בס"ד.. [באמת שאזכור שרק בע"ה.]
אני שנה שנייה בחשבונאות... קצת קשה לי אז שוקלת את צעדיי.
כמה דברים.
1. האם בשביל לעסוק בהנהלת חשבונות אני צריכה לעשות קורס/להוציא תעודה/לעבור בחינה? או שהידע שלי סטודנטית שנה ב כאמור] שקול לזה?
2. עוברת לי גם המחשבה לעשות הסבה לתואר במנהל עסקים. מה עושים חבר'ה שלומדים מנהל עסקים? באילו עבודות הם יכולים להשתלב? [בחשבונאות זה יותר ממוקד וברור מה העיסוק..]
3. האם קורסי המיסים שלומדים בתואר [כמובן לא רק בשנה ב אלא גם בהמשך..] יכולים לעזור לי לעסוק במס או שזאת לא הכשרה מספקת ואצטרך עוד קורסים בתשלום?
4. מה לגבי חשבת שכר? משהו/י יודע לפרט על זה? זה קורס קשה יותר מהנהלת חשבונות? אפשר למצוא תעסוקה רק עם הקורס הזה בלי שיש תואר?
5. האם יש הגיון לנסות לעשות אחד אחרי השני את 3 הקורסים האלו - הנהלת חשבונות חשב שכר ויועצת מס במקום תואר בחשבונאות ? אני באמת לא יודעת אם זה מיותר או לא..
6. עוד רעיונות וכו אשמח..
תודה ובהצלחה!!