רבינו כותב שהסתכלות בשכל של כל דבר הוא החכמה, והבכורה היא חכמה...
(כתבתי בקיצור)
ידוע מרש"י שהבכורה הכוונה לעבודת הקורבנות שזה מה שיעקב קנה מעשו.
אבל לא הבנתי איך היא קשורה להסתכלות בשכל של כל דבר??
אני אביא את הציטוט השלם ואשמח מאד אם מישהי יוכל להסביר אותו שיהיה משפט ברור
"וזה בחינת יעקב. כי יעקב זכה לבכורה, שהוא ראשית, שהוא בחינת חכמה, כמו שכתוב: "ראשית חכמה". וזה בחינת: "ויעקבני זה פעמים", ותרגום אונקלוס "וחכמני"

