מתישהו זה יגמר??רות014
אז אחרי שנכשלתי בטסט מספר.... עדיף לא לדעת...
החלטתי להפסיק ללמוד נהיגה לזמן מה..
הסבר..
השנה אני בת שירות במדרשת שילוב.. מה שאומר שאין לי שנייה לנשום..
התחלתי ללמוד נהיגה ליד הבית בשמינית..
ונשאר לי רק את הטסט לשירות..
ומכאן הכל התחיל להסתבך..
התחלתי להיכשל במלא טסטים..
ובגלל הזמן שצריך לחכות בין הטסטים הייתי מגיע ופשוט עושה שיעור או שתיים לפני כל טסט וניגשת.. ונכשלת..
אז החלטתי להפסיק ללמוד ולחזור לזה שנה הבא שיהיה לי קצת יותר זמן פנוי..
נראה לכם שזה נכון??
 
ועוד בעיה קשה.. שאני מאובחנת בתור אחת עם הפרעות קשב וריכוז..
מה שאומר שהתרכזות שלי על הכביש היא אפסית..
ממש קשה לי לנהוג גם הצד הטכני שלי על הפנים..
ואין לי קוראדנציה בגרוש..
השאלה אם יש סיכוי מתישהו לעבור טסט..
אם נתונים כאלה..
או לעזוב את זה לגמרי..
כי חבל על הכסף..
אני עברתישרבוב
עם רטלין.
ודווקא עכשיו אני נוהגת יותר טוב בלי
(אבל אז- שיעור נהיגה שלי היה על הפנים..)
 
אםאת לוקחת רטלין- תנסי.
וגם אם לא-
אל תתייאשי!!!!!!!
אולי זה באמת יקח לך קצת יותר זמן מאחרים-
אבל תמשיכי ואל תוותרי!
תהיי מוכנה מראש לכך שלך יש קצת שונה משל כולם-
ולכן את לא עורכת השוואות.
 
ואני חושבת שעדיף לך להמשיך ללמוד אם את יכולה
גם אני עשיתי הפסקה באמצע וזה היה גרוע.
תקחי את עצמך לידיים.
(וחוצמזה שאח"כ יכול להיות שמרוב שתדחי את זה, זה פשוט לא יקרה...)
הרטלין לא עוזר..רות014
לא רטלין ולא רסקיו ולא רגיעון..
אני דווקא ממש לא התיאשתי..
אני כבר שנה וחצי לומדת..
והחודש החלטתי שדי לטסטים..
יכול להיות שזה גם בגלל הלחץ של הטסטים..
גם המעבר לאוטמט לא עשה שום שינוי..
באמת שאין לי כסף ועצבים ללמוד יותר..
 
|מזדהה|שרבוב
גם לי זה קרה..
ולא האמנתי שאני אעבור מתי שהוא..
(ועד היום אני לא מאמינה שזה קרה)
 
 
אבל תאמיני!!!
וא-ל תפסיקי יותר מידי זמן...
פשוט חבל..
ואל תעשי עכשיו את החחשבון של הכסף,
תלווי, ואח"כ תחזירי..
 
 
ותנסי לעשות דמיון מודרך, או דברים בסגנון
(לי זה ממש עזר)
 
ב"הצלחה!
ותעדכני אותנו!
את על הילוכים?אוריה שמחה
יש סיכוי שתעשי איזה שיעור אחד על אוטומט, ותנסי לעבור על אוטומט? בעקרון זה הרבה יותר קל. ורוב הרכבים בשוק כיום הם על אוטומט, כך שאת לא תתקעי עם זה בעתיד..
לדוסים זה לא מומלץ..צחקן
אבל זה עדיף מכלום...ח ד ש ה
כנראה.צחקן
תכלס.אוריה שמחה
אבל גם דוסים יכולים למצוא אוטו דוס-מתנחל-מתפרק שהוא אוטומט. כן, כן, אני מכירה כמה וכמה רכבים כאלה

בהצלחה!!
אכןצחקן
בעז"ה.
 
אבל גם החדשים הזולים של 7 מקומות (פיז'ו פרטנר אורג'ין  --ראיתי אחד כזה היום, סיטרואן ברלינגו פירסט - שניהם 7 מקומות ופחות מ-133,00 שקל - ידניים בלבד;  רנו לוגאן MCV בגרסתו הזולה יותר - 117,000 במקום 125,000 לאוטמטית ) - הם בהחלט ידניים.
 
 
ככה, שגם בעשור (ויותר, כי בד"כ המכוניות של הדוסים הם אלה ששורדות יותר זמן) הקרוב, רוב רכבי ה-7 מקומות הזולים (למעט רנו לוגאן, שמורכב ומיוצר בתורכיה...) - יהיו ידניים.
 
לתשומת לב.
 
 
 
שהבעל ינהג!פעימה
בס"ד

לא רלוונטי כ"כצחקן
בעז"ה
 
לפעמים האמא מסיעה את הילדים לגן + ביה"ס + הסעה ביישוב קרוב, ובהתחשב בעובדה ש-3 מושבים בד"כ הם 2 מושבי תינוק, אז האישה צריכה את האוטו הגדול, אפילו בהנחה שיש שנים.
 
וכן, אני בהחלט בעד שהבעל ינהג. העלו פה קריקטורה לא צנועה לא מזמן בעניין..
 
(אב לא תמיד)
אחחח.. השובניסטיות...ח ד ש ה
באמת תהיתי לאן הקריקטורה נעלמה...
לא קשור לשובינסטיותצחקן

בעז"ה.

 

אלא לזה שבנים נוהגים יותר, ולכן הם נוהגים יותר טוב...

 

גם בתואונת אני חושב שנשים עושות יותר תאונות - וגם אם לא אז החלק שלהם בקרב הנהגים המקצועיים (מישהו ראה פעם נהגת מונית/משאית? רק באוטובוסים - להערכתי כ-2% מהנהגים הן נהגות) - הוא נמוך.

 

 

>>>ח ד ש ה
עבר עריכה על ידי צחקן בתאריך י"ב סיון תש"ע 00:54
משהו שמצאתי באינטרנט, לא קראתי הכל, הדגשתי תקטעים הרלוונטיים:



נשים בכבישים: זהירות ואחראיות יותר

לקראת יום האישה מגלה בדיקה של אור ירוק: כ-39,300 נשים נפגעו במהלך השנים 2007-2009 בתאונות דרכים בישראל, והיוו כ-40% מכלל הנפגעים. רוב הנשים נפגעו בתאונות דרכים כהולכות רגל וכנוסעות ברכב, בגילאי 15-40

אור ירוק  בשנת 2009 נשים היו מעורבות כנהגות רק בכרבע מתאונות הדרכים בישראל ובכ- 16% בלבד מהתאונות החמורות (תאונות קטלניות וקשות). כך עולה מדיווח של עמותת אור ירוק, בהסתמך על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.  

 

מניתוח נתוני היפגעות נשים בערי ישראל, נכון לשנים 2007-2009, נמצא כי ב-73 הערים המונות מעל 20,000 תושבים נפגעו כ-21,100 נשים בכל חומרות הפגיעה ובכל סוגי ההיפגעות, לרבות כהולכות רגל, נוסעות ונהגות.  בערי ישראל מתגוררות בסך הכל כ-2.8 מיליון נשים ועל פי המדד, על כל 1,000 נשים הגרות בערים, 2.52 נשים נפגעות מדי שנה.

 

"מחקרים מוכיחים כי קיימים הבדלים משמעותיים בין נשים לגברים בכל הקשור לדפוסי נהיגה" אומר שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק. "נשים מצייתות יותר לחוקי התנועה ומעריכות את החוקים באופן יותר חיובי מגברים. הגברים נוהגים בממוצע במהירות גבוהה מזו של הנשים, מבצעים יותר עקיפות, נוהגים יותר במצב שיכרות ונוטלים יותר סיכונים".

 

חדרה ופרדס חנה-כרכור - מובילות את מדד הנפגעות

מהנתונים שנבדקו עולה כי נשים הגרות בפרדס חנה-כרכור נפגעות בתאונות דרכים יותר מנשים הגרות בכל עיר אחרת בישראל. נכון לשנים 2007-2009, על כל 1,000 נשים הגרות ביישוב, נפגעו בתאונות דרכים בממוצע בכל שנה 4.34 נשים. יחד איתן ובמרחק גיאוגרפי קטן, נמצאות גם נשות חדרה, עם אותו מדד היפגעות. כמו-כן, מבין 10 הערים בהן נפגעות הכי הרבה נשים, ניתן למנות גם את הנשים הגרות בחולון, ת"א-יפו, בת ים, קריית אתא, רמת גן, באר שבע, אור יהודה וגבעתיים. 

 

מבין 5 הערים הגדולות, המונות מעל 200,000 תושבים (ירושלים, ת"א-יפו, חיפה, ראשל"צ ואשדוד), נשות ירושלים נפגעות הכי פחות, עם כ-1,800 נפגעות במהלך השנים 2007-2009 בתאונות דרכים ומדד היפגעות של 1.61 נפגעות לכל 1,000 נשים הגרות בעיר. אחריהן נמצאות נשות אשדוד עם מדד של 2.13, נשות ראשל"צ עם מדד היפגעות של 2.48 ולאחריהן, מעל למדד של כלל הערים, נמצאות נשות חיפה, עם מדד היפגעות של 2.54 נשים לכל 1,000 נשים הגרות בחיפה.  נשות תל אביב סוגרות את הרשימה אחרונות, עם מדד ההיפגעות הגבוה ביותר מבין הערים הגדולות - 3.81 נשים נפגעות לכל 1,000 נשים הגרות בעיר. תל אביב נמצאת גם בין עשר הערים שתושבותיהן נפגעות הכי הרבה בתאונות דרכים, עם כ-2,300 נפגעות בין השנים 2007-2009.

 

מודיעין עלית - הכי בטוחה לנשים נוהגות

מבין 9 הערים הבינוניות, המונות בין 100-200 אלף תושבים (פתח תקווה, באר שבע, נתניה, בני ברק, רמת גן, חולון, בת ים, אשקלון ורחובות), נשות בני ברק נפגעות הכי מעט, ונמצאות בין 10 הערים בהן מתגוררות הנשים שנפגעות הכי פחות מבין כלל ערי ישראל, עם מדד היפגעות של 1.36 נשים לכל 1,000 נשים המתגוררות בעיר. אחרי נשות בני ברק נמצאות נשות נתניה ואשקלון, בהן מדד ההיפגעות נמוך ממדד ההיפגעות של כלל הנשים בערי ישראל (מתחת ל- 2.52). כל שאר הערים הבינוניות (6 במספר) עם מדד היפגעות גבוה מהמדד של כלל הערים. יתרה מכך, מבין 9 הערים הבינוניות, באר שבע, רמת גן, בת ים וחולון נמנות על עשרת הערים בהן נשים המתגוררות בן נפגעות יותר מכל שאר ערי ישראל.

 

מודיעין עלית מובילה את רשימת הערים הבטוחות לנשים, עם מדד היפגעות של 0.21 נשים לכל 1,000 נשים הגרות בעיר. מיד אחרי נשות מודיעין עלית נמצאות נשות העיר בית"ר עילית וגם נשות בני ברק נמצאות בעשירייה הבטוחה. את הרשימה הבטוחה לנשים מאכלסות גם הערים הערביות רהט, אום אל פחם ומגאר, עם מדד היפגעות נמוך של נשים הגרות באותן ערים. הסבר אפשרי לתופעה הוא שבאוכלוסיות אלו (דתיות וערביות), שיעור הנשים המחזיקות ברישיון הנהיגה נמוך יחסית, דבר המשפיע על מדד היפגעותן הנמוך. אל נשות הערים הללו מצטרפות גם נשות בית שמש, קריית מלאכי ושוהם, שגם בהן נפגעו יחסית מעט נשים.

 

המסקנה: למנף זהירות נשית

כאשר משווים נשים לגברים בתחום הבטיחות בדרכים בכלל ונהיגה בפרט, מתגלה כי נשים נוהגות זהיר יותר מגברים בכל קבוצות הגיל ונפגעות פחות בתאונות דרכים.

בתצפיות שנערכו בכבישים בין עירוניים בישראל נמצא כי גברים ביצעו פי 2 יותר התנהגויות נהיגה אגרסיביות מנשים ופי 3.5 התנהגויות אגרסיביות קיצוניות.

אבואב: "המסקנה העולה מהמחקרים היא כי יש למנף את עובדת היותן של הנשים זהירות יותר בכביש, לצורך הדרכה וליווי של נהגים צעירים וכן להשתמש באפקט הממתן שלהן על נהיגת גברים. נכונותן לבטא התנגדות לנהיגה לא בטיחותית עשויה לסייע בשיפור דפוסי הנהיגה של הגברים ואף לעודד גישה בטיחותית יותר כלפי נהיגה. באופן זה הן עשויות להפחית את התאונות ואת חומרתן".

 

אורלי צוברי-ארד, מנהלת פרויקט 'דרייב נשי' בעמותת אור ירוק: "מצאנו כי הסיכויים של נהגות בגילאי 16 עד 20 להיות מעורבות בתאונה קטלנית בכלל ותחת השפעת אלכוהול בפרט, קטן בעשרות אחוזים מאשר הסיכוי בקרב נהגים בני גילן. מאחר וכך, וכבעלות פוטנציאל השפעה עליהם, העמותה מפעילה את פרויקט 'דרייב נשי', במסגרתו מקבלות הנערות הדרכה מיוחדת ורוכשות כלים לחיזוק דימוין העצמי ומעמדן החברתי. זאת במטרה להשפיע על בנים הנוהגים בצורה פרועה, להביאם לידי שינוי התנהגות והבנה כי התנהגות כביש לא אחראית תיחשב התנהגות שאינה מקובלת.

 

עריכה: לסדר את הכתבה.

ונשים הם פחות מאחוז מהנהגים שנמצאים 6 שעות ויותרצחקן
עבר עריכה על ידי צחקן בתאריך י"ב סיון תש"ע 01:02
בעז"ה
 
על ההגה. אין נהגות משאיות בכלל. רק בצבא בהאמרים וקצת באוטובוסים (אמרתי-  להערכתי כ-2-3% לכל היותר). [חלום ישן שלי להוציא על אוטובוס רישיון..]
 
וגם - נשים ערביות לא נוהגות, בעוד שערבים כן (ד' ירחם איך). גם במגזר החרדי ישנם שבבניקים רבים שנוהגים כלל בלי רישיון.
 
אלכוהול תמיד היה נפוץ פחות אצל נשים. כנ"ל סמים כנראה - וזו עוד סיבה משמעותית לכך שהן פחות עושות תאונות מגברים.
 
לא פלא שנשים נפגעות פחות.
אישית--הריטלין גרוע לי בנהיגה!אפושאחרונה
לא לדאוג!!!!*פרח*
אני למדתי שנה שלמה וגם היה לי את הבעיה של הלהתרכז...... ופשוט תתמידי בשיעורים ואל תעשי פעם ב.. ולי המורה שלי המליצה לי על תוכנה במחשב שעוזרת לקבל מין הרגלי נהיגה כאלה, קשב וריכוז וכו'.... וזה די עזר אם את רוצה פרטים תגידי :] ובאמת אל תתיאשי ב"ה זה אח"כ שווה את זה!!!! ואם כבר התחלת אל תפסיקי!!!
בהצלחה!!!!!!!!!!!!
אני רוצה אם אפשר את הפרטיםמילקיתוש
אם אפשר לקבל פרטים על התוכנה, אז זה יהיה מאוד נחמדמילקיתוש
אני ממש אשמח לקבל את הפרטים על התוכנהרות014
ובנוגע לשאר..
אחרי שעשיתי מלא טסטים על ידני..
החלטתי לעבור לאוטומט בחיזוק של הורי שאמרו שברגע שאני יקנה אותו הם ישלימו את ההפרש בין הידני לאוטומט..
וגם באוטומט המצב נשאר דומה..
באוטמט התגלתה הבעיה של אגריסביות ואי יכולת לשלוט על האוטו..יענו לנסוע בטייל.. ולא להצליח לעבוד עם הברקס כמו שצריך.. יותר מדי חזק..
וגם חוסר ריכוז למרות שבאמת המצב יחסית השתפר..
באוטומט הספקתי להיכשל רק בטסט אחד..
אבל זה גרם יאוש אדיר
תבדקי את האופציה האוטומטית.משה
לי גם הייתה בעיה דומה ואחרי כמה שיעורים עברתי, היה הרבה יותר קל.
פסדר, נכשלת כי כנראה לא הכרת את המערכת.אוריה שמחה
זה באמת שונה, ואני מבינה את בעיית האגרסיביות- כי בהילוכים באמת משקיעים קצת יותר כוח, וזה הזוי פתאום לעבור לאוטומט.
אבל פשוט תמשיכי לנסות על אוטומט, ותעברי בע"ה כמה שיותר מהר! [בטוח יותר מהר מהילוכים..]

בהצלחה!!!!! נחכה לעידכונים!
מה מחירי השיעורים היום?מקפיצים נטושים
אצלי זה היה 90 שח לשיעור של 40 דקותפשוט אני..
ובזה הרגע חשפת בדיוק כמה אתה זקןקפיץ
אם הייתי זקן זה היה בלירות או שקלים...פשוט אני..
שואל ברצינותמקפיצים נטושים

לא למדתי עדיין..

בשביל לדעת מחיר אתה צריך לציין איפה. המחיריםאנונימי (2)

פסיכיים ומאד שונים בין מקומות שונים

אז לא משנה מה המחירמבולבלת מאדדדד
בהמשך בטוח יהיה יותר. עדיף לך כמה שיותר מהר. ובפריפריה. 
מתחיל מ170מחפש שםאחרונה
עיר מומלצת לעבור בה טסט?אנונימי (פותח)
בגדול אעבור לכל מקום חוץ מאילת
שדרותאנונימי (3)
כרמיאלרקאני

בית שאן

אופקים

קרית ארבעעזריאל ברגר

שם עברתי טסט לפני שנים רבות, למרות שאת רוב השיעורים (ואת הטסט הפנימי) עשיתי בירושלים.

הבנתי גם שקרית מלאכימקפיצים נטושיםאחרונה
מידע מורה נהיגה בפתח תיקווהאנונימי (פותח)

אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מורי נהיגה בפתח תיקווה 

ואם אפשר גם זול 

בתודה מראש

מחפש מורה נהיגה במעלה אדומיםמתוחכם

אשמח להמלצות.

גם במייל: XPSHAROT@GMAIL.COM

אשמח לעצות..אנונימי (פותח)

אני נמצאת כרגע בשיעור 9, לומדת בעיר מאוד יקרה..

אני לא מצליחה להתקדם בשיעורים, מהסיבה שאני מאוד בלחץ. אני כל השיעור מחזיקה את ההגה בצורה ממש חזקה (הוא רועד כזה..), לוחצת גז וברקס בזמנים ממש לא נכונים, או יותר מידי גז.. בקיצור ממש ממש לא נוהגת טוב. לא יודעת למה אני ככ בלחץ..

המורה שלי טוען הרבה פעמים במהלך השיעור שאני צריכה לשנות גישה, שתכלס נהיגה זה עסק ממש קל ואני סתם מסבכת את זה.. לא יודעת למה..

אשמח מאוד לשמוע עצות, טיפים..

...אילת השחר
עבר עריכה על ידי אילת השחר בתאריך כ"ג בכסלו תשפ"ה 21:53

תפילה להצליח להיות ברוגע ובתפקוד נכון על הכביש,

דימיון מודרך של הצלחה, לנסות לדמיין את איך שאת רוצה להיות במהלך הנהיגה, לערב את כל החושים בדימיון הזה. 

בנוסף לזהות את גורמי הלחץ במהלך הנהיגה (מה הפחד שלך שם?) ולעשות איתם עבודה, אם צריך עם מאמנת. 

 

בהצלחה! 

 

לא טרוויאלילא שלם,משתלם
אבל אם את גרה בישוב תבקשי מאבא שלך שיעשה איתך סיבובים בשבילים צדדים עד שתתרגלי לנהיגה 
כיוון למחשבהadvfb

לקחת קלונקס או כדור הרגעה כזה או אחר. שמעתי שזה עוזר בהקשר הזה

צריך זהירות עצומהאנונימי (3)

כשממליצים למישהו על תרופות פסיכיאטריות שדורשות מרשם רופא (בדר"כ נוירוחוג או פסיכיאטר). זה לא צחוק, ולא פיתרון קסם.

על אחת כמה וכמה שאינך מכיר את השואלת, ושבעתיים ברגע שאינך איש טיפול.


ולשואלת - אם לא תצליחי להתגבר על זה, אז יש כמה אפשרויות:

1. להמתין. אני לא יודע בת כמה את, וייתכן שזה גיל קצת צעיר בשבילך. אני התחלתי ללמוד בגיל 17 ואח"כ עשיתי הפסקה והוצאתי רישיון רק בגיל 22. זה קצת באסה, בטח חברתית, אבל לא נורא.


2. אימון טכני. כמו שהציעו כאן, אולי להסתובב קצת עם אבא שלך (אם הוא יסכים לזה) בסביבות מקום המגורים שלך (חניון ציבורי, אזור שקט ודל תנועה וכדומה) בשעות הלילה.


3. אימון רגשי. אולי אימון קצר יכול לסייע לך. סי-בי-טי או משהו בסגנון הממוקד הזה.


4. אם יש לך קשיים כאלה בתחומים נוספים, אולי לשקול איש טיפול מעמיק יותר כתרפיסט/ית או פסיכולוג/ית או עו"ס/ית קליני/ת. אבל זו הצעה שנכתבת רק כדי "לצאת ידי חובה". ממש אין צורך להתחיל מהמחשבה הזו או מהכיוון הזה. לחץ ומתח ואתגרים זה דבר לגיטימי וטבעי, בדר"כ פתרונות בסגנון סעיף 1 ו2 שכתבתי הם הדרך הרגילה בחיים.

מחזקת את התגובה הזואנונימי (4)

כתבת יפה וברגישות, ומרגישים שזה בא עם ניסיון.


חשוב לי להצטרף לקריאה לזהירות עצומה כשממליצים על תרופה פסיכיאטרית, כמי שראתה את ההשפעות שלה. וחושבת שלא רק שצריך זהירות עצומה בהקשר הוירטואלי, גם אם זה היה איש טיפול מקצועי שכותב *אסור* לשלוח לקחת תרופות ככה בלי קשר ישיר בלי הכרת הרקע האישי והרפואי. וגם לא סביר שאדם עם הסמכה רפואית מתאימה, היה לוקח סיכון ושולח מישהו לקחת תרופה כזו ככה.


מה גם, שלקחת תרופה כזו צריך לדעת את המינונים המתאימים, את ההשפעות לטווח קצר וארוך, להבין שזה משפיע לא רק על תחושת הרוגע המבוקשת אלא הרבה הרבה מעבר... ולצורך העניין זו רשימת תופעות הלוואי של הקלונקס שהוזכר כאן (העתקתי את הרלוונטי לעניין) :

"תופעות הלוואי השכיחות יותר כוללות עייפות וחשק לישון, בלבול וערפול, קושי בדיבור,... סחרוחורת, קשיי שיווי משקל,..., כאבי שרירים וחולשה,...ערפול ראייה, ... תחושות שמזכירות חמרמורת, חוסר מוטבציה, הזיות וקשיי ריכוז, לחצים בחזה ועצבנות. "

לא חושבת שזה מתאים למי שמבקש לעלות על ההגה...


כן שמעתי על מי שנעזרו בתמצית המוכרת של פרחי באך שמרגיעות (רסקיו), שהיא כן בלי צורך במרשם רופא.


@advfb

תודהאנונימי (3)
יש גם קלמנרבין שעושה עבודה טובה למיטב ידיעתי. זו תרופה טבעית וצמחית ללא מרשם. גם המחיר יחסית נמוך בבית מרקחת של קופות חולים, עד כמה שאני זוכר.
ואוו מזדהה ממשרוצה להיותילד🙃

יותר בקטע של טסטים, ומשפט שאמרו לי מלא זה שאחרי הטסט הנהיגה לא בשיעורים זה ממש לא אותו דבר.

אבל בשיעורים זה כן מלחיץ אז מה שלי עזר זה להסיח את הדעת. כלומר לתת לעצמך תחושה שזה לא שיעור אלא סתם נסיעה שגרתית. אצלי  זה יותר לדבר עם המורה או לגרום לו לדבר, ולנסות להבין לאיפה מה הדרך, כל זה כדי להרגיש אחרי וקצת להסיח את הדעת מזה שאני בשיעור ופשוט לנהוג חלק, כי אני לא בשיעור מלחיץ שכל שנייה חייב להסתכל במראה. וכו' ואז זה נהיה יותר קליל וסתמי. 

חוץ מזה להיות ליד נהג שנוהג ממש חלק וזהיר וטוב כזה לטסט נתן לי ביטחון מודל לחיקוי. (נניח סבא..)

לכולם זה ככהשרה כהנא

אל תדאגי שיעור 9 זה ממש בהתחלה,ובסוף יש שיעור אחד שבו הכול נקלט ויודעים לנהוג.
שיעור 9 זה ממש סבבה

אולי לבקש שיעור אחד בכבישים צדדיים ?בננה1234

או אפילו ברחבת חנייה גדולה, קורדינציה של גז ברקס ותמרון בסיסי עם ההגה, להרגיש שאת שולטת במכונה הזו. רק כדי לצבור ניסיון וביטחון באזור לא מלחיץ שאין אף אחד.. אבל אין לי מושג אם אני מגזים, זה תלוי בך ובסיבה של הקושי. אם זה נשמע הגיוני, זה לא יכול להזיק להקדיש לזה שיעור אחד..

לא לוותרshindovאחרונה

תני לעצמך עוד כמה שיעורים. אם לא עבר הלחץ. קחי חופש. אבל תבטיחי לחזור. אין שום סיבה להיות בלחץ. הלחץ על המורה לא עלייך. תאכלי משהו לפני השיעור. תשני טוב. ותבדקי אם זה רק בנהיגה או בעוד דברים. שוב, אין סיבה להיות בלחץ.

טיפים לנהיגה על ידני?דודס

דרך אגב אתם עושים ידני או אוטומט ולמה?

שמיניסט? באת לפה כי אתה לומד נהיגה?חסום לשעבר
מחפשת משפטים מצחיקים5+

לכתוב לנהגת חדשה בשלט ברכות. למישהו יש רעיון?

או שאולי היה פה כבר שרשור דומה ויש קישור?

אולי יעניין אותך