מהצד האחד עומד לו העניין של הקדושה. שיש עניין להפריד כל דבר שיש בו קדושה.(ראה ערך-'תיקון גדול')
ומהצד השני יש כאן רגשות של בנ"א. אם משפילים ורומסים בנ"א אני לא חושבת שאפשר להתעלם מזה.
עוד מקטנותי לימדו אותי "דרך ארץ קדמה לתורה". אפילו לתורה היא קדמה. אז גם אם יש לנו בתורה רמזים לתפילות ואסמכתאות יש דרך ארץ. ואני לא חושבת שהמושג הזה מתייחס רק לאלו ששומרים את התורה ומקיימים את המצוות.כי הוא הגיוני.הוא אנושי..וזה מבחינתי הבסיס של הבסיס.אז כשאני קוראת על העובדה הזאת אפשר להניח כמו שכבר הוזכר פה שהנשים מסכימות לכך-ואז "מה טובו אהלך יעקב." אבל אם לא., יש כאן בעיה. כי אי אפשר לרמוס ולהשפיל כבוד של אישה כי היא אישה. אני חושבת שהם מבקשים יותר מידי גיבוי הלכתי, והם מחפשים עוגן דתי על המושג "צניעות" שיאפשר להם לבצע את דעתם. אך לעיתים שוכחים הם שיש פה בנ"א. יותר נכון אישה. שנמצאת פה בין הדלתות.(לצערי,תרתי משמע.) ומריצה מפה לשם, לא נמצאת בשום מקום.דעתי היא.