ה' מלך!!אין עוד מלבדו! יש אלוקים!! יש נשמה! יש אמת בעולם! יש תכלית!יש קודש! יש אפשרות לחיות כמלאכים! יש שכר! זה עלמא דשיקרא! ה' טוב ומטיב!
די לא רוצה לשמוע שטויות. תודה!!
ה' מלך!!אין עוד מלבדו! יש אלוקים!! יש נשמה! יש אמת בעולם! יש תכלית!יש קודש! יש אפשרות לחיות כמלאכים! יש שכר! זה עלמא דשיקרא! ה' טוב ומטיב!
די לא רוצה לשמוע שטויות. תודה!!
עשרה אנשים שמוכנים לעמוד איתי על הגג ולצעוק ה' הוא הא-לוקים!!!
אני מצטרפת אלייך, מי עוד?

צדיק יסוד עלוםהאמת שרוב מוחלט של הדוסטויבסקים מסוכנים לך
וואו אם תהנה מהחטא ועונשו בבקשה תשלח לי קטעים ותצלם לי או שתקליט לי מחשבות
שמע הספר הזה הטיל עלי את חותמו לתקופה ארוכה מאוד
הוא הסופר הכי טוב לדעתי בכל ספרות אירופה
ימח שם עראפתמארק טווין
ימח שם עראפתאחרונהאבל רבי נחמן אמר משהו כזה שאדם צריך להיות מוכן לצעוק בכל כוחו תמיד "ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד" אפילו שהולך בשוק.
זה מדהים בעיני.
אפילו היה לי חלום כזה שנקלעתי לעיר של הבונים חופשיים והם היו עלולים לגלות שאנחנו לא משם ולרצוח אותנו ואז היינו בסעודה עם אנשים שהם בונים חופשיים שזה בעצם אנשים שאני מכירה והם כופרים בה' ונלחמים נגדו ומהווים את צד הטומאה ואז לא יכולתי יותר עם ההסוואות וצעקתי" ברוך שם כבוד ממלכותו לעולם ועד" וכך התעוררתי.(:
?
אני פשוט לא חושב שהם צריכים להדאיג או לעניין אותי
האמת שעשו כתבה עליהם לא מזמן בכאן11
פשוט את מייחסת להם המון השפעה וחושבת עליהם הרבה יותר מהאדם הממוצע
נכון, כי זה נכון
מה ההבדל בינך לביני?
שכחת שאני הדיקטטור
אני בונה חופשי דרגה 33
זה הדרגה הכי גבוהה גם ביבי ופרס בדרגה הזאת
את תראי שהיחס שלך אלינו מוטעה לחלוטין
את רק צריכה לחתום על כמה פרטי סודיות ולמסור לנו את הנייד שלך
את לא תתחרטי, מרחבים שלמים של מחשבה וסודות ייפתחו בפנייך
אנחנו ידידותיים, להיות בונה חופשי זה להיות חלק מקהילה
היה לך כל כך זר
אני מבטיח לך שאם תבואי דעתך תשתנה
חיוכים אדיבים, נינוחות, קפה טעים בכשרות בד"ץ, השתיה כדת אין אונס
יהיה לך טוב איתנו בבנייה החופשית
זורקת נעל

פתחתי את הלב
(אני לא יודע קיצורי אימוג'ים של הפורום)צדיק יסוד עלוםכמו אנשים שמאמינים בחייזרים ומעידים עדויות על מפגש עם חייזרים
שוב, רק שזה אמיתי
מאכפת לך שאנחנו חופשיים
משמע שבישביל להגיע לדרגה כזאת צריך להיות בבחינת "ביום ההוא יהיה על מצילות הסוס קדש לה' " כלומר שהקדושה תתפשט אפילו על דברים חומריים מאד מאד. כמו לדוגמא בונים חופשיים רחמנא לשיזבן. זה רק במצב שאדם באמת אחד עם הקודש. שבית המקדש בישבילו זה כל העולם
ימח שם עראפתהיא אומנם מגונדרת ואצילית אבל מתאים לה לדפוק סמוחטה על דברים כאלה
מקוןה לפחות
אבל לא את הריבים של שניכם זוג יונים שליליים
רק מפלרטטים באגרסיביות ארסית
צדיק יסוד עלוםהכללה מאוד מעניינת.
למה זה ככה?
כבוד למילה הכתובה, ביקורת עצמית או סתם חשיבה ישרה ובהירה?
עכשיו כשאתה אומר יש לי השערה חדשה, שבהקשר לצעירים אפשר להגיד שהם היו פחות עם מסכים.
אני בטוחה שלתקשר פיזית עם אנשים מפתח את היכולות הנכונות לשימוש בשפה, ביטוי של רעיונות ותקשורת עם אנשים שונים. ביחס למי שמגיל צעיר מבלה הרבה זמן מול מסך.
ומה אתה אומר על הנושא? האם אינך דתי מספיק כדי שתהיה לך את היכולת לכתוב לנו תשובה?
<צ>
לא כותב טוב, לא יודע להסביר את עצמו.
בקיצור, מיותר לחברה הדתית.
אנימהאחרונה
ימח שם עראפתלמראה של דם ניגר
תן להם רובה ביד
והם יורים בך מיד
והם הרי כל כך קרובים,
אז אל תיתן להם רובים,
אל תיתן להם רובים..!
אל תיתן להם רובים..!
הם יחצו את הקווים!
אל תיתנו להם רובים.
ימח שם עראפתועומד עליי האיש עם הכף הגדולה,
ואומר כל הזמן: בלע בלע בלע, בלע בלע בלע
שבאוסלו היה שלום, והרי צריך לשמור על השלום - אזי נתנו לערבים נשק שיוכלו לשמור על יונת השלום (ואין מה לתמוהה על שהביאו להם נשק כדי לשמור אף למאבטחי אנשים כאלה וארחים מספקים כלי משחית כאלה ואחרים) ישבו הערבים (שכידוע הם מאוד מפותחים קוגנטיבית) וחשב "הכיצד נשמור על יונת השלום?" חשבו וחשבו, חשבו וחשבו - ומיד הגיעו למקנה, "הבה, נלכה יחדיו ונהרוג את יונת השלום, כך היא לא תילך ותישאר עימנו" מיד שלפו קלאצ'ניקוביהם (הו וובוי) וירו ביונת השלום...
שאתה מבין ש"השפן הקטן" גנב ל"אני פורים" את המנגינה
ל המשוגע היחידיאחרונהו"היום יום הולדת" המקורי, שרים בכלל לאיתמר.
@ימח שם עראפת אתה אמור לאהוב את המילה הזאת
לכן גם כשהוא כותב דברי טעם הוא מעצבן את
אין לי בעיה להודות כשהוא צודק וזה כבר קרה פה


מה מלמדים אותכם שם בישיבות? (צוחקת)
לא הרבה מסתבר 
ל המשוגע היחידיאיך הם, התנהגו יפה?
הם דווקא נראלי נושכים ממש טוב, והנביחות שלהם שקטות אבל הכי מפחידות.