אני כבר כמה ימים חושבת על זה והייתי רוצה שמישהו יענה לי...
אחד התירוצים שצריך לגייס חרדים זה ש'לא הוגן שרק לחרדים אין את הפחד הזה של דפיקה בדלת'...
תגידו, אתם אמיתיים???
אני לא באמת מבינה את הצער של המשפחות של הנופלים, אני יודעת, אבל דווקא בגלל שכל כך קשה להם, בם ירצו שכל העם יסבול מזה?????
אני חושבת שזה לא הגיוני שאומרים שחרדים צריכים להתגייס בשביל ש'לכולם יהיה רע', אם הם לא מרגישים בעצמם שזה לא בסדר-מעולה, אם לא-מנסים לגרום להם להצטער גם?
אני בטוחה שאף אחד שחווה דפיקה כזו לא מאחל את זה לאף יהודי, במקסימום לשונא מאוד גדול (ולדעתי זה תלוי בכמה האדם רגיש) אבל לאחל את זה לחברה שלימה ולהגיד את זה בתור תירוץ ללמה צריך לגייס אותם?
)לא פותחת דיון על גיוס, בבקשה, רק תענו על השאלה...)








