אחד הילדים שלי במצב לא ברור מבחינת קשב/תקשורת.
אנחנו מחכים כבר תקופה ארוכה לבדיקה של רופא התפתחות. צריכה מישהו מקצועי מאוד שמצליח לזהות דברים שנמצאים "בתחום אפור".
הציעו לי תור אצל ד"ר ורד שוחט-לוי (מקבלת בכללית ברעננה) מבירורים שעשיתי לא יצאתי כ"כ רגועה😬
מישהי מכירה ויכולה להמליץ או ממש לא להמליץ עליה (אם יש דיס המלצה תכתבו לי בלי לפרט, ואפנה בפרטי מהניק שלי)
ומישהי יודעת מניסיון בכללית, במידה והלכתי לתור, ואני ממש לא מרוצה מהאיבחון/התייחסות (אני באה מהתחום, יש לי ידע בנושא) האם ביזבזתי את הזכאות שלי? אוכל לקבוע שוב לרופא התפתחות אחר?
ואם יש למישהי המלצה לרופא תותח שמקבל בכללית, או שיש לו הסדר עם הכללית, או שאפשר לבוא אליו באופן פרטי בלי צורך למכור כלייה🫣 ושיש לו תורים בזמן הקרוב ולא כשהילד כבר יתגייס לצבא🤦🏼♀️ אשמח לשמוע המלצות.
עדיף במרכז, אבל תכלס גמישים גם לרוב חלקי הארץ.



(אבל האמת שחלקם בררניים עד כדי כך שגם לא אוהבים את זה...)