ימים:
ראשון
שני
שלישי
רביעי
חמישי
שישי
שבת
ימים:
ראשון
שני
שלישי
רביעי
חמישי
שישי
שבת
פעם זה היה קבוע בלנ"ו או צמ"ע
אולי חלק מתרי עשר
התחלתי פעם ללמוד אותו ונשברתי 
תצאו גברים(:
הבחורה על הרכבת
ויש לי לסיים גם את אשתי רוקדת ואני חולם
אבל פסדר אולי נלמד פרק או שניים במלכים לזיווגך
קצת מרחה מדיי
אבל כיוון נחמד
אני בונה על שבת לבערך 500 עמודים של קריאה
מרגיש מזרוחניק שאין כוח ללמוד כלום אבל יכול לשבת שלוש שעות על ספר בלי לזוז
אני בגמילה מספרי קריאה
חלאס
כרגע בגמילה מלימוד אחרי זמן חורף מתיש בישיבה (קשור אליי לא לישיבה הקדושה)
עושה מה שכיף לי וקורא ספרים בבית עד עוד שבוע.
לקח לי כמעט חצי שנה
וגם רדק
גם כשאומרים תהילים לרפואת חולה זה כתפילה ולא כלימוד.
נראה לי יש לזה גם נפקא מינא שלא חייבים לומר ברכת תורה לפני תפילת פסוקי דזמרא, אבל לא בטוח.
ברור שצריך ללמוד תהילים לפני שאומרים אותם, כדי שתדע מה שאתה מתפלל ומבקש מה'
ל המשוגע היחידי
אבל למה את בירוק? את לא מנהלת...
רגע, אפשר גם? אני יכולה לעשות את עצמי בסגול או בתכלת?
אין לזה תועלת ממה שאני יודע, מנהלים יכולים להפוך משתמשים לירוקים
כרגע רק אני: ))))) ואנונימית ירוקות
רק בפורום שאתה לא מוזמן אליו.
יישר כוח אבל אני לא יכולה השבת, התחייבתי כבר ואם אני אעמיס על עצמי זה יבוא על חשבון איכות הקריאה אז מעדיפה שלא(:
לא יודעת איך הגעתי לזה
אבל סופית הפורום הזה נכנס לחיי הרשמיים.
עד היום הצלחתי להמנע מזה אבל אתמול זה נשבר.
פתית שלגכיף לשמוע!
צדיק יסוד עלוםהכללה מאוד מעניינת.
למה זה ככה?
כבוד למילה הכתובה, ביקורת עצמית או סתם חשיבה ישרה ובהירה?
עכשיו כשאתה אומר יש לי השערה חדשה, שבהקשר לצעירים אפשר להגיד שהם היו פחות עם מסכים.
אני בטוחה שלתקשר פיזית עם אנשים מפתח את היכולות הנכונות לשימוש בשפה, ביטוי של רעיונות ותקשורת עם אנשים שונים. ביחס למי שמגיל צעיר מבלה הרבה זמן מול מסך.
ומה אתה אומר על הנושא? האם אינך דתי מספיק כדי שתהיה לך את היכולת לכתוב לנו תשובה?
<צ>
לא כותב טוב, לא יודע להסביר את עצמו.
בקיצור, מיותר לחברה הדתית.
אנימהאחרונה
ימח שם עראפתלמראה של דם ניגר
תן להם רובה ביד
והם יורים בך מיד
והם הרי כל כך קרובים,
אז אל תיתן להם רובים,
אל תיתן להם רובים..!
אל תיתן להם רובים..!
הם יחצו את הקווים!
אל תיתנו להם רובים.
ימח שם עראפתועומד עליי האיש עם הכף הגדולה,
ואומר כל הזמן: בלע בלע בלע, בלע בלע בלע
שבאוסלו היה שלום, והרי צריך לשמור על השלום - אזי נתנו לערבים נשק שיוכלו לשמור על יונת השלום (ואין מה לתמוהה על שהביאו להם נשק כדי לשמור אף למאבטחי אנשים כאלה וארחים מספקים כלי משחית כאלה ואחרים) ישבו הערבים (שכידוע הם מאוד מפותחים קוגנטיבית) וחשב "הכיצד נשמור על יונת השלום?" חשבו וחשבו, חשבו וחשבו - ומיד הגיעו למקנה, "הבה, נלכה יחדיו ונהרוג את יונת השלום, כך היא לא תילך ותישאר עימנו" מיד שלפו קלאצ'ניקוביהם (הו וובוי) וירו ביונת השלום...
שאתה מבין ש"השפן הקטן" גנב ל"אני פורים" את המנגינה
ל המשוגע היחידיאחרונהו"היום יום הולדת" המקורי, שרים בכלל לאיתמר.
@ימח שם עראפת אתה אמור לאהוב את המילה הזאת
לכן גם כשהוא כותב דברי טעם הוא מעצבן את
אין לי בעיה להודות כשהוא צודק וזה כבר קרה פה


מה מלמדים אותכם שם בישיבות? (צוחקת)
לא הרבה מסתבר 
ל המשוגע היחידיאיך הם, התנהגו יפה?
הם דווקא נראלי נושכים ממש טוב, והנביחות שלהם שקטות אבל הכי מפחידות.