@די שרוט יש מצב אתה שולח לי קצת מהירוק שלך?
איך מרגישים אחרי זה זה מרגיע?
עוד שניה אני אאוט אוף מיי מיינד
הרמה להנחתה
כאילו, כן נחתו עליי כמה דברים בבת אחת אבל לא חשבתי שככה אני אשבר
מבולבלת מאדדדדאם תרצי לפרוק בפרטי, מוזמנת באהבה❤
לא חייבת כמובן
אני מתלבטת אם כדאי
לא בכל מצב זה עוזר לפרוק
לפעמים זה סתם לזרוק על בן אדם תיק שגדול עליו ואז זה לא מועיל לשני הצדדים
אבל מעריכה את ההזמנה
ממש!
ושמור על עצמך
סליחה אם נמאס לך לשמוע את זה אי אפשר להגיב אחרת...
מותר לשאול אם אתה בצפון או בדרום או שזה לא רצוי

(אם הייתי יודעת שככה תגיב ישמצב שהייתי מבקשת מזמן.
טוב לא נורא.)
בנים לא אוהבים אשה שמעשנת תזהרי
מבולבלת מאדדדדוברצינות יש מצב שזה היה עוזר לי ממש.
כלומר תוקע אותי. לא נורא
אותי יאהבו בכל מקרה...
סתם(;
נכון הבעיה שזה ממכר
אם יש תופעות רקע כמו חרדה, דיכאון וכאלה, באופן אישי ההמלצה שלי זה לא להשתמש ואם כן אז באופן מאוד מבוקר.
דבר שני, רוב הסיכויים שהפעם הראשונה את לא תחושי בשום השפעה.
אני שומעת.
חרדה לא אבל אם אני בדיכאון זאת בדיוק הסיבה שאני רוצה לקחת אז מה זה מבוקר? לא יותר מדי?
תפרט בבקשה
הממ שולחים לי אס אמ אסים על הזמנת גראס.
אולי נשקול זאת בחיוב? לא אין לי כסף לזה.
לכן צריך מבוקר. מה זה מבוקר? שמישהי או מישהו שאת סומכת עליו יהיה לידך.
אבל כרגע בעד המרים. כי רוצה את ההתקף שיבוא כבר...
מזמן לא היה כבר...
היו פעמים שהתחיל ועצרתי בכח. וזה לא חכם.
זה נותן פורקן מאד גדול.
זה מפרק. לגמרי. אבל אח"כ יש הקלה.

לא לקלקל לי תילדה
@מבולבלת מאדדדד תיזהרי ממני
הרמוניההרמוניוש בלי שטויות!
לא לקלקל יותר ממה שכבר קשה לך.
את תעברי את זה כמו גדולה. אין צורך לברוח מהתמודדות. זה מה שמבגר אותנו וכשתהיי אמא יהיה לך מאיפה לתת כוחות לילדים שלך. ובכללי יתן לך כוחות להתמודד עם דבריך בעתיד (בתקווה שרק דברים טובים)
אני מאמינה בך!
אני מקווה...

סמים?
חשבתי שזה בצחוק

הזכרתי לך דברים רעים...? סליחה...
(את לא רוצה לדעת איזה שירי דיכאון אני שומעת
אפילו כתבתי אחד)
אני יותר מדי צוחקת בלי קשר לכלום
וזה מספיק קשה עם אנשים😅 חח
אבל שוב, אחרי שמתרגלים.
פתאום התודעה שלך יכולה להזכר במשהו מצחיק שכתבתי ואת כזה "חחחחחח" צוחקת לעצמך עם חיוך מאוזן לאוזן
האינדיקה מוכרת כבעלת השפעה פיזית מרגיעה, מפחיתה חרדות, מרגיעה כאבים ומרדימה.
הזן המרים זה הסאטיבה.
הסאטיבה נחשבת כממריצה ומעוררת, מעוררת תאבון ויצירתיות ומפחיתה דיכאון.

מידע שימושי🙈🙈🙂
מתישהו כן.
ואולי גם לעולם לא.
אני רק נותן את המידע שידוע לי. הפייסל מונח בקרן זוית, כל הרוצה יבוא ויטול.
זה מה שיש לך להציע לנו?
זה לא אחראי מצדך אתה יודע..
יש לזה ריח נוראי כמו סיגריות?
אם לא, אז גם ככה לא יפריע..
למה אתה מעודד אותה לזה?
אתה באמת מאמין שזה טוב עבורה?
אתה מדמיין בחורה דתיה ולא סתם דתיה מהאיכותיות והאצילות שבהן, מעשנת?
זה עלול להכניס אותה לסבך מאוד גדול ולא רק מהבחינה הזאת, כמו שכתבתי היא עלולה מזה להגיע לסמים יותר קשים (חלילה)
והתכוונתי שהיא יכולה לחפש פתרונות שעובדים על החרדה מבחינה פנימית ולא חיצונית... להתגבר על זה מהשורש ולהיות חזקה לכל החיים
(וכן, אני יודעת שאני התחלתי לשאול על זה ולבקש מידע אבל מבחינתי זה כמו ידע כללי ועצם הדיבור על זה מהווה בשבילי בריחה, אבל לעודד שימוש זה כבר מחשיש)
אני מקבל כמובן.
אבל אני חושב שיש פער בין התפיסות בינינו ולכן אני לכאורה מקל ראש בזה.
את מציגה את התפיסה הרווחת שיש בה סוג של דעה קדומה.
הדעה הקדומה טוענת שסמים אפילו קלים בסוף מוליכים לסמים קשים ושזאת תופעה ששייכת לאנשי שוליים בחברה שבאו מרקע של סיכון וחיים קשים.
יכול להיות שזה היה נכון ללפני 20 שנה נגיד.
היום הנושא הזה מקבל לגיטימציה כלל עולמית והתופעה הזאת הופכת להיות נחלתם של יותר ויותר חלקים בחברה המיינסטרימית. גם בחורות דתיות איכותיות ובחורים דתיים איכותיים נחשפו לזה לפחות פעם אחת בחיים שלהם. זה כבר לא כמו פעם. היום בנאדם סביר ונורמטיבי עם שיקול דעת בריא יכול לקחת אחריות על המעשים שלו. זה לא ממכר (סיגריות יותר ממכרות) והרבה פחות גרוע מאלכוהול לצורך העניין.
יחד עם זאת, אני בהחלט מסכים איתך שאין צורך לדחוף אף אחד לשם. לעשן ירוק זה לא פיתרון קסם לשום דבר. זה רק מרגיע תכונות מסויימות ולא מרפא שום דבר. זה רק כלי עזר בין למרגוע ובין לתסמיני דיכאון, חרדה וכאב.
כמובן שמי שיכול להתמודד בצורה אחרת עם דברים שמפריעים לו שיבחר בדרך הבריאה יותר. אבל גם אם יש מי שבוחר לעשן ירוק זה לא צריך לבוא עם הסטיגמה של פעם.
הבנתי...
טוב לגבי הגישה העכשווית לדעתי היא מוטעית ואפילו מסוכנת. ממה שאני קראתי על זה זה סם לכל דבר, יש לו כלמיני תופעות לוואי ויכול לגרום לכל מיני דברים והדבר העיקרי זה התלות לכן לדעתי לא נכון להתייחס לזה כלגיטימי. לא שזה בלתי אפשרי יש בחורים שמעשנים ומתייחסים לזה כמו שאתה אומר אבל גם אם לחלק מהאנשים זה עשוי לעבוד בלי פגיעה רצינית באיכות חייהם, לחלק נכבד לא, ואתה אף פעם לא יכול לדעת מתי תעבור מהצד הזה של האנשים לצד השני...(לא אתה).
במיוחד מי שמגיע לזה מלכתחילה לא ממצב נפשי הכי טוב אלא כי הוא מחפש פתרון למשהו- בשבילו הדרך קלה להמשיך הלאה...
בנוסף לבנות זה באמת חמור יותר כי הנפש שלנו זה דבר משוגע...😏 ועוד כמה סיבות
הרמוניהאחרונהאבל לא קשה עם התלות בזה?
יש אנשים שמכורים לקולה זירו.
ביום שאתה רוצה להפסיק אין לך בעיה?
אני חושבת שיש הבדל בין מישהו שמשתמש בזה כפתרון למצוקה לבין מי שמשתמש בזה כתוספת נחמדה... מי שבשבילו זה הצלה יכול להתמכר ולהגיע לסמים יותר קשים מפה
ואמיתית כמו הלומי קרב, משתמש בקנאביס רפואי שזה הרבה יותר מפוקח ומבוקר ובאישור רופא.
היא אומרת לך למקרים של חרדה...
אני פשוט לא רוצה"

מתוקים זה דבר ממכר.
כנל קפאין
והחומר שיש בסמים וכו'

הרמוניהזה הפורום...
צדיק יסוד עלוםהכללה מאוד מעניינת.
למה זה ככה?
כבוד למילה הכתובה, ביקורת עצמית או סתם חשיבה ישרה ובהירה?
עכשיו כשאתה אומר יש לי השערה חדשה, שבהקשר לצעירים אפשר להגיד שהם היו פחות עם מסכים.
אני בטוחה שלתקשר פיזית עם אנשים מפתח את היכולות הנכונות לשימוש בשפה, ביטוי של רעיונות ותקשורת עם אנשים שונים. ביחס למי שמגיל צעיר מבלה הרבה זמן מול מסך.
ומה אתה אומר על הנושא? האם אינך דתי מספיק כדי שתהיה לך את היכולת לכתוב לנו תשובה?
<צ>
לא כותב טוב, לא יודע להסביר את עצמו.
בקיצור, מיותר לחברה הדתית.
אנימהאחרונה
ימח שם עראפתלמראה של דם ניגר
תן להם רובה ביד
והם יורים בך מיד
והם הרי כל כך קרובים,
אז אל תיתן להם רובים,
אל תיתן להם רובים..!
אל תיתן להם רובים..!
הם יחצו את הקווים!
אל תיתנו להם רובים.
ימח שם עראפתועומד עליי האיש עם הכף הגדולה,
ואומר כל הזמן: בלע בלע בלע, בלע בלע בלע
שבאוסלו היה שלום, והרי צריך לשמור על השלום - אזי נתנו לערבים נשק שיוכלו לשמור על יונת השלום (ואין מה לתמוהה על שהביאו להם נשק כדי לשמור אף למאבטחי אנשים כאלה וארחים מספקים כלי משחית כאלה ואחרים) ישבו הערבים (שכידוע הם מאוד מפותחים קוגנטיבית) וחשב "הכיצד נשמור על יונת השלום?" חשבו וחשבו, חשבו וחשבו - ומיד הגיעו למקנה, "הבה, נלכה יחדיו ונהרוג את יונת השלום, כך היא לא תילך ותישאר עימנו" מיד שלפו קלאצ'ניקוביהם (הו וובוי) וירו ביונת השלום...
שאתה מבין ש"השפן הקטן" גנב ל"אני פורים" את המנגינה
ל המשוגע היחידיאחרונהו"היום יום הולדת" המקורי, שרים בכלל לאיתמר.
@ימח שם עראפת אתה אמור לאהוב את המילה הזאת
לכן גם כשהוא כותב דברי טעם הוא מעצבן את
אין לי בעיה להודות כשהוא צודק וזה כבר קרה פה


מה מלמדים אותכם שם בישיבות? (צוחקת)
לא הרבה מסתבר 
ל המשוגע היחידיאיך הם, התנהגו יפה?
הם דווקא נראלי נושכים ממש טוב, והנביחות שלהם שקטות אבל הכי מפחידות.