הייתי היום בתל אביב, ואיזו אישה מבוגרת הרעיפה עלי ככה סתם מחמאות, ואני חשבתי בראש לפני שהיא בטח שופטת אותי על זה שאני דתיה והיא בטח שמאלנית, קפלניסטית.
איזה יפה זה שיכולה להיות מערכת יחסים לבבית וכנה בין שתי נשים בלי קשר לדעות או להשקפות. חיממה את ליבי.
))))







