יש שכנים בדירה מעלינו, שיש שעות ביום שהם עושים ממש הרבה רעש וקשה לי להכיל את זה.
אני אחת שקשה לי עם כל רעש קטן, אבל מהבית שלהם זה ממש הרבה רעש, שומעים הרבה פעמים את הילדים שלהם רצים בבית.
בבוקר אני יודעת מתי הילדים התעוררו לפי הרעש של הריצות או משחקים שהם זורקים על הרצפה,
יש פעמים ששומעת משם רעש כמו דפיקות ואין לי מושג מה זה.
אני אחרי לידה,
לפעמים מנסה לישון קצת בבוקר או אחה"צ
והם בדיוק מרעישים.
השאלה מה עושים מצד אחד אני לא יכולה לבקש שיהיו בשקט כל היום,מצד שני לפעמים זה ממש מפריע..

