עבר עריכה על ידי פרצוף כרית בתאריך ה' בתמוז תשפ"ב 13:30
עבר עריכה על ידי פרצוף כרית בתאריך ה' בתמוז תשפ"ב 13:29
מוכר קצת, האמת את ממש חמודה שמתקשרת ושולחת לו הודעות חמודות ומתענינת בו, צריך ללמוד ממך 
אולי סתם לא חשב על זה, היה עסוק
כן ,תעירי את תשומת ליבו לכך ותגידי לו שזה מפריע לך (חשוב כדי שלא תתפוצצי עליו בסוף, אם לא תדברו על זה )
אני חושבת שהוא אוהב אותך בדרך שלו וזה שהוא לא שולח הודעות זה מעצבן, אבל לא אומר שהוא לא חושב עליך ולא מאוהב בך ..... פשוט הוא אוהב אותך בדרך שלו - למשל שעוזר לך וכדו'
אבל בודאי שזכותך להגיד שזה ישמח אותך אם תשלח לי הודעות לבביות כו' - אני בטוחה שהוא ישמח לזרום ולהתאים את עצמו למה שמשמח אותך
זה מעצבן לבקש מפורשות, אבל אין ברירה - לא נראה לי שזה מתוך חוסר אהבה אלא סתם עסוק או צורה אחרת של הבעת אהבה כלפייך
אולי אפילו להפך, הוא חושב שזה מביע אהבה שהוא לא מתקשר - כי ככה הוא לא "מציק" לך ונותן לך להנות באירוע בכיף , ואת צריכה להגיד לו את הצורך שלך דווקא שהוא כן יתקשר
ככה זה, כל אחד מרגיש הבעת אהבה בצורה אחרת, וצריך להגיד למה מצפים כדי לא להתאכזב
ולגבי שאלתך אם כל הבעלים ככה -
אם אלך לאירוע - בעלי בדרך כלל לקראת סוף האירוע יתקשר מיוזמתו לשאול איך הולך
ואני - פחות, כשהוא יוצא
תלוי, כשהינו זוג צעיר יותר היתי מתקשרת כי ממש היתי מתגעגעת אליו והיה לי משעמם בלעדיו , חברתית
אבל עכשיו עם הילדים והכל - אני קצת נהנית מהשקט, פחות מתקשרת(אלא אם כן צריכה משהו ספציפי)
אז כנראה שכן תלוי באופי שלו ולא כל הגברים....