מציעה מאד לאכול לפני שלוקחים את הכדור, זה באמת חשוב
אחר כך כשההפעה של הכדור פגה (במיוחד ריטלין פשוט שזה 4 שעות והם לא בבית)הילד מוצא את עצמו גמור ומרוקן
גם נפילה מהכדור שנגמר בגוף, גם חוסר במזון.
לגבי תופעות לוואי באופן כללי- בסוף זה ענין של תועלת מול נזק.
חשוב לומר לו שזה ניסיון, יש כ10 כדורים שונים ומחפשים את הכדור הכי נכון גם בהיבט הזה של תופעות לוואי.
אני לוקחת בתור מבוגרת כשאני לא בהריון /מניקה מלא.
זה עוזר לי ממש, אז למה לא?
לא חייבים אף פעם, הכדורים הקלאסיים (לא ההכי חדשים) ההשפעה שלהם נקודתית- כשאתה תחתה כדור זה עוזר כשאתה לא לא.
מה שכן, ללמדו מיומנויות קשב וניהול עצמי בעיקר- הרבה יותר קל תחת כדור.
אני מסתכלת על זה קצת כמו מלטונין או אינסולין, חסר לי חומר בגוף, שבלעדיו קשה לי לתפקד כמו שאני מסוגלת
אז אני לוקחת אותו חיצונית.
אני יודעת שזה לא ממש ממש ככה, אבל זו החויה שלי.
אני אמא טובה פי 10 עם כדור (לא ריטלין, מה שאני לוקחת)
אני אשה טובה יותר
עקרת בית
עובדת
מה שאת רוצה- אני עושה יותר טוב עם כדור. אפילו יחסים
האם זה ממכר? לא. אני גם מכירה הרבה שהפסיקו לקחת בבגרות, או לוקחים רק לפני בחינות בגרות וכו'
הפרעת קשב זה מטריה נורא רחבה ולכן כל אחד הקושי שלו אחר
אבל שינסה ויטעם מהחויה של כדור שמועיל לו ואז יבחר.
(נתתי פעם כמה כדורים לאחי והוא חזר אלי מזועזע, אמר לי זה מגמד כל קושי לימודי ב50%!)
כמו שאני אומרת לילדים שלי- ביס אחד אני מחייבת. אחר כך אתם תבחרו אם להמשיך או לא, אבל תבחרו מתוך ידיעה
(אגב לבן שלי יש הפרעת קשב ואני אתן לו כדור בשלב כלשהו, עכשיו הוא פשוט צעיר מדי אבל ברור לי כאמא שיש לו הפרעת קשב)