ראיתם אותו? אהבתם?
ואו סוף סוף אני פותח שרשור עם היגיון
ראיתם אותו? אהבתם?
ואו סוף סוף אני פותח שרשור עם היגיון
אני מדבר על הסרט החדש של דיסני ופיקסאר. הוא לא כל כך חדש.. נראלי יצא שנה שעברה.
הבנתי שהולכים לעשות לו המשך והוא אמור לצאת במאי השנה. זה השם העברי שלו . בלע"ז זה Turning Red.
אני קונס אותך עכשיו על בדיחה לא מצחיקה. פעם הבאה זה חסימה לצמיתות.
להגיד את דעתי על צפייה בסרטים.
מה אתה מעדיף?
לא כולם צדיקים כמוך בואי...
אבל זה סרט אנימציה הבנת את זה לא?. מניח שהבנת.
בכל אופן אני חושב שסרטים דווקא מעשירים ומרחיבים את הדעת.
למה את נגד?
אם כי יש שם כמה קטעים שילדים לא אמורים לראות.
למרות שהם בכל מקרה לא יבינו מזה.
האמת שבהתחלה לא אהבתי אותו, חשבתי שהוא די בסיסי כזה.
סרט טוב בעיניי זה סרט מורכב.
מפה לשם ראיתי פעם שניה ושלישית בעיקר בגלל שיר הנושא של הסרט.
אני מניח שזה מה שגרם לי לאהוב את הסרט יותר. אז הלכתי ליוטיוב לבדוק אם יש שם את השיר וגיליתי שלא רק שהוא נמצא שם
יש לו איזה 799 אלף לייקים ומיליוני צפיות.
צדיק יסוד עלוםהכללה מאוד מעניינת.
למה זה ככה?
כבוד למילה הכתובה, ביקורת עצמית או סתם חשיבה ישרה ובהירה?
עכשיו כשאתה אומר יש לי השערה חדשה, שבהקשר לצעירים אפשר להגיד שהם היו פחות עם מסכים.
אני בטוחה שלתקשר פיזית עם אנשים מפתח את היכולות הנכונות לשימוש בשפה, ביטוי של רעיונות ותקשורת עם אנשים שונים. ביחס למי שמגיל צעיר מבלה הרבה זמן מול מסך.
ומה אתה אומר על הנושא? האם אינך דתי מספיק כדי שתהיה לך את היכולת לכתוב לנו תשובה?
<צ>
לא כותב טוב, לא יודע להסביר את עצמו.
בקיצור, מיותר לחברה הדתית.
אנימהאחרונה
ימח שם עראפתלמראה של דם ניגר
תן להם רובה ביד
והם יורים בך מיד
והם הרי כל כך קרובים,
אז אל תיתן להם רובים,
אל תיתן להם רובים..!
אל תיתן להם רובים..!
הם יחצו את הקווים!
אל תיתנו להם רובים.
ימח שם עראפתועומד עליי האיש עם הכף הגדולה,
ואומר כל הזמן: בלע בלע בלע, בלע בלע בלע
שבאוסלו היה שלום, והרי צריך לשמור על השלום - אזי נתנו לערבים נשק שיוכלו לשמור על יונת השלום (ואין מה לתמוהה על שהביאו להם נשק כדי לשמור אף למאבטחי אנשים כאלה וארחים מספקים כלי משחית כאלה ואחרים) ישבו הערבים (שכידוע הם מאוד מפותחים קוגנטיבית) וחשב "הכיצד נשמור על יונת השלום?" חשבו וחשבו, חשבו וחשבו - ומיד הגיעו למקנה, "הבה, נלכה יחדיו ונהרוג את יונת השלום, כך היא לא תילך ותישאר עימנו" מיד שלפו קלאצ'ניקוביהם (הו וובוי) וירו ביונת השלום...
שאתה מבין ש"השפן הקטן" גנב ל"אני פורים" את המנגינה
ל המשוגע היחידיאחרונהו"היום יום הולדת" המקורי, שרים בכלל לאיתמר.
@ימח שם עראפת אתה אמור לאהוב את המילה הזאת
לכן גם כשהוא כותב דברי טעם הוא מעצבן את
אין לי בעיה להודות כשהוא צודק וזה כבר קרה פה


מה מלמדים אותכם שם בישיבות? (צוחקת)
לא הרבה מסתבר 
ל המשוגע היחידיאיך הם, התנהגו יפה?
הם דווקא נראלי נושכים ממש טוב, והנביחות שלהם שקטות אבל הכי מפחידות.