כל הסימנים מראים על כך שבעלי בוגד ביאנונימית בהו"ל
התייעצתי עם בעלי מקצוע
הם אומרים שזה הגיוני אבל תשכרי חוקר פרטי
מה זה ייתן לי בעצם??!
אני בכלל לא יודעת איך להתגרש, וזה עולה המון כסף, ומה עם הילדים?!? זה יהרוס להם לגמרי את החיים. לנו
הוא מכחיש הכל כמובן, אבל אני מרגישה ושמה לב לסימנים מוזרים מאוד שלא היו לפני כן
תחושה של אבדן התמימות, אני שבר כלי, גמורה, מרגישה כבר חולה
כדאי להתייעץ עם בעלי המקצוע לגבי הזוגיות ואתמיקי מאוס
לא רק כדי לתחקר אם בוגד או לא בוגד

זה כמובן משמעותי מהרבה בחינות וכמובן מטלטל מאוד רגשית אבל זה לא הנקודה היחידה שחשובה...
זוגיות והורות זה לא רק בלעדיות בחיי מין
לפעמים אפשר להחליט להישאר יחד גם אם הוא בגד
לפעמים מחליטים לפרק גם בלי בגידה

ליווי צמוד של איש מקצוע יעזור לך להבין את עצמך ואת הסיטואציה....
בהצלחה!!!
לא פשוט בכלל 😞
וואי איזה קשה, חיבוק ענק!פרצוף כרית
זה בטח לא פשוט
חוקר פרטי- כי אם הוא לא עשה כלום- אולי זה ישמח אותך והוא יהיה נקי מכל.... אולי אלו חשדות שווא? הלוואי
לא מבינה בזה, רק חיבוק ענק והמון הצלחה, תרשי לעצמך לבכות זה משבר עצום, מותר לך לבכות ולהשבר.... אל תהיי לבד-משתפת משפחה או מישהו בעולם האמיתי שיחבק אותך? המון כוחות...
לדעתי לא שווהשלומית.

לקחת חוקר פרטי. לא רואה מה זה ייתן לך (אולי יבואו מבינות ממני ויגידו אחרת, אבל אני לא רואה בזה תועלת) עדיף להתחיל בטיפול זוגי וחשיבה יותר רצינית אם בכלל הכיוון הוא להתגרש.

ולהמשיך להתייעץ עם בעלי מקצוע גם בלי קשר לטיפול זוגי כי זו סיטואציה מורכבת, אבל לא חושבת שמה שיעזור כאן זה חוקר פרטי

בהצלחה רבה וחיבוק גדול! נתפלל עלייך!

חיבוק איזמרגד1
תתייעצי עם מישהו מקצועי...
מה שייתן חוקר פרטי זה וודאות, שתדעי בדיוק מה קורה. וגם זה נותן הוכחות אם תחליטי להתגרש או להתעמת איתו... מול הוכחות הוא לא יוכל להכחיש
אהובה,אם_שמחה_הללויה
תראי, התחושות בטן שלנו בדרך כלל לא מטעות .
וזה מאוד כואב לגלות על חוסר נאמנות .
תכניסי את כל הדאגה שלך לתפילה קודם כל, תתפללי לבורא עולם, הוא יתן לך כוחות.
שתדעי שבתפילה את יכולה לפעול דברים גדולים מאוד.
גם אם הראש של בעלך עכשיו התערפל לגמרי, יש בינך לבינו קשר שלא יתנתק בקלות. את ממש יכולה לגרום לזה שירגיש אשמה, שירגיש ייסורי מצפון, שיחזור למוטב.
ואחר כך כבר תחליטי מה לעשות.
לא כל הדרכים מובילות לגירושים. הוא יכול להתחרט ואת יכולה להלחם על הנישואים האלה. זה בעלך. הוא שייך לך. מי בכלל שתבוא ותיקח לך אותו.
תתפללי, תקבלי כוחות זה הכי חשוב כרגע.
בעזרת תפילה את כבר תקבלי דעת איך לפעול וגם כח פנימי.

אני לא יודעת כמה אני מסכימה עם זה האמתהמקורית
שתחושות הבטן שלנו לא מטעות.
מניסיוני האישי לפחות, תחושת בטן הרבה פעמים מהולה בהמון דברים שתלויים בהסתכלות לא נכונה על דברים.
אז צריך לקחת אותה בערבון מוגבל
אני חושבת שחוסר נאמנותאם_שמחה_הללויה
הרי לא מתחיל ישר ממעשים, בהתחלה זה במחשבה,בריחוק מסוים...אפילו כששום דבר לא קרה בפועל האישה מרגישה...(וכן גבר יכול להתרחק כי סתם עוברת עליו תקופה קשה וצריך קצת ספייס, אבל עדיין מאמינה באינטואיציה נשית.
יש זוגות שחיים בריחוק זמן רבהמקורית
ועדיין זה לא אומר שיש בגידה.
לא אומרת שזה לא קיים, אבל לתת תוקף כזה להרגשה שזה וודאי - אני לא מאמינה בזה.
אבל היא לא ייעצה לה להתגרשדבורית
על סמך תחושות בטן
היא ייעצה לה להתפלל
גם אם יש 20% שהיא טועה
להתפלל לא יזיק
לא נראה לי שהבנת למה הגבתי. לא אמרתי לא להתפללהמקורית
אני ממש לא נגד
וגם לא התייחסתי לעניין של גירושין פה בכלל
היא אמרה שתחושות הבטן שלנו לא מטעות אותנו. ועל זה חלקתי.
אבל היא לקחה את זה למקום של תפילהדבורית
ונתנה בסיס וליגיטימיות לתחושות בטן
בהקשר של הקשר הזוגי
גם אם הוא לא בגד, התחושות בטן שלה הן לא סתם
משהו שם לא מתנהל כשורה זה בטוח

ואגב, פותחת השרשור נראה לי נתנה פה לא מעט עובדות שמראות על התנהלות זוגית לא תקינה. מעבר לתחושות הבטן
שוב, מסכימה עם כל מה שאת אומרתהמקורית
וברור שההתנהלות הזוגית לא תקינה.
אני רק כפרתי בעובדה שאינטואיציה ותחושות בטן הן משו שצריך להחזיק ממנו כעובדה. חוצמזה - וודאי שלהתפלל, ודאי לטפל ולשים את האצבע איפה שלא תקין.
זה הכל
מסכימה איתך מקוריתושאם_שמחה_הללויה
אינטואיציות ותחושות בטן זה לא דבר ודאי, אבל מצד שני אי אפשר להתעלם מהן, זה כמו שמישהו דוקר אותך במחט וכואב לך ואומרים לך "תתעלמי, הכל בסדר, אין לך הוכוחות".
לפעמים תחושת בטן זה גם לא מה שתמרחש אחא מה שעלול להתרחש. וגם אני חושבת שאינטואיציה נועדה שנצליח לתקן אפילו לפני שדברים קורים בפועל.
זה נכון לפעמים הדאגה מוגזמת והיא לא מובילה לשום מקום ועושה יותר גרוע, צריך ללמוד להכניס את כל הדאגה הזאת לתפילה. התפילה גם מבהירה לבן אדם אם הדאגה מוגזמת ומה לא בסדר ובעיקר נותנת תחושה "הכל יהיה בסדר, זה רק היקף עבודה שצריך לעשות" .מנסיון בעזרת תפילה אפשר לתקן דברים ואפילו לא לתת לדברים שאמורים להתרחש.
איזו תגובה מהממתדבורית
חיזקת וריגשת
יכול להיות שרצת מהר מדי?שוקולד פרה.

 

אולי הדמיון מראה לך משהו,

ואת כבר זהו, משוכנעת שזו האמת

וכבר חושב הלאה מה יהיה עם הילדים והמזונות והגירושים...?

 

חכי רגע, נשמה.

 

מה שאת צריכה עכשיו זה בעיקר חיבוק גדול. בעיקר מבעלך. 

 

בואי אני אספר לך סיפור קטן, שאולי ייתן לך קצת כוח ופרספקטיבה על הדברים:

 

חברה מאוד טובה שלי סיפרה לי

שבעלה בגד בה עם קרובת משפחה שלה.

כן. שלה. קראת נכון.

והוא גם לא הכחיש. אימת הכל.

 

זהו. זה קרה. השבר היה לה מול הפרצוף.

 

היא בחרה להתגרש.

היא לא יכלה לשאת את הכאב ואת הזעם.

 

מה..? שהיא תסלח על בגידה? מה, שהיא תיתן שיתייחסו אליה כמו סמרטוט? כמו יד שניה?

בחיים לא!

והיא תראה לו מה היא שווה!

והיא תראה לו מה זה! לחצוף הזה!

 

ו... היא התחרטה על הגירושים. ככה היא סיפרה לי.

 

היא בעצמה, שעברה בגידה ממשית

אומרת שלא היתה צריכה להתגרש.

 

אז ככה שאת יכולה להוריד מעלייך את הפחד מהגירושים ומה זה יעשה לילדים.

את יכולה לבחור להישאר.

כן. גם במקרה שבאמת הוא בגד.

 

הכאב והשבר והזעם- הם שם,

אבל תוכלי לבחור גם שלא להתגרש.

 

ושימי לב- כל זה אנחנו דנים במקרה שהוא כן בגד!

אבל יש עליו חזקת חפות! הוא בעלך.

יש סיכוי גדול מאוד מאוד

שכל הדמיונות האלו על גירושין ומזונות- שוט לא נצרכים

כי זה לא קרה

והוא לא בגד.

 

אבל... מה שכן חשוב יקרה,

שאת צריכה תמיכה במסע הזה.

חכי. אל תהיי לבד.

נשמע שאת מאוד לבד. הראש שלך רץ בדמיונות ובמחשבות ואת בלי תמיכה באף שלב.

 

יש לך מישהו שאת יכולה לדבר איתה? לפרוק אצלה?

אולי איזו רבנית מהיישוב?

 

 

וואו איזה קשה!!!מתחדשת11
אפשר לשאול מה הסימנים שאת רואה?
וואו יקרהתהילה 3>
כמה זה כואב אפילו רק לחשוד בכזה דבר.

חיבוק ענקי❤️❤️❤️

תתפללי לה' שיעזור לך לעשות את הדבר הנכון
חיבוק ענק! מרגישה את הכאב העצום שלך.אמא יקרה לי*

מצטרפת להמלצה קודם כל להגיע למסקנה ברורה. אם היה, מה היה.

ואת יכולה להציב תנאי של טיפול זוגי או גירושין. 

ובמידה שאת הולכת לכיוון גירושין ממליצה על הסכם פשרה או גשת"פ (תגגלי).

כשיש ילדים בסיפור זה הכלי הכי טוב, יעיל וחסכוני כדי להתגרש. אבל כאמור,

נראה שיש לך עוד כברת דרך לעשות לפני קבלת החלטה. תני לעצמך מקום לתחושות, לכאב.

אוי נשמע נורא 💔המקורית
איזה כאב.. בטח שאת שבורה. זה מערער את כל היציבות בחיים בערך..
אם את רוצה להרחיב קצת יותר על מה שגורם לך לחשוב על זה ונוכל לעזור לך - אנחנו פה כמובן
ואני מסכימה עם @שוקולד פרה. - עומדת לו חזקת החפות.
אני מניחה שהיחסים ביניכם לא אידאליים אם כך..?
הייתם או שקלתם טיפול זוגי?
חיבוק ענק
חיבוק ענק ענק ענק ובהצלחה ענקית!!!!!!אוהבת את השבת
בע"ה שתמצאי את הדרך הנכונה
וחשוב מאוד למצוא לך דבר ראשון תמיכה אישית אצל מישהי תותחית תותחית לא להתמודד עם זה לבד...
תודה לכן שהגבתןאנונימית בהו"ל
לא הספקתי להתחבר שוב, אבל רוצה לנסות להגיב
@שוקולד פרה.- אני לא מתכננת להתגרש מחר אבל סה משו שעובר לי כבר תקופה בראש כי היחסים בינינו לא טובים בכלל..
הרבה אתגרים וקשיים, והוא לא איתי.. הוא אומר שהוא עובר תקופה קשה ואמרתי לו שאני לא יכולה ככה יותר, שזה לא הוגן כלפיי שאני תמיד מאחור, והאמת שפשוט קשה לי 😭

@מתחדשת11- לגבי הסימנים
הוא לא נמצא הרבה בבית, הרבה יותר מבעבר
פתאום נותן לי לבזבז הרבה, ולא מחשבן על זה
נעלם לשעות ולא עונה לטלפון
קובע עם הילדים ולא מגיע
הוא אומר שזה חלק מהמשבר שלו אבל אני לא קונה את זה

ו@אוהבת את השבת- יש לי ליווי אבל אומרים לי להחליט מה אני רוצה ואני לא יודעת מה אני רוצה לעשות עם הנישואין האלה אבל אני כן יודעת שאני רוצה להרגיש חשובה ושאוהבים אותי ומכבדים אותי. ואיתו זה לא קורה אבל מצד שני גם להתגרש זה כואב ועולה הרבה כסף וגם אם לא אעשה צעד כזה עכשיו, בהמשך זה יהיה מכה אנושה לילדים.

באמת מאוד קשהה😭😭
אוף אהובה, אין לי עצות, רק חיבוק ענק!חגהבגה
איך היחסים ביניכם חוצמזה?המקורית
אישות?
אינטימיות רגשית במהלך הזמן שאתם נשואים?
זוועה האמתאנונימית בהו"ל
בקושי יש אישות
ואינטימיות רגשית גם.. יש לנו בעיה אני יודעת את זה.. רק שכואב לי, מרגישה שאני מבזבזת את כל הטוב שיש לי לתת על מישו שלא מחובר אליי ולא איתי בכלל..
גם עכשיו קשה. פשוט קשה לי. מקווה להעסיק את עצמי בשבת ומתנחמת בזה שהיא מתחילה לצאת יותר מוקדם..
וואי אמאלה וכשאת שואלת אותו איפה הוא היהמתחדשת11
מה הוא עונה??
שהוא הולך להסתובב בחוץ לנקות את הראשאנונימית בהו"ל
ושוכח את עצמו
הוא מתנצל על זה שהוא פוגע בי אבל זה לא מספיק לי..
חיבוק אהובהמתחדשת11
אין מה לומר😪 לא יודעת אם אני מבינה נכון אבל מ-בין השורות אני מרגישה שנפגע לך האמון ממנו בעבר ולכן את חושדת יכול להיות?
פגיעה באמון היא אחת הפגיעות הקשות!!!
אני דוקא כן בעד חוקר פרטי. קודם צריך להבהיר את התמונה
לאחר מכן, טיפול זוגי. להחזרת האמון, האהבה והשמחה ביניכם. ומשם תחליטו מה הלאה..

שוב חיבוק ענק!!
כת רוצה לנסות לשקם ולתקן, או שאת לא שם?חגהבגה
עשיתי הכל כדי לתקןאנונימית בהו"ל
והוא יודע את זה ומכיר בזה ומצטער על זה.
הוא אומר שהוא לא מצליח להתחייב לקשר. שהוא רוצה לחיות כמו רווק להגדרתו. ילדותי ומטומטם והכל, אבל זו הגרסה שלו לדברים למרות שאני ממש לא כובלת וחונקת אותו והוא חי בצורה מאוד חופשית את חייו ויותר מתארח בחיים הזוגיים שלנו ואני לא יודעת כמה אני מאמינה לו אבל זה לא משנה לי ככ כבר.
הוא אומר שהוא לא בוגד ושהוא אוהב אותי, אבל הוא לא מצליח להיכנס לתוך המסגרת ושיש לו בעיה והוא לא יודע איך עושים את זה.
הצעתי לו שילך לטיפול אבל הוא לא בעניין
אני בינתיים הרמתי ידיים ועשיתי חושבים והבנתי עם עצמי שאני לא אוהבת אותו באמת כי לא הצלחנו לבנות משו יציב או משו בכלל במהלך השנים שאנחנו ביחד כי כל פעם היה איזה קושי שמרסק את הכל והוא לא מצליח לתת לי רגשית את מה שאני צריכה, אז בינתיים אנחנו ככה...
אוי.. כואב ממש ממש.. 💔💔מתחדשת11
מצב ממש ממש כואבכמהה ליותר

חיבוק גדול! כל כך קשה...

 

ועם זאת, אני חושבת שממש חשוב שתהיה לך וודאות. אני לא היית הולכת לחוקר פרטי, גם כי זאת הוצאה יקרה, וגם כי די קשה להוציא סכום כסף כזה בלי שבן הזוג ישים לב...

מה שכן, הייתי מנסה לעקוב אחריו. לקחת אולי יום או יומיים חופש מהעבודה ולנסות לראות מה הוא עושה. זה באמת מחשיד שהוא נעלם להרבה שעות ואפילו לא עונה בטלפונים...

וזה מאוד חשוב שתהיה לך וודאות ברורה מה הוא עושה.

 

שוב, חיבוק גדול! את פשוט גיבורה פרח

הוודאות לא נותנת לי כלום ולא חשובה בכללאנונימית בהו"ל
כרגע האמת.
סתם בזבוז כסף בעיניי, וגם אם היתה לי ודאות זה לא משנה לי. כי אני לא נשארת איתו בגלל שהוא נאמן לי או לא, זה נטו בגלל הילדים שלי
הוא לא נמצא הרבה בבית וכשכן הוא בעיקר איתם. הוא לא מפריע לי ואני לא מפריעה לו, אין פיצוצים שגורמים נזק.. סהכ זוג שמגדל ילדים ודואג להם לתפאורה מושלמת שתהיה להם לנוף הילדות וכרגע זה מתאים לכולם. מה יהיה בהמשך אני לא יודעת..
תודה למי שהגיבה
תצליחו להחזיק כך מעמד את חושבת?המקורית
כדאי לך לחשוב על מקרה שבו ההסדר הזה לא מתקיים ואת עומדת בפני החלטה.
מקווה בשבילך שיהיה לך רק טוב ❤️
ואני גם מאוד מקווה שיש לך ליווי רגשי. זה נשמע קשה מאוד לחיות ככה
אוף כואב לשמוע שאת כבר לא מאמינהאם_שמחה_הללויה
שיכול להיות טוב...
אהובה,
גם אם נראה לך שהכל אבוד, אל תתייאשי!
תנסי להזכר בתחילת נישואים כשהיה נראה לך שנועדתם אחד בשביל השני, בתקופות טובות שלכם שהייתם קרובים.
ועכשיו יש לי שאלה, מה העניין של בורא עולם לחבר בינכם אם הנישואים האלה נועדו לכשלון?
אם בעלך לא היה מותאם למסגרת הנישואים ה' היה משאיר אותו רווק. עצם זה שה' חיבר בינכם זה אומר שהנישואים האלה יכולים להצליח והוא רוצה שתהיו מאושרים. רק רוצה שתעבדו בשבילם. ואם תתייאשו, תתגרשו, העבודה שצריך לעשות היא לא תיעלם, לא יהיה יותר קל מה שבטוח.
יש חוט שמקשר בינכם. עכשיו החור סתום, עכור מלא בכעסים, בקור, בעלבונות ומשקעים.
וזה מרגיש שאין לזה סיכוי.
אבל את יכולה בעזרת עבודת הלב להתחיל לסלוח, לנקות לאט לאט. וזה אפשרי שהחיבור יחזור! גם אם כרגע זה יהיה חד צדדי, כי הראש של בעלך מבולבל, באיזשהו שלב גם הוא יושפע מזה. בוודאות!!
קודם כל תביני ששווה בשביל מה להלחם, אם ה' נותן מסיונות הוא נותן גם אחר כך מתנות כשעוברים אותם.
עכשיו ברור שצריך בשביל זה כוחות. צריך להיות חזקה ממש. כי זה מרגיש לא פייר, למה אני צריכה לעבוד אם הוא אשם בהכל.
אבל אין בררה, את החזקה והנבונה מבינכם. תלמדי מאיפה את יכולה להתחזק, לקחת כח. אולי מטבע? חברות טובות? ספורט? תתחילי רק מלהתחזק לפחות. השמחה שלך לא תלויה באף אחד, קודם כל תחזירי את השמחה לחיייך!!


את נשמה טובה ❤️אנונימית בהו"ל
צר לי לבאס אותך אבל אני כבר אחרי.
מיציתי כל אפשרות טיפולית קיימת והכל נמצא אצלו כרגע אבל הוא בעולם אחר. והאמת שגם אני.. התרגלנו להיות ביחד, זה נח לילדים, זה נח מאוד מאוד מבחינה כלכלית רק שלפעמים באמת בוערת בי ההרגשה שבא לי משו נורמלי, נישואין רגילים כאלה עם בעיות רגילות אבל אז המציאות מזכירה לי שזה המצב האובייקטיבי הכי טוב שאני יכולה להיות בו כרגע.
מה יהיה בהמשך אני לא יודעת.
וזה גם עונה ל@המקורית
וגם, בכנות, התייעצתי עם מטפלים בכירים ורבנים גדולים ומבחינתם אני יכולה להתגרש בשופי ואף אחד לא יגיד שאני זו שהאחריות שלה, יבינו אותי ויתמכו אותי כי באמת שעשיתי הכל וזו בעיה שלו. אבל אני לוקחת בחשבון שיש לי ילדים שאני מחויבת להם ואולי לא אזכה בסיפור סינדרלה אבל לפחות עכשיו נראה לי שזה נכון להישאר.
פתחתי את השרשור לגבי הבגידה ברגע של חולשה כזו ורגישות כי באמת נראה לי שכל אחת נלחצת מזה וזו מציאות נוראית לחיות בה, אבל אז התייעצתי עם המטפלת שלי ובעקבות השיחה איתה חשבתי מה זה אומר בשבילי ואיך זה גורם לי להרגיש, ובאמת לא נופלים עליי השמיים כי הקשר שלנו לא נורמטיבי. הוא מעולם לא היה כנראה ופה הבעיה. הילדים שלי לא אשמים שאמא שלהם לא עצרה בזמן, וכנראה באמת שהשם זיווג אותנו מסיבה מסוימת ואני באמת מאוד מאוד שמחה במציאות שלי והשמחה שלי לא נמצאת אצלו ולא תלויה בו בכלל בכלל וטוב שכך אבל לפעמים אני מדמיינת את המציאות שהייתי רוצה לחיות בה ומשליכה את זה על הקיום שלי, ובאמת שאין קשר בין הדברים. אז כנראה שאני צריכה לחזק אצלי את הקשר בין המציאות לדמיון. ואני מקווה להמשיך להיות חזקה ככה כי באמת שזה מגיע בגלים אבל לפחות יש לי תמיכה
ואו!! כמה תעצומות נפש יש בךאם_שמחה_הללויה
שתדעי שאת אישה מיוחדת מאוד.
בכלל כל ההתמודדות שלך עם המצב בעיני פשוט ראויה להערכה.
גם אני לא יודעת מה יהיה בהמשך, אבל יש לי הרגשה שיהיה טוב.
תמשיכי להיות חזקה ולהיות בייעוץ עם מטפלת וגם בתפילה. אני חושבת שבסוף משהו יזוז או שהוא יקבל שכל או שיעזוב. ואם יעזוב בודאות יבוא לך משהו טוב יותר על כל הסבלנות שלך.

ואו עצם השמחה שלך והקבלה של המצב זה לא ברור מאליו בכלל. לא יודעת כמה מנשים היו מצליחות להתמודד כמוך.
מסכימה עם כל מילההמקוריתאחרונה
את ממש בוננזה של תעצומות וכוחות נפש אחותי.
מאחלת לך את כל הטוב שיש לחיים האלה להציע לך. ודווקא בזמן הזה של אלול - תתפללי. את לא יכולה לדעת מה יצא מהתפילה שלך בזמן הזה, כמה ישועות זה ימשוך לך, כמה כוחות נפש זה ינסוך בך.
באמת מדהימה, אין מילים.
וואו נשמהתהילה 3>
ממש מציעה לך לבחור מה את רוצה לעשות במצב הזה.
אפשר להחליט שהנסיון הזה מוצה ומתגרשים,
אפשר להחליט שמנסים לשקם בעזרת מישהו מקצועי
אפשר להחליט גם להמשיך ככה, לדעתי האישית זה לא רעיון טוב.
אבל הכי חשוב זה לבחור, לאור המצב, מה עכשיו את רוצה שיהיה? מה נכון לך?
את ראויה שיהיה לך טוב. ולאהבה אמיתית.
וואו יקרה עם כל הכאב בדבר תעשי מאמץ ל..רויטל.

להתקשר  עם הרב אבנר קאווס,

הוא עזר ועוזר בנושא הזה.

בהצלחה רבה רבה שנה טובה 

שיהיה לך, ורק בשורות טובות אמן.

יקרה, האם באמת זה טוב לילדים?שוקולד פרה.

 

האם הקור הרגשי שבו אתם חיים- את חושבת שזה טוב להם?

 

אני לא יודעת מה לייעץ לך או מה להגיד,

אבל את חיה בבית הזה,

ומכירה את הילדים שלך ואת בעלך ואת הדינמיקה המשפחתית.

 

נניח אנחנו עוזבים את סיפור הבגידה בצד,

האם אתם מצליחים לשדר איזשהו חום אחד כלפי השני בבית?

 

כי אולי את יכולה לחיות את המציאות ככה,

אבל יכול להיות שהילדים מבולבלים.

 

יש אבא ויש אמא, אבל אין ביניהם חום. זה משהו שילדים מרגישים...

את חושבת שזה בכל זאת עדיף?

כלפי חוץ אנחנו בסדר גמוראנונימית בהו"ל
גם מול הילדים לרוב. לא יותר גרוע מבית נורמטיבי בעיניי
יחסים טובים בינינו ומכבדים אבל בלי האנטימיות שמעבר. שולחן שבת שלנו שמח מאוד והוא דואג מאוד להראות לי כמה הוא מעריך אותי, גם מול הילדים וגם רק בינינו. רק שברור שזה לא מספיק בשביל זוגיות. זה לא קרירות של שנאה אבל גם לא אהבה של זוג נשוי
אובדת עצות- חום אחרי ניתוחshiran30005

בת 2.5 רביעי שעבר בבוקר עברה הקטנת שקדים, שקד שלישי וכפתורים. מיום שישי בבוקר היא עם חום. בשישי בערב נבדקה במיון עשינו רק צילום חזה שיצא תקין ושחררו. אמרו שאם עד יום ראשון עדיין יהיה חום לחזור ונעשה בירור יותר. היום היינו שוב במיון כי החום ממשיך התלבטו ובסוף אמרו שאין צורך לבצע בדיקות דם כי זה רק יום 3 לחום , הניתוח נראה בסדר והם לא רואים צורך כרגע. מה גם שהיא שותה "יחסית" בסדר.

החום עדיין ממשיך והיא פתאום מסרבת לקחת אקמול או נורופן גם,נר היא ממש בןכה וגם פולטת את זה החוצה. ככה היא נרדמה


מה עושים במקרה כזה? נתנו לה במיון אופטלגין היום בכוח וכנראה בגלל זה היא לא מוכנה לקחת כלום עכשיו

לא יןדעת מה לעשות איתה, ולמה הרופאים לא עשו בירור כבר?

היא ממש עקשנית לתרופות וזה כל הקושי. היא גם חכמה שלא מוכנה לשתות פטל/מיץ/מים כלום עכשיו.


גם אנטיביוטיקה לא נתנו בטענה שהם לא יודעים מה המקור של החום ולכל דבר יש סוג אחר של אנטיביוטיקה 

אוףףף. מה עם ליצור קשר עם המחלקה של הניתוחאורוש3
לבקש שיעבירו שאלה לרופא?
היינו במיון איפה שעשתה ניתוחshiran30005

הם התייעצו עם אאג

סתם מעצבן ומלחיץ 

ממש, שיעבור מהרראורוש3
נר אקמול או נר נורופן!התייעצות הריון
נר היא מוציאהshiran30005
כנראה לוחצת אחכ חזק וזה יוצא..
איזה מוזרשושנושי

אנחנו עשינו ניתוח שקדים ושקד שלישי - ומראש קיבלנו המלצה לקחת אנטיביוטיקה.

שכנתי לחדר עשתה רק כפתורים ואני זוכרת ממש איך הרופא אמר לה בשחרור - להתחיל להביא אנטיביוטיקה ברגע שמתחיל חום.

איזה קטע שלא קיבלתם המלצה כזאת.

אני ממש מקווה איתך לטוב. 

גם אחותי עשתה שקדים וקיבלה מראשshiran30005

אנטיבייטיקה למקרה שיתחיל חום

אבל פה הם לא מןכנים לתת, רופא ילדים לא לוקח סיכון ושולח למיון, גם מוקד שולח למיון

לדעתי, את חייבת להתעקש על ברור יותר רציני. לא לוותנק-ניק
בעיני זה משהו שצריך לנדנד לרופאים למצוא את מקור הבעיה ולא שהפתרון שלהם זה לתת אופטלגין בכח
אמרו שכנראה נדבקה בלי קשר במשהו ולכןshiran30005

הבירור הוא מהיום ה 5 לחום, היום זה היום ה 3

נכון מוזר? מצד שני היינו בביח גדול תל השומר והם התייעצו עם עוד רופאים

ממה שאני גם יודעת נותנים די בקלות אנטיביוטיקהאורוש3

אחרי ניתוח. לנו נתנו מוקסיפן כשיצא ריח כזה לא טוב מהפה שלו.

גם לה יש ריח נוראי מהפה אבלshiran30005

אמרו שזה תהליך תקין של אחרי ניתוח

כדאי מחר ללכת שוב ולהתעקש על בדיקות או משהו? במידה והחום ממשיך או לחכות לשלישי כבר

הייתי מבקשת מהרופא ילדים שייתן מוקסיפן ושלוםאורוש3אחרונה
יוצאות עם הילדים לנופש?מולהבולה

בעלי ממש לא אוהב את זה....אומר שזה קשוח.אנחנו עם קטנים

ולפני שנתיים יצאנו והילדים היו בחוויה מה זה טובה !!!!!

אשמח לשמוע מכם לאן אתן יוצאות אם כן

לא בתי מלון כי זה סופר יקר

בעבר יצאנו לקמפינגרוני 1234

השנה לקחנו דירת איירביאנד בי

היו גם שנים שנשארנו בבית אבל כל יום יצאנו לאנשהו (מעין, מוזיאון וכו).

זה באמת עבודה קשה עם קטנים אבל אנחנו מאד נהנים בכל זאת.

אנחנו פחות, יותר טיולים של יוםשיפור
זה הרבה עבודה, הרבה כסף, הילדים לא תמיד ישנים טוב מחוץ לבית, יותר נוח לי לחזור בסוף יום מעייף איתם למקום המוכר והידוע.
וואי זה סגנון אישיואני שר

כילדה יצאנו כל שנה ל3 ימים,

שינה בבית ספר שדה בעיקר

והתוכנית היתה מסלולים...

ההורים שלי תמיד אמרו שדווקא כשהיינו קטנים היה יותר קל כי הלכנו יפה וכשגדלנו התחלנו להתלונן  😅


אני היום כאמא פחות אעשה את זה כי מסלולים זה פחות בשבילי ואז אם הילדים לא מתרגלים זה באמת לא הכי מתאים...


עדיין אפשר לחשוב על מקומות לא יקרים מדי (למרות שאולי עכשו זה שלב די מאוחר) - בית ספר שדה, אנא, מקומות אירוח אולי לא במקומות קלאסיים של הצפון שמבוקשים מאוד ולבנות תוכנית באיזור - ים, מעין, מסלול קטן... תלוי מה האופי שלכם.


מניסיון משפחתי בשנים האחרונות (כשיוצאים עם ההורים שלי ואנחנו כבר נשואים עם ילדים אז זה נהיה שבט) - באמת המקומות הפשוטים באיזורים לא מבוקשים מאוד הופכים את המחיר לריאלי יותר - הבית הארחה בהר ברכה, בסוסיא וכאלה... זה לא צפון כמו שמדמיינים קיץ אבל מאפשר.


וגם לצאת לימים בודדים זה פתרון.


אני חושבת שכדאי לעשות תכנון של הקיץ ככה שלכם ולילדים יהיה מול העיניים למה לצפות.

אצלנו היו שנים שכן והיו שנים שלאמתואמת

בעיקרון כל עוד הרכב הכיל את כולנו - יצאנו כמעט כל שנה לצימר. היו פעמים שהיה מוצלח, והיו פעמים שפחות...

אחר כך עשינו הפסקה ארוכה בנופשים העצמיים שלנו (כן הצטרפנו למשפחה שלי לנופש משפחתי מורחב, שלפעמים בכלל היה אצל ההורים שלי בבית), ולפני שנה הרגשנו שהמשפחה האישית שלנו חייבת את זה, ויצאנו שוב לנופש משלנו בצימר. (בחרנו מקום נגיש בתחבורה ציבורית, כדי שנוכל לנסוע וגם להתנייד במהלך הנופש)

היה לנו טוב מאוד, אבל גם מתיש... כך שאני מבינה את בעלך ומבינה גם אותך.

השנה אנחנו חושבים לצאת לקמפינג, גם מבחינת המחיר וגם כדי שלא נצטרך להתארגן על זה מראש יותר מדי. נקווה שיהיה טוב...

אני חושבת שיש בזה משהו שמאוד מאחד משפחתית, לצאת לנופש משותף. מצד שני, אפשר גם ליצור חוויות משפחתיות מאחדות אחרות, שכוללות לינה בבית... (אנחנו למשל כמה פעמים הפכנו את הבית לבית מלון, וזה היה כיף מאוד לילדים ומגבש)

אני רקאורוש3

קמפינג בלי להתארגן יותר מדי?? 🫣😁

סתם הבנתי שהתכוונת ללסגור מראש. אבל זה יצא מבדר. 

נכון, התכוונתי שלא צריך לקבוע את זה מראשמתואמת
מתכננים ללכת למקום חינמי... נצטרך כמובן לקנות כל מיני דברים, אבל אפשר לעשות זאת שבוע מראש.
קמפינג זה טונות התארגנות....אורוש3
טוב שאת מזהירה אותנו🙈מתואמת
בכל אופן, מתכוונים ללכת למקום לא רחוק מאוד מהבית, אז "מקסימום" נוכל לחזור הביתה אם נשכח דברים...
היינו השבת בנופש במושב "רחוב"שוקולד פרה.

בצפון.

אז לא ישנו ברחוב...

ישנו בצימר. היה מאוד מאוד נחמד. הילדים שלו בברכה ביום שישי, ובשבת עצמה היו בג'קוזי בלי להפעיל אותו.

הכל כולל אוכל מוכן עלה לנו- 1350.

הלכנו לבית הכנסת, לגן השעשועים, טיילנו באזור של בננות, יש גם מתחם לצימר עם טניס שולחן, כדורסל, נדנדות.

ברוך ה' שמחנו מאוד

הוא רצה 1100שוקולד פרה.

שזה תשלום יחסית נמוך לשבת, אבל זה כי היינו בצימר הזוגי ופשוט הוספנו מיטה, מזרון ולול.

בסוף שילמנו 1200 כי הוא רצה מזומן והיה לנו רק ביט

יש לך מספר?יערת דבש
דוד אוחנהשוקולד פרה.
0584464698
לאDoughnut
עם ילדים מעדיפה לצאת לטיולים של יום ולחזור בלילה להתארגן בבית בנוחות שלנו. אולי כשיגדלו...
כן לוקחים דירה בצפוןאמאשוני

עולה 3500-4000 ל3 לילות, אפילו פחות. סוגרים כבר בחורף, מחפשים המלצות בבוקינג.

3 חדרי שינה פחוס סלון פלוס מטבח פחוס שני חדרי רחמה לפחות. אנחנו צריכים 6 מיטות אבל תמיד היה יותר.

עד היום הדירות היו ממש טובות (בסטדרטים שלנו)

מטיילים באתרי שמורות הטבע, אוכלים בעיר, עושים קניות בסופר גדול באיזור (רמי לוי וכאלה)

מביאים מהבית כלים לבשל.

שווה לקחת דירה עם מכונת כביסה, מאוד נוח שאפשר לכבס מגבות ובגדי ים ובגדים שהילדים אוהבים לטיולים. מחליפים הרבה בטיולים האלו,

כי אנחנו אוהבים להיכנס לנחלים, מעיינות, הכינרת וכו' וגם טיולעם יבשים מלכלכים.

תבדקו קירבה לבתי כנסת.

שני רכבים.

כתבו אותי ואת בעלי בעצם 🙂מולהבולה

חלק כתבו שלא מעדיפים לישון בבית בסוף יום-בעלי

וחלק כתבו שכן לוקחים צימר ונהנו-מה שאני אומרת


ברור שהכי כיף לישון בסוף בבית

אבל זו החוויה יותר לילדים,הם כל הזמן מתבאסים שכל החברים יוצאים

בחופש לכמה ימים ואנחנו כמעט ולא...,

ברור לי שלא כולם יוצאים,זה יקר וקשוח לכולם


השאלה אם טיולים יומיים לא יוצא כבר יותר יקר מכמה לילות בצימר...כי החופש ארוך 🤦

אז תעשו שנה-שנהרוני 1234
או נופש עם לינה בחוץ רק פעם בשלוש שנים. ככה זה מאזן את הצורך בחוויות עם ההוצאה הכספית הגדולה וה"התשה" להורים.
לדעתי לינה בבית זה לא בר השוואהאמאשוני

זו חוויה אחרת. כשיש רק קטנטנים וזו המון עבודה להיות מחוץ לבית, באמת עדיף טיולים יומיים.

כשהילדים גדלים, בשביל להיפתח ולהתנתק ולהחליף אווירה עדיף לצאת כמה ימים (אם יש אפשרות כלכלית)

טיולים יומיים כשיש גם בנים וגם בנות, גם גדולים וגם קטנים,

זה אומר שרוב הסיכויים שחלק לא יבואו. זה גם שיקול מבחינתי.

נסיעה לצפון הרחוק יותר, אני לא אעשה בנסיעות יומיות..

אבל מה שטוב לכם 🙂

יוצאים כל שנה לפעמיים פעמיים בשנהעדיין טרייה

בשנתיים האחרונות גם התחלנו לצאת לטיול משפחתי בחו"ל (במקום חופשה אחת בארץ. לצערי בארץ צפון היה יחסית בעייתי בתקופה האחרונה).

מבחינתי אני לא אצא בלי הילדים (מקסימום לילה אחד עם בעלי במקום קרוב) אז נופש זה רק כולנו יחד. בתחושה שלי זה מאוד מגבש ונזכרים תמיד בחוויות שהיו לנו יחד. כמובן שזה תלוי תקציב היו תקופות שהיינו הולכים לקמפיינג או מתאימים את החופשה למשהו פשוט יותר תלוי תקציב. בארץ אנחנו הכי נהנים מצימר עדיף עם בריכה פרטית שם אנחנו מתארגנים על על האש/ארוחות בוקר ורוב היום מטיילים בחוץ. מרגיש לי יותר זורם עם ילדים בניגוד למלון (מה גם שחדר במלון מוגבל בדרך כלל להורים +2 ילדים).

אשמח להמלצה לצימר עם בריכהרוני 1234
אפשר גם בפרטי
ממה שאני זוכרתעדיין טרייה

היינו פעם ברוח ברמה ברוכים קלע אלון המקום היה ממש מהמם חיסרון אחד שהבריכה לא מגודרת יש רק אפשרות לנעול את הצימר עצמו (עם ילדים קטנים ולא שוחים יותר בעייתי)


באילת היינו ביאלרנט דירות אפרסמון זה בריכה לאיזה 3-4 דירות אבל למזלנו זה היה אנחנו ועוד משפחה והתחלקנו בשעות על הבריכה.


היינו גם ביאלרנט במגדל עם בריכה


לרוב יותר קל למצוא צימר עם ג'קוזי פרטי בריכות יש בדרך כלל למתחם של 2 צימרים ומעלה זה היינו הרבה פעמים עם עוד משפחה אחת שנסענו יחד. כבר לא זוכרת את השמות של המקומות.

נראה לי שכל הקונספט של ילדים זה קשוחהבוקר יעלה

אבל אין מצב לוותר על נופש, כל שנה בשביל הילדים.

מתיש נכון אבל כ"כ חשוב להם לביחד ושלא ינטרו לך טינה בגיל גדול, לא חשוב איך אני יודעת 😉 

אנחנו יוצאים עם עוד משפחהשומשומ

מתאמים עם האחים (לפעמים ממש מאורגן כולם  לפעמים יותר ספונטני)  ואז כל נושא הילדים פחות קשוח 😉

יש להם חברה ותעסוקה

וגם להורים כיף

בקיצור קונספט מומלץ ממש 

אשמח להמלצות של צימריםמולהבולה

וגם טיולים יומיים אם יש לכן

ממש תודה על התגובות! החכמתן אותי

תצאו לסגנון טיול שמתאים לכם ואתם נהנים ממנו...חילזון 123

מצד שני אני כן חושבת שיש מקום גם לצאת לטייל למשהו שאתם לא מאד נהנים ממנו כדי שלילדים תהיה חוויה של טיול וזמן איתכם.

אז צריך לאזן ולנסוע למשהו שמתאים לכם אבל לא לצפות שזה יהיה נופש של רגל על רגל...


אנחנו אוהבים קמפינג וטיולים בטבע

אם את מחפשת במחיר יותר זול ממחיר בדר'כקנמון

יש בצפת קבוצות וואטצפ של אנשים שמשכירים את הדירה שלהם במחיר יותר זול מצימר.

כמובן התנאים הם לא תנאים של צימר (אין בריכה, אין ג'קוזי) וגם צריך להיות זהירים ליפול על בית נקי (להתבונן היטב בתמונות!)

אבל זה נחמד

ולילדים קטנים החוויה של בית אחר עם משחקים אחרים (במידה שהמארחים מאשרים לשחק בהם) היא חוויה ממש נחמדה.

אם מוצאים בית בעתיקה זה בכלל שווה.

חלק מציעים גם צימרים ממש..

קיצר שווה להכנס לקבוצה כזו ולבדוק אופציות.

אולי למישהי פה יהיה קישור עדכני לקבוצה כזו

כן. אבל זה לא נופשמקרמה

אנחנו יוצאים פעמיים בשנה

כי זה חשוב לנו

זה צבירת חוויות עם הילדים

ואנחנו עובדים קשה מאוד בזמן הזה

וחוזרים עייפים


אבל זה שווה לנו


אוהבים מאוד את אנ"א

אנחנו יוצאים לא בהכרח לנופשאפונה

אבל בעיני הדגש הוא על פניות.

לצאת כולל לינה זה ממש קשוח, לפעמים אנחנו עושים את זה אבל לא כל שנה,

ולפעמים ישנים אצל חמותי או אחים שלנו שזה יותר קל מבחינה לוגיסטית.


יציאות יומיות הרבה יותר קל, זול, ומועיל לנו. זה ממש לא צריך להיות מפוצץ.

זה מעיין שלא מכירים, פארק שווה, בישול בשטח, לפעמים מסלול (לצערי לא לקחנו את הילדים כ"כ למסלולי הליכה, אנחנו צריכים להכיר להם את זה יותר). מזרקות, אתרי עתיקות/מורשת...

פעם ב... אטרקציה בתשלום כמו קיר טיפוס וכאלה.

צריך להיות על זה, להגיע מאורגנים ולדעת לאן הולכים ומה עושים, להצטייד כמו שצריך - בעיקר אוכל אבל גם משחקים לשטח - אפילו ברמת הכדור/מטקות/צלחת מעופפת. אפשר להשקיע יותר עם מחצלת, ערסל, ציליה, ועוד ועוד זה כיף ממש. העיקר הפניות וההנאה שלנו ההורים שאנחנו על זה, במצב רוח טוב, שמחים, פתוחים להתנסות ומשחק.

גם לנו זה קשוח האמתהמקורית

אבל עד עכשיו יצאנו, בעיקר לבתי מלון

לא יוצאים ליותר מלילה גג שניים. ממצים לגמרי מבחינתו

השנה לא קבענו כלום האמת. עדיין.

כן יוצאיםבשורות משמחותאחרונה

ליצור חוויות של טיול פעם-פעמיים בשנה זה השקעה משפחתית חשובה לדעתי גם אם זה מורכב

יוצאים לטיולים של 3 ימים במהלך השבוע/חמשוש

דירת אירוח, צימר, אירוח כפרי מכבד לא להתכלב אבל כן ברמה נורמלית

במקומות שמתאים לילדים להסתובב חופשי ומרחבים שהם יכולים לשחק אז לעניין הזה מלון ממילא לא רלוונטי בעיני

קמפינג אני לא אוהבת אז פחות בקטע, אבל כן עושים להם פעילויות שטח כמו סאג', מדורה, יצירות מהטבע וכד'

 

ריפלוקס סמוי והנקהאן#שרלי

שלום לכולן, אשמח לכמה שאלות

1. תינוקת בת חודש וחצי כנראה עם ריפלוקס סמוי, נותנים תרופה עדיין ללא השפעה מספקת. רציתי לשאול איך מניקים תינוק ככה? היא אוכלת בחוסר נוחות גדול, מתחברת ומתנתקת גם עם הבקבוק, לוקחת שלוק וצורחת.. יוצא שפשוט אני כמעט לא מניקה כי לא פיצחתי את השיטה.. קשה לי לדחוף לה את השד כל פעם לשלוק ושהמאבק הזה קורה בגוף שלי.  ומאוד הייתי רוצה לעבור משאיבות להנקה. (היא יודעת לינוק בסדר, אני נותנת לה עדיין לפעמים לכמה דקות כשהיא רגועה). אשמח מאד לטיפים או אפילו הזדהות, להרגיש נורמלית. נראה לי כאילו כולן סביבי מניקות בסבבה ורק אני מסתבכת..

2. איחור בנטילת סרזט - של שלוש וחצי שעות. לקחתי מיד כשנזכרתי.  את הגלולה הבאה צריך לקחת בשעה הרגילה או בשעה החדשה שנזכרתי?

3. כמה משמעותי שאיבות (או הנקות) בדיוק בזמן כדי למנוע דימומים עם הגלולות?

תודה רבה לכן!!

עונההשם שלי

לגבי 1, אין לי ניסיון. אולי כדאי לנסות להניק בתנוחות שונות, ולמצוא איך הכי נח לה.


2. תמשיכי בשעה הרגילה.


3. לא שמעתי שיש קשר לזמנים הנקה ושאיבה.

אני יודעת שזמן לקחתי הגלולות יכול להשפיע.


לי אישית לא היו כתמים, גם כשלא הקפדתי על השעה. וגם עם הנקות ושאיבות לא דווקא בשעות בלי קשר לזמנים.

אני רק אזדהה בקשר לקושי בהנקה...מתואמת

לי למזלי היו כמה וכמה הנקות מוצלחות לפני כן, אז ידעתי שה"בעיה" לא בי...

אני לא יודעת אם באמת היה לה רפלוקס סמוי או לא (הרופא לא שלל ולא אישר, וגם לא נתן תרופה) - רק יודעת לומר לפי הרופא שצריך להיניק כשהתינוק כמה שיותר בישיבה (לא יודעת איך עושים את זה תכל'ס🙄 אבל אולי תנסי), ואחרי ההאכלה להניח אותו באלכסון (בטרמפולינה זה הכי טוב. הוצאנו מהמחסן את הטרמפולינה שקיבלנו בילד השני ולא באה לידי שימוש, והבת שלי חצי גרה שם...)

עוד דבר שכדאי לבדוק הוא לשון קשורה. לבת שלי הייתה מסתבר לשון קשורה, שאף אחד (מהרופאים בבית החולים ועד לרופא הילדים) לא זיהה רק יועצת הנקה שהגעתי אליה בגיל עשרה חודשים זיהתה את זה...

ואם גם בבקבוק היא מסתבכת - מציעה לנסות את הבקבוק של לנסינו. זה הבקבוק היחיד שהבת שלי הסכימה לקחת.


בהצלחה יקרה! זה באמת קשה ומתסכל❤️

תודה רבה על הנירמולאן#שרלי

לשים בטרמפולינה לישון פשוט?

בסהכ מה שהיא עושה רוב היום זה לאכול ולישון הרי.

ולגבי הבקבוק

חשבתי שזה הגיוני שגם עם הבקבוק לא נעים לה לאכול, כי זה כואב /צורב במידה דומה להנקה, לא? היא אוכלת מהבקבוק ותוך כדי מתחילה להתפתל אז לא חשבתי שזו בעיה עם הבקבוק דווקא כי אנחנו משתמשים בכמה סוגים.. אבל אולי אני טועה?

כרגע תשכיבי אותה לישון (וקודם כדי שתעשה גרפס)מתואמת

בהמשך היא תתחיל גם קצת לשחק שם.

ולא יודעת לומר בקשר לבקבוק, בעצם... יכול להיות שאצלנו היא לא הסתדרה עם בקבוקים אחרים בגלל הלשון הקשורה, וזה לא קשור לרפלוקס שאולי היה לה ואולי לא.

בכל אופן, את יכולה לנסות להאכיל אותה בבקבוק כשהיא שוכבת בטרמפולינה, אני חושבת שזה גם יכול לעזור.

תודה רבהאן#שרלי
ההמלצה היא להניק בתנוחות זקופותאנונימית בהו"ל
נגיד התנוחה הפיזיולוגית

כדאי להתייעץ עם יועצת הנקה ברמה גבוהה, יכולה לעזור למצוא פתרונות 

האמת שהייתי בייעוץ עם מישהי ממש נחשבת וטובהאן#שרלי

אבל לעניין הזה בינתיים לא מצאתי פתרון

כי גם אם אני מניקה בתנוחה זקופה, אם היא לא נינוחה היא פשוט זורקת את הראש אחורה ומקשיתה את הגב וצורחת מרעב וכאב

קיבלת הנחיה מהרופא שרשם את התרופהקופצת רגע

מה לעשות אם זה לא עוזר?

נראה לי שצריך לחזור אליו, לא? 

רק ממליצה לבדוק לשון קשורהצלולה

אצלי זה היה קשור באופן ישיר לריפלוקס. וזה מאוד משפיע על היכולת להתחבר כמו שצריך בהנקה.

צריך לבדוק אצל רופא שמבין בזה, המון רופאי ילדים לא יודעים לזהות לשון קשורה אחורית (אצלי שלושה רופאים אמרו לי שאני טועה, עד שלקחתי לרופאה מומחית וראיתי ישועות).

וואו. שני רופאים בדקו אותהאן#שרלי

וגם יועצת הנקה שנחשבת מאד מקצועית. אבל עכשיו אני דואגת שאולי כן יש לשון קשורה ולא עלו על זה?

מה שם הרופאה אם אפשר לשאול?

יש רופא שמומחה לזה - ד"ר רפאל יודסיןמתואמת

ויועצת ההנקה שבדקה את הבת שלי היא אודליה גור אריה.

שניהם בירושלים, אם נגיש לך.

יש מרפאת לשון קשורה באיכילובאנונימית בהו"ל

תפני אליהם

יעל דובסטר גם נחשבת מעולה

נכון על מי שכתבו לךצלולה

אני מאוד התרשמתי מד''ר יעל דובסטר.

גם ד''ר בוצר אמור להיות מקצועי מאוד בתחום.

באיזה אזור נוח לך?

אזור ירושליםאן#שרלי
אז באמת ד''ר יודסיןצלולהאחרונה
אני חושבת שהוא יודע לזהות. בעיני אין על ד''ר דובסטר (שהיא זאת שזיהתה את הלשון הקשורה האחורית של הקטנה שלי ועשתה התרה יסודית, בהשוואה לחוויה שלי אצל ד''ר יודסין) אבל נראה לי שגם ד''ר יודסין יודע לזהות.
אוסתאופתאפונה

הציל אותנו ככל הנראה מריפלוקס סמוי, אמנם ההנקה הרגיעה אותה אבל היא לא היתה רגועה בשום מצב אחר חוץ מהנקה ו/או מנשא.

ממליצה על יעקב דרמון מירושלים.

בטיפול הראשון כאילו לא קרה כלום, בטיפול השני פשוט קסם, אי אפשר להסביר.

באיזה שבוע סיפרתם על ההריון?אנונימית בהו"ל

מלתבטת כזה מה לעשות..

תלוי למיאיזמרגד1

להורים סיפרנו בהריון הראשון מיד בבדיקה החיובית, בשני אחרי אולטרסאונד עם דופק

אחיות שלי ראו עלי ממש בהתחלה, הרבה לפני שסיפרתי. מצידי הייתי מספרת כנראה בחודש שלישי- רביעי כזה

לחברות בחודש רביעי- חמישי

עונהמולהבולה

להורים סוף שלישי

לאחים חודש חמישי

תחילת רביעישיפור
חח וואיואני שר

מרוב שהייתי בחרדות שזה יגמר לא העזתי לספר

להורים סיפרנו אחרי סקירה ראשונה

ואח"כ לאט לאט לאחים

לחברות קרובות

בעבודה


לא חושבת שיש בזה נכון ולא נכון (חוץ מבעבודה שיש חוק),

אתם צריכים להרגיש בנוח

זהו הייתי כבר בסקירהאנונימית בהו"ל

ואני תוהה מתי לספר


נגיד בעבודה מתחשק לי למשוך עד שבוע 20+

אבל מסביב אני מתלבטת 

למעסיק צריך עד שבוע 20ואני שר

בגדול הייתי מספרת למי שחשוב לי לפני שרואים

כי אז זה כבר מתחיל להיות קצת מביך


החלטות טובות!

שבוע 16 השבוע פרסמתי לכולםהרמה
גם רואים עלי למרות כל המאמץ שלי להסתיר..
תלוימתיכון ועד מעון

בהריון ראשון לאמא שלי ממש ממש בהתחלה, קצת אחרי שגיליתי, ביתר ההריונות קצת יותר מאוחר סביב שבוע 10, לחמותי טיפה אח"כ, ולאחים מתי שהסתדר.

לחברות טובות מתי שהתחשק לי, לרוב מוקדם מאוד, בהתאם לתמיכה שהייתי זקוקה לה. לחברות פחות טובות מתי שראו, לא טרחתי לספר.

בעבודה- ממש מוקדם, הרבה לפני שצריך.

תלוי באיזה הריון..רק טוב=)

ממש השתנה.

לאמא שלי בדרך כלל ספרתי אחרי הדופק או לפני אם הרגשתי ממש לא טוב,  להורים של בעלי בהריון הראשון בשבוע 9 ובשבוע 13 חמותי סיפרה לכולם אז מאז אנחנו מספרים לה רק אחרי סקירה ראשונה

לאמא שלי- אחרי הדופקהשקט הזה

לחמי וחמותי אזור שבוע 10 כזה

לאחים וכו אחרי סקירה ראשונה

ולשאר העולם בדכ נותנת לגלות לבד😅

לאמא שלי מספרת מיד אחרי הבדיקה הביתיתכחלאחרונה

מבחינתי גם שבעלי יספר להורים שלו באותו זמן, לא רואה הבדל בין ההורים

ואכן סיפר להם בערך ככה או ממש כמה ימים אחרי, אבל סתם בלי סיבה מיוחדת לא יצא שסיפר ממש מיד..

לאחים והאחיות מספרים בתחילת חודש חמישי (למרות שהאחיות הקרובות שלי חשדו לפני🤭)

לשאר העולם, נותנת לגלות לבד, ומשוחחת על זה חופשי מחודש חמישי 

אתן מצליחות לשתות מים בתחילת ההריון? ממש מענייןפומלה
אותי
כשלא הצלחתי- שתיתי מים עם תרכיז וכדומהיעל מהדרום
ממשלאשירה_11
בעיקר שתיה מוגזת.. או שלוקים קטנים של מים...ליני(:
תודה לכן!! ממש קשוחפומלה
או מים עם מלא קרח או עם מיץ אחרת לא שותה....דיאן ד.
בקושירק טוב!אחרונה

שתיה מוגזת

תה

מים קרים

קרטיבים

גלידה

במצטבר היה יכול לצאת פחות מ4 כוסות ביום. לפעמים חלק מזה היה יוצא בהקאות..

ממש ממש מחפשת שיעורים טובים בנושא חינוך ילדיםרק טוב=)

בעיקר בנושא כעס על ילדים ואיך להיות איתם יותר סבלניים.

בתקופה האחרונה אנחנו ממש עמוסים ומרגישה שאנחנו במקום לא טוב איתם

ההמלצה הקבועה שלימדברה כעדן.

פודקאסט של אפרת וקסלר.

הכעס מגיע כתוצאה מהשורש.... בהצלחה 

תודה רבה!!רק טוב=)
אני לא מוצאת את הפודקאסט הזה..הילושש

תוכלי לשלוח לי קישור בבקשה?

 

 

מענין אותי גם אז חיפשתיאונמר

זה האתר שלה ארכיון Podcasts - אפרת וקסלר - הורות מגדלת ומובילה

וזה בספוטיפיי https://open.spotify.com/show/3a5OZ3OiuK5kTOQOqgTuyV

לאחרונההילושש

התחברתי לשיעורים של הרבנית מיטל דאודי- ביוטיוב.. 

 

תודה!!רק טוב=)
שיעורים ששמעתי בעבר ואהבתי:מתואמת

של הרבנית חבצלת סולטין ושל הרבנית דינה ראפ.

לא זוכרת אם יש שם התייחסות ספציפית לנושא הכעס...

הרבנית חבצלת מעולה, שמעתי את כל הסדרה..רק טוב=)
הרבנית דינה לא יצא לי, נבדוק.. תודה רבה!
יכולה לשרשר לי את הסדרה? רק אם לא קשה לךנפש חיה.
תודה מראש
אני ממליצה ללמוד על ויסות רגשיאפונהאחרונה

הרי הסיפור הוא לא הילדים ומה שהם עושים אלא היכולת שלנו לנהל את האנרגיות הרגשיות שלנו.

סליחה שאני לא מציעה מקור מידע ספציפי, אוכל לחפש לך בהמשך, אולי מחר, אבל אצטרך תזכורת.

הרגשה אחרי הפלהכמהה ליותר

מאוד התלבטתי אם לשאול ואיך לשאול, אבל ממש בוער בי.

אני רואה פה בפורום, וגם מסביבי, שהפלה היא אירוע מאוד קשה לאישה, שזה דבר שממש מרסק נפשית, שנשים בוכות אחר כך הרבה, במשך תקופה לא מפסיקות לחשוב על האובדן, ושזה ממש קשה להם.

כמו ששיתפתי, ביום ראשון האחרון גילינו שאין דופק, וביום חמישי החרון עברתי גרידה. שבוע 13+3.

כמובן שהיה לי ממש הלם וקשה כהודיעו שאין דופק, אבל לא פרציתי בבכי או משהו כזה , וגם בהמשך חוותי את זה בצורה די קלילה.
וזה לא שלא חיכיתי להריון, חיכיתי מאוד, התרגשתי מאוד, כשראיתי דופק פעם ראשונה, ממש בכיתי. דיברתי אל העובר, תיכננתי כבר שמות אם זה יהיה בן ואם זה יהיה בת, קניתי עגלה חדשה, הייתי ממש בהתרגשות סביב זה.
אבל מרגע שנודע לי שאין דופק, לא נשברתי ולא התרסקתי בשום צורה. בכיתי טיפה, אבל בעיקר הרגשתי אדישות, הרגשתי סוג של תחושה של "הייתי בטוחה שזה יקרה לי, לא באמת מגיע לי עוד תינוק".
אני מרגישה מצויין מבחינה נפשית, אני מרגישה שמחה, אני מאושרת שזכיתי שיש לי כבר שני ילדים. אני ממש מרגישה ומשדרת אושר.

אני לא מבינה אם משהו דפוק בי שאני לא מקבלת את זה כל כך קשה.
אני מרגישה שהמשפחה והחברות שלי, מקבלות את הידיעה הזאת על זה שאני כבר לא בהריון, בצורה הרבה יותר קשה ממני.
כשהודענו לחמי וחמותי, חמי ממש בכה, בדמעות. כאב לי הלב הלב בשבילו, לא הבנתי איך הוא מקבלת את זה יותר קשה ממני.

בעלי לא אומר לי כלום, אבל מתחת לפני השטח, אני מרגישה כאילו הוא מצפה ממני להגיב אחרת ממה שאני מגיבה.
הוא לא מבין למה אני כל כך שמחה, למה כל מי ששואל אותי איך אני מרגישה, אני אומרת לו שהכל בסדר, שאני מרגישה מעולה.

היום החלטתי לחזור לעבוד, אני בסך הכל עובדת מהבית בעבודה מחשבית, לקחתי חופש כבר מיום שני האחרון, והרגשתי שזה די והותר, במיוחד שאני מרגישה מצוין, פיזית ונפשית, 
ובעלי די הזדעזע מההחלטה, הוא לא מבין למה אני לא מנצלת את זה שאמרו לי בבית חולים לקחת 3 ימי חופשת מחלה, בהוא ממש משדר לי כאילו אני אוצה לרצות את כולם ואת העבודה על חשבון עצמי, אבל אני ממש לא מרגישה שזה על חשבוני, כי אני באמת מרגישה מצויין.

תודה למי שקראה עד עכשיו, כתבתי ממש הרבה, ומבולגן, ונראה לי שחזרתי על עצמי עשרות פעמים, ואני גם לא ממש יודעת מה אני רוצה ממכם 🤷‍♀️
אולי סתם לשמוע מה אתם חושבות. השיחה עם בעלי הבוקר ממש עירערה אותי, ואני תוהה אם משהו בי באמת לא נורמלי שאני רוצה לחזור לעבוד יומיים אחרי גרידה.

אניoo

לא עברתי הפלה

אבל

הכי נורמלי בעולם להקשיב למה שאת מרגישה ולרצות לחזור לשגרה


אף אחד לא אמור להגיד לך איך את מרגישה

זה הגוף שלך

את עברת את זה

אחרים עברו את זה יותר ממרחק

שלא יתערבו לך

ואם הם כן מתערבים

תבקשי מהם שלא

את נורמלית לגמרידיאן ד.

אין שום ספר הדרכות איך להרגיש אחרי הפלה ולכן כל אחת יכולה להרגיש ולחוש איך שמתאים לה.

 

אני גם לא חושבת שכולן חוות הפלה בצורה כל כך קשה כמו שנראה לך.

פשוט מי שחווה את זה בצורה מאוד קשה אז נוטה יותר לשתף את זה כאן או בחיים האמיתיים.

 

אני ראיתי את אחיות שלי שמאוד קרובות אלי שעברו הפלות בשבועות מוקדמים יחסית

אצל אף אחת זה לא היה טראומטי במיוחד, כן עצוב וכואב אבל נורא מהר חזרו לשגרה.

(רק אחת מהן שעברה הפלה אחרי שחיכתה הרבה שנים להריון אז זה באמת היה ממש ממש כואב ועצוב)

את מדהימהרוני 1234

כנראה יש לך חוסן אישי מאד גבוה וזה מעולה.

תקשיבי ללב שלך ותהי הכי כנה עם עצמך (נראה שדוקא במקרה הזה לרצות אחרים יהיה להיות שבורה "בכח").

לפעמים גם האסימון נופל באיחור והעצב מגיע אחרי כמה שבועות/חודשים וזה גם בסדר, תמשיכי להיות קשובה לעצמך.

אגב, פה בפורום הכי טבעי שהנשים שלקחו את זה יותר קשה יכתבו פה בניגוד לנשים האחרות. מי שלא לקחה את זה קשה פחות תרגיש צורך לשתף ולחפש תמיכה.

אני עברתי הפלהעדינה אבל בשטח
אחרי ציפייה מאוד גדולה טארוכה, ואכן נשברתי מזה ממש. אני מניחה שאם הייתי עוברת הפלה בתקופת פוריות רגילה וללא המתנה, כנראה הייתי עוברת את זה יותר בקלות. כל אחת והסיפור שלה, כל אחת ומבנה הנפש שלה, כל אחת והמצב הרגישי שהיא נמצאת בו לאותה נקודת זמן, אף אחד לא יכול להגיד לאף אחת איך להרגיש בשום מצב. רגש זה רגש. אולי את אופטימית מטבעך, אותי מלאת אמונה, ואולי חזקה, אותי את אחת שנאחזת בדברים הטובים, הכל יכול להיות. ואם את מרגישה טוב, למה להישאר בבית. כל מה שאת מרגישה לגיטימי לגמרי, תרגישי טוב בגוף ובנפש, בשורות טובות תמיד ♥️
נשמע לי ממש תקיןמתיכון ועד מעון

הייתה לי הפלה בעבר, בשלב קצת יותר מוקדם ממה שתיארת. הצטערתי, התבאסתי, ועברתי הלאה. ממש לא חוויתי את זה באופן דרמטי.

ולגבי לקחת חופשת מחלה, תעשי מה שטוב לך! אני יכולה לספר לך שעברתי בעבר הפלה בשלב מאוחר בהריון וקיבלתי חל"ד מלא וניצלתי רק 9 שבועות במקום 15 ומלא אנשים העירו לי שזה טעות, אבל עבורי זה היה הרבה יותר מתאים.

אין נכון או לא נכון, על אחת ומה שמתאים לה, זה לא אומר עליך שום דבר רע!!!

גם אני לא הרגשתי אבל כשעברתי הפלהמתואמת

(היו לי תחושות קשות אחרות, שנבעו מהטראומה שצפה לי מבתי חולים)

אבל העובר הפסיק להתפתח בשלב מוקדם מאוד, וממהתחלה הייתה הרגשה שההיריון לא תקין. והוא גם הגיע קצת בהפתעה, שנה וקצת אחרי הולדת תאומים, ובדיעבד אני שמחה שלא נולד לי אז תינוק, כי זה היה צפוף מדי עם התאומים.

אז לא יודעת מה לומר עלייך, אם התחושות שלך כרגע נורמליות או לא. יכול להיות שהן נובעות מבריאות נפשית - של עיכול והבנה שאם כבר אין, אז אין מה לבכות, כי זה לא יעזור.

אבל יכול להיות גם שזו מעין הדחקה, ולכן אני חושבת שכדאי לך לשים לב לעצמך בהמשך, כי אולי תחושות האבל יצופו פתאום בעוד חודש-חודשיים, ואז תצטרכי לתת להן מקום אף שלכאורה כבר התקדמת הלאה...

בשורות טובות❤️

כאחת שעברה לצערי ארבע הפלות בשבועות כאלהשמיכת פוך

יכולה לומר לך מניסיוני שכנראה את עדיין לא מעכלת.. את עדיין בהדחקה.

באיזה שהוא שלב יפול לך האסימון ותרגישי את הכאב הזה.

יש הרבה טריגרים שיכולים לגרום לך לכאוב... זה יכול להיות לפני המקווה או כשתקבלי מחזור שוב או כשתראי נשים בהריון בשלב שלך.

אל תלחיצי את עצמך עכשיו להתאבל. אבל כשזה יגיע תתני מקום להתאבל ולבכות. אל תדחיקי את זה.

חיבוק גדול ממני❤️❤️❤️

את עדיין קרובה לאירועאמאשוני

יכול להיות שבהמשך תחווי תחושת פספוס או אובדן. תהיי קשובה לעצמך, לעבוד מהבית נשמע מעולה, להיות בחוסר מעש זה גם לא בריא.

אם בהמשך תרגישי שאת צריכה אוורור תתני לעצמך את זה, ולכן חשוב לדעתי להשאיר את התגובה שלך לאירוע לא סופית עדיין, אלא לפעול לפי מה שמרגיש לך נכון באותו זמן.

חיבוק. בעיני יש פער גדול בין התחושה שציינתירושלמית במקור

של "לא מגיע לי תינוק", לתחושות של השלמה או אפילו המונח אושר בו נקטת. תשהי עוד קצת בפער הזה...

(ובלי קשר, רבות חשות מגוון של עוצמות ביחס להרגשות שלהן, בטח סביב הפלה. אישית ההרגשה בהפלה הראשונה שלי היתה של אכזבה קלה, יחד עם ציפיה ותקווה, ובכל הפלה נוספת - היו 3 רצופות - ההרגשה החמירה)

סך הכל נשמע לי ממש הגיוני חוץ מ"לא מגיע לי תינוק"שיפור
על זה נראה לי כדאי להתעכב, שאת כן ראויה. וזה שקרה ככה לא מראה שאת לא ראויה. 
גם אני כמוך. הצטערתי על הפוטנציאל שלא זכהכתבתנו

להגיע למימוש, אבל מצד שני לא בכיתי, לא הרגשתי רגשות אשמה, זה היה נראה לי די טבעי וחלק מחבילת הפוריות של העידן הזה.

השתדלתי לשמור על מנוחה בהתאם לכוחות שלי בימים שאחרי, אבל לא נמנעתי נגיד מארוע משפחתי שהיה למחרת הגרידה. לא רקדתי כמובן.

גם לא היו רגשות שליליים שהופיעו מאוחר יותר, אבל תהיי קשובה לעצמך ואם את רואה שכן מגיעות תחושות יותר של דאון, לא להתנגד להן. תני מקום, תשהי בהן כמה שהן מבקשות ממך כדי שיעלמו ברגע הנכון ולא ימשיכו לזמזם כשאנחנו לפעמים בהתנגדות לחוויה כלשהי. תרגישי טוב, ובעיקר תרגישי טוב עם עצמך בכל תחושה שעולה לך, את ממש נורמלית.

זה בסדר גמור, כל אחת חווה את זה אחרתמחיאחרונה
הדבר היחיד שבלט לי זו המחשבה שלא מגיע לי תינוק. מה? למה?
אשמח לרעיונות איזה מאכלים לתת לתינוקתבכינוי אחר

בת 8 חודשים,

היא אוהבת ביצה,

נתתי לה גם לטעום דג סלמון

וגם בטטה ותפו"א ממרק קוסקוס.

אני רוצה שתהיה לה ארוחה אחת קבועה ביום.

מה אפשר להוסיף לביצה שיתאים לארוחת בוקר?

כרגע אסור לה מוצרי חלב.

תודה 🙏

קוואקר.מוריה
סתכלי באתר 'המתכוניה'רק טוב!

אתר מתכונים לתינוקות. אפשר לחפש לפי גיל, מרקם, רגישויות וכו.

מפעילה אותו תזונאית תינוקות וילדים. 

תודה, האמת שהסתכלתיבכינוי אחר
ולא מצאתי לגיל שלה, אם יש לך אפשרות לצלם מסך אשמח. תודה 
את רוצה דווקא לארוחת בוקר?מישהי מאיפשהו

אני התחלתי עם מרק טחון (ירקות ועוף והודו)

ואחכ גם מנה של פירות טחונים

אבוקדו/ תפואהמקורית
אבוקדו, טחינה, חביתה עם קצת מיץ של עגבניהראשונית

בננה מעוכה

אם היא אוכלת סלמון אז אולי טונה מתאים


להחליף ממש ארוחהמדברה כעדן.

זה לפי התגובה שלה... שאת רואה שהיא לא צריכה השלמת הנקה/תמ"ל אחרי הארוחה....


טונה

אבוקדו

חביתה/ביצים קשות מעוכות עם מלח ושמן זית

פשטידות

דייסת קוואקר (עם מים, כך אני תמיד עושה)

מרקים

קציצות טונה וקינואה

פירות מעוכים/ טחונים עם טחינה/ חמאת בוטניםיעל מהדרום

לק"י


חתיכות קטנות של לחם עם אבוקדו/ טחינה/ חומוס. עם זה אפשר גם חביתה.

לחם מטוגן

החלק הפנימי של המלפפון מגורד. או לתת לה רצועות מלפפון עם הקליפה, שתכרסם את הפנים שלו. רק לשים לב שהיא לא חותכת חתיכות גדולות.


ירקות מעוכים. אפשר להוסיף עם עוף או קציצות רכות.


אני מועכת הכל במזלג.

תודה לכולן על כל הרעיונות!בכינוי אחר
זה ממש משתנה מילד לילדרק טוב=)

יש לי ילדים שבגיל הזה אכלו רק גרבר, והתינוק הנוכחי למשל כבר אוכל הכל כמעט..

בבוקר- חתיכות לחם קטנטנות טבולות בטחינה וחביתה

צהריים- אורז וקציצות מרוסק גס, קוסקוס ומרק (בגדןל מה שאנחנו אוכלים אא"כ זה לא מתאים עדיין אז משתדלת שיהיה לו מרק טחון)

ערב- משתנה. מרק/ לחם מטוגן/ פנקייק מקמח מלא/ שאריות מא. צהריים/ ביצה קשה מרוסקת עם טחינה/ פשטידה כלשהיא/ אבוקדו

אני מוסיפה אבוקדו לביצהמולהבולהאחרונה
או ביצה עם קוטג'

אולי יעניין אותך