נכון שזה ממש מקל מבחינת זמנים ומבחינת להגיע לקופה/בי"ח
אבל הבת שלי במעקב בבית חולים מאז שנולדה על משהו סופר חשוב והיום הרגשתי כל כך
רע עם השיחה הטלפונית הזו, הרופא לא ידע על מי מדובר, כנראה היה לו עומס של מטופלים הבוקר,
הוא ניתק את השיחה וחזר אחר כך עם "כל" הפרטים ולמרות זאת הייתי צריכה לנדב לו שוב את כל הפרטים מההתחלה
ולשאול מלא שאלות שאת מרגישה חופרת ברמות ובנוסף יצאתי עם מלא שאלות לא פתורות!!!
והם כבר קפצו על המציאה שכל פעם עושים לנו תור טלפוני, כי את הבדיקה שהיא אמורה לעשות לפני כל ביקור לא עושים אצלם ואז הם רואים את כל הפרטים במחשב ופה נגמר העניין
יצאתי כל כך מותשת ועצבנית, פשוט ישבתי ובכיתי, כי בתור אמא שכל כך חשוב לך שהבת שלך תהיה בריאה עד 120 בע"ה ואת לא מצליחה להבין איך לעזור לה ומרגישה מטופשת ששואלת שוב ושוב ושוב
אוףףף פרקתי
תודה לכן על המקום

)