קודם כל יש לי כמה השגות על ההגדרה של התנועה...עזבו שניה לקרוא לזה נפרד או לא,השאלה מאיפה זה יוצא.ואני אנסה שניה להסביר את עצמי.אז ככה-
הנקודה שצריך לצאת ממנה (ואח"כ כמובן להסביר לפי מי ששואל ודרך השאלה וכיוב'..)( היא שההפרדה היא לא האידאל אלא אחת ה'תוצאות' (סורי ברחה לי המילה..) של האידאלים של אריאל.במילים אחרות- התנועה דוגלת ב"תורת חיים בעז" הווא אומר לקחת את התורה או יותר נכון את החיים שלנו ולמלא אותם בתורה ואת זה כמובן לעזות בעז,ככל יכולתנו במקסימום הקפדה ואי"ה במקסימממום הצלחה אפשרית...מפה כמובן יש כמה נגזרות..לדוג' "עשה לך רב" שתנועת אריאל מקפידה שיהיו רבנים לכל הסניף (אםםםםם..סניף רחובות..... ;) ושהסניפים אבכן יתיעצו עם הרבנים יקבלו את הנאמר ויפעלו בהתאם. עוד נגזרת אפשרית של זה היא בהחלטות המליאה התנועתית למשל בנוגע לשבת...היתה פעם החלטה (גם היתה אחת מאוד ישנה למי שזוכר..) שמשתדלים לקנות רק בחנויות של שומרי שבת ולהפיץ איפה שומרים שבת ע"מ שנוכל להגביר שמירת שבת בעם. וזה שוב- כי אנחנו מאמינים בתורה ובתורה אנחנו מצוים על שמירת שבת ולכן אנחנו כתנועה מנסים כמה שיותר לעודד שמירת שבת,אם בחינוך שאני בטוחה שניתן בסניפים אם בדוג' אישית ואם בהחלטות תנועתיות.
ועכשיו- אותו כנ"ל לגבי הפרדה. ההפרדה בתנועה היא נ-ג-ז-ר-ת של אותה 'תורת חיים בעז'.זו הסיבה לשמירה על ההפרדה. ואל כי התנועה מאמינה בהפרדה אלא כי התנועה מאמינה בתורה ולכן פועלת מתוכה....
ועכשיו אני חושבת שכשאנחנו באים להסביר לנוער שלא מקורב לדת אין הבדל אם תגיד שאנחנו מנסיםלשמור על מצות שבת יותר או על צניעות יותר הנק' מוצא של התנועה היא החשובה ומתוך זה גם צריך לצאת כשמסבירים...
ודבר אחרון למי שהצליח להגיע עד כאן...
השנה בתור קומנרית (רחובות כבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!כן סופוסף יש בנות שרות בתנועה... P: ) עברתי על כל חוברות ההדרכה ב"ה...אני ממש ממליצה לכל מדריך שיכול לקחת את החוברת של שבט שורשים או כל חוברת אחרת על התנועה ולשבת אם עצמו פעם ולקרוא אותה..זה ממש מוסיף..זה מרענ ןומזכיר לך למה אתה כאן ומכניס בך כוחות להמשיך מתוך הקום הזה בעבודת הקודש הזו!!!
שכויח לכל העוסקים!!!!
בצפיה לבנין אריאל!!
מוריה!
