מי יכול ליראות את זה ולא לטוס אחרי זה??????????...''בונייך''
 יאלללהה אומן ...איזה אורות
אני!!!! P:אוריין
אוריין אני אוהבת אותך! את מותק עולם!!הוד':)
ווואי מטורף שנזכה...!! חזזזק ראיתי את אבא שלי..שובי אמונה
אוריין,את משו מיוחד!..קראתיך
ואת זה אפשר לראות ולא לטוס????? חחחחחחחחחנ נח זה הכל
בס"ד בר"ה
 
אללללללה אומןןןןןןןןןןןןןןןןןן
יואוווווווו את זה חיפשתינ נח זה הכל
בס"ד בר"ה
 
"אשרינו מה טוב חלקינו שזכינו להתקרב לרבינו אומן אומן ראש השנה"......איזה אורוווווווות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בשתי מילים: אני מקנאה!!!אוהבתותך
בס"ד בר"ה

מי שהוא ממין זכר ולא נוסע לרבינו.. לאומן... - הוא פשוט מפסיד!!!

אוי... רבנו!!!
מפסיד ובגדול!!!!kehati
בשתי מילים: לא מקנא!אריאל יוסף
אשרי מי שלא יוצא כלל מארץ הקודש!
"ארץ אשר ד"א דורש אותה, תמיד עיני ד"א בה מרשית השנה ועד אחרית שנה".
רק אתמול קראנו את זה...
אה, ועכשיו תאמרו שקברי צדיקים זה בחינת א"י...
כן, וגם כל הדרך לשם-זה 'בחינת' וגם כל העיר אומן וכל אוקרינה וכל אירופה-כי ה'צדיק' 'נמצא' שם...
מי שבאמת מוכן להתמודד ולברר שיקרא את זה:
1.  http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?cat=894&id=4024&q=%e0%e5%ee%ef
2.  http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?cat=894&id=6224&q=%e0%e5%ee%ef
3.  http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?cat=894&id=8450&q=%e0%e5%ee%ef

אה, ואל תגידו 'פשטות ותמימות' כי 'אין חכמה ואין עצה ואין תבונה נגד ד''.
אין זו 'פשטות ותמימות' אלא עקמימות וסילוף הדעת!
כל עוד אתה לא חסיד ברסלבשמחה ואמונה
אין לנו מה להתוכח איתך בנושא הזה.. כי אתה לא  באמת מבין בזה.. תלמד ברסלב תתקרב לצדיק, יהיו בעיות?!..נדבר..
אולי במקום לזרוק סיסמאות-תקראי את המאמריםאריאל יוסף
ותגיבי לעניין?
לפחות תנסי להתמודד עם הטענות!
אין לי עניין לקרוא את המאמרים האלושמחה ואמונה
כי כבר למדתי את הנושא הזה ואני לא מעוניינת להחליף דעה..[אלא אם כן יש לך שאלה, ואתה באמת שואל כי אתה רוצה לדעת ולא כדי להשמיע את דעתך..]
 
גמאני לא טסה! ולא אטוס!אלירז
מקובל עלינו..שובי אמונה
תסלח לי על הבורות אבל מי זה הרב משה צוריאל???kehati
וואי אנשיםם חלאססססססססקראתיך
באמת שחפרתם...
כאילו אין מצב לשירשור אחד נורמאלי בלי להתחיל כל פעם מחדש ת'דיונים האלה?
 
מנהל,תעשה טובה תעשה פה סדר!
מישהו מעיז לחלוק עלייך! פשוט נורא!golani
לא קשור לזה..קראתיך
מצידי תחלקו עלי כל היום.לא מזיז לי...
אבל מסכים איתי שזה חופר שבכל מקום אפשרי מתחילים עם אומן?
אל תגזימו...שיכנסו אבל עם ענווה...=]שמחה ואמונה
 
הרב משה צוריאל:אריאל יוסף
ר"מ לשעבר בישיבת שעלבים, חיבר את הספרים 'אוצרות הראי"ה', 'אוצרות התורה', 'אוצרות המוסר' ואחרים. כיום משמש כר"מ בישיבת ההסדר בראשון לציון ובישיבת 'תורת החיים' ביד בנימין.
אתה צודק.שמחה ואמונה
אבל גם לא צודק.
צודק: לא צריך לסגוד לכל רב
לא צודק: רב שבכלל לא קיים[?!]- הוא קיים!!, צדיקים במותם נקראים חיים ,אל תעלים את רבי נחמן..
לא צודק: ברסלב היא באופן מוחלט נגד הלך הרוח של הפסיקה היהודית- תראה לי ר אחד שאומר את זה...
צודק: יש טעם ודברים בטקסטים שרבי נחמן השאיר
לא צודק: לא מחקנו את התורה ולא חידשנו דת במסווה של דת ישראל.
אתה זה שמוחק פה רבנים ויורק בלי חוצפה על זרמים, הדרך שלך היא לא הדרך היחידה והנכונה. כל דרך היא טובה ובכל דרך יש חסרונות, ברסלב מודעת לחסרונות שלה, תהיה אתה מודע לשלך..
 
למה להפסיק בסוף המיתנגדים ידליקו לכל אחד מאנ''ש...''בונייך''
את המיקטרת שלו אז צריך כמה שיותר חחח..... תכינו אש!!!!! אשרינו שזכינו להיתקרב לרבינו
!!!!!!!!
זה אשכרה מה שברסלב גורסים?golani
חבל שאין פה סמיילי |גועל|.
מה ברסלב גורסים?..שמחה ואמונה
כן, וזה גם מאוד חכם לבוא ו'ללמוד' את דרכה של ברסלב מחבורת נערים באיזה פורום..
הגר"ע יוסף: 'בשביל מה לנסוע לאומן'?אריאל יוסף
דברי הגר"ע יוסף נגד נסיעה לאומן בר"ה:
כי הוא לא חסיד ברסלב..שמחה ואמונה
לך לפי הרב שלך ואני אלך לפי הרב שלי.. ככה זה הולך ביהדות לא?..
אריאל יוסף כנס יש תשובה...''בונייך''
נ נח נחמ נחמן מאומן!!!!
לא!! זה ממש לא תשובה.שמחה ואמונה
תודה על הגיבוי...אריאל יוסף
חברה תנשמו עמוקחילא דמשכנא
כל אחד פה עם דעותיו וזה חשוב אבל תשתדלו שזה יהיה כמו הוויכוחים של בית שמאי ובית הלל - בזמן הלימוד דם ואש ותימרות עשן ומיד אחריו חיבוקים ואהבה גדולה, אל תזלזלו ככה אחד בשני זה בטוח לא יוסיף טוב לכם ולכל עמ"י.
חס וחלילה הכול מאהבה אין פה שינאה וזילזול...''בונייך''אחרונה
הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך