לא בטןחה שזה המקום
אבל רק פה אני מרגישה בטוחה בעצמי לשאול
בפורומים האחרים אפעם לא התנסתי...
הסיפור בקצרה
הבת שלי בת 16 בתיכון לט ממש מתנהלת כמו תלמידה
היא ילדה מוכשרת מאוד!!
כל שנות הילדות עברו עליה חלק בהתנהגות וחלק בציונים (100 כל הזמן)
אבל מאז שהגיעה לתיכון. היא פרקה כל עול בלימודים.
במבחנים היא עדין קוצרת ציונים טובים כי שוב היא מוכשרת
אבל בלימודים היא לא מקשיבה בשיעורים בכלל!! ורק מפריעה וגם גורמת לסביבה הפרעות
המורים והמורות מתקשרים אלי כל הזמן
מציינים שיש בהתנהגות שלה סוג של קןנפליקט
מצד אחד אחרי שמעירים נראה שהיא מתייצבת ושומעת ומבינה ויש עם מי לדבר והם מאמינים לה שמהיום ונלאה הכל יסתדר
אבל אחרי כמה דקות שוב הפרעה שום חוסר הקשבה או אי עמידה בתקנון
והכל כמובן מלווה בתירוצים טיפשים
כמו: למה הלכת עם עגילים שאסור ללכת? התשובה תיהיה : בבוקר לא הלכתי רק עכשיו שמתי
או נניח יצאו ליום שדה והיא ו3 חברות עלו על אוניה ללא רשות המורות - המורה שואלת למה עליתן אז התשובה שלה " רק לנו היה כסף"
בקיצור נראה שהיא מנותקת מעתמה ועושה דברים שהם אולי זוטות אבל לא מתיישבים עם האישיות ןעם הבנאדם.
בבית היא ממש בסדר. לא מאלו היוזמים אבל כן מבצעת בידיוק כמו ההוראות וכן קשובה ונעימה
וכאן אנחנו מגיעים לעיקר הבעעה
היועצת ביקשה שנלך לאבחון פסיכולוגי שיאבחן אולי יש בעיה נפשית/ רגשית. אולי עברה איזה טראומה אולי היא צריכה חיזוק בנקודה מסוימת.
ברור שאני לא מתלהבת משלושה
א. מפחדת שהיא תדביק לעצמה תווית דיהיה לה קשה לצאת מהתווית הזו וזה יהיה כבר גלגל
ב. מפחדת שיעלו אולי על דכאון. (למרות שהיא הכי לא נראית)..או בעיות אחרות נפשיות. ואחרי שכבר יש תווית זהו זה מלווה לכל החיים...וגם אין לי כח חהתמודד עם מציאות שכזו
ג. בעלי מתנגד באופן נחרץ הןא טוען שהבעיה במוסד והם משעממים אותה ונטפלים רק אליה. (אני חטשבת שזה לא נכון. עןבדה שלשאר החברות שלה הם לא נטפלים...)
בקיצור אני לא יןדעת מה לעשות!
יש לימשהי תובנה מה אפשר לעשות?
מה כדי?
מרגישה אבודה!




