אז הגעתי בשבוע שעבר להביא סוף סוף את הטפסים. אחרי המתנה ארוכה ומורטת עצבים (הייתה רק מזכירה אחת משום מה) אמרו לי: "לא כל הפרטים מלאים, תמלאו את הפרטים ותביאו שוב."
🤦♀️
ביקשתי שיתנו לי כתובת מייל למשלוח הטפסים. אחרי קצת לחץ - המזכירה הסכימה.
אחרי כמה ימי התאוששות מילאתי את הפרטים החסרים, סרקתי ושלחתי במייל.
אחרי יומיים: "הייתה בעיה בכתובת המייל שהזנתם. ההודעה לא נשלחה."
🤦♀️
אתמול סוף סוף הבאנו שוב את הטפסים, והתגובה הפעם: "אין לכם הפניה בתוקף מרופא הילדים להתפתחות הילד."
🤦♀️
"אפשר להשאיר בינתיים את הטפסים כבר כאן?" אנחנו שואלים. והתשובה - "לא."
🤦♀️
קובעת תור טלפוני לרופא - הוא רק ביום ראשון.
🤦♀️
בקיצור, באפליקציה אני רואה את ההפניה מהרופא, שבאמת מתוארכת לחמישה חודשים לפני.
לפני שאני שוב דופקת את היד במצח - יש דרך להאריך את ההפניה בלי לחכות לרופא שיתערב? (המזכירות אמרו שיבקשו ממנו את ההפניה החדשה, אבל בינתיים לא רואה שזה קרה...)
בקצב הזה הילדה (הלוואי!!) כבר תתחיל לדבר שוטף מעצמה, ולא תראה שום קשיים שיצריכו התערבות... אבל אני לא בונה על זה 
איך מתגברים על כל הבירוקרטיה הזו?
(וזה מצטרף לעוד תורים שלא הספקתי לקבוע בזמן/תורים שהגענו אליהם וגילינו שטעינו בתאריך/וכל מיני כאלה, אז התסכול גובר...)
לפחות יש עוד שנה ורבע בערך עד שתעלה לגן עירייה (לא כמו שהיה עם התאומים שלי בזמנו), אז אני קצת פחות לחוצה...



