סליחה, צעקתי בכדי שתשימו לב להודעה.
אני תוהה אם השם שגיב זה שם של בנים בלבד? או שאתם מכירים גם בנות כאלה?
סליחה, צעקתי בכדי שתשימו לב להודעה.
אני תוהה אם השם שגיב זה שם של בנים בלבד? או שאתם מכירים גם בנות כאלה?
אני גם לא הייתי מודע לו .. מסכים שהוא קצת לא מסתדר על הלשון.
חיפשתי בגוגל.. כתוב שזה שם שמשדר עוצמה כמו "אדיר" .
מתוך גוגל- השם שגיב נגזר מהתואר "שגיב" שמשמעותו אדיר, גדול וכביר. בהתאם לכך, השם שגיב מסמל עוצמה, גדולה, גובה ורוממות.
אבל מוזר.
לא שמעתי מישהו אומר "התפוח הזה שגיב" למשל.
כן שמעתי נשגב, אבל שגיב?
אני שואל את זה כי חלמתי שאני רואה את השם הזה + שם משפחה
וזה הפתיע אותי כי זה חלום לא שיגרתי. הבנתי בחלום שזה שם של מישהי..
לא יודע למה חלמתי את זה, אני לא מכיר אף אחד בשם הזה . האמת שיש המשך לסיפור שאני לא אספר פה לכן אני שואל כי זה יותר מסקרן אותי.
מסתבר שיש גם בנות עם השם הזה, אף על פי שהשם הזה הוא שם גברי מובהק.
אפילו שהיום משתמשים בהרבה שמות גם וגם, פה זה קיצוני מאוד.
האמת שגב נשמע לי יותר סביר שיהיה של בת מאשר שגיב..
סורי, אבל מי אתה?? 😅
אנחנו מכירים??
לפי הכרטיס שלך פתחת ניק רק באדר
ועדיין לא חזרתי אז
חח
מה היה הניק הקודם שלך?
אני מחכה שתסביר את עצמך
בנות לא לריב, האם זה אומר לך משהו? 🤨
אבל במעומם
עוד שניה זה יעלה עד הסוף
חחח
רגע אתה מחקת את הניק הקודם לגמרי??
באסה
אבל הניק "בנות רבות עלי" הוא כבר עם איזה 4000 הודעות. כנסי אליו תראי יש לך שם תקציר
אופססס
קראתי לא נכון
😂
הוא עדין בשימוש
פשוט @מבולבלת מאדדדד חסמה אותי כאן אז פתחתי את הנוכחי 😏
בכל אופן עדין לא הבנתי מה את זוכרת ומה את לא,
כי ערכת .. בילבלת אותי לגמרי.
תעשה לי סדר בראש
מי שכתב את חדשות לנו היה בנות רבות עליי
שהשם בכרטיס שלו בעבר היה שוקו
ובזמנו הוא ואיול היו רבים המון
אם אני לא טועה ( יותר נכון אתה היית רב איתה וגם עם הפי עד עכשיו לא?)
ואז פתחת את בנות לא לריב
ומחקו לך אותו?
ושוב פתחת פצלש עם הניק הזה?
יש לי סחרחורות
בשביל מה כל כך הרבה ניקים?
זה היה טוב..
עושה לך סדר:
בהתחלה
הניק שלי היה בנות לא לריב במשך המון זמן. עד שהוא נמחק ללא רצוני.
אחרי זה לצורך שיפור התדמית השלילית פתחתי את בנות רבות עלי ואיתו כתבתי את "חדשות לנ"ו" ..
אגב היו עוד חדשות גם בקולי.. אם לא שמעת.
וכן, הייתי שוקו. כלומר בניק בנות רבות עלי זה היה השם שלי הפרטי.. , זה משום מה השתנה לבד לא יודע למה. או שאני שיניתי ואני לא זוכר.
רבתי עם הפי לא עם איול. איול דווקא היתה חברה טובה שלי.
זהו? את שמחה?
על הסדר בראש
לגביי איול אני אספר לה
אולי היא תחזור אם אתה מתגעגע
חחחח
נראה לי ששגיב זה סבבה
נגיד אני בוחר שם אחד היא בוחרת אחר..
ואז.. יש נגיד רק 2 בנות בסוף.. בעיה.
סתם אפשר פשוט להסכים על שם.
מעניין איזו אישיות תהיה לילדה בשם נקמת ציון.
תסתובב בבית ספר עם סכין: המורה ציפי... נתת לי 47 באנגלית... יכול להיות שאת אנטישמית?!
אל נקמות ה' אל נקמות הופיע!!!!
על שם לבנות שלהם ובנות על שמות לבנים שלהן?
לא עולה לי שם יפה לבת שלי ולעומת זאת לבנים יש לי בשפע
בנות אוהבות להכין רשימה.. גם אחותי ככה.
כבר אמרה לי את כל השמות שהיא מתכננת לקרוא לילדים שלה.
כמה היא מתכננת לעשות? "רשימה"...
אם חברים שלי יקראו ככה לילדים שלהם אני מכין מרק מהכובע טמבל שלי ואוכל אותו עד תומו
כמוך כמוני אם אחת מהחברות שלי תקרא לילדים שלה בשם הזוי אני לוקחת עליהם חסות ובגיל שש עשרה משנה להם את השם בתעודת זהות
או שאפשר לפניי? לא בדקתי את זה...
את הבנות..
לפי אסוציאציות
זה יהיה מעניין אולי קצת משעמם
אבל זרמו
ולא לרדת יותר מדי על שמות
אין לכם מושג מה השם האמיתי של הניקים פה...
סתופ
חיט
חרטה
צדיק יסוד עלוםהכללה מאוד מעניינת.
למה זה ככה?
כבוד למילה הכתובה, ביקורת עצמית או סתם חשיבה ישרה ובהירה?
עכשיו כשאתה אומר יש לי השערה חדשה, שבהקשר לצעירים אפשר להגיד שהם היו פחות עם מסכים.
אני בטוחה שלתקשר פיזית עם אנשים מפתח את היכולות הנכונות לשימוש בשפה, ביטוי של רעיונות ותקשורת עם אנשים שונים. ביחס למי שמגיל צעיר מבלה הרבה זמן מול מסך.
ומה אתה אומר על הנושא? האם אינך דתי מספיק כדי שתהיה לך את היכולת לכתוב לנו תשובה?
<צ>
לא כותב טוב, לא יודע להסביר את עצמו.
בקיצור, מיותר לחברה הדתית.
אנימהאחרונה
ימח שם עראפתלמראה של דם ניגר
תן להם רובה ביד
והם יורים בך מיד
והם הרי כל כך קרובים,
אז אל תיתן להם רובים,
אל תיתן להם רובים..!
אל תיתן להם רובים..!
הם יחצו את הקווים!
אל תיתנו להם רובים.
ימח שם עראפתועומד עליי האיש עם הכף הגדולה,
ואומר כל הזמן: בלע בלע בלע, בלע בלע בלע
שבאוסלו היה שלום, והרי צריך לשמור על השלום - אזי נתנו לערבים נשק שיוכלו לשמור על יונת השלום (ואין מה לתמוהה על שהביאו להם נשק כדי לשמור אף למאבטחי אנשים כאלה וארחים מספקים כלי משחית כאלה ואחרים) ישבו הערבים (שכידוע הם מאוד מפותחים קוגנטיבית) וחשב "הכיצד נשמור על יונת השלום?" חשבו וחשבו, חשבו וחשבו - ומיד הגיעו למקנה, "הבה, נלכה יחדיו ונהרוג את יונת השלום, כך היא לא תילך ותישאר עימנו" מיד שלפו קלאצ'ניקוביהם (הו וובוי) וירו ביונת השלום...
שאתה מבין ש"השפן הקטן" גנב ל"אני פורים" את המנגינה
ל המשוגע היחידיאחרונהו"היום יום הולדת" המקורי, שרים בכלל לאיתמר.
@ימח שם עראפת אתה אמור לאהוב את המילה הזאת
לכן גם כשהוא כותב דברי טעם הוא מעצבן את
אין לי בעיה להודות כשהוא צודק וזה כבר קרה פה


מה מלמדים אותכם שם בישיבות? (צוחקת)
לא הרבה מסתבר 
ל המשוגע היחידיאיך הם, התנהגו יפה?
הם דווקא נראלי נושכים ממש טוב, והנביחות שלהם שקטות אבל הכי מפחידות.