זה משדרג את היום למחרת

(אגב אצלנו עשר זה כבר מאוחר
עשר וחצי זה הצילו!!)

לא מבינה איך מתפקדים אם הולכים לישון בשעות מאוחרות...
החלום שלי לישון ב-12. הלוואי שבזכות השרשור אצליחאחתפלוס
איזה חמודות אתן, ממש תודה!! מעריכה ממש!קמה ש.

בס''ד

 

@מכחול

@לפניו ברננה!

@מטילדה

@אחתפלוס

 

לא הצלחתי עד 22:45 ממש. הלכתי לישון ב-23:15.

שזה אומר שעדיין לא ממש ישנתי מספיק, אבל התקרבתי ממש ליעד ב''ה!

וגם לפני זה עסקתי בכמה דברים חשובים, וזאת הרגשה ממש טובה שזה מאחוריי ב''ה.

 

מכחול - תודה רבה על ההתעניינות!! ❤

 

לפניו ברננה - אלופה שהשארת את הפלאפון בבית, ואיזה כיף שיצא זמן איכותי ונעים! וגם על כל הזמנים האחרים שאת לוקחת. בהצלחה רבה עם השבוע הזה!! מחכות לך בחזרה (באם יתאים לך כמובן) כשהוא יסתיים ❤

 

מטילדה - את כל-כך צודקת ואני כל-כך מרגישה את זה עלי. תודה ממש על העידוד. חיזקת אותי ברצון להשמיך לנסות.

 

אחתפלוס - מאז שהתחלתי להשתמש בשרשור כדי להודיע על סגירת הפלאפון בסוף היום אני באופן כללי מצליחה לישון יותר מוקדם ב''ה. יש לי עוד דרך, כמו שאת רואה, אבל גם בעלי וגם אני בהחלט רואים את ההתקדמות המבורכת. מאחלת לשתינו ולכל מי שגם רוצה שנצליח בע''ה. למען עצמינו, למען הבריאות, למען הזוגיות, למען איכות הימים שלנו ולמען טיב ההורות שלנו... תודה שכתבת והזדהת! ❤

 

 

הלוואי ואצליח לסגור אותו בלילה. לפני השינהאחתפלוס
אנסה
שעה מעכשיו בל״נ, מי מצטרפת? 🤗קמה ש.
בס״ד

עד 10:20 בל״נ
אני בעזרת ה'. מארבע לשעה- שעה וחציואילו פינו
יש! כיף שאת מצטרפת! בהצלחה רבה וספרי לנו איך היה!! 🙂קמה ש.
תודה! היה אחלהואילו פינו
הצצתי מידי פעם בעיקר כדי לדעת מה השעה כי אני בלי שעון..
איזה יופי!!! אני ממש שמחה לקרוא!! כל הכבוד 💪🏼💪🏼💪🏼קמה ש.
לוקחת עוד שעה מעכשיו בלי נדרקמה ש.
בס״ד

עד 14:50 בע״ה 🙏🏻
יאלה מצטרפת גםציפור מתוקה
פעם ראשונה
מעכשיו עד 12:30
ברוכה הבאה!!!! 🧡🧡 בהצלחה!! תעדכני אותנו איך היה!קמה ש.
בעזה היום בין 4 ל6שומשומונית
בהצלחה רבה!!! ספרי לנו איך היה! 🙂קמה ש.
מעכשיו עד 4. בעזהלא מחוברת
המון הצלחה!!! ספרי לנו איך ומה היה! 🙂קמה ש.
ברוך ה היה טוב אתמול. היום הצלחתי שעתיים בבוקר , היה יותר מאלא מחוברת
מאתגר..
כל הכבוד יקרה!!!קמה ש.

בס''ד

 

על הזמן אתמול!!

 

ועל ההצלחה הבוקר, על אף שהיה מאתגר! איזו אלופה!!! שעתיים כשזה קשה, זה ממש הרבה זמן! קבלי מדליה! 🎖

 

🤎🤎

תודההה!! ואי את ככ מפרגנת שזה פשוט כיף!! תודה לך!לא מחוברת
איזה כיף שכתבת את זה, ובאהבה ❤❤❤❤❤❤קמה ש.


עכשיו לשעה.לפניו ברננה!
איך היה לך יקרה?קמה ש.


מעכשיו עד 2 בל״נ 🙏🏻קמה ש.
טוב זה היה זמן לכל מיני סידורים אז בפועל הייתי כל הזמןקמה ש.
בס״ד

בפלאפון, אבל ממוקדם וב״ה התקדמתי בכל מיני עניינים... זה גם משהו 🙂
מצטרפתקטני ומתוק
אתמול הייתי מ16:00-17:30
וגם מ21:30-23:00

היום בעז"ה מקווה גם להצליח מ16:00-17:30
וואי שלוש שעות בסך הכל!! כל הכבוד!! איזו תותחית!!!קמה ש.

בס''ד

 

המון הצלחה היום! ספרי לנו איך היה! 🤎

פותחת את היום עם שעתייםמטילדה
איזה דפוק זה שכל יום אחרי שאני שמה אותם במסגרות אני דבר ראשון מתיישבת על הספה ומורחת את הזמן בטלפון

אז יאללה, סוגרת את האינטרנט לשעתיים
יש לי ימבה דברים לעשות
הלוואי שאצליח
וואי כמה מוכר!! ירידת המתח של אחרי הפיזור 😅קמה ש.
בס״ד

תודה שפתחת את הבוקר והמון הצלחה!! ספרי איך היה בסוף!

מצטרפת עם שעתיים מ-9:30 עד 11:30 בלי נדר ובע״ה 🙏🏻
ב"ה היה מעולה!מטילדה
הצלחתי עד עכשיו!
קידמתי דברים וחברה באה אליי היה כיף!
לוקחת שוב עד 13:30מטילדה
איזה יופי!!! אלופה ממש!!! בהצלחה עם הסבב השני, ספרי איך היה!קמה ש.
בס״ד

ואיזה כיף שגם ראית חברה 🥰



אז לי היום פשוט לא עובד עד עכשיו.

קרה לי משהו מתסכל הבוקר ומאז אני מתקשה ממש וחוזרת כל הזמן לפלאפון. כן התקדמתי קצת עם ההכנות לשבת. אבל אני במצב של ייאוש כזה, בגלל יותר מדי כלים בכיור, יותר מדי בגדים בסל הכביסה, יותר מדי סידורים שמחכים לי (חלקם קצת מפחידים אותי אז אני דוחה אותם). אין א. צהריים ואין א. ערב באופק. כל זה בנוסף ל-3 דברים שאני מאד רוצה להתקדם איתם (3 פרויקטים שונים, אחד קשור לעבודה) ולא מצליחה...

טוב, הפעלתי כביסונת עכשיו.
מקווה לעבוד עכשיו שעה רצופה. חשוב לי להצליח כי אני מנחשת שזה יעזור לי לקבל תחושה שהדברים קצת יותר בשליטה ושאני כן מצליחה לנוע קדימה...
ואו חיבוק!!😘ה' כל- יכול
מבינה אותך...
כ"כ מכירה את הסיטואציה.
בהצלחה עכשיו בשעה שלקחת.
בעז"ה תצליחי להרגיש שהעניינים חוזרים לשליטתך.

וגם אני אצטרף אלייך...
מעכשיו עד שלוש בעז"ה.
תודה אהובה!! נתת לי הרבה כוח ושימחת אותי!קמה ש.

בס''ד

 

ב''ה הייתה שעה ממש פרודוקטיבית ואכן, היא החזירה אותי למסלול. במהלך השעה הזאת ולאחר מכן הצלחתי להפעיל עוד כביסונת (צבעים מיוחדים עם בגדים חדשים), לשטוף לא מעט כלים, לשבת על אחת המשימות שרציתי ואני לא זוכרת מה עוד אבל היה ממש מועיל וטוב ב''ה.

 

הכי כיף זה שהצטרפת אלי, זה ממש שימח אותי. איך היה לך נשמה?

אוישמטילדה
מה זה מכירה את המקום הזה
מקווה שתצליחי לקשאם קצת דברים ולצאת ממנו....
בכל מקרה את אלופה♥️

גם הסבב השני היה טוב
עשיתי משהו שאני דוחה (לא תמיד באשמתי) כבר שלושה חודשים!
(חזרץי לטלפון רצת לםני הזמן שקבעץי רבל אני במנוחה עכשיו אז מרשה לעצמי)
תודה, תודה יקרה!! כמו שעניתי לה' כל- יכול, ב''ה הייתה שעהקמה ש.

בס''ד

 

ממש מוצלחת ב''ה, שהחזירה אותי למוד של עשייה ולהרגשה שיהיה בסדר ושאני מסוגלת. תודה על ההזדהות ועל מילות העידוד, איזה כיף שאתן פה ❤

 

וואו איזה כיף לקרוא את הסיפא שלך!!! בעיקר לגבי הדבר הזה שסוף סוף הצלחת לעשות! מדהים! זה עושה כזה תחושת הקלה כשמשהו יורד לנו מהכתפיים וומאחורי הראש.

 

וטוב מאד שלקחת זמן מנוחה (כולל להיות בפלאפון), הכי מגיע לך בעולם!

היום בין 4 ל6. בעז"השומשומונית
וזקוקה לעזרתו, כי השבוע היה קצת קשה להתנתק מהםלאפון עם שבוע ארגון, והילדים שבסניף\בדרך לסניף\מחכים לסניף (ב"ה יש לי רק 2 בסניף כרגע..)
המון הצלחה!!! שיחות ענייניות בעיניי בסדר בזמן רנה 🙂קמה ש.
בס״ד

כמובן שיותר כיף כשאין וזה זמן נקי-נקי.

אבל עדיין הרווח מלא להישאב הוא המכריע והעצום בכל הסיפור.

מקווה שיהיה לך מעולה בע״ה 🤍
אקח מעכשיו עד 18דבורית
איך היה לך דבוריתוש? 🥰קמה ש.


לא מצליחה באמת להתנתק מהפלדבורית
ניסיתי קצת אבל יש הרבה עניינים מהעבודה ובכלל הכל מאוד לחוץ. קצת מציף לאחרונה 🙄
אה וואי זה ממש מקשה על הכל אם את צריכה להיות בזמינות גבוההקמה ש.

בס''ד

 

אני מאמינה שבסופו של דבר התשובות בתוך תוכך ❤

 

אם זאת תקופה שפשוט אין אפשרות להתנתק בכלל, אז נקבל אותה באהבה. זה מה יש ועם זה ננצח מה שנקרא

 

ואם את מזהה שכן יש לך מה לעשות עם זה, ולא פחות חשוב מזה *שאת רוצה* וגם *שיש לך את הכוחות* (לא תמיד אנחנו במצב של כוחות, וזה בסדר) לעבוד על רגעי מנוחה מהפלאפון, נשמח לעזור לך לממש אותם, מתי שתבחרי.

 

אגב זה גם יכול להיות לקחת פרקי זמן ממש קצרים כמו חצי שעה בלבד.

או רק לסגור את הפלאפון החל משעה מסוימת בלילה.

 

בכל מקרה, שולחת לך חיזוק וכוחות בתקופה התובענית הזאת. אנחנו אוהבים אותך ואת נהדרת ❤

קמה את מהממתדבורית
זה פשוט שואב אותי לרצות להיות בפל הרבה
ואז אין לי סבלנות לשום דבר אחר סביבי
טוב שיש את השירשור הזה
מבינה אותך כל-כך ❤️, אנחנו כאן כדי לעזור בל״נ!קמה ש.
בס״ד

תודה על המילים!!
פותחת את היום, מעכשיו לשלוש שעות!שמש בשמיים
התמכרתי, חייבת הפסקה עד אחת ורבע בעזרת ה'
ואו ואו ואו!!לפניו ברננה!
בהצלחה, מלכה!!! 👑👑👑👑👑
הצלחתי חלקית שמש בשמיים
מנסה שוב עוד מעט...
איזו מדהימה שלקחת 3 שעות!! כל הכבוד על החלק שכן הצלחת!מהממת!קמה ש.

בס''ד

 

איך היה הסבב השני שלך יקרה?🧡

היה טוב, הצלחתי שעה וחצי בערך שמש בשמיים
איזה יופי!! תותחית!!! ❤️קמה ש.
אז היום הייתי די בהתמכרות (איפה שהיו לי דקות פנויות כי גםקמה ש.
בס״ד

עבדתי.

אז אני מצטרפת רק עכשיו, עם סגירה עד מחר *בלי נדר* בע״ה.

לילה טוב אהובות ❤️
בעז"ה שעה וחצי עכשיומכחול
המון הצלחה מכחול יקרה! ספרי לנו מה ואיך היה!!קמה ש.


תודה רבה!מכחול
בסוף הצלחתי שעתיים. היה טוב!
האכלתי את הילדים וכמה ילדים אורחים בפירות וארוחת ערב, קילחתי את הילדים, ותיכף סיפור לילה טוב.
מדהימה!! התיאור שלך שימח אותי 😍קמה ש.
בס״ד

כל הכבוד!!!
ללא הספקתי לעדכן לפנישומשומונית
הצלחתי בין 4 ל6.15.
ב"ה הצלחנו לאפס את הבית לקראת השטיפה... (בנוסף לזמן משחק)
מדהימה!! כל הכבוד יקרה!!! נשמע הספקים ממש משמחיםקמה ש.
בס״ד

וזמן המשחק - בכלל!! זה הכי משמח שיש 😍
פותחת את היום, עד שאחזור הביתה בע״ה (עוד כמה שעות)קמה ש.
בס״ד

צריכה כוח רצון כי היה לי בוקר ממש לא קל....

מתחילה בעוד כמה דקות בלי נדר.

מוזמנות להתעניין ❤️
וואי בהצלחה רבה!!ה' כל- יכול
מקווה שיהיה לך טוב וקל😘

מצטרפת עכשיו עד 12.30.

מקווה להספיק לסיים את כל ההכנות...
הלואי!
ולחזור לעדכן אתכם

בהצלחה לכולן.
שבת שלום🥰
עונה לך ולאחתפלוס 💕קמה ש.
בס״ד

ממש תודה לשתיכן על ההתעניינות! זה ממש עוזר ומשמח!!! 💕

ב״ה היה מצויין! זמן איכותי ומטעין. ואם כבר אז גם אתמול בלילה עמדתי בזה (בקושי רב 😅) ולא פתחתי עד הבוקר ב״ה 👍🏻

עכשיו צריכה לסיים להכין את שבת ואני זקוקה לכל הסיעתא דשמיא שבעולם!!!!!

@ה׳ כל- יכול, איך היה לך יקרה?

@אחתפלוס, איך היה לך יקרה?
היה ב''ה בסדראחתפלוס
עד עכשיו הייתי בלי. לוקחת הפסקה קצרה ובעז''ה עד שבת אהיה בלי
איזה יופי יקרה! אני מקווה שזכית לכניסת שבת נינוחה וטובה! 🤍קמה ש.


ב''ה, הרבה בזכותך ❤אחתפלוס
בהצלחה קמה. איך היה? מקווה שהספקת את כל מה שאת צריכהאחתפלוס
לוקחת עכשיו שעהאחתפלוס
מעכשיו עד סוף ההכנות בל״נקמה ש.
בס״ד

יכול להיות שזה יהיה עד כניסת שבת, תכלס....

* מחריגה שיחות לאבא / אמא וכו׳ לקראת שבת.

שבת שלום אהובות 🧡!!
לא תכננתי, אבל נתת לי השראהמכחול
תודה @קמה ש.!
בעז"ה מעכשיו עד שבת (לא כולל שיחות לקראת שבת).
איך היה לך ביום שישי? 🥰קמה ש.

בס''ד

 

 

פתחתי קצת רק בזמן שאכלתי ארוחת צהריים מאוחרת (בדיליי משאר בני המשפחה) ואז סגרתי שוב עד שבת ב''ה. ב''ה הצלחתי להדליק בזמן. אצלי המטרה הייתה להיות הכי מפוקסת שאפשר, כדי למקסם את הסיכויים שלי להכניס שבת בזמן. שמחתי לתת לך השארה ב''ה . עניין אותי - מה הייתה המטרה שלך? גם עניין של פוקוס? או מסיבה אחרת?

תודה, היה מאוד יעיל ביום שישי!מכחול
המטרה שלי הייתה גם פוקוס, וגם מצב רוח. ימי שישי קשים לי נפשית, וחשבתי שאולי זה יעזור לי להרגיש יותר טוב.
(אני לא יודעת להגיד אם זה מה שעזר, כי בעלי לקח את הילדים להמון זמן ביום שישי, אבל ב"ה היה יום טוב )
אני ממש שמחה שהיה לך מאד יעיל!קמה ש.

בס''ד

 

ואולי זה היה שילוב של שני הדברים ביחד? המיקוד והלדים שהיו עם בעלך? ואם כן - עלית על המתכון

 

אני לא יודעת אם התכוונת לזה, אבל ימי שישי יכולים להיות ממש לחוצים ומלחיצים... וזה יכול להקשות על הנפש. אם לזה התכוונת, אז אני מאד מבינה 🧡

מעכשיו בע"ה עד 1 וחצישקדיה.
המון הצלחה אהובה!! ספרי איך היה!קמה ש.
היה מצוין!שקדיה.
אבל זה לא חכמה.. לקחתי זמן שבכל מקרה הייתי חייבת להספיק מלא דברים כדי לאסוף את הילדים בזמן ולצאת מיד לנסיעה לשבת למקום רחוק... אז ב"ה הספקתי מה שרציתי ועכשיו בנסיעה בעלי נוהג ויש לי זמן לפלאפון שבת שלום!!
בדיליי אומנם אבל - איזה יופי!!קמה ש.

בס''ד

 

כל הכבוד שהספקת את הכל!!!

מקווה שהייתה לך שבת טובה ושמחה!

 

סוגרת עד מחר בבוקר בלי נדרקמה ש.
בס״ד

כח מי שכתבה ביום ו׳ - בלי נדר אגיב מחר ❤️❤️❤️

לילה טוב פורום! (מאוחר..............)
איך היה קמה?שמש בשמיים
עמדתי בזה וטוב שכך ב''ה! 💪🏼 תודה יקרה על ההתעניינות ❤קמה ש.

בס''ד

 

היא מחממת את הלב!

בעז"ה מעכשיו ל3 שעותמכחול
בהצלחה לי!
המון הצלחה מכחול יקרה!! ספרי לנו בסוף מה ואיך היה!קמה ש.


די הצלחתי, ב"ה 😃מכחול
חזרתי לעבוד, אז רציתי לא לפתוח בעבודה. הלוואי שאצליח להקפיד על זה, זה ממש בעיה של גזל 😕
וואי ****כל הכבוד**** ממש!!!! על הגישה הזאת!!!!!קמה ש.

בס''ד

 

מאחלת לך מכל הלב שתצליחי. ושתצברי מיליון זכויות בע''ה.

זה כל-כך נכון. וגדול. וקשה. וחשוב.

אשרייך שזה במודעות שלך!!!

 

 

וכל הכבוד שהצלחת היום ב''ה!!

אלופה!!!!!!!!!!!!! ❤

מצטרפת, מעכשיו עד האיסוף של הילדים בלי נדרקמה ש.
בס״ד

מחריגה - שיחות טכניות הקשורות ללו״ז
הצלחתי ב״ה, יצא שעה ואבעים.סבב ב׳ מעכשיו עד סוף ההשכבות בל״נקמה ש.
תותחית!מכחול
נראה לי שגם אני אפתח עוד סבב, אפילו שהילדים ישנים.
רוצה לאפס קצת את הבית, ולהספיק לעשות משהו שאני ממש אהנה ממנו (ולא לבזבז זמן בפלאפון).

בעז"ה עד שאלך לישון (מתכוונת להשתמש בפלאפון לצורך משהו מוגדר, אבל לא להכנס לפורום ולא לגלוש).
טוב, לא הצלחתי לגמרי, אבל עדיין היה טוב!מכחול
הצלחתי המון זמן, ותקתקתי הרבה דברים בבית!
עכשיו ראיתי את העדכון שלךקמה ש.

בס''ד

 

תותחית על כל מה שהצלחת! זה מדהים!!! וגם כל מה שתקתקת!!! ממש כל הכבוד!!! ❤

 

וסיקרנת לגבי הדבר שאת מאד אוהבת

 

(את לא חייבת לספר מה זה כמובן!)

תודה קמה!מכחול
ממש ממש מחזק לקרוא את ההתעניינות שלך תמיד!
רציתי לצייר, מנסה לחזור לזה לאחרונה, אבל בסוף לא הגעתי לזה.
לא נורא, אולי מחר...
וואו........ מדהימה.........קמה ש.

בס''ד

 

אז יש קשר בין השם שלך למי שאת מבפנים. איזה יופי... אני ממש אוהבת לראות ציורים יפים... בשבילי זה דבר ממש קסום, היכולת הזאת... אם אי פעם בא לך לשתף...

תודה 😃מכחול
בעז"ה מעכשיו עד סוף הפיזור במסגרותמכחול
היום הצלחתי בין 4 ל6 ב"השומשומונית

הייתי מאוד פנויה לילדים שהיו עייפים מאתמול ובכלל מהחודש האחרון (חודש ארגון)

תקתקנו זמן משחק של צהריים, ארוחת ערב ומקלחות וכולם נכנסו מוקדם למיטה, להשלים קצת שעות שינה...

יווווו איזה יופי של ערב!!! אלופה!!!! אשרי הילדים שלךקמה ש.

בס''ד

 

שזוכים לאמא נוכחת ופנויה!

 

ואיזה כיף לכולכם שהם סוף סוף ישנים, אחרי כל הטירוף של החודש הזה (היה גם אצלנו)

 

ממש שימחת עם ההודעה שלך, שתדעי!  ❤

תעזרו לי לא להיות בפלאפון עכשיו.. תעודדוואילו פינו
אותי🙏
ממש קשה לי ואני סתם נמשכת אליו...
את מסוגלת! ואת כל-כך תשמחי ותחושי סיפוק אח״כ בע״ה!!!קמה ש.
בס״ד

אני מעודדת ומחזקת אותך!!!!!!!
תחזרי לספר לנו מה עשית מהזמן הזה שהתפנה לך 🧡

מאמינה בך!!! 💪🏼
תודה! עשיתי שעה. מאז שכתבתי סגרתי את האינטרנטואילו פינו
והשארתי את הטלפון רחוק.
תודה על המקום!
אלופה!מכחול
ואת לא יודעת כמה זכויות יש לך בשמיים בזכות השרשור הזה
תודה רבה! זקוקים לזכויות האלה בשמים..ואילו פינו
הלוואי ויעזרו..
תותחית!!! ידעתי שאת מסוגלת!!!קמה ש.
בס״ד

ומסכימה עם כל מילה של @מכחול!!! ❤️

מצטרפת עם עכשיו עד סוף ההשכבות בל״נ.
סוגרת עד מחר בלי נדר, לילה טוב יקרות!!קמה ש.
איך היה קמה?מכחול
מקווה שישנת טוב וקמת מלאת אנרגיה ❤️
תודה אהובה! ❤️ עמדתי בזה ב״ה!קמה ש.
בס״ד

לא ישנתי מספיק, אבל זה כבר הרבה יותר טוב ממשהו אחר 🙃
מאתגרת את עצמי בטירוף - ללא כניסה לפורום עד הזמן האישי בערבקמה ש.
בס״ד

בלי נדר. חייבת להתפקס ולעשות כל מיני דברים. מוזמנות לספר מה אתן לוקחות היום. 🥰
וואו! בהצלחה! ספרי איך היה אני לוקחת מעכשיו לשעהשמש בשמיים
וואי איזו חרוצה!!!ה' כל- יכול
בהצלחה...👏👏

לוקחת עכשיו גם לשעתיים....
עונה לכן, שמש בשמיים וה' כל-יכולקמה ש.

בס''ד

 

ב''ה היה מעולה!!! הצלחתי לגשת לכמה משימות שהפחידו אותי מאד 😅. (מכירות את זה שחייבות לקבוע איזשהו תור או לטפל באיזשהו עניין בירוקרטי שקשור לבנק? כאלה בדיוק!). ואז אספתי את כולם (בדרך כלל בעלי אוסף חלק ואני את החלק השני) והיה זמן ממש נעים איתם בחוץ. היה קסום. ואז חזרתי מותשת בבית והצלחתי לתפקד טוב בכל זאת. ואז ממש נהניתי להתחבר בחזרה

 

תודה יקרות על התגובות שלכן! וממש שמחה שהצטרפתן גם! איך היה לכן @שמש בשמיים ו@ה' כל- יכול?

איזה אלופה!!ואילו פינו
אני עשיתי 3/4 שעה בערך. עם הצצות מידי פעם, אבל היינו נטו עם הבנות ולא נשאבתי..
תודה יקרה!! ואיזה כיף! שימחת אותי עם הצלחתך ❤️קמה ש.
וואו אלופה! גם על הזמן וגם איך שמילאת אותו!שמש בשמיים
מכירה משימות כאלה, כמה זמן לקח לי עד שמילאתי טופס 101 😅
אני לא לגמרי הייתי בלי הטלפון כי היו לי שיחות והודעות, אבל לפחות לא ביזבזתי את הזמן בטלפון ולא הייתי באינטרנט...
תודה נשמה!! ואיזה יופי שהצלחת גם!קמה ש.
בס״ד

אגב גם אני הייתי עם פלאפון פתוח, הודעות ושיחות. אבל הכל במיקוד ב״ה - ובלי פורום

כל הכבוד יקרה!!
פותחת את היום עם חצי שעה 🙃קמה ש.
אז בסוף יצא לי מעל שעה ב״ה. לוקחת עכשיו שעה נוספת בלי נדר.קמה ש.
בס״ד

באופן כללי אני כבר כמה ימים רוצה לפתוח שרשור חדש לרענון הכוחות אבל אני לא מגיעה לזה.... 😕

מקווה שבקרוב בע״ה 🙏🏻🙏🏻
כל הכבוד!!שומשומונית

אני גם לא תמיד מגיעה לפני/ אחרי לכתוב.

אז ממשיכה גם היום בעז"ה בין 4 ל6 (אתמול ב"ה היה מצויין).

הצלחתישומשומונית
יש לי הרבה מטלות בראש אז היה קצת קשה להתנתק... אבל ב"ה עבר בטוב. כולם מאורגנים. מחכה שיכנסו למיטות..
כל הכבוד יקרה!!!🧡🧡קמה ש.
לוקחת עכשיו שעתייםאחתפלוס
איך היה לך אתמול יקרה?קמה ש.
תודה על ההתעניינות.אחתפלוס
הייתי ממש עייפה ולא היה לי כח לעשות משהו מיוחד.
אבל היתה לי פניות לילדים וזה הכי חשוב
זה באמת הכי חשוב!! כל הכבוד לך 💕💕💕!!קמה ש.
לא הצלחתי.עובר עלי יום לא מוצלח.המון עומס.כמה תקלים.עייפותקמה ש.
בס״ד

אני מאד עצבנית מבפנים
מאד מפוזרת
ללא סבלנות לאף אחד

רק לשרוד את המשך היום כזה

עכשיו אני לבד עם חלק מהילדים.
צריכה להתאפס על א. ערב
לעזור לבת שלי עם ש.ב
מקלחות


סוגרת לשעתיים בלי נדר, עד שבעלי חוזר.


קשה 😣
בהצלחה! את אלופהואילו פינו
ותותחית!
ומותר שיהיה קשה. ומותר להרפות.
וכל הכבוד שבכל זאת את לוקחת ומנסה!
תעדכני איך היה❤️❤️
תודה יקרה!!! הייתי מעל שעתיים בלי ושרדנו את הערב ב״הקמה ש.
בס״ד

דרש הרבה כוח, והרגשתי שה׳ עזר 🙏🏻
(פתאום קצת יותר שיתוף פעולה מאחד הילדים, השני שהתעסק לבד וכו׳)

תודה על ההתעניינות!
אלופה ❤️❤️איזה יופי שמרגישים את הסייעתא דישמיא..ואילו פינואחרונה
לוקחת עכשיו עד שהגדולה ישנהואילו פינו
הקטנה ישנה עד לא מזמן. מקווה שגם היא תרדם.
הגדולה ישנה.ואילו פינו
מניקה. ומאז שהקטנה תשן לוקחת עד שכל כל הבית מאופס..
איך היה לך אתמול הכל?🧡קמה ש.
סביר מינוס..ואילו פינו
אובדת עצות- חום אחרי ניתוחshiran30005

בת 2.5 רביעי שעבר בבוקר עברה הקטנת שקדים, שקד שלישי וכפתורים. מיום שישי בבוקר היא עם חום. בשישי בערב נבדקה במיון עשינו רק צילום חזה שיצא תקין ושחררו. אמרו שאם עד יום ראשון עדיין יהיה חום לחזור ונעשה בירור יותר. היום היינו שוב במיון כי החום ממשיך התלבטו ובסוף אמרו שאין צורך לבצע בדיקות דם כי זה רק יום 3 לחום , הניתוח נראה בסדר והם לא רואים צורך כרגע. מה גם שהיא שותה "יחסית" בסדר.

החום עדיין ממשיך והיא פתאום מסרבת לקחת אקמול או נורופן גם,נר היא ממש בןכה וגם פולטת את זה החוצה. ככה היא נרדמה


מה עושים במקרה כזה? נתנו לה במיון אופטלגין היום בכוח וכנראה בגלל זה היא לא מוכנה לקחת כלום עכשיו

לא יןדעת מה לעשות איתה, ולמה הרופאים לא עשו בירור כבר?

היא ממש עקשנית לתרופות וזה כל הקושי. היא גם חכמה שלא מוכנה לשתות פטל/מיץ/מים כלום עכשיו.


גם אנטיביוטיקה לא נתנו בטענה שהם לא יודעים מה המקור של החום ולכל דבר יש סוג אחר של אנטיביוטיקה 

אוףףף. מה עם ליצור קשר עם המחלקה של הניתוחאורוש3
לבקש שיעבירו שאלה לרופא?
היינו במיון איפה שעשתה ניתוחshiran30005

הם התייעצו עם אאג

סתם מעצבן ומלחיץ 

ממש, שיעבור מהרראורוש3
נר אקמול או נר נורופן!התייעצות הריון
נר היא מוציאהshiran30005
כנראה לוחצת אחכ חזק וזה יוצא..
איזה מוזרשושנושי

אנחנו עשינו ניתוח שקדים ושקד שלישי - ומראש קיבלנו המלצה לקחת אנטיביוטיקה.

שכנתי לחדר עשתה רק כפתורים ואני זוכרת ממש איך הרופא אמר לה בשחרור - להתחיל להביא אנטיביוטיקה ברגע שמתחיל חום.

איזה קטע שלא קיבלתם המלצה כזאת.

אני ממש מקווה איתך לטוב. 

גם אחותי עשתה שקדים וקיבלה מראשshiran30005

אנטיבייטיקה למקרה שיתחיל חום

אבל פה הם לא מןכנים לתת, רופא ילדים לא לוקח סיכון ושולח למיון, גם מוקד שולח למיון

לדעתי, את חייבת להתעקש על ברור יותר רציני. לא לוותנק-ניק
בעיני זה משהו שצריך לנדנד לרופאים למצוא את מקור הבעיה ולא שהפתרון שלהם זה לתת אופטלגין בכח
אמרו שכנראה נדבקה בלי קשר במשהו ולכןshiran30005

הבירור הוא מהיום ה 5 לחום, היום זה היום ה 3

נכון מוזר? מצד שני היינו בביח גדול תל השומר והם התייעצו עם עוד רופאים

ממה שאני גם יודעת נותנים די בקלות אנטיביוטיקהאורוש3

אחרי ניתוח. לנו נתנו מוקסיפן כשיצא ריח כזה לא טוב מהפה שלו.

גם לה יש ריח נוראי מהפה אבלshiran30005

אמרו שזה תהליך תקין של אחרי ניתוח

כדאי מחר ללכת שוב ולהתעקש על בדיקות או משהו? במידה והחום ממשיך או לחכות לשלישי כבר

הייתי מבקשת מהרופא ילדים שייתן מוקסיפן ושלוםאורוש3אחרונה
יוצאות עם הילדים לנופש?מולהבולה

בעלי ממש לא אוהב את זה....אומר שזה קשוח.אנחנו עם קטנים

ולפני שנתיים יצאנו והילדים היו בחוויה מה זה טובה !!!!!

אשמח לשמוע מכם לאן אתן יוצאות אם כן

לא בתי מלון כי זה סופר יקר

בעבר יצאנו לקמפינגרוני 1234

השנה לקחנו דירת איירביאנד בי

היו גם שנים שנשארנו בבית אבל כל יום יצאנו לאנשהו (מעין, מוזיאון וכו).

זה באמת עבודה קשה עם קטנים אבל אנחנו מאד נהנים בכל זאת.

אנחנו פחות, יותר טיולים של יוםשיפור
זה הרבה עבודה, הרבה כסף, הילדים לא תמיד ישנים טוב מחוץ לבית, יותר נוח לי לחזור בסוף יום מעייף איתם למקום המוכר והידוע.
וואי זה סגנון אישיואני שר

כילדה יצאנו כל שנה ל3 ימים,

שינה בבית ספר שדה בעיקר

והתוכנית היתה מסלולים...

ההורים שלי תמיד אמרו שדווקא כשהיינו קטנים היה יותר קל כי הלכנו יפה וכשגדלנו התחלנו להתלונן  😅


אני היום כאמא פחות אעשה את זה כי מסלולים זה פחות בשבילי ואז אם הילדים לא מתרגלים זה באמת לא הכי מתאים...


עדיין אפשר לחשוב על מקומות לא יקרים מדי (למרות שאולי עכשו זה שלב די מאוחר) - בית ספר שדה, אנא, מקומות אירוח אולי לא במקומות קלאסיים של הצפון שמבוקשים מאוד ולבנות תוכנית באיזור - ים, מעין, מסלול קטן... תלוי מה האופי שלכם.


מניסיון משפחתי בשנים האחרונות (כשיוצאים עם ההורים שלי ואנחנו כבר נשואים עם ילדים אז זה נהיה שבט) - באמת המקומות הפשוטים באיזורים לא מבוקשים מאוד הופכים את המחיר לריאלי יותר - הבית הארחה בהר ברכה, בסוסיא וכאלה... זה לא צפון כמו שמדמיינים קיץ אבל מאפשר.


וגם לצאת לימים בודדים זה פתרון.


אני חושבת שכדאי לעשות תכנון של הקיץ ככה שלכם ולילדים יהיה מול העיניים למה לצפות.

אצלנו היו שנים שכן והיו שנים שלאמתואמת

בעיקרון כל עוד הרכב הכיל את כולנו - יצאנו כמעט כל שנה לצימר. היו פעמים שהיה מוצלח, והיו פעמים שפחות...

אחר כך עשינו הפסקה ארוכה בנופשים העצמיים שלנו (כן הצטרפנו למשפחה שלי לנופש משפחתי מורחב, שלפעמים בכלל היה אצל ההורים שלי בבית), ולפני שנה הרגשנו שהמשפחה האישית שלנו חייבת את זה, ויצאנו שוב לנופש משלנו בצימר. (בחרנו מקום נגיש בתחבורה ציבורית, כדי שנוכל לנסוע וגם להתנייד במהלך הנופש)

היה לנו טוב מאוד, אבל גם מתיש... כך שאני מבינה את בעלך ומבינה גם אותך.

השנה אנחנו חושבים לצאת לקמפינג, גם מבחינת המחיר וגם כדי שלא נצטרך להתארגן על זה מראש יותר מדי. נקווה שיהיה טוב...

אני חושבת שיש בזה משהו שמאוד מאחד משפחתית, לצאת לנופש משותף. מצד שני, אפשר גם ליצור חוויות משפחתיות מאחדות אחרות, שכוללות לינה בבית... (אנחנו למשל כמה פעמים הפכנו את הבית לבית מלון, וזה היה כיף מאוד לילדים ומגבש)

אני רקאורוש3

קמפינג בלי להתארגן יותר מדי?? 🫣😁

סתם הבנתי שהתכוונת ללסגור מראש. אבל זה יצא מבדר. 

נכון, התכוונתי שלא צריך לקבוע את זה מראשמתואמת
מתכננים ללכת למקום חינמי... נצטרך כמובן לקנות כל מיני דברים, אבל אפשר לעשות זאת שבוע מראש.
קמפינג זה טונות התארגנות....אורוש3
טוב שאת מזהירה אותנו🙈מתואמת
בכל אופן, מתכוונים ללכת למקום לא רחוק מאוד מהבית, אז "מקסימום" נוכל לחזור הביתה אם נשכח דברים...
היינו השבת בנופש במושב "רחוב"שוקולד פרה.

בצפון.

אז לא ישנו ברחוב...

ישנו בצימר. היה מאוד מאוד נחמד. הילדים שלו בברכה ביום שישי, ובשבת עצמה היו בג'קוזי בלי להפעיל אותו.

הכל כולל אוכל מוכן עלה לנו- 1350.

הלכנו לבית הכנסת, לגן השעשועים, טיילנו באזור של בננות, יש גם מתחם לצימר עם טניס שולחן, כדורסל, נדנדות.

ברוך ה' שמחנו מאוד

הוא רצה 1100שוקולד פרה.

שזה תשלום יחסית נמוך לשבת, אבל זה כי היינו בצימר הזוגי ופשוט הוספנו מיטה, מזרון ולול.

בסוף שילמנו 1200 כי הוא רצה מזומן והיה לנו רק ביט

יש לך מספר?יערת דבש
דוד אוחנהשוקולד פרה.
0584464698
לאDoughnut
עם ילדים מעדיפה לצאת לטיולים של יום ולחזור בלילה להתארגן בבית בנוחות שלנו. אולי כשיגדלו...
כן לוקחים דירה בצפוןאמאשוני

עולה 3500-4000 ל3 לילות, אפילו פחות. סוגרים כבר בחורף, מחפשים המלצות בבוקינג.

3 חדרי שינה פחוס סלון פלוס מטבח פחוס שני חדרי רחמה לפחות. אנחנו צריכים 6 מיטות אבל תמיד היה יותר.

עד היום הדירות היו ממש טובות (בסטדרטים שלנו)

מטיילים באתרי שמורות הטבע, אוכלים בעיר, עושים קניות בסופר גדול באיזור (רמי לוי וכאלה)

מביאים מהבית כלים לבשל.

שווה לקחת דירה עם מכונת כביסה, מאוד נוח שאפשר לכבס מגבות ובגדי ים ובגדים שהילדים אוהבים לטיולים. מחליפים הרבה בטיולים האלו,

כי אנחנו אוהבים להיכנס לנחלים, מעיינות, הכינרת וכו' וגם טיולעם יבשים מלכלכים.

תבדקו קירבה לבתי כנסת.

שני רכבים.

כתבו אותי ואת בעלי בעצם 🙂מולהבולה

חלק כתבו שלא מעדיפים לישון בבית בסוף יום-בעלי

וחלק כתבו שכן לוקחים צימר ונהנו-מה שאני אומרת


ברור שהכי כיף לישון בסוף בבית

אבל זו החוויה יותר לילדים,הם כל הזמן מתבאסים שכל החברים יוצאים

בחופש לכמה ימים ואנחנו כמעט ולא...,

ברור לי שלא כולם יוצאים,זה יקר וקשוח לכולם


השאלה אם טיולים יומיים לא יוצא כבר יותר יקר מכמה לילות בצימר...כי החופש ארוך 🤦

אז תעשו שנה-שנהרוני 1234
או נופש עם לינה בחוץ רק פעם בשלוש שנים. ככה זה מאזן את הצורך בחוויות עם ההוצאה הכספית הגדולה וה"התשה" להורים.
לדעתי לינה בבית זה לא בר השוואהאמאשוני

זו חוויה אחרת. כשיש רק קטנטנים וזו המון עבודה להיות מחוץ לבית, באמת עדיף טיולים יומיים.

כשהילדים גדלים, בשביל להיפתח ולהתנתק ולהחליף אווירה עדיף לצאת כמה ימים (אם יש אפשרות כלכלית)

טיולים יומיים כשיש גם בנים וגם בנות, גם גדולים וגם קטנים,

זה אומר שרוב הסיכויים שחלק לא יבואו. זה גם שיקול מבחינתי.

נסיעה לצפון הרחוק יותר, אני לא אעשה בנסיעות יומיות..

אבל מה שטוב לכם 🙂

יוצאים כל שנה לפעמיים פעמיים בשנהעדיין טרייה

בשנתיים האחרונות גם התחלנו לצאת לטיול משפחתי בחו"ל (במקום חופשה אחת בארץ. לצערי בארץ צפון היה יחסית בעייתי בתקופה האחרונה).

מבחינתי אני לא אצא בלי הילדים (מקסימום לילה אחד עם בעלי במקום קרוב) אז נופש זה רק כולנו יחד. בתחושה שלי זה מאוד מגבש ונזכרים תמיד בחוויות שהיו לנו יחד. כמובן שזה תלוי תקציב היו תקופות שהיינו הולכים לקמפיינג או מתאימים את החופשה למשהו פשוט יותר תלוי תקציב. בארץ אנחנו הכי נהנים מצימר עדיף עם בריכה פרטית שם אנחנו מתארגנים על על האש/ארוחות בוקר ורוב היום מטיילים בחוץ. מרגיש לי יותר זורם עם ילדים בניגוד למלון (מה גם שחדר במלון מוגבל בדרך כלל להורים +2 ילדים).

אשמח להמלצה לצימר עם בריכהרוני 1234
אפשר גם בפרטי
ממה שאני זוכרתעדיין טרייה

היינו פעם ברוח ברמה ברוכים קלע אלון המקום היה ממש מהמם חיסרון אחד שהבריכה לא מגודרת יש רק אפשרות לנעול את הצימר עצמו (עם ילדים קטנים ולא שוחים יותר בעייתי)


באילת היינו ביאלרנט דירות אפרסמון זה בריכה לאיזה 3-4 דירות אבל למזלנו זה היה אנחנו ועוד משפחה והתחלקנו בשעות על הבריכה.


היינו גם ביאלרנט במגדל עם בריכה


לרוב יותר קל למצוא צימר עם ג'קוזי פרטי בריכות יש בדרך כלל למתחם של 2 צימרים ומעלה זה היינו הרבה פעמים עם עוד משפחה אחת שנסענו יחד. כבר לא זוכרת את השמות של המקומות.

נראה לי שכל הקונספט של ילדים זה קשוחהבוקר יעלה

אבל אין מצב לוותר על נופש, כל שנה בשביל הילדים.

מתיש נכון אבל כ"כ חשוב להם לביחד ושלא ינטרו לך טינה בגיל גדול, לא חשוב איך אני יודעת 😉 

אנחנו יוצאים עם עוד משפחהשומשומ

מתאמים עם האחים (לפעמים ממש מאורגן כולם  לפעמים יותר ספונטני)  ואז כל נושא הילדים פחות קשוח 😉

יש להם חברה ותעסוקה

וגם להורים כיף

בקיצור קונספט מומלץ ממש 

אשמח להמלצות של צימריםמולהבולה

וגם טיולים יומיים אם יש לכן

ממש תודה על התגובות! החכמתן אותי

תצאו לסגנון טיול שמתאים לכם ואתם נהנים ממנו...חילזון 123

מצד שני אני כן חושבת שיש מקום גם לצאת לטייל למשהו שאתם לא מאד נהנים ממנו כדי שלילדים תהיה חוויה של טיול וזמן איתכם.

אז צריך לאזן ולנסוע למשהו שמתאים לכם אבל לא לצפות שזה יהיה נופש של רגל על רגל...


אנחנו אוהבים קמפינג וטיולים בטבע

אם את מחפשת במחיר יותר זול ממחיר בדר'כקנמון

יש בצפת קבוצות וואטצפ של אנשים שמשכירים את הדירה שלהם במחיר יותר זול מצימר.

כמובן התנאים הם לא תנאים של צימר (אין בריכה, אין ג'קוזי) וגם צריך להיות זהירים ליפול על בית נקי (להתבונן היטב בתמונות!)

אבל זה נחמד

ולילדים קטנים החוויה של בית אחר עם משחקים אחרים (במידה שהמארחים מאשרים לשחק בהם) היא חוויה ממש נחמדה.

אם מוצאים בית בעתיקה זה בכלל שווה.

חלק מציעים גם צימרים ממש..

קיצר שווה להכנס לקבוצה כזו ולבדוק אופציות.

אולי למישהי פה יהיה קישור עדכני לקבוצה כזו

כן. אבל זה לא נופשמקרמה

אנחנו יוצאים פעמיים בשנה

כי זה חשוב לנו

זה צבירת חוויות עם הילדים

ואנחנו עובדים קשה מאוד בזמן הזה

וחוזרים עייפים


אבל זה שווה לנו


אוהבים מאוד את אנ"א

אנחנו יוצאים לא בהכרח לנופשאפונה

אבל בעיני הדגש הוא על פניות.

לצאת כולל לינה זה ממש קשוח, לפעמים אנחנו עושים את זה אבל לא כל שנה,

ולפעמים ישנים אצל חמותי או אחים שלנו שזה יותר קל מבחינה לוגיסטית.


יציאות יומיות הרבה יותר קל, זול, ומועיל לנו. זה ממש לא צריך להיות מפוצץ.

זה מעיין שלא מכירים, פארק שווה, בישול בשטח, לפעמים מסלול (לצערי לא לקחנו את הילדים כ"כ למסלולי הליכה, אנחנו צריכים להכיר להם את זה יותר). מזרקות, אתרי עתיקות/מורשת...

פעם ב... אטרקציה בתשלום כמו קיר טיפוס וכאלה.

צריך להיות על זה, להגיע מאורגנים ולדעת לאן הולכים ומה עושים, להצטייד כמו שצריך - בעיקר אוכל אבל גם משחקים לשטח - אפילו ברמת הכדור/מטקות/צלחת מעופפת. אפשר להשקיע יותר עם מחצלת, ערסל, ציליה, ועוד ועוד זה כיף ממש. העיקר הפניות וההנאה שלנו ההורים שאנחנו על זה, במצב רוח טוב, שמחים, פתוחים להתנסות ומשחק.

גם לנו זה קשוח האמתהמקורית

אבל עד עכשיו יצאנו, בעיקר לבתי מלון

לא יוצאים ליותר מלילה גג שניים. ממצים לגמרי מבחינתו

השנה לא קבענו כלום האמת. עדיין.

כן יוצאיםבשורות משמחותאחרונה

ליצור חוויות של טיול פעם-פעמיים בשנה זה השקעה משפחתית חשובה לדעתי גם אם זה מורכב

יוצאים לטיולים של 3 ימים במהלך השבוע/חמשוש

דירת אירוח, צימר, אירוח כפרי מכבד לא להתכלב אבל כן ברמה נורמלית

במקומות שמתאים לילדים להסתובב חופשי ומרחבים שהם יכולים לשחק אז לעניין הזה מלון ממילא לא רלוונטי בעיני

קמפינג אני לא אוהבת אז פחות בקטע, אבל כן עושים להם פעילויות שטח כמו סאג', מדורה, יצירות מהטבע וכד'

 

ריפלוקס סמוי והנקהאן#שרלי

שלום לכולן, אשמח לכמה שאלות

1. תינוקת בת חודש וחצי כנראה עם ריפלוקס סמוי, נותנים תרופה עדיין ללא השפעה מספקת. רציתי לשאול איך מניקים תינוק ככה? היא אוכלת בחוסר נוחות גדול, מתחברת ומתנתקת גם עם הבקבוק, לוקחת שלוק וצורחת.. יוצא שפשוט אני כמעט לא מניקה כי לא פיצחתי את השיטה.. קשה לי לדחוף לה את השד כל פעם לשלוק ושהמאבק הזה קורה בגוף שלי.  ומאוד הייתי רוצה לעבור משאיבות להנקה. (היא יודעת לינוק בסדר, אני נותנת לה עדיין לפעמים לכמה דקות כשהיא רגועה). אשמח מאד לטיפים או אפילו הזדהות, להרגיש נורמלית. נראה לי כאילו כולן סביבי מניקות בסבבה ורק אני מסתבכת..

2. איחור בנטילת סרזט - של שלוש וחצי שעות. לקחתי מיד כשנזכרתי.  את הגלולה הבאה צריך לקחת בשעה הרגילה או בשעה החדשה שנזכרתי?

3. כמה משמעותי שאיבות (או הנקות) בדיוק בזמן כדי למנוע דימומים עם הגלולות?

תודה רבה לכן!!

עונההשם שלי

לגבי 1, אין לי ניסיון. אולי כדאי לנסות להניק בתנוחות שונות, ולמצוא איך הכי נח לה.


2. תמשיכי בשעה הרגילה.


3. לא שמעתי שיש קשר לזמנים הנקה ושאיבה.

אני יודעת שזמן לקחתי הגלולות יכול להשפיע.


לי אישית לא היו כתמים, גם כשלא הקפדתי על השעה. וגם עם הנקות ושאיבות לא דווקא בשעות בלי קשר לזמנים.

אני רק אזדהה בקשר לקושי בהנקה...מתואמת

לי למזלי היו כמה וכמה הנקות מוצלחות לפני כן, אז ידעתי שה"בעיה" לא בי...

אני לא יודעת אם באמת היה לה רפלוקס סמוי או לא (הרופא לא שלל ולא אישר, וגם לא נתן תרופה) - רק יודעת לומר לפי הרופא שצריך להיניק כשהתינוק כמה שיותר בישיבה (לא יודעת איך עושים את זה תכל'ס🙄 אבל אולי תנסי), ואחרי ההאכלה להניח אותו באלכסון (בטרמפולינה זה הכי טוב. הוצאנו מהמחסן את הטרמפולינה שקיבלנו בילד השני ולא באה לידי שימוש, והבת שלי חצי גרה שם...)

עוד דבר שכדאי לבדוק הוא לשון קשורה. לבת שלי הייתה מסתבר לשון קשורה, שאף אחד (מהרופאים בבית החולים ועד לרופא הילדים) לא זיהה רק יועצת הנקה שהגעתי אליה בגיל עשרה חודשים זיהתה את זה...

ואם גם בבקבוק היא מסתבכת - מציעה לנסות את הבקבוק של לנסינו. זה הבקבוק היחיד שהבת שלי הסכימה לקחת.


בהצלחה יקרה! זה באמת קשה ומתסכל❤️

תודה רבה על הנירמולאן#שרלי

לשים בטרמפולינה לישון פשוט?

בסהכ מה שהיא עושה רוב היום זה לאכול ולישון הרי.

ולגבי הבקבוק

חשבתי שזה הגיוני שגם עם הבקבוק לא נעים לה לאכול, כי זה כואב /צורב במידה דומה להנקה, לא? היא אוכלת מהבקבוק ותוך כדי מתחילה להתפתל אז לא חשבתי שזו בעיה עם הבקבוק דווקא כי אנחנו משתמשים בכמה סוגים.. אבל אולי אני טועה?

כרגע תשכיבי אותה לישון (וקודם כדי שתעשה גרפס)מתואמת

בהמשך היא תתחיל גם קצת לשחק שם.

ולא יודעת לומר בקשר לבקבוק, בעצם... יכול להיות שאצלנו היא לא הסתדרה עם בקבוקים אחרים בגלל הלשון הקשורה, וזה לא קשור לרפלוקס שאולי היה לה ואולי לא.

בכל אופן, את יכולה לנסות להאכיל אותה בבקבוק כשהיא שוכבת בטרמפולינה, אני חושבת שזה גם יכול לעזור.

תודה רבהאן#שרלי
ההמלצה היא להניק בתנוחות זקופותאנונימית בהו"ל
נגיד התנוחה הפיזיולוגית

כדאי להתייעץ עם יועצת הנקה ברמה גבוהה, יכולה לעזור למצוא פתרונות 

האמת שהייתי בייעוץ עם מישהי ממש נחשבת וטובהאן#שרלי

אבל לעניין הזה בינתיים לא מצאתי פתרון

כי גם אם אני מניקה בתנוחה זקופה, אם היא לא נינוחה היא פשוט זורקת את הראש אחורה ומקשיתה את הגב וצורחת מרעב וכאב

קיבלת הנחיה מהרופא שרשם את התרופהקופצת רגע

מה לעשות אם זה לא עוזר?

נראה לי שצריך לחזור אליו, לא? 

רק ממליצה לבדוק לשון קשורהצלולה

אצלי זה היה קשור באופן ישיר לריפלוקס. וזה מאוד משפיע על היכולת להתחבר כמו שצריך בהנקה.

צריך לבדוק אצל רופא שמבין בזה, המון רופאי ילדים לא יודעים לזהות לשון קשורה אחורית (אצלי שלושה רופאים אמרו לי שאני טועה, עד שלקחתי לרופאה מומחית וראיתי ישועות).

וואו. שני רופאים בדקו אותהאן#שרלי

וגם יועצת הנקה שנחשבת מאד מקצועית. אבל עכשיו אני דואגת שאולי כן יש לשון קשורה ולא עלו על זה?

מה שם הרופאה אם אפשר לשאול?

יש רופא שמומחה לזה - ד"ר רפאל יודסיןמתואמת

ויועצת ההנקה שבדקה את הבת שלי היא אודליה גור אריה.

שניהם בירושלים, אם נגיש לך.

יש מרפאת לשון קשורה באיכילובאנונימית בהו"ל

תפני אליהם

יעל דובסטר גם נחשבת מעולה

נכון על מי שכתבו לךצלולה

אני מאוד התרשמתי מד''ר יעל דובסטר.

גם ד''ר בוצר אמור להיות מקצועי מאוד בתחום.

באיזה אזור נוח לך?

אזור ירושליםאן#שרלי
אז באמת ד''ר יודסיןצלולהאחרונה
אני חושבת שהוא יודע לזהות. בעיני אין על ד''ר דובסטר (שהיא זאת שזיהתה את הלשון הקשורה האחורית של הקטנה שלי ועשתה התרה יסודית, בהשוואה לחוויה שלי אצל ד''ר יודסין) אבל נראה לי שגם ד''ר יודסין יודע לזהות.
אוסתאופתאפונה

הציל אותנו ככל הנראה מריפלוקס סמוי, אמנם ההנקה הרגיעה אותה אבל היא לא היתה רגועה בשום מצב אחר חוץ מהנקה ו/או מנשא.

ממליצה על יעקב דרמון מירושלים.

בטיפול הראשון כאילו לא קרה כלום, בטיפול השני פשוט קסם, אי אפשר להסביר.

באיזה שבוע סיפרתם על ההריון?אנונימית בהו"ל

מלתבטת כזה מה לעשות..

תלוי למיאיזמרגד1

להורים סיפרנו בהריון הראשון מיד בבדיקה החיובית, בשני אחרי אולטרסאונד עם דופק

אחיות שלי ראו עלי ממש בהתחלה, הרבה לפני שסיפרתי. מצידי הייתי מספרת כנראה בחודש שלישי- רביעי כזה

לחברות בחודש רביעי- חמישי

עונהמולהבולה

להורים סוף שלישי

לאחים חודש חמישי

תחילת רביעישיפור
חח וואיואני שר

מרוב שהייתי בחרדות שזה יגמר לא העזתי לספר

להורים סיפרנו אחרי סקירה ראשונה

ואח"כ לאט לאט לאחים

לחברות קרובות

בעבודה


לא חושבת שיש בזה נכון ולא נכון (חוץ מבעבודה שיש חוק),

אתם צריכים להרגיש בנוח

זהו הייתי כבר בסקירהאנונימית בהו"ל

ואני תוהה מתי לספר


נגיד בעבודה מתחשק לי למשוך עד שבוע 20+

אבל מסביב אני מתלבטת 

למעסיק צריך עד שבוע 20ואני שר

בגדול הייתי מספרת למי שחשוב לי לפני שרואים

כי אז זה כבר מתחיל להיות קצת מביך


החלטות טובות!

שבוע 16 השבוע פרסמתי לכולםהרמה
גם רואים עלי למרות כל המאמץ שלי להסתיר..
תלוימתיכון ועד מעון

בהריון ראשון לאמא שלי ממש ממש בהתחלה, קצת אחרי שגיליתי, ביתר ההריונות קצת יותר מאוחר סביב שבוע 10, לחמותי טיפה אח"כ, ולאחים מתי שהסתדר.

לחברות טובות מתי שהתחשק לי, לרוב מוקדם מאוד, בהתאם לתמיכה שהייתי זקוקה לה. לחברות פחות טובות מתי שראו, לא טרחתי לספר.

בעבודה- ממש מוקדם, הרבה לפני שצריך.

תלוי באיזה הריון..רק טוב=)

ממש השתנה.

לאמא שלי בדרך כלל ספרתי אחרי הדופק או לפני אם הרגשתי ממש לא טוב,  להורים של בעלי בהריון הראשון בשבוע 9 ובשבוע 13 חמותי סיפרה לכולם אז מאז אנחנו מספרים לה רק אחרי סקירה ראשונה

לאמא שלי- אחרי הדופקהשקט הזה

לחמי וחמותי אזור שבוע 10 כזה

לאחים וכו אחרי סקירה ראשונה

ולשאר העולם בדכ נותנת לגלות לבד😅

לאמא שלי מספרת מיד אחרי הבדיקה הביתיתכחלאחרונה

מבחינתי גם שבעלי יספר להורים שלו באותו זמן, לא רואה הבדל בין ההורים

ואכן סיפר להם בערך ככה או ממש כמה ימים אחרי, אבל סתם בלי סיבה מיוחדת לא יצא שסיפר ממש מיד..

לאחים והאחיות מספרים בתחילת חודש חמישי (למרות שהאחיות הקרובות שלי חשדו לפני🤭)

לשאר העולם, נותנת לגלות לבד, ומשוחחת על זה חופשי מחודש חמישי 

אתן מצליחות לשתות מים בתחילת ההריון? ממש מענייןפומלה
אותי
כשלא הצלחתי- שתיתי מים עם תרכיז וכדומהיעל מהדרום
ממשלאשירה_11
בעיקר שתיה מוגזת.. או שלוקים קטנים של מים...ליני(:
תודה לכן!! ממש קשוחפומלה
או מים עם מלא קרח או עם מיץ אחרת לא שותה....דיאן ד.
בקושירק טוב!אחרונה

שתיה מוגזת

תה

מים קרים

קרטיבים

גלידה

במצטבר היה יכול לצאת פחות מ4 כוסות ביום. לפעמים חלק מזה היה יוצא בהקאות..

ממש ממש מחפשת שיעורים טובים בנושא חינוך ילדיםרק טוב=)

בעיקר בנושא כעס על ילדים ואיך להיות איתם יותר סבלניים.

בתקופה האחרונה אנחנו ממש עמוסים ומרגישה שאנחנו במקום לא טוב איתם

ההמלצה הקבועה שלימדברה כעדן.

פודקאסט של אפרת וקסלר.

הכעס מגיע כתוצאה מהשורש.... בהצלחה 

תודה רבה!!רק טוב=)
אני לא מוצאת את הפודקאסט הזה..הילושש

תוכלי לשלוח לי קישור בבקשה?

 

 

מענין אותי גם אז חיפשתיאונמר

זה האתר שלה ארכיון Podcasts - אפרת וקסלר - הורות מגדלת ומובילה

וזה בספוטיפיי https://open.spotify.com/show/3a5OZ3OiuK5kTOQOqgTuyV

לאחרונההילושש

התחברתי לשיעורים של הרבנית מיטל דאודי- ביוטיוב.. 

 

תודה!!רק טוב=)
שיעורים ששמעתי בעבר ואהבתי:מתואמת

של הרבנית חבצלת סולטין ושל הרבנית דינה ראפ.

לא זוכרת אם יש שם התייחסות ספציפית לנושא הכעס...

הרבנית חבצלת מעולה, שמעתי את כל הסדרה..רק טוב=)
הרבנית דינה לא יצא לי, נבדוק.. תודה רבה!
יכולה לשרשר לי את הסדרה? רק אם לא קשה לךנפש חיה.
תודה מראש
אני ממליצה ללמוד על ויסות רגשיאפונהאחרונה

הרי הסיפור הוא לא הילדים ומה שהם עושים אלא היכולת שלנו לנהל את האנרגיות הרגשיות שלנו.

סליחה שאני לא מציעה מקור מידע ספציפי, אוכל לחפש לך בהמשך, אולי מחר, אבל אצטרך תזכורת.

הרגשה אחרי הפלהכמהה ליותר

מאוד התלבטתי אם לשאול ואיך לשאול, אבל ממש בוער בי.

אני רואה פה בפורום, וגם מסביבי, שהפלה היא אירוע מאוד קשה לאישה, שזה דבר שממש מרסק נפשית, שנשים בוכות אחר כך הרבה, במשך תקופה לא מפסיקות לחשוב על האובדן, ושזה ממש קשה להם.

כמו ששיתפתי, ביום ראשון האחרון גילינו שאין דופק, וביום חמישי החרון עברתי גרידה. שבוע 13+3.

כמובן שהיה לי ממש הלם וקשה כהודיעו שאין דופק, אבל לא פרציתי בבכי או משהו כזה , וגם בהמשך חוותי את זה בצורה די קלילה.
וזה לא שלא חיכיתי להריון, חיכיתי מאוד, התרגשתי מאוד, כשראיתי דופק פעם ראשונה, ממש בכיתי. דיברתי אל העובר, תיכננתי כבר שמות אם זה יהיה בן ואם זה יהיה בת, קניתי עגלה חדשה, הייתי ממש בהתרגשות סביב זה.
אבל מרגע שנודע לי שאין דופק, לא נשברתי ולא התרסקתי בשום צורה. בכיתי טיפה, אבל בעיקר הרגשתי אדישות, הרגשתי סוג של תחושה של "הייתי בטוחה שזה יקרה לי, לא באמת מגיע לי עוד תינוק".
אני מרגישה מצויין מבחינה נפשית, אני מרגישה שמחה, אני מאושרת שזכיתי שיש לי כבר שני ילדים. אני ממש מרגישה ומשדרת אושר.

אני לא מבינה אם משהו דפוק בי שאני לא מקבלת את זה כל כך קשה.
אני מרגישה שהמשפחה והחברות שלי, מקבלות את הידיעה הזאת על זה שאני כבר לא בהריון, בצורה הרבה יותר קשה ממני.
כשהודענו לחמי וחמותי, חמי ממש בכה, בדמעות. כאב לי הלב הלב בשבילו, לא הבנתי איך הוא מקבלת את זה יותר קשה ממני.

בעלי לא אומר לי כלום, אבל מתחת לפני השטח, אני מרגישה כאילו הוא מצפה ממני להגיב אחרת ממה שאני מגיבה.
הוא לא מבין למה אני כל כך שמחה, למה כל מי ששואל אותי איך אני מרגישה, אני אומרת לו שהכל בסדר, שאני מרגישה מעולה.

היום החלטתי לחזור לעבוד, אני בסך הכל עובדת מהבית בעבודה מחשבית, לקחתי חופש כבר מיום שני האחרון, והרגשתי שזה די והותר, במיוחד שאני מרגישה מצוין, פיזית ונפשית, 
ובעלי די הזדעזע מההחלטה, הוא לא מבין למה אני לא מנצלת את זה שאמרו לי בבית חולים לקחת 3 ימי חופשת מחלה, בהוא ממש משדר לי כאילו אני אוצה לרצות את כולם ואת העבודה על חשבון עצמי, אבל אני ממש לא מרגישה שזה על חשבוני, כי אני באמת מרגישה מצויין.

תודה למי שקראה עד עכשיו, כתבתי ממש הרבה, ומבולגן, ונראה לי שחזרתי על עצמי עשרות פעמים, ואני גם לא ממש יודעת מה אני רוצה ממכם 🤷‍♀️
אולי סתם לשמוע מה אתם חושבות. השיחה עם בעלי הבוקר ממש עירערה אותי, ואני תוהה אם משהו בי באמת לא נורמלי שאני רוצה לחזור לעבוד יומיים אחרי גרידה.

אניoo

לא עברתי הפלה

אבל

הכי נורמלי בעולם להקשיב למה שאת מרגישה ולרצות לחזור לשגרה


אף אחד לא אמור להגיד לך איך את מרגישה

זה הגוף שלך

את עברת את זה

אחרים עברו את זה יותר ממרחק

שלא יתערבו לך

ואם הם כן מתערבים

תבקשי מהם שלא

את נורמלית לגמרידיאן ד.

אין שום ספר הדרכות איך להרגיש אחרי הפלה ולכן כל אחת יכולה להרגיש ולחוש איך שמתאים לה.

 

אני גם לא חושבת שכולן חוות הפלה בצורה כל כך קשה כמו שנראה לך.

פשוט מי שחווה את זה בצורה מאוד קשה אז נוטה יותר לשתף את זה כאן או בחיים האמיתיים.

 

אני ראיתי את אחיות שלי שמאוד קרובות אלי שעברו הפלות בשבועות מוקדמים יחסית

אצל אף אחת זה לא היה טראומטי במיוחד, כן עצוב וכואב אבל נורא מהר חזרו לשגרה.

(רק אחת מהן שעברה הפלה אחרי שחיכתה הרבה שנים להריון אז זה באמת היה ממש ממש כואב ועצוב)

את מדהימהרוני 1234

כנראה יש לך חוסן אישי מאד גבוה וזה מעולה.

תקשיבי ללב שלך ותהי הכי כנה עם עצמך (נראה שדוקא במקרה הזה לרצות אחרים יהיה להיות שבורה "בכח").

לפעמים גם האסימון נופל באיחור והעצב מגיע אחרי כמה שבועות/חודשים וזה גם בסדר, תמשיכי להיות קשובה לעצמך.

אגב, פה בפורום הכי טבעי שהנשים שלקחו את זה יותר קשה יכתבו פה בניגוד לנשים האחרות. מי שלא לקחה את זה קשה פחות תרגיש צורך לשתף ולחפש תמיכה.

אני עברתי הפלהעדינה אבל בשטח
אחרי ציפייה מאוד גדולה טארוכה, ואכן נשברתי מזה ממש. אני מניחה שאם הייתי עוברת הפלה בתקופת פוריות רגילה וללא המתנה, כנראה הייתי עוברת את זה יותר בקלות. כל אחת והסיפור שלה, כל אחת ומבנה הנפש שלה, כל אחת והמצב הרגישי שהיא נמצאת בו לאותה נקודת זמן, אף אחד לא יכול להגיד לאף אחת איך להרגיש בשום מצב. רגש זה רגש. אולי את אופטימית מטבעך, אותי מלאת אמונה, ואולי חזקה, אותי את אחת שנאחזת בדברים הטובים, הכל יכול להיות. ואם את מרגישה טוב, למה להישאר בבית. כל מה שאת מרגישה לגיטימי לגמרי, תרגישי טוב בגוף ובנפש, בשורות טובות תמיד ♥️
נשמע לי ממש תקיןמתיכון ועד מעון

הייתה לי הפלה בעבר, בשלב קצת יותר מוקדם ממה שתיארת. הצטערתי, התבאסתי, ועברתי הלאה. ממש לא חוויתי את זה באופן דרמטי.

ולגבי לקחת חופשת מחלה, תעשי מה שטוב לך! אני יכולה לספר לך שעברתי בעבר הפלה בשלב מאוחר בהריון וקיבלתי חל"ד מלא וניצלתי רק 9 שבועות במקום 15 ומלא אנשים העירו לי שזה טעות, אבל עבורי זה היה הרבה יותר מתאים.

אין נכון או לא נכון, על אחת ומה שמתאים לה, זה לא אומר עליך שום דבר רע!!!

גם אני לא הרגשתי אבל כשעברתי הפלהמתואמת

(היו לי תחושות קשות אחרות, שנבעו מהטראומה שצפה לי מבתי חולים)

אבל העובר הפסיק להתפתח בשלב מוקדם מאוד, וממהתחלה הייתה הרגשה שההיריון לא תקין. והוא גם הגיע קצת בהפתעה, שנה וקצת אחרי הולדת תאומים, ובדיעבד אני שמחה שלא נולד לי אז תינוק, כי זה היה צפוף מדי עם התאומים.

אז לא יודעת מה לומר עלייך, אם התחושות שלך כרגע נורמליות או לא. יכול להיות שהן נובעות מבריאות נפשית - של עיכול והבנה שאם כבר אין, אז אין מה לבכות, כי זה לא יעזור.

אבל יכול להיות גם שזו מעין הדחקה, ולכן אני חושבת שכדאי לך לשים לב לעצמך בהמשך, כי אולי תחושות האבל יצופו פתאום בעוד חודש-חודשיים, ואז תצטרכי לתת להן מקום אף שלכאורה כבר התקדמת הלאה...

בשורות טובות❤️

כאחת שעברה לצערי ארבע הפלות בשבועות כאלהשמיכת פוך

יכולה לומר לך מניסיוני שכנראה את עדיין לא מעכלת.. את עדיין בהדחקה.

באיזה שהוא שלב יפול לך האסימון ותרגישי את הכאב הזה.

יש הרבה טריגרים שיכולים לגרום לך לכאוב... זה יכול להיות לפני המקווה או כשתקבלי מחזור שוב או כשתראי נשים בהריון בשלב שלך.

אל תלחיצי את עצמך עכשיו להתאבל. אבל כשזה יגיע תתני מקום להתאבל ולבכות. אל תדחיקי את זה.

חיבוק גדול ממני❤️❤️❤️

את עדיין קרובה לאירועאמאשוני

יכול להיות שבהמשך תחווי תחושת פספוס או אובדן. תהיי קשובה לעצמך, לעבוד מהבית נשמע מעולה, להיות בחוסר מעש זה גם לא בריא.

אם בהמשך תרגישי שאת צריכה אוורור תתני לעצמך את זה, ולכן חשוב לדעתי להשאיר את התגובה שלך לאירוע לא סופית עדיין, אלא לפעול לפי מה שמרגיש לך נכון באותו זמן.

חיבוק. בעיני יש פער גדול בין התחושה שציינתירושלמית במקור

של "לא מגיע לי תינוק", לתחושות של השלמה או אפילו המונח אושר בו נקטת. תשהי עוד קצת בפער הזה...

(ובלי קשר, רבות חשות מגוון של עוצמות ביחס להרגשות שלהן, בטח סביב הפלה. אישית ההרגשה בהפלה הראשונה שלי היתה של אכזבה קלה, יחד עם ציפיה ותקווה, ובכל הפלה נוספת - היו 3 רצופות - ההרגשה החמירה)

סך הכל נשמע לי ממש הגיוני חוץ מ"לא מגיע לי תינוק"שיפור
על זה נראה לי כדאי להתעכב, שאת כן ראויה. וזה שקרה ככה לא מראה שאת לא ראויה. 
גם אני כמוך. הצטערתי על הפוטנציאל שלא זכהכתבתנו

להגיע למימוש, אבל מצד שני לא בכיתי, לא הרגשתי רגשות אשמה, זה היה נראה לי די טבעי וחלק מחבילת הפוריות של העידן הזה.

השתדלתי לשמור על מנוחה בהתאם לכוחות שלי בימים שאחרי, אבל לא נמנעתי נגיד מארוע משפחתי שהיה למחרת הגרידה. לא רקדתי כמובן.

גם לא היו רגשות שליליים שהופיעו מאוחר יותר, אבל תהיי קשובה לעצמך ואם את רואה שכן מגיעות תחושות יותר של דאון, לא להתנגד להן. תני מקום, תשהי בהן כמה שהן מבקשות ממך כדי שיעלמו ברגע הנכון ולא ימשיכו לזמזם כשאנחנו לפעמים בהתנגדות לחוויה כלשהי. תרגישי טוב, ובעיקר תרגישי טוב עם עצמך בכל תחושה שעולה לך, את ממש נורמלית.

זה בסדר גמור, כל אחת חווה את זה אחרתמחיאחרונה
הדבר היחיד שבלט לי זו המחשבה שלא מגיע לי תינוק. מה? למה?
אשמח לרעיונות איזה מאכלים לתת לתינוקתבכינוי אחר

בת 8 חודשים,

היא אוהבת ביצה,

נתתי לה גם לטעום דג סלמון

וגם בטטה ותפו"א ממרק קוסקוס.

אני רוצה שתהיה לה ארוחה אחת קבועה ביום.

מה אפשר להוסיף לביצה שיתאים לארוחת בוקר?

כרגע אסור לה מוצרי חלב.

תודה 🙏

קוואקר.מוריה
סתכלי באתר 'המתכוניה'רק טוב!

אתר מתכונים לתינוקות. אפשר לחפש לפי גיל, מרקם, רגישויות וכו.

מפעילה אותו תזונאית תינוקות וילדים. 

תודה, האמת שהסתכלתיבכינוי אחר
ולא מצאתי לגיל שלה, אם יש לך אפשרות לצלם מסך אשמח. תודה 
את רוצה דווקא לארוחת בוקר?מישהי מאיפשהו

אני התחלתי עם מרק טחון (ירקות ועוף והודו)

ואחכ גם מנה של פירות טחונים

אבוקדו/ תפואהמקורית
אבוקדו, טחינה, חביתה עם קצת מיץ של עגבניהראשונית

בננה מעוכה

אם היא אוכלת סלמון אז אולי טונה מתאים


להחליף ממש ארוחהמדברה כעדן.

זה לפי התגובה שלה... שאת רואה שהיא לא צריכה השלמת הנקה/תמ"ל אחרי הארוחה....


טונה

אבוקדו

חביתה/ביצים קשות מעוכות עם מלח ושמן זית

פשטידות

דייסת קוואקר (עם מים, כך אני תמיד עושה)

מרקים

קציצות טונה וקינואה

פירות מעוכים/ טחונים עם טחינה/ חמאת בוטניםיעל מהדרום

לק"י


חתיכות קטנות של לחם עם אבוקדו/ טחינה/ חומוס. עם זה אפשר גם חביתה.

לחם מטוגן

החלק הפנימי של המלפפון מגורד. או לתת לה רצועות מלפפון עם הקליפה, שתכרסם את הפנים שלו. רק לשים לב שהיא לא חותכת חתיכות גדולות.


ירקות מעוכים. אפשר להוסיף עם עוף או קציצות רכות.


אני מועכת הכל במזלג.

תודה לכולן על כל הרעיונות!בכינוי אחר
זה ממש משתנה מילד לילדרק טוב=)

יש לי ילדים שבגיל הזה אכלו רק גרבר, והתינוק הנוכחי למשל כבר אוכל הכל כמעט..

בבוקר- חתיכות לחם קטנטנות טבולות בטחינה וחביתה

צהריים- אורז וקציצות מרוסק גס, קוסקוס ומרק (בגדןל מה שאנחנו אוכלים אא"כ זה לא מתאים עדיין אז משתדלת שיהיה לו מרק טחון)

ערב- משתנה. מרק/ לחם מטוגן/ פנקייק מקמח מלא/ שאריות מא. צהריים/ ביצה קשה מרוסקת עם טחינה/ פשטידה כלשהיא/ אבוקדו

אני מוסיפה אבוקדו לביצהמולהבולהאחרונה
או ביצה עם קוטג'

אולי יעניין אותך