ואז קלטתי שההיפי הנחמד הזה לא דתי. לא ברור מה הוא.ימח שם עראפת

בהתחלה חשבתי שהוא היפי דתי, יש כאלה. מחובר לאדמה, לתנ"ך, לקונספירציות.

ואז נפח דבר. חשבתי שהוא יהודי משיחי.

אז לא. חיפוש פשוט גילה שהוא עוד אחד מאותם אידיוטים שגודשים את היטיוב, עם חזון שיקרי ולא מבוסס. יש לציין שהוא דווקא כן מבסס מאד את הקונספירציות שלו, יחסית לשאר, אבל כן, אלו עדיין קונספירציות הניתנות להפרכה.

הוא טוען שה' התגלה אליו ואמר לו לרוץ בבחירות?קעלעברימבאר
כי שמעתי שהיה אחד כזה פעם
לא, הוא פחות גרועימח שם עראפת
הוא טוען שכל הרבנים שקרנים(בצדק) ושהאתיופים הם היהודים האמיתיים שצריכים להנהיג את עם ישראל(הוא אשכנזי)
אז מה, גם יש"ו טען שכל הרבנים שקרניםקעלעברימבאר
כנראה הוא ידע משהו.ימח שם עראפת
אז למה הוא התבשל? קעלעברימבאר
עייןקעלעברימבאר
בגיטין פרק חמישי אגדות החורבן על אונקלוס שהעלה באוב את יש"ו ומה הוא מספר
אוייש, הבל הבלים הכל הבלימח שם עראפת
התבשל בדבר שמוסיף הבל?קעלעברימבאר
"כלי שלישי לא מבשל, אה!"
אני אוהבת בדיחות כאלהאני:)))))
יש את הבדיחה על החבדניקקעלעברימבאר
בגיהנום
חחח זה פחותאני:)))))
מה שהוא נשאר שלוח שם?קעלעברימבאר
משהו אחראני:)))))
ויש יותר מאחד כזהימח שם עראפת

תופעת סינדרום ירושלים היא תופעה נפוצה.

אני מכיר כמה כאלה וירטואליים, וגם אחד שאני זוכר כרגע אישית, אבל נדמה לי שיצא לי לפגוש עוד כמה משיחי שקר

חשבתי שזה תופעה רק אצל נוצריםקעלעברימבאר
הוא יליד הארץ?
כן. דתי לשעבר, היום סתם מוזרימח שם עראפת
שמעתי שבירושלים שאחרי קום המדינה היוקעלעברימבאר
הרבה משוגעים ברחובות, אחד מהם טען כל הזמן שהוא יביא את השלום
היום הם מתרכזיםאני:)))))
בהפגנות בתל אביב
יש סיפורים על כלקעלעברימבאר
מיני משוגעים שהסתובבו בירושלים אחרי קום המדינה.   היה עוד אחד שהסתובב ואמר כל הזמן שיש לו 1000 נשים
מאיפה מגיעים הסיפורים?אני:)))))
שמעתי פעם, לא יודע אם בכלל הם אמיתיים,קעלעברימבאר
אבל כנראה שכן
אני מכיר אישית נביא אחדימח שם עראפת

הוא מכנה את עצמו "יחזקאל הנביא". כנראה השם שלו יחזקאל, לא ברור.

הוא מגדל שיער ארוך, לבוש קפוטה וחובש כיפה שחורה, עולה להר הבית(יחף) ומשתדל להוכיח את עם ישראל, ולהסביר לו פנים מצד שני.

מה תוכן נבואותיו?אני:)))))
"המשיח מסתובב, באחד הבורות, בקריות"ימח שם עראפת

טוענים שבחול המועד סוכות לפני שפרצה המלחמה, הוא בא לסוכה של הוונצ'פנים בבתי מחסה, איפה שהם יושבים כל שבעת ימי החג, ואמר שעומדים לקרות דברים נוראיים, דברים גדולים, וכן הלאה על זו הדרך, ושתפרוץ מלחמה, ודם, ומלא אנשים מתים וכו'.

כעבור כמה ימים זה אכן קרה, אבל אני לא הייתי שם, אז אני לא יודע מה הוא אמר, ומי שמפיו שמעתי נוטה להגזמות, לכן אני לא יודע באמת מה הוא "ניבא" שם.


זו לא הפעם הראשונה ששמעתי ממנו תוכחות, ואיומים מה יקרה, שלא קרו. ככה שזו הייתה סייעתא דשמיא ותו לא.

יש עליו כל מיני סיפורים מוזרים, פעם הוא הגיע לבית של איזה משפחה, ודפק על הדלת, והם לא פתחו לו, אז הוא צעק את השם המפורש, וכמובן לא קרה כלום, ואז הוא הלך.

הוונצפנים בבתי מחסה יעני אנשים מישיבת המקדש?קעלעברימבאר
לא, אם כי אנשים מישיבת המקדש מבקרים שם בטחימח שם עראפת
אנשים משאר הארץ, וונצ'פנים אחרים שרוצים להיות בירושלים כל שבעת ימי החג.
ישיבת המקדש הם וונצפנים?קעלעברימבאר
ברובם כןימח שם עראפת
יש שם תלמיד או שניים שהולכים יחסית בתלם
וונצפן זה אחד שפוסק הלכות לפי עצמו?קעלעברימבאר
וונצפן זה ישעאני:)))))
לא, אני אפיקורס, זה שונהימח שם עראפת
אני מאמינהאני:)))))
שווצ'פנים יכולים להגיע לגדר אפיקורסים
גאונה גדולה, ברור, כמו כל בן אדםימח שם עראפת
אני מכיר הרבה יותר יהודים שלא היו וונצ'פנים והפכו לאפיקורסים, מוונצ'פנים שהפכו לאפיקורסים.


הסיבה פשוטה, אנשים הופכים להיות וונצ'פנים כי הם רוצים לעבוד את ה', והם מבינים שהפסיקה המקובלת ממש לא מחייבת, וזה שקר לעשות אותה בלי ללמוד ולהכריע כראוי. לכן הם לומדים ומכריעים, לפעמים אחרת מהפסיקה המקובלת, ובכך הם הופכים לוונצ'פנים.


הם הולכים לשורש הדברים, ומבררים דברים כמו שצריך. 

בערך, לא בדיוקימח שם עראפת
לפי הגמרא והראשונים, בלי להתחשב בפסיקה המקובלת.
אבל בישיבת המקדש הם לא הולכיםקעלעברימבאר

לפי פסיקת ראש הישיבה שם?

מי בכלל ראש הישיבה שם?

ממש ממש ממש לאימח שם עראפת
ראש הישיבה שם הוא הרב ישראל אריאל שליט"א, אבל התלמידים שם מגוונים כמו בכל ישיבה אחרת, והרב ישראל אריאל מעודד שיהיה לכל אחד את הדעה שלו. אמנם במגמה להכרעה אחידה, אך בשום פנים לא לבטל דעתך מפני הרב,  בגלל שהזקן שלו לבן יותר משלך.
הרב ישראל אריאל מעודד אותםקעלעברימבאר
לפסוק כראשונים בניגוד לרוב פסיקת האחרונים אם כך הם חושבים?
בערך.ימח שם עראפת
אין לך ראשון שאמר משהו שאין אחרון שאמר כמותו.


אבל בניגוד לפסיקה המקובלת, בוודאי. אני מציע שתלך לדבר איתו פעם הבאה שאתה מבקר בקיר המערבי, ברחוב משגב לדך תפנה לכיוון השוק, וכשתראה מצד ימין שלך דלת עם סרט כתום תדע שזו ישיבת המקדש.

לא הבנתי, הוא מחנך למגמה להכרעה אחידה, אוקעלעברימבאר
שכל אדם יפסוק לפי דעתו מעייונו?
בוודאי שכל אחד יפסוק לפי דעתו מעיונו.ימח שם עראפת
אבל זה לא אידיאלי, בסופו של דבר אנו רוצים אחידות. לכן מלבד זאת שהוא מעודד שלא תבטל דעתך מפני דעתו של אחר,הוא מעודד לשבת יחדיו, ללבן את הסוגייה והמחלוקות ולהביא ראיות איש כשיטתו, ולשכנע אחד את השני.
מסקרן אותי למה הרב דב ליאור יצא נגד הרבקעלעברימבאר

אליעזר מלמד ואמר שפוסק שלא כמסורת הפסיקה, אבל לא אמר כלום לגבי הרב ישראל אריאל

מסקרן אותי מה אמר הרב דוב ליאור על מה ומתי.ימח שם עראפת
ועוד יותר מסקרן, האם הרב דוב הולך לפי מסורת הפסיקהימח שם עראפת
הוא אמר בסרטון משהו כמוקעלעברימבאר
"צריך לדעת שלהלכה יש מסורת פסיקה ולא ממציאים דברים לא קשורים לזה"   פחות או יותר משהו כזה, אחפש את הסרטון
הרב דב ליאור יצא נגדקעלעברימבאר

פניני הלכה לפני שנתיים בערך, ואמר שאנשים ילמדו מספרי פסיקה אחרים,  כי פניני הלכה פוסק לעיתים שלא כמסורת הפסיקה.  ראיתי בסרטון שלו.

אחפש את הסרטון


צמוד למכון המקדש?קעלעברימבאר
בצד השני של הרחוב, מכון המקדש צמוד למעלות הקיר,ימח שם עראפתאחרונה
מול חנות מוריה, והישיבה נמצאת בצד השני של הרחוב, לכיוון השוק. מרחק של איזה 30 מטר משם.
..אני:)))))
זה נשמע לי מומצא
יופי, אני שמחימח שם עראפת
אני מקווה שתביני שגם סיפורי הצדיקים מחורטטים.


בכל אופן, יש אדם כזה, פגשתי אותו מספר פעמים, באשר לנבואה ההיא, שמעתי מאנשים אמינים יותר שאכן הוא הגיע לסוכה ואמר שטויות, ומשהו כללי שיכל להתפרש על המלחמה, אבל בפרטים שמעתי מילד שלא ממש אמין, כי הוא נוטה להגזים, ולכן כנראה שהנבואה לא הייתה מפורשת כל כך, אלא רק עוד אחת מהזיותיו, תוכחה שהוא המציא.

..אני:)))))

אני מבינה שאתה מחרטט ):

טוב...

והוא הסביר למה הוא אומר להם את זה?

אמרתי לך, הוא טוען שהוא נביאימח שם עראפת

מה שאני אומר הוא אמת. אכן קיים אדם כזה, פגשתי אותו, ומדברים ששמעתי אכן הוא לא 100%.

הוא הוזה וחושב שהוא נביא.

..אני:)))))
בסדר, שיהיה בריא 
נו באמת, כל שנה יש נביאקעלעברימבאר

מטעם עצמו שאומר שהשנה תפרוץ מלחמה.  במקרה לו זה יצא טוב.

ככה נביאי שקר קיבלו רייטינג פעם.

לכן הרמבם אומר שישראל צריכין לבדוק נביא בדייקנות עד שברור להם שהוא נביא אמת ויש עליו חזקה, ולא כי יצא כמה פעמים שבפוקס הוא צדק

אם הוא מגדל שיער ארוך כיקעלעברימבאר

הוא חושב ש"בעל שיער" אצל אליהו זה שיער ארוך, אז זה טעות.

"בעל שיער" הכוונה שלובש אדרת שיער, כמו שכתוב בזכריה "ולא ילבשו עוד הנביאים אדרת שיער"

.....ימח שם עראפת
אני לא אמרתי למה הוא מגדל שיער, בעצמי אני לא יודע את התשובה, יכול להיות שזה כי כיף לו, ויכול להיות שהוא נזיר.
קראו לו שלמה במקרה?ימח שם עראפת
נראה לי שם אחרקעלעברימבאר
היום מכניסים אותם לבתי משוגעים בדרך כללימח שם עראפת
אבל יש לא מעט ברחובות. יצא לי לפגוש כמה. לא כולם מטורפים, יש כאלה צלולי מחשבה, שמדברים נורמלי, אבל הוזים.
הצילוצדיק יסוד עלום
נשים
למה ככה, אנחנו ממש נחמדות!מבולבלת מאדדדד
חסר לך אם תגיד שלא😈
רק שלמה המלך, שניסה וניסה וניסה 1000 פעמים ולא מצאפ.א.
כתב מה שכתב…


כל שאר העולם (הגברי) מחפש אחר החיבור המשלים, ההדדיות והעומק הרגשי שהנוכחות הנשית מביאה לעולם ולנפש. כמיהה לשותפות אינטימית, בה שני העולמות נפגשים ויוצרים שלם גדול יותר מסך חלקיו

גם גבר הוא אמר שהוא מצא רק אחד לאלף,קעלעברימבאר
אז כנראה זה חיפוש על דברים מסוג שונה
התכוונתי לפסוק מסויים שנאמר על נשיםפ.א.

 

וּמוֹצֶא אֲנִי מַר מִמָּוֶת אֶת־הָאִשָּׁה אֲשֶׁר־הִיא מְצוֹדִים וַחֲרָמִים לִבָּהּ אֲסוּרִים יָדֶיהָ טוֹב לִפְנֵי הָאֱלֹקים יִמָּלֵט מִמֶּנָּה וְחוֹטֵא יִלָּכֶדבָּהּ: (קהלת פרק ז פסוק כו)

הפשט הכוונה שהוא מוצאקעלעברימבאר

את התאווה לנאוף עם נשים מרה ממוות, כדברי סוף הפסוק "חוטא ילכד בה".

 

כמו דמות האשה הזרה ממשלי, שמפתה את הפתי לנאוף איתה "לכה נתעלסה באהבים נרווה דודים עד הבוקר. כי אין האיש בביתו צרור הכסף לקח עמו ליום הכסה יבוא ביתו. 

אל תקרב אל פתח ביתה, רגליה יורדות מוות, שאול תמכו צעדיה. כל באיה לא ישובון, ולא ישיגו ארחות חיים... ולמה תשגה בני בזרה, ותחבק חיק נכריה.

 שתה נוזלים מים מבורך ונוזלים מתוך בארך. יפוצו מעיינותיך חוצה, ברחובות פלגי מים, ושמח מאשת נעוריך. איילת אהבים ויעלת חן בהאהבתה תשגה תמיד. יהיו לך לבדך ולזרים אין חלק עימך"

 

(זה גם משל להתרחק מאפיקורסות ולדבוק בתורה. אבל גם כפשוטו - שאדם יהיה נאמן לאשתו ולא ינאף עם זרה)

כי הוא לא הכיר אותי😌🤭מבולבלת מאדדדד
לגמרי!!פ.א.אחרונה
מה הפעםהרמוניה
אריק כתב יפה:צדיק יסוד עלום

היי רות

את אמרת שאני עוד לא מוכן

אני חושב על זה הרבה

איך לפעמים אנ'לא רואה את מה שלכולם מאד מובן

אבל איזה עוד מרחק עלי לגחון

עד שגם אני אדע לנחש אשה נכון?

- - - - - - -


קשה להבין אתכן. בחיים שלי לא התגמשתי, הרפיתי, הרגעתי ותוך כדי התמסרתי והייתי יציב בקשר כמו עכשיו. אני ממש לא רוצה להיפרד ממנה

אוו בהצלחה...הרמוניה

בנים ובנות חושבים בראש אחר לגמרי

 

אולי כדאי ללכת למאמן לחתונהקעלעברימבאר
לא 💁🏻‍♂️צדיק יסוד עלום
כי הגיוני שלא אני הבעיה אלא הןצדיק יסוד עלום
איזה גזלייטינג מכוער זה לחשוב שמי שמתאמץ יותר שהקשר יצליח הוא זה שצריך ללכת לטיפול.
לא אמרתי טיפול אלא אימון. אימון לא עושים כשיש בעיהקעלעברימבאר

שצריך לרפא, אלא לדעת איך לתפקד יותר טוב בקשר זוגי.

 

לדעתי כל אדם צריך ללכת לאימון זוגי/קאווצ'ינג. שיתן לו כלים.


 

לעיתים כדי שגבר יבין נפש של אשה טוב שהוא יקבל כלים במסגרת של אימון. כמובן שגם בנות טוב שתלכנה לאימון.


 

אין מה להפסיד, רק להרוויח מזה.

 

וגם אם יש לה בעיה ואתה רוצה את הקשר הזה, אימון יכול לעזור לך לגשר על הבעיה ולתת לך כלים איך לעזור לה לרפא את הבעיה שלה , וכמובן טוב שגם היא תלך לאימון (השאלה אם נכון לומר לה). ואולי הבעיה לא אצלך ולא אצלה אלא בקשר ביניכם,ואז אימון יכול לתת כלים לפתור את הבעיה.

 

בסוף על כל בעיה שלך/שלה , שיח כנה ורגיש ביניכם הוא הכי טוב. ואימון עוזר לך לתת כלים לעצמך לשיח יעיל כזה

ב ד י ו קכְּקֶדֶם
לך לטיפול!צדיק יסוד עלום
🥰
לא יפה להגיד לו את זה הוא בן אדם טוביוני.ו.
ראה תגובתי מעל זוקעלעברימבאר
הי, "מי הבעיה" זה לא גישה בוגרת🤔הרמוניה

מאמצים זה חשוב אבל איך תדע שאתה מתאמץ בכיוון הנכון? 

זה דבר שהרבה פעמים מביא זוגות לתסכול כי כל אחד בטוח שהוא נותן מעצמו מלא והוא באמת נותן רק שהוא מסתכל מהתפיסה שלו וזה בכלל לא מה שהשני צריך ממנו...

 

אגב, מכירה זוג שהם נשואים והולכים לטיפול זוגי אחת לשנה מבחינתם כמו שעושים טסט לרכב וזה גאוני בעיניי

 

אם מה שאת מתארת היה הבעיהצדיק יסוד עלום
הייתי רץ כאייל לטיפול זוגי בשמחה ובחפץ לבב
אני חושב שאם אתה מתייחס לזה כ"בעיה"קעלעברימבאר
אז אפשר להתקע.


במקום להתייחס לזה כבעיה שצריך לרפא בטיפול, תתייחס לזה כאתגר שמזמן לך לרכוש כלים לזוגיות טובה יותר

מדוע הנך פדגוג 😑צדיק יסוד עלום

שני אנשים נפגשים. אחד משקיע מאוד בקשר ואחד פסיבי ומשועמם.

האם זו בעיה? האם שני האנשים זקוקים להדרכה ושיפור?

לא יותר הגיוני להגיד שזה לא יפה מצידו/ה של זה שפחות משקיע ושהבחור שיותר השקיע צריך לשמור על עצמו ולא לכלות את רצונו ותקוותיו על אבן שאין לה הופכין?


וכמובן שאם תגיד שעצם ההשקעה יכולה להיות הבעייתית תוסיף שמן למדורת הפדגוגיה. נכון שזה עלול לקרות אבל כרגע זה לא המקרה 💁🏻‍♂️


בפועל היא עברה תהליך עם עצמה והתחזקה. אבל המעמד הזה שבו זה לא הדדי לא פשוט לי.

אימון יכול לתת לך כלים להתמודד עם זה.קעלעברימבאר

אנחנו לא מחפשים "מי פה צודק/אשם בסיפור" , אלא "מה הכלים שניתן לקבל כדי להטיב עם הקשר" כמובן בהנחה שאתה מעוניין בקשר.

 

וכמובן שיח כנה ורגיש ביניכם על זה הוא הכי טוב. 

 

כמובן אם אתה מרגיש שהיא ממש מנצלת אותך מתוך רוע לב זה סיפור אחר

חחחהרמוניה

אז לא הבנתי ממך מה הבעיה.

ולמה זה נשמע שאתה היחיד שמתאמץ בקשר...?

לא יודע אם אני היחיד שמתאמץצדיק יסוד עלום

ובבירור אני גם חווה פחד ולחץ מבנות קודמות שההיכרות איתן הלכה בנתיב דומה

שבו להרגשתי הן היו פסיביות ומשועממות ואני הייתי מסור ומשקיע, ובשלב מסוים הן פשוט חתכו


עכשיו זה לא בדיוק ככה והיא טובה מהן בהרבה, אבל הצורך שלי בנוכחות של הצד השני משמעותי. לא כיף להרגיש שהקשר הוא עליי ולא גם עליה. אני מרגיש כאילו היא קרובה ללהחליט להיפרד, ולא יודע לענות לעצמי איך היא תרגיש אם אני אגיד לה שאני רוצה להיפרד. אם היא תהיה אדישה או לא תושפע מזה אין לי כוח להתאמץ עוד. אני חייב לדעת שהיא רואה בי משהו טוב....

נכון...הרמוניה

וואי מבינה ממש את הצורך בהדדיות, זה חובה... 

השאלה אם זה מתפתח לאט... מעניין איך היא רואה את זה. לפעמים הכל טוב חוץ ממשהו אחד קטן שחוסם. אין סיכוי שתדברו על זה? יכולת של זוג לדבר פתוח אחד עם השני זה מרכיב מאד חשוב. 

אני לא באמת חושבת שיש לי משהו לייעץ לך שלא חשבת עליו כבר אבל בכ"ז... ואולי כן הייתי מנסה לקחת עמדה פסיבית יותר ולראות אם זה גורם לה להביע עניין יותר.

🚨אשכול רשמי נא להיכנס🚨 | מכות על כקדםצדיק יסוד עלום

בוקס לצלעות 👊

בבקשה כולם להשתתף 

אתה רשאי להשיב אשצדיק יסוד עלום
יאללה! מצטרף! אגב אני יכול גם במציאותאיגנוטוס פברל
היי! תיזהרר!כְּקֶדֶם

אני אומנם חמדמד אבל אני נושך

ראאררר

הייתי אמור להיות השבת בקמ"שצדיק יסוד עלוםאחרונה
אבל עמסה צרה על חברתה, חברה חבורה לחברבורה, וכו'
חחחחח המתולתל ואני הלכנו מכות לא מזמןכְּקֶדֶם

מצאנו גג ממש מגניב ליד מחנה והשתלטנו עליו בהזדמנות נראה לך יש דיבור על להקים שם את פייט קלאב הירושלמי🥰🤗

 

אגב, יש משו ס*** יותר מלדמם מהאף?

ברוךכְּקֶדֶם
המבדיל בין קוטג' לטחול
מה הכוונה?צדיק יסוד עלום
השם יודעכְּקֶדֶםאחרונה
הצלנו את ירושלים היוםכְּקֶדֶם
כלומר, הסתרתם לה את השמש והיא עמדה בצל?פצלשי"ת
איךכְּקֶדֶם

בצל יכול לעמוד אם אין לו רגליים?

אכול בצל ושב בצל. אז הוא יושבקעלעברימבאר
פסדרררכְּקֶדֶםאחרונה
אז הןכחת שיש לו טוסיק


אבל עדיין תימה לגבי הרגליים

מי שם רסק בקציצות?!צדיק יסוד עלום
ומי יקום במקום קודשו?
איזה טוב האלבום הראשון של אמיר דדון 😭צדיק יסוד עלום
לופטהנזה 🌬✈️קעלעברימבאר
לופטהאנזעקעלעברימבאראחרונה
טוב, הפעם אני לא אנסה להישאר ערה.פצלשי"ת

אפילו שכבר מאוחר ועוד שניה צריך לקום

כן זה נראה לי עדיף! לילה טוב אמרלדאחרונה
"שניה אני איתך"פצלשי"ת
אחרי נצח ושתי דקות.. "היי, אז איפה היינו?"
פפפפפפכְּקֶדֶם
משהאחרונה
מה ממש נלך לישון?מחפש שם

אולי יעניין אותך