מתישהו זה יגמר??רות014
אני עברתישרבוב
הרטלין לא עוזר..רות014
|מזדהה|שרבוב
)
תאמיני!!!
את על הילוכים?אוריה שמחה
לדוסים זה לא מומלץ..צחקן
אבל זה עדיף מכלום...ח ד ש ה
כנראה.צחקן
תכלס.אוריה שמחה

בהצלחה!!
אכןצחקן
שהבעל ינהג!פעימה

לא רלוונטי כ"כצחקן
אחחח.. השובניסטיות...ח ד ש ה
לא קשור לשובינסטיותצחקן
בעז"ה.
אלא לזה שבנים נוהגים יותר, ולכן הם נוהגים יותר טוב...
גם בתואונת אני חושב שנשים עושות יותר תאונות - וגם אם לא אז החלק שלהם בקרב הנהגים המקצועיים (מישהו ראה פעם נהגת מונית/משאית? רק באוטובוסים - להערכתי כ-2% מהנהגים הן נהגות) - הוא נמוך.
>>>ח ד ש ה
נשים בכבישים: זהירות ואחראיות יותר
לקראת יום האישה מגלה בדיקה של אור ירוק: כ-39,300 נשים נפגעו במהלך השנים 2007-2009 בתאונות דרכים בישראל, והיוו כ-40% מכלל הנפגעים. רוב הנשים נפגעו בתאונות דרכים כהולכות רגל וכנוסעות ברכב, בגילאי 15-40
אור ירוק "מחקרים מוכיחים כי קיימים הבדלים משמעותיים בין נשים לגברים בכל הקשור לדפוסי נהיגה" אומר שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק. "נשים מצייתות יותר לחוקי התנועה ומעריכות את החוקים באופן יותר חיובי מגברים. הגברים נוהגים בממוצע במהירות גבוהה מזו של הנשים, מבצעים יותר עקיפות, נוהגים יותר במצב שיכרות ונוטלים יותר סיכונים". מהנתונים שנבדקו עולה כי נשים הגרות בפרדס חנה-כרכור נפגעות בתאונות דרכים יותר מנשים הגרות בכל עיר אחרת בישראל. נכון לשנים 2007-2009, על כל 1,000 נשים הגרות ביישוב, נפגעו בתאונות דרכים בממוצע בכל שנה 4.34 נשים. יחד איתן ובמרחק גיאוגרפי קטן, נמצאות גם נשות חדרה, עם אותו מדד היפגעות. כמו-כן, מבין 10 הערים בהן נפגעות הכי הרבה נשים, ניתן למנות גם את הנשים הגרות בחולון, ת"א-יפו, בת ים, קריית אתא, רמת גן, באר שבע, אור יהודה וגבעתיים. מבין 5 הערים הגדולות, המונות מעל 200,000 תושבים (ירושלים, ת"א-יפו, חיפה, ראשל"צ ואשדוד), נשות ירושלים נפגעות הכי פחות, עם כ-1,800 נפגעות במהלך השנים 2007-2009 בתאונות דרכים ומדד היפגעות של 1.61 נפגעות לכל 1,000 נשים הגרות בעיר. אחריהן נמצאות נשות אשדוד עם מדד של 2.13, נשות ראשל"צ עם מדד היפגעות של 2.48 ולאחריהן, מעל למדד של כלל הערים, נמצאות נשות חיפה, עם מדד היפגעות של 2.54 נשים לכל 1,000 נשים הגרות בחיפה. נשות תל אביב סוגרות את הרשימה אחרונות, עם מדד ההיפגעות הגבוה ביותר מבין הערים הגדולות - 3.81 נשים נפגעות לכל 1,000 נשים הגרות בעיר. תל אביב נמצאת גם בין עשר הערים שתושבותיהן נפגעות הכי הרבה בתאונות דרכים, עם כ-2,300 נפגעות בין השנים 2007-2009. מבין 9 הערים הבינוניות, המונות בין 100-200 אלף תושבים (פתח תקווה, באר שבע, נתניה, בני ברק, רמת גן, חולון, בת ים, אשקלון ורחובות), נשות בני ברק נפגעות הכי מעט, ונמצאות בין 10 הערים בהן מתגוררות הנשים שנפגעות הכי פחות מבין כלל ערי ישראל, עם מדד היפגעות של 1.36 נשים לכל 1,000 נשים המתגוררות בעיר. אחרי נשות בני ברק נמצאות נשות נתניה ואשקלון, בהן מדד ההיפגעות נמוך ממדד ההיפגעות של כלל הנשים בערי ישראל (מתחת ל- 2.52). כל שאר הערים הבינוניות (6 במספר) עם מדד היפגעות גבוה מהמדד של כלל הערים. יתרה מכך, מבין 9 הערים הבינוניות, באר שבע, רמת גן, בת ים וחולון נמנות על עשרת הערים בהן נשים המתגוררות בן נפגעות יותר מכל שאר ערי ישראל. מודיעין עלית מובילה את רשימת הערים הבטוחות לנשים, עם מדד היפגעות של 0.21 נשים לכל 1,000 נשים הגרות בעיר. מיד אחרי נשות מודיעין עלית נמצאות נשות העיר בית"ר עילית וגם נשות בני ברק נמצאות בעשירייה הבטוחה. את הרשימה הבטוחה לנשים מאכלסות גם הערים הערביות רהט, אום אל פחם ומגאר, עם מדד היפגעות נמוך של נשים הגרות באותן ערים. הסבר אפשרי לתופעה הוא שבאוכלוסיות אלו (דתיות וערביות), שיעור הנשים המחזיקות ברישיון הנהיגה נמוך יחסית, דבר המשפיע על מדד היפגעותן הנמוך. אל נשות הערים הללו מצטרפות גם נשות בית שמש, קריית מלאכי ושוהם, שגם בהן נפגעו יחסית מעט נשים. כאשר משווים נשים לגברים בתחום הבטיחות בדרכים בכלל ונהיגה בפרט, מתגלה כי נשים נוהגות זהיר יותר מגברים בכל קבוצות הגיל ונפגעות פחות בתאונות דרכים. בתצפיות שנערכו בכבישים בין עירוניים בישראל נמצא כי גברים ביצעו פי 2 יותר התנהגויות נהיגה אגרסיביות מנשים ופי 3.5 התנהגויות אגרסיביות קיצוניות. אבואב: "המסקנה העולה מהמחקרים היא כי יש למנף את עובדת היותן של הנשים זהירות יותר בכביש, לצורך הדרכה וליווי של נהגים צעירים וכן להשתמש באפקט הממתן שלהן על נהיגת גברים. נכונותן לבטא התנגדות לנהיגה לא בטיחותית עשויה לסייע בשיפור דפוסי הנהיגה של הגברים ואף לעודד גישה בטיחותית יותר כלפי נהיגה. באופן זה הן עשויות להפחית את התאונות ואת חומרתן". אורלי צוברי-ארד, מנהלת פרויקט 'דרייב נשי' בעמותת אור ירוק: "מצאנו כי הסיכויים של נהגות בגילאי 16 עד 20 להיות מעורבות בתאונה קטלנית בכלל ותחת השפעת אלכוהול בפרט, קטן בעשרות אחוזים מאשר הסיכוי בקרב נהגים בני גילן. מאחר וכך, וכבעלות פוטנציאל השפעה עליהם, העמותה מפעילה את פרויקט 'דרייב נשי', במסגרתו מקבלות הנערות הדרכה מיוחדת ורוכשות כלים לחיזוק דימוין העצמי ומעמדן החברתי. זאת במטרה להשפיע על בנים הנוהגים בצורה פרועה, להביאם לידי שינוי התנהגות והבנה כי התנהגות כביש לא אחראית תיחשב התנהגות שאינה מקובלת.
עריכה: לסדר את הכתבה. בשנת 2009 נשים היו מעורבות כנהגות רק בכרבע מתאונות הדרכים בישראל ובכ- 16% בלבד מהתאונות החמורות (תאונות קטלניות וקשות). כך עולה מדיווח של עמותת אור ירוק, בהסתמך על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
חדרה ופרדס חנה-כרכור - מובילות את מדד הנפגעות
מודיעין עלית - הכי בטוחה לנשים נוהגות
המסקנה: למנף זהירות נשית
ונשים הם פחות מאחוז מהנהגים שנמצאים 6 שעות ויותרצחקן
אישית--הריטלין גרוע לי בנהיגה!אפושאחרונה
לא לדאוג!!!!*פרח*
אני רוצה אם אפשר את הפרטיםמילקיתוש
אם אפשר לקבל פרטים על התוכנה, אז זה יהיה מאוד נחמדמילקיתוש
אני ממש אשמח לקבל את הפרטים על התוכנהרות014
תבדקי את האופציה האוטומטית.משה
פסדר, נכשלת כי כנראה לא הכרת את המערכת.אוריה שמחה
אבל פשוט תמשיכי לנסות על אוטומט, ותעברי בע"ה כמה שיותר מהר! [בטוח יותר מהר מהילוכים..]
בהצלחה!!!!! נחכה לעידכונים!

מה מחירי השיעורים היום?מקפיצים נטושים
יותר מדימבולבלת מאדדדד
אצלי זה היה 90 שח לשיעור של 40 דקותפשוט אני..
ובזה הרגע חשפת בדיוק כמה אתה זקןקפיץ
אם הייתי זקן זה היה בלירות או שקלים...פשוט אני..
שואל ברצינותמקפיצים נטושים
לא למדתי עדיין..
אז לא משנה מה המחירמבולבלת מאדדדד
מתחיל מ170מחפש שםאחרונה
בית שאןצדיק יסוד עלום
כרמיאלרקאני
בית שאן
אופקים
שלומיפשוט אני..
קרית ארבעעזריאל ברגר
שם עברתי טסט לפני שנים רבות, למרות שאת רוב השיעורים (ואת הטסט הפנימי) עשיתי בירושלים.
הבנתי גם שקרית מלאכימקפיצים נטושיםאחרונה
מחפש מורה נהיגה במעלה אדומיםמתוחכם
אשמח להמלצות.
גם במייל: XPSHAROT@GMAIL.COM
אשמח לעצות..אנונימי (פותח)
אני נמצאת כרגע בשיעור 9, לומדת בעיר מאוד יקרה..
אני לא מצליחה להתקדם בשיעורים, מהסיבה שאני מאוד בלחץ. אני כל השיעור מחזיקה את ההגה בצורה ממש חזקה (הוא רועד כזה..), לוחצת גז וברקס בזמנים ממש לא נכונים, או יותר מידי גז.. בקיצור ממש ממש לא נוהגת טוב. לא יודעת למה אני ככ בלחץ..
המורה שלי טוען הרבה פעמים במהלך השיעור שאני צריכה לשנות גישה, שתכלס נהיגה זה עסק ממש קל ואני סתם מסבכת את זה.. לא יודעת למה..
אשמח מאוד לשמוע עצות, טיפים..
...אילת השחר
תפילה להצליח להיות ברוגע ובתפקוד נכון על הכביש,
דימיון מודרך של הצלחה, לנסות לדמיין את איך שאת רוצה להיות במהלך הנהיגה, לערב את כל החושים בדימיון הזה.
בנוסף לזהות את גורמי הלחץ במהלך הנהיגה (מה הפחד שלך שם?) ולעשות איתם עבודה, אם צריך עם מאמנת.
בהצלחה!
לא טרוויאלילא שלם,משתלם
כיוון למחשבהadvfb
לקחת קלונקס או כדור הרגעה כזה או אחר. שמעתי שזה עוזר בהקשר הזה
צריך זהירות עצומהאנונימי (3)
כשממליצים למישהו על תרופות פסיכיאטריות שדורשות מרשם רופא (בדר"כ נוירוחוג או פסיכיאטר). זה לא צחוק, ולא פיתרון קסם.
על אחת כמה וכמה שאינך מכיר את השואלת, ושבעתיים ברגע שאינך איש טיפול.
ולשואלת - אם לא תצליחי להתגבר על זה, אז יש כמה אפשרויות:
1. להמתין. אני לא יודע בת כמה את, וייתכן שזה גיל קצת צעיר בשבילך. אני התחלתי ללמוד בגיל 17 ואח"כ עשיתי הפסקה והוצאתי רישיון רק בגיל 22. זה קצת באסה, בטח חברתית, אבל לא נורא.
2. אימון טכני. כמו שהציעו כאן, אולי להסתובב קצת עם אבא שלך (אם הוא יסכים לזה) בסביבות מקום המגורים שלך (חניון ציבורי, אזור שקט ודל תנועה וכדומה) בשעות הלילה.
3. אימון רגשי. אולי אימון קצר יכול לסייע לך. סי-בי-טי או משהו בסגנון הממוקד הזה.
4. אם יש לך קשיים כאלה בתחומים נוספים, אולי לשקול איש טיפול מעמיק יותר כתרפיסט/ית או פסיכולוג/ית או עו"ס/ית קליני/ת. אבל זו הצעה שנכתבת רק כדי "לצאת ידי חובה". ממש אין צורך להתחיל מהמחשבה הזו או מהכיוון הזה. לחץ ומתח ואתגרים זה דבר לגיטימי וטבעי, בדר"כ פתרונות בסגנון סעיף 1 ו2 שכתבתי הם הדרך הרגילה בחיים.
מחזקת את התגובה הזואנונימי (4)
כתבת יפה וברגישות, ומרגישים שזה בא עם ניסיון.
חשוב לי להצטרף לקריאה לזהירות עצומה כשממליצים על תרופה פסיכיאטרית, כמי שראתה את ההשפעות שלה. וחושבת שלא רק שצריך זהירות עצומה בהקשר הוירטואלי, גם אם זה היה איש טיפול מקצועי שכותב *אסור* לשלוח לקחת תרופות ככה בלי קשר ישיר בלי הכרת הרקע האישי והרפואי. וגם לא סביר שאדם עם הסמכה רפואית מתאימה, היה לוקח סיכון ושולח מישהו לקחת תרופה כזו ככה.
מה גם, שלקחת תרופה כזו צריך לדעת את המינונים המתאימים, את ההשפעות לטווח קצר וארוך, להבין שזה משפיע לא רק על תחושת הרוגע המבוקשת אלא הרבה הרבה מעבר... ולצורך העניין זו רשימת תופעות הלוואי של הקלונקס שהוזכר כאן (העתקתי את הרלוונטי לעניין) :
"תופעות הלוואי השכיחות יותר כוללות עייפות וחשק לישון, בלבול וערפול, קושי בדיבור,... סחרוחורת, קשיי שיווי משקל,..., כאבי שרירים וחולשה,...ערפול ראייה, ... תחושות שמזכירות חמרמורת, חוסר מוטבציה, הזיות וקשיי ריכוז, לחצים בחזה ועצבנות. "
לא חושבת שזה מתאים למי שמבקש לעלות על ההגה...
כן שמעתי על מי שנעזרו בתמצית המוכרת של פרחי באך שמרגיעות (רסקיו), שהיא כן בלי צורך במרשם רופא.
ואוו מזדהה ממשרוצה להיותילד🙃
יותר בקטע של טסטים, ומשפט שאמרו לי מלא זה שאחרי הטסט הנהיגה לא בשיעורים זה ממש לא אותו דבר.
אבל בשיעורים זה כן מלחיץ אז מה שלי עזר זה להסיח את הדעת. כלומר לתת לעצמך תחושה שזה לא שיעור אלא סתם נסיעה שגרתית. אצלי זה יותר לדבר עם המורה או לגרום לו לדבר, ולנסות להבין לאיפה מה הדרך, כל זה כדי להרגיש אחרי וקצת להסיח את הדעת מזה שאני בשיעור ופשוט לנהוג חלק, כי אני לא בשיעור מלחיץ שכל שנייה חייב להסתכל במראה. וכו' ואז זה נהיה יותר קליל וסתמי.
חוץ מזה להיות ליד נהג שנוהג ממש חלק וזהיר וטוב כזה לטסט נתן לי ביטחון מודל לחיקוי. (נניח סבא..)
לכולם זה ככהשרה כהנא
אל תדאגי שיעור 9 זה ממש בהתחלה,ובסוף יש שיעור אחד שבו הכול נקלט ויודעים לנהוג.
שיעור 9 זה ממש סבבה
אולי לבקש שיעור אחד בכבישים צדדיים ?בננה1234
או אפילו ברחבת חנייה גדולה, קורדינציה של גז ברקס ותמרון בסיסי עם ההגה, להרגיש שאת שולטת במכונה הזו. רק כדי לצבור ניסיון וביטחון באזור לא מלחיץ שאין אף אחד.. אבל אין לי מושג אם אני מגזים, זה תלוי בך ובסיבה של הקושי. אם זה נשמע הגיוני, זה לא יכול להזיק להקדיש לזה שיעור אחד..
לא לוותרshindovאחרונה
תני לעצמך עוד כמה שיעורים. אם לא עבר הלחץ. קחי חופש. אבל תבטיחי לחזור. אין שום סיבה להיות בלחץ. הלחץ על המורה לא עלייך. תאכלי משהו לפני השיעור. תשני טוב. ותבדקי אם זה רק בנהיגה או בעוד דברים. שוב, אין סיבה להיות בלחץ.
טיפים לנהיגה על ידני?דודס
דרך אגב אתם עושים ידני או אוטומט ולמה?
שמיניסט? באת לפה כי אתה לומד נהיגה?חסום לשעבר
מחפשת משפטים מצחיקים5+
לכתוב לנהגת חדשה בשלט ברכות. למישהו יש רעיון?
או שאולי היה פה כבר שרשור דומה ויש קישור?