אין בחירה חופשית נראה לי צדיק יסוד עלום
לצאת מהמטריקס וזריז
הכל אומר שירהצדיק יסוד עלום

מה אני רואה?אני:)))))
יחסית עבודה זרהצדיק יסוד עלום


זורואסטריות, המכונה גם מזדאיזם,[1] היא דת פרסית עתיקה שנוסדה, ככל הנראה, בתחילת האלף הראשון לפנה"ס במרכז אסיה על ידי הנביא זרתוסטרה. הדת נחשבת לאחת הדתות המונותאיסטיות הראשונות ומבוססת על האמונה באל אחד, אהורא מזדא, ובמאבק הנצחי בין כוחות האור והחושך, כאשר אהורא מזדא מייצג את האור והטוב, ואנגרא מייניו מייצג את החושך והרע.


את העקרונות הבסיסיים של הזורואסטריאניזם אפשר לצמצם לאמרה מרכזית אחת -

"מחשבות טובות, מילים טובות, מעשים טובים" ("הומאטה, הוכטה, הוברשטה").

הדת הזורואסטרית היא אחת הדתות העתיקות בעולם, עם השפעות נרחבות על התרבויות והדתות שהתפתחו באזור המזרח התיכון ותת-היבשת ההודית. קהילות מאמינים של דת זו קיימות היום בעיקר באיראן ובהודו ומונות יחד כמה מאות אלפי בני-אדם.

כן, זה נראה ככה.בגלל השמשאני:)))))

מראה מזעזע בעיני(:

אני אפילו לא אקרא את זה ברשותךאני:)))))
קוראים לך הורמין או הורמיז?קעלעברימבאר
או שבתאי?
בואנה באתם לרמוסצדיק יסוד עלום
מעכשיו אני שומר את התרפים שלי
מישהי החביאה לך אותם...(:אני:)))))
במקרה קוראים לה רחל(סתם)
שלום שלוםצדיק יסוד עלום
מנעי קולך מבכי 😼
כן?אני:)))))
אני אפסיק אם תמחק את התמונה (:
באמת???צדיק יסוד עלום
קיצון. אוף אפשר לא למחוק אותה
אפשראני:)))))

אבל אז לא אוכל למנוע את בכיותיי

לא רומס, רק לומדקעלעברימבאר
גיטין פרק ראשון
תמונה מגעילהאני:)))))
מהההה רגע רגעצדיק יסוד עלום
ר' אלעזר בן עזריה אומר מנין שלא יאמר אדם "אי אפשי ללבוש שעטנז. אי אפשי לאכול בשר חזיר. אי אפשי לבוא על הערוה" אבל "אפשי ומה אעשה ואבי שבשמים גזר עלי כך"? תלמוד לומר "ואבדיל אתכם מן העמים להיות לי"-- נמצא פורש מן העבירה ומקבל עליו עול מלכות שמים.


זו לא תמונה מגעילה 😿 פשוט צריך להימנע מלפרטט עם רעיונות מפתים של עבודה זרה כשמרגישים רע ברגעי משבר מקומיים

אז למה אני רוצה לקחת את הסכין ולתקועאני:)))))
לו אותה?(:
כי הושפעת מיש"עצדיק יסוד עלום
לא מצ'טה - לא בקטע
לא. ברצינות התמונה מזעזעת אותי.מרגישים את הטומאהאני:)))))
מעניין!צדיק יסוד עלום
אני בכלל לא מרגיש טומאה, ואני גם חושב שזה נובע מהטייה תרבותית ולא רק מחוש אמוני אינסטינקטיבי וטהור; אבל אני מסכים איתך לגמרי שיש בתמונה הזו משהו *מפעיל* ולא שלחתי אותה לחינם
מה זה אומר מפעיל?אני:)))))
אבל אני יכולה להבין, אולי 
מן איכות כזו.צדיק יסוד עלום

תראי למשל את התמונה הזו:

אם טיפה מביטים מרגישים שזה לא סתם ציור יפה, זה מקרין הרגשה חזקה כלשהי


התמונה הזאת נקראת "הטייל מעל ליפ הערפילים" ומגלמת את ההירואיות של הגיבור הרומנטי שהעולם מתיישר לפניו

אני מבינהאני:)))))
איזה הפעלה עולה לדעתך מהתמונה ששלחת לכאן? 
בוודאות משהו יותר קמאיצדיק יסוד עלום
אני לא יודע להסביר את זה טוב בכלל, אבל מתוך הנחה שעם ישראל היה מכור לעבודה זרה לא רק מחוסר דעה דבילי (אחי מה אתה גנוב, זה סתם פסל מעץ ואבן מה אתה מאמין שזה אליל אחי מה אתה סתום?!) - אני חושב שעם ישראל מצא בעבודה זרה כוח חזק שהוא זקוק לו.


באסתטיקה של העולם העתיק האמנות היתה עם הוד מסוים, שנותן תחושה של כוח. ספציפית כאן התמונה של זרתוסטרא נראית קצת "בשוק" ומאובנת, אבל אני חושב שהוא מרגיש כמו אדם חזק, במאבק אמיתי. בזורואסטריות הוא היה הנביא של האל הטוב (זו אחת הדתות היחידות שהיו פופולריות שבהן היתה אמונה רק בשני אלים, טוב נגד רע, והזורואסטרים צודדו רק באל הטוב).

יש לי אלבום של תמונות מעוררות השראה שאני שומרצדיק יסוד עלום

ציפיתיקעלעברימבאר
למצוא פה את ליל כוכבים והצעקה
אתה צודק כי שתיהן תמונות אימפרסיוניסטיותצדיק יסוד עלום

ליל כוכבים אני לא מספיק מבין למה כולם אוהבים, ובכללי לא מספיק מצאתי את ואן גוך מדבר אליי.


הציורים של מונק כולם מאוד מדברים אליי, ובתחתית האחבום ההוא שמאגד בעיקר ציורים אימפרסיוניסטיים יש אסופת ציורים של מונק. תראה את זאת למשל: (נווד הלילה)


למה רוב הציורים מלחיצים?אני:)))))
יש כל מיני תדרים. יש גם ציורים לא מלחיציםצדיק יסוד עלום
אבל המשותף לכולם זה האפקט החזק הפועל על הנפש. מבחינתי אם יש ציור מאוד יפה אבל חלול - אין לי מה לעשות איתו. אחפש ציורים יפים
תדרים זאת מילה מלחיצה.אני:)))))
זה מזכיר לי שהייתה לי חברה שאהבה ממש מוזיקה. והייתה שומעת בעבר גם מוזיקה קלאסית של גויים (כאילו בטהובן וכזה נראלי. )קיצר היא אמרה שהיה לה קשה להפסיק עם זה (היא דוסית ברמותת) והיא אמרה שהיא חקרה את כל הנושא של המוזיקה והתדרים והיא אמרה שיש (ואני לא מדייקת) מקצבים במוזיקה וכל מקצב עובד על אזור בגוף ומעורר אותו, יש מוזיקה שבשימוש נכון של מקצבים יכולים להפעיל להתנהגות שהיא חייתית כזאת. אני לא זוכרת בדיוק הכל, אבל המסקנה היא שזה כלי עוצמתי וצריך לשים לב למנגינה, שלא תשפיע לרעה.מעניין נורא(:
יאוו ואם כבראני:)))))
אז למדתי שטראנסים מגיע מהודו וכולי וזה מגיע מעבודה זרה כי כשהם היו מקריבים ילדים למולך הם היו מתופפים כמו צלילי הטראנסים כדי שלא ישמעו את הצרחות של הילדים, וזה מגיע משם. ועד היום בטראנסים אומרים מילים כאלה בהודעת וכו'. בקיצור מצמרר.
תתייחסו לזהאני:)))))
ואפילו אם לא, יש לזהקעלעברימבאר
השפעה רעה על הנפש
יפה אמרת! אנחנו על אותו תדר!צדיק יסוד עלום
אני מאוד מאוד מאוד מסכים איתך, ואם תראי בהודעה למטה לידידינו קאליברצעמבער שלחתי את החלק המפורסם מהסימפוניה ה7 של בטהובן. זו דוגמה מושלמת לבעיה שאני מתמודד מולה, ובטהובן בפרט הוא בעייתי כי הוא מגרה תדר עוצמתי ואפל מאוד ביצירה שלו.


באחת השיחות האחרונות עם הרב שלי התבכיינתי לו (כהרגלי) שאני לא מצליח להימנע מהטירוף ובקשת הכאוס ועדיין לא פיצחתי בכלל את דרכי ברוח. תיארתי לו דחף להשלמת פערים בשדות זרים, בספרות, במחשבה ובאמנות. הוא אמר שהרב צוקרמן זצ"ל היה שומע מוזיקה קלאסית. נדהמתי אז שאלתי אותו: "מה הוא היה שומע??" והרב ענה לי: "מוצהארט, באך..." אז שאלתי: "אבל לא בטהובן, נכון?" והרב ענה: "גם בטהובן". אמרתי לו שכל פעם שאני שומע בטהובן זה כשאני מרוקן, ומיד אני נופל לתהום, והרב ענה לי שכשאלמד מספיק גמרא בטהובן ייטיב איתי ולא ירסק אותי

דייי זה מלחיץ אותיאני:)))))
אני לא הולכת לקרוא בשעה הזאתתת ב"נ 
מקבלצדיק יסוד עלום
היה ערב אחד שנשאבתי לקריאה על שבתי צבי והרגשתי חולה כמעט, לא היה לי קול והיתה לי סחרחורת. כל אחד והגבולות שלו


לא התכוונתי להזיק

המילה אפל הייתה לי קשה חחחחאני:)))))
מובן ליצדיק יסוד עלום
יש אנשים שיש להם בריאות חזקה בנושאים האלה, ונראה שגם את כזו.


אני מתמיד נמשכתי לכל התדר הזה. לא מצדיק אותו לכתחילה אבל כן מבין את עצמי, וחושב שזה מופע מקולקל של תביעה רוחנית שצריך לחפש את השורש שלה בקדושה

מעניין!אני:)))))

אני גם אוהבת את הנושאים האלה אבל יותר בקדושה, האחרים מפחידים בעיני, ומסוכנים. אולי תנסה ללכת לכיוון הזה.

נגיד קבלה.


אם הבנתי..

הבנת היטבצדיק יסוד עלום
גם אזורים מסויימים בקבלה עושים לי את הסחרחורת הזו שהיתה לי כשקראתי על שבתי צבי. אבל בבירור אם איפשהו אמצא פיתרון זה יהיה בגישה כלשהי לתורת הנסתר
אם כךאני:)))))

יש לי סיפור נורא מעניין 

תספרי אבל בהודעה רחבה ולא צפופה, כלומר תגיבי להודעצדיק יסוד עלום
להודעה הראשית של השרשור
לא לאאני:)))))
אני לא מספרת אותו בפומבי,אני אכתוב במסר? 
מוזמנתצדיק יסוד עלום
המסר להיות עשר
אתה יודע שבטוהבן בונה חופשי?אני:)))))
או אילומינטי. אחד מהם
לכאורה בנייה חופשית זה סבבה.צדיק יסוד עלום
בערך כוחם היו בונים חופשיים. אגב אני חושב שאתה מערבב עם מוצארט שבוודאות היה בונה חופשי
..אני:)))))

האילומינטי השתלטו על הבנייה החופשית.

ברור לי שבניה חופשית זה ע"ז

אין לי שמץצדיק יסוד עלום

לא היה לי כוח להתעניין בשתי התנועות הנ"ל.

אולי סיינטולוגיה

הם עוסקים במולך, בין השאראני:)))))
???צדיק יסוד עלום
מי עושים כיום מולך?
מולי לא מולךקעלעברימבאר
למשל האווז של נילס
האחרונים שהזכרתיאני:)))))
מקור בבקשהצדיק יסוד עלום
מאיפה הבאת את זה? מי הילדים שנהרגו?
...אני:)))))
לא יודעת אם לפתוח 
כרצונךצדיק יסוד עלום
אני מאוד סקפטי כשזה מגיע לפינות האלו. בפועל הוריאציות של העיוותים הכי גדולים קורות לצערנו דווקא ביהדות, ע"ע הכת "לב טהור" :/
הכי גדולות? ומה הכוונה?אני:)))))
אין כתות בגויים?קעלעברימבאר
כתות בגויים אל תאמיןצדיק יסוד עלום
בבני ברק יש הרבה בניה חפשית קעלעברימבאר
מזעזע!!!צדיק יסוד עלום
בסופו של דבר כנראה שאני פלורליסט עד העצם. הייתי לא מזמן בבני ברק והעיר והאנשים מצאו חן בעיניי על אף ההבדל התרבותי העצום
כשזה מרפסת סוכה שעומדת על 4 קרשים זה אכן מזעזעקעלעברימבאר
גם ע"ז =עובדים זריםאני:)))))

יש שם הרבה גויים של שבת.

פעם אחת הלכנו לגוי של שבת והיה לו חדר שכתוב עליו 'תכף אשוב' (:

סיפור לא אמיתי עלקעלעברימבאר
גוי של שבת מטעם עריית בני ברק שבסוף התברר כיהודי
זה סיפור מהשנהאני:)))))
מעניין ששמעתי אותו לפני כמה שניםקעלעברימבאר
וזה סיפור אמיתי, מהחיים שלי חחאני:)))))
את גרה בבני ברק?קעלעברימבאר
מתקפת האאוטינג על אני)))צדיק יסוד עלום
יש מיליון בבני ברקקעלעברימבאר
אני נזהרת בחיים האמיתייםאני:)))))
לפעמים לא להגיד דברים מסויימים שכבר אמרתי פה ולהפך, מחשש אאוטינג.
וואוו לא חשבתי על זה לגבי עצמי. למה כמה כברקעלעברימבאר
קוראים את זה ומה הסיכוי שמישהו שאני מכיר יקרא בפורום?
אני מזעזע בקטע הזהצדיק יסוד עלום
אם מישהו רוצה לחשוף אותי - היום הוא מוצא אותי. כמות המידע האישי עליי באינטרנט
כמה כבר קוראיםקעלעברימבאראחרונה
את שטו"ל?
ב"ה שלאאני:)))))
אבל עשיתי שם כמה שבתות
קאליבערצימבער?קעלעברימבאר
זה שם של מלחין גרמני?
זה שם של אגודל כואבצדיק יסוד עלום
האלף לך שלמה?
אממממקעלעברימבאר
עלף לך, שלמה
אני מקווהקעלעברימבאר
שאתה לא שומע ואגנר
לא! כבוד רב!צדיק יסוד עלום
יש בסרט "אפוקליפסה עכשיו" את Flight of the valkyries וזה בבירור עוצמתי. אבל בגלח שאני פאן של ניטשה + יהודי מוכה אנטישמיות + אנטי נוצרי כמעט בעליל = אני שונא את ואגנר. מתישהו אתפתה ואבדוק אם הוא לרוחי
סיפור על הרב הנזיר, שהשמיעוקעלעברימבאר
לו מנגינת "שירת הוולקיריות" של ואגנר בלי ידע שזה זה (לחן על יצורים שלוקחים את הלוחמים הגרמאנים שהרגו הכי הרבה אויבים במלחמה לגן עדן הגרמאני שלהם שם הם נהנים בלהרוג אחד את השני כחלק מהמשחקים שם). והרב הנזיר אמר "תפסיקו תפסיקו להשמיע את זה! אני שומע כאן רצח!"
מטורף! לא הכרתיצדיק יסוד עלום
אבל פשיטא. אגב זו גם בפועל מנגינה אכזרית. בסרט "אפוקליפסה עכשיו" המפקד האמריקאי צמא הדם משמיע את זה בפול ווליום מהמסוק לפני שהוא מפציץ את הויאטנמיים כי הוא מזהה שהם מתים מפחד מזה


אחד הסרטים הכי עוצמתיים שראיתי

שמעתי את זהקעלעברימבאר
בסדרה של הרב לונדין על סוגית דרכי האמורי בעין איה
קראתיאני:)))))

אני מה זה לא מסכימה עם הרב שלך (סורי).

אני בעד להתרחק מזה. גם רבי נחמן כתב על החשיבות של מנגן כשר.

מוזיקה בעיני זה כלי נשק.

אבל מי אמר שקלאסית זה רע ולא נטרלי?קעלעברימבאר
Bustedצדיק יסוד עלום

את לא חרדייה אלא ברעסלעברית.

בדיוק קראתי משהו מה זה איזוטרי של ר' הלל צייטלין על ר' נחמן:



אם אני אגיע לברסלב זה רק דרך הייאוש של ר' הלל 

באר אזוטריתקעלעברימבאר
באר ארטזיתקעלעברימבאר
..אני:)))))
אני לא אמרתי כלום.


מה הכוונה?

אה אני סתם מציקצדיק יסוד עלום
כתבת ר' נחמן נגן כשר אז טפלתי עלייך זהות שלמה עד ביאת משיח לשעה
..אני:)))))

אין לי בעיה עם הזהות הזאת.אני יכולה להתחבר.

*דינג* תדריםקפיץ

לכל מי שמשחק בינגו למז"ק...
טוב. סופית נדפק לי המוח בשלב הזה

חחח את מצחיקהאני:)))))
זה לא שליקפיץ

צריך להכיר את הפודקאסט הזה
אבל הוא די גס וזה דוסים כאן, אז לא רוצה להמליץ עליו יותר מדי

 

מה שכן -הוא מעולה בתור רעש רקע כי הם לא מדברים על שום דבר חשוב

לא הבנתי מה אמרת(:אני:)))))
חחחחחחח!צדיק יסוד עלום
הכל אכן אומר שירה
..אני:)))))
מצא בע"ז משהו שהוא זקוק לו?? הסבר בבקשה.


רציתי לדעת מה חשים הצופים, אבל בסדר.

את בוודאות מכירה את הגמרא על ידידינו מנשהצדיק יסוד עלום
יצר עבודה זרה לא היה סתם באג במערכת. אנשים צמאים לרוח מתאווים לעוצמות הרוחניות המוצעות בע"ז. כל המדרשים של חז"ל מקבילים בין יצר ע"ז לעבודת המקדש, וגם הכוזרי אומר שחטא העגל היה חטא קטן, כי מיד אחרי עבודת העגל נתנו להם צורה אחרת לעבוד ולמצוא בה את "אלוהיך ישראל" - המשכן.


ככה זה. אני לא מצדיק את זה לכתחילה אבל לא בז לזה. זה כמו אדם שמאבד את התיאבון ולא מבין מה זה אדם שאוכל ולא מפסיק. כשיש געגוע לקרבת אלוהים מתעורר עם זה התפעלות (כשמשהו חשק פועל עליך) מהרבה כוחות אחרים

..אני:)))))

אבל זה מסוכן. וזה מסוכן לדעתי להתפעל מזה , במיוחד שיש לזה כוח.

לדעתי עדיף וצריך להבין (בשכל) שיש לזה כוח אבל להתחלחל  מזה (בלב) מאשר להתפעל מזה (בלב) ולהבין שזה מסוכן (בשכל).


אני מקווה שהבנתי והובנתי.

הבנת והובנת היטב ואני מכבד בכנותצדיק יסוד עלום
יום אחד אני אלמד את הטריק שלכם הדוסים איך להישאר בתוך המחנה ולא להתנודד קדימה והחוצה למטה ולמעלה. אני חופשי ברוח בעל כורחי וצמא לדרך ישרה בקודש. בלי הבית מדרש אין סיכוי שהייתי מצליח להישאר באירוע
תאמין לי שגם אני חופשיה ברוחיאני:)))))

שכוייח!

 


 

עם כל הנושאים שאתה מגיע אליהם אני בהחלט מבינה למה אתה אומר את זה.(:

מה הכוונה?צדיק יסוד עלום
אני חשבתי שאני מגיע לשם כי אין לי דרך סלולה בלבדית רק בתוך הקודש
זה שזה מסוכן זה נכוןקעלעברימבאר
אבל בגדול את צודקת. צריך לברוח מזהקעלעברימבאר
צריך לרוץ אל ה'צדיק יסוד עלום
ולצרוח בכל הכוח טאאאאאטעעעעעע תטהררררר


וואי אחד הטקסטים הכי עוצמתיים שכתבתי שוזר בתוכו בתופת הכי עמוקה את המשפט "תעיתי כשה אובד בקש עבדך" כמו מנטרה חוזרת

בא לי לפתוח ניק בשם המלך מנשהקעלעברימבאר
ולשלוח לך מסר בשלוש בלילה "למי קראת ידיד"?
כל הגברים בוכים בלילהצדיק יסוד עלום
בלאדי מרי בלאדי מרי בלאדי מרי
ברור שבוכה, הוא היה בנחושתיםקעלעברימבאר
גם אותי עבודה זרה דוחה ומקסימה כאחדקעלעברימבאר

בגלל שבכל עבודה זרה יש ניצוץ קדוש חבוי מתחת לזוהמה.


בכל מקרה בכל הדתות החדשות הדואליזם בין אל טוב לאל רע קיים, גם אם בשיפוץ.

בנצרות הבורא מול השטן, באסלאם החומר מול הרוח, במזרח גם החומר או הרצון מול הרוח או האושר

מה מקסים מה???אני:)))))
לא מקסים, מכשףקעלעברימבאר
לטומאה יש כוח מושך ומכשף.


לא בחרתי מילה נכונה

התכוונתיקעלעברימבאר
שעבודה זרה מושכת כמו שמושך לקרוא על מחלות
חחחחחחחחחחחח איזה ניסוחצדיק יסוד עלום
כמו שמושך לראות תמונות של חורים בשיניים וחניכיים דלקתיות
לא מושך אותיקעלעברימבאר
תמונה יפהקעלעברימבאר
הטיה תרבותית יהודית בריאהקעלעברימבאר
כמו דבר אחר.


אבל יש בזה גם משהו פנימי אנושי, כשם שהקודש יוצר עונג טבעי לכל אדם, כך אלילות יוצרת דחיה טבעית.


אבל אצל הגוים זה מסובך, כי האתוס הלאומי שלהם בנוי על מיתולוגיות, ומכאן התסביך של הגויים, והם אוהבים ושונאים עבודה זרה בו זמנית

בכל מקרה אניקעלעברימבאר
לגמרי תומך שהגוים ילמדו על העבודה זרה הלאומית שלהם (אבל האמת שזרתוסטרא זה חא העבודה זרה הקדומה של פרס, אלא דת חיצונית שהתקבלה במהלך ההיסטוריה עליהם, כמו שהערבים קיבלו את האסלאם. ההבדל שהדת הזאת מבוססת חלקית עח מיתולוגיה פרסית עתיקה)
אם לא נהיה גיבורים ברוחצדיק יסוד עלום
נהיה סמרטוטים ברוח


טאטע תטהר, אני כבר לא יכול יותר, רק רוצה שתטהר, אני כלום בלעדיך

תגיד תודה על זה שלעם ישראלקעלעברימבאר
אין עבודה זרה לאומית, כנסת ישראל חפצה רק את חפץ ה
מדוע?אני:)))))
אסור להם לעבוד ע"ז
לעבוד ע"ז אסור,קעלעברימבאר

ללמוד עליה מותר לגוים.

 


 

וגם יש פוסקים שמתירים לגויים עבודה זרה בשיתוף עם עבודת ה'

למה אתה תומך בזה? אני מנסה להביןאני:)))))
כי אצל הגוייםקעלעברימבאר

אי אפשר לנתק בין העם שלהם לבין העבודה זרה שלהם.

בניגוד לעם ישראל שהוא עם סגולה, והזהות שלו מבוססת כולה רק על ה', ה' בדד ינחנו ואין עמו א-ל נכר.


איך יווני יכיר את עמו בלי ללמוד מיתולוגיה יוונית?

..אני:)))))

איך הם יאמינו בה' אם הם ילמדו את הע"ז שלהם?

הגוים ילמדו עליה רק בקטע התרבותי,קעלעברימבאר

בתור השטויות שאבותיהם האמינו בזה.  

אבל יאמינו רק ב ה'.


כמו שאנחנו נזכרים בשטויות שחשבנו כשהיינו ילדים קטנים

אבל אני אומר את זה מסברתי,קעלעברימבאר
לא שמעתי רב שאומר כך. אז אולי אני טועה
בלנבוכי הדורצדיק יסוד עלום
הרב עושה שם חשבון באופן בהיר ושיטתי, ומחלק בין סוגי עמים וסוגי עבודות זרות. ברור שלמולך אנחנו לא סלחניים, אבל נראה לי שעובדי האשרה זה דבר כל כך מינורי ובלי תועבות.


אבל עזוב אין לי על מה לסנגר, כשאני קורא על דיוניסוס אני לא מצליח לבלום את הרומנטיקן שבי, הכמה אל האקסטזה הטוטלית שבחינגה המטורפת

בכל עבודה זרה יש תועיבה,קעלעברימבאר
והמיתולוגיה הכנענית כמו כל שאר המיתולוגיות מלאה בתועיבות, כולל האשרה
לא מנדנה - לא בנדנהקעלעברימבאר
עבודה זרה זה יפה מצד ניצוץ הקדושה הטמונה שם, אבלקעלעברימבאר

במכלול זה מגעיל.

הרב קוק אמר כשכל פעם שעבר ליד כנסיה היה כביכול עולה באפו ריח בית הכסא

מה הקשר לנצרותצדיק יסוד עלום
אני חושב שבנצרות יש פער בין המראה החיצוני שפושט טלפיו ןאומר כשר אנוכי לבין הזוהמה, ולכן ליד כנסייה הרב קוק הרגיש זיוף דוחה.


ואני לא מסנגר על ע"ז, פשוט מצדיק את הכוח הפועל שלה

נכון. אבל אני מעריךקעלעברימבאר
שהרב קוק היה אומר זאת גם על עבודה זרה אחרת
גםקעלעברימבאר
לנצרות יש כוח מכשף, או כמו שכתוב בגמרא "שאני מינות דמשכא"
למה,קעלעברימבאר
זרתוסטראים אומרים שאין בחירה חפשית?
אז למהקעלעברימבאר
התורה קראה לעבודה זרה תועיבה? תועיבה זה משהו שמעורר דחיה טבעית. וכתוב "שקץ תשקצנו ותעב תתעבנו" 
תזרם כמוקעלעברימבאר
דוה, תצא בחוץ תאמר לו.


דרור יקרא לבן עם בא, ותזרם כמו דווה

מטריצה של 3 או 4?קעלעברימבאר
אם אין בחירה חפשית, למה כתבתקעלעברימבאר
את התגובה? הרי היית צריך לשכב כאבן דוממה ולא לעשות כלום, ובמילא מה שיבוא יבוא?
תקשיב רגעצדיק יסוד עלום

98% מהויכוחים על בחירה חופשית נגמרים בהדהוד כשלים לוגיים מפגרים מקיר לקיר. אני לא מנהל את זה מלמטה.

מבחינתי היעדר בחירה חופשית זה לא אי היכולת להזיז כרצוני את היד או הרגל, וזה גם לא דטרמיניזם במובן הכבד שהכל ידוע מראש.


בגלל זה שלחתי את זרתוסטרא - התחושה היא שאנחנו נמחצים בתוך עולם קטן (הצמצום, אם תחפוץ) ולא משנה כמה כיסופים יהיו לנו לגדולת שלמות אין סוף - כאן נהיה מוגבלים לשיחות קטנות ורצונות ארעיים; הגוף יתעורר; הדעת תבוא ותיעלם; הבהירות תאיר את כל העולם ותיעלם לגמרי כעבור רגע; ובתוך זה כספינה המטורפת בים, מוכה גורל ומתחנן להארה ולבהירות עקבית כלשהי ודרך סלולה.

נו אז זהקעלעברימבאר
לא אי בחירה חפשית, יש לך את הבחירה לעשות צעד אחד קטן, שבסוף יסתכם לדרך ארוכה
בפועל אנחנו כלואים פה למטהצדיק יסוד עלום

בעולם צר מאוד מאוד, ואין לאן לפנות. תקרא לזה אי בחירה חופשית או כלוב, בשני המקרים - אם אין דבקות יש כאוס

יאללה נגמרה ההתנזרות ממוזיקה שים אוזניות תעשה טובה כפרה

גם אם כלואים אפשר לעשות כל פעם צעד קטןקעלעברימבאר
ברור שזה נכוןצדיק יסוד עלום

אבל ברגעי אימה של דוחק אין אלא להתענות

חביבי בטווח הארוך כל הגרפים שלי בעלייה. אבל הנפילות נשארו לאותן תהומות


כאבן ידמו זרועך בגדול

לבניה חפשית יש בחירה חפשית?קעלעברימבאר
את בית החפשית בנו בונים חופשים?קעלעברימבאר
לא יפסיק להדהים אותי כמה שקרים האכילו אותנו בחייםקפיץ

(חחחח כן. יש כאן משמעות כפולה)

 

זה מדהים, כי כולם יודעים את כל זה, ועדיין מדהים להבין כל פעם מחדש כמה העולם אוהב לשקר לעצמו

זה הופך להיות קונספירטיבי, אבל אני באמת תוהה של מי האינטרס ולמה זה ככה

נכון? כוח כבידה, פףף. עאלק נמשך למטה. שקריםדי שרוט
של כופרים.
זה באמת לא רחוק מזהקפיץ
תאיר את עינינו. למה אתה מכוון?די שרוט
מכיוון שהיא כתבה "האכילו" ו"משמעות כפולה"צדיק יסוד עלום
אפשר להניח שמדובר בתחום המזון
אה אופס זה בת. לא שמתי לב.די שרוט
סליחה קפיץ
זה מטריף איך אנשים לא מאמינים בממסד המדעיאנימה

אבל בדברים אחרים פתאום יש להם אמונה עיוורת.


אחרי שאמרתי למישהו שאין שום דבר מזיק במונוסדיום גלוטמט, והתגובה שקיבלתי הייתה כאילו זה פשוט חילול הקודש להגיד את זה. למרות שבסוף לא הייתה לו שום סיבה הגיונית למה הוא בטוח שזה רעל, חוץ מזה ש"ככה כולם אומרים מאז ומתמיד".


נראה לכם שמשהו בדורות האחרונים גורם לאנשים יותר להאמין לקונספירציות או שזה היה ככה מאז ותמיד?

לגבי השאלה בסיפאצדיק יסוד עלום

לענ"ד - הפוסטמודרניזם פגע באופן מערכתי וגלובלי בתרבות, ופגם בערך האמת. אנשים התרגלו לחיות בדיסוננס קוגנטיבי שמונע מהם לעבור דרך העובדות הברורות והשכל הישר כדי להבין את העולם.

כל הבעיה בקונספירטורים והסיבה שהשיח איתם תמיד כל כך מייגע הוא שאין להם ערך לאמת, והם כמעט אף פעם לא מתיימרים להעמיד נרטיב קוהרנטי ומבוסס. הם משגשגים איפה שיש חצאי אמיתות ובלאגן, ומקבלים תאוצה כל אימת שמתגלה פגם במסקנות המתקדמות של המדע. בקיצור - טפילים.


וע"ע הנאום של ג'ון גאלט בסוף הספר "מרד הנפילים" של איין ראנד, שם שם

אגב התאפקתי לא לעשות ragebait על הMSGצדיק יסוד עלום
חבל, זה לא בריא להתאפק (!!!)אנימה
מחשל את רצפת האגן 💪צדיק יסוד עלום
מונוסדיום גלוטמט לא מזיק??די שרוט
מנות חמות בדרך! ווהווו!
כן, מסתבר שאין בזה שום דבר מזיק יותר ממלח רגילאנימה
ובאמת עכשיו שאני חושבת על זה נראה לי שמנה חמה זה לא כזה זוועה כמו שאמרו לנו כל הילדות. נראה לי שלאכול הרבה סוכר או דברים כמו בצק עלים זה יותר גרוע.
תקשיבי זה השמדת הילדות פיסת המידע הזהדי שרוטאחרונה
יותר מהיום שגיליתי שזה לא "בסימטריקו".
אני בעיקרון כן מאמינהקפיץ

ספציפית בהקשר הזה - לא.

מה לעשות

(בהתחשב בזה שהטענה המדעית היא כנראה שאני לא קיימת)


 

והאמת לא דיברתי על "מדע"

יותר על אנשי מקצוע מסוג מסוים (פחות בפגישות אחד על אחד, יותר בדף שלהם ברשת) עם תשובות מזיקות לא פחות ממה שהם מנסים למנוע

אבל ברצינות רגעקפיץ

אני מבינה שאנקדוטה היא לא סטטיסטיקה

ושהדברים כנראה נכונים על רוב העולם


הקטע עם מדע הוא שברמת העיקרון - מחקרים מתפרסמים, ואף אחד אחד לא מפריע לך לשחזר אותם בעצמך, ולראות מה קורה.


אבל גם הרבה מחקרים מוטים או בעיתיים מראש

(חצי מהיום קראתי מחקרים, ואז התעצבנתי עליהם מחדש כשהבנתי שהנחת המוצא שלהם לא רלוונטית בשום צורה למה שאני מנסה למצוא)


זה לא בדיוק "בדורות האחרונים"

לפני זה לא ממש היה מדע במובן שאנחנו מכירים היום עם ביקורת עמיתים וידע נגיש ככה שכל אחד יכול לשחזר את הניסוי בעצמו

ואנשים שיוצאים נגד מה שמקובל גם היו כל הזמן, אבל האינטרנט גם מאפשר את זה הרבה יותר, וגם מציף אותם באנשים שמאמינים בדברים דומים, והם מרגישים ש"הרבה" אנשים חושבים ככה

שיר זה מוקדש למבולבלת מאדדדצדיק יסוד עלום

האיכות שמע של הפסנתר שלי מעציבה אותי

כנראה המיקום של הפלאפון

אני לא זוכר את המילים של השיר וזה מורגש

הסיום בבאסים היה אילתור נחמד כי התבלבלתי בנגינה


היי היי הייכְּקֶדֶם

זה בעצם מוקדש לי☺️

כי אני הכרתי למבולבלת תשיר הזהה


וכרגיל ביצוע מרשים של מאסטרו אהבתי תשינויים ממש

כקדם השיר שהקדשתי מוקדש בעצם לך 🥇צדיק יסוד עלום

השיר הבא שאלמד יהיה: יומן מסע של אריק ואביב


תשמע את החישגוז:

תודה רבה! ריגשת אותי!מבולבלת מאדדדדאחרונה

אתה מוכשר ממש. הביצוע מהמם!

 

תגיד איזה שירים אתה אוהב, אולי גם אקדיש לך אחד

חנוכה שמח!!פצלשי"ת
חנוכה 🕎 שמח 🕎 ומלא 🕎 אור 🕎 ואושרפ.א.
פ.א 🕎 אתה🕎 חמוד🕎 מדיצדיק יסוד עלום
וואי 🕎 ממש! 🕎פצלשי"תאחרונה
זה חג כל כך יפהאנימה
חבל לבזבז אותו על דברים מעצבנים
הוא לא עצבני… מעצבנים אותו …פ.א.
מה בדיוק מעצבן? (רעש, אנשים ספציפיים, עומס, דדליינים, חוסר סדר?)
דבריםאנימה
שצריך לקדם וזה אמור להיות מתואם עם עוד אנשים, זה מעצבן.
מאחל שהכל יבוא על מקומו בשלום ויסתדר טובפ.א.
הכל יהיה טוב בעזרת ה'אנימהאחרונה
אחרי החג כמובן
מישו יכול לשרוף לי אצטברובלים?כְּקֶדֶם
תביאו עצי הסקה ותקימו מדורה כאן ליד המיטה. מהרו אפ אפ
הם מתפוצצים באש … קח בחשבוןפ.א.אחרונה
הוצאתי את המקטרתצדיק יסוד עלום

אחרי המון זמן שלא

וזה אומר הרבה

נשאר מעט טבק 

החשכתי הבית הדלקתי אור כתום

עשה בי כרצונך

 

איך הוא מתמודד איתה בכלל, אה? העלה הנידף הזהצדיק יסוד עלום

איך הוא מתמודד איתה בכלל אה? העלה הנידף הזה 
איך הוא מעז לעמוד בינינו ככה ולא להישבר 
לפחות יש חברים להישען על 
להיות לי קרש הצלה 
אלה אף פעם לא הפנו לי עורף 
 

אבל אין מה לומרצדיק יסוד עלום

אין מה לומר

התגעגענו אליך מאוד כחולצדיק יסוד עלום

כמעט כמעט כמעט

פרץ אמנות תוגה רבתי

הו מלנכוליה את ורק את עד יעבור זעםצדיק יסוד עלום

את המעמד שלי עזבתי
אפור אוויר שחור הים
יד קרה מפרקים טפשים
מיטלטל כמו מזח נשכח מלב 
ים

 

רוח בשיער שנמעט
כמעט שיערתי את רוח הדברים
העוקצים שסובבנו
שיר הלל לגבורת מכבים
אש

 

לא טוב היות האדם לבדו
נפרדנו כך היתה דממה
מה הם ראו ברגבים החומים האלה
איך הם מעריצים כל כך את
האדמה

 

תמות ומועד לכך מאוד
קטן וטיפש לך תסחוב את השק הזה
לך תגרור את האוצר הזה
כל כך הרבה מילים זו רק עסקנות
אוויר

 

נער הייתי ולא ראיתי…
נעזב
 

כמה חיפשתי אותך ילד טוב הנה חזרתצדיק יסוד עלום

לך תסביר להם בבקשה

אבל אין כאן אף אחד

ובכל זאת!

הודעות רגילות הצדיק מקבל קהלצדיק יסוד עלום

אשריך צדיק

אני יודעת שעברנו את השלב של להתלהב מAIקפיץ

ובכל זאת

מדהים!! יש לך כזה גם לתרמודינמיקה, אנטרופיה?פ.א.
אתה מכיר את NotebookLM?קפיץ

יצא לך לשחק עם זה?

מדהים מדהים מדהים!!פ.א.
זה באמת לא מפסיק להיות מדהיםקפיץ

לפני שנתיים הדברים האלו עוד היו בגדר מדע בדיוני, ועכשיו זה פתוח לכולם בחינם
העולם משוגע

ניסיתם AI של מוזיקה?אנימה
השמועות אומרות שזה מדהים לא פחות.
לא התחום שלי בשום צורהקפיץ
אבל אני אאמין לך
גם לא התחום שליאנימהאחרונה

ולכן אני יודעת רק מהשמועות.

הקטע שנראה לי שרוב אלה שזה כן התחום שלהם לא מתלהבים על הקטע. לפחות לא כמו המתכנתים, המעצבים, המורים, וכמובן הסטודנטים.

אהבההההה יש באווירררכְּקֶדֶם
היא התמסמסה🫠כְּקֶדֶם
ממש לאכְּקֶדֶם
למהסמשה
רואים שאינך בקיא בכקדמית בסיסיתכְּקֶדֶם
מתנסמס= הכוונה מישי שמסמיקה ונמסה כמו חילזונית


@פצלשי"ת נא לחשוב על עונש ראוי עבורו על מפגן כה נלוז של בורות

משהאחרונה

אולי יעניין אותך