סכרת בהריון או סכרת הריונית- שרשור רעיונות לארוחותחצילוש
מוזמנות לשתף מנסיונכן ארוחות דלות פחמימה וטעימות, פחמימות או פירות וכד' שעברו לכן יחסית בטוב ואפשר לנסות, דברים שעברו לכם טוב ולא טירללו את רמות הסוכר בדם, דברים יותר "מפנקים" לאכול וכו'.. וטיפים! לבדיקות (תודה לאל אני מתחילה השבוע להשתמש בסנסור ואומרת ביי ביי לדקירות באצבע), להורדת רמות הסוכר בצום וכל טיפ אחר שעולה על רוחכן..

מקווה שיצא מועיל גם לי וגם לאחרות❤
בהצלחה ענקית!!מתחדשת11
שרשור חשוב. מקווה שיעלו רעיונות טובים
תודה ממוש❤חצילוש
מה זה סנסור?נקודה טובה
ואיזה כיף לך! מצפה להפטר מזה גם בקרוב.





אין לי ככ זמן כרגע. כשיהיה לי בכיף אכתוב
זה מד סוכר רציף.. אבל מאשרים את זה רק למי שסכרתיתחצילוש
לא רק בהריון.. כי זה עולה לקופה המון כסף. שמים את זה על הגוף (על הזרוע למעלה או על הבטן. בהריון על הזרוע) זו מדבקה עם מחט זעירה ששולחת ניטור של המדדים מהנוזל הבין תאי כל 5 דקות לאפליקציה/מכשיר ייעודי.. מודד גם המוגלובין מסוכרר וסטטיסטיקה, מחליפים את המחט כל 10 ימים.. עושים עם זה הכל.. לא מורידים. למקלחות/שחיה יש כיסוי ששמים על זה..
אהנקודה טובה
אז זה רק שם שונה למכשיר שתכננתי לבקש.
במאוחדת ראיתי שמביאים גם לסכרת הריון מהזמן האחרון..(לא משנה שאני נכנסת להגדרה של טרום ולא של סכרת הריון.. אבל אולי יעזור למישהי אחרת)
לכל המכשירים קוראים סנסור, יש רק חברות שונות..חצילוש
וואלה? אז מעולה.. באמת זה נוראי לסבול את הדקירות האלה כל כך הרבה פעמים ביום.. משמח לשמוע! כנראה באמת זה תלוי באבחנה שלך.. את מטופלת במרפאת סיכון? אם הם מבקשים באמת יש יותר סיכויים לקבל.. מקווה שתקבלי בע"ה!

ומה זאת אומרת? טרום סכרת בכללי זה אומר ככל הנראה סכרת הריון כמעט בודאות.. ולזה שיש לך אבחנה של טרום זה בעל משמעות. שונה מסכרת הריון רגילה שגילו בחודש 6 כרגיל ללא רקע קודם..
נכנס עכשיו לסל הבריאות גם לסכרת הריוןאם מאושרת

לכן זה בכל הקופות

סלט ענקי עם גבינה בולגריתענבלית
לאסליל
הייתה לי סכרת, אבל מכירה כמה מתכונים עם מעט פחמימות. אם הבנתי את הרעיון.

למשל, לאפה / פיתה טחינה.
כף טחינה גולמית, ביצה גדולה, כף מים, חצי כפית אבקת אפייה, מעט מלח. מערבבת הכל, משמנת מעט צלחת. מעבירה את התערובת לצלחת המשומנת, מכניסה למיקרו לשתי דקות ואחר כך הופכת ל20-30 שניות נוספות.
זה בצורה של לאפה. ואז אפשר למלא במה שרוצים.
אם את רוצה בצורה של פיתה, אפשר לעשות בקערה כדי שיהיה גובה.
אם תחפשי בפייסבוק פיתה טחינה, זו התוצאה הראשונה.

אפשר פשטידות עם ממש מעט פחמימה (נגיד 2-3 כפות קמח / קוואקר לכל הכמות) ובעיקר חלבונים.
למשל פשטידת זיתים, פטריות ובצל וכו'

אולי סלט מפנק עם גבינה בולגרית וירקות?

טוסט טונה (זה ללא פחמימות, נשמע מוזר, אבל טעים), חיפוש בגוגל מביא מתכון.

ירקות בתנור, לבחור ירקות שלא אוכלים בדרך כלל. בעיניי ממש משדרג כל ארוחה פשוטה. נגיד ברוקולי, כרובית, פטריות. לשים מעל שמן זית, מלח גס ולתנור.

מרקים זו גם אופציה?
אפשר להכין מרק ירקות שמבוסס על ירקות לא פחמימתיים.

תודה סליל!חצילוש
לא הכרתי לאפה טחינה.. מכירה לחם טחינה כזה שאופים בתנור
אז ככהנקודה טובה
בגדול להוסיף סלט מושקע לכל ארוחה (תבדקי עם ירקות שלא מעלים לך..נגיד לי גמבה צהובה לא טובה)
לאכול בעיקר פחמימות מלאות(נגיד פסטה/קוסקוס וכו' הכל מלא)
לקחת לחמים של אגודת אייל שממוספרים לפי קלוריות(ולא מנת פחמימה נגיד) ואז בחלקם אפשר לקחת 3 פרוסות לדוג' ופסיכולוגית זה כבר מרגיש הרבה..לפחות לי..חח
לגיוון יש גם מלאווח אורז שזה נחמד..מותר מעט אבל מגוון לפעמים.
גבינות מושקעות
ובגדול אפשר לקחת גם מתכונים מתזונה קטוגנית שיש בהם ממש מעט פחמימות והם נחמדים הרבה קלוריות אבל בלי הרבה פחמימה.
אה, ולא לטחון פירות/ירקות. זה מעלה את הערך הגליקמי שלהם.

אם אזכר בעוד, אכתוב..
תודה! אמממ גם פרוסה אחת של לחם מלא מעלה לי ממשחצילוש
ל160 לפחות.. אז זה פחות בא בחשבון.. גם לא פסטות או קוסקוס .. לגבי מלאווח אורז- לא שמעתי על זה! קונים את זה בסופר? וזה עובר יותר טוב? כי גם אורז זה פחמימה.. אצלי למשל רק בכמות ממש קטנה (4 כפות במקסימום) בארוחה עם ירק וחלבון זה כבר מעל למה שצריך..
של אגודת אייל? שזה 7 גרם פחמימה?נקודה טובה
לא מלא רגיל..


קונים דפי אורז. אחלה גם לבורקסים..באמת אפשר לאכול מעט..נגיד 3 דפים..
לא.. באמת אנסה. אחפש את זהחצילוש
מקווה שאין לזה טעם של נסורת🤣 אגב, פתית מקמח מלא עובר לי די טוב!
חחח..נקודה טובה
לאחרונה קניתי את השיפון שלהם. והופתעתי לטובה.
מעולה!
מה עםסליל
פיתות של עד 99 קלוריות?
יש כאלו ממש מוצלחות, חושבת שראיתי חלק גם בהמלצה של איל.
אמרו לי לפיתות לא להתקרב..חצילוש
וואי פיתה העלתה לי סוכר בטירוף.אמא יקרה לי*

מהסוג המלא והדיאטטי

כן כן. אמרו לי לא לגעת בשום סוגחצילוש
דג בתנור עם אנטיפסטיענבלית
רק לשים לב שלדג צריך פחות זמן בתנור מלרוב הירקות, אז להכניס אותו בהמשך
לי הליכות מאד עזרו להורדת הסוכרענבלית
גיליתי שאן אני אוכלת ואז יוצאת להליכה של חצי שעה או שעה, הסוגר נמוך משמעותית ממה שהיה ללא ההליכה.
אחותי אמרה לי שהליכה בערב השפיעה לטובה על הסוכר בצום בבוקר.
תודה! נכון..חצילוש
טיפ לנשנוש כשממש בא לכןחצילוש
לי במבה כמעט ולא מעלה. ניסיתי בהמלצת הדיאטנית. כנראה בגלל שכמעט ולא מכיל פחמימה ואחוזי השומן גבוהים בגלל הבוטנים..
בהצלחה ממש💜אודיה.
בעיקר המון ירקות. בכל מסוגים ובכל הצורות...
פשטידות. מאודה. סלטים.

גם חלבונים הרבה.

בשבועיים הראשונים הייתי רעבה ממש. כל הזמן.
אח''כ התרגלתי והיה סבבה.

במבה זה היה הפינוק שלי. טחנתי את זה בהריון עם הסכרת.

בעיתות מצוקה הייתי לוקחת שוקולדצ׳יפס אחד ושנה על הלשון.
תודה אהובה❤חצילוש
אני רק בתחילת רביעי!! אני חושבת קדימה ורק מקבלת חום.. יודעת שזה ילך איתי גם אחרי הלידה, אבל מאמינה שיהיה הרבה הרבה יותר טוב..
וואו!! זה ממש מוקדם😑אודיה.
ממש ממש בהצלחה 💜💜💜
באמת לא קל.ענבלית
אני שמרתי בערך שבעה או שמונה חודשים, אבל לא כמוך באדיקות.
והיה לי קשה מאד.
ב"ה שרדתי, וילדתי עובר במשקל גדול אך סביר. לא הזדקקתי לניתוח, חסדי ה'.
תודה יקרה!❤חצילוש
דגים, פשטידות, סלטיםאן אליוט
הרבה זה ניסוי וטעיה. אותי למשל אורז מקפיץ, אבל תפ"א בתנור לא (ואילו קיגל תפ"א מעלה אותי לשמים).
סלט גדול, ולמשל דג סלמון בתנור בצד משביע. ואפשר להוסיף פשטידה על בסיס ביצים וקוטג' עם זיתים וקישואים למשל..
ואז נשאר מקום לעוד קצת פחממות שמתחשק לך.
וכמו שאמרו, גם מרק ירקות עשער יכול מאוד למלא.
בהצלחה!
תודה יקרה!חצילוש
אין לי ב"ה ניסיון עם סוכרת, אבל דברים שעולים ליבאורות
*טוסט טונה- אני ממש אוהבת וזה סופר משביע כארוחת ערב.
מתכון: טוסט טונה בלי לחם

*מרקים למיניהם. מרק עדשים, פטריות, בצל, ירקות...

*פיצה כרובית. יש מתכון באינטרנט. גם פאי רועים כרובית על אותו רעיון וזה מעולה.

*לא יודעת אם מתאים ל סוכרת אבל שווה לברר על סקיני פסטה. אני מכינה עם שמנת-פטריות. או עם רוטב בולונז וזה מעולה.



תודה!!חצילוש
הנה כמהאמא יקרה לי*

שקשוקה ע"ב עגבניות מרוסקות טבעיות (נקראות גם פולפה. הן ללא סוכר)

 

לחם טחינה עשוי מחמאת שקדים במקום טחינה. הטעם ניטרלי יותר. אני הפכתי אותו גם לעוגת תפוחים אגוזים וקינמון חביבה.

 

טוסט מלחם טחינה עם פולפה וצהובה.

 

להכין במקפיא כמויות של בשרים, קציצות, דגים, חזה עוף במחבת פסים/ תנור/ גריל נינג'ה-

תאכלי כמויות גדולות , זה משביע!

 

קציצות ברוטב עם ירקות שטובים לך.

 

קינואה היתה לי מעולה, תבדקי אותה בזהירות על עצמך. אם היא לא מקפיצה לך אז היא אחלה פחמימה ואפשר להכין אותה בהמון וריאציות.

 

חביתות מפנקות עם מגוון תוספות.

 

פיצה כרובית.

 

פסטרמה. לא הכי בריא אבל לא הקפיץ את הסוכר והציל ברגעים שהתחשק לי ללקק את הקיר מרוב רעב

 

ועוד עצה אחת- להצטרף לתכנית של אבא חטוב. העקרונות שלה יענו על רב הצרכים שלך (בגדול צורכים ירקות, חלבונים ומיעוט פחמימות) ויש לו שם מגוון מתכונים.

 

זה ככה מה שעלה לי בשלוף. שיעבור לך בקלות!

קינואה די מקפיצה לי🥺חצילוש
תודה יקרה!
מצרפת מתכון לקרקרים כמעט בכלל בלי פחמימותיהודיה מא"י
אני ניסיתי מסיבות אחרות, וזה פשוט סוף הדרך.
אני מוותרת על הפרג.
אפשר להחליף חלק מגרעיני החמנייה בגרעינים אחרים.

הקרקרים שישנו לכם את החיים (בלי טיפת קמח ובלי שמן) - קרוטית - Krutit

מה שכן, אין לי מושג מה ההשפעה על הסוכר כי לא בדקתי
תודה יקרה! מבחינת הסוכר ככל שזה דל יותר בפחמימותחצילוש
ובסוכרים יותר טוב. כל השאר זה ניסוי וטעייה..
מנסהאבןישראל
נשנושים - אולי תמר עם שקדים/ אגוזי מלך או בלי תמר.
יוגורט עם קצת גרנולה/ פרי חתוך.
אולי חטיף ציפס
לגבי ארוחות- לנסות שהחלבון יהיה העיקר ולהתחיל את הארוחה בו, למשל שעועית ירוקה ועוף וקצת אורז מלא/ בורגול/ קוסקוס מלא.
בדקת איך פיתה כוסמין מעלה לך? ואפשר אולי לחם מקמח שיפון זה גם אמור לא להעלות כמו לחם רגיל
תמר אסור. זה פצצת סוכר.. כנ"ל צ'יפס זו פחמימה ריקהחצילוש
קוסקוס מעלה לי.. בורגול יותר טוב.. פיתה אסור. לגבי שיפון אבדוק, עוד מישהי כתבה פה.. תודה!!
בהצלחהאבןישראל
תמר זאת פצצת סוכר אבל אסור בכלל סוכר?
פירות את יכולה לאכול?
בהצלחה רבה!!
תלוי איזה פירות ותלוי בכמות, בסיבים ובאיך זה מתפרקחצילוש
בקיבה.. תמר ספציפית לא טוב❤
חחחח הזכרת לי שקיווי חמוד העלה לי מ 100 ל 330בננות
שלחתי לבעלי תמונה של התוצאה
ושאלתי - באיזה מספר מתים ??

אני לא יודעת אם זה מתאיםעלמא22
אבל לאמא חוזרת לג'ינס יש מתכון לסמבוסק במחבת שהוא ממש דל בפחמימה וממש טעים. אם מתאים לך אחפש לך קישור
תודה, אשמח!חצילוש
בבקשהעלמא22
סמבוסק » אמא חוזרת לגינס

יש להם שם כל מיני מתכונים, אולי תמצאי שם דברים נוספים שיכולים להתאים לך.

אגב, הבת שלי טורפת את זה, אז את יכולה להכין גם לבן שלך.
תודה יקרה❤חצילוש
וואיאבןישראל
תודה!
נתת גם לי רעיון
בשמחהעלמא22

לנו זה ממש טעים, גם לבת השנתיים שלי, שהיא קצת בעייתית באוכל..

יצא לך להכין עם טחינה?יעל מהדרום
לק"י

הכנתי עם טחינה כי לא היו ביצים, ויצא ככה ככה.
לא הצלחתי לשטח יפה במחבת, ויצא עבה.
אולי לא דייקתי בכמויות, אבל לא חושבת שזו הבעיה.

ומה מברכים על זה?
לא יצא ליעלמא22

אולי זה קשור לגודל של המחבת? לי יש מחבת בגודל מדוייק לכמות.

 

בעלי אומר שזה המוציא

תודה! המחבת שלי גדולה, אבל לא הצלחתי לשטח יפהיעל מהדרום
לק"י

זה נדבק לי למזלג.
עוד נשנוש מצוין -יראת גאולה
בנוסף לבמבה שכבר כתבת,
גבינה צהובה,
וגם זיתים, שקדים.

אצלי עבד מושלם חצי פיתה (קטעים שכתבת לא להתקרב לפיתה, כי אצלי זה היה טוב יותר מלחם מלא...)
עם מלפפון/ חסה/ עגבניה
ומלא טחינה / גבינה צהובה/ זיתים / אבוקדו (הכל או חלק... מה שמתחשק)


לי היה טוב יוגורט טבעי עם שקדים ואגוזים.
יוגורט גם לי די בסדר.. אני אוכלת כל בוקר מוזליחצילוש
וזה כבר חופר.. מנסה לחשוב על עוד רעיונות לבוקר עם הקפה נניח
נסי עוגיות שקדים קטוגניותנקודה טובה
הכהתי שבוע שעבר ויצא טעים..(הורדתי ממתיק והוספתי קינמון)
יש מתכון לדוקטור גוגל? אחפש..חצילוש
תודה יקרה💗חצילוש
יש בלוג דל פחמימותאופק המדבר
שממש נעזרתי בו
הרעיון הוא ללכת לפי הפחמימות בכל מאכל
להעדיף גבינות שמנות מרזות
ירקות ירוקים
מאכלים עם אחוז שומן גבוה לדוג קוטג' 9 אחוז ממש דל פחמימות.
להוסיף כף שמנת לקפה במקום חלב
סלט המורכב מירקות ירוקים עם חזה/ סלמון
בשר טחון עם תוספת שעועית ירוקה
חביתת ירק עם מוצרלה
הארוחות האלה ממש השביעו אותי
שולחת לך בפרטי
בהצלחה רבה וכל הכבוד על העקביות! ❤️💕
תודה יקירתי❤חצילוש
מים😀אם מאושרת

איזה כיף שתתחילי עוד מעט להשתמש בחיישן!

זה עולם אחר לגמרי, חוץ מהנוחות, זה נותן לך מידע על ההשפעה של האוכל על הרמת סוכר בשעות שלאחר מכן, לעומת הבדיקות שעושים  שעתיים אחרי שנותנות הרבה פחות מידע אמין.

(לדוג' - ב"אפקט הפיצה" המפורסם, בחיישן ממש רואים את זה איך שעתיים אחרי לא עולה הסוכר וכמה שעות אחר כך קופץ) 

 

לגבי מאכלים מסויימים - 

היתה לי פעם רשימה,אבל במשך השנים היא משתנה.

ירקות ירוקים הכי פחות מעלים סוכר, אם כי גם זה משתנה אצלי במשך השנים, בעבר כירסמתי קישואים רבים, (עשיתי לי כמו צ'יפס מתפוחי אדמה בתנור ) היום אני רואה שקישוא כן מעלה סוכר.

 

נשנושים שבכלל לא מעלים סוכר - ירקות עלים - חסה, סלרי, סילקא - הם לא משפיעים בכלל!!!

מים כמובן ושתיה דיאט מוגזת - "no sugar"  של שוופס הם בלי ממתיקים לא בריאים.

לשתות עוזר לי במקום נשנושים. 

 

הטיפ לדעתי הכי יעיל - לתכננן לכל מאכל בעזרת החיישן כמה זמן מראש לקחת אינסולין.

לפחמימות מהירות כמו לחם וממתקים - חצי שעה לפני, לשוקולד ומאפים כמו פיצה ובורקס אפשר רק בזמן האוכל (לא נראה לי רלוונטי לך אבל במשאבה יש גם פריסה יותר נרחבת של האינסולין).

 

וגם לא להסס לקחת אינסולין, לזכור שהמטרה זה בריאותך ובריאות העובר ולא ההרגשה שאני לוקחת פחות אינסולין...

(אני אצלי רואה שגם כל הדברים שאחרות אומרות שלא מעלים סוכר, כן מעלים אצלי.

 

ונזכרתי בעוד משהו חשוב - הורמונים ורגשות!

הבנה שבהריון (וגם בזמן מחזור) ההורמונים משפיעים ומשבשים את המוכר.

ורגשות - משפיעים מאד מאד על הסוכר,

(אצלי לחץ מעלה וכעס מוריד בלי קשר לאוכל, בטח אצל כל אחת זה אחרת)

 

 

או הזכרת לי עם הקישואיםאופק המדבר
יש אפשרות ךעשות ספגטי קישואים עם מקלף מיוחד ומקפיצים את זה עם רוטב שמנת וגבנצ ממש מפנק!
מעניין מה שכתבת על הרגשותאופק המדבר
אני חושבת שכעס הגיוני שמוריד, זה סוג של שחרור=ניקוי רעלים לא?
כעס מנקה רעלים? 🤭מחי
חשבתי שהוא ממלא ברעלים...
אצלי לגמרי ממלא ברעלים..חצילוש
אני חשבתי עלאופק המדבר
זה בתור התפרצות, להוציא עצבים
התחברתי לכוון חשיבה שלךאם מאושרת

זה באמת "עבודה" לנתב את הכעס לכוון הנכון

תודה 🙃אופק המדבר
כבר הרגשתי מוזרה
וואי את אפקט הפיצה לא מכירה.. מענייןחצילוש
נתת לי פה מידע מעניין בע"ה מתחברת לחיישן ביום רביעי וכבר אין לי סבלנות! וכואבות לי האצבעות.. והזירו והשוואפס מצילים אותי! רק ככה אני לוקחת כדורים.. אחרת לא עובר לי בגרון, לפני כן הייתי לוקחת עם ויטמינציק🙈 ולגבי רגשות, הרופאה אמרה לי מלא פעמים, רק את תהיי בלחץ! להיות בלחץ מהערכים יכול להקפיץ אותם.. מזכיר לי שהיה לי התקף אנאפילקטי לפני כמה חודשים והייתי בלחץ של החיים אחר כך ואחרי כמה שעות במיון ובערך 6 שעות לפחות בלי אוכל היה לי 280! אמרו לי שזה גם מהסטרואידים שקיבלתי, אבל גם מהלחץ..
לחץ באמת ממש מעלהאן אליוט
אבל סטרואידים זו מכה. פעם קיבלתי זריקה לשריר בגלל דלקת, והייתי עם סוכר גבוה יותר משבוע.
וכן, פיצה מעלה כמה שעות אחר כך בגלל השומן. לי אמרו בגלל ירידות סוכר בלילה למשל לאכול לפני השינה משהו שומני עם הפחממה כדי שתתפרק לאט ושהסוכר ישאר יציב .
נכון גם לי אמרו. תודה!חצילוש
חחח אגב, הילד הגאון שלי סיפר בשבת לכולםחצילוש
ש"אמא עושה סוכר באצבע"🤣
אויש חחחחחחאודה לה'
ככה הוא מדבר שוטף?! בן כמה הוא? זכור לי שנולד עם הגדולה שלי(הייתי ניק אחר)
כן כן הוא מדבר ממש שוטף. קורע מצחוקחצילוש
הוא בן 1.11 אוטוטו. היום ישבנו בסלון אני הוא ובעלי, אני: יאללה חמודי, בוא להתקלח. הוא: לא לא לא! לא צריך להתקלח היום. לכו לכו לחדר שלכם לישון! חחחח הרג אותנו.. התגלגלנו מצחוק..
איזה מתיקותתתתתת יוווואודה לה'
מחכה שגם שלי תדבר ככה😍
בע"ה בקרוב!!😍חצילוש
פתאום הקטנטנים האלה פותחים את הפה ואז לא מפסיקים לדבר עד גיל ההתבגרות🤣🤣🤣🤣
איזה בונבון!!!! לאכול את המתוקים האלו עם הפה שהםציפיפיצי

פותחים פתאום

הבן שלי יותר גדול ממנו ולאחרונה התחיל להוציא פנינים כאלו

כן מבחינת דיבור הוא מאוד הקדיםחצילוש
כבר בגיל כמה חודשים היו לו כמה מילים.. כדור, מים, אור, אבא, אמא וכו'.. ולפני גיל שנה וחצי כבר התחיל לחבר משפטים ממש.. המטפלות מאז שהוא קטן אמרו שהוא דואג שלא יהיה להן משעמם ומדבר איתן🤣 בלי עין הרע חמסה עליו.. הכל הוא יודע.. נתתי לו עכשיו ביסקוויט בדרך למעון, הוא שואל אותי "רוצה? אמא רוצה גם? לאאא!! אסור לאמא ביסקוויט!!" ומחייך לעצמו מרוצה שהוא יודע..
איזה ידען!אם מאושרת

כתבתי לך כבר שהוא נראה בדרך להיות עילוי!

 

 

מעניין שאת ככה משתפת אותו.

(אני הפוכה ממך לא אוהבת לשתף, עושה מה שצריך בלי שרואים)

אני לא משתפת אותו! זה נטו ממה שהוא קלט בעצמוחצילוש
מהשיח ביני לבין בעלי ומה שהוא רואה..
מוכשר🤗אם מאושרת

אני גם את בעלי לא משתפת , והילדים לא רואים מה אני עושה.

(אבל בטח זה אחרת, כי אצלי זה שגרה הרבה שנים, אז אין לי משהו מיוחד לשתף בו)

נכון.. זה שונה, אני עוד מתרגלת..חצילוש
בהצלחה♥♥♥אם מאושרת

ההתחלה קשה כי זה התחלה, אבל באמת שאחר כך תיצחקי על עצמך שהיה קשה,

החיים אחר כך רגילים לגמרי!!!

ומחר את מקבלת את החיישן? זה ממש עוזר לחזור לשגרה, בסך הכל עוד פלאפון קטן שמסתכלים בו מדי פעם. בהצלחה♥♥♥

מחר בבוקר תודה לה'!!חצילוש
אגב, יש מצב שבחילות והקאות זו תופעת לוואי של אינסולין? ממש חזר לי.. אני מקיאה בבוקר ולפעמים גם בערב ויש לי בחילה נוראית.. והרבה דברים שעזרו לי, אסור עכשיו..
בעז"ה! בהצלחה!!!אם מאושרת

ממש מחכה איתך שתשתדרגי!!!

 

אכן זה תופעת לוואי אבל של סוכר גבוה, לא של אינסולין.

כשרמות הסוכר נמוכות הבחילות פוחתות.

(פעם אמרה לי רופאת נשים שבגלל שב"ה אני מאוזנת נראה לה שיש לי פחות בחילות מהרגיל,

כי להרבה נשים בלי סכרת ,יש שינויי סוכר בהריון ברמת הנורמליות, וזה גורם להרבה בחילות)

 

לא נעים בחילות😣

אולי יכול לעזור למצוץ זנגוויל בלי סוכר? אולי מסטיקים ללא סוכר?

 

כן. מסטיקים ממש עוזר.. תודה!חצילוש
וואו איזה גאון!ממשיכה לחלום
בן כמה העולל?
כן בלי עין הרע!!חצילוש
אוטוטו 1.11
וואו זה נדירממשיכה לחלום
יכולה התבטאות כזו בגיל כזה!
איזה מותק ❤️
בלי עין הרע❤חצילוש
לא עברתי על כל הרעיונותאמא בעבודה
משתפת מאכלים שהולכים אצלי בתחום הסוכרת כמובן שכל אחד מגיב אחרת. אולי יתן רעיונות
אישית מנסה להצמד למאכלים מוכרים ומשחקת עם המרכיבים שיהיה כמות גבוהה של שומן כמות נמוכה של פחמימה כמות ש"ך חלבון קמחים אם אפשר להחליף לקמח אורז מלא זה מתאים לפשטידות 6 כפות במקום כוס קמח רגיל.
עוגות עם קמח שקדים וקמח קוקוס.

פנקייק מלוח עם כמות גדולה של גבינה ביצה ומינימום קמח כוסמין מלא .

מרקים עם ירקות ללא בטטה או תפוח אדמה עם חלבון עוף או דג (מרק עם דגש הוא בסגנון יותר של מרק עגבניות עם גזר סלרי בטטה אחת עגבניות ודג סלומון)

טופו חתוך לקוביות מתובל בסגנון ברביקיו מטוגן בשמן. לפעמים עם רסק עגבניות תלוי איך את מגיבה לזה.
זה טעים עם סלט או סתם ככה כנשנוש

פשטידת קישואים עם 7 קישואים 4 ביצים חצי כוס שמן כף מלח 6 כפות קמח אורז מלא, 3 בצלים מטוגנים.

גלידה ביתית- 250 מל שמנת להקצפה ללא סוכר 200 גר שמנת של פעם 2 כפיות סוכר(אני לא משתמשת בתחליפים אולי סטייה יהיה לך טוב במקום מוסיפה קינמון ותמצית וניל משתמשת כקינוח בכוס עם שוקולד מריר (70-85%) מומס עם שמנת מעל.
אצלי אני יכולה להכין עם זה גם עוגת גבינה עם בסיס בצק פריך ללא סוכר השמנת זה המילוי ושוקולד מעל.
אפשר לנסות להכין בצק עם קמח שקדים וקמח אגוזי נמר לא ניסיתי עדיין .

יש ממרח בשם צופלה מאגוזי נמר שזה מתוק ללא סוכר.

להמיס שוקולד מריר 70-85% עם חמאת בוטנים ותמצית וניל וטיפה מלח לשים בתבנית עם צורות קטנות.

יש חנויות שמוכרות לחם כוסמת או לחמניות less aשאפשר להכין איתם טוסטים או לחם מטוגן.

בגרעיני עפולה מוכרים חמוציות ללא סוכר וללא מיץ תפוחים אצלינו זה היה טוב עם היוגורט.

להכין כמות גדולה של ירקות אפויים גמבות חצילים קישואים ולהוסיף לארוחה עם גבינה ופחמימה שמסתדרת לך 3 כפות לפי מנה אחת. ככה את מתמלא מהחלבון והירקות והפחמימה פחות משפיעה.

קציצות טונה עם בצל מטוגן רסק עגבניות / רוטב סויה דל פחמימה וביצה אצלי תפוח אדמה אחד היה בסדר אז ערבבתי גן עם גזר מגורד.

הייתי מכינה פעם עוגה עם כוס קמח שקדים כוס קמח קוקוס כוס שמן 5 ביצים כוס שקדים טחונים זה היה יוצא סוג של בראוניז.

סוג של פיצה עשוי מפרוסות חצילים מסודרות על תבנית עם שמן זית ומלח מעל שכבה של פרוסות טופו ורוטב לפיצה על בסיס רסק עגבניות בין החציל לטופו וגבינה צהובה מעל הכל אפשר לשחק עם זה יוצא טעים הפיצה זה ההשראה
תודה אהובה!!!חצילוש
בשמחה!!אמא בעבודה
שמחה לחלוק רעיונות
אצלינו הסוכר קיים לא רק בהריון אז כל הזמן מוצאת פתרונות למאכלים שיתאימו גם לסוכר וגם לילדים ועושה הרבה ניסיונות בתחום. ומנסה מוצרים ותחליפים חדשים כי לא משתמשת בממתיקים בכלל.

בלי קשר ניסית לעשות בדיקה של day two? אם את סוכרתית ביום יום בלי קשר להריון זה נותן אפשרות לקבל אינדיקציה באפליקציה לפי בדיקת צואה מה המאכלים שמתאימים ושילובים טובים לפי בחיידקים במעיים וזה מסובסד על ידי הקופה
כן שמעתי על זה. אני באמת רוצה לעשות אחרי ההריוןחצילוש
ממליצה ממשאמא בעבודה
זה נותן כיוון בהתחלה זה התעסקות כל ארוחה לרשום את המאכלים או להזרים מתכונים קבועים אבל לא לאט קולטים את הרעיון של השילובים של שומן עם פחמימה וירקות מה עובד טוב יותר ומה פחות.

הזכרת לי שאבוקדו זה אחלה נשנוש תוספת פעם אפילו הכנתי עם זה גלידה אם יש לך אומץ לנסות משהו שונה
שמעתי על זה האמת.. וגם בעוגות..חצילוש
אבל עם מה את ממתיקה?
תלויאמא בעבודהאחרונה
לפעמים שמה ממש קצת סוכר או שכמו שכתבתי לך יש לי מתכונים עם קמח שקדים קמח קוקוס שהם קצת מתוקים בעצמם גם קמח אגוזי נמר מרגיש מתקתק אבל לא ניסיתי אותן עדיין. קמח חיטה הוא עם טעם לוואי לכן מנסה קמחים חלופיים.
או שמכינה עוגה עם רסק תפוחים ואז זה 3/4 כוס למנה וזה גם נותן טעם.
איזו השקעה!!מאוהבת בילדי


אגוזי נמר לא מעלים את הסוכר?יראת גאולה
אם כן, זה מגניב.
יש לנו בבית, זה הממרח של הילדים,
אבל לא חשבתי לבדוק על עצמי אם זה יכול לספק את המתוק... (ממש מעדיפה שלא לצרוך תחליפי סוכר, וסה"כ הייתי במצב שמדי פעם יכולתי לאכול קצת סוכר).
אצלינו כפית אגוזי נמר היה בסדר כנשנוש צריך לנסותאמא בעבודה
היי לא קראתי את כל התגובותבננות
עברתי כמה הריונות עם סכרת ואינסולין.
קודם כל - חיבוק ענק ❤️
זר לא יבין זאת..
את הצער והעוגמת נפש שאת רוצה לאכול וחוששת.
להצמד לתפריט קשוח, למות מרעב
ועדיין הסוכר גבוהה ולהזריק.
וכמובן לפחד על העובר…
ולהיות רעבה רעבה רעבה
כלללל היום.
ולבקר פעם בשבוע בהריון בסיכון
ולהציג בחשש את הטבלת מעקב 😅
בקיצור
בבריאות ובהצלחה !!!

לא זכור לי תופעה של בחילות והקאות בגלל הזריקות - מה את מקבלת ? כמה ?
לוימיר ? נוברפיד? לנטוס?
אני מקבלת לבאמירחצילוש
ותודה על ההבנה ממש נשמה אחת❤
ונראה לי שתכננת להגיב בשרשור אחר💗חצילוש
אז אני מפצלת ומשרשרת לשם..
אובדת עצות- חום אחרי ניתוחshiran30005

בת 2.5 רביעי שעבר בבוקר עברה הקטנת שקדים, שקד שלישי וכפתורים. מיום שישי בבוקר היא עם חום. בשישי בערב נבדקה במיון עשינו רק צילום חזה שיצא תקין ושחררו. אמרו שאם עד יום ראשון עדיין יהיה חום לחזור ונעשה בירור יותר. היום היינו שוב במיון כי החום ממשיך התלבטו ובסוף אמרו שאין צורך לבצע בדיקות דם כי זה רק יום 3 לחום , הניתוח נראה בסדר והם לא רואים צורך כרגע. מה גם שהיא שותה "יחסית" בסדר.

החום עדיין ממשיך והיא פתאום מסרבת לקחת אקמול או נורופן גם,נר היא ממש בןכה וגם פולטת את זה החוצה. ככה היא נרדמה


מה עושים במקרה כזה? נתנו לה במיון אופטלגין היום בכוח וכנראה בגלל זה היא לא מוכנה לקחת כלום עכשיו

לא יןדעת מה לעשות איתה, ולמה הרופאים לא עשו בירור כבר?

היא ממש עקשנית לתרופות וזה כל הקושי. היא גם חכמה שלא מוכנה לשתות פטל/מיץ/מים כלום עכשיו.


גם אנטיביוטיקה לא נתנו בטענה שהם לא יודעים מה המקור של החום ולכל דבר יש סוג אחר של אנטיביוטיקה 

אוףףף. מה עם ליצור קשר עם המחלקה של הניתוחאורוש3
לבקש שיעבירו שאלה לרופא?
היינו במיון איפה שעשתה ניתוחshiran30005

הם התייעצו עם אאג

סתם מעצבן ומלחיץ 

ממש, שיעבור מהרראורוש3
נר אקמול או נר נורופן!התייעצות הריון
נר היא מוציאהshiran30005
כנראה לוחצת אחכ חזק וזה יוצא..
איזה מוזרשושנושי

אנחנו עשינו ניתוח שקדים ושקד שלישי - ומראש קיבלנו המלצה לקחת אנטיביוטיקה.

שכנתי לחדר עשתה רק כפתורים ואני זוכרת ממש איך הרופא אמר לה בשחרור - להתחיל להביא אנטיביוטיקה ברגע שמתחיל חום.

איזה קטע שלא קיבלתם המלצה כזאת.

אני ממש מקווה איתך לטוב. 

גם אחותי עשתה שקדים וקיבלה מראשshiran30005

אנטיבייטיקה למקרה שיתחיל חום

אבל פה הם לא מןכנים לתת, רופא ילדים לא לוקח סיכון ושולח למיון, גם מוקד שולח למיון

אז אולי ללכת למיון בבית חולים אחר?רוני 1234אחרונה
זה נשמע חריג שלא נותנים לכם אנטיביוטיקה
לדעתי, את חייבת להתעקש על ברור יותר רציני. לא לוותנק-ניק
בעיני זה משהו שצריך לנדנד לרופאים למצוא את מקור הבעיה ולא שהפתרון שלהם זה לתת אופטלגין בכח
אמרו שכנראה נדבקה בלי קשר במשהו ולכןshiran30005

הבירור הוא מהיום ה 5 לחום, היום זה היום ה 3

נכון מוזר? מצד שני היינו בביח גדול תל השומר והם התייעצו עם עוד רופאים

ממה שאני גם יודעת נותנים די בקלות אנטיביוטיקהאורוש3

אחרי ניתוח. לנו נתנו מוקסיפן כשיצא ריח כזה לא טוב מהפה שלו.

גם לה יש ריח נוראי מהפה אבלshiran30005

אמרו שזה תהליך תקין של אחרי ניתוח

כדאי מחר ללכת שוב ולהתעקש על בדיקות או משהו? במידה והחום ממשיך או לחכות לשלישי כבר

הייתי מבקשת מהרופא ילדים שייתן מוקסיפן ושלוםאורוש3
גם אצלינו היה ריח מזעזע, אבל הנחנו שזה חלקהתייעצות הריון

מתהליך ההחלמה.. אצל שני ילדים

יוצאות עם הילדים לנופש?מולהבולה

בעלי ממש לא אוהב את זה....אומר שזה קשוח.אנחנו עם קטנים

ולפני שנתיים יצאנו והילדים היו בחוויה מה זה טובה !!!!!

אשמח לשמוע מכם לאן אתן יוצאות אם כן

לא בתי מלון כי זה סופר יקר

בעבר יצאנו לקמפינגרוני 1234

השנה לקחנו דירת איירביאנד בי

היו גם שנים שנשארנו בבית אבל כל יום יצאנו לאנשהו (מעין, מוזיאון וכו).

זה באמת עבודה קשה עם קטנים אבל אנחנו מאד נהנים בכל זאת.

אנחנו פחות, יותר טיולים של יוםשיפור
זה הרבה עבודה, הרבה כסף, הילדים לא תמיד ישנים טוב מחוץ לבית, יותר נוח לי לחזור בסוף יום מעייף איתם למקום המוכר והידוע.
וואי זה סגנון אישיואני שר

כילדה יצאנו כל שנה ל3 ימים,

שינה בבית ספר שדה בעיקר

והתוכנית היתה מסלולים...

ההורים שלי תמיד אמרו שדווקא כשהיינו קטנים היה יותר קל כי הלכנו יפה וכשגדלנו התחלנו להתלונן  😅


אני היום כאמא פחות אעשה את זה כי מסלולים זה פחות בשבילי ואז אם הילדים לא מתרגלים זה באמת לא הכי מתאים...


עדיין אפשר לחשוב על מקומות לא יקרים מדי (למרות שאולי עכשו זה שלב די מאוחר) - בית ספר שדה, אנא, מקומות אירוח אולי לא במקומות קלאסיים של הצפון שמבוקשים מאוד ולבנות תוכנית באיזור - ים, מעין, מסלול קטן... תלוי מה האופי שלכם.


מניסיון משפחתי בשנים האחרונות (כשיוצאים עם ההורים שלי ואנחנו כבר נשואים עם ילדים אז זה נהיה שבט) - באמת המקומות הפשוטים באיזורים לא מבוקשים מאוד הופכים את המחיר לריאלי יותר - הבית הארחה בהר ברכה, בסוסיא וכאלה... זה לא צפון כמו שמדמיינים קיץ אבל מאפשר.


וגם לצאת לימים בודדים זה פתרון.


אני חושבת שכדאי לעשות תכנון של הקיץ ככה שלכם ולילדים יהיה מול העיניים למה לצפות.

אצלנו היו שנים שכן והיו שנים שלאמתואמת

בעיקרון כל עוד הרכב הכיל את כולנו - יצאנו כמעט כל שנה לצימר. היו פעמים שהיה מוצלח, והיו פעמים שפחות...

אחר כך עשינו הפסקה ארוכה בנופשים העצמיים שלנו (כן הצטרפנו למשפחה שלי לנופש משפחתי מורחב, שלפעמים בכלל היה אצל ההורים שלי בבית), ולפני שנה הרגשנו שהמשפחה האישית שלנו חייבת את זה, ויצאנו שוב לנופש משלנו בצימר. (בחרנו מקום נגיש בתחבורה ציבורית, כדי שנוכל לנסוע וגם להתנייד במהלך הנופש)

היה לנו טוב מאוד, אבל גם מתיש... כך שאני מבינה את בעלך ומבינה גם אותך.

השנה אנחנו חושבים לצאת לקמפינג, גם מבחינת המחיר וגם כדי שלא נצטרך להתארגן על זה מראש יותר מדי. נקווה שיהיה טוב...

אני חושבת שיש בזה משהו שמאוד מאחד משפחתית, לצאת לנופש משותף. מצד שני, אפשר גם ליצור חוויות משפחתיות מאחדות אחרות, שכוללות לינה בבית... (אנחנו למשל כמה פעמים הפכנו את הבית לבית מלון, וזה היה כיף מאוד לילדים ומגבש)

אני רקאורוש3

קמפינג בלי להתארגן יותר מדי?? 🫣😁

סתם הבנתי שהתכוונת ללסגור מראש. אבל זה יצא מבדר. 

נכון, התכוונתי שלא צריך לקבוע את זה מראשמתואמת
מתכננים ללכת למקום חינמי... נצטרך כמובן לקנות כל מיני דברים, אבל אפשר לעשות זאת שבוע מראש.
קמפינג זה טונות התארגנות....אורוש3
טוב שאת מזהירה אותנו🙈מתואמת
בכל אופן, מתכוונים ללכת למקום לא רחוק מאוד מהבית, אז "מקסימום" נוכל לחזור הביתה אם נשכח דברים...
היינו השבת בנופש במושב "רחוב"שוקולד פרה.

בצפון.

אז לא ישנו ברחוב...

ישנו בצימר. היה מאוד מאוד נחמד. הילדים שלו בברכה ביום שישי, ובשבת עצמה היו בג'קוזי בלי להפעיל אותו.

הכל כולל אוכל מוכן עלה לנו- 1350.

הלכנו לבית הכנסת, לגן השעשועים, טיילנו באזור של בננות, יש גם מתחם לצימר עם טניס שולחן, כדורסל, נדנדות.

ברוך ה' שמחנו מאוד

הוא רצה 1100שוקולד פרה.

שזה תשלום יחסית נמוך לשבת, אבל זה כי היינו בצימר הזוגי ופשוט הוספנו מיטה, מזרון ולול.

בסוף שילמנו 1200 כי הוא רצה מזומן והיה לנו רק ביט

יש לך מספר?יערת דבש
דוד אוחנהשוקולד פרה.
0584464698
לאDoughnut
עם ילדים מעדיפה לצאת לטיולים של יום ולחזור בלילה להתארגן בבית בנוחות שלנו. אולי כשיגדלו...
כן לוקחים דירה בצפוןאמאשוני

עולה 3500-4000 ל3 לילות, אפילו פחות. סוגרים כבר בחורף, מחפשים המלצות בבוקינג.

3 חדרי שינה פחוס סלון פלוס מטבח פחוס שני חדרי רחמה לפחות. אנחנו צריכים 6 מיטות אבל תמיד היה יותר.

עד היום הדירות היו ממש טובות (בסטדרטים שלנו)

מטיילים באתרי שמורות הטבע, אוכלים בעיר, עושים קניות בסופר גדול באיזור (רמי לוי וכאלה)

מביאים מהבית כלים לבשל.

שווה לקחת דירה עם מכונת כביסה, מאוד נוח שאפשר לכבס מגבות ובגדי ים ובגדים שהילדים אוהבים לטיולים. מחליפים הרבה בטיולים האלו,

כי אנחנו אוהבים להיכנס לנחלים, מעיינות, הכינרת וכו' וגם טיולעם יבשים מלכלכים.

תבדקו קירבה לבתי כנסת.

שני רכבים.

כתבו אותי ואת בעלי בעצם 🙂מולהבולה

חלק כתבו שלא מעדיפים לישון בבית בסוף יום-בעלי

וחלק כתבו שכן לוקחים צימר ונהנו-מה שאני אומרת


ברור שהכי כיף לישון בסוף בבית

אבל זו החוויה יותר לילדים,הם כל הזמן מתבאסים שכל החברים יוצאים

בחופש לכמה ימים ואנחנו כמעט ולא...,

ברור לי שלא כולם יוצאים,זה יקר וקשוח לכולם


השאלה אם טיולים יומיים לא יוצא כבר יותר יקר מכמה לילות בצימר...כי החופש ארוך 🤦

אז תעשו שנה-שנהרוני 1234
או נופש עם לינה בחוץ רק פעם בשלוש שנים. ככה זה מאזן את הצורך בחוויות עם ההוצאה הכספית הגדולה וה"התשה" להורים.
לדעתי לינה בבית זה לא בר השוואהאמאשוני

זו חוויה אחרת. כשיש רק קטנטנים וזו המון עבודה להיות מחוץ לבית, באמת עדיף טיולים יומיים.

כשהילדים גדלים, בשביל להיפתח ולהתנתק ולהחליף אווירה עדיף לצאת כמה ימים (אם יש אפשרות כלכלית)

טיולים יומיים כשיש גם בנים וגם בנות, גם גדולים וגם קטנים,

זה אומר שרוב הסיכויים שחלק לא יבואו. זה גם שיקול מבחינתי.

נסיעה לצפון הרחוק יותר, אני לא אעשה בנסיעות יומיות..

אבל מה שטוב לכם 🙂

יוצאים כל שנה לפעמיים פעמיים בשנהעדיין טרייה

בשנתיים האחרונות גם התחלנו לצאת לטיול משפחתי בחו"ל (במקום חופשה אחת בארץ. לצערי בארץ צפון היה יחסית בעייתי בתקופה האחרונה).

מבחינתי אני לא אצא בלי הילדים (מקסימום לילה אחד עם בעלי במקום קרוב) אז נופש זה רק כולנו יחד. בתחושה שלי זה מאוד מגבש ונזכרים תמיד בחוויות שהיו לנו יחד. כמובן שזה תלוי תקציב היו תקופות שהיינו הולכים לקמפיינג או מתאימים את החופשה למשהו פשוט יותר תלוי תקציב. בארץ אנחנו הכי נהנים מצימר עדיף עם בריכה פרטית שם אנחנו מתארגנים על על האש/ארוחות בוקר ורוב היום מטיילים בחוץ. מרגיש לי יותר זורם עם ילדים בניגוד למלון (מה גם שחדר במלון מוגבל בדרך כלל להורים +2 ילדים).

אשמח להמלצה לצימר עם בריכהרוני 1234
אפשר גם בפרטי
ממה שאני זוכרתעדיין טרייה

היינו פעם ברוח ברמה ברוכים קלע אלון המקום היה ממש מהמם חיסרון אחד שהבריכה לא מגודרת יש רק אפשרות לנעול את הצימר עצמו (עם ילדים קטנים ולא שוחים יותר בעייתי)


באילת היינו ביאלרנט דירות אפרסמון זה בריכה לאיזה 3-4 דירות אבל למזלנו זה היה אנחנו ועוד משפחה והתחלקנו בשעות על הבריכה.


היינו גם ביאלרנט במגדל עם בריכה


לרוב יותר קל למצוא צימר עם ג'קוזי פרטי בריכות יש בדרך כלל למתחם של 2 צימרים ומעלה זה היינו הרבה פעמים עם עוד משפחה אחת שנסענו יחד. כבר לא זוכרת את השמות של המקומות.

נראה לי שכל הקונספט של ילדים זה קשוחהבוקר יעלה

אבל אין מצב לוותר על נופש, כל שנה בשביל הילדים.

מתיש נכון אבל כ"כ חשוב להם לביחד ושלא ינטרו לך טינה בגיל גדול, לא חשוב איך אני יודעת 😉 

אנחנו יוצאים עם עוד משפחהשומשומ

מתאמים עם האחים (לפעמים ממש מאורגן כולם  לפעמים יותר ספונטני)  ואז כל נושא הילדים פחות קשוח 😉

יש להם חברה ותעסוקה

וגם להורים כיף

בקיצור קונספט מומלץ ממש 

אשמח להמלצות של צימריםמולהבולה

וגם טיולים יומיים אם יש לכן

ממש תודה על התגובות! החכמתן אותי

תצאו לסגנון טיול שמתאים לכם ואתם נהנים ממנו...חילזון 123

מצד שני אני כן חושבת שיש מקום גם לצאת לטייל למשהו שאתם לא מאד נהנים ממנו כדי שלילדים תהיה חוויה של טיול וזמן איתכם.

אז צריך לאזן ולנסוע למשהו שמתאים לכם אבל לא לצפות שזה יהיה נופש של רגל על רגל...


אנחנו אוהבים קמפינג וטיולים בטבע

אם את מחפשת במחיר יותר זול ממחיר בדר'כקנמון

יש בצפת קבוצות וואטצפ של אנשים שמשכירים את הדירה שלהם במחיר יותר זול מצימר.

כמובן התנאים הם לא תנאים של צימר (אין בריכה, אין ג'קוזי) וגם צריך להיות זהירים ליפול על בית נקי (להתבונן היטב בתמונות!)

אבל זה נחמד

ולילדים קטנים החוויה של בית אחר עם משחקים אחרים (במידה שהמארחים מאשרים לשחק בהם) היא חוויה ממש נחמדה.

אם מוצאים בית בעתיקה זה בכלל שווה.

חלק מציעים גם צימרים ממש..

קיצר שווה להכנס לקבוצה כזו ולבדוק אופציות.

אולי למישהי פה יהיה קישור עדכני לקבוצה כזו

כן. אבל זה לא נופשמקרמה

אנחנו יוצאים פעמיים בשנה

כי זה חשוב לנו

זה צבירת חוויות עם הילדים

ואנחנו עובדים קשה מאוד בזמן הזה

וחוזרים עייפים


אבל זה שווה לנו


אוהבים מאוד את אנ"א

אנחנו יוצאים לא בהכרח לנופשאפונה

אבל בעיני הדגש הוא על פניות.

לצאת כולל לינה זה ממש קשוח, לפעמים אנחנו עושים את זה אבל לא כל שנה,

ולפעמים ישנים אצל חמותי או אחים שלנו שזה יותר קל מבחינה לוגיסטית.


יציאות יומיות הרבה יותר קל, זול, ומועיל לנו. זה ממש לא צריך להיות מפוצץ.

זה מעיין שלא מכירים, פארק שווה, בישול בשטח, לפעמים מסלול (לצערי לא לקחנו את הילדים כ"כ למסלולי הליכה, אנחנו צריכים להכיר להם את זה יותר). מזרקות, אתרי עתיקות/מורשת...

פעם ב... אטרקציה בתשלום כמו קיר טיפוס וכאלה.

צריך להיות על זה, להגיע מאורגנים ולדעת לאן הולכים ומה עושים, להצטייד כמו שצריך - בעיקר אוכל אבל גם משחקים לשטח - אפילו ברמת הכדור/מטקות/צלחת מעופפת. אפשר להשקיע יותר עם מחצלת, ערסל, ציליה, ועוד ועוד זה כיף ממש. העיקר הפניות וההנאה שלנו ההורים שאנחנו על זה, במצב רוח טוב, שמחים, פתוחים להתנסות ומשחק.

גם לנו זה קשוח האמתהמקורית

אבל עד עכשיו יצאנו, בעיקר לבתי מלון

לא יוצאים ליותר מלילה גג שניים. ממצים לגמרי מבחינתו

השנה לא קבענו כלום האמת. עדיין.

כן יוצאיםבשורות משמחותאחרונה

ליצור חוויות של טיול פעם-פעמיים בשנה זה השקעה משפחתית חשובה לדעתי גם אם זה מורכב

יוצאים לטיולים של 3 ימים במהלך השבוע/חמשוש

דירת אירוח, צימר, אירוח כפרי מכבד לא להתכלב אבל כן ברמה נורמלית

במקומות שמתאים לילדים להסתובב חופשי ומרחבים שהם יכולים לשחק אז לעניין הזה מלון ממילא לא רלוונטי בעיני

קמפינג אני לא אוהבת אז פחות בקטע, אבל כן עושים להם פעילויות שטח כמו סאג', מדורה, יצירות מהטבע וכד'

 

ריפלוקס סמוי והנקהאן#שרלי

שלום לכולן, אשמח לכמה שאלות

1. תינוקת בת חודש וחצי כנראה עם ריפלוקס סמוי, נותנים תרופה עדיין ללא השפעה מספקת. רציתי לשאול איך מניקים תינוק ככה? היא אוכלת בחוסר נוחות גדול, מתחברת ומתנתקת גם עם הבקבוק, לוקחת שלוק וצורחת.. יוצא שפשוט אני כמעט לא מניקה כי לא פיצחתי את השיטה.. קשה לי לדחוף לה את השד כל פעם לשלוק ושהמאבק הזה קורה בגוף שלי.  ומאוד הייתי רוצה לעבור משאיבות להנקה. (היא יודעת לינוק בסדר, אני נותנת לה עדיין לפעמים לכמה דקות כשהיא רגועה). אשמח מאד לטיפים או אפילו הזדהות, להרגיש נורמלית. נראה לי כאילו כולן סביבי מניקות בסבבה ורק אני מסתבכת..

2. איחור בנטילת סרזט - של שלוש וחצי שעות. לקחתי מיד כשנזכרתי.  את הגלולה הבאה צריך לקחת בשעה הרגילה או בשעה החדשה שנזכרתי?

3. כמה משמעותי שאיבות (או הנקות) בדיוק בזמן כדי למנוע דימומים עם הגלולות?

תודה רבה לכן!!

עונההשם שלי

לגבי 1, אין לי ניסיון. אולי כדאי לנסות להניק בתנוחות שונות, ולמצוא איך הכי נח לה.


2. תמשיכי בשעה הרגילה.


3. לא שמעתי שיש קשר לזמנים הנקה ושאיבה.

אני יודעת שזמן לקחתי הגלולות יכול להשפיע.


לי אישית לא היו כתמים, גם כשלא הקפדתי על השעה. וגם עם הנקות ושאיבות לא דווקא בשעות בלי קשר לזמנים.

אני רק אזדהה בקשר לקושי בהנקה...מתואמת

לי למזלי היו כמה וכמה הנקות מוצלחות לפני כן, אז ידעתי שה"בעיה" לא בי...

אני לא יודעת אם באמת היה לה רפלוקס סמוי או לא (הרופא לא שלל ולא אישר, וגם לא נתן תרופה) - רק יודעת לומר לפי הרופא שצריך להיניק כשהתינוק כמה שיותר בישיבה (לא יודעת איך עושים את זה תכל'ס🙄 אבל אולי תנסי), ואחרי ההאכלה להניח אותו באלכסון (בטרמפולינה זה הכי טוב. הוצאנו מהמחסן את הטרמפולינה שקיבלנו בילד השני ולא באה לידי שימוש, והבת שלי חצי גרה שם...)

עוד דבר שכדאי לבדוק הוא לשון קשורה. לבת שלי הייתה מסתבר לשון קשורה, שאף אחד (מהרופאים בבית החולים ועד לרופא הילדים) לא זיהה רק יועצת הנקה שהגעתי אליה בגיל עשרה חודשים זיהתה את זה...

ואם גם בבקבוק היא מסתבכת - מציעה לנסות את הבקבוק של לנסינו. זה הבקבוק היחיד שהבת שלי הסכימה לקחת.


בהצלחה יקרה! זה באמת קשה ומתסכל❤️

תודה רבה על הנירמולאן#שרלי

לשים בטרמפולינה לישון פשוט?

בסהכ מה שהיא עושה רוב היום זה לאכול ולישון הרי.

ולגבי הבקבוק

חשבתי שזה הגיוני שגם עם הבקבוק לא נעים לה לאכול, כי זה כואב /צורב במידה דומה להנקה, לא? היא אוכלת מהבקבוק ותוך כדי מתחילה להתפתל אז לא חשבתי שזו בעיה עם הבקבוק דווקא כי אנחנו משתמשים בכמה סוגים.. אבל אולי אני טועה?

כרגע תשכיבי אותה לישון (וקודם כדי שתעשה גרפס)מתואמת

בהמשך היא תתחיל גם קצת לשחק שם.

ולא יודעת לומר בקשר לבקבוק, בעצם... יכול להיות שאצלנו היא לא הסתדרה עם בקבוקים אחרים בגלל הלשון הקשורה, וזה לא קשור לרפלוקס שאולי היה לה ואולי לא.

בכל אופן, את יכולה לנסות להאכיל אותה בבקבוק כשהיא שוכבת בטרמפולינה, אני חושבת שזה גם יכול לעזור.

תודה רבהאן#שרלי
ההמלצה היא להניק בתנוחות זקופותאנונימית בהו"ל
נגיד התנוחה הפיזיולוגית

כדאי להתייעץ עם יועצת הנקה ברמה גבוהה, יכולה לעזור למצוא פתרונות 

האמת שהייתי בייעוץ עם מישהי ממש נחשבת וטובהאן#שרלי

אבל לעניין הזה בינתיים לא מצאתי פתרון

כי גם אם אני מניקה בתנוחה זקופה, אם היא לא נינוחה היא פשוט זורקת את הראש אחורה ומקשיתה את הגב וצורחת מרעב וכאב

קיבלת הנחיה מהרופא שרשם את התרופהקופצת רגע

מה לעשות אם זה לא עוזר?

נראה לי שצריך לחזור אליו, לא? 

רק ממליצה לבדוק לשון קשורהצלולה

אצלי זה היה קשור באופן ישיר לריפלוקס. וזה מאוד משפיע על היכולת להתחבר כמו שצריך בהנקה.

צריך לבדוק אצל רופא שמבין בזה, המון רופאי ילדים לא יודעים לזהות לשון קשורה אחורית (אצלי שלושה רופאים אמרו לי שאני טועה, עד שלקחתי לרופאה מומחית וראיתי ישועות).

וואו. שני רופאים בדקו אותהאן#שרלי

וגם יועצת הנקה שנחשבת מאד מקצועית. אבל עכשיו אני דואגת שאולי כן יש לשון קשורה ולא עלו על זה?

מה שם הרופאה אם אפשר לשאול?

יש רופא שמומחה לזה - ד"ר רפאל יודסיןמתואמת

ויועצת ההנקה שבדקה את הבת שלי היא אודליה גור אריה.

שניהם בירושלים, אם נגיש לך.

יש מרפאת לשון קשורה באיכילובאנונימית בהו"ל

תפני אליהם

יעל דובסטר גם נחשבת מעולה

נכון על מי שכתבו לךצלולה

אני מאוד התרשמתי מד''ר יעל דובסטר.

גם ד''ר בוצר אמור להיות מקצועי מאוד בתחום.

באיזה אזור נוח לך?

אזור ירושליםאן#שרלי
אז באמת ד''ר יודסיןצלולה
אני חושבת שהוא יודע לזהות. בעיני אין על ד''ר דובסטר (שהיא זאת שזיהתה את הלשון הקשורה האחורית של הקטנה שלי ועשתה התרה יסודית, בהשוואה לחוויה שלי אצל ד''ר יודסין) אבל נראה לי שגם ד''ר יודסין יודע לזהות.
אוסתאופתאפונה

הציל אותנו ככל הנראה מריפלוקס סמוי, אמנם ההנקה הרגיעה אותה אבל היא לא היתה רגועה בשום מצב אחר חוץ מהנקה ו/או מנשא.

ממליצה על יעקב דרמון מירושלים.

בטיפול הראשון כאילו לא קרה כלום, בטיפול השני פשוט קסם, אי אפשר להסביר.

אחיין שלי אותו סיפוראוזן הפילאחרונה

אוסתאופת לימד את ההורים שלו איך לשחרר שרירים שממש היו תפוסים, אחרי כמה תרגילים היה ילד אחר לגמרי.

ממש ממש מחפשת שיעורים טובים בנושא חינוך ילדיםרק טוב=)

בעיקר בנושא כעס על ילדים ואיך להיות איתם יותר סבלניים.

בתקופה האחרונה אנחנו ממש עמוסים ומרגישה שאנחנו במקום לא טוב איתם

ההמלצה הקבועה שלימדברה כעדן.

פודקאסט של אפרת וקסלר.

הכעס מגיע כתוצאה מהשורש.... בהצלחה 

תודה רבה!!רק טוב=)
אני לא מוצאת את הפודקאסט הזה..הילושש

תוכלי לשלוח לי קישור בבקשה?

 

 

מענין אותי גם אז חיפשתיאונמר

זה האתר שלה ארכיון Podcasts - אפרת וקסלר - הורות מגדלת ומובילה

וזה בספוטיפיי https://open.spotify.com/show/3a5OZ3OiuK5kTOQOqgTuyV

לאחרונההילושש

התחברתי לשיעורים של הרבנית מיטל דאודי- ביוטיוב.. 

 

תודה!!רק טוב=)
שיעורים ששמעתי בעבר ואהבתי:מתואמת

של הרבנית חבצלת סולטין ושל הרבנית דינה ראפ.

לא זוכרת אם יש שם התייחסות ספציפית לנושא הכעס...

הרבנית חבצלת מעולה, שמעתי את כל הסדרה..רק טוב=)
הרבנית דינה לא יצא לי, נבדוק.. תודה רבה!
יכולה לשרשר לי את הסדרה? רק אם לא קשה לךנפש חיה.
תודה מראש
אני ממליצה ללמוד על ויסות רגשיאפונה

הרי הסיפור הוא לא הילדים ומה שהם עושים אלא היכולת שלנו לנהל את האנרגיות הרגשיות שלנו.

סליחה שאני לא מציעה מקור מידע ספציפי, אוכל לחפש לך בהמשך, אולי מחר, אבל אצטרך תזכורת.

וואי לגמרי לגמרי.רק טוב=)

בסוף זה באמת לגמרי שלנו..

אשמח אם תוכלי לחפש לי

הרבנית דינה ראפשלומית.אחרונה
"אם בישראל "
הרגשה אחרי הפלהכמהה ליותר

מאוד התלבטתי אם לשאול ואיך לשאול, אבל ממש בוער בי.

אני רואה פה בפורום, וגם מסביבי, שהפלה היא אירוע מאוד קשה לאישה, שזה דבר שממש מרסק נפשית, שנשים בוכות אחר כך הרבה, במשך תקופה לא מפסיקות לחשוב על האובדן, ושזה ממש קשה להם.

כמו ששיתפתי, ביום ראשון האחרון גילינו שאין דופק, וביום חמישי החרון עברתי גרידה. שבוע 13+3.

כמובן שהיה לי ממש הלם וקשה כהודיעו שאין דופק, אבל לא פרציתי בבכי או משהו כזה , וגם בהמשך חוותי את זה בצורה די קלילה.
וזה לא שלא חיכיתי להריון, חיכיתי מאוד, התרגשתי מאוד, כשראיתי דופק פעם ראשונה, ממש בכיתי. דיברתי אל העובר, תיכננתי כבר שמות אם זה יהיה בן ואם זה יהיה בת, קניתי עגלה חדשה, הייתי ממש בהתרגשות סביב זה.
אבל מרגע שנודע לי שאין דופק, לא נשברתי ולא התרסקתי בשום צורה. בכיתי טיפה, אבל בעיקר הרגשתי אדישות, הרגשתי סוג של תחושה של "הייתי בטוחה שזה יקרה לי, לא באמת מגיע לי עוד תינוק".
אני מרגישה מצויין מבחינה נפשית, אני מרגישה שמחה, אני מאושרת שזכיתי שיש לי כבר שני ילדים. אני ממש מרגישה ומשדרת אושר.

אני לא מבינה אם משהו דפוק בי שאני לא מקבלת את זה כל כך קשה.
אני מרגישה שהמשפחה והחברות שלי, מקבלות את הידיעה הזאת על זה שאני כבר לא בהריון, בצורה הרבה יותר קשה ממני.
כשהודענו לחמי וחמותי, חמי ממש בכה, בדמעות. כאב לי הלב הלב בשבילו, לא הבנתי איך הוא מקבלת את זה יותר קשה ממני.

בעלי לא אומר לי כלום, אבל מתחת לפני השטח, אני מרגישה כאילו הוא מצפה ממני להגיב אחרת ממה שאני מגיבה.
הוא לא מבין למה אני כל כך שמחה, למה כל מי ששואל אותי איך אני מרגישה, אני אומרת לו שהכל בסדר, שאני מרגישה מעולה.

היום החלטתי לחזור לעבוד, אני בסך הכל עובדת מהבית בעבודה מחשבית, לקחתי חופש כבר מיום שני האחרון, והרגשתי שזה די והותר, במיוחד שאני מרגישה מצוין, פיזית ונפשית, 
ובעלי די הזדעזע מההחלטה, הוא לא מבין למה אני לא מנצלת את זה שאמרו לי בבית חולים לקחת 3 ימי חופשת מחלה, בהוא ממש משדר לי כאילו אני אוצה לרצות את כולם ואת העבודה על חשבון עצמי, אבל אני ממש לא מרגישה שזה על חשבוני, כי אני באמת מרגישה מצויין.

תודה למי שקראה עד עכשיו, כתבתי ממש הרבה, ומבולגן, ונראה לי שחזרתי על עצמי עשרות פעמים, ואני גם לא ממש יודעת מה אני רוצה ממכם 🤷‍♀️
אולי סתם לשמוע מה אתם חושבות. השיחה עם בעלי הבוקר ממש עירערה אותי, ואני תוהה אם משהו בי באמת לא נורמלי שאני רוצה לחזור לעבוד יומיים אחרי גרידה.

אניoo

לא עברתי הפלה

אבל

הכי נורמלי בעולם להקשיב למה שאת מרגישה ולרצות לחזור לשגרה


אף אחד לא אמור להגיד לך איך את מרגישה

זה הגוף שלך

את עברת את זה

אחרים עברו את זה יותר ממרחק

שלא יתערבו לך

ואם הם כן מתערבים

תבקשי מהם שלא

את נורמלית לגמרידיאן ד.

אין שום ספר הדרכות איך להרגיש אחרי הפלה ולכן כל אחת יכולה להרגיש ולחוש איך שמתאים לה.

 

אני גם לא חושבת שכולן חוות הפלה בצורה כל כך קשה כמו שנראה לך.

פשוט מי שחווה את זה בצורה מאוד קשה אז נוטה יותר לשתף את זה כאן או בחיים האמיתיים.

 

אני ראיתי את אחיות שלי שמאוד קרובות אלי שעברו הפלות בשבועות מוקדמים יחסית

אצל אף אחת זה לא היה טראומטי במיוחד, כן עצוב וכואב אבל נורא מהר חזרו לשגרה.

(רק אחת מהן שעברה הפלה אחרי שחיכתה הרבה שנים להריון אז זה באמת היה ממש ממש כואב ועצוב)

את מדהימהרוני 1234

כנראה יש לך חוסן אישי מאד גבוה וזה מעולה.

תקשיבי ללב שלך ותהי הכי כנה עם עצמך (נראה שדוקא במקרה הזה לרצות אחרים יהיה להיות שבורה "בכח").

לפעמים גם האסימון נופל באיחור והעצב מגיע אחרי כמה שבועות/חודשים וזה גם בסדר, תמשיכי להיות קשובה לעצמך.

אגב, פה בפורום הכי טבעי שהנשים שלקחו את זה יותר קשה יכתבו פה בניגוד לנשים האחרות. מי שלא לקחה את זה קשה פחות תרגיש צורך לשתף ולחפש תמיכה.

אני עברתי הפלהעדינה אבל בשטח
אחרי ציפייה מאוד גדולה טארוכה, ואכן נשברתי מזה ממש. אני מניחה שאם הייתי עוברת הפלה בתקופת פוריות רגילה וללא המתנה, כנראה הייתי עוברת את זה יותר בקלות. כל אחת והסיפור שלה, כל אחת ומבנה הנפש שלה, כל אחת והמצב הרגישי שהיא נמצאת בו לאותה נקודת זמן, אף אחד לא יכול להגיד לאף אחת איך להרגיש בשום מצב. רגש זה רגש. אולי את אופטימית מטבעך, אותי מלאת אמונה, ואולי חזקה, אותי את אחת שנאחזת בדברים הטובים, הכל יכול להיות. ואם את מרגישה טוב, למה להישאר בבית. כל מה שאת מרגישה לגיטימי לגמרי, תרגישי טוב בגוף ובנפש, בשורות טובות תמיד ♥️
נשמע לי ממש תקיןמתיכון ועד מעון

הייתה לי הפלה בעבר, בשלב קצת יותר מוקדם ממה שתיארת. הצטערתי, התבאסתי, ועברתי הלאה. ממש לא חוויתי את זה באופן דרמטי.

ולגבי לקחת חופשת מחלה, תעשי מה שטוב לך! אני יכולה לספר לך שעברתי בעבר הפלה בשלב מאוחר בהריון וקיבלתי חל"ד מלא וניצלתי רק 9 שבועות במקום 15 ומלא אנשים העירו לי שזה טעות, אבל עבורי זה היה הרבה יותר מתאים.

אין נכון או לא נכון, על אחת ומה שמתאים לה, זה לא אומר עליך שום דבר רע!!!

גם אני לא הרגשתי אבל כשעברתי הפלהמתואמת

(היו לי תחושות קשות אחרות, שנבעו מהטראומה שצפה לי מבתי חולים)

אבל העובר הפסיק להתפתח בשלב מוקדם מאוד, וממהתחלה הייתה הרגשה שההיריון לא תקין. והוא גם הגיע קצת בהפתעה, שנה וקצת אחרי הולדת תאומים, ובדיעבד אני שמחה שלא נולד לי אז תינוק, כי זה היה צפוף מדי עם התאומים.

אז לא יודעת מה לומר עלייך, אם התחושות שלך כרגע נורמליות או לא. יכול להיות שהן נובעות מבריאות נפשית - של עיכול והבנה שאם כבר אין, אז אין מה לבכות, כי זה לא יעזור.

אבל יכול להיות גם שזו מעין הדחקה, ולכן אני חושבת שכדאי לך לשים לב לעצמך בהמשך, כי אולי תחושות האבל יצופו פתאום בעוד חודש-חודשיים, ואז תצטרכי לתת להן מקום אף שלכאורה כבר התקדמת הלאה...

בשורות טובות❤️

כאחת שעברה לצערי ארבע הפלות בשבועות כאלהשמיכת פוך

יכולה לומר לך מניסיוני שכנראה את עדיין לא מעכלת.. את עדיין בהדחקה.

באיזה שהוא שלב יפול לך האסימון ותרגישי את הכאב הזה.

יש הרבה טריגרים שיכולים לגרום לך לכאוב... זה יכול להיות לפני המקווה או כשתקבלי מחזור שוב או כשתראי נשים בהריון בשלב שלך.

אל תלחיצי את עצמך עכשיו להתאבל. אבל כשזה יגיע תתני מקום להתאבל ולבכות. אל תדחיקי את זה.

חיבוק גדול ממני❤️❤️❤️

זה לא בהכרח ככה אצל כל אישה, רק אומרתהמקורית

עברתי הפלה בהריון הראשון ולא הייתי בצער או אבל.

כן הייתי בשוק ולחץ מהתהליך, לא באבל או צער על הילד שאמור היה להיות


את עדיין קרובה לאירועאמאשוני

יכול להיות שבהמשך תחווי תחושת פספוס או אובדן. תהיי קשובה לעצמך, לעבוד מהבית נשמע מעולה, להיות בחוסר מעש זה גם לא בריא.

אם בהמשך תרגישי שאת צריכה אוורור תתני לעצמך את זה, ולכן חשוב לדעתי להשאיר את התגובה שלך לאירוע לא סופית עדיין, אלא לפעול לפי מה שמרגיש לך נכון באותו זמן.

חיבוק. בעיני יש פער גדול בין התחושה שציינתירושלמית במקור

של "לא מגיע לי תינוק", לתחושות של השלמה או אפילו המונח אושר בו נקטת. תשהי עוד קצת בפער הזה...

(ובלי קשר, רבות חשות מגוון של עוצמות ביחס להרגשות שלהן, בטח סביב הפלה. אישית ההרגשה בהפלה הראשונה שלי היתה של אכזבה קלה, יחד עם ציפיה ותקווה, ובכל הפלה נוספת - היו 3 רצופות - ההרגשה החמירה)

סך הכל נשמע לי ממש הגיוני חוץ מ"לא מגיע לי תינוק"שיפור
על זה נראה לי כדאי להתעכב, שאת כן ראויה. וזה שקרה ככה לא מראה שאת לא ראויה. 
גם אני כמוך. הצטערתי על הפוטנציאל שלא זכהכתבתנו

להגיע למימוש, אבל מצד שני לא בכיתי, לא הרגשתי רגשות אשמה, זה היה נראה לי די טבעי וחלק מחבילת הפוריות של העידן הזה.

השתדלתי לשמור על מנוחה בהתאם לכוחות שלי בימים שאחרי, אבל לא נמנעתי נגיד מארוע משפחתי שהיה למחרת הגרידה. לא רקדתי כמובן.

גם לא היו רגשות שליליים שהופיעו מאוחר יותר, אבל תהיי קשובה לעצמך ואם את רואה שכן מגיעות תחושות יותר של דאון, לא להתנגד להן. תני מקום, תשהי בהן כמה שהן מבקשות ממך כדי שיעלמו ברגע הנכון ולא ימשיכו לזמזם כשאנחנו לפעמים בהתנגדות לחוויה כלשהי. תרגישי טוב, ובעיקר תרגישי טוב עם עצמך בכל תחושה שעולה לך, את ממש נורמלית.

זה בסדר גמור, כל אחת חווה את זה אחרתמחי
הדבר היחיד שבלט לי זו המחשבה שלא מגיע לי תינוק. מה? למה?
את ממש לא יוצאת דופןהריון ולידהאחרונה

עברתי הפלה בשבוע קצת מוקדם יותר, ולא הרגשתי רע נפשית.

כן היו כמה ימים של דימום כבד אז הייתי חייבת לקחת ימי מחלה, אבל זה לא שלא תפקדתי. והרגשתי בסדר סה''כ.


מה שכן לא יודעת אם כדאי לקחת את זה לכיוון של ''לא מגיע לי עוד תינוק''.... למה את חושבת ככה? הפלות קורות ותהיה לך עוד הזדמנות בע''ה

באיזה שבוע סיפרתם על ההריון?אנונימית בהו"ל

מלתבטת כזה מה לעשות..

תלוי למיאיזמרגד1

להורים סיפרנו בהריון הראשון מיד בבדיקה החיובית, בשני אחרי אולטרסאונד עם דופק

אחיות שלי ראו עלי ממש בהתחלה, הרבה לפני שסיפרתי. מצידי הייתי מספרת כנראה בחודש שלישי- רביעי כזה

לחברות בחודש רביעי- חמישי

עונהמולהבולה

להורים סוף שלישי

לאחים חודש חמישי

תחילת רביעישיפור
חח וואיואני שר

מרוב שהייתי בחרדות שזה יגמר לא העזתי לספר

להורים סיפרנו אחרי סקירה ראשונה

ואח"כ לאט לאט לאחים

לחברות קרובות

בעבודה


לא חושבת שיש בזה נכון ולא נכון (חוץ מבעבודה שיש חוק),

אתם צריכים להרגיש בנוח

זהו הייתי כבר בסקירהאנונימית בהו"ל

ואני תוהה מתי לספר


נגיד בעבודה מתחשק לי למשוך עד שבוע 20+

אבל מסביב אני מתלבטת 

למעסיק צריך עד שבוע 20ואני שר

בגדול הייתי מספרת למי שחשוב לי לפני שרואים

כי אז זה כבר מתחיל להיות קצת מביך


החלטות טובות!

יפה שאת מצליחה להסתיר הריון ראשון?עדיין טרייה
בהריונות מתקדמים בקושי הצלחתי להסתיר עד הסקירה המוקדמת הבטן יוצאת לי לפני...
אצלי תמיד אין בטן גדולה.יעל מהדרום
לק"י

והיו פעמים שהיה לי ברור שאני כבר ממש נראית בהריון, ועדיין היו כאלה שהופתעו לשמוע את זה...

שבוע 16 השבוע פרסמתי לכולםהרמה
גם רואים עלי למרות כל המאמץ שלי להסתיר..
תלוימתיכון ועד מעון

בהריון ראשון לאמא שלי ממש ממש בהתחלה, קצת אחרי שגיליתי, ביתר ההריונות קצת יותר מאוחר סביב שבוע 10, לחמותי טיפה אח"כ, ולאחים מתי שהסתדר.

לחברות טובות מתי שהתחשק לי, לרוב מוקדם מאוד, בהתאם לתמיכה שהייתי זקוקה לה. לחברות פחות טובות מתי שראו, לא טרחתי לספר.

בעבודה- ממש מוקדם, הרבה לפני שצריך.

תלוי באיזה הריון..רק טוב=)

ממש השתנה.

לאמא שלי בדרך כלל ספרתי אחרי הדופק או לפני אם הרגשתי ממש לא טוב,  להורים של בעלי בהריון הראשון בשבוע 9 ובשבוע 13 חמותי סיפרה לכולם אז מאז אנחנו מספרים לה רק אחרי סקירה ראשונה

לאמא שלי- אחרי הדופקהשקט הזה

לחמי וחמותי אזור שבוע 10 כזה

לאחים וכו אחרי סקירה ראשונה

ולשאר העולם בדכ נותנת לגלות לבד😅

לאמא שלי מספרת מיד אחרי הבדיקה הביתיתכחל

מבחינתי גם שבעלי יספר להורים שלו באותו זמן, לא רואה הבדל בין ההורים

ואכן סיפר להם בערך ככה או ממש כמה ימים אחרי, אבל סתם בלי סיבה מיוחדת לא יצא שסיפר ממש מיד..

לאחים והאחיות מספרים בתחילת חודש חמישי (למרות שהאחיות הקרובות שלי חשדו לפני🤭)

לשאר העולם, נותנת לגלות לבד, ומשוחחת על זה חופשי מחודש חמישי 

אנחנו סיפרנועם ישראל חי🇮🇱אחרונה

בהריון הראשון לכולם ממש כשגיליתי...הייתי צעירה ומרוגשת וזה קרה ממש אחרי החתונה אז ההתלהבות הייתה גדולה

ובהריונות הבאים אחרי 3 חודשים

חושבת שכל הסמוי מהעין יש בו ברכה וכדאי לספר רק אחרי שעברו 3 חודשים והכל תקין...

המלצות לאטרקציות לילדים בירושלים והסביבהמפלצתקטנה
אשמח להמלצות למקומות לבקר  בירושלים. נשהה במלון במרכז העיר. עם רכב. אפשר גם בתחבורה ציבורית. 2 ילדים ביסודי ושניים גדולים . תודה!
מנסהאוהבת את השבת

הכותל וביקור בשוק מחנה יהודה

גן סאקר

מזרקות של פארק טדי, ליד ממילא

עין לבן

גן חיות?

חדר בריחה אם הם גדולים..


תודה רבה אבדוקמפלצתקטנה
מה זה עין לבן? 
מעין מהמם, קרוב מאוד לגן חיותאוהבת את השבתאחרונה
מוסיפהכורסא ירוקה

האקווריום

מוזיאונים אם אתם בקטע, יש די הרבה

מנהרות הכותל/שרשרת הדורות

עין חמד (מחוץ לירושלים)יעל מהדרום
אתן מצליחות לשתות מים בתחילת ההריון? ממש מענייןפומלה
אותי
כשלא הצלחתי- שתיתי מים עם תרכיז וכדומהיעל מהדרום
ממשלאשירה_11
בעיקר שתיה מוגזת.. או שלוקים קטנים של מים...ליני(:
תודה לכן!! ממש קשוחפומלה
או מים עם מלא קרח או עם מיץ אחרת לא שותה....דיאן ד.
בקושירק טוב!

שתיה מוגזת

תה

מים קרים

קרטיבים

גלידה

במצטבר היה יכול לצאת פחות מ4 כוסות ביום. לפעמים חלק מזה היה יוצא בהקאות..

לא אידיאלי אבל שותה זירו עושה לי טוב לבחילותהרמהאחרונה

אולי יעניין אותך