מה יתרון הצדיק על הרשע?ימח שם עראפת
מה יתרון החיים על המתים?אני:)))))
ושבח אני את המתים שכבר מתו מן החיים אשר המה חייםימח שם עראפת
המתים בקהלת הכוונה הגופותקעלעברימבאר
בהמשך הוא אומר שהוא משבח עוד יותר את אלו שלא נולדוימח שם עראפת
ואיך אתה מסיק מזה שהמתים זה לא הגופות?קעלעברימבאר
כי זה באותו הקשר. איך אתה מסיק שהמתים זה גופות?!ימח שם עראפת
הוא משבח אל אלו שמתו שכבר לא רואים את הרעה הגדולה שיש בארץ, ואת אלה שעוד לא נולדו ולא ראו בכלל
בינתיים אף אחד לא חזר לספרפ.א.
וכל מי שכן, חושבים שהוא הוזה....פתית שלג
למה שיספרו אם אנחנו יודעים מעצמינו?קעלעברימבאר
מה באמת אנחנו יודעים על העולם הבא?פ.א.
שהוא טוב לגמרי נצחיקעלעברימבאר
"לעולם שכולו טוב, לעולם שכולו ארוך" גמרא.


כלומר, חוץ ממצב זמני שם, בו לא טוב לגמרי עקב עוונות שעשינו.

צריך הוכחות.פ.א.
זה שה' הוא מושלם וטוב לגמרי,קעלעברימבאר
מחייב שיהיה בסוף זמן נצחי בעולם שבו יהיה טוב לגמרי
איזה שטויות. אין שום חיוב כזה, המצאה וחירטוט שלך.ימח שם עראפת
אם זה לא היה כתוב בגמרא לא היה כל היגיון לכך שיש עולם הבא.
איך מה' מושלם יכול לצאת עולםקעלעברימבאר
שבעתיד לא יהיה טוב לגמרי?
איך חלב עיזים יכול לצאת מקולקל ולא קוטג'?ימח שם עראפת
מה הקשר?!
כנראה לא הפנמת שה' מושלםקעלעברימבאר
אלא זה אמירה מהשפה ולחוץ
כנראה לא הפנמת שהחלב לבן.ימח שם עראפת
הפנמתי, ולכן כשהוא לבן הוא לא שחורקעלעברימבאראחרונה
מש"ל
מה עם מוות קליני?אני:)))))
זה לא סיפורים מהעולם הבא…פ.א.

אני מכיר סיפורים כאלו.

וניתנו לזה כל מיני הסברים.  

על האור שרואים, על האוירה….


..אני:)))))

לא יש סיפורים של אנשים שכבר עמדו למשפט, והתקדמו הרבה יותר ממה שאתה אומר.

ויש חוץ מזה גם צדיקים שהיו עושים עליית נשמה, זה לא נחשב? או כאלה שבאו אליהם בחלום ואמרו להם מה הם עברו אחרי המוות וכדומה

תגדיר "סיפורים מעולם הבא"קעלעברימבאר
ודאי שהם לא היו במקום גשמי שנקרא העולם הבא.  כי העולם הבא הוא מצב רוחני של הנשמה (התודעה) לא מקום פיסי גשמי
באופן מענייןפשוט אני..

כל הסיפורים ה''דתיים'' של ''מוות קליני'' מתאימים בדיוק לדתו של האדם...

 


 

כלומר נוצרי מדמיין שהוא ראה את ישו, מוסלמי מדמיין את אללה ומוחמד...

 

שאלתי גם את הצ'אט והוא מסכים:

 

אתה צודק, לפחות לפי המחקרים שנעשו עד כה.

חוויות של מוות קליני (או NDE – Near Death Experience) נוטות להשתנות בהתאם לרקע התרבותי, האמוני והאישי של האדם. אנשים שמאמינים בישו מדווחים לעיתים על פגישה איתו, מוסלמים מדווחים על חוויה עם אללה, מלאכים, או דמויות מהאסלאם, והינדים לפעמים פוגשים ישויות כמו יאמראג'ה (אל המוות). כלומר, הדימויים שמופיעים בחוויה מושפעים מאוד מהמוסכמות התרבותיות והאמונה של האדם.

יש מחקרים שמסיקים מכך שהחוויה אינה "הצצה לעולם הבא" אובייקטיבי, אלא חוויה סובייקטיבית שמתרחשת בתודעה — אולי כתוצאה מפעילות מוחית מיוחדת במצבים של חוסר חמצן, סטרס קיצוני, או פגיעות נוירולוגיות.

 

 

 

אני לא מקבל את המוות הקליני כהוכחה, אבלקעלעברימבאר
מה שכתבת ממש לא מעורר פליאה.  ברור שגם אם אדם במוות קליני יפגוש תוכן רוחני אמיתי, זה יצטייר בדמיון שלו באותה צורה שבה הוא היה רגיל לזהות את הקודש בחיים שלו, גם אן מעוותת.


להבדיל גם אצל הנביאים בנבואתם התכנים האלוקיים הצטיירו בדמיון לדברים שהם רגילים, אם ירמיהו לא היה מכיר עץ שקד ותאנים, לא היה רואה עץ שקד ותאנים,   זכריה לא היה רואה סוסים וזיתים, ויחזקאל לא היה רואה מלאך כפקיד ממשלתי עם קסת ודיו, אלא עם מחשב נייד, ודניאל לא היה רואה ספרים נפתחים בדין אלא מסכי מחשב

שהוא צדיקקעלעברימבאר
שהוא שולט על יצריו, שהוא הולך לחיי עולם הבאאני:)))))
שהוא משמח את ה', שה' מתפאר בו, שהוא נותן כוח לצד הקדושה, שהוא מקרב את הגאולה וכו
מניין לך?ימח שם עראפת
מהתורה הקדושהאני:)))))
איפה זה כתוב ומניין לך שזו אמת?ימח שם עראפת
אני מאמינה בתורה, משה אמת ותורתו אמתאני:)))))
למה? וטרם ענית איפה זה כתוב בתורה.ימח שם עראפת
תחפש בעצמך אני לא יתחיל לדבר איתך כל הזמיאני:)))))
עם ספרים כדי לענות לכל שאלות הלמה ולמה שלך
טוב, את מבינה שהטענות שלך חסרות טעם בלי ביסוס.ימח שם עראפת
אני מבינה שאתה לא מבין עבריתאני:)))))
אני מבין שאת לא מבינה ערבית. מה לזה ולמחיר החמאה?!ימח שם עראפת
אני לא עובדת אצלך ואני לא צריכה לעבודאני:)))))
על לשכנע אותך למה אני צודקת
אם את רוצה להתווכח איתי אז את כן צריכה להוכיח.ימח שם עראפת
אני לא רוצה להתכווח איתךאני:)))))
אף אחד לא מכריח אותך. את בחרת להגיב בשרשור.ימח שם עראפת
להגיב אומר להתווכח?אני:)))))
להגיב לתוך דיון פירושו להיכנס אליו.ימח שם עראפת
מה שאלתי מה ענית?אני:)))))
עשר אצבעות לי יש, לצייר ולקשקשימח שם עראפת
"והשבות אל לבבך...ושב ה את שבותך"קעלעברימבאר
"למען ייטב להם ולבניהם לעולם"קעלעברימבאר

"ישראל אשר בך אתפאר"

"ונקדשתי בתוך בני ישראל" ועוד ועוד

הבאתי לו את כל הפסוקיםקעלעברימבאר
מעולה! אבל אתה מבין שהוא לא באמת רוצה ביסוס.אני:)))))
הוא רק רוצה לקבול על הדברים.
הוא כן רוצה ביסוס אמיתי, כי יש לו ספקותקעלעברימבאר
סליחה אבל אני לא מאמינה לזהאני:)))))
אני בהחלט מאמין, יש לו ספקות והוא מחפש ודאותקעלעברימבאר
אוקיאני:)))))
לא מדובר כאן בחילוני שרוצה להתריס,קעלעברימבאר
אלא באדם תורני שיש לו ספקות
אני לא יודעתאני:)))))
אני חושבת שעם חילונים הייתי מצליחה יותר לנהל דיון על יהדות
יש הבדל בין חילוני שמתעניין ביהדות,קעלעברימבאר
לבין תורני שמרגיש שכל עולמו שעד עכשיו לכאורה היה וודאי והוא גדל עליו, פתאום נכנס לספקות
נכון, ובכול זאתאני:)))))
יכול להיות שמפריע לי הגישה לדברים. אפשר לברר ואפשר לשאול את כל השאלות בעולם, השאלה איך. מהאיך אפשר להבין מה מטרת השאלה.
אני חושב שאצלו זה לא מהתרסה, רק מתסכול על הספקותקעלעברימבאר
אל תבנה על זה, מדובר פה באדם דתי שרוצה להתריסימח שם עראפת
כמובן בסופו של דבר אני שואף לקבל תשובות, אבל אני לא באמת חושב שאקבל אותן מכם.
תמיד יש הפתעות בחייםקעלעברימבאר
כן, פסוקים שלא הוכחת את הקשר שלהם,ימח שם עראפת
לנושא המדובר.
פסוקים על זה שה'קעלעברימבאר
רוצה שיהיה לנו טוב לעולם, שהוא מתפאר בצדיקים, שהצדיקים מקדשים שם שמים ומוסיפים כוח לקדושה בעולם, ועושים *כביכול* נחת לה'
לא. למעשה המילה צדיק לא מוזכרת אפילו.ימח שם עראפת
מי אמר לך שהם צדיקים?
פסוקים שנאמרו בהקשר של קיום מצוותקעלעברימבאר
מה לזה ולמחיר החמאה?ימח שם עראפת
אם עם ישראל יקיים מצוות אז מחיר החמאה ירדקעלעברימבאר
וואי וואי וואי שאני אהיה פנוי עוד אכתוב לך תשובהקעלעברימבאר
ודאי לנו שתכתוב תשובהפשוט אני..
יש לך התראה קופצת על כל "וודאי" שאני כותב? קעלעברימבאר
מזה שה' מושלם וטוב לגמרי,קעלעברימבאר
אז הכרחי שהעולם מתישהו יהיה טוב לגמרי
למה זה הכרחי?! מה לזה ולמחיר החמאה?!ימח שם עראפת
שגם מחיר החמאה זה השגחה מה'קעלעברימבאר
וגם נובע מבחירה חפשית של האדם
מה הקשר אבל לעולם הבא?!?!ימח שם עראפת
שמי שאוכל חמאה בשבועות יקבל שכר בעוהבקעלעברימבאר
מי אמר שיש עולם הבא....ימח שם עראפת
כתבתי כבר טיעון אחד וודאי, ואחד קרוב לוודאיקעלעברימבאר
כתבת רק חירטוטים לא קשוריםימח שם עראפת
זה שלא הפנמת את האמת, היא לא חדלה מלהיות אמתקעלעברימבאר
מי אמר שעוד שניה העולם ומשיך להתקיים?קעלעברימבאר
מי אמר שמחר השמש תזרח? מי אמר שעוד שניה כוח המשיכה ימשיך להתקיים? ואולי עוד דקה השמים יהפכו לכתומים עם משבצות ורודות?
אף אחד. אבל הוא התקיים לפני שתי דקות,ימח שם עראפת
ולפני חמש דקות, אז אין לי סיבה לחשוב שהוא פתאום יעלם.
אז אין שום סיבה שהתודעה שלךקעלעברימבאר

תעלם עוד 200 שנה.

אה הגוף שלך יכלה? תודעה זה לא גוף, רק קשורה אליו בקורלציה

זה כמובן טיעון לא וודאי מה שכתבתי עכשיוקעלעברימבאר
תודעה נמצאת בגוף שלי.ימח שם עראפת
אם אתה רוצה לומר אחרת מוטלת עליך חובת ההוכחה.
היא לא בגוף שלך כי תודעהקעלעברימבאר
לא תופסת מקום.  באיזה נ"צ בדיוק התודעה בגוף שלך?


כשאנו אומרים התודעה נמצאת בגוף זה ביטוי מושאל , כלומר הגוף נע לפי רצון התודעה, ורושם על הגוף משפיע על חושי התודעה. עיין במורה נבוכים על זה

איפה בדיוק בגוף שלך? ואיזה צורה יש לה?קעלעברימבאר
אתה יכול לדמיין בכלל מה זה לא להיות קיים?קעלעברימבאר

כנל מי שטוען שאחרי שנמות כבר לא נהיה קיימים.

מה זה משנה אם אני יכול?!?!ימח שם עראפת
פיזית אני לא רואה את אלו שמתו קיימים, כי הם כבר לא קיימים!!!!
את התודעה שלהם אתה אף פעם לאקעלעברימבאר
יכול לקלוט ב5 החושים, וגם את תודעתך לא, למרות שוודאי לך שתודעתך קיימת.


רק את הגוף שלהם אתה כבר לא יכול לראות אחרי שהם מתים.  אבל התודעה זה לא הגוף, רק קשורה אליו בקורלציה

מה טמטום, המשפט הראשון או השני?קעלעברימבאר
ראית, שמעת, הרחת, מיששת או טעמתקעלעברימבאר
אי פעם את התודעה שלך או של מישהו אחר?
אם אני לא יכול לדמיין אז זה לא יכול להיות נכון?פשוט אני..

איזו מן שיטה מוזרה לבדיקת עובדות.

 

ילדה בם 8 יכולה לדמיין כאבי מחזור?

נערה בת 12 יכולה לדמיין כאב של צירי לידה?

אתה יכול לדמיין טעם של שרימפס מטוגן בחמאה?

 

 

זה לא היה הטיעון הוודאי, אלאקעלעברימבאר

נקודה למחשבה ליציאה מקבעון מחשבתי.

את הטיעון הוודאי לחיים אחרי המוות כבר כתבתי לך

היא יכולה לדמיין כאב ולהשליךקעלעברימבאר

אותו על איבר מסוים. אני יכול לדמיין חוש טעם.


מה שאני אומר שהאמירה "אחרי המוות התודעה מפסיקה להתקיים" זה משפט חסר מובן , וריק.

אבל אולי אנו יכולים לתפוש אותו בהפשטה שכלית, לא יודע. זה לא הסיבה שחיים נצחיים אחרי המוות וודאיים לי, אלא סיבות אחרות. רק נתתי פתח ונקודה למחשבה ליציאה מקבעון מחשבתי בנושא הזה

"אשה ריח ניחוח לה' "קעלעברימבאר
ניחוח מלשון נחת
מה לזה ולמחיר החמאה?ימח שם עראפת
שהוא נותן לו מחמאהקעלעברימבאר
יש לו זקן ארוך ויפהפשוט אני..
אז הרמח"ל היה רשע?ימח שם עראפת
תוכיח שלא היה לו זקן, אני ראיתי ציור שחו עם זקןקעלעברימבאר
מש"ל
תפתח את הקבר ותבדוק אם יש שם זקןפשוט אני..
מ.ש.ל
זה וודאי ליימח שם עראפת
לא יפסיק להדהים אותי כמה שקרים האכילו אותנו בחייםקפיץ

(חחחח כן. יש כאן משמעות כפולה)

 

זה מדהים, כי כולם יודעים את כל זה, ועדיין מדהים להבין כל פעם מחדש כמה העולם אוהב לשקר לעצמו

זה הופך להיות קונספירטיבי, אבל אני באמת תוהה של מי האינטרס ולמה זה ככה

נכון? כוח כבידה, פףף. עאלק נמשך למטה. שקריםדי שרוט
של כופרים.
זה באמת לא רחוק מזהקפיץ
תאיר את עינינו. למה אתה מכוון?די שרוט
מכיוון שהיא כתבה "האכילו" ו"משמעות כפולה"צדיק יסוד עלום
אפשר להניח שמדובר בתחום המזון
אה אופס זה בת. לא שמתי לב.די שרוטאחרונה
סליחה קפיץ
הוצאתי את המקטרתצדיק יסוד עלום

אחרי המון זמן שלא

וזה אומר הרבה

נשאר מעט טבק 

החשכתי הבית הדלקתי אור כתום

עשה בי כרצונך

 

איך הוא מתמודד איתה בכלל, אה? העלה הנידף הזהצדיק יסוד עלום

איך הוא מתמודד איתה בכלל אה? העלה הנידף הזה 
איך הוא מעז לעמוד בינינו ככה ולא להישבר 
לפחות יש חברים להישען על 
להיות לי קרש הצלה 
אלה אף פעם לא הפנו לי עורף 
 

אבל אין מה לומרצדיק יסוד עלום

אין מה לומר

התגעגענו אליך מאוד כחולצדיק יסוד עלום

כמעט כמעט כמעט

פרץ אמנות תוגה רבתי

הו מלנכוליה את ורק את עד יעבור זעםצדיק יסוד עלום

את המעמד שלי עזבתי
אפור אוויר שחור הים
יד קרה מפרקים טפשים
מיטלטל כמו מזח נשכח מלב 
ים

 

רוח בשיער שנמעט
כמעט שיערתי את רוח הדברים
העוקצים שסובבנו
שיר הלל לגבורת מכבים
אש

 

לא טוב היות האדם לבדו
נפרדנו כך היתה דממה
מה הם ראו ברגבים החומים האלה
איך הם מעריצים כל כך את
האדמה

 

תמות ומועד לכך מאוד
קטן וטיפש לך תסחוב את השק הזה
לך תגרור את האוצר הזה
כל כך הרבה מילים זו רק עסקנות
אוויר

 

נער הייתי ולא ראיתי…
נעזב
 

כמה חיפשתי אותך ילד טוב הנה חזרתצדיק יסוד עלום

לך תסביר להם בבקשה

אבל אין כאן אף אחד

ובכל זאת!

הודעות רגילות הצדיק מקבל קהלצדיק יסוד עלום

אשריך צדיק

אהבההההה יש באווירררכְּקֶדֶם
היא התמסמסה🫠כְּקֶדֶם
ממש לאכְּקֶדֶם
למהסמשה
רואים שאינך בקיא בכקדמית בסיסיתכְּקֶדֶם
מתנסמס= הכוונה מישי שמסמיקה ונמסה כמו חילזונית


@פצלשי"ת נא לחשוב על עונש ראוי עבורו על מפגן כה נלוז של בורות

משהאחרונה
אני יודעת שעברנו את השלב של להתלהב מAIקפיץ

ובכל זאת

מדהים!! יש לך כזה גם לתרמודינמיקה, אנטרופיה?פ.א.
אתה מכיר את NotebookLM?קפיץ

יצא לך לשחק עם זה?

מדהים מדהים מדהים!!פ.א.
זה באמת לא מפסיק להיות מדהיםקפיץ

לפני שנתיים הדברים האלו עוד היו בגדר מדע בדיוני, ועכשיו זה פתוח לכולם בחינם
העולם משוגע

ניסיתם AI של מוזיקה?אנימה
השמועות אומרות שזה מדהים לא פחות.
לא התחום שלי בשום צורהקפיץאחרונה
אבל אני אאמין לך
זה חג כל כך יפהאנימה
חבל לבזבז אותו על דברים מעצבנים
הוא לא עצבני… מעצבנים אותו …פ.א.אחרונה
מה בדיוק מעצבן? (רעש, אנשים ספציפיים, עומס, דדליינים, חוסר סדר?)
איך אני אוהב את זה שכל כך קרכְּקֶדֶם
עד שיוצא עשן מהפה
לא תירוץ לעשןצדיק יסוד עלוםאחרונה

ריגרסיה

חנוכיה שלי, מתי תהיי אשתיצדיק יסוד עלום
וקקה לי ביד וגם נעים
אוקיי לפחות הבנתי איך בערך פעלה האסוציאציהצדיק יסוד עלום

חֲנֻכִּיָּה שֶׁלִּי

אוֹרֵךְ נָא הַעֲלִי

וְשָׂחָה לִי בַּלָּאט

עַל כַּד קָטָן אֶחָד

שולח לך בפרטי את ההרחבה הבלתי מצונזרת של אחים שליכְּקֶדֶםאחרונה
הצילוצדיק יסוד עלום
נשים
למה ככה, אנחנו ממש נחמדות!מבולבלת מאדדדד
חסר לך אם תגיד שלא😈
רק שלמה המלך, שניסה וניסה וניסה 1000 פעמים ולא מצאפ.א.
כתב מה שכתב…


כל שאר העולם (הגברי) מחפש אחר החיבור המשלים, ההדדיות והעומק הרגשי שהנוכחות הנשית מביאה לעולם ולנפש. כמיהה לשותפות אינטימית, בה שני העולמות נפגשים ויוצרים שלם גדול יותר מסך חלקיו

גם גבר הוא אמר שהוא מצא רק אחד לאלף,קעלעברימבאר
אז כנראה זה חיפוש על דברים מסוג שונה
התכוונתי לפסוק מסויים שנאמר על נשיםפ.א.

 

וּמוֹצֶא אֲנִי מַר מִמָּוֶת אֶת־הָאִשָּׁה אֲשֶׁר־הִיא מְצוֹדִים וַחֲרָמִים לִבָּהּ אֲסוּרִים יָדֶיהָ טוֹב לִפְנֵי הָאֱלֹקים יִמָּלֵט מִמֶּנָּה וְחוֹטֵא יִלָּכֶדבָּהּ: (קהלת פרק ז פסוק כו)

הפשט הכוונה שהוא מוצאקעלעברימבאר

את התאווה לנאוף עם נשים מרה ממוות, כדברי סוף הפסוק "חוטא ילכד בה".

 

כמו דמות האשה הזרה ממשלי, שמפתה את הפתי לנאוף איתה "לכה נתעלסה באהבים נרווה דודים עד הבוקר. כי אין האיש בביתו צרור הכסף לקח עמו ליום הכסה יבוא ביתו. 

אל תקרב אל פתח ביתה, רגליה יורדות מוות, שאול תמכו צעדיה. כל באיה לא ישובון, ולא ישיגו ארחות חיים... ולמה תשגה בני בזרה, ותחבק חיק נכריה.

 שתה נוזלים מים מבורך ונוזלים מתוך בארך. יפוצו מעיינותיך חוצה, ברחובות פלגי מים, ושמח מאשת נעוריך. איילת אהבים ויעלת חן בהאהבתה תשגה תמיד. יהיו לך לבדך ולזרים אין חלק עימך"

 

(זה גם משל להתרחק מאפיקורסות ולדבוק בתורה. אבל גם כפשוטו - שאדם יהיה נאמן לאשתו ולא ינאף עם זרה)

כי הוא לא הכיר אותי😌🤭מבולבלת מאדדדד
לגמרי!!פ.א.
☺️מבולבלת מאדדדדאחרונה
מה הפעםהרמוניה
אריק כתב יפה:צדיק יסוד עלום

היי רות

את אמרת שאני עוד לא מוכן

אני חושב על זה הרבה

איך לפעמים אנ'לא רואה את מה שלכולם מאד מובן

אבל איזה עוד מרחק עלי לגחון

עד שגם אני אדע לנחש אשה נכון?

- - - - - - -


קשה להבין אתכן. בחיים שלי לא התגמשתי, הרפיתי, הרגעתי ותוך כדי התמסרתי והייתי יציב בקשר כמו עכשיו. אני ממש לא רוצה להיפרד ממנה

אוו בהצלחה...הרמוניה

בנים ובנות חושבים בראש אחר לגמרי

 

אולי כדאי ללכת למאמן לחתונהקעלעברימבאר
לא 💁🏻‍♂️צדיק יסוד עלום
כי הגיוני שלא אני הבעיה אלא הןצדיק יסוד עלום
איזה גזלייטינג מכוער זה לחשוב שמי שמתאמץ יותר שהקשר יצליח הוא זה שצריך ללכת לטיפול.
לא אמרתי טיפול אלא אימון. אימון לא עושים כשיש בעיהקעלעברימבאר

שצריך לרפא, אלא לדעת איך לתפקד יותר טוב בקשר זוגי.

 

לדעתי כל אדם צריך ללכת לאימון זוגי/קאווצ'ינג. שיתן לו כלים.


 

לעיתים כדי שגבר יבין נפש של אשה טוב שהוא יקבל כלים במסגרת של אימון. כמובן שגם בנות טוב שתלכנה לאימון.


 

אין מה להפסיד, רק להרוויח מזה.

 

וגם אם יש לה בעיה ואתה רוצה את הקשר הזה, אימון יכול לעזור לך לגשר על הבעיה ולתת לך כלים איך לעזור לה לרפא את הבעיה שלה , וכמובן טוב שגם היא תלך לאימון (השאלה אם נכון לומר לה). ואולי הבעיה לא אצלך ולא אצלה אלא בקשר ביניכם,ואז אימון יכול לתת כלים לפתור את הבעיה.

 

בסוף על כל בעיה שלך/שלה , שיח כנה ורגיש ביניכם הוא הכי טוב. ואימון עוזר לך לתת כלים לעצמך לשיח יעיל כזה

ב ד י ו קכְּקֶדֶם
לך לטיפול!צדיק יסוד עלום
🥰
לא יפה להגיד לו את זה הוא בן אדם טוביוני.ו.
ראה תגובתי מעל זוקעלעברימבאר
הי, "מי הבעיה" זה לא גישה בוגרת🤔הרמוניה

מאמצים זה חשוב אבל איך תדע שאתה מתאמץ בכיוון הנכון? 

זה דבר שהרבה פעמים מביא זוגות לתסכול כי כל אחד בטוח שהוא נותן מעצמו מלא והוא באמת נותן רק שהוא מסתכל מהתפיסה שלו וזה בכלל לא מה שהשני צריך ממנו...

 

אגב, מכירה זוג שהם נשואים והולכים לטיפול זוגי אחת לשנה מבחינתם כמו שעושים טסט לרכב וזה גאוני בעיניי

 

אם מה שאת מתארת היה הבעיהצדיק יסוד עלום
הייתי רץ כאייל לטיפול זוגי בשמחה ובחפץ לבב
אני חושב שאם אתה מתייחס לזה כ"בעיה"קעלעברימבאר
אז אפשר להתקע.


במקום להתייחס לזה כבעיה שצריך לרפא בטיפול, תתייחס לזה כאתגר שמזמן לך לרכוש כלים לזוגיות טובה יותר

מדוע הנך פדגוג 😑צדיק יסוד עלום

שני אנשים נפגשים. אחד משקיע מאוד בקשר ואחד פסיבי ומשועמם.

האם זו בעיה? האם שני האנשים זקוקים להדרכה ושיפור?

לא יותר הגיוני להגיד שזה לא יפה מצידו/ה של זה שפחות משקיע ושהבחור שיותר השקיע צריך לשמור על עצמו ולא לכלות את רצונו ותקוותיו על אבן שאין לה הופכין?


וכמובן שאם תגיד שעצם ההשקעה יכולה להיות הבעייתית תוסיף שמן למדורת הפדגוגיה. נכון שזה עלול לקרות אבל כרגע זה לא המקרה 💁🏻‍♂️


בפועל היא עברה תהליך עם עצמה והתחזקה. אבל המעמד הזה שבו זה לא הדדי לא פשוט לי.

אימון יכול לתת לך כלים להתמודד עם זה.קעלעברימבאר

אנחנו לא מחפשים "מי פה צודק/אשם בסיפור" , אלא "מה הכלים שניתן לקבל כדי להטיב עם הקשר" כמובן בהנחה שאתה מעוניין בקשר.

 

וכמובן שיח כנה ורגיש ביניכם על זה הוא הכי טוב. 

 

כמובן אם אתה מרגיש שהיא ממש מנצלת אותך מתוך רוע לב זה סיפור אחר

חחחהרמוניה

אז לא הבנתי ממך מה הבעיה.

ולמה זה נשמע שאתה היחיד שמתאמץ בקשר...?

לא יודע אם אני היחיד שמתאמץצדיק יסוד עלום

ובבירור אני גם חווה פחד ולחץ מבנות קודמות שההיכרות איתן הלכה בנתיב דומה

שבו להרגשתי הן היו פסיביות ומשועממות ואני הייתי מסור ומשקיע, ובשלב מסוים הן פשוט חתכו


עכשיו זה לא בדיוק ככה והיא טובה מהן בהרבה, אבל הצורך שלי בנוכחות של הצד השני משמעותי. לא כיף להרגיש שהקשר הוא עליי ולא גם עליה. אני מרגיש כאילו היא קרובה ללהחליט להיפרד, ולא יודע לענות לעצמי איך היא תרגיש אם אני אגיד לה שאני רוצה להיפרד. אם היא תהיה אדישה או לא תושפע מזה אין לי כוח להתאמץ עוד. אני חייב לדעת שהיא רואה בי משהו טוב....

נכון...הרמוניה

וואי מבינה ממש את הצורך בהדדיות, זה חובה... 

השאלה אם זה מתפתח לאט... מעניין איך היא רואה את זה. לפעמים הכל טוב חוץ ממשהו אחד קטן שחוסם. אין סיכוי שתדברו על זה? יכולת של זוג לדבר פתוח אחד עם השני זה מרכיב מאד חשוב. 

אני לא באמת חושבת שיש לי משהו לייעץ לך שלא חשבת עליו כבר אבל בכ"ז... ואולי כן הייתי מנסה לקחת עמדה פסיבית יותר ולראות אם זה גורם לה להביע עניין יותר.

אולי יעניין אותך