שאלות בסטטיסטיקה - אשמח לעזרהאנונימי (פותח)
עבר עריכה על ידי ארץ השוקולד בתאריך ה' בטבת תשפ"ב 10:20
(הערת מנהל, שרשרתי את כולם יחד לשרשור אחד כדי שיהיה נח יותר לכולנו ומחקתי שרשורים כפולים לאותה שאלה. מוזמנים להמשיך לשאול ולענות, בהצלחה רבה)

בשאלת המחקר הבאה, איזה משפט נכון?
"באיזו מידה קיים הבדל בין סטודנטים מהמרכז והפריפריה ביחס לרמת ההישגים?"
א.המשתנה התלוי הוא מקום המגורים, כי רמת ההישגים תלויה בו
ב.המשתנה הבלתי תלוי הוא מקום המגורים, ורמת ההישגים תלויה בו
ג.יש כאן שני משתנים בלתי תלויים: מרכז ופריפריה
ד.יש כאן שני משתנים שתלויים אחד בשני
ב.אנונימי (4)


שאלההההאנונימי (פותח)
.איזה מהמשפטים הבאים לא נכון?
א . הערכים של המשתנה התלוי מוסברים על ידי הערכים של המשתנה הבלתי תלוי
ב. אם אין הבדל בין הקבוצות בערכים של המשתנה התלוי, אז זה אומר שאין קשר בין המשתנה התלוי לבלתי תלוי
ג. המשתנה הבלתי תלוי מוסבר על ידי המשתנה התלוי
ד. אם אין קשר מתאמי בין משתנים, זה אומר שהמשתנים לא תלויים זה בזה


ג.אנונימי (4)


שאלהאנונימי (פותח)
1.בשאלת המחקר הבאה, איזה משפט נכון?
"באיזו מידה קיים הבדל בין סטודנטים מהמרכז והפריפריה ביחס לרמת ההישגים?"
א.המשתנה התלוי הוא מקום המגורים, כי רמת ההישגים תלויה בו
ב.המשתנה הבלתי תלוי הוא מקום המגורים, ורמת ההישגים תלויה בו
ג.יש כאן שני משתנים בלתי תלויים: מרכז ופריפריה
ד.יש כאן שני משתנים שתלויים אחד בשני
ב.אנונימי (4)


שאלהאנונימי (2)
ג.מתוך שאלות המחקר הבאות, איזו משקפת מחקר סיבתי?
1.האם יש הבדל בין ילדים בעלי רקע סוציו אקונומי גבוה או נמוך בקשר לעמדותיהם כלפי מורים גברים?
2.האם יש קשר בין מקום מגורים (עיר/מושב) לבין תפיסות לגבי שמירה על כושר?
3.האם מחלות לב במשפחה גורמות לאנשים להיות מודעים יותר לתזונה שלהם?
4.האם ילדים בעלי עודף משקל הם בעלי ביטחון עצמי נמוך יותר מילדים בעלי תת-משקל?

3. בגלל המילה "גורמות"אנונימי (4)


אשמח לעזרה 2 שאלותשלומ
3.בשאלת המחקר הבאה, סמנו נכון/לא נכון
"האם יש הבדל בשיטת הוראה ממוקדת בלומד לבין שימוש בשיטת ההוראה הפרונטלית על המוטיבציה ללמידה של הלומדים ?"
א.המשתנה התלוי הוא שיטת הוראה נכון/לא נכון
ב.המשתנה הבלתי תלוי הוא ההבדל בין השיטות נכון/לא נכון
ג.המשתנה התלוי הוא המוטיבציה של הלומדים נכון / לא נכון
ד.שני המשתנים לעולם לא יהיו תלויים אחד בשני נכון/לא נכון

4.איזה מהמשפטים הבאים לא נכון?
א . הערכים של המשתנה התלוי מוסברים על ידי הערכים של המשתנה הבלתי תלוי
ב. אם אין הבדל בין הקבוצות בערכים של המשתנה התלוי, אז זה אומר שאין קשר בין המשתנה התלוי לבלתי תלוי
ג. המשתנה הבלתי תלוי מוסבר על ידי המשתנה התלוי
ד. אם אין קשר מתאמי בין משתנים, זה אומר שהמשתנים לא תלויים זה בזה

*_-אנונימי (4)

3.א. לא נכון

ב. לא נכון

ג. נכון

ד. זו השערה

 

4.ג.

מה זה אומר השערה ?אנונימי (פותח)
הסבראנונימי (4)

בעצם המשפט השלם הוא-

אני משער ש-שתי המשתנים לעולם לא יהיו תלויים זה בזה

שאלה אשמח לעזרהאנונימי (פותח)
2.בשאלת המחקר הבאה, איזה משפט נכון?
"האם יימצאו הבדלים בין בתי ספר יסודיים לבין בתי ספר תיכונים במידת שיתוף המורים
בקבלת החלטות?"
א.המשתנה התלוי הוא בית ספר – תלוי אם הוא יסודי או תיכון
ב.המשתנה התלוי הוא דרך קבלת ההחלטות של המורים
ג.המשתנה התלוי הוא מידת השיתוף של המורים בקבלת החלטות
ד.המשתנה הבלתי תלוי הוא מידת השיתוף של המורים בקבלת החלטות


המשתנה התלוי הוא מה שמושפע מהנתון שיתנו לךארץ השוקולד
מה מניחים פה שיודעים מראש ומה מניחים שיושפע?
היי זה אומר שזה ב' ?אנונימי (פותח)
הייתי אומר שזה ג,ארץ השוקולד
ב בא לבלבל, כי מה שמנסים להבין זה מידת השיתוף של המורים בקבלת ההחלטות ולא קבלת ההחלטות של המורים.
אבל הבנת את הקונספט👏
אשמח דחוףף לעזרה סולמות מדידהאנונימי (פותח)
2. סמנו מהו המשפט הנכון עבור שאלת המחקר הבאה:
"באיזו מידה קיים קשר מעורבות הורים ביסודי למידת הצלחה בלימודי תיכון?"

א.המשתנה התלוי הוא מעורבות הורים ביסודי
ב.מידת הצלחה בתיכון הוא משתנה מופעל
ג.מידת המעורבות נמדדת בסולם שמי
ד.מידת ההצלחה בתיכון יכולה להימדד בסולם מנה


3. סמנו נכון או לא נכון, עבור שאלת המחקר הבאה:

"האם יש קשר בין מספר החוגים לבין המוטיבציה של ילדים להצליח בלימודים?"

א.המשתנה התלוי נמדד בסולם רווחנכון/לא נכון
ב.המשתנה הבלתי תלוי נמדד בסולם מנה נכון/לא נכון
ג.מוטיבציה נמדדת בסולם שמי כי אין משמעות לערך "אפס" נכון/ לא נכון
ד.החוגים נמדדים בסולם שמי כי ניתן לתת להם שמות: "כדורגל, ציור, התעמלות קרקע" נכון/ לא נכון

4. עבור שאלת המחקר הבאה, סמנו את המשפט שאינו נכון:

באיזו מידה קיים הבדל בין מקצועות ההוראה ביחס למוטיבציה של המורה?
א.המשתנה התלוי הוא מוטיבציה
ב.המשתנה הבלתי תלוי נמדד בסולם מנה
ג.המשתנה הבלתי תלוי הוא משתנה ייחוס
ד.את המשתנה התלוי ניתן למדוד בסולם רווח

5. איזה מבין המשתנים הבאים רצוי למדוד בעזרת סולם מנה?
א.טיב התזונה
ב. עמדות כלפי מורים
ג.זמן בריצת מרתון
ד.איכות חיים
מחילה, ראיתי רק עכשיוארץ השוקולדאחרונה
היי אפשר עזרה דחוףףףףאנונימי (פותח)
1.חוקר העביר שאלון ל-120 חברי קיבוץ לבדיקת עמדותיהם על הפרטת הקיבוץ. הוא חילק את השאלון לחצי, ל-60 חברים הוא נתן את השאלות 1-20, ול-60 חברים הוא נתן את השאלות 21-40. מדוע חילק החוקר את השאלון לחצי?
א.כדי לוודא מהימנות כעקיבות פנימית של הכלי
ב.כדי לוודא שהשאלון יציב לאורך זמן
ג.כי חברי הקיבוץ לא ישתפו פעולה עם שאלון ארוך מדי
ד.כדי לוודא שהמהימנות של השאלון תקפה

2.ארבעה חוקרים בדקו תשובות של מרואיינים לשאלון. כשהגיעו לשאלה ארבע בשאלון החמישה עשר, החלו להתווכח על איך צריך לנקד אותה. שני חוקרים חשבו לתת ניקוד מלא ושני חוקרים חשבו שצריך ניקוד חלקי. מדוע התווכחו החוקרים?
א.הם היו צריכים להסכמה בשביל המהימנות של השאלון.
ב.הם היו צריכים לוודא את תוקף המבנה של השאלון.
ג.הם היו צריכים לוודא שיש יציבות למבחן.
ד.כדי להגיע לעקיבות פנימית לכל התשובות בין הנבדקים.

3.חוקרת העבירה שאלון מעורבות הורים ל-30 תושבי אמהות ו-30 אבות. לאחר שבוע, היא ביקשה מהם למלא שוב את אותו שאלון. הסיבה לכך היא:
א.כי חלק מהנבדקים דילגו על שאלות
ב.כדי לבדוק האם לשאלון יש עקיבות פנימית
ג.כי חלק מהשאלונים הלכו לאיבוד
ד.כדי לבדוק מהימנות כיציבות - מבחן חוזר של הכלי.


4.אלו מהבדיקות הבאות לא מתאימה לשם בדיקת מהימנות:

א.לערוך את המבחן פעמיים בהפרש של זמן.
ב.לערוך מבחן בעברית כדי לוודא שכל המשתתפים מבינים עברית טוב מספיק כדי לענות על השאלון.
ג.לערוך בדיקת עקיבות פנימית על ידי מבחן חצוי.
ד.לערוך מהימנות בין שופטים.

5.במאמר הבא:

בחינת התרומה של שלוש מתכונות של הוראה ולמידה להישגי
תלמידים בבית ספר יסודי שושי דורפברגר, אוראל נאמן

א.איזה סוג מבחן מהימנות בוצע? ________________
ב.האם הכלי נמצא מהימן? _________
אפשר עזרה דחוףףאנונימי (פותח)
אשמח לעזרה דחופההאנונימי (פותח)
2. סמנו מהו המשפט הנכון עבור שאלת המחקר הבאה:
"באיזו מידה קיים קשר מעורבות הורים ביסודי למידת הצלחה בלימודי תיכון?"

א.המשתנה התלוי הוא מעורבות הורים ביסודי
ב.מידת הצלחה בתיכון הוא משתנה מופעל
ג.מידת המעורבות נמדדת בסולם שמי
ד.מידת ההצלחה בתיכון יכולה להימדד בסולם מנה


3. סמנו נכון או לא נכון, עבור שאלת המחקר הבאה:

"האם יש קשר בין מספר החוגים לבין המוטיבציה של ילדים להצליח בלימודים?"

א.המשתנה התלוי נמדד בסולם רווחנכון/לא נכון
ב.המשתנה הבלתי תלוי נמדד בסולם מנה נכון/לא נכון
ג.מוטיבציה נמדדת בסולם שמי כי אין משמעות לערך "אפס" נכון/ לא נכון
ד.החוגים נמדדים בסולם שמי כי ניתן לתת להם שמות: "כדורגל, ציור, התעמלות קרקע" נכון/ לא נכון

4. עבור שאלת המחקר הבאה, סמנו את המשפט שאינו נכון:

באיזו מידה קיים הבדל בין מקצועות ההוראה ביחס למוטיבציה של המורה?
א.המשתנה התלוי הוא מוטיבציה
ב.המשתנה הבלתי תלוי נמדד בסולם מנה
ג.המשתנה הבלתי תלוי הוא משתנה ייחוס
ד.את המשתנה התלוי ניתן למדוד בסולם רווח

5. איזה מבין המשתנים הבאים רצוי למדוד בעזרת סולם מנה?
א.טיב התזונה
ב. עמדות כלפי מורים
ג.זמן בריצת מרתון
ד.איכות חיים
אשמח לעזרהאנונימי (פותח)
לדעתיאנונימי (6)

(לא בטוחה)

2= ד' נכון

3= 

נכון

לא נכון

לא נכון

לא נכון

 

4=א

5=ג

תודה רבה לךאנונימי (פותח)
לא בטוחה אבל אולי יעזוראנונימי (4)

2. ד

3. ג לא נכון (נראה לי)

ד לא נכון

אשמח לדעת למה הכוונה ב3ג נכון או לא נכוןאנונימי (פותח)
מנסה להסביראנונימי (4)

אפשר למדוד מוטיבציה בסולם כמותי- על ידי שאלות ודירוג בין 1 ל5

ולכן זה לא נכון שמוטיבציה נמדדת בסולם שמי

אה הבנתי תודה רבהאנונימי (פותח)
אשמח לעזרהאנונימי (5)
האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול
עזרה דחוףףףףאנונימי (5)
האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול
מתלבטת בתשובה לשאלות האלו אשמח לעזרהאנונימי (5)
1.האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול
אפשר עזרההההה בבקשההה בשאלות האלוווואנונימי (5)
שאלהאנונימי (פותח)
האם בילוי זמן עם חיית מחמד ניתן לתפעול או ייחוס תמיד ? דוגמא לתפעול


אשמח לעזרהאנונימי (פותח)
אשמח לעזרה
שאלהה דחוףףףאנונימי (פותח)
. האם מקום מגורים ייחוס תמיד או ניתן לתפעול ?
2. 2 דוגמאות למשתנה ייחוס תמיד ?
3. 2 דוגמאות למשתנים שניתנים לתפעול ? דוגמא לתפעול


מכללת אורות ישראל ברחובותלומד

מישהו למד?.או לומד? או מכיר מישהו שנמצא שם ויכול לספר קצת על המקום?

שואל לגבי תואר ראשון בהוראה (כנראה תנ''ך)

תודה מראש.

למדתי תואר שני בהוראת המקרא שםאנונימי (2)אחרונה

היתה אווירה טובה.

לא ממש קשה

רוב המרצים היו טובים ומובנים

פסיכומטריהודיה כהנא

היי

רציתי לשאול - ממליצים על קורס הכנה לפסיכומטרי משהו טוב ממש מנסיונכם?

פליז תעזרו לי זה ממש דחוףהודיה כהנא
ממליצה ממש מניסיון אישיאנונימי (2)

הפסיכומטרי של המדינה.

קורס מקוון חינמי שנמצא באתר קמפוס IL.

הקורס בנוי בצורה מעולה ואיכותית, לומדים את הדברים לפי הסדר, עם שיעורים מוסברים היטב, הרבה תרגול וסימולציות.

אבל צריך לדעת לשבת ללמוד מול המחשב לבד. יש להם גם מסגרות בתשלום של ליווי בכמה מסלולים ואז את יותר מחוייבת לקצב של קבוצה, יש שיעורי זום וגם הדרכות פרטניות.

מצטרפת להמלצה!!⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩
ממליץ לעשות מבחני עברארץ השוקולד
יואל גבעמה כבר ביקשתי

אמנם יקר יחסית אבל שווה כל שקל (אם נכנסים לזה ולוקחים את הדברים ברצינות)

של המדינהשמיניסט באמ"ש
מומלץ מאוד, אני עשיתי הוצאתי 782
ואו! זה כמעט המכסימוםאורין
אם את רוצה עזרה, אני יכול לעזורשמיניסט באמ"ש
הפסיכומטרי של המדינה ברמה גבוהה לפסיכו ראשוןפופניק2

אם את צריכה ציון גבוה, צאי מנקודת הנחה שתצטרכי לעשות כמה.

אני עשיתי עם הפסיכו של המדינה ואחכ שיפרתי עם הקורס של מד ג'ניוס שהוא מומלץ מאד בשביל שיפור בציונים גבוהים (650+)

בהצלחה רבה!

אני עשיתי אחד, אז זה לא הרכח שצריך כמהשמיניסט באמ"ש
ברור לך שאתה יוצא דופןאנונימי (3)
אז למה להציק? 
אני יודע, זה כיף להציקשמיניסט באמ"ש
בתור אחת שמאד התאמצה על הפסיכומטריפופניק2

שתדע שזה סתם לא נעים

קיבלת מתנה מטורפת מה' זה לא שלך בכלל

תהיה בענווה 

יש לך מושג כמה השקעתי?שמיניסט באמ"ש

למדתי אולי אלפיים שעות בשביל זה

ראוי מאוד להגיד על זה כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה

🫣 אוי ואבויאנונימי (4)
כדאי לך לקרוא שוב את ההודעה אליה הגבת


אם השקעת ככ הרבה שעות זה רק אומר שקיבלת חוץ משכל גם כוח רצון התמדה ומשמעת עצמית

סתם סקרנותאנונימי (2)
מה רצית ללמוד בשביל זה השקעת כל כך הרבה בפסיכו?
אני חכם, עדיף להשקיע את הזמן הפנוי בתיכוןשמיניסט באמ"ש
עבר עריכה על ידי שמיניסט באמ"ש בתאריך ח' בחשוון תשפ"ו 17:16

ולעשות רק מבחן אחד, מאשר לנסות להשקיע אחרי ולעשות כמה

אגב, מי שרוצה אני יכול לעזור לעבור על הפעם הראשונה

השקעתי את הזמן בתיכון(אולפנה)אנונימי (2)
ובקורונה ועשיתי פעם אחת שקיבלתי ציון מצוין ב"ה. אבל לא נראה לי שזה התקרב אלפיים שעות. סתם תהיתי לעצמי למה צריך כזה ציון גבוה, חשבתי ש700 וקצת מספיק להכל.
אין דבר כזה "לעבור" פסיכומטריאנונימי (5)

כל אחד צריך ציון אחר. כתלות במה רוצה ללמוד ובממוצע הבגרויות.

יש מקצועות שמספיק 550-600

מנגד, לרפואה למשל, גם 720 מומלץ מאוד לשפר כמה שאפשר (גם אם הבגרויות מעל 115)


ולפותחת - כמה את צריכה בערך? כמה זמן וכסף יש לך להשקיע? האם יש לך משמעת עצמית?

בגדול חושבת שמי שיש לו משמעת לגמרי יכול לבד בעזרת הפסיכו של המדינה, ולהשיג ספרים (מסירה/יד2)

קודם כל תודה לכולם!!הודיה כהנא

אני צריכה באזור ה600 [עוד לא סגורה סופית על המקום לימודים שארצה... אבל 600 אמור להספיק]

האמת שתכננתי להשקיע את השנה הזו בעיקר בפסיכומטרי כי אין לי זמן לעשות כמה... מקווה בעז"ה להצליח בראשון ולכן רציתי לקחת קורס טוב...

והאמת הופתעתי מהמחירים היקרים... ולכן מתלבטת על הפסיכו של המדינה כי הוא בחינם - וגם אם אקנה את התוספות למיניהם הוא יוצא זול משמעותית ממש לעומת קורסים אחרים...

אבל מתלבטת גם לגבי המשמעת העצמית שלי 😉

 

 

כל הכבוד לך אבל אתה חריג..פופניק2

רוב האנשים צריכים לעשות כמה ומשתפרים לאט לאט

אין לי זמן 🥵הודיה כהנא

האמת היא שהתלבטתי אם לעשות את הפסיכומטרי במרץ או ביולי...

מצד אחד אם אעשה במרץ אוכל לעשות גם את של יולי במידה ולא אגיע לציון הרצוי...

מצד שני ליולי יהיה לי יותר זמן ללמוד...

לכל הממליצים לעשות בקמפוס IL - עברתם בפעם הראשונה? לכמה הגעתם?

תודה גדולה לכולם!!

עברתי בפעם הראשונהאנונימי (6)אחרונה

הגעתי ל600+. הספיק למה שרציתי

(האנגלית שלי היתה מזעזעת וזה ממש הוריד לי את הציון)

תואר שניחירטטתי
עם ילדים בבית, יש מקום מומלץ, באיזור השומרון, טוב,עם לא הרבה מפגשים באוניברסיטה?
תואר במה?ברגוע
שכחתי לציין😂חירטטתי
מדע המדינה 
רציתי להמליץ על הפתוחהברגועאחרונה

אבל אני לא בטוח אם יש את התואר הזה שם

מה מטרת התואר? איזה תואר?ארץ השוקולד
לא בדיוקלא שלם,משתלם

קשור לפה,

אני אחרי צבא עם אנגלית בסיסית  ממש ממש.

יש רעיונות איך לשפר?

קורסים מומלצים?

מישהו היה ברמה כזאת  והצליח לעבור את"הקיר"?

תתחיל לקרוא כל ערב 10 עמודיםאריק מהדרום

ותתחיל להקשיב ביוטיוב להרצאות באנגלית של מה שמעניין אותך וכן פודקאסטים בספוטיפיי.

מניסיוני אל תיקח קורסים ואל תשתמש באפליקציות ללימודי שפות, לא מכיר קורס או אפליקציה טובים כמו ספר, וזה גם לא טוב וגם לרוב מאוד יקר.

אם יש לך גם אופציה ליסוע לתקופה למדינה דוברת אנגלית זה הכי טוב כי תהיה חייב להתמודד באנגלית ותספוג אנגלית מכל מקום.

ספרים זו אכן הדרך הטובה ביותר. אם קשה לך תתחילאוריןאחרונה

מספרים עם הסטייג'ם הכי נמוכים ותתקדם. יש הרבה לתלמידים והם מעניינים. וגם לעשות אנסינים של בגרות זה טוב.

יש לכם רעיונות לעבודות קטנות שאפשר לשלב במקביל⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩
ללוז עמוס?
חונכות/שיעורים פרטיים/תרגוליםארץ השוקולד
ניסיתי תקופה, אבל כל שיעור דורש הכנה⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩
וגם כשאני חזקה בחומר לא תמיד מצליחה ללמד אותו 
אז עדיף משהו אחרארץ השוקולד
כמה שעות יש לך בשבוע?


האם מטרת העבודה היא כסף או ניסיון בתחום?

המטרה היא כסף⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩

בהנחה שיש לי לימודים + עבודת סטודנט,

ואני מחפשת עוד עבודה קטנה מהצד, השלמת הכנסות..

יכולה להקדיש לזה 5-10 שעות שבועיות

כלומר, יום בשבוע+-ארץ השוקולד

מה לגבי מלגת פרח?

עבודה בחנות כמוכרת?

או אריזה למשלוחים

מעדיפה משהו שאפשר לעשות שעה שעתיים ביום⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩

ולא משמרת שחייבת להיות כמה שעות ברצף.

פרח זה אולי רעיון טוב, תודה

אולי קלדנית עבור האגודה למען החרש?ארץ השוקולד
עזרה עם ילדים קטניםרוממה

יש אמהות שמחפשות. תפרסמי באזור שלך.

להוציא מהגן\לעזור בבוקר בפיזור לגן. להיות עם הילדים בבית ולסייע בעבודות בית קלות.

מה זה אריזה למשלוחים?⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩
סופרים המבצעים משלוחים צריכים עובדיםארץ השוקולד
שיארזו אותם מהמדפים לארגזים
צריך לדעת שבכל תחום יש התחלה ויש צבירת נסיוןזיויק
ולכן כדאי לצבור נסיון בתחום שישרת אותך בהמשך
בייביסיטר איכותיהיום הוא היום
חברה שלי עובדת בטלפנותרקאני
שעתיים ביום 40 לשעה
משלוחיםאריק מהדרום
אם לא תתקבלי במקרה לפרחהרמוניה

מחפשים חונכים וחונכים לילדים של נכי צה"ל

הבנתי שזה בדיוק אותו רעיון של פרח

2800 ש"ח לשעתיים ביום. מתאים?בננה צהובה

ראיתי אתמול הצעה לעבודה בנקיון בנק (כפר גנים,פתח תקווה). שעתיים ביום 2800 ש"ח.
אם מתאים לך - זה הטלפון 0505305916

2800 לחודש, כן?אנונימי (2)
תודה רבה!אנונימי (3)
קורס אנגלית של פטוראנונימי (פותח)
מכירים? ממליצים? ממש ממש רוצה להגיע לרמת פטור מאנגלית…
בשביל מה זה חשוב?גבר יהודי
תגיע לרמה שלך, ואז תיקח את הקורסים במוסד האקדמי שבו תלמד...
מכון נועםאנונימי (3)
גם ממליצה על נועםרקאניאחרונה

וגם אם לא פטור לגמרי, כמה שפחות קורסים יותר טוב

רוצה לפרוש מהתואר.אנונימי (פותח)

אני בסוף שנה א' והתואר הזה ברובו לא מעניין אותי והוא גם ממש קשה וגורם לי להרגשה שאני פשוט לא טובה, בגלל שכנראה התחום הזה הוא פחות התחום שלי.

מרגישה גם שהוא גם לא יהיה לי שימושי כל כך וחבל לי להשקיע את השנים הקרובות במלא חישובים מתסכלים, לא מעניינים ולא שימושיים.

זהו גמרתי עם ימי התיכון שהייתי לומדת כי "חייב בגרות". לא הגיע הזמן ללמוד משהו שאני אוהבת??

אז תגידו, מכירים לימודי אומנות במסגרת דתית לא קשים מידי עם תעודת הוראה? (אמונה הבנתי שאינטנסיבי ממש).

אוף...ארץ השוקולד

מבאס,


 

אבל טוב שיש לך כיוון וזה לגיטימי לגמרי להחליף מקצוע, אחוז מאוד מכובד מחליף בשנה א.


 

אולי משהו מפה יועיל:

https://www.study.co.il/%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%AA/

כל הכבוד על היכולת להגיד שלא מעניין אותךאנונימי (3)

ולחשוב על לעזוב.


אני ממליצה אם באמת ככה את מרגישה, שזה לא בשבילך ולא מתאים לך, באמת לעזוב. את בדיוק בזמן שיכולה לעזוב אחרי שניסית מספיק זמן והכרת מספיק את המקצוע, ושיכולה למצוא משהו כבר לשנה הבאה.

בתור אחת שעזבה לקראת אמצע שנה שניה ועברה מקצוע, אחרי שהקודם לא התאים לי בכלל ברמה שסבלתי, ועכשיו אני פורחת- זו אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי.

ממליצה לא לפחד מזה ולמצוא באמת מה את רוצה.


בהצלחה

שאפו על האומץאנונימי (פותח)
איך הגעת למסקנה שנכון לך לעזוב?
פשוט היה לי ממש לא טובאנונימי (3)
מההתחלה כבר באמת. פשוט אז הגעתי למצב שלא הייתי מסוגלת יותר להמשיך. היה לי רע כל רגע.


אבל ממש לא צריך להגיע למצב קיצון כזה. לא טוב לך? יש משהו שיותר מעניין אותך? לא רואה את עצמך ממשיכה ללמוד ולעבוד במקצוע הזה? לא נהנית? אז אל. פשוט להפסיק. 

ואני שואלת את עצמי האם יש דבר כזה להנות מלימודיםאנונימי (פותח)
אולי כל לימודים זה סיוט וצריך פשוט ללמוד ולבלוע את הרוק. השאלה איפה הגבול בין זה קשה ואת צריכה להתאמץ לבין זה קשה ברמה מוגזמת שאת צריכה לעזוב?
בהחלט כן!!אנונימי (3)
לא כולם נהנים עד הגג, וכמובן שלימודים זה קשה ודורש.


יש שתי נקודות. לא טוב, או לא קל.


לימודים הם לא קלים. וגם קשים. אבל אם הם קשים ברמה שאת מרגישה שאין לך אוויר- זו אומר שיכול להיות שזה לא המקצוע בשבילך.


אם לא טוב לך- ולא בגלל משהו זמני שמתרגלים (או משהו שיהיה בכל מקצוע, הרבה שעות לצורך העניין) פשוט מרגישה שלא טוב לך- לדעתי זה אומר שכדאי לעזוב. אל תגיעי למצב שאת קורסת. 

למה הגעת לתואר הזה?אנונימי (4)
אני לקראת סיום תואר באלקטרוניקה- הגעתי לתואר כי התחום עניין אותי, ועדיין הקורסים המתמטיים של שנה א' היו לי מאד קשים ולא עניינו אותי (ועדיין), בהמשך המצב מאד השתפר
טוב לשמועאנונימי (פותח)
מקווה שזה יהיה ככה בהמשך. הבנתי שתמיד שנה א' הכי קשה, כי זה המבוא להכל.. אבל לא יודעת. מי יכול לחתום לי ששנה הבאה יהיה יותר מעניין? אם אני בונה על זה אני אפסיד עוד שנה
אף אחד לא יכול לחתום, אבל הייתי מדבר עםאנונימי (4)
סטודנטיות משנים יותר מתקדמות ושומע
תסתכלי על הסילבוס של קורסי הבחירה בשנה גארץ השוקולד
האם משהו מהם נראה מעניין שהיית רוצה להקדיש לו זמן פנוי?
יש מצבאנונימי (פותח)

תודה לכולם! אני פשוט קצת במשבר לימודים בעז"ה זה יעבור לי..

באמת עזרתם לי. שוב תודה!!

בשמחה ובהצלחה רבה!ארץ השוקולד
אמונה לא כזה איטנסיביאנונימי (5)

ברור שהרבה פחות מתארים יותר עיוניים, אבל זה שריר אחר.

במקום לעשות מלא חישובים מתסכלים, את תצטרכי לצייר/ לעצב/ לעשות חזרות בתאטרון שעות. זה יכול להיות מהנה, אם יש לך משיכה לתחום, אבל זאת עדיין עבודה.

 

ובתור מישהי שלומדת שם, אני אגיד שהרמה הדתית לא כזאת הרמטית. בעיקרון לא יראו לך דברים לא צנועים במפורש, אבל עדיין רוב המרצים חילוניים והבנות שם לא שיא הדוסיות. במחלקת אומנות המצב בעיקרון הרבה יותר טוב.

נשמע הרבה יותר כיףאנונימי (פותח)
שווה לשקולאנונימי (6)אחרונה

אני לא יודעת כמה זמן לוקח התואר שלך ואם זה עוד הרבה זמן אז אולי באמת לא תצליחי לסבול אבל אולי שווה לך לגמור אותו ואז לעשות הסבה אקדמית... לפעמים זה חוסך בזמן...

בכל אופן בהצלחה!!

היי אני מתעניינת בקורס מזכירות...אנונימי (פותח)

אשמח אם יש למישהו מידע או טיפים

תבדקי בלוחות דרושיםאריק מהדרום
מה הדרישות למזכירה, בדרך כלל הקורס איננו נחוץ.
...אנונימי (3)

אני התחלתי לעבוד בעבר בלי ללמוד....

עשיתי כמה ימי חפיפה עם זו שהחלפתי אותה וזהו...

תלוי כמובן איזו סוג מזכירות את מחפשת אבל שווה לברר

תודה רבה אנשיםאנונימי (פותח)אחרונה

אולי יעניין אותך