אנחנו ממש חוששים מהקטע של ההתנהגות
הם ממש פעילים ושובבים ברוך ה' ויש מצב שיהיה קשוח
רק אנחנו בתור משפחה גרעינית, בלי עוד בני דודים או חברים' אז בכלל קצת מלחיץ
גם בגלל ההריון חוששת שאצטרך מדי לעבוד,על הכנת ארוחות וכו'... 🤔
אנחנו ממש חוששים מהקטע של ההתנהגות
הם ממש פעילים ושובבים ברוך ה' ויש מצב שיהיה קשוח
רק אנחנו בתור משפחה גרעינית, בלי עוד בני דודים או חברים' אז בכלל קצת מלחיץ
גם בגלל ההריון חוששת שאצטרך מדי לעבוד,על הכנת ארוחות וכו'... 🤔
חוויתי מאוד מאוד והילדים ממש מחכים לזה
אבל נוסעים עם המשפחה, לא יודעת אם זה משנה
לגבי ארוחות, חלק קונים דברים קלילים (לחמניות וגבינות, שימורים וכאלה) וחלק אוכלים בחוץ ומעט מכינים
זה נשמע לי הזיה בהריון
אבל אין ספק שזה הכי כיף לילדים
אני מבחינתי מלון..... אבל זה ממש יקר
צריך כל הזמן לדאוג לאוכל,זה לא כמו מלון שהכל מסודר לך
אמהלה אני כותבת את זה וברקע בן השלוש צורחחחחח
מתוך שינה!!!
משהו חדש שקורה לאחרונה וזה נורא 😭
רק חושבת על זה בצימר מתמלאת חרדה
בדכ לחמניות וחלבי לוקחים רק ליום הראשון
שימורים, קרקרים, חטיפים הבאנו מהבית
בבקרים אוכלים לחמניות/פיתות עם מוצרי חלב, אפשר להרתיח ביצים או להכין חביתות על גזייה.
צהריים וערב- אחד מהם אוכלים בחוץ והשני מכינים או אוכלים לחמניות עם מגוון שימורים, אפשר שוקולד, או כל מה שעולה בדעתכם.
(בדכ יום אחד עושים על האש אבל אם היינו לבד זה לא היה קורה.....)
ואם עושים דברים ולא יושבים כל היום בצימר אז הילדים לא מחפשים אוכל כל היום.
אנחנו מטיילים רוב היום, מסלולים, מעיינות, ים ועוד אטרקציות ואז יש פחות התעסקות סביב חיפוש אוכל אצל הילדים.
ועוד בהריון
אמהלה רק מלקרוא מתעייפת 🥱
ושלא תטעי,
אני לא עושה מסלולים בהריון, מפחדת להחליק/ליפול.
וגם בדכ יש את התינוק התורן בעגלה אז אני בנגיש או מבלה איתו זמן איכות בתחילת המסלול עד שחוזרים 😅
אבל נהנת מכל המסביב, מהכייף של הילדים, מהזמן עם בעלי (שאם לא הטיול אז הוא בעבודה....)
אני במיליון התלבטויות
ממש לא קל לי גם ביום יום אז חושבת על צימר חוששת מאוד.....
קל איתם.
אם תסעו כדי לנוח ולהיות בצימר כל היום, זה כנראה לא יהיה כייף ויהיה קשה איתם.
אם תצאו רוב היום, יש מצב שגם אתם תהנו ולא רק הם...
אבל , בעלי לקח הרבה אחריות על ההתארגנות.
מוכנה רק בקמפינג מסודר עם מזרונים, דשא ומקלחות .
ברור שצימר יותר נח.
עכשיו הבנתי שאת שואלת על עצם הנסיעה , לאו דוקא על צימר.
אז ברור שכן, אם לא היתי נוסעת לחופשות עם קטנים, כנראה שלא היתי יוצאת לחופשה משפחתית 20 שנה.
פשוט לא לצפות לנופש של מנוחה, אלא לנופש של פעילות.
הצימר הוא מקום לישון, וביום ללכת למקומות שהילדים יהנו בהם.
אם יש ברכה בצימר, היא חייבת להיות נעןלה עם מפתח אצלכם, ויכולה להיות חלק מהבילוי, רק כשאתם שם עם 7 עינים( מעדיפה בלי ברכה בכלל , או ברכה במתחם נפרד, בגלל החשש מטביעות)
כדאי שתהיה בצימר חצר עם משחקים לילדים, שחהיה להם מקום לשחק בזמנים שתהיי עסוקה בהתארגנות.
אוכל- בוקר, קונים לחמניות ירקות, קורנפלקס במכולת הקרובה .
צהרים , לחמניות עם פסטרמה או שאוכלים בחוץ.
ערב - על האש אם יש כח( לא את , בעלך). אם אין כח, מזמינים פיצה.
גם לנו אין מי שישמור עליהם
ותמיד צריכים ללכת איתם
אבל פתאום אחרי כל התגובות והמחירין שאני שומעת אני נחרדת
גם לשלם מלא וגם לעבוד כל הזמן בלי כמעט דקה מנוחה
נופש משפחתי- לוקחת את הילדים.
נופש זוגי- שום סיכוי.
זה לא יתן לך נופש במקום נופש זוגי.
אלא אם כן אתם רק ישנים בצימר ורוב היום נמצאים בתעסוקה או בטיולים. או שיש לצימר בריכה (ונעילה! והשגחה כל הזמן!)
כי באמת להיות בצימר מלא זמן, הילדים משתעממים, והם יותר משתוללים מאשר בבית, והאיבזור לא ממש מותאם לילדים... מבחינתי זה יותר מעייף מנופש.
אבל אם המטרה היא לא מנוחה אלא כיף לילדים, ומנצלים את הצימר כדי לטייל באזור חדש, הולכים לים או לפארקים חדשים, או לטיולים / אטרקציות - אז יהיה מאוד כיף. אבל גם מעייף...
אפשר לקנות גם משחק חדש או חוברות צביעה, כדי שכן תהיה להם תעסוקה בצימר בזמן שאת נחה, או מכינים אוכל.
וצריך לתכנן גם אוכל.
אנחנו עשינו בערך פעם ביום אוכלים בחוץ (פעם אחת מסעדה, פעם אחת פיצה, ופעם אחת אוכל חלבי שעולה פחות ממסעדה), ארוחה אחת של לחמניות, שימורים, ירקות, פסטרמות, וארוחה אחת של לחם עם ממרח / גבינה / חומוס.
רציתי שירגישו הרבה פינוקים ולכן גם קנינו כמה פעמים גלידה / קרטיבים / חטיפים. (קנינו בסופר ולא בקיוסק... אז לא יצא יקר מדי. העיקר כל ילד הרגיש שהוא יכול לבחור מה שהוא רוצה).
אבל בצימר רק ישנו ואולי אכלנו ארוחת בוקר. בשאר הזמן טיילנו והלכנו לאטרקציות.
נראה לי שלא הייתי בהריון בפעמים שיצאנו רק כמשפחה גרעינית (יצאנו גם כמשפחה מורחבת ואז כן הייתי בהריון).
חשוב להתאים את האטרקציות והטיולים לילדים, כי אחרת הם משתגעים... ואם את בהריון - אז כמובן להתאים גם לכוחות שלך.
למה בעצם אתם רוצים לצאת לצימר?
אנחנו למעשה הגענו למסקנה שלא מתאים לנו להשקיע ביציאה כזו (במיוחד שבעלי ואני אוהבים את הפינה שלנו), אז מתכננים טיולים יומיים (לפעמים רחוקים) ואטרקציות בבית (כולל להפוך את הבית לבית מלון, ואז זה כיף לילדים
).
במיוחד שבשנים האחרונות כמעט תמיד יש נופש משפחתי מורחב, אז זה עמוס מדי להכניס עוד נופש...
בחופש הגדול שונאים לצאת בעומס ובחום
שנה שעברה יצאנו בתקופה הזו והיה ממש מעולה
למה לא לעשות נופש איתם בבית?
בעיני עם ילדים צעירים, בטח בהריון, עדיף לעשות טיולים יומיים ולפנק בהם. ואז בכסף שחוסכים מהצימר/ המלון לקנות אוכל בחוץ, חדפ ודברים שמאפשרים גם לכם להיות קצת בחופש...
אם נישאר סתם כך בבית
ובחופש הגדול שונאים לצאת לעומסים וליום...
רוצים משהו לפני יולי אוגוסט העמוס
אנחנו עשינו כמה ימי שישי כאלה וזה היה ממש כייף
גם לא חם מידי וגם לא עמוס
מעדיפים בהרבה על מלון המוני.
לוקחים בדרך כלל צימר עם בריכה פרטית מגודרת ונעולה.
עושים בעיקר על האש (בערב ונשאר מלא גם לצהריים) ומביאים גבינות וירקות לבוקר (המקסימום שאני מבשלת זה חביתות/ צ'יפס לעל האש)
ורוב היום מטיילים בכל מיני אטרקציות (כן משאירים מספיק זמן להנות מהצימר).
מה שכן זה דורש התארגנות עם האוכל מראש.
רק לישון ולאכול ובמהלך היום מטיילים אז בטח שהייתי מנצלת אם מסתדר לכם כבר
תביאו איתכם משחקים מהבית שיעסיקו אותם
חסכנו בשביל זה ממש
ברור שהיינו רוצים לבד
אבל אם עם הילדים, אז ממש רוצים לצאת לכמה ימים אם כבר
מישהי מכירה משהו בצפון?
אני מפחד. נורא מבריכה ובעלי רק משכנע אותי שיהיה בסדר
בריכה, יש צימרים עם ג'קוזי בשביל הילדים זה אחלה בריכה לא צריך יותר מזה
מרגישה שלא אהיה ברוגע כשיש ברכה בצימר, כי אין אפשרות להשגיח 24 שעות, כל הזמן.
יש צימרים שהברכה שלהם נעולה במתחם נפרד, ואת מקבלת את הברכה לזמן מוקצב, בדרך כלל מתלקים בה בין כמה צימרים לפי שעות.
ואז כשהברכה לא בצימר, אלא את צריכה ללכת אליה, ואת שם ב 100 אחוז עם הילדים שלך, זה נראה לי בטוח וכייף.
זה היה במתחם נעול.
לא היינו רק עם המשפחה המצומצמת בצימר עם בריכה. אבל עם המשפחה המורחבת משני הצדדים היינו בכמה צימרים/וילות עם בריכה. אף פעם זה לא היה פתוח לכניסה חופשית. תמיד זה נעול וההורים מחליטים מתי לפתוח.
אצלנו גם דיברנו מראש על הסכנה שיש בבריכה, הדגשנו לילדים שאין מצב ללכת בלעדינו. והילדים שלי לא יחשבו בכלל על אפשרות כזו, זה לא הסגנון שלהם🙂
אבל טוב שכתבת. באמת שער נעול זה לא תמיד הגנה מספיקה...
(וגם עם מבוגרים צריך להיות עם אלף עיניים על הילדים... קרה לנו כבר שאחיין מתוק מרוב התלהבות קפץ למים עמוקים בלי גלגל ים. אז היו כבר מבוגרים בבריכה, ואני בדיוק הייתי ליד ומהר הוצאתי אותו. וגם אבא שלו היה מאחוריו והיה קופץ למים להוציא אותו אם היה צורך... אבל זה באמת סכנה וצריך להיות במודעות לסכנה, ולהיות כל הזמן עם עיניים על הילדים).
זה לא היה מסוכן לשניים שקפצו. אבל ככלל יצאנו עליהם חזק והסברנו שאין אופציה כזו לעולם. גם מצד עצמם וגם מצד קטנים שרואים אותם.
רק אם זה מקום סגור ונעול עם מפתח בנפרד מהחצר של הצימר
ובמצב של הריון אני לא הייתי נוסעת אם בעלי לא לוקח אחריות על עניני האוכל וההתארגנות
עשיתי את בהריון של הקטנה
הריון מתקדם
אבל בעלי היה אחראי אני רק עזרתי כשהיה לי כוח
עשינו על האש, ארגנו כריכים
ואכלנו גם בחוץ פה ושם
מוסיפה- שזה בעיני ממש לא במקום נופש זוגי
הייתי מנסה כן למצוא פתרון לילדים כדי לצאת לבד
אפילו ללילה אחד
זה נותן המון
אחד הסיוטים שלי
ואני לא פחדנית בכלל ולעצמי כמובן מאוד אוהבת לשחות
בשבילי זה יהיה סיוט ללכת לצימר עם בריכה.
מצטרפת להמלצה פה על טיול אוהלים.
אנחנו עשינו פעם אחת עם משפחה והיה מדהים
מקווה מאוד שגם השנה נעשה.
יש מקומות שעושים בהם אוהלים ויש ליד האוהלים מתקני משחקים לילדים.
אם יש לכם משפחה לנסוע איתה ואז יש לילדים בני דודים להיות איתם אז בכלל חוויה.
ולדעתי לילה אחד או יומיים מספיק חוויתי.
יותר מזה כבר מתחיל להעיק.
ובהריון וכדומה.
דווקא היה כייף ממש 
לא טיילנו יותר מידי. אולי ביום שהגענו לצימר וביום שיצאנו.
אבל ביום האמצעי ניסינו להנות מסביבת הצימר.
הבאנו איתנו בריכה מתנפחת, על האש וכד'.
דווקא עם ילדים קטנים יותר קל להנות בצימר. אין להם דרישות יותר מידי גדולות 
עם גדולים זה כבר יותר מאתגר. הם רוצים לטייל ממש..
בהצלחה 
יהיה חוויה זוגית, או לפחות לא רק.
אנחנו הלכנו לא מזמן והיה מושלם. צימר עם בריכה.
אם יש ציפיה רק לנוח, הילדים כנראה ישתעממו ויטפסו עליכם.
אם יש סביבה מעניינת כמו חצר גדולה, אפ יש משחקים/ספרים - זה משנה מאד
זה קצת מבאס אותי
אחרי התגובות כאן איפה שוקלת לרדתמזה
בייביסיטר עם פיצה וסרט כזה משהו מפנק
לקחת יום חופש ולצאת על הבוקר ליום טיול
לדעתי הכי פשוט וזמין
למרות שיש משהו ביציאה של כמה ימים שזה שווה ממש, לדעתי גם עם הילדים,
כן זה דורש עבודה אבל וואו השינוי נוף והאווירה
את עושה לי חשק ממש...
למרות שאני תמיד חוזרת מותשת מכל התפעול🤭
נוראי 🤣
אתמול אמרתי די אין לי כוח
היום פתאום ממש בא לי במיוחד שחזרו אלינו מאיזה צימר
אולי את רוצה נופש זוגי של מנוחה, ונופש עם ילדים זה קונספט אחר. אם זו הציפיה, באמת תרדי מזה.
אבל אפשר גם ממש להנות מנופש עם ילדים קטנים.
אפשר לרבוץ איתם כמה שעות בכנרת/ מעין/ ברכה, כשאתם איתם במיים, זה תענוג.
פשוט צריך להתאים את הנופש והציםיות.
בשבילי רק לראות נופים וכנרת זה כבר נופש.
בוקר עד ארבע, או עד הערב, תלוי באפשרויות.
יש גם מקומות שאפשר להשכיר צימר עם זקוזי וברכה לפי שעות.
לכו לכמה שעות כאלה יחד. עדיף מכלום.
עשינו את זה כמה פעמים, היה טוב.
אם רוצים זוגי לצאת כשהם במסגרות עם סידור אחרי
או סידור אחר..
אם יוצאים משפחתית אז זה חוויה משפחתית
שמחזקת גם את הזוגיות...
אבל לצאת משפחתית כדי להיות כזוג כנראה יביא אכזבה..
עדיף תיאום ציפיות ברור..
אם יש לכם אחים/ אחיינים בגיל מתאים, אפשר להציע להם להצטרף לנופש תמורת עזרה בשמירה על הילדים.
זה כמובן צריך להיות מוגדר היטב מראש - מה הציפיות מהם, ומה הם מקבלים בתמורה. אם הם שם רק בשביל לתת יד מדי פעם, בעיניי עצם ההצטרפות לנופש היא תמורה הולמת.
אם מצופה מהם לשמור על הילדים זמן משמעותי, הגיוני לתגמל מעבר לזה, בכסף או בפינוקים.
אם זה לא אפשרי, תצטרכו לקחת בחשבון שנופש עם הילדים זו לא מנוחה, זו חוויה משפחתית. זה יכול להיות מאוד כיף, רק צריך להגיע עם ציפיות מתאימות.
אז הייתי נוסעת כן, לפחות לשנות קצת אווירה ונוף.
לדעתי יתרום לכולם. לנסות להתארגן מראש על תוכניות ולו"ז כמה שיותר 
אבל אם זה ממש ממש יקשה עלייך עם ההריון ואת מרגישה שלא תצליחי אז אולי הייתי משנה אופי של נופש שכן נגיד יש ארוחות מוכנות מחדר אוכל לפחות.
בעלי טיפוס יקרה ולחוץ אז הוא צריך שהכל מתקתק
ועם ילדים זה ממש לא כך 🫢
רוצים 4400 בשביל 8 נפשות וחמישי עד מוצש. הגיוני?????
צימר די קטן בצפון ויש רק ג'קוזי גדול
אנחנו 5 נפשות סוגרים בדרך כלל במחירים של כ2000 ללילה (לפני 10 שנים זה היה באזור ה1000 מאז זה עלה הדרגתית...)
קודם כל, צריך לדעת שצימר עם הילדים זה דבר יקר..
כי לזוג זה נניח 700 בממוצע
ואז כל ילד זה תוספת 200, ככה ברוב המקומות.
אז אם יש לך 6 ילדים, יצא לך סביבות 4000 ל2 לילות. וזה מחירים של הרגיל, בחופש הגדול הכל קופץ.
אנחנו היינו בצימר עם הילדים במצפה נטופה, צימר מקסים שמתאים לילדים. יש בריכה, לא צמודה לצימר, מגודרת ועם מנעול, ככה שמבחינת בטיחות זה היה מעולה.אין לי שום אחוזים, ממליצה כי נהניתי.
והפלוס זה שזה צימר רק לדתיים, אז גם אם יש עוד מתארחים במתחם, אז אין חוסר צניעות או שירים לא ראויים (בע"ה) במיוחד אם אתם שם בשבת.
תגגלי צימר נוף ארץ הגליל... תהנו!
ראיתי שיוצא לנו בין 3500 ל4300 ש''ח לחודש כולל טיטולים חומרי נקיון.
זה הגיוני סכום כזה למשפחה של 6 נפשות?
הורים ו4 ילדים.
אם מתאים לכן אשמח שתכתוב כמה אתם מוציאות.
(אני מפה בניק אחר)
גם במוצרים שהם לא המותג הפרטי שלו
רוב מה שאנחנו קונים שם זה לא מהמותג הפרטי, אלא ממותגים גנריים שיש בכל מכולת בגדול. ובהחלט יותר זול ובפער
לפחות מהמכולת השכונתית שלנו.. (ויש כמה)
אבל היא גם באמת יקרה
ודווקא בשר ועופות וכו אנחנו לרוב לא קונים שם
מה משמח יותר? בגד לתינוק או משחק לילדים גדולים?
מניחה שיש הבדלים, אבל אשמח לשמוע טיעונים לכאן או לכאן
(וכן, יודעת שהכי משמח ארוחה / עזרה, אין לי אפשרות אבל לצערי)
לחדש לקטן
אני נוטה להגיד ישר משחקים לגדולים, כי אני ממש אוהבת לחדש לילדים שלי משחקים🤭 וגם יש פה רווח כפול, גם מתנה וגם יחס לגדולים. כשבבגד יש לך "רק" מתנה.
(ואני גם מוצפת בגדים מהגדולים…)
אבל זה באמת ממש תלוי במשפחה🤷🏽♀️
אם זה משפחה קרובה, כן הייתי מנסה לגשש מה יותר יישמח.
בלידןת האחרונות (חמישי שישי) פעם דברים של איפור ועור
פעם פיגמה שווה
כי לתינוק יש הכל…
מדובר על גיסות
הקשר לא קרוב בכלל אז מתלבטת אם רלוונטי
והיה לי ממש כיף😂
לדעתי זה לא תלוי קירבה
פשוט כזה, בלידה כוחם חרגע שוכחים מהאמא ומקבלים הכל לתינוק, וזה יפה לשים את האמא במכז ולקנות לה🙃
וחלוק פרוותי והיא עפה על זה
אבל הקשר שלנו באמת זורם וקרוב
אם כי, גם בגד חדש לתינוק חדש, זה מחדש.
אבל זה תלוי אופי גם של היולדת.
ודוקא כי כאילו יש לי מהקודמים אז לא מפנקת את עצמי לקנות חדשים ויפים
אם מישהי היתה מביאה לי כמה בגדים מתוקיים משיין או בגד אחד חמוד במיוחד היתי מעדיפה
אבל אם זה סתם בגד גוף פשוט ומשעמם
אז עדיף משחק לגדולים כי זה שימושי יותר
אבל עם מצפון על הכאיתו בזבוז הזה
אבל ביאס אותי כי בחיים לא מקבלת מתנות ללידות
תכלס מאז ומתמיד
כמה ספורות ממש
אין לנו משפחות בסגנון
הגיוני כי גם אני לא נותנת כי לא יכולה
וזה הנורמה
אבל בכל זאת התחשק לי להלביש יפה ומתוק ונראה חדש
אז לא קניתי הכל כמובן
אבל כן כל כמה זמן קניתי משיין בזול בגדים מתוקים ומהממים שמשמחים אותי
בעיקר לשבת
אז אני היתי שמחה בבגדים
אבל זה עניין של אופי כל אחת משהו אחר
היתי שמחה גם במשהו לעצמי
פיג'מה כיפית ,ספר טוב, נעלי בית בחורף, משהו חמוד ומפנק
בברית של הילד השישי קיבלנו מתנה ספר צביעה יפה עם הקדשה חמודה: "בזמן שאמא מטפלת בתינוק החדש, אתם תוכלו להעסיק את עצמכם בספר הזה."
נהניתי מהמחשבה
והאמת שזו מתנה עדיפה בעיניי על פני משחק קופסה וכדומה, דווקא מכיוון שהיא מתכלה. בלידות הבאות הביאו לנו משחקי קופסה כמתנה, והאמת שהרגשתי שזה רק מוסיף לנו עוד בלגן בבית🤭 (כי במהלך השנים הספקנו לצבור הרבה משחקים...)
אבל כמובן אני מודה לאלה שהביאו וחשבו על זה! כי שוב, בעיניי תעסוקה לילדים עדיפה על פני עוד בגד לתינוק, כשיש כבר הרבה בגדים במצב מצוין (כי תינוקות לא מבלים בגדים) מהילדים הקודמים...
אבל מן הסתם זה אינדיבידואלי - יש אימהות שהיו שמחות בבגד חדש שמייחד את התינוק על פני אחיו...
כן כיף להתחדש במשהו לבייבי
דווקא כי פחות יש את ההתלהבות והמתנות כמו בראשונים.
ארוחה אפשר להזמין בוולט.
יואו חיכינו איתך
איזה מרגש
ירושלמית במקורזוכרת את כל הסיפור של תחילת ההריון
מרגש מאוד !
הרבה נחת להתאוששות קלה
של @בכינוי אחר (תודה לך)
שאלת המשך נוספת למי שיש לה כח -
כשאתם רוצים לצמצם כי אתם מבינים בההוצאה גדולה מידי,
לא דווקא של מזון, כל ההוצאה שלכם בכללי.
מאיפה מתחילים?
אנחנו לגמרי מפרגנים לעצמנו וקונים כל דבר שרוצים. וזה מצטבר.
הדרך היחידה היא להגיד לעצמי 'לא את לא יכולה היום לצאת עם חברות כי חארם על ה200 שקל'? או שיש דרך אחרת ואני לא מבינה?
לא באלי לחיות ככה.
לא באלי לחיות עם להגיד לעצמי לא.
אבל אולי אין מנוס.
תודה!!
להגיד לעצמך לא זה באמת לא כיף,
צריך להתחיל מהחלום שבגללו רוצים לחסוך, להיות בתפיסה שאת מרוויחה מזה
בעיני הכי עוזר לזה זה להדגיר תקציב להוצאות שאת לא סגורה עליהן, ואז בתוך התקציב הכי בכיף בעולם, הגדרת לעצמך 300 בחודש ליצירות? לבני ואל תתבאסי על זה שאתם חוסכים פחות, ומעבר לזה ממש להכניס לעצמך שזה לא בתקציב, כי אתם בוחרים בחלומות אחרים וזה לא משרת אותך ההוצאה הזאת
מה תעשו?
סבתא שלי רוצה שנצא ביחד להופעה
בסגנון של הצגה / מחזמר / זמרת
אבל אנחנו פשוט לא מוצאות משהו רלוונטי 😯
אולי יש לכן רעיונות בשבילנו??
סגנון דתי לאומי דוס
(עדיפות לראשלצ ודרומה אבל תכלס נזרום)
אה... וצריך להיות רלוונטי לגילאי 16-76
יש לנו סיכוי?? 🥴
יצאנו לנסיעה דיי ארוכה עם כמה עצירות, האחרונה היתה אמורה להיות לתדלק, ושכחנו (שיואו כמה שזה לא אופייני לבעלי!! זה ההפך!)
באמתע כביש שש רואים שנשאר חמש קמ
התחנה הכי קרובה 15 קמ מאיתנו
מזמור לתודה
דברי תורה
חסדי ה' הגענו לתחנהה
זהו אמרתי שאפרסם 😂
תודה לה'
שבת שלום❤️❤️
מרכז יהל - מרכז ייעוץ והדרכה לחיי אישות
ארגון ותיק ופעיל בתחום שאת מחפשת - עם עשרות פודקאסטים ומאמרים מצויינים
לדעתי הרבה יותר יעיל, ואם גם בעלך בקטע לטפל בעצמו, אז בכלל.
בסוף המון הקונפליקטים הזוגיים סובבים סביב פצעי ילדות אחד של השני שנפגשים. לכן לנו טיפול אישי עזר הרבה יותר.
בקשר לפודקאסטים יש של אסתר פרל ( באנגלית)
יש את הפודקאסט של פאולה וליאון ( לא יוצאים פרקים חדשים אבל יש שם אוסף של הקלטות טובות)
וכל פודקאסט של התפתחות אישית יעזור.
יש פודקאסט שנקרא מטהרת לעצמי- פודקאסט בכל נושאי הבית היהודי, זוגיות, נשיות, טהרה ומה לא…
אולי תמצאי שם תכנים גם בשבילך.
ובהצלחה רבה!
ועכשיו שוב,
לי היה כך כשהנקתי עם ההריון..
ההנקה.
כשהפסקתי להניק- עברו הסחרחורות.
אין ברירה...