עזרה דחופה מיואשיםםםלא רוצה לישון
יש לנו תינוק בן שנה עוד מעט משגע אותנו עם השינה
נרדם בהנקה אין לי בעיה עם זה אבל מתעורר מיליון פעם בלילה וכל פעם רוצה לינוק כדי לחזור לישון .. מניקה אותו בשכיבה איתנו במיטה כי ככה אני יכולה לישון ועכשיו הוא התרגל שאני תמיד לצידו ברמה שקמתי אתמול בלילה להתפנות הוא התעורר ובכה שהלכתי !
ניסינו שהבעל ירדים אותו על הידיים לעיתים נדירות זה עובד אחרי שעה ויותר על הידיים ..
הוא יכול להחזיק המון שעות ער זה נראה לנו כבר לא הגיוני הילד בקושי ישן זה לא בריא לו הוא עייף ותלוי בהרבה גורמים כדי להירדם וגם אחרי שנרדם השינה שלו ממש קלה כבר מפחדים לנשום לידו שישן!!
מאז שהיה בן חודשיים לא ישנתי יותר משעתיים ברצף וזה במקרה הטוב , רוצה ממש לישון נורמלי ועוד יותר רוצה שיהיה לי זמן משלי אחרי שנרדם זמן זוגי אפילו זמן מקלחת זה בלחץ ...
אשמח לעצות וחיזוקים וכמו כן האם כדאי להשקיע על יועצת שינה ? זה הוצאה שכבדה לנו ואני מפחדת שזה לא באמת עובד האם יש כאלה שלקחו ועבד אצלן? ודבר אחרון אני ממש רגישה לבכי אז שיטות של לתת לבכות לא יעבדו
להעביר חדר דחוףףףשם משתמשת.
ממש תארת אחת לאחת את התינוקות שלי!
בול ככה רק עלי..רק בהנקה.. אין שינה רציפה.. מתעוררים כשמניחה במיטה.. קמים מכל רחש...

כבר עם 2 ילדים - ברגע שעבירה חדר- זה משתנה מממממש
אפילו שזה לא הגיוני
מרשימה בהנקה
עדיין לא ישנים רצוף 12 שעות
אבל כן פותחים מרווחים יפים ושפויים יותר

נכון זה אוצר שכשאני קמה- אני לא שוכבת במיטה. ולרוב ערה
אבל עדיין זה שווה את זה

וממליצה לשים בחדר הנוסף כורסא נוחה
היית מעבירה חדראחת פשוטה
גם אם זה אומר להעביר לחדר של הילדים האחרים כי אין עוד חדר נוסף?
מנסה להבין איך עושים את זה עם עוד ילדים.. לה יש את הטקס שלה, להם יש את שלהם.. איך זה מסתדר ביחד..ואיך היא לא תתעורר מהדיבורים שלהם וכו
היתי מרדימה קודםאת הגדולים ואחר כך אותהשם משתמשת.
אני עושה ככה גם כשהם בחשרים נפרדים
כי אחרת הם מעירים אותה
אוף אצלי אין סיכויאחת פשוטה
הם הולכים לישון בשבע אבל עד שהם נרדמים זה הכי הכי קצת בשמונה וחצי..
והיא הולכת גם לישון בשבע אבל בדרך כלל נרדמת מהר ..
אם אשים אותם ביחד הם יעירו אותה והיא תעיר אותם ואני רואה את החגיגה שם ממשיכה וממשיכה..
ממד שני כבר כמה אפשר למשוך בחדר אצלנו.
אז אפשר להשכיב אותה בשבעיעל מהדרום
לק"י

ואותם רבע שעה אחרי.
ואם הם לא נרדמים אולי זה מוקדם להם (בני כמה הם?).
בני 3 ו5.אחת פשוטה
האמת שגם. אצלי יש ימים שזה נדחה עד 8וחצישם משתמשת.
אצלי זה יותר בעיה של- לא הספקנו להתארגן עם כל הארוחת ערב םיג'מות וכו מספיק מוקדם
או שהיו דרמות שעכבו

לרוב משתדלת להרדים אותם עד 7וחצי גג ואז להרדים אותה
ויש ימים שזה לא עובד ואז היא כן מסכנונה. קצת ועייפה עד 8-8וחצי
אבל עדיין
.זה שווה את זה
אויש נשמע ממש קשהפרח חדש
אבל לפני יועצת שינה
הייתי מנסה לקרוא קצת חומר
יש ספר שנקרא 'הלוחשת לתינוקות'
לא צריך לקחת כל מה שהיא כותבת שם כתורה מסיני אבל זה מאוד עוזר לעשות סדר
נותן לאמא הרגשה של ביטחון ולהבין יותר טוב מה התינוק צריך.
הייתי מציעה לך גם להעביר אותו לחדר אחר.
וכשהוא מתעורר לא לתת לו בקבוק /הנקה אם ברור שהוא לא אמור להיות רעב. לגשת אליו, ללטף, לדבר בלחש. פער אחר פעם
הייתי במצב דומהלהשתמח
מה שהכי עזר לי זה לא לתת להירדם בהנקה במהלך היום והערב בכלל, להרדים רק במיטה בעקביות. בהתחלה לקח לו מלא זמן והיה קשה אבל לאט לאט התרגל. עדיין קם בלילה, אבל כל 3-4 שעות, כבר לא מיליון פעמים.
במצב שלך🙄🤦🏼‍♀️נעמי28
קניתי הרצאה של הודיה טיבר על לימוד שינה לתינקות (50 שקל בערך)
היא מלמדת להירדם עצמאית.
מה שקורה זה שבאופן טבעי לכולנו וגם לתינוקות יש כמה מחזורי שינה במהלך הלילה. בין מחזור למחזור יש שינה פחות עמוקה שהתינוק יכול להתעורר ולהחזיר את עצמו לישון.
בגלל שהוא רגיל להירדם רק בהנקה הוא בעצם מחפש הנקה שתעזור לו לחבר בין המחזורי שינה.
היא מלמדת איך לעשות סדר יום נורמלי ואיך להיפרד מהתלות בהנקה ולמידה של הירדמות עצמאית בלי לנטוש את בילד בוכה במיטה..

התחברתי מאד להרצאה
עכשיו נשאר לי רק ליישם 🙈
אפשר להבין מה גורם לילד להרדם בלי לבכות?שם משתמשת.
אני שמה אותה במיטה ביא צורחת את חיה
נעמדת כמובן
אני אשכיב אותה היא תצרח יותר ותעמד שוב
עד שהיא תכנע לזה ותשכב באמת ואותי תנסה לישון יקח לפחות שעתיים שלוש של צרחות איימים

זה נקרא בלי לבכות?
התינוק שלי עוד לא עומדנעמי28
אבל כשעשיתי אותו הדבר עם הקודם לא השכבתי אותו.
חיכתי שהוא ישכב לבד, ישבתי לידו שעות ( בלילות הראשונים שעתיים לפחות 🙄)
בכלל שום דבר לא בכוח.
אם בכה הרמתי, הרגעתי והחזרתי שוב.
כשהיה רגוע שרתי שירים עד שנרגע ושם ראש.
זה המון זמן כל פעם אבל לוקח כמה לילות וזה מסתדר..

נראה מה יהיה עכשיו עם הקטן, הוא גם בלי מוצץ 🙈

בהרצאה יש לה כל מיני שיטות להירדמות עצמאית.
דבר ראשון סדר יום. ממש מסבירה כמה מרווח שעות בין שינה לשינה.
אחר כך טקס שינה קבוע.
בערב מניחים ויושבים ליד הלול.
אם בוכה מרימים ומרגיעים.
כשמרימים עושים רק קולות או תנועות שהוא יכול לעשות בעצמו.
לדוגמא ״שששש״ זה לא משהו שתינוק יכול לעשות בלי שיניים.
לעומת ״אה אה אה אה״ שהוא יכול לשחזר ולעשות בעצמו.
גם טפיחות הוא יכול לזוז בלול בצורה שמדמה טפיחות.



היא אומרת ש3-4 לילות עקביים של וזה עובד.
מענייןלפניו ברננה!
אני קניתי עכשיו מוצצים להציע לתינוקת בת 11 חודשים. היא הביעה עניין במוצצים של חברים אז אולי היא תסכים לקחת וזה ישחרר אותי קצת יותר בהשכבות ובערב
פעם ראשונה מחר שאני יוצאת לשעה וחצי בלעדיה וגם לא זמינה כל כך לחזור (במצב קיצון כן אחזור, אבל...) וזה מלחיץ אותי קצת 😶
איך אפשר לקבוע סדר יום של שינה? הילדה עייפה. משכיבה אותה. לא עייפה - לא נרדמת.. וכל יום זה בזמנים אחרים. (ברור שבמעון זה היה אחרת אבל מדובר על ילדה שאיתי בבית... ואני גם לא פנויה רק אליה אני מטפלת בעוד ילדים בגיל אחר)
אבל אם אני מניחה במיטה היא אוטומט בוכהשם משתמשת.
כי היא רוצה אותי היא לא סבבה עם זה שאני שמה אותה..
היא רוצה אותי.
והיא גם רוצה לינוק הרי כי עד כה ככה היא רגילה להרדם ( גם אם הנקתי לפני זה לא יעזור)

היא ממש לא תינוקת כזאת של לזרום טוב אז אני ארדם לבד או אשחק במיטה פתאם כשבכלל בא לי בידיים או לינוק
תתחילי בלהרדים על הידיים בלי הנקהאמא_טריה_ל-2
וכל פעם תנסי לנמנם אותה פחות.
כלומר בהתחלה מעבירים למיטה כשישנה.
אחר כך שכמעט נרדמה מעבירים ועוזרים לה לסיים את ההירדמות במיטה, ככה ממש בהדרגה.
אני מתקדמת רק כשהשלב הקודם כבר הולך בקלות.
מקווה שהסברתי היטב
אני כנראה לא מצליחה להבין את זהשם משתמשת.
י אצלי הכח רצון שלהם מאוד ברור
היא רוצה לענוק
לא על הידים
היא צורחת גם בידייים אם כרגע מה שמעניין אותה זה לינוק

קיצר לא יודעת מרגישה שזה לא הדרך שלי

אחכה שטיפה תגדל ..כמו שעשיתי עם הגדולים ואז זה כבר הסתדר


היא גם בלי מוצץ או בקבוק ולכן יותר מורכב אולי
בת כמה היא?יעל מהדרום
ממש לגיטימי!אמא_טריה_ל-2
גם לי עם הגדולה התאים לזרום איתה.
אני ממש בעד, כל עוד את עומדת בזה.
ניסתי הבוקר וגם לי הוא התעקש על הנקהנעמי28

התחלתי מהנקה בישיבה ולא בשכיבה

ואז שמתי בלול ולא במיטה שלי

לפחות להתקדם לאן שהוא

תעשי מה שמרגיש לך ובזמן שמתאים לך ❤️

 

אני ממש מבינה אותך, גם שלי ככהבארץ אהבתי
מה שאני הייתי מנסה לעשות, זה ממש בהדרגה להפריד את ההירדמות מהנקה.
נגיד בשלב ראשון את מניקה אותה וכשהיא כבר די מנומנמת אבל עוד לא מתנתקת מעצמה, את עוזרת לה להתנתק וממשיכה להרדים אותה בידיים בחיבוק (לא המשיכה כמובן, את מחדירה את האצבע לצד של הפה כדי לשחרר את הואקום שהיא יצרה, ואז משחררת בעדינות).
אחרי שהיא למדה לעשות את השלב הסופי של ההירדמות בלי הנקה, בהדרגה אפשר להקדים את זמן הניתוק. אפשר אולי בהמשך לתת לה לינוק עם שיר, וכשהשיר מסתיים אז לנתק בעדינות ולהשאיר בידיים עד שהיא נרדמת.
בשלב הבא אפשר להניח אותה במיטה כשהיא כמעט ישנה ולהניח עליה יד. לאט לאט להקדים את זמן ההנחה במיטה.
אולי אחר כך אפשר גם לשחרר את המגע ורק להיות לידה.
הרעיון הוא לעשות כל פעם צעד ממש קטן. ואם היא בוכה אז לחזור אחורה עד שהיא רגועה ואז לנסות שוב.
(נראה לי שפעם מישהי כתבה בפורום את הרעיון הזה על פי הגישה של הספר 'לישון בלי לבכות', אבל אולי זה לא ממש מדויק. לא קראתי אותו, צריכה פעם לקנות לעצמי).
מסייגת שאני אף פעם לא עשיתי תהליך כזה בגיל כזה. אבל כן לפעמים עשיתי חלקים ממנו, בגיל גדול יותר. ובקצב שהיה לי נוח (לאט מאוד).
תודה רבה מאוד עזר לי הפרוט וההדרגהשם משתמשת.
יותר עזר לי להבין איך זה בר זיכוי

באמת נראה לי שכרגע טוב לי ככה
ולפעמים פשוט ושלחת את בעלי והוא מרשים אותה במנשא מהר יחסית

אבל עוד חודשיים נראה לי אשאנסה והלוואי ויעבוד

תודה רבה לכל מי שעזרה
היא עייפה?יעל מהדרום
לק"י

אני יושבת עם הילדים בחדר בזמן ההשכבה.
אין לי כרגע בני שנה, הקטנה מהגדולים בת שנתיים+

השיטה ההדרגתית מדברת על שינוי הדרגתי, נגיד אם תינוק רגיל להירדם בהנקה- אז לחכות שהוא כמעט יירדם ואז להניח אוצתו במיטה. אחרי שהוא מתרגל לזה, אז מניחים אותו במיטה בשלב מוקדם יותר וכך הלאה.

יש מישהי בשם לריסה גינת שגם מדברת על זה.
תחפשי בגוגל.

ולמען האמת שאני מעדיפה להרדים בצורה שתקל עלי (לא מדברת על פותחת השרשור, ששם זה באמת מוגזם ומקשה על ההורים).
ויש גיל שהם בוכים כי קשה להם השינוייעל מהדרום
לק"י

מדברת על גיל שכבר אפשר להסביר להם והם יותר מבינים, לא על בני שנה וחצי ופחות.
בשלב הזה הייתי מדברת איתם ונמצאת איתם, וגם אם הם בוכים קצת בעיני זה פחות נורא. ואני ממש לא בעניין שיצרחו שעתיים במיטה עד שיירדמו בעצמם.
אם אני שמה במיטה לפני שנרדמת היא בוכה ונעמדתשם משתמשת.
אני באמת מרגישה שכל ההדרכות מדברות על תינוקות בובות
אני ממש לא מכירה את זה ככה
לתינוק יש רצון מאוד ברור והוא לא זורם ממש בקלות על פתרון אחר

וכן היא ממש עייפה
תחפשי לריסה גינת בגוגליעל מהדרום
לק"י

או את הספר "לישון בלי לבכות".
אם היא נרדמת בהנקה- היא קמה הרבה בלילה?
מאז שעברה חדר-שם משתמשת.
המצב מממש השתפר
היתה קמה פעם אחת בלילה בערך לינוק ולישון (אולי גג פעמיים)

אבל מאז החגים והנסיעות
היא קמה הרבה פעמים..לפחות 3-4 ולהרבה זמן כל פעם
אז זה די מבאס..
לשים ילד ממש עייף במיטהאחת פשוטה
זה כלל ראשון שאסור לעשות כשמשכיבים ילדים.
ממש ראיתי את זה על כל ילדיי.
מהפיהוק הראשון עד ההשכבה אסור שיעבור יותר מידי זמן (נניח לא יותר מחצי שעה)
אחרת הם עייפים מידי ועוד יותר עצבניים וקשה להם להירדם.

ממליצה על הקורס הדיגיטלי של נעמה ברודי שמש. עולה כמה מאוד (באיזור 400 נראה לי) ועושה סדר.
לא נותן לתינוקות לצרוח.
לא קשה להרדם..היא נרדמת בסדר גמור רק בהנקהשם משתמשת.
ואגב זה תזמונים נחמדים לילד ראשון 🤭 כשאני צריכה קודם להרדים את שאר הילדים אז לא ממש אפשר להתכנס בחדר עם תינוקת בשקט..
הם לא יחכו בשקט בינתיים הם קטנים..ורבים בכל דקה פנויה ועייפים בעצמם
קיבלתי המלצות על הספר "לישון בלי לבכות"יעל מהדרום
לק"י

קראתי ואהבתי את הגישה, אבל לא היה לי כח ליישם🙈
זו גישה הדרגתית של להרגיל את הילד להירדם לבד ולישון רצוף יותר.

איזה מתיש המצב הזה....
את כותבת שאין לך בעיה שהוא נרדם בהנקהמקרמה
אבל זה מקור הבעיה
תלמדי אותו להרדם עצמאית
ותרגישי שיפור...
כשלנו זה קרהאחת פשוטה
זה היה סימן בשבילי להפסיק את ההנקה..

הפסקתי.
היה קשוח איזה שבוע.
ומאז וראה זה פלא הבחורה החליטה שהיא ישנה כל הלילה בלי לקום בכלל.
ואני קיבלתי את עצמי מחדש.
אולי הוא רעב?מוריה
קיבלת הרבה עצות טובותאמא_טריה_ל-2
הייתי מתחילה בהדרגה...
לא ישר מוציאה מהחדר, לא ישר הירדמות עצמאית.

אם יש אפשרות להזיז את המיטה שבחדר שלכם רחוק מהמיטה שלך.
להתעקש להחזיר למיטה ושלא ישן אתכם.
להרדים על הידיים אבל לא בהנקה.
להקפיד על 3-4 שעות בין הנקות בלילה ובשאר היקיצות לשלוח את בעלך.
להיות מאוד עקביים.
לדעת שיהיו כמה לילות קשים אבל זה ישתפר.

לתת מענה לבכי בחיבוק, ליטוף, אהבה, לא בהנקה.
איך הוא עם מוצקים?פאף
הייתה לנו בעיה דומה (למרות שידע להרדם בלי הנקה! רק באמצע הלילה היה צריך את ההנקה כדי לחזור לישון!) הוספתי מוצקים לארוחת ערב והתחלתי להקפיד על להרדים במיטה והמצב ממש השתפר....
בנוסף לא להביא אותו למיטה שלנו🤷🏻‍♀️ברגע שהוא אצלנו הוא פשוט רוצה לינוק כל הלילה....דאגתי לי לכורסא נוחה ולשינה בזמנים אחרים -והמצב השתפר ממש!
אצלי המצב ממש אותו דבראני זה א
אני מחכה שתגדל טיפה ואעביר חדר לצערי אין אופציה להעביר עכשיו כי חדר אחר זה אומר מיטה רגילה אז לא רלוונטי עדין..
ואצלי היא גם לא לוקחת מוצץ אז אין משהואני זה א
שירגיע ופה נראה לי הבעיה .
עונה לכולןלא רוצה לישון
קודם כל תודה רבה רבה על כל העצות ..
הלילה הזה היה יותר טוב משום מה חחח אבל טוב אצלנו זה פשוט לא גרוע חחח
לגבי העברת חדר לא נראלי שאני עדיין מוכנה זה ילד ראשון ואני אמא לחוצה כזאת כל פעם בלילה בודקת שהכל בסדר איתו אז לא אהיה רגועה ...
לגבי להפריד הנקה משינה ניסיתי שהיה קטן יותר וכל פעם שניתקתי אותו לפני שנרדם לגמרי הוא פשוט צרח וכבר פחדתי שאני עושה נזק ולא חזרתי על זה שוב ..
שכחתי לציין שהוא לא לוקח מוצץ ולא בקבוק ...
לגבי מוצקים אוכל טוב ברוך ה׳ .
הוא פשוט תינוק כזה שכל הזמן במודעות גם שחצי ישן אני ובעלי כבר מפחדים מצחיק לראות איך אנחנו נזהרים בבית שהוא ישן🤣
מישהי פה כתבה שאצלה זה עבר עם הגיל זה מה שאני אומרת לעצמי מאז שנולד כי מן הסתם הוא לא ירדם בגיל 18 עם הנקה חחחח השאלה באיזה גיל בערך זה עובר ?
הם באמת לומדים בסוף להרדם לבד ? זה נשמע לי כמו חלום להניח במיטה ושישן לילה שלם וגם אנייי
איך את בודקת שהוא בסדר בלילה?מוריה
בודקת שהשמיכה עליו שלא חם או קר לולא רוצה לישון
וסתם רואה אותן ישן ונרגעת חח..
אולי הנגיעות האלה מעירות אותו?מוריה
לא לא הוא פשוט מתעורר בין מחזורי שינהלא רוצה לישון
כמו שמישהי פה אמרה שבין מחזור למחזור יש שינה קלה אז הוא מתעורר ובוכה ומחפש אותי בשביל להרדם שוב
תחפשי משהו אחר שירגיע בין לבין.מוריה
כל 3 שעות זה סביר מבחינתי.
אם זה יותר, אפשר לחפש משהו אחר. חיבוק. מוצץ. ליטוף. נידנוד בעגלה.
הלוואי 3 שעות זה נשמע חלום הוא מתעורר פחות מזהלא רוצה לישון
לפעמים אפילו כל שעה , אתמול נגיד נרדם ב19:30 בערך קם כמה פעמים עד 21:00 בסוף התייאשנו והבאנו אותו לסלון כי רצינו לאכול .. בסופו של דבר הלך לישון ב23:00 אחרי מלא זמן של הרדמה .. והילד היה ער מהשנצ בשעה 14:30 אחרי טיול משחק בגן שעשועים איך הוא לא פשוט נרדם ללילה ?? הוא כאילו נלחם בעייפות
כמה פעמים הוא ישן ביום?מוריה
זה משתנה אין לו ממש סדר קבועלא רוצה לישון
לרוב זה פעמיים בשבתות פעם אחת יחסית ארוכה ..
אז כדאי לראות מה הוא צריך.מוריה
אולי הוא צריך פעמיים. ואז להקפיד על שנת בוקר ושנת צהריים.
ואם הוא צריך פעם אחת, אז להקפיד שזה יהיה פעם 1.
אני רק מזדההזוית חדשהאחרונה
לא יודעת אם זה ירגיע אותך או להיפךבארץ אהבתי
זה לא חייב להיות ככה, אבל רק מספרת על עצמי, שהילדים שלי תמיד גם אוהבים להירדם בהנקה.
עם שני הגדולים יותר אני גמלתי מהרדמה בהנקה מיוזמתי, אבל בגיל די גדול (עם הבכורה בגיל שנתיים, עם השני בגיל גדול יותר, לא זוכרת בדיוק, סביב שנתיים וחצי). לא היה קל, וזה כן כלל בכי, אבל זה כבר היה בגיל שאפשר לדבר איתם ולהסביר להם ולכן הרגשתי שזה היה בסדר.

ועם הקטן לא גמלתי. פשוט המשכתי להניק אותו עד שנרדם כל עוד הוא רצה. וזה המשיך גם בגיל שלוש וגם אחרי. בשלב מסויים הוא כבר לא רצה לינוק ביום, אבל בלילה הוא כן רצה להירדם בהנקה. גם בתחילת הלילה, וגם באמצע הלילה כשהתעורר.
כשנגמל מטיטולים, אז כל פעם שהתעורר בלילה לקחתי אותו לשירותים, ולפעמים הוא חזר למיטה ונרדם מיד בלי לרצות שוב לינוק, אבל לפעמים כן רצה לינוק ואני כן איפשרתי (אבל בשלב מסויים הייתי עוזרת לו להתנתק כדי שלא ימשיך למצוץ אותי בלי סוף).
ומתישהו בחופש האחרון (כשהוא כבר היה בן 3:9) הסברתי לו שמעכשיו הוא עדיין יכול לינוק לפני שהולך לישון, אבל אנחנו סופרים עד עשר ואז הוא שוכב במיטה עד שנרדם. המעבר היה לגמרי חלק בלי שום התנגדות ושום בכי. ואחרי כמה לילות כאלו, הוא פשוט הפסיק לבקש לינוק קודם. וזהו, זו היתה הגמילה הכי חלקה והכי קלה שלי (אפילו לא ממש גמילה, פשוט מעבר חלק לשלב הבא..).
האמת שאחר כך ההשכבות היו קצת קשות, אבל לא כי רצה לינוק אלא כי לפעמים קצת השתולל וכבר לא יכולתי פשוט לקרוא לו לינוק ולהרגיע אותו ככה. אז היינו צריכים להתארגן מחדש על סדר ההשכבות כדי שלא יהיה בלגן.
והוא עדיין מתעורר לפעמים בלילה, אבל לשירותים. לפעמים חוזר מיד לישון, ולפעמים רוצה שאני אשכב קצת לידו, או שהוא בא אלי למיטה.

בכל מקרה, מספרת כדי להגיד שגם אם לא גומלים, יש שלב שהילד באמת כבר לא זקוק לזה. רק שזה יכול לקחת הרבה זמן עד שמגיעים לשם, ולא לכל אחת זה אפשרי ומתאים לחכות עד אז...
וואו נשמע לי כמו מלא זמן וממש רחוקלא רוצה לישון
למרות שגם עד גיל שנה נשמע לי כל והנה הגעתי לזה ...
אני מקווה האמת שלא ינק אחרי גיל שנתיים ואם ירצה מעצמו להפסיק אפילו לפני אני אשמח ..
כל הכבוד לך על הסבלנות נשמעת אמא מדהימה!
גם אני לא חלמתי שנגיע כל כך רחוק...בארץ אהבתי
אבל זה גם בסדר גמור אם תחליטי שלא מתאים לך.
כתבתי את זה כי זו היתה הגמילה הכי טבעית שלי, שבאמת לא היה ברור לי איך ואם זה יגיע. וזה הפתיע אותי שזה יכול לעבור בצורה כל כך חלקה וכיפית. (ולי היה כיף להמשיך להניק אותו עד השלב הזה. כשהייתי צריכה לצאת בערב הוא כן היה מצליח להירדם עם בעלי, מאיזשהו שלב. לא בשמחה אבל זה כן היה אפשרי, אז זה לא שהייתי כבולה להיות תמיד בבית עד השלב הזה).
זה בהחלט קורה בסוףאמא_טריה_ל-2
וזה ממש בסדר אם מתאים לך להמשיך ככה, לתת לו להבשיל.
אצלי עם הגדולה לקראת שנתיים התחילה לישון יותר רצוף (ואגב לא ינקה מגיל שנה בלילה ועדיין קמה המון, עניין של אופי).

שימי לב רק לזהות מתי אפשר לעשות צעד קדימה, אולי לנסות מדי פעם ולראות איך מגיב, לא "לפספס" את הבשלות שלו בגלל הרגלים...
האמת נראלי שכבר פספסתילא רוצה לישון
לפני כמה חודשים הראה סימנים של הירדמות עצמאית שיחק במיטה כמה לילות שרתי לו ונרדם אבל לא התמדנו עם זה כי זו הייתי רק אני הבעל היה עייף מידי בשביל זה וכבר לא היה לי כוח להתמודד עם התנגדויות לפעמים אז פשוט הנקתי וזאת הייתה טעות ...
אל תדאגי, יהיו עוד הזדמנויות!אמא_טריה_ל-2
הזדמנות טובה היא כזאת שמתאימה גם לילד וגם להורים
בעזרת ה׳❤️לא רוצה לישון
לא בטוח שזה היה מחזיק מעמד.מוריה
זה גיל עם כ"כ הרבה שינויים.
מישהי קנתה סנדלים לילדים במחיר טוב?ואז את תראי

אשמח לשמוע איפה, לא אונליין

משהו איכותי

יש פאפאיה עודפים בחוצות המפרץ בחיפה למי שקרובקנמון
סיפור הלידה שליסיפורלידהשלי

פתחתי משתמש למרות שכנראה תזהו אותי כדי שלא ישמר לי בכרטיס.

 

יום שני בצהריים צירים חזקים מאוד, ודיי תכופים.

אני מחליטה לא ללכת לבית חולים כדי שלא יתנו לי זירוז ושאהיה יותר קרובה ללידה.

סובלת מאוד אבל מתעקשת על זה.

עד הבוקר אני עם צירים ואז מפסיקים.

כל הבוקר אני עם צירים פעם ברבע שעה בערך.

מפזרת את הילדים לגנים כאובה ועייפה וחוזרת לבית

נכנסת הביתה ומגלה שאני לא יכולה לעמוד, יש לי לחץ חזק באגן כל כמה דקות

מתקשרת לספר לבעלי שיתכונן אולי הוא יצטרך תכף לצאת מהעבודה אליי.

 

אני מנסה להכין א.צהריים ורואה שממש אין סיכוי אז מתייאשת והולכת לנוח, שמה את הקטן שלי איתי במיטה שישחק לידי ואני שוכבת.

מרגישה הפרשה גדולה שיוצאת אז קמה לשירותים ומגלה שכנראה הפקק הרירי יצא, פעם ראשונה שזה קורה לי. אף פעם לא ראיתי אותו יוצא.

קצת נלחצתי אבל ידעתי שזה לא אומר כלום ושזה לא מלמד שאני יולדת היום.

עוברת עוד שעה ואני מגלה שאני לא יכולה לקום מהמיטה.

 

מתקשרת לבעלי להתייעץ איתו,

מספרת לו על המצב והוא אומר לי שהוא בא, אמרתי לו שלא יודעת אם כדאי כי אין לי צירים אז זה לא לידה.

הוא מתעקש שאם אני לא יכולה לעמוד אז שאלך להיבדק (ותודה לו על העקשנות הזאת).

מתייעצת גם איתכן כאן בפורום ואתן מדרבנות אותי להיבדק.

 

הוא מגיע, אני הולכת עם אמא שלי לבית רפואה והוא נשאר עם הקטן בבית.

מגיעים, האחות מקבלת אותי ושואלת למה באתי.

אמרתי לה שאין לי צירים ויצא לי הפקק הרירי וקשה לי לעמוד.

האחות התגובה: "בלידה חמישית את כבר אמורה לדעת שלא באים רק בגלל הפקק הרירי אם אין צירים. טוב תעלי למיטה נעשה מוניטור" (ורק בגלל המשפט הזה אני מספרת את הסיפור לידה שלי, אף פעם לא כתבתי סיפור לידה)

אני בלב שלי מרגישה לא נעים שככה ננזפתי ושאולי באמת סתם באתי.

עושים מוניטור, האחות: "יש לך צירים כל 10 דקות, אלה לא צירים של לידה. לכי תחכי לרופא שיקרא לך"

 

יצאתי לחדר המתנה מחכה לרופא ואז קוראים לי לעשות אולטראסאונד לבדוק מנח לפני הרופא.

הטכנאית: את יודעת באיזה מנח הוא?

אני: בטח, מנח ראש

הטכנאית: מנח רוחב

אני: זה אומר שבטוח לידה בניתוח??

הטכנאית אומרת שכנראה שכן.

אני יוצאת ממנה מזועזעת ובהחלטה שאני פה לא כדי ללדת אלא כדי להפוך אותו. אני לא יולדת בניתוח.

 

מתקשרת לספר לבעלי.

מגלה שלפני בתור יש בערך 15 נשים.

אחרי עוד חצי שעה של המתנה לרופא אני אומרת לאמא שלי שזה ממש מיותר שהיא תחכה איתי, אני לא יולדת עכשיו ויש פה תור ארוך, שתלך הביתה ואקרא לה אחרי שאדבר עם הרופא.

היא בהתחלה לא רוצה ללכת אבל כשהזמן עובר ולא קוריאם לי היא משתכנעת והולכת.

 

כל זמן ההמתנה אני יושבת ומחכה, רוב הזמן אני בסדר חוץ מכל 5 דקות שיש כאב חזק באגן ל2 שניות שגורם לי לעצור את הנשימה ןאז עובר ואני בסדר.

 

אחרי נצח הרופא קורא לי, אני קמה אליו וכמעט נכנסת לחדר ואז רצה אחות ואומרת לו "אולי תקבל קודם את היולדת ההיא? היא בוכה פה ונראה שממש סובלת"

הרופא אומר לה שהוא כבר קרא לי ובאתי אז יקבל אותי ואני האחרונה שלו אז אם יוכל אחר כך יתעכב ויקבל גם אותה. (עוד נס בשרשרת הניסים)

 

אני מתיישבת מולו ואומרת לו: אני לא באתי ללדת, עכשיו גיליתי שהעובר במנח רוחב אז באתי להפוך אותו.

הוא מסתכל עליי ואומר: את נראית בלידה, תעלי מהר למיטה. קודם נבדוק פתיחה ואחכ נדבר

 

אני עולה למיטה, הוא בודק פתיחה ואומר: מה אני מרגיש פה, אני לא יודע מה אני מרגיש פה.

מוציא את היד ומכניס שוב: מה זה? מה אני מרגיש כאן?

אוי זה היד! תעצרי, אני לא צוחק איתך. אל תנשמי, אל תזוזי, אל תלחצי.

הוא רץ לדלת וצועק "צוות לחדר שלי מהר, היא בלידה"

פתאום החדר מתמלא במלא אנשי צוות, הרופא מודיע להם שצריך להוציא אותי עם המיטה.

הם אומרים לו שזה מסובך. הוא הולך לדלת ובדרך מעיף את כל מה שמפריע, הכיסא, השולחן שלו ומודיע להם "היא יוצאת עם המיטה הזאת עד החדר ניתוח"

תוך כדי שגוררים את המיטה אחד מתחיל להפשיט אותי, אחר להוריד לי כיסוי ראש, עוד אחת את התכשיטים ואחד עם טפסים מקריא לי מה רשום תוך כדי ריצה במסדרון.

מגיעים לכניסה לחדר ניתוח, הוא סגור.

מדליקים אורות מכינים אותו לניתוח, אומרים לרופא שאין רופא שיכנס לניתוח והוא מיד אומר שהוא יכנס.

ואז מישהו נזכר לשאול אותי "הודעת לבעלך?"

אני אומרת להם שלא ומתקשרת אליו ומבקשת שיעדכן את אמא שלי.

אני חותמת קשקוש כל שהוא על הדף כי מכריחים אותי ואז שואלת אותם אם אני בטוח יוצאת חיה מהניתוח.

הרופא החמוד רואה שאני בוכה ומתנצל שהכל ככה מהר ובלחץ "פשוט אני חייב להשיג אותו לפני שהוא ממשיך לצאת" ולא עונה על השאלה שלי.

 

מכניסים איתי לחדר ניתוח ומיד מתחילה להרגיש ששמים לי כל מיני חומרים על הבטן (אולי חיטוי, לא יודעת) .

אני נלחצת ואומרת להם שלא יחתכו אותי כי לא נרדמתי.

אחרי שנייה כנראה נרדמתי 😅

 

התעוררתי אחרי לא יודעת כמה זמן כדי לגלות שתודה לה' הצליחו להציל אותי ואת התינוק.

לכאבים שלא הכרתי מעולם.

 

אני עוד מתאוששת מהניתוח, מהפחד הזה למות.

אמא שלי כמובן הייתה עם יסורי מצפון שלא הייתה שם אבל אמרתי לה שזאת אשמתי, אני שלחתי אותה. ובתכלס, לא חושבת שהיה מועיל לי אם מישהו היה שם כי גם ככה הכל היה מהיר ובלחץ.

 

אהה והקטע הכי מדהים.

יום חמישי שלפני הלידה הסתובבתי בבית והרגשתי תחושות מוזרות באגן.

ניסיתי לתאר לבעלי מה אני מרגישה אז אמרתי לו ש"זה מרגיש כאילו התינוק דוחף את היד שלו".

לא היה לי מושג שיש דבר כזה, לא שמעתי מעולם על תינוק שהוציא את היד.

 

ואת כל הסיפור הזה כתבתי גם בשביל לנסות להשתחרר עוד קצת מהסיפור הזה כי עדיין זה צרוב בי.

וגם כדי להגיד לכל אחת כאן- תקשיבי לעצמך. שכולם מסביב יגידו מה שהם רוצים, כולל הרופאים והאחיות.

אם את מרגישה שמשהו לא תקין, שמשהו לא רגיל, שאת צריכה להיבדק- תלכי!

עדיף ללכת 100 פעמים סתם ולא לפספס את הפעם אחת שהייתה נצרכת.

 

ותודה לה' על כל הניסים שבדרך.

על בעלי שדירבן אותי ללכת

על הרופא שלא ויתר על התור שלי לטובת מישהי שנראתה ונשמעה יותר סובלת

ו.ודה ענקית לכן על הדרבון והעידוד באותו יום להיבדק ובכלל שליוויתן אותי בלי שידעתן בדיוק את הפרטים אבל נתתן הרבה כח עד שנכנסתי לניתוח

ועל זה שהתינוק ואני בריאים ושלמים וחיים.


 

סליחה על האורך, לא תיכננתי לכתוב כל כך הרבה.

מזל טובדיאט ספרייט
התרגשתי מאוד מהסיפור ❤️
וואואוזן הפיל

כולי צמרמורות

אני רוצה לתת לך את גביע העולם

איזה גיבורה שאת

כשקראתי על האחות שקיבלה אותך רציתי לבעוט במשהו

אוף איזה עצבים

ואז טלטלות

וטוויסטים

חתיכת סיפור יש לך

בה שיצאתם מזה בשלום

🩷

וואו, איזה סיפור מצמררמתיכון ועד מעון

הןדו לה'  שהיה לך כזה שליח טוב.

איזה השגחות וואוווווו מזל טוב! התאוששות קלה ,נפש חיה.

החלמה מהירה וטובה

הרבה הרבה נחת!! 

אמא איזה מטורף❤️😭🥹חמדמדה

ליבי עלייך שהיית שם לבד רק, נשמע לא פשוט…

וברוך ה' ששם שליח טוב בדרך שלקח אותך ברצינות

החלמה מהירה, גופנית ונפשית💖💖

אמאל'ההההאורוש3

גרמת לי לבכות (הורמונלית וזה).

תקשיבי חוויה ממש מלחיצה.

הכי חשוב ששניכם בסדר ב''ה.

אבל ממש ממליצה לך לעשות איזה עיבוד רגשי לאירוע הזה.

כל הכבוד לך שהלכת.

האחות היתה מתנשאת להחריד ומזל שלרופא היו חושים טובים. מה זה אין רופא לניתוח? הזוי משהו.

חיבוק גדול לך!! התאוששות מהירה ונחת מהמתוק!

וואוו איזה צמרמורתשירה_11

אמאלה איזה סיפוררר

וואווו מרגש מאודדדנושש
איזה פחד! ממש נס!אן אליוט
שתהיה לך התאוששות מהירה, גם רגשית, והרבה נחת!
ואו ניסי ניסיםSeven

ותודה להשם שהיו שם שליחים טובים

מזל טוב והחלמה קלה

וואוו!השקט הזה

ממש שרשרת של ניסים! מרגש ממש

תודה ששיתפת אותנו

וואווורקאני

אני עם פה פעור

מטורףף

מלא מזל טוב

התאוששות קלה בגוף ונפש!

וואו וואו וואו איזה סיפור!!דיאן ד.

קראתי כמה פעמים בנשימה עצורה.

 

איזה ניסים! חסדי ד'

 

מקווה שהתאוששת ואת מרגישה יותר טוב גם את וגם הקטני.

תודה ששיתפתפילה

עברת את זה כמו גיבורה. ברוך ה' שאתם בסדר.

אני חושבת שזה חשוב מאוד לשתף גם סיפור כזה כדי שנזכור שאנחנו בידי ה' ...

הרבה מזל טוב! בריאות ונחת

וואוווו דמעותתתתת תקשיבי לא יאומןאוהבת את השבת

נס נס נס נס נס נס

מרגש ןמצמרררר


חיבוק ענקקקקקק

בע"ה שיהיה לכולכם מלא בריאות

וואי מטורף ומרגש ממש!Doughnut
איזו אלופה את שהיית קשובה לעצמך, ריגשת ממש💕
וואוווו ממש צמרמורות.אונמר

מזל טוב!!!!!

הרבה כוחות ובעז"ה שתתאוששי בקלות.

וואוו ווואוווו וואוווווווווו אני עם צמרמורות!!!!אמהלה

איזה סיעתא דשמייא בכל רגע ורגע הייתה לך שם

וב"ה שאתם בריאים

שמחה שהיתה לי הזכות לדרבן אותך......

תבשרי לנו רק בשורות טובות

ותגדלו אותו ואת שאר ילדכם בנחת, בבריאות ובשמחה

אמאלההההעדינה אבל בשטח
הייתי ממש בצמרמורות ודמעות! ב"ה שהכל בסדר איתכם! החלמה מהירה ונחתתתת!!
צמרמורתאנונימית בהריון

ריגשת ממש!

המון מזל טוב ורק נחת!!

אמאלה איזה סיפור, אני כולי דמעות!!ממתקיתאחרונה

כמה ניסים, הכל מלמעלה
קראתי מההתחלה במתח רב, בד"כ אין לי סבלנות לסיפורי לידה.
אבל פה לא יכלתי להפסיק.
לא מבינה איך התינוק התהפת לרוחב, אם היה ראש?
כי זה שלב שהם כבר לא מתהפכים לא?
וטוב שהלכת להיבדק בבית חולים, ולא בקופת חולים.
ממש ניסי ניסים.

ילדה בת 10 ודאודורנטytrewq

הגדולה שלי בת עשר, מסיימת כיתה ד. ושמתי לב שהבגדים שלה מתחילים להיות מסריחים בבית שחי.

מתלבטת אם להסביר לה שהיא צריכה להתחיל לשים דאודורנט, או לחכות עם זה...

לא זוכרת שאני בגיל הזה התחלתי לשים. ודווקא הייתי מאוד מפותחת בגיל צעיר.. 

למה לחכות?אוזן הפיל

זה מאורע משמח

חלק מההתבגרות

אפשר לחגוג את המאורע

כמו שחוגגים נפילת שיניים בגיל 6 (תכלס זה די מפחיד)

ללכת לבחור

לתת עטוף יפה עם כרטיס ברכה


העיקר לא להסריח, זאת בקשה אישית ממני🙏

למה לא?רקאני

אני לא חושבת שזה עניין של גיל

אם מזיעים כדאי להשתמש בדאודורנט

למה היא צריכה לסבול אם היא קטנה?

סתם ככה לא הרחתי עליהytrewq

רק כשכיבסתי לה את הבגדים שמתי לב.

לא יודעת, גם לא כ"כ בריא, לכן באינסטינקט מעדיפה לדחות... 

אם ככה אז אולי לא קריטיאוזן הפיל

לפעמים זה יכול להיות חד פעמי בגלל עייפות, תזונה ספציפית, או אפילו מחלה


אם נראה לך שביום יום היא בסדר, אז גם אני הייתי דוחה

אבל כן מתחילה שיח שיבוא יום וכו'

אני לא חושבתרקאני

שצריך לחכות עד שאת תריחי

מספיק שהיא מריחה

אולי תשאלי אותה ותציעי לה שאם זה מפריע לה שתשתמש

כשהייתי ילדה הסרחתי הרבה זמן עד שקנו לי

והתפדחתי לבקש בעצמי

מסייגת שלפעמים זה הפוךטארקו
הרבה פעמים לא מריחים על עצמך... ומי שמסביב מריח ועוד איך.

יש לי אחות שלא הייתה מבינה מה אני רוצה ממנה כשהייתי שולחת אותה לשים דאודורנט....(והיא בהחלט הייתה צריכה..)

יש טבעיים.המקורית
לדעתי אם יש ריח - לשים
להקדים תרופה למכהאמאשוני

אם כבר מריחים בבגדים, ואנחנו בתחילת הקיץ,

זה יגיע מהר לריח שהסביבה מריחה.

לפעמים לוקח זמן להטמיע הרגלים וכדאי שתתחיל להתרגל.

אולי זה לא בהול לקנות מחר, את יכולה לבדוק מה האופציות ומה מדבר אלייך.

תקני לה דאודורנט טבעירק לרגע9
גם בריא וגם ריח נעים
נכון לא בריא, אבל תעכבי ואם יש ריח - אין ספק.ממתקית

אני לביתי קניתי את הדאודורנט של אלוורה שזה יותר עדין וב"ה מונע לה ריח (שנגיד לגדולות הוא לא מונע.)

יש גם אופציות טבעיות ללא אלומיניום וכובעלת תשובה

למיכל סבון טבעי יש דאודורנט לילדים אולי תבדקי אותו

יש גם את ערוגות ובטח בחנויות טבע יש מבחר

כן בטח כדאי לקנות לה. אם מפריע לך הבריאות יש כאלהקופצת רגע

טבעיים. וראיתי שגם ל dove יש עכשיו דאודורנטים של 0% אלומיניום או משהו כזה( שזה גם בתכל'ס לא עובד כל כך טוב 🫣)


נראה לי שעדיף שזה יבוא ממך.


אני קניתי לבת שלי שבכיתה ג', יותר בשביל ההרגל ובגגלל שהיא מגלה עניין בטיפוח עצמי ואני רוצה לעודד את זה. אין עדיין צורך אמיתי. אבל אני רוצה למקם את עצמי ככה שאני אהיה זו שאכיר לה את הדברים ושהיא תרגיש בנוח להתייעץ איתי, וגם תתרגל לרעיון שכשגדלים יש לזיעה ריח פחות נעים ושמים דאודורנט.

אגב היא כבר סיפרה לי שאחרי שיעורי ספורט הכיתה מסריחה ושבאמת כדאי שישימו דאודורנט. אבל למרות זאת לא נראה לי שהיא מקפידה כרגע לשים כל יום 😅 כאמור כרגע אין לה עדיין ריח. 

קניתי לילדים שלי מוקדם יותרקפצתי לבקר

בגיל 9 כבר התחילו להסריח, קניתי להם כמה סוגים שיוכלו תשים איזה ריח וסוג שיותר נעים להם.

כן מזכירה להם כל בוקר דאודורנט. כמו צחצוח שיניים וסנדלים גם דאודורנט..

שלא יסריחו. זה לא נעים להם ולא לסביבה

רק אומרת שבדאורדורנט יש חומרים לא מומלציםאוהבת את השבת

בטח לילדים..

ממליצה לנסות לקנות משו יחסית טבעי או בלי אלומיניום

או להכין מסןדה לשתיה


אולי למיכל סבון יש משהו נעים וטוב לילדים?נפש חיה.
יש לה, בדיוק ראיתיDoughnut
וואלה ניסינו. עבד עד שהוא באמת התחיל להתבגראורוש3

וביי. חייב את הרגילים.

ניסיתי גם בעצמי לעבור לבריא, אותו כנ''ל, לא באמת עובד. באסה. 

ניסיתי מלא סוגיםרק לרגע9
על הרבה מהם אפשר להגיד את זה, אבל של מיכל סבון טבעי (הקרם) עובד אצלי מעולה ואני איתו שנים. כל הסטיקים/רולים הטבעיים באמת לא מוצלחים מהניסיון שלי.
כיף לך. לא עבד לי....אורוש3
באסה! הבנתי שלבנות זה יותר מסוכן..אוהבת את השבת
אז לפחות הוא בן...  😏
איך מכינים מסודה לשתיה?ממתקית
בטח שלשים דאודורנט אם יש ריח...ממתקית

תדברי איתה בנחת על זה וכו... תצאו לקנות יחד.
היא תגלה את זה לבד במוקדם או במאוחר, דרך עצמה או דרך הסביבה...
עדיף שאת הראשונה לומר לה בעדינות, וכמובן דאודורנט.
אציין, שלבת שלי בגל הזה קניתי דאודורנט של אלוורה, של החברה הזו, פחות חומרים, יותר עדין. וזה מונע לה מצויין

ואם אפשר לנצל בהקשר זה...ילדה בת 9 עם סימני התבגרוממתקיתאחרונה

התבגרות בגוף
החזה ממש גדל לה, הכי גבוהה בכיתה, ריח זעה חזק כמובן (יש לה דאודורנט טבעי וגוזיות)
בגלל שכאב לה איפה שצומח... נלחצתי ולקחתי לרופא, שהפנה לאנדוקרינולוג.
מישהי התנסתה בזה?
האנדו הסביר שהיא מתפתחת מוקדם מהרגיל... מבחינתי היא ילדה. והוא אומר שהיא יכולה לקבל גם מחזור בקרוב וזה ממש מלחיץ אותי.
שלח לבדיקות דם,צילום כף יד ועוד כמה מחכה לתור חוזר אצלו.
היא יכולה לקבל מחזור בגיל כזה?
זה נורא נכון?
מצד שני אמר שיש זריקות של הנורמונים לעצור את ההתפתחות, זה לא מסוכן?

מחפשת לקנות לבית עציצים מלאכותייםשמה לב
בדגש על כאלה שנראים אמיתיים.. אשמח מאוד לשמוע מניסיון, ואם יש המלצות על מקומות או קישורים בכלל טוב!
יש בשיין מלאאפונה
ראיתי בשיין אבל לא יודעת מה באמת נראה אמיתישמה לב

והתגובות לא חד משמעיות... לכן אמרתי אשאל פה את חכמת ההמונות🙃 אולי למישהי יש ניסיון

אני מסתכלתאפונה
על ביקורות עם תמונות
ואת מצליחה להבין מהתמונה איך זה נראה באמת?שמה לב

אין לי ניסיון בזה ובא לי לקנות בכמות. ראיתי שעל הרבה עציצים כתוב בתגובות שהגיע בפועל הרבה יותר קטן ומדולל מאיך שנראה באתר

ואם כבר מזמינה בא לי להזמין כמות, ולא בא לי להזמין ואז לגלות שלא מוצלח..

בד"כ כןאפונה
אבל לא הזמנתי עציצים.. פריטים אחרים ככה עושה.
אחלה תודה!שמה לב
אם יש למישהי קישורים מומלצים מניסיון, אשמח..
יש בסטוקים וכאלהבתאל1
וככה את יכולה להתרשם מקרוב. ובדכ זה לא יקר
יש באיקאה כל מיניקנמון

חלקם נראים מלאכותיים אבל יש כאלו (בעיקר עציצים שהם רק עלים) שממש נראים טוב!

ראיתי גם בסטוקים כל מיני. (לא יודעת אם הייתי קונה בשיין. זה קצת לקחת סיכון. במיוחד אם רוצים כמות)

איקאה16210
מציעה שתלכי לראות פיזיתשקדי מרק

כי קשה להתרשם באתרים..

ממליצה על איקאה או בחנויות סטוק לפעמים יש מציאות טובות 

תודה לכולן!שמה לב
איקאה רחוק לי מאוד, אבל אני מבינה שאין מנוס...
אם איקאה רחוק מאודטארקואחרונה
הייתי מנסה קודם אחד מסניפי המקסטוק הגדולים(למשל כפר סבא, אבל יש עוד כאלה)
איקאה!!!!ממתקית
מיטה ללא מעקההבוקר יעלה

קניתי מיטה חדשה לבת שלי בת שש וחצי

מתוך מחשבה שהיא כבר גדולה ובגיל הזה בדרכ לא מתגלגלים מהמיטה אצלי, קניתי ספפה ללא מעקה. היא נפלה מהמיטה בלילה הראשון, קירבתי את שידת ההחתלה כך שתחסום אותה מליפול אבל הבעיה שהיא זזה בשינה והשידה קרובה לראש המיטה.. בקיצור הלילה היא נפלה שוב ובכתה מתוך שינה, נקרע לי הלב ☹️

ויש לי מסורי מצפון שלא חשבתי לעומק וקניתי עם מעקה.

ומתלבטת מה לעשות? יש למישהי רעיון? 

תפרשי שמיכה מתחת, היא תתרגל בסוףחילזון 123
או שתשימי אולי גב של כסא ליד. ככה זה טיפה יאט את הנפילה, אם תהיה
אני אנסה, תודה!הבוקר יעלה
זה עם מיטה נפתחת?כורסא ירוקה
תוציאי את המיטה התחתונה כזה 3/4 החוצה, ככה שזה לא יעלה למעלה אבל אם היא תיפול תיפול עליה. לרוב לא נופלים פעמיים וגם כן זה ממש נמוך
אין אפשרות, חדר קטןהבוקר יעלה
וממול המיטה של אחותה 
בין המיטות, עד המיטה של אחותהטארקו
בתור פתרון זמני עד שהגוף שלה ילמד לא ליפול...
בין המיטות יש שידת החתלההבוקר יעלה
שאין לה מקום אחר להיות.. 
אז אולי יש איזה מזרון קטן שאפשר לשים שם?טארקו
^^ לשים על הרצפה בין המיטות משהוכורסא ירוקה
מזרן, פוף, שמיכות. העיקר משהו רך שתתגלגל עליו
לתקוע כריות בקצה מתחת לסדיןאור10
לא יחזיק..הבוקר יעלה
סדין קצת יותר אלסטי או גדול מחזיקאור10
מספיק כדי לתת תחושה לילד שזה הקצה

ככה אנחנו עשינו


2 כריות לאורך הקצה

לא בטוחה אז שהבנתי איךהבוקר יעלה
אפשר לקנות מעקה אוניברסלימאוהבת בילדי
יש כזה לספפה?הבוקר יעלה
מכירה רק למיטות מעץ
אולי פשוט תוסיפי מעקה?יהלוםנוצץאחרונה

יש ספפות שבאות עם מעקה, אולי אפשר להוסיף איכשהוא?

או לשים מזרון קטן ליד המיטה

איך אתן מתכוננות לחופש הגדול?אוהבת את השבת
בעיקר מעניין אותי מבחינת להיות עם הילדים בבית באוגוסט,  אבל כל שיתוף יתקבל בברכה❤️
מתכננת קניית ענק בסטוקאוזן הפיל

בעיקר חומרי גלם ליצירות

מספריים לכולם

מהדקים

ודבק סלוטייפ

יכול להעסיק אותם שעות


מתכננת להזמין את אחיות שלי, שכל אחת תבוא לשהות יום יומיים


מתחילה לחשוב על סדר יום שאני הולכת לתלות בגדול

מצטרפת. אשמח גם למידע על מי שכן עובדת בעצמה.אונמר

אני עובדת מהבית, והחופש לא ארוך כל כך כי יש קיטנות.

אבל יש לכן רעיונות למה אפשר לעשות בחודש שכן חופש?

אני עובדת וגם בעלי וזה באמת סופר מורכבדיאן ד.

עצה ראשונה ממני

לא לתכנן פתרונות לכל החופש מראש, כי זה נראה הר בלתי עביר

אני סיכמתי עם בעלי שמתכננים פתרון כל יום ליומיים שלוש הבאים.

 

אני באופן אישי יכולה אומנם לעבוד מהבית אבל לדעתי זה לא אפשרי עם ילדים קטנים ברקע

וכנראה שהרבה ימים ניקח חופשים על חשבוננו חלק אני וחלק בעלי (בגדול אנחנו מתכננים לחודש הזה שתהיה רק משכורת אחת במקום שתיים).

חלק מהזמן כנראה גיסתי הצעירה תבוא אלינו 

מקווה שחלק מהימים המשפחה תסכים לשמור עליהם.

 

מבחינת תעסוקה לא חשבתי על זה

אולי נקנה בריכה נמוכה למרפסת

וגם להזמין חברים או בני דודים, יותר קל להעסיק חבורה מאשר שניים לבד.

השם יעזור.אונמראחרונה

באמת חבר זה רעיון. שלא יהיו לבד.
אולי אקבע מראש עם אחת האמהות שנעשה כל יום אצל אחת ממנו, ואז יהיה לנו יום שקט יום לא.
והקטנה שלי פחות מפריעה לי וגם ישנה חצי צהריים.

אני אין לי חופשים ובעלי עצמאי גם ככה.
אבל הוא כן חייב להספיק דברים ולא יכול לקחת חופש מלא.

מנסה לחשוב איך אפשר לחלק נכון את הימים או את מי עובד ומי לא.

אולי שאני אתחיל ממש מוקדם בבוקר ואז אתפנה באמת לשעות של באמצע?

לא ידעת אם אפשרי. וואי

אין לי כח . בכלל .נפש חיה.
ההמתנה הזאת משגעת אותי. 
המתנה יכולה להוציא עשן מהאוזניים🙄nik

אנחנו מחכות איתך.

בשורות טובות בע"ה 🩷

אמן ואמן 🤲🏻נפש חיה.
חיבוק גדולכולנה
בע"ה תזכי לשפע גדול בקרוב 
אמן והלוואי🤲🏻נפש חיה.
🫂💕רקאני
חיבוק יקרה!!אוהבת את השבת
בע"ה שיהיה לך שפע גדול בכל התחומים!!
אמן ואמן🤲🏻נפש חיה.אחרונה
יתרונות בלידת חורף: (תזרמו😅)פומלה
יש בקיץ מלאאא פירות להעביר בחילות וסתם להתפנקפומלה
הלידה עצמה לא חמה ולא מתוך זיעהפומלה
לא חם ככ ומזיע בסוף הריוןזברה ירוקה
כשהתינוק/ת בגיל 6-10 חודשיםמצפה88
הוא לובש בגדים קצרים וככה זה מעודד לזוז יותר בדיוק בשלב של הזחילה והישיבה וכו'
ממש נכון!!!שיפור
שהעולם קפוא ורטוב ואפשר להתכרבל כל היום במיטהאוהבת את השבת
בלי ייסורי מצפון

ואם יש לך מי שיפזר או יאסוף אז בכלל פינוק שכל היום לא צריך לצאת


וגם במילא בחורף כולם מסתגרים בבתים אז גם את... חל"ד בקיץ נראלי הרבה יותר קשה לנוח.. כי נמצאים בחוץ מלא..

לא צריך לסחוב את סוף ההריון בחוםהשם שלי

כאחת שעובדת בימי שישי, נח להיות בחופשת לידה כששבת נכנסת מוקדם.


לא צריך לצאת מהבית במזג אוויר סוער.


אם התינוק נולד קטן בשנתון או גדול השנתון, לכל אחד יש את היתרון שלו.


בדיוק השבוע יצא לי להיות בבית חולים שבו ילדתי את הקטן, והייתי מגיעה לשם כל יום כשהוא היה בפגייה.

וחשבתי על זה שהיה אז חורף ולא היה חם בדרך מהתחנה לבית החולים.

שהבייבי מתחיל לזחול בקיץראשונית

שאת לא בחודש תשיעי באוגוסטטט

שיש יותר בגדים ללבוש בחודש תשיעי (סריגים וסוודרים)

שהבייבי יהיה מהגדולים בכיתה (אבל זה תקף רק לינואר+)

בסוך הריון מסוכן להסתובב בחום.... היו מקרים שלא נדאוהבת את השבת
אחרי הלידהזריחה123

אפשר להסתובב בבית בלי חזיה ורק לשים קפוצון מטשטש מעל חח

ולא להזיע (או להזיע פחות) בהנקות

אבל כל החלב מטפטףרקאני
בלידות ראשונות באמת טפטףזריחה123אחרונה
בֹרביעית לא, אז היה מאוד נחמד בלי..
יש מסגרות לילדים סביב הלידהשיפור
סוף הריון בחורף ולא קיץרקלתשוהנ
חופשת לידה לא מתבזבזתהשם שלי
על חופש גדול/ חגים/ פסח
שהחופשת לידה לא על החופש הגדולנחת-רוח
הממ כשאין סבב עם איראן וכו חחח
לא מצאתי חסרונותטארקו

סתם חח אולי רק שצריך לעשות פיזורים בחורף עם ניובי.. אבל גם בקיץ זה סיוט אז..


יש לי ילד קיץ וילדת חורף

החורף היה יותר מוצלח בפער...

סוף הריון כשנעים ולא כשנמסים וכנל בגלי חום של ההנקה בהתחלה

מזג אוויר שמזמן התכרבלות כשגם ככה זה מה שהכי זורם בגיל הזה

זחילה בשלב שמתחיל להתחמם ולא צריך מליון שכבות

יומולדת בחורף זה נוח עם מערכת החינוך, שובר שגרה בקטע טוב ולא צריך לדחוף את זה איכשהו ולהקדים בחודש כי יוצאים לחופש...


קיצר

אני בעד לידות חורף לו רק זו הייתה תוכנית כבקשתך...

אוי הכי כיףףףף, מניסיון...ממתקית

אין את התלבטות מה להלביש לתינוקי, כלומר כמה שכבות...כי קר והכל יותר ברור.
ולחורף יש את הבגדים הכי בובתיים, ולשבת בפוך עם תה חם ועוגיה כשהתינוק יושן ובחוץ סוער זה הכי כיףףףףףףף.
אין את ההתלבטות אם לצאת או לא
פשוט נהניםפ מהבית.

סופ ההריון לא בקיץ! חם ליייייחוזרת בקרוב
יואו, בלידה האחרונה שלי נסעתי בגשם ללדתשמש בשמיים

בדיטק כשיצאתי מהבית התחיל גשם, כל כך נהניתי, זה מצחיק אבל כאילו הגשם שיורד ביחד עם להביא חיים לעולם היה לי חוויה ממש חזקה!

וכל מה שכתבו כאן חוץ מזה להתכרבל עם התינוק, לחמם אותו בחום גוף שלך, שהוא מתחיל לזחול ונהיה קיץ, סוף הריון בחורף (את זה לא היה לי כמעט, היה קיץ בערך עד הלילה שילדתי ואז התחיל החורף) כי זה סיוט סוף הריון בקיץ...

לא מזיעים בהנקותבתאל1
לא סובלים מחום בסוף הריון ובהנקה
אולי קצת מצחיק לחשוב על זה-קנמון
בקיץ של אחרי הלידה התינוק כבר יהיה מספיק גדול כדי שיהיה אפשר לצאת איתו לטיולים ואפילו להכניס המעיינות (לא קרים). לטייל עם תינוק בן חצי שנה זה לא כמו לטייל עם ניו בורן..
מסכימה עם כל היתרונות, אבל מוסיפה שבחוויההתייעצות הריון
שלי לצד כל הטוב הזה, הרגשתי שיותר קל לשקוע בדכדוך או דיכאון אחרי לידה כי לא יוצאים החוצה כמעט, לא פוגשים אנשים, הכל אפור בחוץ.. 
נכון.. מסכימה! לכל מטבע יש 2 צדדיםאוהבת את השבת

אולי יעניין אותך