אז הפעוט מסרב לוותר על העגלה לתינוק התורן.
ניסינו טרמפיסט עמידה ולא שיתף פעולה.
ניסינו גם שישב על בימבה ג'וק ונכניס במוט האחורי של העגלה. היה נראה מבטיח אבל הוא גורר את הרגליים וזה ממש מכביד עלי, וזה גם לא הכי נוח לו.
עגלת תאומים היה נשמע רעיון טוב, אבל הוא כבר לא קטן, ולא באמת צריך עגלה.
בזמן האחרון אני יוצאת עם הפעוט בעגלה והתינוק במנשא, אבל גם התינוק כבר לא באמת קטן וזה כבד לי.
חשבתי שאולי טרמפיסט ישיבה ילך טוב. יש לציין שיש לי ניסיון עם טרמפיסט עמידה וזה ממש סבבה לי מצד הסרבול והמרחק שהוא יוצא ביני לבין העגלה. עבד לנו טוב בילדים קודמים.
יש למישהי ניסיון עם טרמפיסט ישיבה? אשמח לכל שיתוף והארה.
ראיתי שיש גם טרמפיסט-צד עם אפשרות לישיבה, אשמח לשמוע גם עליו




(אבל האמת שחלקם בררניים עד כדי כך שגם לא אוהבים את זה...)