צריך לבדוק ? זה כמובן לא נכנס לעין ישירות אלא כשהעין שלו היתה סגורה
אוף. איזה טמטום
ששום דבר לא קרה...
צרחות יכולות להיות גם מההפתעה, העור בעיניים מאד עדין...
אשמח לשמוע איפה, לא אונליין
משהו איכותי
וגם אפשר למצוא סיילים ואאוטלט
שווה לחפש באתרים
ועם כרטיס מועדון של מורים
כמה סנדלים ונעליים של גלי כבר נהרסו לבת שלי אחרי חודשיים שלושה
אם זה האיכותי אני בבעיה..
גם פאפאיה ניסינו..
כרגע היא עם שורש ומקווה שיחזיק לפחות עד סוף הקיץ
אבל סנדלים עדינים כאלה, שקנינו לילדה גדולה יחסית (הייתה בת 10).
סנדלים אחרים יחסית החזיקו מעמד, אבל לא שונה בהרבה מהסנדלים של לידר.
(הסנדלים הכי דפוקים שקנינו היו בטו גו. היו זולים מאוד, אבל נהרסו אחרי חודשיים במקרה הטוב)
שלושה חודשים
אז כבר מעדיפה לקנות יותר בזול..
הם הולכים עם זה יום יום...
אז למי שמחליף נעליים בתדירות יותר גבוהה אני בדרך כלל קונה מגלי במבצעים. מקווה שיש גם עכשיו.
נראה לי שמומלץ לכבס עם סקוצ'ים סגורים.
כאילו בסוף אחרי שנה שנתיים הם כן נהרסים, אבל לא נראה לי שזה בגלל הכביסות אלא בגלל השימוש בהם.
צריך לכבס עם סקווצ'ים סגורים. אם את חוששת אז בתוך שקית כביסה או ציפית. למרות שנראה לי שכיבסתי גם בלי ועבר בסדר
ולקנות 2 זוגות בעונה אם נהרס..
לרוב זה עדיין יוצא לי זול יותר מהיקר.
כן מקפידה שיהיה גמיש וקל ותופס טוב את הרגל, כמובן. אבל גם לחברות זולות יש כאלה..
ומשתמשת בפייטר גם אז לא נורא לי
אבל אחרי שנהרסו לנו ארבע בעונה מהזולות מוותרת על התענוג ..
לי אין וזו אופציה משתלמת עבורי
אפילו אם צריך להחליף 3 בעונה עדיין זה יוצא לי 150₪ שזה מחיר הוגן לנעליים בעונה
מוכרים האש פפיס ועוד כמה חברות.
המבחר תלוי ביום שבאת בגדול. 2 זוגות ב150
אחכ ראיתי שגם בביגוד מוכרים כאלה
הם תופסים טוב את הרגל ונראים נוחים מאוד, הבת שלי מאוד אוהבת אותםבת 2.5, המידות קצת גדולות קניתי לה 22 שעוד יש לה מקום לגדול כשבכללי היא בערך 23)
עלו לי 50₪ אז באמת לא כזה אכפת לי אם הן ייהרסו באמצע הקיץ ונצטרך לקנות עוד זוג כזה.. המכירכ הזו מגיעה אלינו כל חודש וחצי בערך
ובנתיים יש לנו אותם כבר איזה חודשיים והם במצב מצוין.
היו לנו כמה סבבים שלהם לגדול(השנה בנתיים אין לו סנדלים כי הוא רוצה לנעול רק נעליים, קניתי לו דמוי שורש מעליאקפרס)
מחזיקות מעולה שנה+
אם את נגישה לשוק ראש העין יש שם מוכר נעלים בשם דוד שמוכר אותן..
את מזמינה לחנות נמרוד קרובה (אין עלות משלוח) ובגלל שיש מגוון מחירים בקטגוריית עודפים, אפשר להזמין סנדלים איכותיות במחירים יחסית זולים (50 וצפונה).
טפו חמסה, אחת הבנות שלי שבשנה שעברה קנינו לה בקיץ 4 זוגות (גם של גלי נקרעו), מחזיקה השנה עם אותו זוג של נמרוד כבר כמה חודשים ועדיין במצב מצוין..
אגב, גם לשורש יש אופציית עודפים באתר. ויש כל מיני הנחות דרך בהצדעה. שווה לבדוק
הגדולה שלי בת עשר, מסיימת כיתה ד. ושמתי לב שהבגדים שלה מתחילים להיות מסריחים בבית שחי.
מתלבטת אם להסביר לה שהיא צריכה להתחיל לשים דאודורנט, או לחכות עם זה...
לא זוכרת שאני בגיל הזה התחלתי לשים. ודווקא הייתי מאוד מפותחת בגיל צעיר..
זה מאורע משמח
חלק מההתבגרות
אפשר לחגוג את המאורע
כמו שחוגגים נפילת שיניים בגיל 6 (תכלס זה די מפחיד)
ללכת לבחור
לתת עטוף יפה עם כרטיס ברכה
העיקר לא להסריח, זאת בקשה אישית ממני🙏
אני לא חושבת שזה עניין של גיל
אם מזיעים כדאי להשתמש בדאודורנט
למה היא צריכה לסבול אם היא קטנה?
רק כשכיבסתי לה את הבגדים שמתי לב.
לא יודעת, גם לא כ"כ בריא, לכן באינסטינקט מעדיפה לדחות...
לפעמים זה יכול להיות חד פעמי בגלל עייפות, תזונה ספציפית, או אפילו מחלה
אם נראה לך שביום יום היא בסדר, אז גם אני הייתי דוחה
אבל כן מתחילה שיח שיבוא יום וכו'
שצריך לחכות עד שאת תריחי
מספיק שהיא מריחה
אולי תשאלי אותה ותציעי לה שאם זה מפריע לה שתשתמש
כשהייתי ילדה הסרחתי הרבה זמן עד שקנו לי
והתפדחתי לבקש בעצמי
יש לי אחות שלא הייתה מבינה מה אני רוצה ממנה כשהייתי שולחת אותה לשים דאודורנט....(והיא בהחלט הייתה צריכה..)
אם כבר מריחים בבגדים, ואנחנו בתחילת הקיץ,
זה יגיע מהר לריח שהסביבה מריחה.
לפעמים לוקח זמן להטמיע הרגלים וכדאי שתתחיל להתרגל.
אולי זה לא בהול לקנות מחר, את יכולה לבדוק מה האופציות ומה מדבר אלייך.
למיכל סבון טבעי יש דאודורנט לילדים אולי תבדקי אותו
יש גם את ערוגות ובטח בחנויות טבע יש מבחר
טבעיים. וראיתי שגם ל dove יש עכשיו דאודורנטים של 0% אלומיניום או משהו כזה( שזה גם בתכל'ס לא עובד כל כך טוב 🫣)
נראה לי שעדיף שזה יבוא ממך.
אני קניתי לבת שלי שבכיתה ג', יותר בשביל ההרגל ובגגלל שהיא מגלה עניין בטיפוח עצמי ואני רוצה לעודד את זה. אין עדיין צורך אמיתי. אבל אני רוצה למקם את עצמי ככה שאני אהיה זו שאכיר לה את הדברים ושהיא תרגיש בנוח להתייעץ איתי, וגם תתרגל לרעיון שכשגדלים יש לזיעה ריח פחות נעים ושמים דאודורנט.
אגב היא כבר סיפרה לי שאחרי שיעורי ספורט הכיתה מסריחה ושבאמת כדאי שישימו דאודורנט. אבל למרות זאת לא נראה לי שהיא מקפידה כרגע לשים כל יום 😅 כאמור כרגע אין לה עדיין ריח.
בגיל 9 כבר התחילו להסריח, קניתי להם כמה סוגים שיוכלו תשים איזה ריח וסוג שיותר נעים להם.
כן מזכירה להם כל בוקר דאודורנט. כמו צחצוח שיניים וסנדלים גם דאודורנט..
שלא יסריחו. זה לא נעים להם ולא לסביבה
לק"י
החלטנו לקנות לצהרוניות גיפטקארד של ביימי.
רצינו לתת כרטיס מודפס, כי לאחת מהן אני בספק אם יש הודעות. וזה גם נראה לי קצת יותר מכבד לתת לפחות דף כתוב (חוץ מהברכה).
אז קניתי 2 גיפטקארדים ושמתי את הטלפון והמייל שלי, ולאחר מעשה אני תוהה אם הם יוכלו לקנות כשזה עם הפרטים שלי🤦♀️
וגם לא הבנתי איך מדפיסים.
מישהי פה מבינה בזה?!
אבל אני לא חושבת שתהיה להן בעיה להשתמש.
ברגע שיש להן את הקוד, זה עובר.
כשלא היה לי טלפון חכם, הייתי כותבת את המספר על דף, ולא היתה לי בעיה לממש.
לא יודעת איך מדפיסים.
מקווה שאני לא טועה.
קיבלתי אחד מודפס יחסית לאחרונה
וגם קבלתי כרטיס ביימי מודפס מתנה והשתמשתי ולא הייתה בעיה
החנויות רק צריכות את הקוד עצמו
אין בעיה להדפיס את זה, את עושה את זה בעצמך באתר
באתר זה מופיע
אבל עשיתי את זה, אז כנראה מצאתי איפה
תליצי על "המתנות שלי" מהמחשב זה עיגול ורוד,
תפתח רשימת המתנות.
תבחרי על הצגת המתנה,
ואז יש כפתור של שמירת המתנה.
ואז הדפסה.
תבחרי רק הדפסה, לא שיתוף.
תפתח לך הודעה של קיבוע המספר.
תאשרי
ואז זה יציג לך את המספר המלא.
וראיתי שהם שינו את השיטה.
יש קוד חד פעמי שמתחלף כל עשר דקות,
אז אולי אין ברירה אלא לפנות לשירות הלקוחות ולבקש מהם לתקן.
אלא אם במקרה דרך הרכישה מופיע לך המספר המלא שלא מתחלף.
אפשר לקנות גלויה יפה או להכין משהו צבעוני בבית ולהדפיס
ולשים ציור של ביימי עם הסכום ואז לצרף פתק בכתב יד שעקב תקלה, מספר השובר ישלח בהמשך או משהו כזה..
ותבדקי אם הוא נותן לך מספר?
כם אני זכרתי שככה עושים, אבל עכשיו לא נתן לי.
והתגובות לא חד משמעיות... לכן אמרתי אשאל פה את חכמת ההמונות🙃 אולי למישהי יש ניסיון
אין לי ניסיון בזה ובא לי לקנות בכמות. ראיתי שעל הרבה עציצים כתוב בתגובות שהגיע בפועל הרבה יותר קטן ומדולל מאיך שנראה באתר
ואם כבר מזמינה בא לי להזמין כמות, ולא בא לי להזמין ואז לגלות שלא מוצלח..
חלקם נראים מלאכותיים אבל יש כאלו (בעיקר עציצים שהם רק עלים) שממש נראים טוב!
ראיתי גם בסטוקים כל מיני. (לא יודעת אם הייתי קונה בשיין. זה קצת לקחת סיכון. במיוחד אם רוצים כמות)
לאחרונה אני לא מניקה ביום כי הוא אוכל אוכל.
יוצא שאני 12 שעות לא מניקה ו12 שעות מניקה כל 3 שעות.
יכול להיות שזה הגורם לכתמים?
ואחרי כמה זמן של כתמים צריך ללכת לרופא? אם בכלל
ומה עכשיו? בטח אי אפשר להחליף לגלולות שהן לא של הנקה עד שמפסיקים לגמרי, לא?
לוקחת סרזט
ויכול להיות שאת יכולה לעבור לגלות משולבות.
הן לא מומלצות בהנקה, כי יכולות להמעיט את החלב, אבל בשלב שההנקה כבר מבוססת וכבר לא התזונה העיקרית, אולי זה לא ישפיע.
הבעה אר שהן עלולות להפחית את החלב אבל נשמע שאת כבר לא בשלב שזה משנה לך
וכן זה הגיוני.. אני אחרי שהפסקתי להניק התחילו לי כתמים
מה הוא יאכל?
הוא עדיין קם כל 3 שעות בלילה...
אבל אם הוא כבר אוכל לגמרי אוכל, כנראה שהוא יהיה בסדר גם אם לא יאכל כל 3 שעות בלילה.
יש תינוקות רבים שלא אוכלים בלילה/או פעם אחת בלילה.
אני הבנתי שמבחינת המניעה הכתמים לא מעידים, ועדיין יש מניעה, הבעיה זה רק הלכתית הכתמים ואפשר להתמודד עם זה בהיבט ההלכתי.
אבל הוא קם לאכול בלילה, ומוצץ לא מספק אותו.
לא נראה לי שמעניין אותו מה תינוקות אחרים עושים 😉
בעיקרון מה שמפריע לי זה הלכתית...
רק צריך לוודא שהם מקבלים מספיק אוכל ביום
וברור שמעדיף אותך על פני מוצץ ...
אצל הגדול זה באמת הגיל שהועברו חדר כי הוא היה היסטרי אם ראה אותי ואני לא מניקה אותו
(כי יונק רק בלילה)
עד כמה שידוע לי צריך הנקה/תמ"ל עד גיל שנה, לא?
לדעתי הוא מקבל מספיק אבל אם הוא רוצה לינוק אז לא אכפת לי עדיין להניק
זה די נדיר שהוא מצליח לספק את כל צרכיו ממוצקים ביום.
הייתי מוסיפה הנקות ביום, אולי זה יעזור לכם לישון טוב יותר בלילה
איפה להוסיף הנקה לדעתך? לפני או אחרי האוכל?
מה זה נקרא ארוחה.
אפשר מיד אחרי הארוחה, אפשר בין הארוחות...
אצלי בגיל הזה פשוט יונקים מידי פעם, לא יודעת להגיד כמה ומתי.
לחם עם גבינה/שמנת/טונה/חומוס/טחינה
חביתה/ביצה קשה
פירות טחונים עם ביסקויט או לחם
דייסת קוואקר עם בננה/תפוח/אגס
בשרי עם תוספת אורז/פתיתים/קוסקוס וסלט
אנסה להציע לו נראה אם ירצה
את מציעה או שהם מבקשים?
כי אחרי האוכל הוא רגוע ולא נראה שרוצה
עכשיו אני עם מצפון שעד עכשיו לא ינק ביום 🫣
אני לא מדד כי הקטנה שלי בת רבע לשנתיים ועדיין לוקחת שלוק פה ושם באמצע היום וגם נרדמת בהנקה וגם יונקת בלילה לצערי.
אבל בגיל עשרה חודשים ממש הייתי נותנת מתי שהם רוצים, לא יודעת מה להגיד...
נסי לתת לו אחרי ארוחות ואולי כשקם משינה.
תודה!פה לקצתאם הוא היה רעב, את היית יודעת מזה.
אבל כן הייתי מנסה להציע לו במהלך היום, אולי כשמתעורר מהשינה למשל. מתי שלך נוח ולא על חשבון הארוחות מוצקים שלו.
היא מעבר לתזונה
אני נותנת ככה בין לבין
בלי לחץ שצריך לשבוע מזה אלא כי זה כיף לי ולו
קשה לי להאמין שהוא יסרב אם תציעי לו 🤭
לפעמים כשלא רגוע או אם אני מתעצלת להאכיל אני מנסה להניק והוא לא מוכן
הן או כשמבקש (מושך בחולצה) או סביב שינה- לפני השינה או אחרי שקם..
יוצא לי להניק בערך 3 פעמים במהלך היום.
גיל שנה אז צריך להשלים תמ"ל
אז אפשר להסיק מזה שכן... הוא עדין זקוק להנקה
חוצמזה זה שיש תינוקות שישנים לילה שלם בגיל הזה לא מחייב את אלו שלא לישר קו...
זה לגמרי תקין והגיוני שהוא קם בלילה
אם זה מציק לך שהוא קם ואת רוצה לצמצם הנקות (לגיטימי מאוד)
כן הייתי בודקת אם הוא יודע להירדם עצמאית ולחבר מחזורי שינה
זה מה שידעתי ולא רוצה לתת תמ"ל בשלב כזהפה לקצתברור שהייתי שמחה לישון לילה שלם ברצף אבל זה לא משהו שכרגע אני רוצה לפעול לשנות אם זה מה שטוב לו...
במיוחד שאלה ההנקות היחידות שלו אז עוד לא רוצה לאבד את ההנקה לגמרי.
הוא באמת רעב.
אני חושבת שהייתי מנסה לתת לו כמה הנקות במהלך היום, אולי זה יעזור (לרעב או לכתמים).
מה אתן אומרות?
לא באלי להוסיף לעצמי הורמונים...
ויכול להיות שאחרי כמה ימים תוכלי לרדת שוב לכדור אחד ויהיה בסדר.
זכור לי שכתבת שהתכנון שלך להפסיק מניעה עוד מעט
אז לדעתי בגלל שלא מדובר על הרבה זמן קחי עוד כדור תראי אם זה עוזר
לא שווה להתחיל להחליף מניעה בשביל חודש..
אם זה לא התכנון שלך אז קחי ביטול
ותשקלי לעבור לגלולות משולבות/טבעת
אני ממליצה על טבעת
יש משהו מאוד נוח בטבעת שלא צריך לזכור כל יום לקחת כדור
לק"י
אצלי זה קרה (בהנקה עם סרזט. בערך שנה אחרי הלידה)
בהנקה של הבת השניה שלי בשלב שבו בערך חוזר לי המחזור אם אני לא על מניעה, התחלתי לראות בערך אחת לחודש כתמים למשך כמה ימים והפסיקו.. לא עקבתי לראות בדיוק כל כמה זמן זה היה אבל זה כן חזר כמה פעמים
אז ההשערה שלי הייתה שאם לא הייתי על מניעה הייתי מקבלת בימים האלה..
אין לי כמובן דרך להוכיח את ההשערה אבל יכול להיות שגפ אצלך אם לא הייתי מונעת היית מקבלת בשלב הזה בגלל ההפחתה של ההנקות ואז יכול להיות שתוך כמה ימים הכתמים יעברו.
שבוע 16 בסקירה מוקדמת לא רואים התפתחות של ורמיס
מישי שמעה על זה? אנחנו ממש בלחץ
הרופא היה מסוייג ואמר שיכול להיות שזה יסתדר אבל
ממש אשמח לשמוע אם מישהי חוותה
אבל ממליצה לפנות למכון פועה, יש להם הרבה מידע בנושא.
בשורות טובות בעז"ה
מומחה מס' 1 בארץ לUS
מאבחן מעולה ויש לו מכשיר הכי טוב שיש.
במידה ואכן זו האבחנה הוא יפנה אתכם לרופא המתאים.
מנסיון אישי
הוא הציל אותי!!!
אם פרטי אז יותר זמין, אם בציבורי קצת יותר המתנה
שווה ללכת גם בפרטי (תבדקי אם יש לך אופציה לקבל החזר מהקופה)
תשלחי להם את התוצאות ותבקשי שישאלו אותו איזה סוג בדיקה לקבוע ומתי.
הייתי אצלו לפני הרבה שנים אז לא זוכרת את הפרוצדורה הטכנית,
אני כן זוכרת שהוא אמר שחבל שלא באתי בתזמון מסויים ופעם הבאה לשאול אותו או משהו כזה.
(הוא התבאס בשבילי ששילמתי על שר"פ ולא קיבלתי תשובה מושלמת בגלל העיתוי)
האמת לי בזמנו זה הספיק אבל אולי במצבך זה כן יכול להיות משמעותי ויותר וודאי.
תמיד כשקבעתי סקירה מכוונת, קבעו לי אליו.
ואם יש לך מי שיפזר או יאסוף אז בכלל פינוק שכל היום לא צריך לצאת
וגם במילא בחורף כולם מסתגרים בבתים אז גם את... חל"ד בקיץ נראלי הרבה יותר קשה לנוח.. כי נמצאים בחוץ מלא..
כאחת שעובדת בימי שישי, נח להיות בחופשת לידה כששבת נכנסת מוקדם.
לא צריך לצאת מהבית במזג אוויר סוער.
אם התינוק נולד קטן בשנתון או גדול השנתון, לכל אחד יש את היתרון שלו.
בדיוק השבוע יצא לי להיות בבית חולים שבו ילדתי את הקטן, והייתי מגיעה לשם כל יום כשהוא היה בפגייה.
וחשבתי על זה שהיה אז חורף ולא היה חם בדרך מהתחנה לבית החולים.
שאת לא בחודש תשיעי באוגוסטטט
שיש יותר בגדים ללבוש בחודש תשיעי (סריגים וסוודרים)
שהבייבי יהיה מהגדולים בכיתה (אבל זה תקף רק לינואר+)
אפשר להסתובב בבית בלי חזיה ורק לשים קפוצון מטשטש מעל חח
ולא להזיע (או להזיע פחות) בהנקות
סתם חח אולי רק שצריך לעשות פיזורים בחורף עם ניובי.. אבל גם בקיץ זה סיוט אז..
יש לי ילד קיץ וילדת חורף
החורף היה יותר מוצלח בפער...
סוף הריון כשנעים ולא כשנמסים וכנל בגלי חום של ההנקה בהתחלה
מזג אוויר שמזמן התכרבלות כשגם ככה זה מה שהכי זורם בגיל הזה
זחילה בשלב שמתחיל להתחמם ולא צריך מליון שכבות
יומולדת בחורף זה נוח עם מערכת החינוך, שובר שגרה בקטע טוב ולא צריך לדחוף את זה איכשהו ולהקדים בחודש כי יוצאים לחופש...
קיצר
אני בעד לידות חורף לו רק זו הייתה תוכנית כבקשתך...
אין את התלבטות מה להלביש לתינוקי, כלומר כמה שכבות...כי קר והכל יותר ברור.
ולחורף יש את הבגדים הכי בובתיים, ולשבת בפוך עם תה חם ועוגיה כשהתינוק יושן ובחוץ סוער זה הכי כיףףףףףףף.
אין את ההתלבטות אם לצאת או לא
פשוט נהניםפ מהבית.
בדיטק כשיצאתי מהבית התחיל גשם, כל כך נהניתי, זה מצחיק אבל כאילו הגשם שיורד ביחד עם להביא חיים לעולם היה לי חוויה ממש חזקה!
וכל מה שכתבו כאן חוץ מזה
להתכרבל עם התינוק, לחמם אותו בחום גוף שלך, שהוא מתחיל לזחול ונהיה קיץ, סוף הריון בחורף (את זה לא היה לי כמעט, היה קיץ בערך עד הלילה שילדתי ואז התחיל החורף) כי זה סיוט סוף הריון בקיץ...
זה מוציא אותי מדעתי כבר.
ירדתי משינה עצמאית, של הילדה בת 3 כי לא בא לי טוב כל הבכי הזה, אני סוחבת איתה עד 9 בערך ונותנת לה לישון בסלון.
או בנחת או גם בעצבים כי היא התרגלה לטוב הזה של הסלון.
אני לא מסוגלת לשבת לידה בחושך בחדר עד שהיא תירדם זה גדול עליי.
ובנוסף היא ממש מעירה את התינוק בן שנה שיישן איתה בחדר, השינה שלו לא חזקה והוא מתעורר בקלות.
בעלי מתעקש שצריך להחזיר אותנו לחדר שלנו בחזרה.
לא באלי בכלל, הוא כבר במיטת תינוק והחדר שלנו קטן, וגם מה תחשוב הגדולה? היא תקנא ותרצה לבוא גם.
מצדד שני דיי זה בלתי אפשרי כל ערב הסיוט הזה!! זה מביא אותי לרמה אחרת של חוסר סבלנות כבר ואני שונאת אתעצמי ככה.
מה אני מפספסת?
יכול להיות שהקושי המקורי התעורר מסיבה אחרת - למשל שהיא לא מספיק עייפה.
אבל ככל שההשכבות יותר קשות *לך* זה יכול להפוך לקושי רגשי שיחריף את העניין וימשיך גם כשהבעיה המקורית תיפתר בסוף השנה.
לכן אני מציעה לפנות להדרכה שתעזור לך לעשות סדר ולחזור להשכבות טובות ורגועות לשתיכן.